Ludovic Orban: Gardurile pentru delimitarea liniilor de tramvai, o bătaie de joc la adresa oricărui plan de circulaţie. Trebuie să le dăm jos

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 8 februarie 2020, 15:45 Actualitate | Politic


Garduri linia 21
Foto: Hotnews
Liderul PNL Ludovic Orban a apreciat că gardurile care delimitează ampriza liniei de tramvai, realizate în ultima perioadă în Bucureşti, trebuie date jos, deoarece reprezintă „o bătaie de joc la adresa oricărui plan de circulaţie şi de trafic” pentru Capitală, transmite Agerpres.

„În Bucureşti s-au dat vouchere pentru biciclete, fără să se facă piste pentru biciclete. În Bucureşti mobilitatea urbană, transportul alternativ bat pasul pe loc, deşi există strategii, au existat resurse pentru aceste programe şi proiecte care sunt fundamentale. Ca să ieşi cu bicicleta în Bucureşti, trebuie să recunoaştem, e o adevărată aventură. Ca să îţi permiţi să te deplasezi cu alte mijloace de transport este o adevărată aventură. Promisiunea benzilor dedicate pentru transportul public şi pentru transportul alternativ a rămas pe hârtie. În loc să apară aceste benzi dedicate pe marile bulevarde, au apărut gardurile care delimitează zona de circulaţie pentru mijloace auto de tramvaie, care nu au făcut altceva decât să încurce şi mai rău circulaţia în Bucureşti. Vă spun de acum: trebuie să dăm jos aceste garduri, care au fost o bătaie de joc la adresa oricărui plan de circulaţie şi de trafic pentru Bucureşti”, a spus el, în cadrul conferinţei de alegeri a PNL Bucureşti.

Liderul liberal s-a arătat nedumerit de faptul că administraţia Capitalei şi cea a Sectorului 1 intenţionează să construiască spitale, în condiţiile în care unităţile spitaliceşti actuale sunt subfinanţate, iar standardele privind managementul „scad continuu”.

„Avem nevoie de servicii de sănătate de maximă calitate. În Bucureşti toată lumea construieşte spitale. Administraţia Bucureştiului vrea spital metropolitan. În curând o să ajungă la spital metropolitan cu zece mii de paturi, ca să aibă ce să promită şi ce să mintă. Sectorul 1 - iarăşi, construieşte spital. De ce construieşte Sectorul 1 spital, sincer, nu înţeleg. Toate, în schimb, sunt proiecte pe hârtie. În timpul acesta unităţile spitaliceşti sunt subfinanţate. Standardele privitoare la managementul în unităţile spitaliceşti care ţin de Primăria Capitalei scad continuu. Calitatea serviciilor medicale furnizate în aceste unităţi spitaliceşti, de asemenea, scade continuu. Nu s-a făcut aproape nimic, decât cârpeli”, a mai spus Orban.

El a subliniat că o administraţie liberală a Capitalei, în parteneriat cu Guvernul, va trebui să realizeze proiecte precum Centura Verde a Capitalei şi Autostrada de Centură, menţionând că aceasta trebuie lărgită la patru benzi.

„Nu se poate să ai cel mai poluat oraş şi cea mai poluată capitală şi să ştii de unde îţi vine această poluare şi să nu faci nimic. Toată lumea ştie că Bucureştiul are nevoie de Centura Verde, care să împiedice pătrunderea în Bucureşti a prafului Bărăganului. Aceasta este stavila de care are nevoie Bucureştiul şi care trebuie realizată de către viitoarea administraţie a PNL, în parteneriat cu Guvernul. (...) Toată lumea ştie că Bucureştiul are nevoie şi de lărgirea la patru benzi a Centurii şi de Autostradă de Centură. Şi noi trebuie să ne asumăm acest obiectiv în următorii patru ani: că administraţia Bucureştiului împreună cu Guvernul să finalizeze şi Autostrada de Centură şi lărgirea la patru benzi a Centurii”, a mai precizat Orban.

El a criticat şi modul în care este gestionat sistemul de termoficare, precizând că acesta are un randament de sub 20%.

„Nu mai putem permite funcţionarea unui sistem de alimentare cu energie termică care să aibă un randament de sub 20%. 80% din banii pe care îi tocăm cu energia termică se duc în aer, în pământ sau ies afară prin pereţii locuinţelor. Trebuie să luăm modele care există în capitale europene şi să le aplicăm imediat. Nu ştiu dacă ştiţi, Primăria Bucureştiului a avut posiblitatea să acceseze 178 milioane de euro pentru modernizarea reţelelor primare de alimentare cu energie termică. Şi vă spun că a pierdut aceşti bani pentru că este incompetentă, pentru că nu înţelege nimic din nevoile reale şi nu are capacitatea se deruleze niciun proiect serios pentru Bucureşti”, a declarat Orban.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















84862 vizualizari

  • 0 (32 voturi)    
    Le dam jos (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 15:47)

    Keloo Cooper [utilizator]

    Inchidem iar bulevarde si primul pesedist va cere sa se puna la loc.
    • +33 (79 voturi)    
      ingust la minte ... (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 16:01)

      VaseaV [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

      Asta se intampla cand esti arogant si nu vezi ce mai fac si altii pe langa tine ... Singura masura care le-a luat Fir'ar Ma'sa este ca au delimitat liniile de tramvai si traficul in Bucuresti incepe sa se alinieze. Cap patrat ar trebui sa se uite si in alte capitale europene si sa vada cum e facut si ce solutii au ales. Solutia asta de delimitare, poate nu una dintre cele mai aratoase, este una dintre cele mai bune. Jmecherii care nu stau in coloana acum sunt fortati sa respecte regului si vine cap de mengina si ne spune cum ca nu e bine ... Viorica Dancila, varianta masculina!
    • -18 (52 voturi)    
      Hai ca are dreptate (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 16:51)

