Varianta alternativă a PSD la prelungirea stării de alertă propusă de Orban. Ciolacu vrea să stabilească printr-o nouă lege ce restricții se mențin în continuare

de L.P.     HotNews.ro
Miercuri, 10 iunie 2020, 12:17 Actualitate | Politic


Ciolacu, discutii cu Arafat
Foto: Hotnews
Cu decizia anunțată de a nu vota prelungirea stării de alertă propusă de Guvernul Orban, liderul PSD, Marcel Ciolacu s-a întâlnit miercuri cu Raed Arafat, la Parlament. Ședința s-a terminat fără concluzii clare. Surse parlamentare au declarat pentru HotNews.ro, că PSD insistă să facă un proiect de lege prin care să reglementeze eventuale restricții după finalizarea stării de alertă. De partea cealaltă, Raed Arafat a promis că Guvernul va veni cu niște propuneri clare și punctuale pentru a pleda în favoarea prelungirii stării de alertă.

Potrivit surselor citate la întâlnirea cu Arafat s-a căzut de acord pe câteva puncte:
  • redeschiderea spitalelor pentru că bolnavii cronici trebuie să aibă acces la tratament
  • oprirea achizițiilor directe făcute de Guvern
  • cei care vin din zone cu risc epidemiologic să stea în izolare 14 zile dar să fie și testati la finalul acestei perioade
  • trebuie să se păstreze purtarea măstii în spații închise și distanțarea socială
PSD nu vrea să voteze prelungirea stării de alertă propuse de Guvern, însă social democrații se gandesc la un proiect de lege în acest sens. Surse parlamentare au declarat pentru HotNews.ro că pesediștii iau în calcul să depună în Parlament o inițiativă legislativă care să stipuleze anumite obligații ca de exemplu, purtatul măștii în spațiile închise să fie obligatoriu.

Social democrații se tem că Guvernul Orban ar putea să folosească ca armă politică refuzul lor de a prelungi starea de alertă. "Au controlul Comitetul Național pentru Situații de Urgență și ei controlează și anunță cazurile și decesele de coronavirus. Pot foarte simplu să umble la cifre și să ne anunțe că a crescut numărul infectărilor și uite Parlamentul e de vină. Trebuie să găsim o soluție legislativă", au explicat sursele din interiorul PSD. Social democrații susțin că așteapă să vadă popunerea concretă a Guvernului pentru că aceste măsuri pot fi implementate și fără stare de alertă.

Ulterior întâlnirii cu Arafat, Ciolacu a confirmat că „juriștii partidului” lucrează la o lege privind anumite măsuri restrictive. „Există anumite elemente pe care mi le-a adus la cunoştinţă domnul Raed Arafat, trebuie să ţin seama de ele, e dovadă de responsabilitate să fac acest lucru, asta nu înseamnă că vom vota o anumită stare... Poate găsim o altă formă legislativă, este posibil şi aşa ceva. Juriştii noştri deja lucrează la acest lucru. Cu certitudine nu vom lăsa un vid legislativ şi un haos în România”, a spus el la Digi 24.

Arafat a dorit să îl convingă pe preşedintele Camerei Deputaţilor de necesitatea prelungirii stării de alertă. Întâlnirea a avut loc în biroul lui Ciolacu, la ințiativa secretarului de stat.

La întâlnirea din biroul șefului Camerei Deputaților au participat și liderii Pro România și USR, Victor Ponta și Dan Barna.

Prelungirea stării de alertă este instrumentul prin care autoritățile pot interveni în momentul unui risc, în cazul actual unul epidemiologic, prin măsuri restrictive al căror scop ar diminua consecințele. Potrivit legii, starea de alertă trebuie aprobată de Parlament. În acest moment, PSD, ALDE și Pro România au anunțat că nu vor vota pentru prelungirea stării de alertă.

După declararea stării de alertă, pe 15 mai, autoritățile au putut să mențină o serie de restricții. De exemplu, în cazul deplasărilor în între localități a fost nevoie la început pentru declarații pe proprie răspundere, eliminate ulterior. Pe aceeași bază, s-a impus portul măștii de protecție în spații închise, s-a menținut decizia ca mall-urile și restaurantele să rămână închise, evenimentele culturale, private sau competițiile să se desfășoare cu un număr redus de participanți sau fără spectatori.

