Vlad Voiculescu și-a anunțat retragerea din cursa pentru Primăria Capitalei: Este păcat că avem un candidat care a fost ales în spatele ușilor închise

de N.O.     HotNews.ro
Vineri, 28 februarie 2020, 14:12 Actualitate | Politic


Vlad Voiculescu in studioul HotNews.ro
Foto: Hotnews
Vlad Voiculescu a anunțat că se retrage din cursa pentru Primăria generală a Bucureștiului, după ce PNL a anunțat că îl susține pe Nicușor Dan. Cu toate acestea, Voiculescu a criticat PNL pentru modul în care a ales să stabilească candidatul opoziției, ”în spatele ușilor închise”, fără să consulte cetățenii.

”Atât timp cât avem un candidat care este onest, care strânge susținerea partidelor de opoziție, atât timp că avem siguranța că va câștiga alegerile, nu voi merge mai departe cu candidatura”, a declarat Voiculescu.

”De asemenea, în condițiile în care nu vorbim la București de un singur om, ci de o echipă, la Consiliul General, la Consiliile locale, nu dau un cec în alb PNL. Este păcat pentru noi toți că nu am avut un proces la care să contribuie zeci de mii de cetățeni care să stabilească candidatul. Avem un candidat care a fost ales pe ușa din dos, în spatele ușilor închise, prin interesele unui șef de partid, decât interesele bucureștenilor”, a adăugat Vlad Voiculescu.

Voiculescu a mai spus că va candida pe lista pentru Consiliul general. ”Postul de viceprimar e unul care se negociază în Consiliul General”, a subliniat el.

Ludovic Orban a anunțat joi că a luat decizia de a-l propune pe Nicușor Dan candidat la Primăria Capitalei, susținut de PNL.

„Am convingerea că e cel mai potrivit candidat pentru atingerea celor două obiective fundamentale ale PNL: de a elibera Bucureștiul de domnia despotică a PSD și o bună guvernare a Capitalei”, a spus liderul PNL.

Nicușor Dan, candidatul susținut de PNL și USR la Primăria Capitalei, a declarat, joi, ca dorește ca Vlad Voiculescu să ocupe postul de viceprimar.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















26461 vizualizari

  • -3 (71 voturi)    
    Lol (Vineri, 28 februarie 2020, 14:18)

    mitg [utilizator]

    "Este păcat pentru noi toți că nu am avut un proces la care să contribuie zeci de mii de cetățeni care să stabilească candidatul"

    Cu siguranta Voiculescu Dan n-ar fi fost castigator, deci sa nu-si mai dea atatea limbi singur.
    • +6 (12 voturi)    
      il cheama Voiculescu Vlad (Vineri, 28 februarie 2020, 17:09)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      si primarita Firea poate sa tremure...opozitia are candidat comun, are mari sanse sa piarda alegerile.
      prevad ca va arunca venin si ura pe toate canalele catre Nicusor dan...dar si eu abia astept sa merg la vot.
    • +2 (8 voturi)    
      esti penibil si nu intelegi nimic din democratie (Vineri, 28 februarie 2020, 18:34)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      gandesti ca un romanash fanariot, nu e vb de daca castiga sau nu Voiculescu, gogulee, e vorba despre procesul democratic in sine, de faptul ca ar fi fost corect ca cel care candideaza sa fie ales in urma unei consultari democratice, INDIFERENT de cine ar fi fost ala.
      Intelegi? Greu?
      • 0 (2 voturi)    
        Lol (Sâmbătă, 29 februarie 2020, 1:13)

        mitg [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Lasati "consultarile" pentru PwC si esperti care vor alegeri primare.
    • +1 (3 voturi)    
      Lol (Vineri, 28 februarie 2020, 19:44)

      TITITINO [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Nu are nici o legatura cu acel Dan Voiculescu!
  • -33 (61 voturi)    
    Plicusor Ban (Vineri, 28 februarie 2020, 14:19)

    Von Klausewitz [utilizator]

