Postare controversată a deputatului USR Iulian Bulai. „Soarta lui este astăzi împărtășită de mulți copii din România”

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 27 decembrie 2019, 13:31 Actualitate | Politic


Iulian Bulai
Foto: Facebook
Deputatul USR Iulian Bulai vorbește, într-un mesaj postat pe Facebook de Crăciun, despre faptul că în România sunt peste 50.000 de copii în grija statului și mai mult de 3.000 sunt dați anual spre adopție, el afirmând că soarta acestora aduce aminte de cea a lui Iisus Hristos, pe care îl descrie drept „un copil sărac, provenit dintr-o familie foarte ciudată, cu o mamă surogat și un tată care acceptă paternitatea fără să fi contribuit la ea”. Postarea deputatului USR a atras criticile a numeroși utilizatori ai rețelei de socializare, care i-au reproșat acestuia formulările și comparațiile „nepotrivite”.

Postarea integrală a lui Iulian Bulai:

„Un copil. Sărac și provenit dintr-o familie foarte ciudată. Un tată trecut de prima tinerețe și o mamă adolescentă. Apărut în lume fără ca părinții lui să fi făcut dragoste. Cu o mamă surogat și un tată care acceptă paternitatea fără să fi contribuit la ea. Refuzat de comunitate. Născut fără ca părinții să fi fost căsătoriți, doar logodiți. Nașterea lui arată extradordinarul dar și limitele societății în care a apărut.

Acum 2000 de ani s-au întâmplat cele scrise mai sus. Soarta lui este astăzi împărtășită de mulți copii din România, dar care nu au avut alături părinți atât de iubitori. Avem peste 50.000 de copii în grija statului. Peste 3000 de copii anual dați spre adopție. Mai mult de o treime din cei 3000 nu își găsesc o familie. Anual aprox. 2000 de copii sunt declarați greu adoptabili-nimeni nu îi vrea în România. Peste 1000 de copii români au fost traficați doar în UK până în 2007. Recent, justiția română nu a găsit niciun vinovat din cele câteva zeci/ sute care ar fi fost implicați în traficul a aproape 200 de copii din Țăndărei. Acesta este cel mai mediatizat caz recent de trafic de ființe umane din România, dar nicidecum singurul.

Asta arată multe comunități eșuate sau cvasi eșuate în România. Comunități eșuate la fel de mult ca cea din Betleem de acum 2000 de ani. Eșuate din lipsă de implicare a celor din jur.

În fața atâtor comunități eșuate, noi avem șansa de a umple locul păstorilor și magilor care au dat o mână de ajutor acum 2000 de ani. Într-o Românie cu mulți baronași și combinatori, politicienii onești ar trebui să fie păstorii și magii zilelor noastre care dau o mână de ajutor celor care au nevoie: comunități eșuate cu nevoie de solidaritate, generozitate și bună gestionare a bugetului local. În interesul părinților și pruncilor.

Pentru mine și despre asta este Crăciunul: implicare în comunitatea locală pentru cei mai vulnerabili și măsuri de intervenție din partea comunității dincolo de incapacitățile individului.

Crăciun fericit tuturor!”








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















16339 vizualizari

  • +11 (53 voturi)    
    Supără adevărul? (Vineri, 27 decembrie 2019, 13:36)

    prec [utilizator]

    Și pe mine mă supără faptul că acești credincioși vor ca popii care le slujesc convingerile lor religioase să primească bani de la buget. Adică și de la cei ce nu cred în ceea ce cred ei. Și nu este corect. Ai anumite credințe, dă bani din propriul buzunar pentru ele!
    • -2 (22 voturi)    
      Supara prostia si incultura (Vineri, 27 decembrie 2019, 14:07)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui prec

      Duse pana la extrem de niste indivizi care n-au nicio legatura cu crestinismul sau cu religia.

