Unul din 10 parlamentari din actualul grup PNL provine din PSD sau ALDE. Năsui: Cei care condamnă traseismul nu au nicio problemă să îi primească pe arhitecții dezastrului

de I.H.     HotNews.ro
Marţi, 9 iunie 2020, 10:43 Actualitate | Politic


plen Camera Deputaților
Foto: AGERPRES
11,5% din actualul grup parlamentar PNL provine din PSD sau ALDE, constată deputatul USR Claudiu Năsui, comentând că "cei care condamnă traseismul nu au nicio problemă să îi primească pe arhitecții dezastrului în mijlocul lor".

Deputatul USR spune, într-un mesaj postat marți pe Facebook, că "cei care condamnă traseismul și dau vina pe predecesorii lor nu au nicio problemă să îi primească pe arhitecții dezastrului în mijlocul lor", susținând că este vorba deja despre o masă critică primită în PNL din rândul celor care au votat unele din cele mai nocive modificări legislative ale ultimilor ani.

Printre proaspeții liberali se numără și fostul senator ALDE Viorel Ilie, un apropiat al lui Liviu Dragnea și un apărător al modificărilor legislative ale acestuia, afirmă Năsui.

Lista continuă cu alți 3 senatori și 9 deputați, trecuți oficial spre grupul parlamentar al PNL, "fără a vorbi despre <<independenții>> care merg fie spre un partid, fie spre altul, în funcție de ce li se oferă și sunt folosiți strict ca masă de votare, nu ca reprezentanți ai intereselor românilor care i-au pus acolo".

"De ce sunt atât de neclare liniile de demarcație în politica românească? Ei bine, partidele tradiționale au o istorie comună, iar aici mă refer la o continuă migrație a membrilor dintr-o parte în alta. Doar pentru că cineva a fost ani buni în PSD nu înseamnă că nu a plecat din PNL sau invers", mai spune deputatul USR.

El face și o listă a deputaților și senatorilor trecuți de la PSD și ALDE la PNL.

Deputații care au trecut de la PSD la PNL:
  • Andrei Alexandru-Ioan
  • Liviu-Ioan Balint
  • Cristina Burciu
  • Mihăiță Găină
Deputații care au trecut de la ALDE la PNL:
  • Florică Ică Calotă
  • Ion Tabugan
  • Toma-Florin petcu
  • Marius-Gheorghe Surgent
Senatorii ALDE trecuți la PNL:
  • Ionuț-Iustin Talpoș
  • Viorel Ilie
  • Marius-Petre Nicoară
  • Ion Popa






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3827 vizualizari

  • -7 (29 voturi)    
    au intrat Dragnea si Serban Nicolae in PNL? (Marţi, 9 iunie 2020, 10:49)

    MG [utilizator]

    cam acestia erau "arhitectii dezastrului".
    Restul sunt oițe, să iasă numărătoarea..
  • +8 (24 voturi)    
    FSN (Marţi, 9 iunie 2020, 10:50)

    bgd [utilizator]

    Nimic nu s-a schimbat....
  • -7 (39 voturi)    
    D-le Năsui, (Marţi, 9 iunie 2020, 11:45)

    asavreau [utilizator]

    Când ne explici și nouă ce este USR?Ce doctrină are și de ce?Cum vede USR societatea românească?Nu te-a ales acolo ca să insulți,ci ca să fii în slujba electoratului.USR este specializat în partid de opoziție,ori are soluții?
    • -8 (38 voturi)    
      USR+PSD= love (Marţi, 9 iunie 2020, 12:04)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      ca fost membru USR va pot confirma ca majoritatea USRista e la fel de toxica si de natanga ca si PSDul.
      Nu va puneti speranta in ei, sunt nisti penibili pusi pe cearta, fara nici o solutie, fara nici un plan.
      Sunt si oameni buni dar sunt marginalizati de echipa Barna-Nasui-Ghinea.
      • -6 (10 voturi)    
        L Ai Uitat pe : (Marţi, 9 iunie 2020, 13:52)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

