Oficial

Nicușor Dan candidat la Primăria Capitalei, susținut de PNL / Orban: Am convingerea că e cel mai potrivit

de C.D.     HotNews.ro
Joi, 27 februarie 2020, 12:25 Actualitate | Politic


Ludovic Orban
Foto: Hotnews
Ludovic Orban a anunțat că a luat decizia de a-l propune pe Nicușor Dan candidat la Primăria Capitalei, susținut de PNL.

„Am convingerea că e cel mai potrivit candidat pentru atingerea celor două obiective fundamentale ale PNL: de a elibera Bucureștiul de domnia despotică a PSD și o bună guvernare a Capitalei”, a spus liderul PNL.

„PNL face oarecum un sacrificiu că susține un candidat care nu e membru al partidului. E un candidat în care am încredere deplină”, a mai spus el.

Orban a mai susţinut că în toate sectoarele, mai puţin sectorul 3, are garanţia că PNL va câştiga alegerile locale.

"Nu exclud nicio formă de colaborare cu partenerii noştri cu care de altfel de patru ani de zile suntem umăr la umăr, am purtat toate bătăliile importante atât la nivelul Parlamentului, cât şi în ceea ce priveşte bătălia cu PSD", a mai spus Orban

Liderul USR a salutat anunțul lui Orban, Dan Barna spunând că este ”un mare pas înainte” către un candidat unic anti-PSD.



Hotnews.ro a anunțat joi dimineață decizia PNL de a-l susține pe Nicușor Dan.

Susținut de USR București în cursa pentru Primăria Capitalei, Nicușor Dan își dispută cu Vlad Voiculescu candidatura în cadrul Alianței USR-PLUS. Cei doi s-au întâlnit de mai multe ori însă fără a ajunge la o soluție de compromis. Vlad Voiculescu i-a propus lui Nicușor Dan formarea unui tandem primar-viceprimar, rolurile urmând a fi stabilite în urma unor alegeri primare, variantă exclusă însă de Dan.

Decizia liberalilor vine în contextul în care alegerile pentru primari se vor desfășura într-un singur tur, iar potrivit sondajelor comandate de partid un candidat al PNL nu ar avea șanse certe de a o învinge pe Gabriela Firea în cursa pentru Primăria Capitalei.

PNL nu este singurul partid care își exprimă susținerea pentru Dan.

PMP a anunțat că îl va sprijini dacă toate partidele de dreapta ar face un front comun în acest sens.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12370 vizualizari

  • +21 (51 voturi)    
    Balbaielile Barnei din Ochi si a Vulpii Pericei (Joi, 27 februarie 2020, 12:29)

    un domn [utilizator]

    au creat Aceasta Situatie !

    Go Nicusor ! Scapa ne de coronaFIRus DUamna Gabi !
    • -30 (56 voturi)    
      ce naivi sunt unii (Joi, 27 februarie 2020, 12:56)

      john06 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Nicusor o sa piarda,tocmai de aia e sustinut de ciuma galbena.
      • +11 (13 voturi)    
        de ce crezi ca o sa piarda? (Joi, 27 februarie 2020, 13:06)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui john06

        .
        • +1 (1 vot)    
          o sa piarda (Vineri, 28 februarie 2020, 10:34)

          john06 [utilizator] i-a raspuns lui revo

          pt. ca va aplica strategia lui Klaus,campanie ioc,votati-ma ca altfel iese Viorica,doar ca Firea nu e Viorica,asta cand se apuca de campanie,stie toata tara,nu doar Bucurestiul,iar votantii de dreapta o sa fie demobilizati de non-campania lui Mucusor.
      • -6 (22 voturi)    
        Vanzatorul de Medicamente daca e Barbat (Joi, 27 februarie 2020, 13:07)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui john06

        trebuie sa Il Sustina !
        Barna N Ochi sustine candidatura lui ND
      • -1 (7 voturi)    
        Orice e posibil din partea PNL (Joi, 27 februarie 2020, 14:10)

        Dan Oantea [utilizator] i-a raspuns lui john06

        Si eu ma cam mir de PNL sa-l sustina pe Nicusor Dan.
        Cand e prea frumos sa fie adevarat, de obicei nu e adevarat :)))