    Plicusor i-a luat fata! :-)))
    • -4 (18 voturi)    
      omul Elenei Udrea (Vineri, 28 februarie 2020, 15:03)

      cato [utilizator] i-a raspuns lui Von Klausewitz

      Expresia "plicusor" a fost inventat de Elena Udrea despre DNA. Acum unii o aplica despre Nicusor Dan.
      • +10 (18 voturi)    
        inventii (Vineri, 28 februarie 2020, 16:22)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui cato

        Nu prea au ce sa ii reproseze lui Dan Nicusor si atunci orice mizerie este buna de aruncat spre el.
        Nici nu sunt capabili sa inventeze ceva, o plagiaza pe toanta de Udrea!
  • -4 (48 voturi)    
    Auzi la ăsta: să-i pese PNL-ului de cetățeni. (Vineri, 28 februarie 2020, 14:20)

    Tayen [utilizator]

    Pe ce planetă trăiește!?
    • -6 (24 voturi)    
      Guvernare PNL (Vineri, 28 februarie 2020, 14:52)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

      De peste 3 luni i-a durut in pix de cetățean. Tot ce conteaza e lupta pentru ciolan, trasul sforilor si racolarea lichelelor din alde si psd.

      E o rusine că aceasta adunătura mai poarta numele de „liberali”
      • 0 (6 voturi)    
        asa e, (Vineri, 28 februarie 2020, 17:06)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        trebuiau sa se integreze in psd, nu?
  • +28 (64 voturi)    
    Ok, nu merita sa fie primar (Vineri, 28 februarie 2020, 14:21)

    Maspp [utilizator]

    A inceput sa se planga. Dar faptul ca Barna si Ciolos au taraganat la infinit numirea candidatului pentru a-l scoate pe Nicusor, dar faptul ca Vlad Voiculescu a dorit sa impuna un sistem de alegere al candidatului care n-avea nicio treaba cu realitatea, aia nu mai zice. E ridicol, un plangacios care nu va fi om politic niciodata. Nicusor si-a jucat cartea execelent chiar daca conducerea USR+ a incercat sa-i puna piedici.
    • -9 (23 voturi)    
      n-ati inteles nimic! (Vineri, 28 februarie 2020, 14:51)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      daca se continua politica asa de tip usl-ista prin negocieri ascunse atunci ramanem unde suntem. o sa schimbam psd cu pnl si invers inca zeci de ani.
      nu se plange nimeni, doar arata ca nu asa se face politica.
      nicusoru a preferat intre in mocirla care a creat-o psd si pnl in ultimii 30 de ani. jalnic...
      miscarea asta nu cred ca o sa asigure infrangerea firei... s-ar putea sa avem o surpriza.
      asta pt ca cei care au iesit masiv la vot pt usr or sa fie iar degustati si vor sta acasa.
      eu vreu un primar care-si respecta cuvantul. daca nicusor nu si-a respectat cuvantul fata de parteneri, de ce si l-ar respecta fata de noi?
      prevad inca 4 ani pierduti la bucuresti indiferent cine catiga, firea sau nicusor.
      • +17 (23 voturi)    
        Am inteles tot (Vineri, 28 februarie 2020, 16:07)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Adica credeti ca VV a venit pe un cal alb si ce sa vezi l-a injunghiat Nicusor pe la spate. Dar n-ati citit ce am scris si anume faptul ca conducerea USR a facut totul ca sa-l favorizeze pe VV in fata lui Nicusor. Au inventat treaba cu alegeri primare, au taraganat la infinit alegerea candidatului, au inventat tot felul de motive pentru a nu-si impune candidatul. Unde ati mai pomenit ca un candidat propus de baza partidului sa fie sabotat de conducere pentru a impune un candidat al unui partid concurent ? Ati vazut vreun mesaj de sustinere din partea lui Barna, Drula, Ghinea, Mosteanu, Nasui pentru Nicusor ? Nimic . Au facut tot ca Nicusor sa nu castige candidatura in ciuda faptului ca in orice sondaj era cu mult in fata lui VV. Si in definitiv, ce a facut acest Vlad Voiculescu pentru Bucuresti ? De cand a devenit asa un mare iubitor al acestui oras ? Nu cumva e tot un fel de Ciorbea parasutat aici de oameni ca Ciolos ca sa traga partiduletul ala in sus ?
        • -10 (18 voturi)    
          tot n-ai inteles (Vineri, 28 februarie 2020, 16:35)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          nu l-am ridicat in slavi pe Vlad Voiculesc, am criticat modul politicianist in care a jucat Nicusor. pe ascuns fata de parteneri si sustinatori.
          o mare parte din sustinatorii lui nu suport PNL-ul. si tu te duci pe ascuns la negocieri cu PNL?
          faptul ca a fost sabotat trebuia sa iasa si sa spuna, fratilor in 2 saptamani trebuie luata o decizie altfel negociez cu alte partide. dar el cu o zi inainte ii promite lui Vlad Voiculescu ca se vor intalni sa mai discute dar pe ascuns avea intalniri cu PNL-ul.
          daca inainte sa fie ales, in pre campanie electorala si-a permis negocieri cu pnl-ul, oare cate si ce negocieri pe ascuns o sa faca dupa ce este ales?
          problema mea nu este ca nu a iesit VV, ci modul in care a facut-o Nicusor. Si VV daca facea la fel, eram tot la fel de suparat.
          voi nu intelegeti ca nu am iesit in piata pentru asta. am iesit pt corectitudine si transparenta. si exact pe asta s-a pisat nicusor.
          daca acceptam astfel de negocieri ascunse nu o sa iesim din rahatul in care suntem. ASTA NU O INTELEGETI!!!
          • +2 (6 voturi)    
            rolul de primar (Vineri, 28 februarie 2020, 18:22)