      Fanel01 [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

      Gardurile sunt montate anapoda,mult pe partea carosabila.
      • +38 (58 voturi)    
        In loc sa se gandeasca (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 17:12)

        gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        În loc să se gândească cum să îmbunătățească o idee bună, vrea sa le dea jos.. ca sa aducă probabil o alta firma care sa monteze astfel de garduri. Lăsați bă hoților gardurile acolo și direcționați pe acea linie de tramvai și circulația autobuzelor STB ... Ca în Roma! Luați și voi ceva bun de la alții si lăsați cocalarii cu bemveu si meleu sa stea la rând cu restul circulatiei
        • +32 (48 voturi)    
          gardurile sunt bune (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 18:46)

          clencix [utilizator] i-a raspuns lui gogpintenog

          La aglomerație, măcar tramvaiele merg bine, un tramvai singur transportă cât 100 mașini. Prioritizarea mijloacelor în comun îndeamnă lumea să meargă cu transportul comun în aglomerație, nu să mai se bage in mașini mici în plus, să congestioneze și mai mult. La o simulare simplă, transportul în comun este regula în aglomerații, nu șosele rapide în mijloc de oraș. Cu cât e mai rapidă șoseaua, cu atât se vâra toți în ea, vezi Los Angeles cu 7 piste pe sens și tot la ralanti.
          • -2 (14 voturi)    
            cap ai, ce-ti mai trebuie minte? (Duminică, 9 februarie 2020, 1:49)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui clencix

            faptul ca merg bizonii pe linia de tramvai nu e un motiv suficient sa blochezi linia aia cu stalpi, trebuie sa dai amenzi usturatoare, atat. de ce? pen'ca e posibil sa aiba vreodata nevoie o salvare sau o masina de pompieri de drum liber si era misto sa o fi putut lua pe linia aia de tramvai si sa ajunga la timp. stilul asta de a gandi al tau si al lui Firea este similar cu ala in care un administrator de retea ar taia accesul la internet ca sa nu mai ia lumea virusi. Solutiile astea de excludere sunt limitate si le iau doar incompetentii.
            • +11 (15 voturi)    
              În intersecții nu sunt garduri (Duminică, 9 februarie 2020, 9:47)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              deci ambulanțele pot intra pe culoarul respectiv și se pot deplasa cu rapiditate.
              • +5 (9 voturi)    
                corect (Duminică, 9 februarie 2020, 11:50)

                costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                am si vazut o ambulanta care a depasit tramvaiul, in culoar, deci au lic, foarte bine
      • -2 (2 voturi)    
        cucu? (Duminică, 9 februarie 2020, 11:48)

        costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        pai sa aibe loc tramvaiul ca e lat,
  • +8 (32 voturi)    
    Orban candidează? (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 16:02)

    of of [utilizator]

    S-a lansat în atacuri, cred că vrea să candideze...
    Ăsta era planul B dacă nu merge cu anticipatele?
  • -8 (30 voturi)    
    exact asta e problema Romaniei acum, Sica Mandolin (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 16:05)

    voxpopulix [utilizator]

    circ ieftin cu prietenii lor din PSD.

    Doua partide mafiote care nu fac nimic si simuleaza guvernare si/sau opozitie.

    Si-a batut joc de alegerile in doua tururi, garantand astfel un viitor mafiei PSD/UDMR/PNL/ALDE/ProRomania.


    Ce rost mai are sa vorbim despre alte vise. Infrastructura, autostrazi, digitalizare, spitale, educatie.

    Si traditionalul: Barna este un gainar care de la furat din fonduri EU s-a mutat pe fonduri politice. A capusat un partid impreuna cu Ghinea si Caramitru si l-au transformat intr-o gasca de interese asemanatoare cu mafiotii care ne conduc de 30 de ani.


    Dar asta meritam pentru ca nu facem nimic si le permitem in continuare sa-si bata joc. A vazut cineva amploarea protestelor din Paris? A vazut cineva cata lume a iesit joi?
  • +54 (72 voturi)    
    Sunt foarte bune gardurile (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 16:06)

    Adrian39 [utilizator]

    Zilnic merg cu tramvaiul la serviciu. Pana sa se introduca gardurile era un chin. Soferii blocau sinele fara a da prioritate. Chiar si acum sunt unii care merg pe linia de tramvai. Timpul de calatorie a scazut considerabil. De ex pe segmentul b-dul Vasile Milea - Politehnica inainte de garduri faceai cel putin 15 min - 20 min cu tramvaiul, iar acum 2-3 min. Gardurile trebuie sa se mentina, in schimb trebuie sa incurajam populatia de renunte la masini. Reducem poluarea, reducem aglomeratia pe strazi. Mentionez ca sunt votant USR si nu PSD
    • -2 (30 voturi)    
      IDEEA ERA CA PE DUPĂ GARDURI (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 16:54)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian39

      Să poată circula salvarea, pompierii și poliția!
      Pot circula pe linia 41, de la Ion Mihalache și până în Crângași?
      Nu!
      Fac toți cu sirenele pornite 1 oră pe acest traseu de 1-2 km?
      Da!
      Soluția?
      Nu-i interesează pe cei de la primărie de nicio solutie, chiar simplă, banală și fără prea mulți bani!
      • +12 (18 voturi)    
        Clar (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 20:25)

        AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui nick24

        Si la Podul Grant o iau pe sine, nu?
        • +4 (10 voturi)    
          NU ai dreptate. (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 23:08)

          Adrian39 [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

          Cu referire la acelasi segment B-dul Vasile Milea - Politehnica o buna peiroada de timp masinile au circulat si stationat pe si sina de tramvai. Sinele pe acel segment sunt foarte deterioarate, iar din acest motiv tramvaiul pe acest sector circula cu viteza redusa si cu instabilitate destul de mare. Intr-o dimineata unui tramvai i s-a rupt pantograful !!!!. Daca pe linia 41 de indeparteaza gardurile dupa reabilitarea podului va fi aceaasi situatie o mare problema se securitate pentru pasageri si nu numai. Clar acest sector trebuie realibitat din banii tuturor nu doar a celor care au stationat pe linie cu masina.
          • -4 (10 voturi)    
            solutia nu sunt gardurile (Duminică, 9 februarie 2020, 1:50)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Adrian39

            solutia este interzicerea accesului masinilor pe linia de tramvai cu amenzi, nu cu garduri. salvrea, politia, pompierii ar putea merge pe acolo.
            • +6 (10 voturi)    
              Este interzisă circulația (Duminică, 9 februarie 2020, 9:52)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              și este amendată.
              Ți s-a părut că pe șoferii nesimțiți îi doare-n cot de aceste măsuri?

