Derapaj al unui senator PMP care vrea expulzarea oricărei persoane care vorbește despre autonomie și scoaterea UDMR în afara legii: „Acesti domni mongoli nu au decât un singur scop”

de C.D.     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 mai 2020, 16:31 Actualitate | Politic


Lucian Iliescu
Foto: Facebook
​​Senatorul PMP Lucian Iliescu spune că se gândește la un proiect de lege ca toți cei care vorbesc despre autonomie în România să fie expulzați. De asemenea, el scrie pe Facebook că susține scoaterea UDMR în afara legii, calificându-i pe liderii Uniunii drept „acesti domni mongoli”.

Într-o postare pe Facebook, din care nu lipsesc greșelile de ortografie, senatorul spune că „povestea asta cu UDMR îmi crează (sic!) greață si disconfort lingvistic”.

Senatorul PMP se arată nemulțumit că toate partidele s-au folosit de UDMR să pună sau să dea jos guverne „fără să anticipeze că zi de zi acești domni mongoli nu au decât un singur SCOP, autonomia pe orice criteriu, etnic, teritorial, administrativ”.

„Golanii aștia numiti de Budapesta în fruntea UDMR nu văd decât cearta prin orice acțiune pe care o înteprind. Sunt ca picatura chinezeasca. Băi șmecherilor, voi aveti impresia ca aici e sat fără câini?”, scrie pe Facebook, Iliescu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5842 vizualizari

  • +13 (19 voturi)    
    Alo! (Sâmbătă, 9 mai 2020, 16:43)

    consumator2 [utilizator]

    Cum sa expulzezi pe cineva care are dreptul de a se exprima? In schimb, udmr nu ar trebui sa fie partid, poate asociatie sau orice altceva ce respecta legea!
  • +11 (15 voturi)    
    vrajeala (Sâmbătă, 9 mai 2020, 16:54)

    voxpopulix [utilizator]

    voi faceti blaturi cu PSD si UDMR prin consiliile locale dar i an electpral va spargeti in figuri.
  • +6 (32 voturi)    
    bravo lui (Sâmbătă, 9 mai 2020, 17:02)

    aero [utilizator]

    UDMR trebuie sa isi ceara scuze pentru jignirile zilnice aduse romanilor timp de 30 de ani! Si sa dispara..
    • +3 (5 voturi)    
      sa inteleg ca, (Duminică, 10 mai 2020, 11:22)

      iodixit [utilizator] i-a raspuns lui aero

      11 care ti-au dat plus sint romani si ceilalti 11 sint maghiari? ca nu cred ca alti romani in afara de trolii urss ti-ar da minus.
  • +2 (28 voturi)    
    Bun (Sâmbătă, 9 mai 2020, 17:04)

    PureWhite [utilizator]

    Si ce a zis gresit domnul ? Unde e buba ?
    • +1 (5 voturi)    
      udmr si trolii urss (Duminică, 10 mai 2020, 11:22)

      iodixit [utilizator] i-a raspuns lui PureWhite

      s-au mutat pe hn?
  • +4 (24 voturi)    
    Boon (Sâmbătă, 9 mai 2020, 17:10)

    ete fleosc [utilizator]

    Are greselile de esprimare. Da ce spune cat de gresit este ne ?
  • +10 (32 voturi)    
    Derapaj, ok, dar... (Sâmbătă, 9 mai 2020, 17:14)

    Mircea Marinescu [utilizator]

    Care este derapajul?

    Ceea ce a spus e perfect adevarat.
  • +9 (31 voturi)    
    asa si .. (Sâmbătă, 9 mai 2020, 17:27)

    dacianus [utilizator]

    ce nu este adevarat???
  • +3 (27 voturi)    
    si da si nu .. (Sâmbătă, 9 mai 2020, 17:54)

    sareta [utilizator]

    Deosebirea este ca ei au avansat in civilizatie in timp ce noi ne-am proptit pe jafuri si furturi .Avem superioritatea numarului mare de miliardari imbogatiti prin transpiratie .Acum n-ar mai fi bani de pensii si salarii ....Bravo ungurii ,merita admiratie .
  • +5 (25 voturi)    
    Chiar asa? (Sâmbătă, 9 mai 2020, 18:00)

    d2d [utilizator]