            mache [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            ... esti si politic, nu doar administrativ...

            Din pacate Vlad nu este un om politic ci un tehnocrat cu prea putine sanse reale de a fi ales ACUM de catre oamenii de rand

            Nicusor Dan a jucat politic cand a vazut ca nu are sustinere directa din partea USR+ ; a pierdut de suficiente ori incat sa nu mai vrea sa fie umilit

            Trebuie gandit realist cum poti castiga alegeri, nu doar visand ca "ala e mai bun pen'ca e d'al nostru"
            • 0 (0 voturi)    
              Corect (Duminică, 1 martie 2020, 7:08)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui mache

              Imi aduc aminte de un interviu pe care l-a dat Nicusor acum 4 ani si in care spunea ca a fost invitat la o firma de PR politic pentru a fi evaluat. Dupa ce a dat testele, cei de acolo i-au zis ca nu are nicio sansa sa castige vreodata alegeri in Romania. Si cu toate astea omul a continuat cu perseverenta si tenacitatea specifica sa-si urmareasca telul. Asta mi se pare relevant pentru caracterul lui.
          • 0 (0 voturi)    
            Nu ai dreptate (Duminică, 1 martie 2020, 7:03)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            Nicusor a spus mereu ca a discutat si cu PNL. A spus asta inca de acum vreo 2-3 luni. Si ce sustii tu ca trebuia sa faca e gresit. Daca Nicusor se apuca sa iasa pe TV si sa spuna ca e sabotat, isi intorcea impotriva lui tot partidul. Asta era politica tip Basescu. Nicusor a rezolvat elegant, fara scandal problema. Si in general, in politica de un anumit nivel nu te apuci sa arunci cu acuze in situatii din astea la limita in care ai nevoie de sprijin cat mai larg mai ales ca vorbim de un electorat cu un nivel de educatie destul de ridicat si atent la ceea ce spui. Nicusor nu e Basescu, nu e nici Firea. Si eu nu ma astept sa faca o campanie agresiva, o sa fie plictisitor dar metodic. Si asta si trebuie , sa ofere altceva fata de politicienii care s-au perindat pe aici.
        • 0 (12 voturi)    
          Da da (Vineri, 28 februarie 2020, 16:44)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Corect scris despre VV aka Vânzătorul de Medicamente !
      • -4 (4 voturi)    
        OK (Vineri, 28 februarie 2020, 19:50)

        TITITINO [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Nicusor Dan are dreptate cand spune ca va deschide usile insa nu a terminat, ca le-a deschis pt. Firea.
  • +5 (47 voturi)    
    vai! (Vineri, 28 februarie 2020, 14:31)

    Mazeta [utilizator]