              PS: salvarea nu are probleme să circule pe linia de tramvai; dacă are, normal e să lărgim benzile dedicate transportului public (luăm încă o bandă pe sens pentru autobuze) și bizonii care nu au chef să lase mașinile acasă n-au decât să stea dublu ca timp prin trafic (până găsește primăria o soluție și pentru ei).
              • 0 (0 voturi)    
                Nesimțirea în trafic=amendă. (Duminică, 9 februarie 2020, 17:46)

                asavreau [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                Problema este că nu are cine și în București nu funcționează camerele de luat vederi și nici dispeceratul.A angajat Firea numai proști și nu are cine să asigure funcționarea sistemului.Cu camere de luat vederi îți vine amenda acasă și te cumințești să o mai faci pe grozavul.
    • +5 (9 voturi)    
      Sunt bune, dar e o masura partiala (Duminică, 9 februarie 2020, 9:19)

      Dan Oantea [utilizator] i-a raspuns lui Adrian39

      Si eu cred ca gardurile sunt bune pentru transportul in comun.
      Dar pentru a reduce numarul de masini si implicit poluarea de toate felurile, e nevoie de un transport in comun foarte bun.
      Orice masura care limiteaza masinile in orice fel, fara a avea mai intai un transport public foarte bun, e o masura hei-rup-ista asa cum ne place noua romanilor.
  • +10 (28 voturi)    
    DA, AȘA E!!! (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 16:17)

    nick24 [utilizator]

    Gardul de pe strada Turda și în continuare de pe Podul Grand NU PERMITE trecerea salvării, pompierilor și poliției!
    De de ?
    Pt că se reabilitează Podul Grand, fără să se facă nimic folositor și timp de 2 ani, pt lucrări de max 2 săptămâni, dar se fac cu Societatea Metropolitană a Voluntariului,, cu angajați fini, cumnați, nepoți , amante, etc - care plimbă hârtiile, asta dacă trec pe la servici.
    Deci trebuiau să deschidă la capăt ( Ion Mohalache) linia pt urgențe și să umple și să asfalteze traversele pe Podul Grand, astfel n-ar mai sta blocate în trafic salvările câte 30 de minute pt 500 de metri.

    2) centura verde aBucureștiului e necesară și există terenuri, dar sigur sunt retrocedate mafiei imobiliare.

    3) piste de biciclete și benzi unice pt transportul în comun, nu interesează primăria, ei au biemvieuri și chiar au desființat vara programul de inchidere vara a bulevardului Kisseleff, ca să aibă beizadeaua să se dea cu motocicleta noaprea...
    • +4 (4 voturi)    
      nu-ntelegi (Duminică, 9 februarie 2020, 8:33)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Pai normal, acum Reconstruim zona verde dupa ce Au distrus-o. Beneficiari acelea-si jeguri "imobiliare care au luat pe nimic "retrocedarile si transferurile" de terenuri de la Cocarlati in Capitala cu sprijinul netarmurit al pensiilor speciale!
  • +22 (34 voturi)    
    Nu sunt din zona (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 16:18)

    Keiiil [utilizator]

    Dar poate sa lamureasca cineva de ce gardurile acelea sunt o bataie de joc la adresa oricarui plan de circulatie?
    • +4 (10 voturi)    
      Nici nu trebuie sa fii din zona.. (Duminică, 9 februarie 2020, 8:38)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Keiiil

      Ludovic Orban este varianta masculina a Vioricai Dancila.

      Avem o singura problema cu gardurile alea: sunt mult prea prea putine tramvaie! Sunt atat de putine tramvaie ca doamna cu sârma'n c** de la primarie a decis sa inchida complet linia tramvaiului 5 imediat dupa reabilitarea caii de rulare la Podul Baneasa. Singura linia care lega centrul de birourile din Pipera, Linia care ar putea rezolva toate problemele cu campionatul de fotbal prin redeschiderea Aeroportului Baneasa, care momentan este parazitat de Tiriac Air.
  • +42 (62 voturi)    
    trebuie mentinute (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 16:21)

    vasiledorobantu [utilizator]

    Gardurile acestea sunt foarte bune. Tramvaiele merg acum mult mai repede. Înlăturarea lor ar fi o mare prostie, un avantaj pentru şmecherii care merg pe linia de tramvai.
    • -2 (18 voturi)    
      Le înlătură numai la capăt pe 5 metri (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 16:56)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui vasiledorobantu

      pt salvare, pompieri!
      E NECESAR!
      • +22 (22 voturi)    
        Avem nevoie de alți soferi și de parcari (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 17:29)

        Marinake [utilizator] i-a raspuns lui nick24

        Exista alte țări unde traficul este la fel de îngreunat dar unde șoferii nu trec pe linia de tramvai. Dacă nu ai educație e nevoie de stilpi.

        Sunt salvări și mașini de pompieri care trec prin străzi mai inguste decit bulevardele pe care s-au pus stilpi sa delimiteze traficul tramvaielor de cel al celorlalți participanți la trafic. Diferența este că participanții in trafic îi lasă să circule. Este in reflex sa treci pe dreapta. De cînd vezi sirenele la sute de metri in spate.

        Bucureștiul e lipsit de parcari și de aceea sunt mașinile parcate vraiște peste tot îngreunând traficul. Aici primaria face eforturi care vorba lui Caragiale sunt sublime dar lipsesc cu desăvârșire.


        La ore de virf, polițiștii de la circulație și-ar putea justifica salariile și pensiile fluidizând traficul.


        Singura problema pe care o am eu cu stilpii care delimitează parcursul liniei de tramvai este că nu sunt vopsiți cu vopsea reflectorizanta si sunt greu de văzut noaptea.
        • -4 (6 voturi)    
          ce logica ai (Duminică, 9 februarie 2020, 1:52)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Marinake

          zici tu ca soferii nu sunt educati incat sa nu se suie pe linia de tramvai dar sunt educati sa lase sa treaca salvarea. nu e mare diferenta dar sa zicem ca da, sunt mai atenti cand vad o sirena. intrebarea este insa cum sa se dea la o parte cand strada e plina?
  • +16 (28 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 16:32)

    nu conteaza cine zice [utilizator]

    chinezii au probleme cu pangolinu', noi avem cu mandolinu' ...
  • -11 (27 voturi)    
    eu zic (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 16:49)

    coor [utilizator]

    sa mai faca un sir de garduri , poate tramvaiele vor merge de 2 ori mai repede ( sic ) !
  • -14 (30 voturi)    
    Jos cu ele,,, (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 16:50)

    TipTop [utilizator]

    ..vorbeste de fluidizarea traficului si pune garduri care sunt ptr bucuresti ca ptr un om deja bolnav si il sugrumi pana moare de tot ,, restul psd-isti tari in clont !!
  • +23 (49 voturi)    
    Ia-ti gheara de pe garduri! (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 16:58)

    spirache [utilizator]