      Societatea a decazut in ultimul hal, va ramane sa votati pe oricine aveti chef, numai sa fie fara niciun Dumnezeu, acesta este criteriul absolut in Univers!
      • -5 (5 voturi)    
        pai (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 1:31)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        De 30 ani votati numai crestini smeriti si cuviosi (vezi Firea,Nastase, Dragnea) si uite unde am ajuns: mai saraci, mai needucati, hoti si pusi pe smenuri si ilegalitati si spalati pe creier de BOR si PSD.

        Poate e timpul sa ii lasam si pe astia fara dzeu sa aiba o sansa la guvernare. Poate in loc de catedrale o sa ai mai multe scoli si spitale.
        • +3 (3 voturi)    
          “Votati” cine? (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 11:17)

          Anarb [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          Eu n-am votat in viata mea cu lista insirata de tine si daca mi-ai fi citit postarile ti-ai fi dat demult seama de asta. Si ca mine multi altii.
          Sinteti atat de lobotomizati de lozincile de partid incat nu puteti sa mai vedeti realitatea: ca sint atatia oameni care imbina spiritualitatea cu stiinta, traditionalul cu modernul, valorile liberale cu respectul fata credinta.
          Uita-te la japonezi si poate ai sa intelegi ca Macrou nu e singura solutie, iar alternativa nu e neaparat Trump. Invata sa nu mai gandesti binar si poate vei reusi sa-ti depasesti blocajele.
    • +2 (28 voturi)    
      Adevarul il are PNL, nu USR! (Vineri, 27 decembrie 2019, 14:44)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui prec

      Mai lasati-ne cu extremistii astia de USR, care sunt un PSD doar cu alte culori. PNL este singurul partid echilibrat si cu adevarat anti-PSD si care va face ceva. USR doar incearca sa socheze sperand ca vor prinde voturile baby boomerilor.
      • -3 (19 voturi)    
        Exact P.N.L.-ul! (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:20)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Care PNL.? Ăla care a format USL-ul sau ăla în care au migrat toți pedeliștii lui Băsescu?
        Ori noul PNL care dă mai mult la servicii dar ia bani de la „sănătate” sau „dezvoltare”? Explică-ne și nouă, te rugăm.
    • +3 (13 voturi)    
      Nu, minciuna si defaimarea supara! (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:15)

      Ioizu [utilizator] i-a raspuns lui prec

      Sint doar 0,2% atei in Romania conform ultimului recensamant.
      Asta inseamna ca diversele culte religioase chiar sint sustinute din banii celor care beneficieaza de ele!
      Nu acelasi lucru se poate spune despre stadioanele de fotbal (175 mil eur doar cele 3 in constructie in Buc) si echipele sustinute de primarii si ministere (2 mil. de eur in 2 ani doar CSA Steaua in liga a 4-a) in conditiile in care se estimeaza 8 mil de microbisti in toata tara.
      Si iti dau exemplul cu fotbalul pentru ca si eu sint microbist si categoria e totusi una dintre cele mai mari. Ar fi incorect politic sa aduc in discutie finantarea unor ONGuri si campanii care nu inseamna numic la nivelul tarii, dar stiu sa faca zgomot si au sustinere politica.
      Despre astea ce parere ai ma rog si de ce nu comentezi? A, am inteles; pentru ca lupta ta ne e neaparat in slujba adevarului si eficientei, ci doar impotriva bisericii.
      • -5 (11 voturi)    
        Păi eu ce vreau? (Vineri, 27 decembrie 2019, 17:28)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui Ioizu

        Vreau ca cei ce se declară credincioși să li se oprească, direct pe fluturaș, X% din salariu/pensie pentru biserică! CA ÎN GERMANIA!!!!
        Că, altfel, și dintre absolvenții de liceu se laudă că merită diploma chiar dacă 44% sunt analfabeți funcțional!!!
        • +5 (11 voturi)    
          Tu vrei discriminare (Vineri, 27 decembrie 2019, 19:17)