        DRULA
    • -4 (26 voturi)    
      exceptand (Marţi, 9 iunie 2020, 12:16)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      lozinca populist-infantila "jos pensiile speciale" nasui &company nu mai au nicio doctrina!
      exceptie facand poate, "noi, acoperitii vrem puterea la vedere"
      o intrebare ptr nasui:unul din cati acoperiti este membru usere? intreb asta ptr un prieten vecin cu recenta acoperita-descoperita Camelia Crisan.
      • +1 (11 voturi)    
        Pesedistule, chestia cu pensiile este normală. (Marţi, 9 iunie 2020, 13:32)

        Tayen [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        Morală și legală! Ce stat permite existența unor pensii acordate ilegal?
    • +9 (27 voturi)    
      off topic (Marţi, 9 iunie 2020, 12:21)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Dar cred ca daca intri pe situl usr gasesti acolo foarte clar care sunt principiile, obiectivele si initiativele, si te vei lamuri.
      • -6 (16 voturi)    
        Sa-i trimiti si lui Barna un link (Marţi, 9 iunie 2020, 13:48)

        holinessdani [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

        Ca se pare ca n-a intrat niciodata pe situl ala de care vorbesti!
        Si nici macar nu i-a spus nimeni ce scrie pe acolo.
  • -4 (20 voturi)    
    Date ... (Marţi, 9 iunie 2020, 11:47)

    utug [utilizator]

    Date fiind dificultatile prin care trece tara nu ar fi bine ca PNL sa accepte un numar de trsdeisti PSD in PNL ? Numarul lor nici nu ar fi prea mare. In acest fel se pot suspenda alegerile pentru urmatorii 4 ani si multe probleme si-ar gasi o rezolvare.
    • +2 (4 voturi)    
      Nu, nu ar fi bine. (Marţi, 9 iunie 2020, 13:28)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui utug

      Cuvântul este cuvînt.
      Ajunge un măr stricat într-un coș ca să le strice pe toate.
      Să-ți mai motivez?
  • +2 (24 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 9 iunie 2020, 11:58)

    [anonim]

    • -2 (10 voturi)    
      sau trag la psd (Marţi, 9 iunie 2020, 12:35)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui

      cazul useristilor acoperiti.
  • +6 (18 voturi)    
    compromis (Marţi, 9 iunie 2020, 11:59)

    RazC82 [utilizator]

    E clar ca e un compromis facut de PNL ca sa poata inlatura PSD de la putere, daca merita sau nu, tragem linie si vedem la urmatoarele alegeri, mai ales ca atunci vom vedea daca vor ramane acesti traseisti pe listele de partid. E foarte posibil ca sa ramana si atunci vor fi penalizati la vot, la fel de bine cum e foarte posibil sa nu ramana.

    Ce inteleg eu din ce se intampla acum e ca PSD a fost inlaturat cu un compromis, altfel aveam PSD in continuare la putere si Ciolacu la butoane. Daca e ceva ce am invatat eu din Colectiv e ca PSD nu se pricepe deloc sa gestioneze o criza. Mai mult, aveam in continuare mariri nesustenabile pentru bugetari si ratingul de tara scazut la categoria junk. Pentru mine deocamdata compromisul merita, nu as zice acelasi lucru si la urmatoarele alegeri parlamentare.
    • +2 (6 voturi)    
      Corect (Marţi, 9 iunie 2020, 13:54)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui RazC82

      Spus
    • -2 (4 voturi)    
      Ce „compromis”? (Marţi, 9 iunie 2020, 14:48)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui RazC82

      La noi totul este „compromis”! Nu, să fie și pe bază de cuvânt, de cinste și de corectitudine. Că uite unde ne-au adus „compromisurile”!
  • -4 (30 voturi)    
    Nasui e un pui de bolsevic (Marţi, 9 iunie 2020, 12:14)

    AndyXXX [utilizator]