Totodată, s-au putut aplica amenzi pentru încălcarea măsurilor de izolare sau de carantină. În perioada stării de alertă, unele restricții au fost ridicate gradual.

Dacă Parlamentul nu încuviințează prelungirea stării de alertă, toate restrictiile vor fi ridicate.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10865 vizualizari

  • +28 (58 voturi)    
    ce tara de cacat... condusa de imbecili... (Miercuri, 10 iunie 2020, 12:20)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    deci nu vor sa lase guvernul sa faca ce trebuie sa faca, dar vor sa dea o lege care sa faca acelasi lucru pe care guvernul vrea sa-l faca.

    NOAPTE MINTII !!! ... asta e roMANIA condusa de HOTII din PSD....
    • -13 (33 voturi)    
      au avut 3 luni la dispozitie (Miercuri, 10 iunie 2020, 12:36)

      Mihai Ioan [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Ce mai vor? 4 , sa fim ca Spania, Franta?
      Daca da, ar trbuie sa plece ca situatia nu au gestionat cum trebuie situatia.
      • +6 (16 voturi)    
        Ai la dispozitie atata timp (Miercuri, 10 iunie 2020, 14:39)

        Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Ioan

        cat ai nevoie ca sa controlezi pandemia. Nu o poti opri cand vrei tu, ci cand o arata cifrele. Iar cifrele nu o arata. E simplu, sa nu ne facem ca nu intelegem.
        • +2 (4 voturi)    
          xexe (Miercuri, 10 iunie 2020, 23:27)

          transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

          Daca-i rasoundeai cu chirilice avea si el o sansa, asa trebuie sa stea pe ce primeste in punctaj din kiseleff.
        • -2 (4 voturi)    
          cifrele sunt controlate de ei (Joi, 11 iunie 2020, 1:21)

          Mary80 [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

          asa ca nu ma intereseaza ce spun cifrele. Conteaza ce se intampla in viata reala, nu pe TV sau internet.
          • +1 (1 vot)    
            Sigur, (Joi, 11 iunie 2020, 9:00)

            Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui Mary80

            viata reala e la voi la postaci!! In punctajele voastre
      • +1 (7 voturi)    
        Dar era mai bine (Miercuri, 10 iunie 2020, 19:51)

        1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Ioan

        daca erai mort acum??
    • +7 (27 voturi)    
      fiecare GEST al P$D este Minus la Toamna (Miercuri, 10 iunie 2020, 13:37)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      9 % este Limita la care isi pot permite Alegerile !
      P$D - 9 % la alegerile 2020 !
      AMIN !
      • +9 (17 voturi)    
        Aș vrea, dar nu cred... (Miercuri, 10 iunie 2020, 14:33)

        BEDE [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Din păcate P$D va avea ceva pe aproape de 30%. Suficient cât ca să încurce rău lucrurile pentru orice guvern ar fi să fie. Aceasta pentru că sunt destui imbecili care zi că "PSD ne mărește pensiile" și nu gândesc că nu are de unde, iar dacă nu li se măresc pensiile zic că de vină sunt băncile, companiile multinaționale și oricine și refuză să gândească la faptul că nici o companie nu poate funcționa fără oarece profit, iar dacă sunt taxate prea tare nu mai scot profit și se retrag și ajunge ca în Venezuela. Da, pentru că votanții tipici ai PSD nu au nici cea mai vagă idee de economie.
        • +3 (9 voturi)    
          "PSD ne mărește pensiile" - la Sf Asteapta (Miercuri, 10 iunie 2020, 15:57)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          pana si pensionarii stiu asta )))))) de aceea i am intalnit in Piata Victoriei din 2017 pana in 2019 cat au fost proteste !

          NU intamplator LOV a creat povestea cu 40 % majorare de pensii fara sa precizeze Sursa Financiara !