          Anarb [utilizator] i-a raspuns lui prec

          ...in speranta ca taxata lumea va renunta la biserica.
          Reiau un exemplu de mai sus, ca mi-a placut ia sa se faca stadioane si sa se sustina echipe municipale doar din contributia membrilor sustinatori/socios. Asta de ce nu zici!?
          • -6 (10 voturi)    
            Citeste in dictionar ce inseamna discriminare (Vineri, 27 decembrie 2019, 20:01)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

            Ca se pare ca nu prea stii... In ce priveste partea cu stadioanele (dar si altele) sunt si eu de acord, cel putin relativ la cum se procedeaza in Romania.
            • +6 (8 voturi)    
              Conform DEX (Vineri, 27 decembrie 2019, 21:19)

              Anarb [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              Discriminare = Politică prin care un stat sau o categorie de cetățeni ai unui stat sunt lipsiți de anumite drepturi pe baza unor considerente nelegitime.
              Crestinii sint o categorie de cetateni; microbistii alta. Spui ca esti de acord cu afirmatia despre microbisti, deci taxarea crestinilor ar fi o discriminare a unei categorii fata de alta, fara o baza legitima. Qed. Era asa greu!?
              • -4 (8 voturi)    
                Definitie incompleta (Vineri, 27 decembrie 2019, 21:49)

                LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

                Da, ar fi discriminare (si cred ca si este, sunt sigur 99% ca exista credinte acceptate care nu primesc un leu de la stat - daca ma insel imi cer scuze!) daca unii ar primi si unii nu (de ex. primesc catolicii dar nu si protestantii). Dar daca nu primeste nimeni nu mai e discriminare. E asa de greu?
                • -6 (6 voturi)    
                  Pentru LiviuX (Vineri, 27 decembrie 2019, 22:47)

                  adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                  Protestantii nu sunt discriminati.Protestantii refuza sa primeasca subventii de la stat. Se auto-intretin. Si bine fac !
                  • +1 (1 vot)    
                    Era un exemplu (Luni, 30 decembrie 2019, 14:39)

                    LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

                    Nu stiu cine primeste si cine nu (in afara de ortodocsi), nici care sunt sumele primite de unii sau altii. Am zis doar ca sunt sigur ca exista unii care nu primesc nimic. Daca nu vor sa primeasca, e OK, e traba lor. Dar daca vor si nu primesc (sau nu primesc proportional), asta e discriminare.
                • +5 (7 voturi)    
                  Te inseli (Vineri, 27 decembrie 2019, 23:35)

                  Anarb [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                  Probabili unii cronicari sportivi batrani m-ar contrazice, dar fotbalul nu-i o credinta.
                  Asta ca sa nu extindem discutia la ONGuri, sindicate si partide politice.
                  Si te mai inseli pentru ca statul nu-i o suprastructura rigida si rece. Statul e facut de oameni pentru oameni, iar 99,8% din ei cred in religie.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Tu stii sa citesti, ai ceva minte? (Luni, 30 decembrie 2019, 14:37)

                    LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

                    Mai citeste o data ce e discriminarea. E vorba de aceleasi categorii. De ex. nu e discriminare daca dau fonduri de la buget pentru autostrazi dar nu pentru cresterea furnicilor. Dar ar fi discriminare daca as da unor crescatori de furnici si altora nu. Intelegi? Deci ce spui tu nu are nici o valoare, fiind vorba de domenii diferite, deci nu e discriminare. Ca sa ma leg insa si de fotbal sau ONG-uri, da, e discriminare daca dau doar unor cluburi si nu si altore, sau numai unor ONG-uri si nu si altora. Cu asta sunt de acord.
        • +5 (7 voturi)    
          Hai ca esti glumet (Vineri, 27 decembrie 2019, 20:00)