    Să spui că Nicușor Dan a fost ales "pe din dos"... Așa ceva...
    • 0 (2 voturi)    
      :)) (Vineri, 28 februarie 2020, 17:12)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      :)) :)) :))
  • +18 (50 voturi)    
    un penibil (Vineri, 28 februarie 2020, 14:40)

    gic [utilizator]

    era un moment bun sa taca daca nu poate sa-l felicite pe Nicusor si sa indemne la mobilizare anti Firea.
    • -2 (14 voturi)    
      gresesti (Vineri, 28 februarie 2020, 15:04)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui gic

      Pluseaza, asta dupa ce si-a securizat postul de vice, asa se joaca. Stie unchiu de la Viena ce face. Nepotelul Vladut doar nu crezi ca actioneaza instinctual, el e o biata matrioska.
    • +13 (21 voturi)    
      Corect (Vineri, 28 februarie 2020, 15:09)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui gic

      Aici voteaza fostul USB care stiu cine este Nicusor Dan si ce a facut pentru Bucuresti (ma rog, a salvat prin actiuni care au blocat o multime de nemernicii pesediste in special dar si pediste).
      USB-ul ar fi votat Nicusor, nicidecum pentru candidatul USR, care de fapt ar fi fost un candidat de adoptie, nu unul "de-al lor", alergat de politia locala si luat la suturi de functionari publici.
      Pacat ca Vlad a uitat ca de fapt pur si simplu nu are voturi in spate, la locale, si vorbeste despre Nicusor care a luat niste sute de mii de voturi la precedentele alegeri.
      Pacat ca Vlad uita ca este un produs politic fabricat, un un fabricant de oferta politica.
  • -3 (7 voturi)    
    ND primar si VV viceprimar! (Vineri, 28 februarie 2020, 14:43)

    t4v1 [utilizator]

    Unde votez?
  • +6 (12 voturi)    
    Decizie de om politic matur (Vineri, 28 februarie 2020, 14:45)

    benicio [utilizator]

    O decizie normala, chiar fantastica intr-un mediu politic atat de deviant ca cel din Romania. Si un semn ca Vlad Voiculescu e un om politic din alt film. Asta e, mergem inainte cu Nicusor Dan, macar mai avem o speranta, cu Firea e clara treaba, ne ingropam pe an ce trece. Sper sa scapam anul asta de ea si de sleahta ei din PMB si CG.
  • +4 (10 voturi)    
    slujitorul poporului (Vineri, 28 februarie 2020, 14:46)

    MG [utilizator]

    dacă așa servim mai bine alegătorii, așa să fie.

    Alții si-au dat viața pentru România, putem și noi renunța la o funcție pentrru binele comun!!
  • +12 (20 voturi)    
    Vlad (Vineri, 28 februarie 2020, 14:47)

    cristi_an [utilizator]

    nu mai suntem copii sa fim ofticosi! La nivelul asta ar trebui sa primeze ratiunea si binele comun... fa echipa cu ND si pune umarul la munca..e nevoie de oameni ca tine!
  • -9 (15 voturi)    
    doar un gunoi politic (Vineri, 28 februarie 2020, 15:07)

    DiDiRo [utilizator]

    care va sfarsi prin a trece la pesederea imediat dupa ce este ales. Daca usr este cu adevarat partid, pentru modul golanesc de care dai dovada, trebuiesti exclus.
  • -20 (26 voturi)    
    Nimeni nu observa ca de fapt (Vineri, 28 februarie 2020, 15:16)

    Kecske [utilizator]

    nicusor dan (aka plicusor ban, geniala gaselnita) s-a propus singur la primarie, fara sa intrebe pe nimeni, doar din "pohta ce-a pohtit". Asta pe mine ma pune pe ginduri. Care sint resorturile ascunse ale acestei autopropuneri ? Ca de Bucuresti tare ma tem ca nu prea-i pasa, dupa toate contrele puse la orice lucrare de modernizare. Unde duc firele cu care e legat acest "salvator" al bucurestenilor ?
    • +14 (18 voturi)    
      mda (Vineri, 28 februarie 2020, 15:36)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

      oricum nicu e mai bun decat stapana ta, coana firea, care a amanetat tot bucurestiul pe urmatorii 10 ani
    • +12 (14 voturi)    
      nu (Vineri, 28 februarie 2020, 16:19)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