        Dar vom vedea...
      • +7 (9 voturi)    
        nu ai de unde sa stii (Joi, 27 februarie 2020, 15:15)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui john06

        ca va pierde.
        Oricum, in conceptia mea mai rau decat cu Firea nu poate fi. Am prins si primarul de dinainte de 1989, si pe Crin Halaicu, si pe Ciorbea, pe Viorel Lis, pe Traian Basescu, pe Videanu, pe Oprescu si pe Gabriela Firea. Bataia asta de joc nu a fost niciodata. Nici pe timpul lui Ceausescu nu era asa bataie de joc...comunistii nu aveau bani de lumina si de transport public, dar parca nu isi bateau joc in asa hal...
        Mult mai bine e cu Nicusor Dan decat cu Firea. macar el nu isi bate joc, sa dea aprobari de cladiri de 10 etaje prin parcuri si in locurile de joaca ale copiilor.
        • 0 (0 voturi)    
          Și dacă dă aprobare (Vineri, 28 februarie 2020, 11:03)

          PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          la blocuri în alta parte, e bine?
          Asta e prima problema a Bucureștiului, daca el si consiliul local nu le interzice, măsurile de mobilitate urbana nu pot avea niciun rezultat.
    • -2 (6 voturi)    
      Chirica 5 case (Joi, 27 februarie 2020, 15:04)

      robyzs [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Pacat ca PNL s-a aliat cu primarul Iasului Mihai Chirica care are cateva dosare de la DNA, intelegem ca vor sa castige orasul Iasi dar miscarea asta ii va lovi mai tare, toata Moldova este impotriva dizidentului Chirica, nici macar PSD nu l-a dorit inapoi.

      PNL Iasi si Costel Alexe vor deconta tradarea iesenilor prin sustinerea lui Chirica.
    • +2 (6 voturi)    
      @un domn : (Joi, 27 februarie 2020, 16:50)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Ce situatie s-a creat ? Nicusor e sustinut de USR, PNL, PMP iar acum il va sustine si PLUS !

      Practic ai vrut sa spui ceva si a iesit exact opusul a ceeea ce ti-ai dorit ! :))))))

      Datorita lui Barna si Ciolos, PNL s-a hotarat sa nu isi mai puna candidat propriu, sa nu-l mai bata la cap prosteste pe Nicusor sa se inscrie in PNL ba mai mult a acceptat sa il sustina sa candideze la Primaria Bucuresti, in conditiile in care este stiut ca ND este candidatul USR !
      Deci, despre ce vorbim ?
      • -1 (5 voturi)    
        tocmai balbaiala Numitilor ( mai sus) (Joi, 27 februarie 2020, 17:23)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        a dat apa la moara lui Shica ( io cred ca KWJ I a spus sa fructifice ocazia, dar asta I parerea mea )
        Ciolos a mers cu pasi mici la Preluarea USR, acum lucrurile astea L AU BLOCAT

        nota bene : Ciolos nu are nici un merit, sau are meritul ca sta in trena USR
        • -1 (1 vot)    
          neee (Joi, 27 februarie 2020, 20:34)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          i'a speriat base cu protzentele si anuntul !
          vazura ca's nehotarati si le'a aruncat gaina moarta peste gard.
          • 0 (0 voturi)    
            Breh (Joi, 27 februarie 2020, 21:13)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            Sarcasmuu
            Nu i bun
            Batranuu ala betziv vorbeste neintrebat
            • 0 (0 voturi)    
              nu bre (Vineri, 28 februarie 2020, 9:31)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              a stiut ce face.
              anuntul sau si al pmp a fost ca'll sustin pe neicusoru dan, inainte sa se hotarasca penelutza. cat de salvatorii progresului romanesc, nici acu' se pare ca nu's hotarati.
              si ca sa le bage mortu, a lansat amenintarea cu catindatura la premarie.
              nu pleaca el da la bruksal, unde fierbe zama, la un loc un' a mai fost, sa se balaceasca in urzelile de dumbovita.
  • +38 (52 voturi)    
    foarte bine (Joi, 27 februarie 2020, 12:33)

    T-Ora [utilizator]

    O alegere foarte potrivita. Nicusor Dan a facut multe pentru capitala pe cand USR-ul nici nu exista ca partid. In plus, chiar daca are si el punctele lui slabe- dar ce candifdt e perfect?_ Dan Nicusor e un tip inteligent. Inconjurat de oameni inteligenti si cu puterea de decizie pe care o va avea ca primar poate face lucruri bune pentru bucuresteni.
    Oricum, mult mai bune si mult mai bine decat mediocritatea Firea,
    • -21 (27 voturi)    
      Viziune negativa (Joi, 27 februarie 2020, 13:27)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