    Mandolina, lasă gardurile in pace! Singura treabă bună și cu efecte bune și rapide pentru noi, ăștia mai prostii din București, sunt gardurile astea. Au permis tramvaielor și ambulanțelor sa circule omenește, au educat bizonii cu ceafa groasa sa aștepte că și ceilalți la semafor, fara ca la fiecare intersecție sa reintre de pe banda de tramvai pe banda 2, ca noi prostii sa stam dublu la semafor. Daca ai treabă cu" Dna cu Sârma", zi-i de autobuzele turcești, de banii pe catedrale, de altele și altele.
    • -4 (18 voturi)    
      Da (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 22:00)

      CipCC [utilizator] i-a raspuns lui spirache

      Da, cat mai multe garduri si ziduri!!!
      Mergem in directia potrivita!
  • +16 (40 voturi)    
    varza (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 17:02)

    Durlida [utilizator]

    Doar doua lucruri bune a facut Firea chiar daca nu le-a dus pana la capat
    1. montarea gardurilor pt. delimitarea liniilor de tramvai
    2. taxa oxigen

    Solutia PNL este sa desfiinteze gardurile si sa scoata taxa oxigen. Ce spune asta despre PNL?

    raspund tot eu ..sunt varza
    • +1 (7 voturi)    
      din doua una (Duminică, 9 februarie 2020, 10:26)

      clencix [utilizator] i-a raspuns lui Durlida

      De fapt ideea 1 cu "gardurile" e copy paste după ideea lui Băsescu primar cu "metroul ușor".
  • -8 (28 voturi)    
    inteleg gardurile, nu inteleg de ce tramvaie (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 17:10)

    Mihai-Daniel Popa [anonim]

    Intre 7.30 si 9 AM, intr-adevar, sunt pline. In rest, 30 de tone de fier pentru 11 calatori, in medie. Aberant. Doamna primar, de ce ati cumparat autobuze diesel in loc de autobuze electrice? Ar putea circula la fel de bine ca tramvaiele, pe liniile dedicate (pe care le-ati inconjurat, desigur, cu gard). De ce trebuie sa ma trezesc la 4.45 AM in fiecare zi cand trece primul tramvai si ma zgaltaie din pat?
    • +12 (22 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 20:43)

      Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-Daniel Popa

      Noi în București avem tramvai de vreo suta de ani.
      E parte din cultura noastră. Dacă nu te poți adapta cultural pleacă acasă.
      • -4 (8 voturi)    
        traditii (Duminică, 9 februarie 2020, 11:15)

        Mihai-Daniel Popa [anonim] i-a raspuns lui Casargoz

        Noi, in Bucuresti, acum 200 de ani aveam bude in fundul curtii.

        Noi, in Bucuresti, aveam carute trase de cai acum 100 de ani.

        Adaptarea culturala e diferita de progresul tehnologic, domnule Casargaoz.

        Tramvaiul e un mijloc de transport depasit tehnologic, e zgomotos, incurca traficul si e foarte usor de inlocuit cu un autobuz electric (fix intre aceleasi garduri). Diferenta majora fiind ca un autobuz electric ruleaza pe cauciuc, iar un tramvai ruleaza cu 30 de tone de fier peste o sina de fier.

        Si da, pe mine ma deranjeaza.

        Mergeti dvs. inapoi in Pannonia, eu sunt Bucurestean.
        • +1 (1 vot)    
          spui numai prostii (Duminică, 9 februarie 2020, 19:12)

          andimi [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-Daniel Popa

          multe orase americane si vest-europene au scos tramvaiele in anii 50 si acum le reintroduc. Habar n-ai ce spui, tramvaiul este foarte bun in mediul urban, este electric, nepoluant si de capacitate mare. Pe tine te deranjeaza ca ai somnul fin, nu iti convine, muta-te in zona fara tramvai.
    • +7 (9 voturi)    
      Te zgaltaie din pat? (Duminică, 9 februarie 2020, 8:42)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-Daniel Popa

      Ti-ai luat pat de la Ikea si l-ai asamblat singur?.. :D

      Stiu ca multe zone cu case vechi au nevoie de refacerea caii de rulare, dar sa desfiinteze tramvaiul ca ti se zgaltaie tie patul!?.. Pai si daca trece un camion nu e la fel? Le interzicem si pe alea? Nu ar fi mai bine sa faci tu ceva cu patul?..
      • -5 (5 voturi)    
        :) (Duminică, 9 februarie 2020, 11:37)

        Mihai-Daniel Popa [anonim] i-a raspuns lui pehash

        De ce trebuie sa refacem caile de rulare over and over again? Uita-te la Barbu Vacarescu / Bd Aerogarii. In loc de tramvaiul 5 a intrat autobuzul 605. Merge perfect. Ok, sunt tarani obositi care parcheaza pe fostele sine, dar asta in sine e o alta problema.

        Tot din buzunarul tau si al meu se refac sinele alea.

        Apreciez gluma cu Ikea; nu e cazul. Cand trece cazanul la 5AM, te da jos din orice pat.

        Tramvaiele sunt un mijloc de transport depasit, potrivite doar locatiilor mlastinoase, unde nu exista posibilitatea de metrou (e.g. Amsterdam, desi si acolo mai intra pe sub pamant).

        In Bucuresti exista alternative, iar un camion (10 tone) nu se poate compara cu un tramvai (30 tone, fier pe fier).
        • +7 (7 voturi)    
          Corect, exista alternative (Duminică, 9 februarie 2020, 11:53)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-Daniel Popa

          Alternativa cea mai eficienta este sa ai o linie de tramvai gandita din start pentru confortul locuitorilor. Chiar daca este "fier pe fier", nu trebuie sa pice seismograful de pe piedestal. Si in interiorul unui biet motor cu combustie interna, tot "fier pe fier" se misca lucururile.
          Este simplu, se pot izola sinele cu materiale absorbante, se pot pune roti cu straturi intermediare de cauciuc si, cel mai important, se pot "indrepta" sinele, ca sa nu mai tremure cele 30 de tone non-stop.