      Nu s-a propus singur la primarie. Ceea ce il recomanda este lupta pe care a dus-o aproape singur ( cu Uniunea salvati Bucurestiul, infiintata de el) pentru a face ceva pentru capitala. De asemenea il recomanda inteligenta si principiile pe care le-a aratat, si nu o data.
      Vi se pare ca ploua cu asemenea politicieni in tara, incat nu merita sa fie luat in seama?
    • +5 (7 voturi)    
      daca (Vineri, 28 februarie 2020, 17:18)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

      el e "plicusor dan", lui fierea cum ii spui?
  • -10 (16 voturi)    
    opinie (Vineri, 28 februarie 2020, 15:20)

    manuelas [utilizator]

    Domnule Voicuolescu! Opozitia nu poate castiga decat colaborand, iar decizia de a sustine un singur candidat mi se pare corecta. Problema este, intr-adevar, aceea ca totul s-a stabilit pe asacuns. Este de inteles! USR-Plus constituie o amenintare pentru PNL si este mai sigur sa va tina departe de decizii. Apoi, cele doua partide nu au renuntat la principii; au luat decizii importante cu privire la incalcarea regulilor. PNL nu a facut-o. Asa ca este explicabila atitudinea lor. Mai greu de inteles este Nicusor Dan care a acceptat jocul.
  • -10 (18 voturi)    
    Vai, vai! (Vineri, 28 februarie 2020, 15:21)

    adi_69 [utilizator]

    Si cele 2 tanti au construit un spital degeaba?
  • -13 (19 voturi)    
    Parerea generala (Vineri, 28 februarie 2020, 15:22)

    Thakka [utilizator]

    Daca parerea generala e ca Nicusor Dan este mai bun decat Vlad Voiculescu, atunci suntem cei mai prosti din curtea scolii. Cei mai prosti! Si meritam inca un mandat cu Firea!!!
    • +8 (12 voturi)    
      Dar la ce e mai bun mai Vlad Voiculescu ? (Vineri, 28 februarie 2020, 16:09)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Thakka

      Ce a facut acest plangacios pentru Bucuresti ? Eu stiu , de pilda, ca a avut niste rude cu grade pe umeri care l-au propulsat rapid la Viena dupa ce frecase manganul prin ministerul de finante. Oare asa o fi ?
      • 0 (2 voturi)    
        O adevarata revelatie acest mesaj... (Duminică, 1 martie 2020, 11:03)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Revelatie despre dvs., adica.

        Mesajul e interesant ca forma. Exact genul de "soparla", de stramba la care te-ai astepta de la un postac pesedist, construita pe tiparul indelung verificat de bolsevici si urmasii lor - zvarle cu cat mai mult noroi, ca pana la urma ceva-ceva tot se prinde. "Am auzit eu, stiu eu, mi-a spus mie cineva, da' nu pot spune cine, persoana importanta... ca ar fi asa si pe dincolo... o fi, n-o fi, da' nu iese fum fara foc" etc. etc. etc.
        Ca sa fiu clar - INDIFERENT daca este sau nu adevarata, forma comunicarii este, cel putin in ochii mei, complet descalificanta. Daca asta-i nivelul si astea-s metodele suporterilor neconditionati ai lui Nicusor, al celor care vor sa reformeze USR...

        Fondul este inca mai interesant. CV-ul lui Voiculescu este public.
        A absolvit liceul in 2001, iar patru ani mai tarziu lucra deja la nu stiu ce banca in Viena.
        Pentru orice om cu inteligenta scazuta (ca mine, bunaoara) parca nu mai ramane timp si pentru studii superioare, si pentru frecat "manganul" (strict anecdotic, expresia se refera la mangal, nu la mangan) prin ministerul de finante, si pentru o tenebroasa propulsare la Viena etc.
        Insa dvs. sunteti o persoana cu inteligenta superioara, depasita doar de principiile etice si morale, persoana care STITI (subl. mea) ca lucrurile stau cu totul altfel.
        Este cat se poate de limpede - cineva MINTE cu nerusinare. Ori Voiculescu, ori dvs.
        In primul caz, ca tot vorbeam de inalte principii morale, aveti datoria sa va dovediti afirmatia (intr-un mod mai credibil decat distinsul domn Stamule, de pilda), sa-l expuneti pe VV ca pe un impostor si mincinos ordinar si sa-l trimiteti la uriasa lada de gunoi a politicii romanesti.
        Daca nu va puteti dovedi afirmatia (decat, eventual, cu alte soparle asemanatoare, strecurate de alti binevoitori), inseamna ca ne aflam intr-al doilea caz si mincinosul sunteti dvs. Cu nimic mai bun decat cei care vorbesc insistent si (tot fara dovezi) de "plicusor dan".