          ids [utilizator] i-a raspuns lui prec

          Adica la un procent de 99,8% credinciosi sa ne batem capul cu un sistem de impozitare si colectare. Si daca n-a platit si se duce cu copilu’ la botez sau cu mortu’ la ingropat ce faci!? Il dai afara!? Ii iei datele si-i popresti conturile si pe urma il dai in judecata?
          Auzi tu lucrezi la stat la administratia financiara sau pur si simplu asa gandesti tu complicat de felul tau?
          • -4 (4 voturi)    
            uhm (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 1:35)

            tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui ids

            "Si daca n-a platit si se duce cu copilu’ la botez sau cu mortu’ la ingropat ce faci!?"

            Du-te la popa si zi ca vrei sa iti botezi copilul dar nu ai bani, vezi ce zice popa ! Nu zice nimic popa ce-i drept, iti arata usa.
            Si asta in conditiile in care serviciile popimii sunt gratuite prin lege. Intre popa si interlopul care te ameninta daca nu ii dai partea nu e nicio diferenta.
            • +3 (3 voturi)    
              Legendele Olimpului (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 11:02)

              Anges [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

              Mda, legenda urbana a popilor care nu te-ngroapa sau boteaza fara bani. Am botezat si-n Buc si langa si-n ambele cazuri n-au vrut sa-mi ia bani pt botez. De asta ce zici?
              Si oricum intelegerea mea era ca acum vorbim de taxe pe care sa le colecteze statul; deci esti mai mult pe lozinca si mai putin pe subiect.
  • +10 (46 voturi)    
    Pai nu ? (Vineri, 27 decembrie 2019, 13:37)

    A78 [utilizator]

    Pai și nu e adevărat ce spune ? Hai sa gândim cu montea din 2019 nu cu cea din 1619 .
  • -10 (42 voturi)    
    Iulian (Vineri, 27 decembrie 2019, 13:44)

    fghr [utilizator]

    e prost da' mandru

    L am mai si votat in 2016
    • +1 (31 voturi)    
      hahaha (Vineri, 27 decembrie 2019, 13:50)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui fghr

      repede psdistu' sa zica si el ceva... apogeul tau la vot a fost Dancila. STFU ( english ) !
    • +8 (36 voturi)    
      tu ai citit ce a scris ? (Vineri, 27 decembrie 2019, 13:53)

      georgebb [utilizator] i-a raspuns lui fghr

      ce anume este gresit din ce spune el acolo ?
      • +9 (19 voturi)    
        cam tot (Vineri, 27 decembrie 2019, 14:01)

        Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

        vezi tu, un om destept isi da seama cat mai e de inteles si e umil. Oamenii astia care le stiu ei pe toate sunt de fapt niste prosti care au memorat cate ceva si atat.
        • -6 (10 voturi)    
          Păi aia fac popii! (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:29)

          prec [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

          Citesc și se chinuie să bage-n tărtăcuță o carte și gata, stop cu cititul și trecut pe predici!
      • +1 (19 voturi)    
        Unde ai vazut psd-ist sa stie sa citeasca? (Vineri, 27 decembrie 2019, 14:50)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

        Atata stiu, sa dea din gura fara sa aduca argumente care sa contrazica parerea celuilalt sau/si sa o sustina pe a lor!
        • -5 (13 voturi)    
          NOTA 10! (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:27)

          prec [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Și de remarcat că printre ei și votanții lor sunt cei mai mulți ce se roagă și pupă moaște/ung cu mir!
    • -4 (20 voturi)    
      E prost dar obraznic. (Vineri, 27 decembrie 2019, 14:03)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui fghr

      Unul dintr-o lunga serie de politicieni perciunati pe care a avut-o Romania.
      Se pare ca Tatal lui Isus nu l-a mai ,,tinut in brate" la recentul Accident de Masina pe alt perciunat: Chitoiu. Si ala ,,dadea in bat" de obraznic ce ara, in smecherii politice, impreuna cu Ponta si Crin Antonescu prin 2012.
      • -5 (11 voturi)    
        Corect. (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:22)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Aici nu te pot contrazice oricât mi-aș dori.
  • 0 (8 voturi)    
    GPA e termenul tehnic... (Vineri, 27 decembrie 2019, 13:48)

    demaGOGU [utilizator]