      Faptul ca nu exista candidat perfect nu e un motiv pentru a vota un socialist care candideaza din partea unui partid de dreapta. Serios, mai rau decat atat nu se putea, mai ca iti vine sa o votezi pe Firea decat porcaria asta.
      • +6 (8 voturi)    
        Esti sigur? (Joi, 27 februarie 2020, 13:49)

        DDav [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

        Stai ca nu inteleg: deci e rau ca e socialist, si nu e bine sa-l votezi deoarece e sustint de partide de dreapta, insa e bine sa votezi un socialist daca e sustinut de un grup mafiot de stanga? In plus, "socialistul cel rau" e fost olimpic international, in timp ce "socialistul cel bun" e absolvent de liceu industrial. Eu inteleg ca-ti castigi traiul ca postac si trebui sa bagi soparle, insa incearca macar sa dai o forma coerenta acestor soparle.
      • +5 (7 voturi)    
        Ce inseamna socialist? Sau de dreapta? (Joi, 27 februarie 2020, 14:13)

        Dan Oantea [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

        Tu zici ca Nicusor Dan e "socialist". Cum ti-ai dat seama numai tu stii....

        Dar eu stiu un lucru: de 30 de ani, Romania a tot fost condusa si de stanga si de dreapta, si ambele la un loc! Sau de unii care au fugit din PSD si sunt in PNL sau invers!!!

        Romania nu are nevoie de ideologii, are nevoie de politicieni care fura mult mai putin si fac mult mai multe!
      • +12 (12 voturi)    
        ??? (Joi, 27 februarie 2020, 14:43)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

        Faptul ca nu va place de Nicusor Dan nu e un motiv sa nu-i vedeti calitatile.
        Putini oameni inteligenti ca el se baga in politica, putini au construit un partid USR-ul, pornind de la mai nimic: o asociatie-uniune formata de cativa oameni inimosi si entuziasti, care au dat din timpul si energia lor ca sa faca ceva pentru Bucuresti.
        E usor sa vii si sa te bagi intr-un partid gata construit si sa reclami una si alta, este mult mai dificil sa construiesti ceva de la zero.
        Asta este una din calitatile lui Dan Nicusor: este perseverent si daca isi pune ceva in cap reuseste. Asta pe langa inteligenta pe care trebuie sa fi rau intentionat sa nu i-o recunosti.
        • -4 (4 voturi)    
          parere (Joi, 27 februarie 2020, 16:48)

          ttattaie [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          Dan Nicusor nu este cel care se opunea actiunii de demolare a mizeriei de Hala Matache de pe bd Uranus? Dan Nicusor=Firea
          • +4 (4 voturi)    
            foarte bine a facut (Joi, 27 februarie 2020, 17:09)

            T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui ttattaie

            Exact si bine a facut. Hala Matache trebuia salvata, renovata si redata Bucurestilor ca un adevarat monument istoric, nu distrusa.
            In loc sa i ii acuzi pe cei care au incercat sa o salveze ( au fost si altii din societatea civila) mai bine i-ai acuza pe cei care au distrus acest momument lasandu-l sa se paragineasca. Stii cine era primar al capitaleli in acea perioada si ani de zile dinainte? Unul, Sorin Oprescu; ai auzit de el?
      • +3 (5 voturi)    
        As vota si un extremist de dreapta sau stanga (Joi, 27 februarie 2020, 14:54)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

        oricine care sa aiba o farama de caracter, principii, sa nu fie cumparat de mafie. Crezi ca lumea da vreun ban pe stanga-dreapta in aceasta tara ? Cand noi in Bucuresti suntem inconjurati de o centura gunoaie de parca am fi in Mumbay, cand debandada din trafic e mai rea decat in Istanbul, tu ai impresia ca asta e problema ca Nicusor e socialist sau nu ? Da, as vota oricand un partid socialist de sorginte europeana daca ar exista in Romania pentru ca acel partid ar fi mult mai bun decat structurile mafiote PNL si PSD.
  • +32 (46 voturi)    
    Felicitari PNL! (Joi, 27 februarie 2020, 12:34)