        Astept sa lamuriti cine minte.
    • -3 (5 voturi)    
      parerera gen. (Vineri, 28 februarie 2020, 20:13)

      TITITINO [utilizator] i-a raspuns lui Thakka

      Pai ND(era sa zic NC) se aseamana cu Firea, cu el se pot face smenuri si aranjamente, pe cand VV nu e genul asta, el inca mai crede in principii(deh, Viena) si in rigoarea care, din pacate, pe noi nu ne mai caracterizeaza!
  • +9 (13 voturi)    
    ... (Vineri, 28 februarie 2020, 15:23)

    tirolez [utilizator]

    Singurul lucru intelept. Mai putina oftica era mai de apreciat.
  • -7 (19 voturi)    
    vad multi agitati pe aici (Vineri, 28 februarie 2020, 15:25)

    AliKimiku [utilizator]

    Daca nu-si retragea candidattura era un vandut lui Firea. Daca si-a retras candidatura dar isi permite sa atraga atentia ca alegerea candidatului opozitiei putea fi facuta mai pe fata iar il criticati.
    Sincer sa fiu Vlad Voiculescu mi se parea un candidat mai bun ca Nicusor Dan. Dar il voi vota pe Nicusor Dan cu toata convingerea si USR+ la consiliile locale. Desprea asta e vorba, nu de soparlele bagate de psd-isti.
    • +11 (13 voturi)    
      de ce? (Vineri, 28 februarie 2020, 16:17)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      De ce ar fi mai bun un candidat care nu a facut nimic pentru Bucuresti? Nicusor Dan a aratat ca poate face ceva, este extrem de determinat si duce lucrurile pana la capat, are principii si chiar daca nu esti de acord cu ele, macara trebuie sa recunosti ca nu isi schimba parerile dupa cum bate vantul, in afara de faptul ca este mult mai inteligent decat celalalt.
      • -2 (6 voturi)    
        e o parere personala dar daca vrei detalii (Vineri, 28 februarie 2020, 20:36)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

        Nicusor Dan e mult mai susceptibil sa alunece spre stanga eco-marxista decat V. Voiculescu.
        Nicusor Dan e foarte tenace si inteligent dar nu a avut nici cea mai mica functie de conducere administrativa ca sa poata sa demonstreze ca poate realmente sa isi duca programul la bun sfarsit. V. Voiculescu a avut si a demonstrat asta.
        In final, modul in care N. Dan a pierdut USR-ul de sub control si a plecat imbufnat nu ii face cinste.
        • +2 (2 voturi)    
          ??? (Vineri, 28 februarie 2020, 22:47)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Vrei sa spui ca USR-ului NU ii face cinste ca Nicusor Dan si-a dat demisia si a trebuit sa se reinscrie in partid doar pentru ca acesta sa prezinte liste comune cu Plus-ul pentru europarlamentare.
          Ar trebui sa te intrebi cine a avut de castigat din asta si unde sunt cei care au castigat din acest aranjament si se plimba la Bruxelles cu salarii babane.
          Nu crezi ca ar trebui sa fie in primele randuri si sa-l sprijine pe Dan Nicusor?
          Si nu uita ca PLUS nu e mare lucru singur: Voiculescu e un mare necunoscut care n-a facut nimic pentru Bucuresti. Dan Nicusor are acest avantaj: a facut ceva, a construit un partid de la zero, chiar daca unii au uitat acest amanunt.
          Nu iti face griji pentru calittaile lui adminsitrative: un om inteligent se poate usor adapta, se inconjoara de oameni inteligenti care-l pot sfatui acolo unde nu se pricepe foarte bine. Inteligenta poate inlocui experienta, dar experienta nu poate inlocui inteligenta, asa ca...avantaj Dan Nicusor.
          • 0 (0 voturi)    
            cand faci comparatii ineltigenta/experienta (Sâmbătă, 29 februarie 2020, 14:24)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