    Care-i derapajul?
  • -6 (16 voturi)    
    Nu sunt chiar mongoli,dar din Urali da - haplo R2B (Sâmbătă, 9 mai 2020, 18:16)

    newIook [utilizator]

    Ca si fratii lor slavii si mai ales rusii. Sunt inruditi ca pana si comportament.
    Barbatii sunt usor de recunoscut, chelie in V, ochi mici, cap tesit. Femeile au sani mici, gambe descarnate.
    • +4 (26 voturi)    
      ungurii (Sâmbătă, 9 mai 2020, 18:54)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui newIook

      sunt chiar urmașii mongolilor veniți cu barbarul Attila Hunul din Mongolia să cucerească câmpia Panonică.
    • 0 (0 voturi)    
      vorbesti de asta de la pmp (Duminică, 10 mai 2020, 19:17)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui newIook

      ?
  • +15 (33 voturi)    
    Derapaj (Sâmbătă, 9 mai 2020, 18:25)

    NME [utilizator]

    E fantastic cum dacă zici ceva împotriva ungurilor e „derapaj”, dar dacă zici ceva împotriva românilor, atunci e „dreptul la opinie”...
    • +8 (24 voturi)    
      la fel (Sâmbătă, 9 mai 2020, 18:56)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui NME

      cum se procedează și în cazul LGTB. Cum zici ceva împotriva acelei minorități sexuale, imediat ești blamat și cenzurat, libertatea de opinie devenind vax nula. La fel și cu minoritatea asta, sau țiganii, din țara noastră.
      • 0 (20 voturi)    
        mai (Sâmbătă, 9 mai 2020, 20:04)

        martel55 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        ales aici pe hotnews, sunt postacii de serviciu crae ua grija imediat s ate infiereze cu manie neomarxista
    • +7 (11 voturi)    
      E un mare adevar ce spui... (Duminică, 10 mai 2020, 6:38)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui NME

      Nu inteleg de ce ai luat atatea minusuri. Am observat ca de la o vreme "statul paralel" a angajat detractori care dau masiv minusuri celor care scriu contra PSD si aliatilor sai. Inainte erau doar 4, acum sunt cel putin 12.
      • +2 (4 voturi)    
        corect (Duminică, 10 mai 2020, 11:33)

        iodixit [utilizator] i-a raspuns lui John M.

        am remarcat si eu chestia asta. in afara de citiva troli urss, au mai aparut unii, care nu posteaza, dar dau minusuri
  • +5 (13 voturi)    
    mongoli (Sâmbătă, 9 mai 2020, 18:29)

    anion [utilizator]

    Un nebun la Curtea Regelui.
  • +12 (24 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 9 mai 2020, 18:33)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Ura pe care o primeste UDMR este bine meritata de cand s-a ghemuit pe langa Viktor Orban si nu a facut decat sa isntige la ura in ultimii ani...

    Dar, observ ceva interesant. Daca un deputat face afirmatii xenofobe sau rasiste este un "derapaj" si vedem daca se intampla ceva. Daca eu as posta asa ceva pe FB mi-ar da o amenda cat 4 salarii si as fi etichetat ca un rasist in ochii multora si posibil terorist in ochii UDMR. Dar asa este cand unii au statut privilegiat.

    Aceasta problema existentiala fiind zisa, poate ar fi cazul sa se ia masuri si sa elimine toate partidele astea de pubela care nu au ce cauta la carma. Si nu ma refer doar la UDMR.
  • +1 (19 voturi)    
    OH. (Sâmbătă, 9 mai 2020, 18:55)

    letsoc [utilizator]

    Daca spun ca HotNews tine cu ungurii si asa mai departe , este tot un derapaj ?
    • +1 (1 vot)    
      nu (Duminică, 10 mai 2020, 11:35)

      iodixit [utilizator] i-a raspuns lui letsoc

      e drifting!
  • +14 (26 voturi)    
    UDMR nu trebuie scos in afara legi ci doar (Sâmbătă, 9 mai 2020, 19:01)