    NOTORIOUS [utilizator]

    singura decizie cu adevarat buna luata pana acum, dupa dezamagirea cu anticipatele si alegerile in doua tururi!
  • +30 (44 voturi)    
    In sfarsit (Joi, 27 februarie 2020, 12:36)

    varavara [utilizator]

    va ajunge la primaria Bucurestiului un om care chiar este implicat, poate si vrea sa faca ceva.
    Sper ca si la sectoare sa se inteleaga pentru a prezenta tot candidati comuni, indiferent USR+ sau PNL, numai sa indeparteze mafia psd care a cocosat capitala.
    • +2 (2 voturi)    
      Sper !... (Joi, 27 februarie 2020, 16:57)

      gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui varavara

      ... Sa fie desfiintata definitiv aiureala asta tampita cu administratii locale INDEPENDENTE de sector.... Din cauza careia nu poti organiza niciun program integrat de dezvoltare la nivel de oras ca intreg, si totodata, cand apare o problema, arunca unii pe altii - e a sectorului, ba a capitalei - pana problema dispare de la sine, sau se obisnuiesc oamenii cu noul (rau) aparut in oras....
      Ma uit siderat la reclame de gen "sectorul x e cel mai bun !" - hai nu zau, acolo traficul e cu 40km/h in medie mai rapid, locuri de parcare sunt exact unde vrei sau unde ai nevoie, transportul in comun e cu alte autobuze sau tramvaie, sau cumva, brusc, metroul cand intra pe sub sectorul x arata altfel, sau invatamantul din sectorul x are diplome recunoscute in strainatate, ori spitalele de acolo sunt mai altfel decat in restul de cloaca numita Bucuresti ?!?.....Tampenie sinistra mentinuta numai pentru umflarea administratiilor locale si a posturilor de la buget.... Ma mir ca, in baza deciziei Curtii Constitutionale care i-a permis lui Mazare sa puna bariere la intrarea in Mamaia - parte a orasului Constanta, sectorul X sa puna bariere si taxe de intrare .... Dar probabil, nu va mai dura mult....
      La nivel de sector ar trebui sa existe numai functii administrative, iar cele politice - primar, consiliu local - sa fie doar la nivel de oras. Eventual, se poate alege de catre consiliul local un viceprimar care sa coordoneze activitatea administrativa din fiecare sector.....
  • +24 (38 voturi)    
    S-au trezit la realitate. (Joi, 27 februarie 2020, 12:37)

    Tayen [utilizator]

    Mult le-a luat.
  • -1 (29 voturi)    
    Barbati versus Mutunachi (Joi, 27 februarie 2020, 12:37)

    tahomir [utilizator]

    Adica ce fac Orban si PNL versus ce fac Barna si Ciolos.
    Sper ca USR+ sa nu fie chiar atat de stupizi incat sa nu il sustina pe ND.
  • -32 (48 voturi)    
    Dacă aș fi COVID-19, (Joi, 27 februarie 2020, 12:42)

    Mazeta [utilizator]

    l-aș vota pe Mucușor.
    • +4 (4 voturi)    
      Bravo (Joi, 27 februarie 2020, 15:16)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      vad ca iti revii.
      Daca esti bucurestean, iti dai seama ca mult mai bine ar fi cu ,,Mucusor'' decat cu Firea.
      • +5 (5 voturi)    
        declarativ Mazeta se da Zorro (Joi, 27 februarie 2020, 16:05)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        dar el voteaza in circumscriptia de domiciliu din Moscova
    • +2 (2 voturi)    
      Pai chiar ... (Joi, 27 februarie 2020, 18:17)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      esti COVID-18, din tine ti-ai smuls o bucata si din ura pentru omenire, i-ai dat drumul in lume...Mai lasa chestiile cu "Mucusor ", ca nu te ridici nici la nivelul degetului mic de la piciorul lui , habar n-ai cine este si ce a facut omul asta , nu stii decat sa te situezi de partea banditilor .
  • +25 (37 voturi)    
    bravo (Joi, 27 februarie 2020, 12:45)

    mmmircea [utilizator]

    in sfarsit o atitudine de bun simt. Zilele Firutei sunt numarate.
  • -9 (33 voturi)    
    Sacrificiul PNL arata scaderea in sondaje? (Joi, 27 februarie 2020, 12:48)

    Fides [utilizator]

    Sa vedem daca Nicusor trece de filtrul pus de Voiculescu. Kind of magic.
    • +7 (17 voturi)    
      Vlăduț a rămas în offside (Joi, 27 februarie 2020, 13:32)

      Kap [utilizator] i-a raspuns lui Fides

      În momentul ăsta candidatului Vlad i s-a înfundat.
      Dacă nu se retrage urgent o să pună și fuziunea USR Plus în pericol. Pentru că este evident că susținerea USR și PNL va fi suficientă să o măture pe Fifi catastrofă de la primărie, orice ar face Plus și PMP.

