VIDEO Klaus Iohannis: Nu pot să legitimez comportamentul mizerabil al PSD acceptând o dezbatere cu Viorica Dăncilă / Despre desemnarea lui Dăncilă ca premier: Ca rezultat final, pot să spun că îmi pare rău

de C.D.     HotNews.ro
Miercuri, 13 noiembrie 2019, 16:50 Actualitate | Politic


Iohannis, după anunțarea rezultatelor exit-poll
Foto: Facebook
Președintele Klaus Iohannis a reafirmat miercuri că nu va participa la nicio dezbatere cu candidatul PSD, Viorica Dăncilă, invocând ca principal argument faptul că fostul premier a fost parte activă a tuturor mârlăniilor PSD-iste” și a „sprijinit activ încercările de acaparare a Justiției”.

„Doamna Vasilica Viorica Dăncilă, fost premier dat jos prin moțiune, a fost parte activă a tuturor mârlăniilor PSD-iste, a sprijinit activ încercările de acaparare a Justiției, a fost foarte activă când a fost vorba să facă zid împotriva unor persoane cu probleme penale, a fost o persoană foarte activă în a guverna împotriva românilor”, a spus Iohannis, în prima conferință de presă din această campanie.

Acesta a acuzat-o pe Viorica Dăncilă că este „reprezentanta unui partid anti-democratic, nereformat, care a guvernat împotriva românilor și acum mimează candidatul democrat și se așteaptă să fie tratată cu mare respect, ca și cum până acum ar fi apărat democrația”.

Klaus Iohannis a fost chestionat de ziariști despre momentul desemnării Vioricăi Dăncilă ca prim ministru, iar acesta a încercat să argumenteze că nu avea altă soluție, în condițiile în care aceasta „nu a avut probleme penale” și nici antecedente antidemocratice” și era propusă de o majoritate puternică în Parlament.

„Din acest punct de vedere, ca rezultat final, pot să spun că îmi pare rău, însă la momentul respectiv, haideți să ne amintim, a fost o majoritate puternic PSD în Parlament, PSD împreună cu ALDE au avut o majoritate care nu a putut fi contestată. Eu am declarat cam din campania din 2014 că voi face alt fel de politică, voi respecta cutumele politice, litera și spiritul constituției. În situația în care o majoritate puternică a propus un candidat care nu a avut probleme penale, nu a avut antecedente antidemocratice cunoscute mie, am considerat că această persoană poate fi desemnată. Nu am prevăzut evoluția ulterioară și cred că nimeni din România nu și-a imaginat că așa vor evolua lucrurile”, a mai spus Iohannis.



-----------------------

HotNews.ro a transmis LIVETEXT cele mai importante declarații ale președintelui Iohannis
  • Este momentul să stăm și să analizăm un pic ce s-a întâmplat
  • Sunt foarte mulțumit și mulțumesc românilor care au venit în număr mare la vot. O mențiune specială pentru diaspora, care s-a mobilizat exemplar
  • O mulțumire specială, personală, tuturor românilor care m-au votat pe mine
  • Nu am avut incidente notabile
  • Alegerile au fost o victorie pentru mine și o înfrângere pentru PSD
  • A fost cel mai prost rezultat al PSD în ultimii 30 de ani, acest PSD care este o piedică pentru dezvoltarea României
  • Au reușit să ne ducă pe toți într-o stare de aproape disperare
  • Au încercat să acapareze justiția, educația, toate sistemele publice, au încercat să-și înșurubeze pilele și neamurile peste tot în instituțiile publice
  • Au atacat firmele private, tot ce a funcționat în România
  • Românii le-au dat câteva lecții PSD-iștilor
  • Suntem în curs de realizare a ce am numit România normală
  • Primul pas semnificativ a fost în 26 mai, la europarlamentare și la referendum
  • Atunci am spus Stop asaltului PSD-ist asupra justiției
  • Despre mine, am dovedit în ultimii ani că știu să lupt împotriva PSD și că am făcut acest lucru cu folos
  • Am dovedit că știu să reprezint România bine în lume
  • Am dovedit că pot să coagulez forțele de dreapta, democratice, și s-a produs schimbarea de guvern, așteptată de puțini, sperată de mulți
  • Am dovedit că mă implic eficient pentru îmbunătățirea securității României și a românilor
  • Am dovedit că știu să opresc PSD
  • Despre dezbatere. Asta e o conferință de presă, nu asta e dezbaterea
  • De ce nu accept o dezbatere cu candidata PSD
  • Doamna Vasilica Viorica Dăncilă, fost premier dat jos prin moțiune, a fost parte activă a tuturor mârlăniilor PSD-iste, a sprijinit activ încercările de acaparare a Justiției, a fost foarte activă când a fost vorba să facă zid împotriva unor persoane cu probleme penale, a fost o persoană foarte activă în a guverna împotriva românilor
  • E reprezentanta unui partid anti-democratic, nereformat, care a guvernat împotriva românilor și acum mimează candidatul democrat și se așteaptă să fie tratată cu mare respect, ca și cum până acum ar fi apărat democrația
  • Nu accept o dezbatere cu astfel de persoană care reprezintă tot ce e mai rău în politica ultimilor ani
  • Nu pot să legitimez comportamentul mizerabil al PSD acceptând o dezbatere cu candidata acestui PSD
  • Îmi doresc o Române fără PSD în structurile de conducere
  • Eu lupt pentru o Românie normală, în conceptul meu nu e loc de o dezbatere cu un astfel de candidat
  • Înțeleg perfect dorința de a avea o dezbatere reală, așezată
  • Cum nu accept însă această dezbatere cu doamna Dăncilă voi organiza eu cu echipa mea o dezbatere așezată, marți seara, la care vor fi invitați să dezbată cu mine mandatul pe care l-am încheiat, planul pentru mandatul următor. Voi invita politologi, jurnaliști, formatori de opinie, va fi o discuție deschisă, care cu siguranță va fi pe placul românilor.
Întrebări (cu italice)

