Fost primar din Olt, candidat PNL pentru un nou mandat, odă lui Nicolae Ceaușescu: "Un președinte patriot! Pe timpul lui <<sa>> reconstruit România"

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 1 iunie 2020, 14:17 Actualitate | Politic


Eugen Stania
Foto: Facebook
Eugen Stănia, fost primar al unei localități din Olt și candidat din partea PNL pentru un nou mandat, îi aduce o odă lui Nicolae Ceaușescu. Într-un mesaj cu greșeli gramaticale postat pe pagina sa de Facebook, Stănia susține că Ceaușescu a fost un președinte patriot, iar în perioada comunismului s-a reconstruit România.

Stănia, fost primar al localității Dăneasa, a postat pe Facebook un mesaj cu greșeli gramaticale, în care susține că pe vremea lui Nicolae Ceaușescu a absolvit școala, a obținut o calificare și a învățat ce înseamnă munca, disciplina și bunul simț.

"Un preşedinte patriot ! Pe timpul lui sa reconstruit România , am absolvit o şcoala , am obținut o calificare ,am învațat ce înseamnă munca, disciplina, bun simțul şi respectul ! De 30 de ani toate astea s-au transformat minciună, nesiguranță şi a primat doar interesul personal . Azi fiecare este doar pentru el , predomină lupta pentru existență şi nepăsarea față de aproapele tău . Unii nu mai au limite , lăcomia i-a transformat mostrii , alții se mulțumesc cu puținul şi trăiesc cu speranța că ziua de mâine va fi mai bună ca cea de ieri ! Gânduri bune ,pentru o lume mai bună !", este mesajul lui Stănia, mesaj însoțit de fotografii cu Ceaușescu.

Ulterior, el a șters mesajul postat pe pagina sa de Facebook.



Eugen Stănia a fost primar al comunei Dăneasa timp de trei mandate, în perioada 2000 – 2012, potrivit Olt Alert. Eugen Stănia a intrat în PNL la începutul acestui an. În februarie, el scria pe Facebook că, președintele PNL Olt, Liviu Voiculescu, "domn cu un caracter extraordinar", a acceptat ca el și încă 30 de persoane să preia organizația PNL. Stănia candidează din partea PNL pentru un nou mandat.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4614 vizualizari

  • -2 (22 voturi)    
    Adevar de netagaduit. Dar incomod prin comparatie (Luni, 1 iunie 2020, 14:44)

    D-or [utilizator]

    Da, Ceausescu era patriot, nu a jucat niciodata in alte hore, nu a aparat interesele altor tari, nu a lacrimat pentru cauze straine, ca cei care i-au luat locul.

    Tot ce a facut, bun sau rau, a fost numai si numai pentru Romania. Nu a luat nimic cu el, nu si-a pus nimic deoparte. Asa-zisele conturi secrete nu au fost decit o intoxicare. Daca ar fi existat asa ceva, daca si-ar fi pus bani deoparte, Vestul ar fi trimbitat imediat.

    Patriotismul si mindria au fost la baza tuturor deciziilor sale.

    Exact calitatile demonizate in zilele noastre.
    • -1 (7 voturi)    
      Corect. (Luni, 1 iunie 2020, 17:56)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Subscriu. El, Antonescu. Și populimea, atunci și acum, i-a executat. Cinstit și corect, noi nu merităm țara asta.
  • -2 (12 voturi)    
    Ce-are a face analfabetismul cu istoria? (Luni, 1 iunie 2020, 15:21)

    Tayen [utilizator]

    Dacă avea ceva în cap, fugea de cocina numită „politică”.
  • +6 (18 voturi)    
    Omul e la PNL fiindca nu a mai avut loc la PSD. (Luni, 1 iunie 2020, 15:33)

    clint [utilizator]

    Si nici PCR nu mai exista. Habar nu are pe ce lume traieste, in schimb stie ce face: majoritatea celor din zona il regreta sincer pe Ceausescu, asa ca le spune ce vor sa auda.

    Evident, cu acest gen de oameni, orice reforma si progres sunt excluse. Cum imi place mie sa le zic celor care il ridica in slavi pe Ceausescu pentru ca "ne-a facut blocuri", in alte tari oamenii dorm sub cerul liber fiindca nu au avut un asemenea conducator :).
  • +2 (20 voturi)    
    concret, ce anume e gresit in declaratia... (Luni, 1 iunie 2020, 15:49)

    demaGOGU [utilizator]

    ...moncherului?

    ca el gandesc peste 80% din romani, care pot face diferenta intre o perioada dedicata constructiei sistematice si una dedicata, helas, distrugerii si instrainarii resurselor (ce traim de 30 de ani).
    • -1 (15 voturi)    
      Ca de obicei, (Luni, 1 iunie 2020, 16:33)