      În sfârșit PNL face un lucru bun și de bun augur pentru colaborarea cu USR. Sper și cu Plus.
  • +26 (34 voturi)    
    eu presimt că niște corbi de la Curtea (Joi, 27 februarie 2020, 12:48)

    Mariicaialbastri [utilizator]

    de Conturi, posibil și de la DNA, vor face cercuri, cercuri, deasupra palatului PMB din Bul. Regina Elisabeta. În Voluntari se simte deja o putoare de cadavru politic PSD. Danny Mercedes, hai cu cădelnițele și cu moaștele, Jiji ia jet-ul privat și adu vreo 12 călugări de la Sfîntul Munte. Hai că-i groasă!!!
  • +7 (29 voturi)    
    Intrebare (Joi, 27 februarie 2020, 12:50)

    Jolly Roger [utilizator]

    Bun, va fi sustinut de catre PNL. Si va fi ND primar cu un consiliu local PNL USR etc.

    Cum va proceda PNL cand ND va lua decizii pentru capitrala si pentru bucuresteni, decizii care vor afecta afacerile pnl-ului sau interesele personale ale consilierilor pnl?
    • -2 (8 voturi)    
      om (Joi, 27 februarie 2020, 13:01)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

      vedea
    • +1 (11 voturi)    
      poate se vrea o schimbare (Joi, 27 februarie 2020, 13:03)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

      PNL pare ca se schimba. Oamenii vechi si susceptibili au fost inlaturati. Ar fi cazul sa se intample asta.
      • +8 (8 voturi)    
        nope (Joi, 27 februarie 2020, 13:47)

        Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui levierul

        E o decizie buna, dar merge contra directiei din ultimul timp cand tot felul de scursuri si traseisti politici au fost admisi in PNL de la ALDE, PSD si alte tristeti.
    • +8 (8 voturi)    
      O intrebare pertinenta (Joi, 27 februarie 2020, 14:56)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

      Nicusor nu e genul care sa poata fi cumparat deci pica varianta asta. Apoi, nu e genul care sa se lase influentat. Deci ori e lasat sa-si faca echipa asa cum vrea, ori ... ne trezim ca ne lasa balta si isi da demisia. De chestia asta mi-e cel mai frica.
      • 0 (6 voturi)    
        Da (Joi, 27 februarie 2020, 16:35)

        Jolly Roger [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Mereu cand s-a ivit cate un lider sau un candidat cu sanse reale cei din esalonul 2-3 erau mereu niste oportunisti, niste neicanimeni care nu stiu nimic dar is bagati in tot si in toate si care prind mereu valul in spatele cuiva.
        Tare as vrea sa vad si lista de candidati pentru consilieri pe care o va impinge PNL-ul in spatele lui ND!
  • +16 (26 voturi)    
    este o decizie buna (Joi, 27 februarie 2020, 12:50)

    liviu_ [utilizator]

    sper ca USR sa faca acelasi lucru!
    de asemenea sper ca ceva similar sa fie facut si la primariile de sector...

    daca Vlad Voiculescu (care nu era nici el un candidat rau) se retrage, atunci zilele firutzei sunt numarate
    • -5 (15 voturi)    
      voiculescu + Ciolos = PSD (Joi, 27 februarie 2020, 13:01)

      NOTORIOUS [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      asa zisul lor partid ce probabil ca nu ar trece de 5%, nu fac decat sa saboteze USR-ul si sa faca jocurile PSD, asa cum a facut Ciolos dupa guvernarea Ponta, cand au urmat alegeriile castigate covarsitor de PSD cu ajutorul lui.
      • -1 (1 vot)    
        Ce aberatii, ti-ai luat medicamentele? (Joi, 27 februarie 2020, 17:39)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui NOTORIOUS