          Diferenta dintre tramvai si autobuz este fix la fel ca diferenta dintre tren si autobuz. De aceea este mijlocul de transport ideal in zonele urbane si orasul cu cel mai ridicat standard de viata din Europa si din lume, Viena, raporteaza de 2 ori mai multi pasageri pe liniile de tramvai decat pe liniile de autobuz.
  • +30 (38 voturi)    
    Locuiesc pe un blvd cu garduri ... (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 18:13)

    mynickname [utilizator]

    ... si, desi nu merg cu STB (nu fac naveta), desi gardurile ma incurca pt ca nu mai pot face stanga, dreapta sau sa traversez cu masina dupa cum am nevoie, sustin mentinerea gardurilor. Tramvaiul merge brici de cand cu gardurile, il mai folosesc cand nu pot merge cu bicla si vreau sa ajung intr-un timp rezonabil. Vreau mai multe garduri!
    De ex pe Ziduri Mosi s-a distrus pe alocuri gardul central si circulatia a redevenit o varza in zona talcioc/Veranda.
    Cand in trafic circula si animale, trebuie aplicate masuri pentru animale: biciul si gardul.
    • -3 (5 voturi)    
      De ce nu vrem să fim liberi? (Duminică, 9 februarie 2020, 17:58)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui mynickname

      Gardurile sunt o tradiție comunistă.Îngrădești ca să blochezi.În București trebuie făcute parcări încât bulevardele să fie redate circulației,sensuri giratorii și semafoare inteligente,disciplinați șoferii prin amenzi ,intervenții prompte la blocaje.Gardurile deranjează și când vrei să faci curățenie,și când cureți zăpada și dacă ai o intervenție majoră pentru incendiu ori cutremur,gardul omoară oameni.Strada trebuie să fie liberă și folosită în scopul pentru care a fost făcută.Vă asigur că dacă vor fi parcări(nu pe stradă)circulația în București nu ar mai fi așa chinuitoare,iar poluarea s-ar reduce la jumătate.Gardul este o prostie marca Firea.Oriunde se folosesc garduri provizorii,pentru evenimente,lucrări,etc.
  • +15 (23 voturi)    
    logica politica (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 18:16)

    Durlida [utilizator]

    Orban se contrazice, vrea benzi unice dar critica delimiarea prin garduri? Sa ne spuna cum poate sa faca asta cand circulatia pe linia de tramvai sau pe banda marcata cu linie continua de pe bulevardul unirii e la ordinea zilei?
    Firea e un primal execrabil dar a luat doua masuri care nu sunt neaparat populare: gardurile si taxa oxigen dar sunt folositoare.
  • +11 (23 voturi)    
    Orban o bataie de joc (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 18:40)

    ggiiggii [utilizator]

    la adresa romanilor
    O mizeri de om, un oportunist mediocru si o c#rva politica.
  • -12 (22 voturi)    
    Toata lumea (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 19:11)

    CipCC [utilizator]

    Toata lumea este fericita ca nu mai intra smecherii pe linie! Problema cu smecherii poate fi rezolvat printr-o simpla lege de suspendare a carnetului pe o perioada mai mare! In felul asta ar fi si mai putine masini pe strada!
    Gardurile sunt niste idiotenii, si nu stiu cum de s-a gandit cineva la asa ceva!
    In primul rand prin montarea gardurilor s-a ingustat banda a 2 a si nu au fost trasate alte benzi. Nu au fostra trasate pentru ca nu indeplineau standardele ptr. benzile intraurbane! Asa ca nu au mai trasat nimic, se circula ca la noi, la romani, fiecare cum il taie capul. Idiotii vor comenta ca ce-mi trebuie benzi trasate, pai imi trebuie ptr ca acele marcaje sunt foarte importante pentru o circulatie normala fara incidente rutiere!
    Acele garduri sunt ilegale iar faptul ca tramvaiele merg mai bine, asta nu le face legale!
    • +17 (25 voturi)    
      desteptule (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 20:17)

      ggiiggii [utilizator] i-a raspuns lui CipCC

      legi exista si acum, doar ca nu sunt puse in aplicare de politistii ce pierd vremea dimineata prin intersectii si stau noapte la panda prin boscheti.
      Romanul nu stie de lege, de bun simt, de respect pentru ceilalti....romanul stie doar de gard, de stalpisori de sarma ghimpata.
      Ne comportam ca animalele....suntem tratati ca animalele...
      Tot Bucurestiul trebuie umplut de garduri si stalpisori...altfel nu respectam nicio regula
      • -11 (19 voturi)    
        Da, multumesc (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 20:59)

        CipCC [utilizator] i-a raspuns lui ggiiggii

        Vorbesti prostii!
        Eu spun de suspendarea permisului si nu de amenda de 3 pct Art. 108 alin. .b5.
        Ce e asa interesant la gardurile alea? Niste fieraraie in mijlocul stazii? Ce firma a montat acele garduri oribile si cati bani s-au platit ptr. montarea lor?
        In 3-4 ani ruginesc si trebuie inlocuite! Iarna asta au avut mare noroc ca nu a nins, mi-ar fi placut sa vad cum deszapezesc linia de tramvai!
        • +2 (6 voturi)    
          Esti contra (Duminică, 9 februarie 2020, 14:32)

          mopsu [utilizator] i-a raspuns lui CipCC

          curentului, nu traiești în Romania ? Cine sa-i amendeze ? Prinsi de 15 ori fara permis, fara numere, drogati, beti, masini lasate pe linia de tramvai ....Nu vezi bine ? Nu se aplica nici o lege celor cu ,,pensii speciale,, dar cateii sunt aspru pedepsiti....Omule, numai gardurile sunt respectate !!!!
          • 0 (4 voturi)    
            Cum adica? (Duminică, 9 februarie 2020, 15:23)

            CipCC [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

            Aberatii, nu suntem in jungla!
            Exista politisti, sa stea pe strada, sa dea amenzi 8 ore si sa aiba hartii tipizate de amenda sa nu piarda 20 min pana da una!
            Pentru ce-i platim daca tot spuneti ca nu-si fac treaba?
            Eu cred ca sunt exagerari si ingradirea cu garduri nu este o solutie!
            Eu nu am vazut asa ceva nicaieri!
            Suspendarea carnetului 3 luni pentru prima abarere iar pentru a-2 a 6 luni fara posibilitatea de a-l recupera anticipat!
            Sa vezi atunci ce grijulii sunt, in felul asta nu-i mai vezi nici pe strada pe bizoni!
            • 0 (2 voturi)    
              Cred (Duminică, 9 februarie 2020, 22:57)

              mopsu [utilizator] i-a raspuns lui CipCC

              că n-ai auzit de utopie......
        • +1 (1 vot)    
          cine omule..... (Luni, 10 februarie 2020, 14:09)

          ggiiggii [utilizator] i-a raspuns lui CipCC

          Sa dea amenzile astea????
          Tu nu te auzi ce scrii acolo.
          In fiecare zi in bucuresti sunt incalcate de zeci de mii de ori regulile de circulatie, unele fapte sub ochii militienilor din intersecetii fara nici macar o mustrare verbala....nimic.
          Tu nu vezi ca toti sunt pe...timpul trece leafa merge, mai pupam in C*r un sef mai ciupim o promovare