          Nu mai Pun Botul Pensionarii asa cum se asteapta P$D !
      • +6 (6 voturi)    
        au mereu (Miercuri, 10 iunie 2020, 19:05)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        cam 2 milioane de votanti: familiile si acolitii membrilor nomenklaturii
    • +10 (20 voturi)    
      nu sunt de loc imbecili (Miercuri, 10 iunie 2020, 13:39)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Pedeseristii nus- imbecili, sunt vicleni!
      Nu vor sa lase Guvernul sa ia masurile necesare, ci sa dea o lege, ca sa fie in folosul lor SI sa castige capital electoral!
      • +3 (15 voturi)    
        Problema e (Miercuri, 10 iunie 2020, 14:37)

        Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        ca punand bete in roate guvernului ne pun, de fapt, bete in roate noua tuturor.
        Noi suntem cei care decontam piedicile pe care pesedeul le pune, de 30 de ani incoace, nu altcineva! Cand vom intelege, noi ca popor?
        • 0 (0 voturi)    
          "never, never, nevermore" (Miercuri, 10 iunie 2020, 22:35)

          Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

          "Cand vom intelege, noi ca popor?"

          Niciodata!

          Brucan a fos de un optimism incredibil, au trecut 30 de ani, nu 20, si noi, Maria Sa Poporul, votam tot in conformitate cu sacosa electorala si traditionala galeata rosie!
    • -9 (29 voturi)    
      Da, pentru că guvernul execută, nu decide (Miercuri, 10 iunie 2020, 13:54)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      În România orice restrângere a libertăților se face prin lege, nu prin bilețel de la președinte, iar legile au calitatea că se discută și văd astfel și cetățenii care sunt motivele care au dus la adoptarea lor.
      Eu nici astăzi n-am văzut o explicație cu privire la declarații: de ce a existat în România o astfel de obligație în timp ce Bulgaria sau Germania nu au avut-o?
      • +8 (18 voturi)    
        Chiar asa? (Miercuri, 10 iunie 2020, 14:55)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        Guvernul executa, nu decide?

        Dar cand un oarecare guvern, a decis ca o oarecare insula trebuie sa intre neaparat in posesia unui oarecare sultan de Teleorman, cum a fost?

        Sau n-ai auzit in viata ta de "hotarare de guvern?"
    • +4 (18 voturi)    
      @Dr. Mithnick (Miercuri, 10 iunie 2020, 14:01)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Bineinteles ca este de “noaptea mintii”...!

      Orice ar fi propus guvernul acesta(sau altul din care nu ar fi facut parte psd) Ciolacu & co ar fi zis invers...daca actualul guvern ar fi zis inca de acum o luna ca se face relaxare totala (asa cum dorea atunci psd)...ati fi vazut o reactie inversa a psd, ca guvernul pune vietile romanilor in pericol, etc!
      Populism ieftin...!
    • -1 (13 voturi)    
      stare de urgenta dr Mythnick (Miercuri, 10 iunie 2020, 14:41)

      crisssssstyyy [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Faptul ca multi dorim sa nu mai fie stare de urgenta, nu inseamna neaparat ca este tara de ...nu mai conteaza ce ati scris. Dumneavoastra lucrati intr-un domeniu care are inca activitatea oprita? Cu siguranta nu, altfel ati gandi altfel. Hoti probabil ca-s in toate partidele, nu cred ca unii sunt corecti si altii hoti. Sau dumneavoastra aveti cum sa demonstrati acest lucru? Ca altfel ar trebui ca cineva sa va ia la intrebari pentru acuzatii nefondata, si ar fi corect sa va ia. In rest, fiecare avem dreptul la un punct de vedere, suntem intr-o tara libera. Deci eu personal, sunt de acord cu anumite restrictii dar nu sunt de acord cu prelungirea starii de alerta si nici eu nu cred ca se justifica. Suntem oameni care realizam si ne duce capul ca trebuie sa ne protejam de acest virus si fara sa ne constranga acest guvern! Nu trebuie sa ne puna cineva pistolul la tampla ca sa realizam acest lucru. Dumneavoastra aveti doar asa va protejati, daca va constrange cineva? Haideti sa dam dovada de maturitate si sa fim de partea oamenilor si nu a vreunui partid, asa cum ati parea ca sunteti dumneavoastra
      • -3 (7 voturi)    
        De acord,Oamenii cu capul pe umeri (Miercuri, 10 iunie 2020, 16:37)