        .
    • -8 (10 voturi)    
      este un Candidat Nepotrivit (Joi, 27 februarie 2020, 13:07)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      asta da
    • +12 (18 voturi)    
      USR este ce este azi, datorita lui Nicusor Dan (Joi, 27 februarie 2020, 13:13)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      si mai exact actiunilor pe care acesta le-a facut pentru Bucuresti, singur impotriva tururor ( la acea vreme si impotriva consilierilor PNL ) ceea ce i-a permis sa puna bazele USB, devenit intre timp USR. Prin candidaturile sale anterioare, desi nu a castigat, a facut cunoscuta miscarea ce era cvasi-anonima si i-a permis sa devena ulterior partid.

      Deci nu a facut doar bine bucurestenilor, dar si partidului. Este cea mai logica propunere de primar pentru orice partid care se declara non PSD. Este frumos ca PNL a inteles care e miza momentului si ca, desi Nicusor s-a razboit cu consilierii PNL la vrema lui, acum il sustin in sfarsit, fiindca e clar ca alta solutie cu sanse de castig in fatea lui Firea nu exista.
      Nu sunt convins insa ca si USR, care s-a lepadat de Nicusor ca de o masea stricata, va linge unde a scuipat. Iar marele lider, namely Barna nu isi va "baga mortul in casa", adica un om care, in eventualitatea unei victorii la Capitala, sa il eclipseze total. Poate totusi isi vor da seama ca sa faramiteze opozitia la Firea cu un candidat propriu ar fi ceva contra naturii si vor merge cu el, desi cum spuneam Barna, un mediocru notoriu, nu va accepta probabil pe cineva mai bun ca el in ruptul capului.
      • +2 (10 voturi)    
        bati campii (Joi, 27 februarie 2020, 13:50)

        Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Nicusor Dan a facut USB. Asta e meritul lui.
        USR-ul de azi e ce e din munca multora.
        Si nu USR s-a lepadat de Nicusor ci el si-a dat demisia cand a pierdut un vot in partid. N-a scuipat nimeni, caci sunt oameni civilizati nu psd-isti si de aceea exista un viitor impreuna.
        • +4 (6 voturi)    
          da, dar... (Joi, 27 februarie 2020, 15:09)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

          "Nicusor Dan a facut USB. Asta e meritul lui.
          USR-ul de azi e ce e din munca multora."

          Problema e ca multi prefera adevaratul USR de pe vremea lui Dan Nicusor si nu ceea ce a ajuns acum.
      • +5 (7 voturi)    
        Nicușor E susținut de USR (Joi, 27 februarie 2020, 14:11)

        Kap [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Pentru cine a deschis televizorul sau ochii mai târziu, Nicușor ESTE susținut de USR, de prin toamnă, când organizația București a votat covârșitor pentru el.
        Din păcate singurii care-l sabotează sunt Cioloș și Plus,
        Din fericire având susținerea USR și ccu sprijinul PNL nu mai contează ce fac ceilalți.

        Fifi Catastrofă OUT de la primărie!
      • +5 (7 voturi)    
        exact (Joi, 27 februarie 2020, 14:47)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Exact: USR-ul nu ar fi existat daca nu era Nicusor si membri acestui partid ar face bine sa isi aminteasca chestia asta.
  • +21 (29 voturi)    
    ...in sfarsit... (Joi, 27 februarie 2020, 12:51)

    contur [utilizator]

    Bingo! Va vine mintea la cap.
  • -2 (16 voturi)    
    aoleu si vai de mine (Joi, 27 februarie 2020, 13:02)

    freestyle [utilizator]

    dar cine e maica Nicusor Dan? ca prea vorbeste lumea in piata de el. ca nu stiu ce vrea sa-i faca lui Gabi. bai baiatule ai grija sa nu o lasi grea. e greu sa cresti un copil acuma. nu vezi ca astia nu vor sa dea bani la copii? las ca il intreb pe Mitica de la brutarie, ala cu fata de srilankez, cum sta treaba.
  • +9 (11 voturi)    
    Doamne'ajuta! (Joi, 27 februarie 2020, 13:15)

    BibiAfricanul [utilizator]