          Bucurestenii nu stiu de reguli, de politie de cod rutier...stiu de garduri, de stalpisori pe trotuar, de sarma ghimpata....
  • 0 (16 voturi)    
    are dreptate (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 19:35)

    nash pandelica [utilizator]

    dupa trotinete, trebuie regelmentata si circulatia gardurilor.
    e clar ca garduri si trotinetisti nu merg pe acelasi drum !
    arde'le o ...urgenta !
  • +6 (20 voturi)    
    propaganda electorala (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 19:52)

    Kristina87 [utilizator]

    "Primăria Bucureştiului a avut posiblitatea să acceseze 178 milioane de euro pentru modernizarea reţelelor primare de alimentare cu energie termică. Şi vă spun că a pierdut aceşti bani pentru că este incompetentă .....”

    Nu s-au pierdut banii europeni, este in curs de depunere cererea de finantare pentru reabilitatea sistemului termoenergetic din fonduri europene, proiectul in valoare de 1,57 miliarde lei se va desfasura in perioada 2020-2023. Deci hai sa nu aruncam totusi cu noroi aiurea. Greoi, dar se misca totusi ceva...

    https://www.agendaconstructiilor.ro/files/info-santiere/pmb-proiect-de-reabilitare-a-sistemului-de-termoficare-de-peste-15-miliarde-lei.html

    Oare cu PNL la Primarie se miscau lucrurile mai repede? O sa se jure ca ei deja reparau tot sistemul de termoficare pana acum... Hai sictir cu propaganda electorala, ca voi nu sunteti cu nimic mai buni!
  • +5 (15 voturi)    
    Garduri tramvai, borduri piste si stalpi trotuar (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 20:11)

    vigni [utilizator]

    Daca tot se dau jos e nevoie de dat jos bordurile si stalpii de pe piste de biciclete de pe calea Victoriei care impiedica dezapezire, trasee de urgenta salvare, pompieri, dezapezire trotuare ( nici macar manual, ca mecanizat iese din discutie).

    Si sper creare piste prioritate transport in comun si suplimentare autobuze, tramvaie si trolee
    • +4 (8 voturi)    
      Mult mai simplu! (Duminică, 9 februarie 2020, 8:48)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui vigni

      Facem Calea Victoriei pietonala si nu mai impiedica nimic pe nimeni. Daca te deranjeaza atat de tare stalpii si bordurile, mergi pe autostrada.

      Si pe mine ma deranjeaza ca toate semafoarele si semnele de circulatie auto sunt pe trotuar. Nu am loc de ele cand ies cu lopata la "dezapezire".. Propun sa le dam jos.
      • -3 (3 voturi)    
        stalpii de pe piste de biciclete (Duminică, 9 februarie 2020, 14:02)

        vigni [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        esti doar un carcotas care nici nu citesti sa intelegi

        era vorba de stalpii de pe piste de biciclete
        dar e OK , ai o idee de Orb, discipol a lui Orban
        • +2 (2 voturi)    
          eu inteleg, oare tu intelegi? (Duminică, 9 februarie 2020, 15:36)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui vigni

          stalpii aia sunt pusi ca sa blocheze accesul masinilor. oare de ce ar vrea cineva sa-i scoata!?.. ca sa parcheze masinile pe pista de bicilete? si cum ar putea sa circule pe acolo o salvare sau o masina de pompieri cu viteza, in caz de urgenta? sar toti biciclistii, inclusiv copiii, peste bordura ca sa-i faca loc?

          mai ai si alte idei la fel de geniale?
  • +12 (18 voturi)    
    Administratia (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 20:37)

    Casargoz [utilizator]

    Spunea un politician zilele trecute ca administrarea orașului nu are culoare politica, nu e nici de stânga nici de dreapta. Gropile nu sunt nici socialiste nici liberale.
    Din păcate însă nici prostia nu pare a avea culoare politica. Prostia nu e nici de dreapta nici de stânga.

    Lucrurile sunt simple, nu ma interesează culoarea politica a candidaților. Nici părerea altor comentatori.
    O sa votez pt. garduri la tramvai, pentru mai puține mașini, pentru terminarea lucrărilor începute. Pentru metrou. pentru încă un pasaj pietonal între piața unirii 1 și 2. Pentru continuare metrou dr. tanerei.
    Pt. Mai multe spatii verzi. Nu în ultimul rand pentru borduri durabile.
    Pentru un plan de urbanism fără blocuri la7 metri unul de altul. Pentru încălzire centralizata.
    Lista e lunga.
    Deci dacă cineva vrea sa desființeze gardurile de tramvai. F bine. știe ca poate conta pe voturile celor care merg pe linia de tramvai. Nu m-ar mita sa câștige alegerile ca doar e priceput.
  • -8 (24 voturi)    
    Pe linia lui 21 (Colentina) are perfecta dreptate! (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 21:05)

    mircea112 [utilizator]

    21 Merge la fel de prost ca inainte de garduri, vine greu si e super plin!!!
    Iar gardurile nu fac decat sa inghesuiasca si mai mult traficul:
    1) Daca vrei sa intorci sau sa traversezi peste banda din stanga, trebuie sa ajungi pana la prima intersectie ca sa realizezi manevra, ceea ce face ca intersectii ca D-na Ghica sa se supra aglomereze. NU ca nu ar fi deja.
    2) Anumite manevre devin foarte periculoase, deoarece nu te poti asigura de gard, decat dupa ce ai scos jumatate de masina.
    3)Slaba lor semnalizare a provocat deja mai multe accidente, cu masini care pe timp de noapte au intrat in gard, mai ales la manevre ce te scot de pe strazi laterale si trebuie sa faci stanga peste soseaua Colentina, pe banda opusa, unde intalnesi promt gardul ne semnalizat sau cu marcajele de semnalizare murdare si ne vizibile.