Ce nu ați făcut în acest mandat?

KI: Regret că nu am terminat mai repede faza PSD-istă, pentru că România a pierdut importante oportunități. Au fost ani complicați și cred că pot să spun că am reușit în acești ani, cu toate că a guvernat PSD așa cum am descris, am reușit să țin România pe linia euro-atlantică. Cred că, la final, pot spune că în condițiile în care s-au desfășurat evenimentele politice, am făcut tot ce a putut face un președinte în condiții constituționale.

Care sunt vacanțele în care ați plecat? Cum arată o zi de muncă la Cotroceni?

K.I.: O săptămână normală de muncă arată diferit. De regulă începe luni și se termină vineri sau sâmbătă, ziua începe dimineața și câteodată se termină la 6 seara, câteodată la 12 noaptea. Mi-a făcut mare plăcere într-o sâmbătă sau duminică să merg la munte, să discut cu români ... Am fost plecat în total în trei vacanțe. Chiar dacă am fost plecat, am lucrat, președintele nu are dreptul la concediu, pentru că munca pe care o face nu poate fi preluată de nimeni. Și când am fost plecat, mi-am luat mapa, cu pixul, cu actele, și am lucrat pe documente. În ultimii doi ani nu am mai avut vacanțe deloc fiindcă am stat să păzesc România de PSD-iști.

Credeți că va afecta lipsa de la o dezbatere?

K.I.: Nu cred. Pentru a suplini această dezbatere voi organiza eu o dezbatere care va aduce întrebări mult mai interesante și o atmosferă mult mai potrivită decât o dezbatere cu contracandidata mea, care nu va fi.

De ce nu ați sancționat public abuzurile de la DNA sub Kovesi?

K.I.: Eu am considerat tot timpul că lupta anticorupție e necesară și importantă, am lăudat în fiecare an activitatea DNA și voi continua. Eu voi sprijini în continuare clar și ferm lupta anticorupție. Dacă au fost abateri, aceste lucruri nu mi se aduc mie la cunoștință, există un organism specializat, Inspecția Judiciară, care analizează aceste chestiuni, alături de CSM. Eu m-am exprimat politic pentru lupta anticorupție.

De ce ați numit-o pe Dăncilă premier? Regretați?

K.I.: Nu am bănuit că este așa. Mi s-a prezentat o doamnă din PSD, care a fost 10 ani europarlamentar și am bănuit că acolo la Bruxelles a văzut cum funcționează o democrație, cum e în Europa cu valorile europene. Nu am cunoscut-o înainte pe doamna Dăncilă și recunosc că este o megadezamăgire pentru mine această evoluție înspre un prim ministru antidemocratic care a guvernat împotriva românilor și acum se face că nu a fost ste acolo și că nu ea a fost vinovată.