    AliKimiku [utilizator]

    limitat accesul la alegeri sub forma de uniune etnica.
    Daca tot sustin ca ei nu sunt un partid pe baza etnica (interzis de Constitutie din cate stiu) ci doar o uniune, atunci sa participe bine mersi partidele componente la alegeri.
    Pana acum, dez-onorata CCR nu a avut timp niciodata sa se aplece asupra problemei.
    • +1 (1 vot)    
      cineva trebuie sa faca contestatie (Duminică, 10 mai 2020, 11:41)

      iodixit [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      la ccr.
      daca va uitati, in europa, nu prea sint partide etnice. spania, marea britanie si belgia, nu pot fi luate in considerare (tari, formate din tari). nu cunosc germania.
  • +6 (16 voturi)    
    cetetania (Sâmbătă, 9 mai 2020, 20:18)

    gurka [utilizator]

    am mai spus-o si-o sa repet,poate citesc si ceva paralamentari pe-aci,trebuie sa li se retraga/anuleze cetatenia separatistilor si,de asemenea celor care refuza sa vorbeasca in Limba Romana.Bafta!
    • -1 (5 voturi)    
      Ok si ce facem (Duminică, 10 mai 2020, 9:04)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui gurka

      cu cei care au dubla cetatenie americana, rusa, franceza , ii expulzam si pe ei ? Ce minte de rahat ai.
  • -2 (12 voturi)    
    mama mia AliKimiku (Sâmbătă, 9 mai 2020, 20:21)

    Cactus Jack [utilizator]

    ...de unde mai scoti ca UDMR a "limitat accesul la alegeri sub forma de uniune etnica"? Toti romanii din Romania sunt bine veniti sa aleaga UDMR-ul- Pot veni si tatari, sarbi, bulgari, nemti si alte nationalitati. :)
    • -1 (5 voturi)    
      Daca cetateni romani (Duminică, 10 mai 2020, 9:06)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Cactus Jack

      Din judetele din sud, au ales UDMR care este problema, fiecare care voteaza are dreptul(si eu as supune la vot ca toti sa voteze -obligatie legala)
  • +8 (18 voturi)    
    ce derapaj visati? (Sâmbătă, 9 mai 2020, 20:22)

    getmyextip [utilizator]

    Nu vad niciun derapaj. Ar trebui luata o masura ca sa nu se mai tot depuna in parlament proiecte de lege legate de autonimie. De fapt nu inteleg de ce se tot permite asa ceva. Din cate inteleg se tot incearca acest lucru din 1990.
    Cred ca trebuie luata o masura ca sa nu se mai poata vorbi de asa ceva, fie asta chiar si scoaterea in afara legii a UDMR-ului.
    • -2 (10 voturi)    
      Gresesti (Duminică, 10 mai 2020, 9:12)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui getmyextip

      Orice om din tara asta (deocamdata nu suntem in dictatura) are dreptul legal consfiintit in Constitutie sa se exprime liber. Deci daca maine cei din Giurgiu si Teleorman vor decide ca ar vrea sa se uneasca , nimeni nu le contesta acest drept. Se poate face referendum si parlamentul trebuie sa aprobe acest drept. Numai ca la noi(asa suntem) nici macar referendumurile nu sunt luate in considerare(vezi numarul de parlamentai decis prin referendum-300).Deci derapajul pe care il contesti este doar in mintea ta, probail ai vreo zece clase, sau esti un pontac bine platit. Hai sa vorbim sincer , nu maghiarii sunt problema ci politicienii care ne conduc, ce bine este acum toata lumea este acaparata de pericolul maghiar si se fura ca in codru.
      • +2 (8 voturi)    
        ai dreptate democtrates... (Duminică, 10 mai 2020, 13:22)

        Cactus Jack [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        …partidele nationaliste extremiste ca Noua Dreapta, PRM si alte asociatii rasiste sunt de vina. Vesnic incearca sa convinga electoratl ca ungurii vor sa fura Ardealul, iar ei sunt eroii care pazesc sa nu se petreaca acest neajuns Normal ca cei infiltrati cu aceasta dogma, voteaza cu nationalistii extremisti. Varfurile acestor partide, asociatii, ONG -uri traiesc bine din banii incasati din bugetul statului. Merg un pas mai departe, in medii comentariile antimaghiare apar imediat, iar cei care critica acest neajuns, sunt imediat cenzurati.
      • -1 (1 vot)    
        wtf (Luni, 11 mai 2020, 0:38)