    ...grossesse pour autrui avant la lettre.
  • -4 (16 voturi)    
    Au facut tot ce au putut (Vineri, 27 decembrie 2019, 13:57)

    Iorgovan [utilizator]

    Maria - "mama surogat", dar nu pentru bani.
    Iosif - "parinte adoptiv", dar nu in scopul de a-si umple golul din viata.
    Tot ce au facut, au facut pentru cei care azi ii hulesc si ii pomenesc in injuraturi. Si, paradoxal, Ei au crezut ca acestia din urma merita....
  • -5 (17 voturi)    
    Mi se pare corect (Vineri, 27 decembrie 2019, 14:01)

    rtibv [utilizator]

    Ce e gresit ? Tehnic corect, mii de copii sunt in situatii dificile.
  • +3 (19 voturi)    
    Și uita așa USR-ul (Vineri, 27 decembrie 2019, 14:07)

    nghe [utilizator]

    continuă să lovească în (acești credincioși) și riscă sa-i piardă la vot. Or fi mulți, or fi puțini?
    • +3 (17 voturi)    
      Romanii se declara,fara sa-i oblge nimeni, (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:10)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui nghe

      crestini ortodocsi in proportie de vreo 82%.Daca
      adaugam si celelalte culte crestine ,trecem de
      90%.Restul sunt atei liberi cugetatori,ca numitul
      Ilici,satanisti si hipsteri fara niciun Dumnezeu.
      Asa ca neomarxistul ateu Bula a comis o grava
      gafa politica.
    • +4 (16 voturi)    
      pai deh (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:27)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui nghe

      nu ai inteles sensul progresului:
      - nu famile
      - nu crez
      - nu nimic
      Puterea e poporul restul sunt niste scarbavnici de inamici ... sau cum ziceau prin america niste deplorabili
      In curand butem sa punem bannere, mai bine deplorabil decat progresist ca pe la '90
  • +6 (14 voturi)    
    totusi (Vineri, 27 decembrie 2019, 14:39)

    codrean [utilizator]

    formularea e ... inadequata. Cel putin venind din partea unui absolvent al Liceului Catolic din Roman...
    • +2 (8 voturi)    
      eh las (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:24)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      ca Stalin a trecut pe acolo, e adevarat ca nu pe la catolici ci pe la ortodoxi
      Deci nu e nici singurul nici primul
      • +6 (10 voturi)    
        Stalin era ateu (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:38)

        Iomen [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

        Si Hitler. Si Mao. Si Ceausescu. Si Castro. A da, si Castro facuse tot scoala catolica...
        • -9 (9 voturi)    
          Bun....și? (Vineri, 27 decembrie 2019, 17:30)

          prec [utilizator] i-a raspuns lui Iomen

          Mao a făcut China. Stalin a câștigat războiul. Hitler a vrut să cucerească lumea. Ce-i rău la ei?
          • +6 (6 voturi)    
            Chiar (Vineri, 27 decembrie 2019, 18:59)

            nghe [utilizator] i-a raspuns lui prec

            Ce-i rau la ei?
          • +7 (7 voturi)    
            Prec esti Caramitru jr? (Vineri, 27 decembrie 2019, 19:26)

            Anges [utilizator] i-a raspuns lui prec

            Acu’ ca te-ai declarat fan Hitler si Stalin incep sa-ti inteleg iesirile si mi-e mila de tine si de cei care te sustin cu plusuri.
        • -1 (1 vot)    
          si ? (Vineri, 27 decembrie 2019, 19:12)

          Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Iomen

          Eu am zis ca a facut liceul teologic nu ca credea. Invata sa si citesti.
          Daca nu ma insel a si terminat scoala si a fost facut si popa.
          Cam la fel ca si nenea asta care vb (asta era asemanarea dar deh se pare ca trebuie sa explic pt unii)
  • +9 (15 voturi)    
    Puțin deplasat. (Vineri, 27 decembrie 2019, 15:18)

    anton_carpati [utilizator]

    Considerând că domnul Bulai e specialist în diplomație culturală, te-ai aștepta să știe cum să vorbească fără să-și înstrăineze acea parte din electorat care-i mai puțin școlită, cum ar veni. Și chiar și așa, analogia-i cringe rău de tot - nu avut absolut nimic de câștigat aici. Și-a făcut o defavoare atât sieși cât și cauzei pe care o susține.
  • +7 (23 voturi)    
    Bulai e plin de umor involuntar (Vineri, 27 decembrie 2019, 15:33)

    Altiro [utilizator]

    Totusi, mai de efect era daca ne scutea de (lacunele din) cunostintele sale teologice si ne dresa tuturor un "Fericiun crecit!"
  • +4 (24 voturi)    
    Bravo Bula, (Vineri, 27 decembrie 2019, 15:39)

    Rescator [utilizator]

    Tine-o tot asa cu ateismul si neomarxismul vostru,
    din Oastea de Stransura ateista si veti disparea la
    primele allegeri din 2020.Nu ar fi rau de loc.
    • 0 (8 voturi)    
      si apoi (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:23)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      o sa zica ca de vina sunt deplorabilii aia
      un fel de ciocoii vechi si noi :) :)
    • -3 (17 voturi)    
      Dispar ateiștii și se înmulțesc pupăcioșii de oase (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:24)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      Și uite așa, în loc să-i ajungem pe nordici, îi vom egala pe iranieni și indieni. Ori pe pakistanezi.
      • +4 (8 voturi)    
        De ca sa fim nordici? (Vineri, 27 decembrie 2019, 19:11)

        Anarb [utilizator] i-a raspuns lui prec

        Ca sa fim pe primul loc la sinucideri si batut neveste?
  • -1 (9 voturi)    
    cam trasa de par... (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:04)

    Codruta N [utilizator]

    ... comparatia!

    Nu reiese de nicaieri ca acea comunitate din Betleem ar fi fost "esuata"; de asemenea, nu reiese din Biblie ca Iosif si Maria nu s-ar fi casatorit inainte de nasterea lui Iisus.

    In rest... din pacate are dreptate! :(
  • +6 (8 voturi)    
    alt asazis destept ce da lectii la tot carteru ... (Vineri, 27 decembrie 2019, 20:58)

    viziru [utilizator]

    alt asazis destept ce da lectii la tot carteru ... cum ajung astia in locu unde e 1 LEU ciorba si 2 LEI friptana se apuca sa dea lectii la tot poporu fie ca vrea fie ca nu vrea (poporu bineinteles), pe orice domeniu ..... bai Bula creati sectii speciale in politie pentru rapiri, copii disparuti, trtaficati, etc.... finantati-le bineinteles, trimite-ti grupe de politisti in Italia, Anglia, Spania pentru a lucra impreuna cu politistii de acolo pentru identificarea si arestarea traficantilor..... ce spui tu e o aleluia doamne ajuta doamne fere la un loc ...... sa pe scurt vorbe goale ......
  • +6 (8 voturi)    
    Bula, desteptu' maichii! (Vineri, 27 decembrie 2019, 21:18)

    revo [utilizator]

    cum le stii tu pe toate... ptiu, sa nu te deochi!
  • +3 (3 voturi)    
    Bre' nu comunitatea nu l-am vrut ... (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 13:13)

    BleahBleah [utilizator]

    Ci statul nu l-a vrut ... Irod care îl dorea mort reprezenta statul ...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by