            O spui de parca V. V. ar fi absolvit Spiru Haret si ar fi lucrat 15 ani la o firma de impachetat suruburi.
            Deci imi mentin parerea ca cei doi sunt perfect comparabili iar la experienta manageriala VV e net superior lui ND
            • 0 (0 voturi)    
              Discutiile astea sunt depasite, inutile... (Duminică, 1 martie 2020, 23:49)

              Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              ... si nu fac decat rau partidelor respective, oamenilor respectivi si, deloc in ultimul rand, sustinatorilor care se angajeaza in astfel de dispute stupide.
              Cred ca toata postacimea pesedista isi freaca mainile de bucurie vazand cum sustinatorii unui candidat sunt mult mai ocupati sa-l faca albie de porci pe celalalt, uitand (sau poate doar parand ca uita) ca adversarul nu e acela, ci PSD/Firea. Oameni inteligenti, dar aparent complet incapabili sa depaseasca paradigma primitiva "eu - bun, tu - rau". Intrucat candidatul "meu" e prin definitie bun, ca doar e al meu, al tau automat nu poate fi decat rau, dezastru, nenorocire, prost etc.

              Revenind, chestiunea candidatului (speram) unic al "opozitiei" e deja transata, miza porcaielilor nu mai exista. Poate nu in cel mai elegant/corect/onest mod, dar chestiunea a fost transata, iar continuarea "discutiilor" (insultelor) gratuite serveste doar (alegeti dvs. varianta potrivita):
              1) PSD;
              2) celor care sunt nemultumiti de existenta aliantei USR-Plus si ar prefera ca ea sa nu existe... ba poate chiar ca partidele insele sa dispara, ca prea deranjeaza ordinea prestabilita;
              3) celor nemultumiti de leadership-ul actual al USR;
              4) tuturor celor de mai sus.

              Asta a fost dintotdeauna problema cu asa-zisa dreapta romaneasca (definita in principal ca opozitie la PSD, nu pe criterii ideologice/doctrinare) - nu trebuie sa faca PSD nimic, nu trebuie sa lupte cu ei, pentru ca "dreptacii" sunt intrutotul capabili si doritori sa lupte intre ei pana la distrugerea reciproca.
              De-aia e Ciolacu - altfel un tip cat se poate de mediocru si nu spun asta ca insulta - atat de senin si relaxat. Stie din experienta ca nu are nimic de facut decat sa stea pe margine un an-doi si lucrurile i se vor servi pe tava.
        • +2 (2 voturi)    
          pentru AliKimiku (Sâmbătă, 29 februarie 2020, 0:13)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Aici te inseli.USR a alunecat spre eco-marxism dupa pozitionarea pro-LGBT din vara 2017. Nicusor Dan nu a dorit sa intre in acesta morcila si a preferat sa iasa din partid.
  • +8 (16 voturi)    
    cine e si asta? (Vineri, 28 februarie 2020, 15:43)

    BogdanNicolaescu [anonim]

    cine e mascariciula asta si de ce ii faceti reclama aiurea?
    El nu a facut pentru Bucuresti nici 1% din cate a facut Nicusor Dan si isi permite sa comenteze. Toti neavenitii au pareri in Romania.
  • -17 (19 voturi)    
    Din pacate, acum nu mai avem nici o alternativa (Vineri, 28 februarie 2020, 15:51)

    farty [utilizator]

    Firea si Nicusor Dan sunt, fara doar si poate, cele mai rele solutii pentru Bucuresti. Iar aceasta retragere a lui Vlad Voiculescu a facut sa nu mai existe alternative. Trebuia sa ramana in cursa, intrucat, in modul asta, candidatul PMP va avea sanse mai mari decat am fi crezut. Pacat, dar adevarat!
    • +10 (10 voturi)    
      ?? (Vineri, 28 februarie 2020, 16:14)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui farty