        Bradisor [utilizator] i-a raspuns lui crisssssstyyy

        se vor proteja atit pe ei cit si pe cei din jur.
        Ce facem cu cei cu capul in trasta care nu puteau fi stapiniti nici cu amenzi enorme si armata oe strazi .S-a vazut ca un singur inconstient poate pune in periol sanatatea unei intregi comunitati
        Daca dl CIolacu in baza rapoartelor primite de la specialistii din partid a aflat ca toti cetatenii au devenit responsabili pt sanatatea lor si a celor din jur, atnci stam fara griga.
    • +4 (12 voturi)    
      De fapt vor sa-si aduca firmele de casa (Miercuri, 10 iunie 2020, 14:55)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      sa primeasca si ele contracte pt ca "si gura lor vrea sa manance"!
    • -1 (3 voturi)    
      Parlamentul arealiza (Miercuri, 10 iunie 2020, 15:53)

      Bradisor [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      integral programul legislativ si acum face si treaba guvernului .Asa se intimpla cind muncesti pe brinci,termini tot ce aveai de facut si treci si in curtea vecinului.
  • -8 (32 voturi)    
    Barna e cu PSDul (Miercuri, 10 iunie 2020, 12:26)

    tahomir [utilizator]

    ce mai e de demonstrat? E unealta PSD ptr distrugerea fostei sperante numite USR.
    • -1 (13 voturi)    
      Nu stiu daca e unealta (Miercuri, 10 iunie 2020, 12:45)

      Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      dar cu siguranta politica din ultima vreme a USR de atac continuu la PNL e falimentara atat pentru USR, cat si pentru unitatea dreptei in fata PSD. Din povestea asta castiga doar pesedistii si aliatii lor. Cand isi vor da seama ca nu castiga din asta, ci pierd pe toata linia? Dupa alegeri?
      • +2 (8 voturi)    
        De ce e atac la politica PNL propunerea ca (Miercuri, 10 iunie 2020, 15:00)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

        starea de alerta sa nu fie instituita la nivel national, cata vreme sunt zone in Romania in care Covidul este precum "telemeaua cu gust domol" ? :)))
        • 0 (6 voturi)    
          Starea de alerta (Miercuri, 10 iunie 2020, 15:18)

          Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          nu POATE fi impusa decat la modul general, nu pe zone geografice. In baza starii de alerta se poate face carantinarea unor zone geografice.
          Daca nu ai baza legala nu POTI impune NIMIC nici macar la nivel de judet.
          Documentati-va inainte, nu criticati dusi de val.
          De asta e politica anti-PNL. Pentru ca li se cere sa faca ce nu POT face. Iar de castigat castiga PSD.
    • +3 (13 voturi)    
      Of... (Miercuri, 10 iunie 2020, 13:59)

      Bittick [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Mare dezamagire acest domn Barna...
      • +2 (6 voturi)    
        Barna? (Miercuri, 10 iunie 2020, 14:36)

        Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui Bittick

        De ce? Din text rezulta doar ca era la intalnire. Nu stim ce pozitie a luat fata de initiativa asta.
    • +1 (9 voturi)    
      Exact cum tu esti "unealta" inteleptilor, (Miercuri, 10 iunie 2020, 14:58)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      asa e Barna unealta PSD ! :)))
  • +5 (7 voturi)    
    pai..cum .. (Miercuri, 10 iunie 2020, 12:50)

    Mistrelutz [utilizator]

    fara UDMR ???
  • +4 (12 voturi)    
    hehe (Miercuri, 10 iunie 2020, 13:21)

    transpenibilus [utilizator]

    Dumnezeu sa ne fereasca de eventualitatea ca lui Ciolacul sa i se puna pata sa imbunatateasca legea gravitatiei a la PSD.

    Mai ciolace nici nu stii
    Ce caduc incepi sa fii !
  • +8 (14 voturi)    
    Interesant articol (Miercuri, 10 iunie 2020, 13:39)

    copci [utilizator]

    Starea de alerta poate fi data in mai putin de jumatate din judete si pentru asta nu trebuie aprobarea Parlamentului, scrie chiar in lege. Asadar, Guvernul o poate da in judetele unde sunt cazuri ma multe, unde se justifica starea, cum ar fi si normal.