        getmyextip [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        Nu stiu despre ce vorbesti prietene, eu am scris foarte clar ca nu vad niciun derapaj. Cred ca ai fumat ceva inainte sa apari pe-aici si sa incepi sa comentezi aiurea.
        Evident ca politicienii sunt problema, nu a zis nimeni ca nu sunt. Cei care tot depun initiative in parlament pentru autonomie sunt politicieni, doar nu sunt extraterestri.
        La fel legat de maghiari, nu a zis nimeni ca sunt o problema cei care traiesc in tara si isi vad de treaba. Politicienii sunt problema, in special cei de la UDMR.
        Ori ai gresit comentariul la care doreai sa raspunzi ori cred ca ai consumat ceva inainte de a veni sa comentezi pe-aici.
  • -6 (12 voturi)    
    tocmai a vorbit de autonomie, expulzarea! (Sâmbătă, 9 mai 2020, 22:13)

    eucomentez [utilizator]

    Dansul tocmai a vorbit de autonomie, deci ar trebui expulzat urgent. Pe deasupra a si vorbit aberatii si e si rasist, cu atat mai multe motive sa fie expulzat.
    • 0 (8 voturi)    
      Nu chiar (Duminică, 10 mai 2020, 9:15)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui eucomentez

      Dar acest om a lansat o aberatie exact de ziua Europei, Bravo Base, ai aomeni minunati. Nu vei castiga electorta prin manipulari nationaliste. In fond ce a gresit premierul Ungariei? O harta atentie nu a Ungariei mari ci a imperiului habsburgic. Daca la noi se prezinta harta Romaniei Mari toata lumea aplauda.Hai ca suntem prosti.
      • +3 (7 voturi)    
        Bai (Duminică, 10 mai 2020, 13:43)

        Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        Nu pot sa cred cat de naiv esti, si cei de teapa ta. Ati luat-o razna cu politically correctness ul vostru. Da, domnu parlamentar a batut campii. Dar la fel faci si tu. Ingerintele pe care guvernul Ungariei le are in Ardeal, in special secuime este evident. Scopul acestor ingerinte este de asemenea evident. Momentul in care Orban a postat acea harta a fost de asemenea bine ales. Nu am nimic cu Ungurii din Romania si sunt sigur ca sunt oameni obisnuiti care traiesc in armonie cu romanii de acolo. Dar nu poti nega ca sunt elemente destabilizatoare in secuime care coroborate cu interesele politicienilor unguri cat si cei dim UDMR sunt periculoase pt Romania. Ungaria se indreapta usor usor spre totalitarism, drept urmare incepe sa le pese din ce in ce mai putin de valorile europene.
  • +1 (13 voturi)    
    Bravo Vadim ! (Duminică, 10 mai 2020, 6:37)

    democtrates [utilizator]

    Esti mai dus cu pluta ca orice nationalist. Fata de cat rau au facut politicienii PSD< PNL. ALDE si PMP , UDMR este mic copil. Uita-te in ultimii 30 de ani cine si ce rau au facut acestei tari. .
    • +3 (3 voturi)    
      nu-i adevarat (Duminică, 10 mai 2020, 11:44)

      iodixit [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      ei sint mici, dar fac necazuri mari!
  • 0 (2 voturi)    
    DA (Duminică, 10 mai 2020, 11:17)

    iodixit [utilizator]

    domnule iliescu, aici e sat fara ciini!
  • +2 (6 voturi)    
    Om fara educatie (Duminică, 10 mai 2020, 11:55)

    democtrates [utilizator]

    Tu macar inainte de a scrie ceva, te gandesti, tu stii ce ai declansat in momentul actual. Gen mitraliera de la PSD, oameni inculti, maine o sa zica ca mesajul lui a fost interpretat. Tu si cu camarila lui Base(era bine cand el era la putere , mergea la bai in Harghita si Covasna). Ticalosi nesimtiti, asta este PMP.
    • +1 (3 voturi)    
      Adevarat total (Duminică, 10 mai 2020, 16:20)

      holdup [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      ...cu exceptia referirii la presedintele Basescu, ce este patriot, printre altele, si l stimez, ceea ce e cu totul alteceva decat cizma asta necioplita,un tractorist ticalos.
  • +4 (6 voturi)    
    Exact (Duminică, 10 mai 2020, 15:59)

    holdup [utilizator]

    ...acest asazis senator, dincolo de ipocrizie, bigotism si xenofobie, este incredibil de primitiv, pai aceasta este exprimare de parlamentar, fara urma de dedublare diplomatica;rusine am ca ca etnic roman cu aceasta cizma!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by