Din acest punct de vedere, care rezultat final, pot să spun că îmi pare rău, însă la momentul respectiv, haideți să ne amintim, a fost o majoritate puternic PSD în Parlament, PSD împreună cu ALDE au avut o majoritate care nu a putut fi contestată. Eu am declarat cam din campania din 2014 că voi face alt fel de politică, voi respecta cutumele politice, litera și spiritul constituției. În situația în care o majoritate puternică a propus un candidat care nu a avut probleme penale, nu a avut antecedente antidemocratice cunoscute mie, am considerat că această persoană poate fi desemnată. Nu am prevăzut evoluția ulterioară și cred că nimeni din România nu și-a imaginat că așa vor evolua lucrurile.

Kelemen Hunor a spus că vă va vota dar nu le va sugera maghiarilor cu cine să voteze. Cum îi veți convinge să iasă din casă?

K. I.: Eu contez pe votul lor. Cred că majoritatea vor înțelege care e miza alegerilor. Am avut votul lor și în 2014 fără să existe o mobilizare expresă. Altceva mi-a plăcut în afirmația dl Kelemen, că își doresc o țară faină, asta îmi doresc și eu.

În 2014 l-ați acuzat pe Ponta de atitudine arogantă pentru că nu voia o dezbatere. Ce s-a schimbat de atunci?

K.I.: Diferența e destul de mare. Nu l-am acuzat pe Ponta de comportament antidemocratic și în comparație că doamna Dăncilă a fost chiar un politician rezonabil. Stilurile lor sunt foarte diferite, sigur. Legat de aroganța dl Ponta, el și-a trimis echipa de campanie peste ai mei și a venit cu niște pretenții nenegociabile, facem patru dezbateri, mi-a spus și zilele și orele. Am acceptat atunci două dezbateri care pe mine nu m-au ajutat și pe el nici atât. Asta despre utilitatea electorală a unor astfel de dezbateri. PSD s-a schimbat mult în rău de atunci și cred că eu nu, poate chiar un pic în bine.

Vă considerați și președintele votanților PSD?

K.I. Da. Eu am spus că vreau România fără politicieni PSD în funcții de conducere, nu înseamnă că sunt împotriva votanților PSD, e dreptul fiecărui român cum votează. Lupta politică nu e împotriva votanților PSD, ci a partidului. Sunt președintele tuturor românilor, dar nu al tuturor politicienilor care au încercat să ducă România într-o catastrofă.

Dacă veți fi reales, veți susține organizarea de anticipate?

K.I.: Eu și PNL am spus primii că anticipatele sunt cea mai bună variantă. Rămân la această opțiune, anticipatele sunt cea mai bună soluție.

Regretați declarația de acum 5 ani, când ați spus ghinion?

K.I.: A fost puțin greșit interpretată, dar constat că în timp e o sintagmă care se folosește într-o notă mai glumeață, sper că nu s-a simțit nimeni jignit.

Viorica Dăncilă vorbește deja despre aceste 6 case, și că trebuie să restituiți banii de chirie

K.I.: Doamna Dăncilă e prost informată. Eu nu am nicio problemă, nici în civil, nici în penal, sunt 5 case între timp. Această problemă a apărut când am intrat eu în politică, în 2000, și în fiecare campanie cu asta au ieșit. Sunt un om cinstit, le-am cumpărat absolut legal și cinstit, iar chestiunile dezbătute în justiție sunt chestiuni de procese civile. Zicea doamna Dăncilă parcă zicea că aș fi și eu un fel de penal, nu am avut niciodată un dosar penal. A, că cineva a scris o plângere către parchet, e adevărat, dar nu mă tem de absolut nimic, nu am absolut nimic de ascuns.

Despre clubul Colectiv: Dacă secretarul de stat Raed Arafat ar trebui să rămână în Guvern?

K.I.: M-a răscolit puternic acel film, a fost cutremurător. Am aflat imediat și am venit a doua zi să văd la fața locului ce s-a întâmplat, o tragedie care m-a marcat profund. Dacă abia acum a apărut acel film e clar că trebuie analizat. În ce-l privește pe Raed Arafat, dl ministru va face o analiză și va da un răspuns.

Cu ce calitate a dvs vreți să convingeți un votant, care e preocupat de alte probleme decât cele politice?

K.I.: Poate pentru că doresc să construiesc o Românie normală, am reprezentat bine spre foarte bine România în plan internațional, am adus toți liderii europeni în inima României, voi lucra cu un guvern bine intenționat pentru a îmbunătăți viața românilor, eu sunt convins că hoții trebuie să stea la pușcărie și nu în fruntea statului, am reușit să țină linia dreaptă, cu un guvern antieuropean și antiamerican, m-am dăruit cu trup și suflet muncii de președinte.