    Tac-su facea afaceri cu Stanculescu in anii '90. A scapat de puscarie prin prescrierea faptelor.
    • -5 (17 voturi)    
      Bine că ne spui. (Marţi, 9 iunie 2020, 13:30)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

      Să se știe. Plus că este o dovadă că „Cine naște din pisică șoareci mănâncă”. Bandit tatăl, bandit hăndel!
    • -6 (14 voturi)    
      afacerea (Marţi, 9 iunie 2020, 14:55)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

      motorola, organizata de unchiul matusa si varul lui nasui, vinzare de echipament motorola pentru armata, sri, etc. Dosar penal rezolvat prin prescrierea faptelor. Basca devalizarea iIPO, intreprinderea de pescuit oceanic.
      • -1 (5 voturi)    
        zice bodu (Marţi, 9 iunie 2020, 15:59)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        https://www.bugetul.ro/un-fost-sef-anaf-arunca-n-aer-imaginea-unui-cunoscut-membru-usr-plus-principalii-smecheri-sunt-din-familia-sa/
    • +1 (5 voturi)    
      asa si (Marţi, 9 iunie 2020, 16:06)

      parush [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

      ce vina are el? Numai comunistii judecau asa.
      • +2 (2 voturi)    
        ce vina are? (Marţi, 9 iunie 2020, 21:19)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui parush

        a supt si el din acei bani si mai suge si azi.
        de exemplu, studiile facute:
        2003 - 2007 - Universitatea Paris Dauphine - Licenta in Economie
        2007 - 2009 - Universitatea Luigi Bocconi - Master in Finante
        cam cu ce bani crezi tu ca au fost platite aceste studii?
  • -3 (25 voturi)    
    Actualul PNL (Marţi, 9 iunie 2020, 12:17)

    Lovercraft [utilizator]

    este fostul PDL care este fostul PD care este fostul FSN al lui Roman.
    • +5 (7 voturi)    
      Al lui Roman !!!? (Marţi, 9 iunie 2020, 12:40)

      sipu [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      sigur nu era ILIESCU ....................
      • 0 (6 voturi)    
        Iliescu s-a rupt de FSN (Marţi, 9 iunie 2020, 14:00)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui sipu

        și a înființat FDSN, actualul PSD.
        FSN a continuat sub Roman și după câțiva ani s-a transformat în PD, mai studiază și tu niște istorie.
    • +2 (10 voturi)    
      Fals! (Marţi, 9 iunie 2020, 13:18)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      PNL exista inainte de crearea PD-Roman si a absorbit aceasta formatiune.
      • -4 (10 voturi)    
        Deci a absorbit FSN-ul cu alte cuvinte (Marţi, 9 iunie 2020, 13:59)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        Deci, încă o dată, unde este fostul FSN acum? În actualul PNL.
        • -3 (5 voturi)    
          Unii sunt mai grei de minte. (Marţi, 9 iunie 2020, 14:51)

          Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          Deh, natura și posibilitățile sale.
    • +1 (7 voturi)    
      Corect. (Marţi, 9 iunie 2020, 13:31)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Ca la matematică, Omul mai minte, matematica nu.
  • +2 (12 voturi)    
    normal (Marţi, 9 iunie 2020, 12:26)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    USL traieste.
    PNL este doar un PSD cu fata umana, nimic mai mult. Aceiasi smecheri, cu enspe rude angajate la stat, cu alte rude cu contracte cu statul, samd.
  • +8 (18 voturi)    
    soluția: (Marţi, 9 iunie 2020, 12:37)

    Fu Thien Zbang [utilizator]

    alegerile, de care va depinde ce vrem,cu riscurile aferente!
    eu votez USR-PLUS!
    puteți să dați minusuri până vă plictisiți,dar altă variantă nu avem!
    • -2 (2 voturi)    
      votează-i mult şi bine... (Marţi, 9 iunie 2020, 19:19)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Fu Thien Zbang

      tot degeaba... trogloditul de cioloş şi-a demonstrat valoarea în 2016...
  • 0 (6 voturi)    
    Toti parlamentarii (Marţi, 9 iunie 2020, 12:55)

    consumator2 [utilizator]