      Care sunt argumentele pentru a pune semnul egal intre Nicusor Dan si Firea ? Daca ati stii despre ce si cine vorbiti vi s-ar face rusine de o asemenea logica.
  • +15 (15 voturi)    
    VV, unde iti este ETICA ?!! (Vineri, 28 februarie 2020, 16:44)

    mirceacr [utilizator]

    Vlade, este vorba de ETICA !!
    Nicusor munceste de 15 ani si a dovedit ca-si merita locul. Nu il poti da la o parte.
    Este inadmisibil sa vii din spate si rupi din electoratul cu greu castigat, explicandu-i ca tu esti mai bun !

    Nu este nimic gresit in faptul ca PNL a decis sa-l sustina. La fel ar fi trebuit s-o faca si Plus ! Exact asta trebuie sa faca toate partidele de dreapta.

    Esti un om extrem de capabil, exista atat de multe alte pozitii in care ai putea sa-ti exprimi competentele si calitatile de asemenea muncite si dovedite, fara in doiala.
    • +3 (5 voturi)    
      exact (Vineri, 28 februarie 2020, 17:03)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui mirceacr

      Ar trebui adaugat ca exact aceasta lipsa de recunoastere pentru ceea ce a realizat Dan Nicusor l-a si facut sa procedeze asa, trecand peste USR-PLUS .si candidatul impins de ei ( de PLUS mai ales, trebuie recunoscut). Este totusi imoral sa nu ii recunosti munca si implicarea de atatia ani!
      Iar daca pierde, nu se va intampla pentru ca Voiculescu ar fi realizat mai mult ci pentru ca bucurestenii nu gandesc, nu sunt capabili sa aleaga calitatea si se reped ca oile sa voteze orice personaj dubios care promite marea cu sarea.
  • +1 (3 voturi)    
    ND (Vineri, 28 februarie 2020, 17:05)

    TrueBlue [utilizator]

    Ca de obicei, vor urma probabil "marile dezvaluri" in legatura cu Nicusor Dan. Pregatiti-va...
  • +5 (5 voturi)    
    lupta cu dragonul rosu... (Vineri, 28 februarie 2020, 17:31)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Cu totii sa lasati orgoliile acasa si sa va inhamati la lupta cu dragoana rosie !!! Femeia aia sa se retraga in vizuina,cu pesedeul ei cu tot !!
  • +2 (8 voturi)    
    Stai linistit, oricum erai slab (Vineri, 28 februarie 2020, 17:46)

    KTerinca [utilizator]

    Nicusor iti da clase, numa' n-ai vrut tu sa intelegi asta.
  • -2 (10 voturi)    
    din nou!! (Vineri, 28 februarie 2020, 18:06)

    iuflo [utilizator]

    imi intaresc ideea ca usr este un partid de "parveniti" si oportunisti si tot mai mult i se potriveste eticheta de "continuator" ppdd!!..pai:
    - la peste 4 ani de "functionare" a trebuit sa vina cu o "facatura" ca in sfarsit sunt partid ba si de centru-dreapta!! pana acum ce au fost??
    - arunca vina pe n dan pe care tot ei l-au indepartat prin terte forme din usr!!!
    - din nou doar se da din gura si se arunca vina pe altii - si din nou pe pnl - care au aceeasi orientare politica si inca de vreo 150 de ani!!!
    - mai nou si ciolos nu-si vede lungul nasului se complace in cloaca lui barna nasui drula ghinea care de luni de zile nu au declarat public pe cine sustin si nici incercari de negociere cu pnl n-au facut
    - voiculescu ramas la colt voit in propriul "partid", in loc sa se abtina ca posturi in o eventuala coalitie vor fi sigur se apuca la balacarit la n dan care a dat dovada in timp de consecventa
    - oare acest usr-plus cand se va indrepta concret in directia de atac frontal spre psd daca au ajuns totusi la concluzia finala ca sunt de centru-dreapta?????
    - moise guran oare ce ne explici acuma ca la europa fm erai number-one in "atitudine"????


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by