Într-o lume fără PSD, care sunt cele trei mari probleme pe care le au românii?

K.I. Ce își dorește fiecare european, o viață sigură, un venit sigur, o anumită prosperitate, să fie apărat, să trăiască într-o țară care îi respectă drepturile, cum funcționează școlile, spitale, Jandarmeria, care trebuie să-i apere când merg la mitinguri pașnice. România s-a schimbat în ultimii cinci ani, și un exemplu este felul în care se manifestă societatea civilă. Românii și-au dat seama că vocea lor contează, o spun clar și răspicat.

Românii din diaspora ar fi vrut să vă vadă într-o dezbatere, chiar la Madrid

K.I. Nu am reușit în campanie să merg la Madrid, la Roma, dar Rareș Bogdan și Sighiartău au alergat atât de mult să explice ce vreau eu cu România normală. Diaspora este și a fost importantă pentru mine. În toate vizitele m-am întâlnit obligatoriu cu românii.

Ce informații v-a prezentat ministrul Finanțelor legat de pensii și salarii?

K.I.: Aceste lucruri o să vi le spună ministrul Finanțelor. Vreau să știu ce se întâmplă, am avut discuții foarte bune, e cutremurător ce dezastru au lăsat PSD-iștii și ce dezordine dar noi avem soluții. Vom găsi soluții și vom construi cu răbdare pe parcursul următoarelor luni condițiile pentru o nouă majoritate în Parlament.

Aveți o strategie pentru ca românii să meargă în număr mare la urne?

K.I. Această dezbatere pe care doresc să o organizez, întâlnirile cu românii, cred că îi vor convinge să meargă în număr mare. Numărul mare de români care au mers la vot mă bucură. Participarea a fost de peste 50%, ceea ce e bine.

Ați discutat cu liderul USR despre o nouă majoritate parlamentară?

K.I.: Nu încă, voi avea negreșit o astfel de discuție după alegeri și ne vom pregăti pentru următorul pas, locale sau locale și anticipate. Vreau să știu cine e dispus să-și asume rezolvarea problemelor României și voi avea discuții cu toți liderii politici.

Care a fost până acum cel mai bun președinte al României?

K.I.: Prefer să facă românii această evaluare. Eroii alegerilor sunt întotdeauna alegătorii.

Despre demiterea Laurei Codruța Kovesi. V-ați întâlnit cu ea înainte, i-ați cerut demisia?

K.I.: Am avut mai multe discuții, ultima acum câteva săptămâni când am felicitat-o. În rest sunt discuții care nu se fac publice. A fost un moment greu când am semnat acel decret, a fost în executarea unei decizii a CCR și a fost un moment de care România nu a avut nevoie.

Ați anunțat dezastrul găsit la buget. Ați făcut tot ce vă stătea în puțiință pentru a preîntâmpina acest dezastru?

K.I.: Da, dar PSD a ignorat nevoia de sustenabilitate, de predictibilitate, și ce avem acum e rezultatul unei guvernări eșuate, dezastruoase, am avertizat de nenumărate ori, dar PSD probabil a vrut să demonstreze că face exact inversul a ce am spus eu, dar românii le-au dat câteva lecții.

Ați spus că nu veți mai lăsa liberalii de capul lor

K.I.: Le-am spus că nu-i mai las de capul lor pentru că e necesară și benefică colaborarea strânsă între președinte și Guvern. Este nevoie de o corelare foarte strânsă între președinte și guvern pentru a corecta multiplele greșeli care s-au făcut. Prima dată trebuie făcută curățenie, dar după aceea trebuie luate lucrurile și făcute mai bine.

Care este abordarea dvs față de Rusia?

K.I.: Relația cu Rusia se înscrie în principiu în relația stabilită în cadrul Consiliului European pentru o abordare comună. Comportamentul Rusiei a fost clasificat ca fiind asertiv, a ocupat Crimeea și a dus tot mai multe forțe armate în Crimeea, în frontul estic al NATO, relația economică e puternic afectată de sancțiunile occidentale. Politica noastră e una care a fost în linii mari stabilită cu toți partenerii europeni și ne vom ține de această linie.

Dacă doamna Dăncilă ar fi în sală, ce i-ați spune? Dar electoratului PSD?