    Pot foarte simplu să umble la cifre și să ne anunțe că a crescut numărul infectărilor și uite Parlamentul e de vină. Asta e buna, deci anunta ce vor ei, cum acuzau cei care erau considerati conspirationisti?
    • +4 (8 voturi)    
      psd (Miercuri, 10 iunie 2020, 14:54)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui copci

      s-a folosit intotdeauna de faptul ca au parlamentul pentru a ingradi toate drepturile institutiilor pe care nu le pot castiga usor: presedinte, justitie, acum guvern...

      ei vor cat mai mult putere in mainile parlamentului, pentru ca ala e aproape sigur al lor si le este cel mai usor sa-l castige...

      asta fac si acum... taie din puterea guvernului. asa au facut si pe vremea lui Ciolos. dar cand a fost dancila au dat putere guvernului!
    • +2 (10 voturi)    
      Asta a spus si Barna si a fost taxat de aliat (Miercuri, 10 iunie 2020, 15:04)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui copci

      al PSD si dusman al PNL !

      PS. Mai departe concluzia ta suna cam asa : "PNL- PSD, aceiasi mizerie", avand in vedere ca PSD este dovedit a fi umblat la cifre cand era la guvernare (Vezi INS si statisticile sale "lucrate" dupa dorinta duetului Dragnea-Valcov !
  • +6 (10 voturi)    
    Doua belele (Miercuri, 10 iunie 2020, 13:54)

    Cataleya [utilizator]

    Orban e nehotarat
    Ciolacu e neputincios.
    S-au gasit astia doi.

    Orban ar trebui sa puna mana pe condei si stampila si sa hotarasca, ca Premier, ce trebuie facut. Dar ezita prea mult.

    Ciolacu, la randul sau, poate bloca orice decizie a guvernului, dar pt asta are nevoie de votul Parlamentului, de semnatura lui Johannis si, in ultima instanta, de aprobare de la CCR.

    Dar pt asta, PSD are nevoie de timp si cred ca nici n-ar vrea sa-si asume un eventual dezastru in cazul in care Corona continua sa provoace infectii si decese intr-un numar deloc neglijabil.
    • +7 (9 voturi)    
      psd (Miercuri, 10 iunie 2020, 14:57)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      vrea sa arate ca mai exista.
      dar nu vrea masuri decisive dintr-un motiv simplu: se pregatesc pt alegeri.
      daca corona se intoarce: "guvernul incompetent a permis asta" daca nu se intoarce: "am pierdut enorm economic din cauza deciziilor guvernului"

      psdului nu-i pasa casturi de putin de romania sau romani, le pasa doar de ei si de vot!
      daca le pasa de romani propuneau si ei un guvern, sau macar se implicau... dar au lasat pnl ca dupa aia sa spuna: "noi faceam mai bine"
  • -2 (18 voturi)    
    Securist (Miercuri, 10 iunie 2020, 13:59)

    cid [utilizator]

    Ce să aştepţi de la un securist? Dacă avea sânge în instalaţie spunea că se opune prelungirii stării de alertă şi atât.
    Acum România are capacitatea sanitară de a gestiona cele aproximativ 100 de îmbolnăviri zilnice care vor necesita, probabil, spitalizare. Să reţinem şi că mulţi pozitivi sunt asimptomatici, prin urmare nu necesită tratament şi internare.
    Covid-ul nu va dispărea niciodată, poate doar în imaginaţia lui Johannis & Co, important este doar să existe capacitatea gestionării.
    Cele 4 luni de lagăr au dovedit că previziunile apocaliptice nu s-au adeverit şi că numai din raţiuni politicianiste se mai doreşte continuarea stării de alertă, chiar cu sacrificarea economiei!
    • 0 (12 voturi)    
      te-ai gandit (Miercuri, 10 iunie 2020, 15:00)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cid

      ca poate din cauza aceastor masuri nu a fost mai rau?!
      si nu a fost deloc "lagar" daca nu ma crezi te invit sa mananci o bucata de paine / zi timp de 2 saptamani, sa faci experimente pe tine (mai ales daca ai un frate geaman) si dupa vreo luna cand arati ca un schelet sa te duci voluntar si sa te gazezi!

      terminati cu aceste comparatii imbecile!