    In sfarsit o decizie buna si asteptata de toti cei care doresc sa scape de accidentul firea.
    Daca ei i-au facilitat victoria acum patru ani, au datoria sa o si trimita la voluntari pe tzoapa.
    Sa speram ca USR o sa intelega si ei ca este singura solutie.
    • +5 (7 voturi)    
      loool (Joi, 27 februarie 2020, 14:10)

      murangura [utilizator] i-a raspuns lui BibiAfricanul

      usrul l-au propus primii.
      ce fumezi?
  • -2 (18 voturi)    
    am scapat (Joi, 27 februarie 2020, 13:17)

    disraeli [utilizator]

    deci voi petrece o duminica in familie. nu mai trebuie sa pierd vremea cu drumul la sectia de votare. am zis si la altii ca votez contra pesedeului si daca peneleul propune un cimpanzeu. dar la Nicusor Dan nu m-am gandit....
  • +13 (13 voturi)    
    O decizie buna! Felicitari PNL! (Joi, 27 februarie 2020, 13:19)

    aracatita [utilizator]

    Foarte bine! Ii felicit! De altfel liberalii iau decizii serioase, dupa analize serioase , de aceea decizia este una f. buna. Nicusor Dan este un om inteligent, serios, bine intentionat, care s-a implicat mereu , de aceea merita ca bucurestenii sa ii dea o sansa !
  • +7 (7 voturi)    
    mi-e teamă (Joi, 27 februarie 2020, 13:27)

    @Dem [utilizator]

    că se va gasi un alt candidat care sa risipeasca voturile de Dreapta, politicieni ratați din fașă precum acest fante de 2 bani de turcescu în 2016, idolul femeilor de vârsta a 3-a.
    Dacă va fi doar Firea vs. Nicușor nici nu e nevoie de 2 tururi ca țața incompetentă să plece acasă în Voluntari
    • +6 (6 voturi)    
      asa e (Joi, 27 februarie 2020, 14:11)

      murangura [utilizator] i-a raspuns lui @Dem

      dar nu mai are cine sa apara. USR, PMP si PNL sustin ND, deci 95% din dreapta e coagulata.
  • -16 (20 voturi)    
    Excelent (Joi, 27 februarie 2020, 13:29)

    AdrianBorza [utilizator]

    Daca Nicusor Dan ajunge primar o sa vedem zero investitii in infrastructura in Bucuresti, ca le-a atacat in justitie pe toate (legatura Virtutii cu A1 distrusa multumita lui) si o sa cheltuie toti banii pe centre sociale si ajutoare, cum scria in programul lui de candidat de la alegerile precedente. Hai socialismul, traiasca Lenin!
    • +5 (7 voturi)    
      bravo (Joi, 27 februarie 2020, 13:53)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

      Asa, asa, da vina pe cel care nu a fost primar pentru ce n-a facut primarita de Volontari.
      Si impinge mai puternic pe aia cu socialismul. Asta e socialist, care e dusmanul alora de la PSD.
      Logica de troll, alba e neagra.
    • +2 (2 voturi)    
      Ai dreptate sa-l iubesti pe Lenin (Joi, 27 februarie 2020, 17:43)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

      Comunist ai fost, psd-ist esti.
      In rest aberatii cu carul.
      Ia spune-ne tu, trollache, cand a fost primar ND ?
      Ah, da, da-ti peste gura, vorbeai de Firea.
  • -15 (19 voturi)    
    Nu cred ca are vreo sansa Nicusor Dan la primaria (Joi, 27 februarie 2020, 13:32)

    COLTUC SI ASOCIATII [anonim]

    Nu cred ca are vreo sansa Nicusor Dan la primaria Bucuresti
  • -5 (11 voturi)    
    O mare greseala a PNL-ului (Joi, 27 februarie 2020, 13:51)

    matali [utilizator]

    Cel mai potrivit pentru primaria capitalei ramane in continuare Vlad Voiculescu, candidatul PLUS. El este cel mai profesionist, si are un program mult mai bun decat ingamfatul asta de Nicusor.
  • -2 (6 voturi)    
    Bucuria prea devreme... (Joi, 27 februarie 2020, 14:15)

    Dan Oantea [utilizator]

    E bine ca PNL il sustine pe Nicusor Dan... Desi mi se pare suspect.