    Toti sunteti la fel!
  • -3 (21 voturi)    
    Poate dacă.... (Marţi, 9 iunie 2020, 13:22)

    fdaniel [utilizator]

    Poate dacă USR avea CARACTER și ar fi sprijinit PNL în confruntarea cu pesede nu ar fi fost nevoie de aceste compromisuri.
    Dar nu, prea-iluminatul dvs. președinte (care l-a debarcat pe findatorul partidului, Nicușor Dan) a sabotat ori de câte ori a putut.... Votanții cu profil USR văd asta și, cred eu, vor taxa acest comportament infect.
  • +3 (5 voturi)    
    egalitaua (Marţi, 9 iunie 2020, 13:40)

    Ilenuca1 [utilizator]

    Indiferent de partid, nu cred să existe vreun parlamentar român care să fi renunţat la o parte cât de mică din veniturile, privilegiile şi imunităţile necuviincioase. Deci, NU EXISTĂ TRASEISM.
  • +4 (6 voturi)    
    Musia trebuie blocat traseismul politic (Marţi, 9 iunie 2020, 13:50)

    bigbrother [utilizator]

    si nu vorbesc aici de doctrina diferita (cel putin teoretic) intre PSD si PNL (desi de ceva timp PNL numa' liberal nu mai este) cat de mesajul transmis electoratului precum si de schimbarea polilor de putere care nu mai reprezinta de fapt vointa poporului exprimata prin vot.

    Daca in cazul independentilor e clar ca astia sunt acolo de "umplutura" in cazul voturilor, in situatiile in care se pleaca masiv la un alt partid se ajunge la situatii absurde gen Pro Romania, un partid creat doar din traseisti sau disparitia unui partid prin plecarea tuturor parlamentarilor din partid cum a fost cu partidul lui Diaconescu.

    Traseismul politic ar trebui interzis complet: cine pleaca de la un partid isi pierde jobul in parlament, nu pleaca cu tot cu "loc" dupa el, nu isi schimba ideile dupa cum bate vantul si ce promisuni primeste etc. Jocurile de putere trebuie facute inainte de votare a.i alegatorii sa stie clar ce partid voteaza pentru urmatorii 4 ani.
    • +3 (5 voturi)    
      Nici asa nu e corect. (Marţi, 9 iunie 2020, 14:20)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      Un parlamentar trebuie sa aiva dreptul sa demisioneze din partid, daca el considera ca , intre timp, Partidul nu il mai reprezinta.
      Dar sa fie obligat prin lege sa activeze ca parlamentar independent pana la terminarea mandatului.
      Ca independent n-are decat sa voteze cu cine doreste, fara insa sa se inscrie in alt partid, oferindu-i-se cine stie ce beneficii.
      • +1 (3 voturi)    
        Poate doar daca votul este nominal (Marţi, 9 iunie 2020, 15:23)

        bigbrother [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        si cetatenii l-au votat pe Popescu care face parte din partidul X.

        Dar cat timp se voteaza o lista de oameni, parlamentarul respectiv n-are de ce sa devina independent si implicit sa aiba un vot, ci locul ramas liber ar trebui ocupat de alt om din acelasi partid din care a plecat.
      • -1 (1 vot)    
        repet ce am spus mai sus... (Marţi, 9 iunie 2020, 19:25)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        ce spui tu ar fi fost valabil la uninominal, dacă ar fi fost păstrat; la votul pe listă se votează partidul iar nu individul.
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate dar cine va avea curajul să voteze (Marţi, 9 iunie 2020, 19:23)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      asta când toţi - dar absolut toţi !!! - speră să profite din traseism deşi este profund legal şi imoral în contextul votului pe liste, deci se votează partidul, nu omul. te-ai răzgândit? afară din parlament şi următorul de pe listă...
  • -4 (8 voturi)    
    PNL este PSD in galben (Marţi, 9 iunie 2020, 13:57)

    robyzs [utilizator]

    PNL este PSD in galben, Iohannis a lasat tara pe mana PSD-ului pentru a-si asigura un nou mandat de presedinte pe care l-a castigat fluerand, PNL a pozat in partidul dreptatii si garantul justitiei pana a ajuns la Guvernare si a uitat ca este partid Liberal nu Social.