      a fost ceva ce s-a facut pe toata planeta! nu va mai lamentati asa! la pariu ca daca retraiam gripa spaniola tot voi urlati ca nu au luat masuri mai serioase!
  • -3 (19 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 10 iunie 2020, 14:00)

    [anonim]

    • +5 (11 voturi)    
      aham (Miercuri, 10 iunie 2020, 15:00)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui

      lasa ca e bun psd care cum a facut ca e naspa, cum s-a dat la fund!
      mult mai bine!
      • -5 (5 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 10 iunie 2020, 19:43)

        [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        • +2 (2 voturi)    
          hehe (Miercuri, 10 iunie 2020, 23:30)

          transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui

          Pai nu, ca psd nu mai prinde parlamentul si v-a dat Putler ordin sa rupeti randurile si sa va reorientati.
  • +2 (12 voturi)    
    A visat Arafat o noua cifra magica , 5? (Miercuri, 10 iunie 2020, 14:44)

    PrivireCritica [utilizator]

    De unde a venit Arafat cu cifra de 5 cazuri la 1 milon de locuitori? Exista vreun studiu stiintific care sa zica 5 si nu 10, 15? Nu ar trebui legata de numarul de paturi din spitale? De capacitatea sistemului sanitar, de terapie intensiva? Sau i-a aratat lui Raed Arafat profetul in vis 5 degete si gata, toata Romania trebuie sa asculte vocea muezinului?
  • +4 (10 voturi)    
    Da' granitele ? (Miercuri, 10 iunie 2020, 14:48)

    Ion Alexandru [utilizator]

    Austria deschide granitele cu inca 31 de tari (deja le avea deschise cu vreo 6) si anunță asta cu 6 zile inainte. România ce face, în afară de o ceartă permanentă între niște PSD-iști (îi includ aici și pe ALDE, pe UDMR, pe ăia ai lui Ponta) care nu fac altceva decât să faulteze și un PNL nehotărât și bâlbâit ?
  • -1 (9 voturi)    
    Prelungesc restrictiile, economia e terminata! (Miercuri, 10 iunie 2020, 15:09)

    Alui [utilizator]

    Au scazut exporturile la jumatate, cursul e spre 4,9. Daca tin restrictiile, nu vin nici romanii din diaspora in concediu. In plus se pare ca vine o criza globala mai nasoala decat in 1929. Cred ca trrebuie relaxate masurile urgent, altfel o sa ajungem sa moara oamenii de foame!
    • +4 (10 voturi)    
      exporturile nu au treaba cu restrictiile (Miercuri, 10 iunie 2020, 16:04)

      marcone [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Ce restrictii din Romania au facut sa scada exporturile? Astea au scazut pt ca in tarile in care exportam a fost oprita activitatea si nu a mai fost cerere. Dacia si Ford nu si-au inchis fabricile din cauza restrictiilor ci din cauza ca nu a mai avut cine sa cumpere masinile lor in Europa.
  • +3 (5 voturi)    
    variante (Miercuri, 10 iunie 2020, 17:38)

    traiang [utilizator]

    Eu nu as discuta nici o varianta fie PSD, PNL s.a. ci numai variante ale specialistilor.Partidele stiind coordonatele sanitare sa gaseasca solutii ca economia sa mearga asta e rolul lor Altfel o sa ajungem sa ne dea Ciolacu si pastilele de care e nevoie Sunt infectionisti valorosi ,urgentisti plus un minister si un Institut de sanatate atunci astia ce rol mai au Politicul nu are ce cauta sa lasam sanatatea pe mana specialistilor Avem destule exemple de dezastre in lumea asta in care s-au bagat politicul (Anglia Brazilia USA)Ma asteptam ca acest Comitet de urgenta sa fi avut un purtator de cuvant si numai el sa fi venit cu explicatii Asa e o inflatie la TV si parca fiecare are alte pareri
  • +3 (3 voturi)    
    prea multi stultus, rea multi misei... (Miercuri, 10 iunie 2020, 19:54)

    Yotta [utilizator]

    ...,,ca punând mâna pe ei,
    Să-i împarţi în două cete: în smintiţi şi în mişei,
    Şi în două temniţi large cu de-a sila să-i aduni,
    Să dai foc la puşcărie şi la casa de nebuni!"


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by