    Daca tramvaiul e asa bun? de ce soseaua Colentia e plina de autobuze de Voluntari? la 1 autobuz de bucuresti sunt 2-3 de Voluntari, care merg pana la Obor, cand celebrul 21 are statie aproape de pod "Europa". De ce nu-i lasa la tramvai?
    • +3 (17 voturi)    
      minti (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 22:53)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui mircea112

      minti cu nerusinare!
      esti un hater frustrat!
      gardurile de pe linia 21 sunt cel mai bun exemplu de oportunitatea si eficienta acestora!
  • +13 (21 voturi)    
    Gardurile (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 21:17)

    Azra [utilizator]

    Ludovic o da dintr-un gard in altul; când erau in opoziție sloganul lor preferat era că PSD-ul n-a construit nici un spital , inclusiv din cele 3 regionale! Acum sunt șocati de faptul că administraţia Capitalei şi cea a Sectorului 1 intenţionează să construiască spitale, pentru că unităţile spitaliceşti actuale sunt subfinanţate, iar standardele privind managementul „scad continuu”. Vorba lui Bulă: unde-i logica!?
    Si se mai vede că dl Orban n-a mai circulat cu tramvaiul de cel putin 15-20 de ani; dacă s-ar inlătura acele garduri pe care el vrea sa le dea la oparte, s-ar bloca acum total circulatia tramvaielor in Bucuresti. Am văzut în unele statii de tramvaie niste ecrane cu afișaje electronice pe care se afișează - CA ÎN OCCIDENT-numărul tramnaiului și în câte minute va sosi în stație; era șase seara, pe Mihai Bravu(infernul circulației bucurestene) și, minune!, tramvaiul a sosit exact la ora programată!! In Occident acest lucru se întâmplă zilnic, de peste 30 de ani!!! Ludovic vrea să dăm iarăși înapoi! Probabul că n-o fi avut bani să mai umble și el prin străinătate! Gardurile alea sunt excelente la noi, până ne-om învăța să circulăm TOT AȘA ȘI FĂRĂ GARDURI. Atunci, cu siguranță vor fi date jos Ludovic. Cineva, cu cunoștințele tehnice necesare ar trebui să îi explice aceste lucruri lui Ludovic al nostru. Asistăm la un nou proletcurtism pe care Ludovic, odată venit la putere il aplică din nou, ca prin anii '50, cand trebuia demolat tot ce fusese bun , făcut înainte.
  • +2 (12 voturi)    
    inca un atotstiutor (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 22:00)

    sorin3 [utilizator]

    Si asta le stie pe toate?
    Cum ajung premieri cum se cred stapani, mari boieri!
    PSD+PNL=LOVE => USL=?
  • -4 (12 voturi)    
    Cat de legale sunt? (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 22:05)

    CipCC [utilizator]

    S-a gandit careva daca aceste fiare plasate in mijlocul drumului, de o culoare gri inchis, sunt legale?
    Numai eu am vazut vreo 8 accidente !
  • +12 (20 voturi)    
    GARDURILE SUNT OK (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 22:34)

    ttattaie [utilizator]

    Orbane lasa gardurile in pace. SUNT FOARTE BUNE. Sa inteleg ca esti prietenul celor care nu respecta legea. Ti s-a pus pata pe garduri Sica Mandolina. Tramvaiele circula mult mai bine astfel. JOS LABELE DE PE GARDURI.
  • +10 (18 voturi)    
    GARDURILE SUNT BUNE (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 23:13)

    narcislb [utilizator]

    BAI domnule orban lasa gardurile acolo unde sunt.Acestea faciliteaza circulatia ambulantelor si implicit a tramvaielor.
  • +8 (14 voturi)    
    niciun subiect (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 23:35)

    getmyextip [utilizator]

    Orban are semi-dreptate.
    Gardurile au o functionalitate foarte buna, in sensul ca mai limiteaza din toti bizonii care o luau pe linia de tramvai.
    Ca si solutie insa, acestea arata lamenbil, par ca o carpeala facuta intr-o tara de genul Burkina Faso.
    Sunt o rusine pentru o capitala care se pretinde europeana.
    Acest fapt nu ma mira insa pentru ca in "el Capital" totul arata deplorabil, ponosit, lamentabil.
  • +3 (13 voturi)    
    Candidez la primărie (Sâmbătă, 8 februarie 2020, 23:35)

    Cheie primara [utilizator]

    Pentru fluidizarea circulației în București este necesar ca populația să renunțe la autoturismele personale. Să se deplaseze cu transportul în comun sau alternativ: biciclete și trotinete. Nu sunt necesare piste speciale pentru biciclete întrucât acestea vor circula pe străzi.

    În prima fază autoturismele vor fi mutate în parcări situate la intrarea în oraș. Taxa de acces în oraș cu autoturismul va fi prohibitivă. Odată intrate, toate mașinile vor circula cu V max = 30 km/oră pe marile bulevarde și max 5 km/oră pe celelalte străzi. Excepție salvarea și pompierii. Niciun autoturism nu va mai fi parcat pe trotuar sau carosabil.

    Cțnd voi fi prim-ministru
    Faza a doua: transportul persoanelor între localități se va face cu trenurile, iar pe distanțe mari cu avioanele. Toate trenurile vor avea vagoane de biciclete. Pe drumurile de munte, cum ar fi Transfăgărășanul sau Transbucegiul, accesul se va face pe jos ori cu bicicleta. Transportul auto va fi permis numai utilitar și doar noaptea.
  • +7 (15 voturi)    
    :))) (Duminică, 9 februarie 2020, 0:14)

    thebblack [utilizator]

    deci am voie, sau e chiar recomandabil sa merg pe linia de tramvai. pentru fluidizarea traficului. probabil ca la fel se anuleaza si obligatia de a opri la trecerea de pietoni........ se aude ludovic?
  • +6 (10 voturi)    
    Nu va atingeti de garduri!!! (Duminică, 9 februarie 2020, 7:35)

    Ana Miron [anonim]