      2016 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      comentariu inutil si gargara de 2 lei (ceausisti). De unde stii gogule ca 80% dintre romani gandesc precum agramatul asta? Esti cumva mama Omida si nu stim noi? Un calcul matematic simplu iti arata ca dupa 1989 s-au nascut mai multi romani decat cei 20% care raman, dupa ce se exclud cei etichetati de tine. Acum se vede ca esti doar un nostalgic ceausist, probabil un tractorist tot de prin Oltenia, sau pe acolo.
      • +2 (4 voturi)    
        Dar eu (Luni, 1 iunie 2020, 20:25)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui 2016

        eu care nu am fost membru de partid, nu am beneficiat niciodata de micile avantaje oferite oamenilor "sistemului", am mancat ani de zile doar fasole cu costite boabe, pot oare sa-mi dau cu parerea? Eu nu am meseria nobila de tractorist, sunt doar un biet inginer si ca atare indraznesc sa afirm ca sub Ceausescu a avut loc o dezvoltare sistematica si sustinuta a tarii. Orice se pot spune despre Ceausescu, ca a fost tiran, ca a fost inflexibil, dar ca nu a fost patriot-e o minciuna.
        Apropo de minciuna, sub el minciuna a ajuns la rang de mechanism economic, dar nu datorita lui, ci gratie a milioane de romani, de jos in sus, pe toate nivelele societatii, toti s-au complacut cu raportarile false, cu "merge si asa", cu "facem rost". Revolutia din '89 datoram sefilor de alimentara, gestionarilor, bisnitarilor, sefilor de intreprinderi, cu averi acumulate ilicit si care s-a dorit a iesi la lumina, pentru a beneficia liber de el. Eu am fost martor, cum bijuteria de intreprindere in care am lucrat, a fost scos la mezat, ciopartit, distrus-facut fier vechi. Comparati trecerea de la sistemul socialist la sistemul capitalist in celelalte state din Est: Polonia, Cehia, Ungaria. Linistit, pasnic, nu s-a aruncat nimic la gunoi, ei au apreciat propria munca, propriul efort. Atat am de zis.
        • -2 (4 voturi)    
          comparatia cu celelalte tari (Marţi, 2 iunie 2020, 1:55)

          John_Re [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

          ex comuniste este inutila. dealtfel sunt diferente culturale semnificative.

          esti intr-o eroare colosala daca crezi ca in celelalte tari enumerate de tine nu s-a distrus.

          acum, distrugerile sunt semnificativ mai mici pentru ca au avut norocul sa nu aiba un "patriot" ca Ceausescu. agricultura n-a fost colectivizata, au permis existenta micii industrii si serviciilor private, avut pasapoarte si libertatea sa munceasca oriunde in Europa.

          intelegi acum de ce alte tari din Europa de Est sunt peste Romania?

          ce au romanii acum polonezii, ungurii sau ex-yugoslavii aveau inca din anii 70. practic romanii au trebuit sa reinventeze roata dupa '89 si a fost al naibii de greu.
  • 0 (10 voturi)    
    Comunistii care calca pe cadavre: (Luni, 1 iunie 2020, 16:48)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    https://adevarul.ro/locale/focsani/nicolae-ceausescu-asasin-adulat-inabusit-sange-revolta-taranilor-vrancea-deceniu-mai-tarziu-fost-primit-judet-erou-1_56854da237115986c60105d0/index.html
    • +1 (5 voturi)    
      In 2005 au scufundat satul pt a salva acvacultu (Marţi, 2 iunie 2020, 11:05)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      Da, e adevarat, in Vadu-Rosca au fost represiuni pentru cei care au refuzat colectivizarea. Un tinar care se afla in clopotnita bisericii a murit impuscat de un glonte tras in aer.

      Dar si mai adevarat este ca in 2005 satul a fost sacrificat si inundat intentionat pentru ca viitura sa nu ajunga in crescatoriile de pesti ale unor baroni locali.

      Au murit multi oameni din cauza inundatiilor atit pe moment, cit si dupa aceea, din cauza bolilor. Casele au fost distruse, actele, banii, fotografiile, tot.

      A fost avariata si biserica si, cel mai grav, au fost distruse picturile de o valoare deosebita.

      Tragind linie, post-comunistii au fost mult mai cruzi
      si mai cinici decit Ceausescu. Ei nu le-au dat nicio sansa oamenilor.
      • +1 (1 vot)    
        "post-comunistii" (Miercuri, 3 iunie 2020, 19:12)

        alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        Sunt tot comunistii de inainte de '89.
    • 0 (0 voturi)    
      Comuniști (Marţi, 2 iunie 2020, 18:44)

      naftuli [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      „democrați”, eșalonul doi, nesătuii „revoluționari”.
  • -1 (1 vot)    
    Fostul primar e reprezentativ pt. o mare (Luni, 1 iunie 2020, 19:46)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    Parte dintre actualii ,,liberali".


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by