    Florin Citu cand era in opozitie striga pe Facebook sa se micsoreze numarul de bugetari si sa investeasca banii in initiative private, acum cand este la butoane arunca cu bani si pomeni electorale iar aparatul bugetar a crescut.
    • 0 (2 voturi)    
      o leaca zabava (Marţi, 9 iunie 2020, 19:52)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      prinde el sange, se inroseste, macar in obraji...
  • -3 (11 voturi)    
    cine voteaza usr e prost (Marţi, 9 iunie 2020, 14:09)

    kthor7 [utilizator]

    Nasui vorbeste? Ala de s-a imbogatit din afacerile lui tac-su de la motorola? USR-ul plin de SRI-isti si pui de comunisti si tortionari care sunt bagati in fata ca "oameni noi"? Roxana Wring, Camelia Crisan si alti de-alde securistul de doi bani europarlamentar tovarasul Ghinea? Hai sa fim seriosi! Toti o apa si un pamant. Romania e pa de mult
    • +3 (7 voturi)    
      deci (Marţi, 9 iunie 2020, 15:01)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      1 - arata-mi 1 partid politic (de pe toata planeta asta) care a condus o tara si care nu a avut nici o probema cu anumite fortari ale legii....
      2 - tu esti genu de om care stii de la inceput ce va face un partid si cat de rau sau bun e inainte s ajunga la guvernare?!
      3 - da ma sunt prost... si uite ca o sa fiu prost si alegerile astea si probabil mult timp de acum inainte. te oftici?!

      cred ca esti un psdist sub acoperire care doar vrei sa denigrezi usr....
      da nu-s a 2a venire a lui isus, dar in loc de pnl sau psd sunt o alternativa... (nu ca e greu sa te descurci mai ok decat pnl si psd...)
      • -5 (9 voturi)    
        "....sunt prost...." (Marţi, 9 iunie 2020, 15:54)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        de acord cu ce zici! te lasam sa fii tot asa!
  • +1 (9 voturi)    
    si ne mai miram (Marţi, 9 iunie 2020, 14:58)

    liviu_ [utilizator]

    d c pnl e tot un psd care fura cu 20% mai putin....
    • -1 (1 vot)    
      pnl include acum pdl, fost pd (partid socialist) (Marţi, 9 iunie 2020, 19:39)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      fost fsn rupt de fdsn-ul lui iliescu rebotezat pdsr, apoi psd prin confiscarea siglei partidului istoric social-democrat... cam asta e mocirla politică românească... iar unii naivi îşi pun speranţele în usr (uniunea salvaţi poponarii)... vai de capul vostru, dar din păcate şi de al nostru...
    • -1 (1 vot)    
      poate pt. (Marţi, 9 iunie 2020, 19:49)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      ca sunt cu 20% mai putini....
  • 0 (2 voturi)    
    aia sunt adevarati (Marţi, 9 iunie 2020, 18:01)

    nash pandelica [utilizator]

    usl'asi.
    trec unde e nevoie, de o parte sau alta a uniunii.
    interesul national.
    make romania great ~!
  • +2 (4 voturi)    
    USR nu-i preocupat de România. (Marţi, 9 iunie 2020, 18:49)

    asavreau [utilizator]

    USR vrea să moară capra vecinului.Ce face USR acum vine în avantajul PSD,pentru-că ei pierd procente din intențiile de vot,procente care merg spre PSD.
  • -1 (5 voturi)    
    dar despre procentul de băsişti pedelişti (Marţi, 9 iunie 2020, 19:07)

    let_s_twist_again [utilizator]

    din pnl de ce nu pomeneşte nimeni nimic?
    ăia sunt otrava !


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by