    Cine vrea desfiintarea gardurilor separatoare acum nu a fost niciodata in pericol de apoplexie cand vede nesimtitii intrandu-i in fata la semafor de pe linia de tramvai! Pana cand bizonii vor inceta sa faca "ce vrea muschiul lor" nu se poate altfel decat cu masuri ca aceasta. Desigur, solutia normala ar fi fost ca politia sa-si faca datoria si sa-i arda pe nesimtiti dar...
  • +2 (2 voturi)    
    spitalele (Duminică, 9 februarie 2020, 8:42)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    Ar trebui ca fiecare sector sa aiba un spital mare pentru sectorul 6 nu e decat Universitarul de exemplu la care ajungi cum poti cand poti iar ambulantele daca vor ca traficul e ca pe DN1. Spitalele trebuie sa acopere regiuni nu sa fie aglomerate intr-o singura zona. Nu stiu ce a avut cu gardurile dar cu garduri sau fara garduri tramvaiele trebuie sa mearga ca trenurile. Deocamdata nu avem destule si sunt si scurte. Toata lumea a fost afara si a vazut ce tramvaie au aia incepand cu ungurii sunt cat metrourile de lungi. Si nici nu le auzi.
  • +6 (10 voturi)    
    Gardurile creeaza o linie dedicata trans.in comun (Duminică, 9 februarie 2020, 9:13)

    gd [utilizator]

    Nu ,nu, nu . ESTE DUPA PREREA MEA SINGURA REALIZARE A PRIMARITEI. Este un metrou de suprafata, in Cartierul Colentina. Daca n-ar fi gardurile care sa delimiteze linia tramvaiului 21,am face pana la Bucur Obor 1 ora. Soseaua Colentina este mereu foarte aglomerata indiferent de zi si de ora.
  • +4 (6 voturi)    
    Nu e vina lu' orbanu ... (Duminică, 9 februarie 2020, 11:18)

    ZVrk [utilizator]

    Sica e om modest, traieste cu 3000 lei, nu-si permite sa mearga cu tramvaiul!
    Chestia cu dat gardurile jos a pornit de la o ceafa groasa de consilier de-al lui, enervat ca nu mai poate sa ocoleasca fraierii de la semafor. Asa ca i-a transmic ca e stare de nemultumire in populatie cu gardurile si daca sare si dai si combate primareasa mai face niste voturi.
    Asa ca nu-i mai sariti lu' mandolina in cap, le stie el pe toate, dar aici a fost tradus ...
  • -1 (3 voturi)    
    sa vezi (Duminică, 9 februarie 2020, 11:58)

    costelo999 [utilizator]

    ce o sa iti faca firea cind o auzi prostia asta, auuuu, ce urlete vor fi, sica mandolinatu, pinguinul galbejit, abea astept sa aud ce zice firea, ba nu cred ca o sa primiti voturi, o sa ajungeti in opozitie unde va e locul
  • +2 (4 voturi)    
    treziti-l (Duminică, 9 februarie 2020, 12:26)

    martel55 [utilizator]

    pde sica Madolina, dintre toate masurile luate de Firea, a gasit sa o conteste pe singura buna, cu efecte vizibile in transportul public....uite asa ne va face s ane gandim de doua ori daca intre un cnadita PNL care nu vrea decat sa strice ce au facut bun primarii anteriori si o tata care a facut un singur lucru bun, nu cumva va trebui sa alegem raul cel mai mic....daca tot voia sa faca ceva, cat a fost premier, putea sa dea o OUG prin care sa permita acordarea de amenzi pe baza imaginilor luate de camerele de supraveghere stradala, sa iia mendeze pe baza lor pe cei care incalca regulile de circulatie, renuntand la aberatia ca doar agentul poate sa constate inclacarea legii...dar, na, e mai greu sa faci ceva, e mai simplu sa strici ce au facut altii
  • -2 (8 voturi)    
    Inovatie incredibila: Gardurile pe sosele! (Duminică, 9 februarie 2020, 13:51)

    FlorinMiron1 [anonim]

    Romania aduce o inovatie incredibila in ajutorul traficului: GARDURILE PE MIJLOCUL SOSELELOR!!! Toate orasele aglomerate din lume regreta ca nu au dat dovada de o asemenea manifestatie de geniu (sa pui garduri in oras in mijlocul soselelor) si sunt invidioase pe geniul carpatin in fluidizarea traficului!
    Parisul a trimis specialisti, Londra la fel, Milano, San Francisco, toate orasele cu tramvaie trimit delegatii peste delegatii sa se inspire din geniul specialistilor de la Primaria Bucuresti!
    In sfarsit geniul functionarului roman va fi recunoscut la nivel mondial!
    Dreptate avea Brancusi: “V-am lasat saraci si prosti, va gasesc si mai saraci si mai prosti”
    FMM PMB
  • +3 (7 voturi)    
    Gardurile sunt necesare! (Duminică, 9 februarie 2020, 16:28)

    Houthi [utilizator]

    Mandolinule,eu care merg zilnic cu tramvaiul,nu cu BMW-ul,in conditii civilizate,impreuna cu ceilalti calatori,nu sunt deloc de acord cu ideia tampita,pe care o dai pe teava.Mergi cu tramvaiul,ca este sanatos!
  • 0 (0 voturi)    
    gardurile astea (Luni, 10 februarie 2020, 9:58)

    Levellers [utilizator]

    sunt una dintre miile de imagini ale neputintei de a starpi nesimtirea si dispretul fata de lege si ceilalti. Si sunt necesare. Mare gafa, d-le Orban,...mare gafa (ma intreb daca veti trece macar de un prag de 10-15%) !
  • 0 (0 voturi)    
    Hai sa vedem ... (Luni, 10 februarie 2020, 10:12)

    andypandy [utilizator]

    Eu sunt pro garduri deoarece acum parca tramvaiul nu mai este un melc ci chiar o alternativa viabila pentru a ajunge unde trebuie ... deh, nu avem piste de biciclete suficiente pentru a rezolva probleme. As fi de acord si cu indepartarea lor pentru politie/salvare/pompieri deoarece in anumite zone e mai greu de intrat pe linie (am vazut o manevra a unei masini de pompieri) cu o singura conditie ... cine este ilegal prins ca merge pe linie care nu e tramvai/STB/politie/ambulanta/pompieri ... sa se lase cu suspendare de carnet 6 luni, ca amenzi au fost si zau daca se aplica sau rezolva problema macar partial.
  • +1 (1 vot)    
    Gardurile sunt necesare (Luni, 10 februarie 2020, 16:20)

    radu11 [utilizator]

    Din pacate, avand in vedere nivelul nostru de civilizatie, gardurile sunt absolut necesare pentru a avea o alternativa decenta. Este una dintre putinele masuri bune luate de primarul Bucurestiului, alaturi de conectarea localitatilor din Ilfov cu STB. Eu unul acum folosesc STB cand merg la serviciu.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by