    Oricum ar fi, PSD nu a murit si Firea are sanse sa castige atat timp cat oamenii normali la cap nu merg la vot.
  • -10 (12 voturi)    
    10 ani (Joi, 27 februarie 2020, 14:49)

    El Ciupacabra [utilizator]

    S-a luptat distrusul asta cu PMB impiedicand in tot acest timp modernizarea strazii Buzesti. Atat de rupt de realitate este acest individ incat acum cativa ani cocheta cu ideea de a da in judecata PMB pentru a fi obligata sa aduca strada la starea anterioara, adica sa ingusteze din nou strada la doua benzi si sa reconstruiasca maghernitele insalubre ce exista acolo inainte de forma actuala. Cam asa halucineaza free style nenea asta. Un nene de altfel celebru pentru metoda brevetata de a face bani negri: atacarea in instanta a oricarui nou PUZ / PUD / AC (desigur, doar pe proiecte mari unde e mult cash) ca metoda de estorcare si santaj. Si voi vreti ca acest individ sa gestioneze Bucurestiul??
  • +3 (5 voturi)    
    bravo, o decizie matura din partea PNL (Joi, 27 februarie 2020, 16:15)

    qwerasdf [utilizator]

    e vorba in popor... fa-te frate cu dracu' pana treci puntea.

    imi sunt antipatici penelistii, dar bucurestenii si romanii, in general, au probleme mult mai mari decat niste antipatii. Primul pas, foarte importan,t e sa scapam sa scapam de țoapa isterica si incampabila.
  • -2 (4 voturi)    
    De ce evita ND o decizie a bucurestenilor si de ce (Joi, 27 februarie 2020, 18:45)

    deval [utilizator]

    pnl intervine brutal in decizia aliantei ?!
    Parca ei orbecaiau sa caute ceva ce nu exista , adica un candidat in ''marele'' pnl ?!!
    E posibil ca aceasta manevra murdara a pnl sa dinamiteze un cod minim de conduita in alegerile urmatoare daca nu si mai rau !!
    La prezidentiale au facut totul ca barna sa nu se profileze clar ca obtiunea numarul doi iar acum, hotarasc ei -si nu noi cetatenii, sau usr/plus- ca ND e candidatul si nu Voiculescu.......... !!
    Ca ultimul cabotin ciumat ND se smiorcaie azi , ca cei care il sustin ar putea sa nu afle, sa nu auda de alegerile ND-VV ........... De ca si cum sustinatorii lui Vlad Voiculescu au natural o ureche in plus, aud mai bine si astfel era el dezavantajat .... Jenant esti țărane !!
    • -2 (2 voturi)    
      ai probleme de logica (Joi, 27 februarie 2020, 22:12)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui deval

      Cred ca ai niste probleme de logica :
      USR =Dan Nicusor. Alegerea este clara, naturala, partidul acesta nu exista fara Dan Nicusor, oricat s-ar invartii unii in jurul cozii si s-ar auto-declara sefi atotputernici in partid, in tara si PE.
      Bucurestenii nu au decat sa voteze ceea ce ii duce mintea, aici nu poti face mare lucru. Deci cu ce te deranjeaza ca pnl-ul a declarat ca il sustine pe Dan Nicusor?
      PS Invata sa te exprimi corect: "optiunea" si nu "obtiunea". Ultima varianta este genul de expresie folosita de votantii coanei Firea.
      • 0 (2 voturi)    
        Modul in care a parasit usr a aratat cat de (Vineri, 28 februarie 2020, 9:58)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

        capsoman este ! A aratat ca nu are disponibilitate, capacitate, de a fi un conducator democratic, ca este extrem de limitat ! Numirea a obtinut-o prin santaj a tuturor ! A santajat usr in baza adulatiei unor usr-isti de la Bucuresti, a goliciunii pnl de orice continut, a tuturor cu partidul moșcăit cu familia ... Evident , pnl e antrenat sa piarda, orice candidat ar sustine si daca ei cred ca prin modul ordinar in care au actionat (la aceasta desemnare), isi rascupmara inactiunea din 2016 care a asigurat trimful Ciumei, gresesc profund !! PS1 daca iti imaginezi ca teama de a ma asocia tu cu Ciuma ma va limita din a taxa pnl -care alaturi de psd mi-a furat 30 de ani din viata si mi-a alungat fii din tara -te inseli !!!! PS 2 Celorlalti cititori le cer scuze, pentru accidentul dancilez de exprimare in scris .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by