K.I.: Vi se pare arogant dacă aș spune că nu aș întreba-o nimic? Dragă electorat PSD-ist e bine așa? Nu. Atunci alege te rog Iohannis.

Care e cea mai mare realizare a mandatului dvs?

K.I.: Cea mai mare e chiar ultima. Înlocuirea puterii PSD-iste cu o putere pentru români.

Mai multe voci v-au reproșat lipsa de acțiune în anumite momente. V-ați temut de suspendare?

K.I.: În realitate, pentru un președinte suspendarea e un joc facil și cu câștig clar. De temut, nu am avut de ce, ba chiar au fost etape în care mi-ar fi convenit pentru că ar fi luat din elanul PSD și m-ar fi ajutat. Dar în ansamblu nu cred că suspendările președinților sunt soluția decât dacă există fapte grave. La noi suspendarea e vehiculată din motive strict politicianiste probabil va trebui să ne gândim dacă lucrurile sunt bine stabilite aici. Un președinte bine așezat în funcție nu are de ce să se teamă de suspendare. Asta cu elefanții recunosc că mi-a ieșit, i-am alungat, dar sunt măsuri excepționale. Nu e rolul președintelui să sperie guvernul ci să-i ajute în chestiuni externe, am făcut-o exact când a trebuit și a funcționat.

Despre MCV

K.I.: În următorul an se pot face multe lucruri dar nu va fi eliminat. Lucrurile pot fi corectate, nu ușor, însă deja noul ministru s-a apucat de treabă și se va găsi pas cu pas ce trebuie făcut. Nu mi-a căzut bine când am aflat că această Comisie face o diferențiere crasă între România și Bulgaria, pe care noi nu o vedem chiar așa.

De ce nu ați participat la nicio ședință a CSM?

K.I.: Pentru un motiv foarte simplu. Eu respect cu sfințenie independența Justiției. Faptul că în Constituție scrie că dacă președintele conduce ședința nu înseamnă că votează. Nu accept să meargă nimeni în CSM să facă acțiuni politice, nici eu. CSM are suficiente atribuții, oameni bine pregătiți și va face până la urmă treburile așa cum se cuvine.

Șeful DNA spunea ieri că instituțiile statului nu mai trimit sesizări, și nici chiar SRI.

K.I.: Este o chestiune pe care noul ministru al Justiției o va prelua.

Aveți cască în ureche, vă suflă cineva?

K.I.: Aici nu, aici nu ... cred că ... Mă bănuți câteodată că fără copiuță nu merge? Nu cred că mă bănuți de așa ceva.

Ați decis să dați PSD încă o șansă, ați spus

K.I.: M-am învățat minte, dar nu cred că PSD în viitorul previzibil va mai dispune de majoritate în Parlament. Am spus că nu voi mai desemna premier de la PSD. Așa a fost situația parlamentară atunci. Eu am asumat atunci, între timp am recunoscut că m-am înșelat, PSD nu a asumat jocul democratic și a fost sancționat foarte dur.

Ați spus că nu doriți să participați la dezbatere cu Dăncilă, pentru a nu o legitima. În 2014 ați participat, marțea neagră, 2013, premier Ponta, a fost o acțiune democratică?

K.I.: A fost o încercare penibilă a guvernului Ponta, a părții PSD-iste a guvernului Ponta, de a da ordonanță pe amnistie și grațiere. Ei tot timpul au făcut zid în jurul persoanelor cu probleme. Marțea neagră nu s-a transformat în ceva negru pentru România pentru că PNL a intervenit clar și eficient. Vă amintiți că la vremea respectivă i-am spus din postura de primar al Sibiului că acțiunea a fost o prostie și o inutilitate, nu cred că a fost o încercare de lovitură de stat, au fost prea slabi de înger pentru așa ceva.

Cum convingeți alegătorii că nu participați pentru că vă temeți, pentru că vă e frică?

K.I.: Nu am fost de acord cu stilul de guvernare al lui Ponta, dar sunt oripilat de stilul de guvernare a PSD din ultimii trei ani și în consecință nu voi face o dezbatere cu doamna Dăncilă.

Când veți prezenta un bilanț critic al mandatului?

K.I.: La dezbaterea pe care o voi organiza marți cred că ar fi un moment potrivit.

Dl Orban s-a oferit să meargă el la dezbatere

K.I.: Eu știu ce a spus pentru că eram împreună când am discutat de oportunitatea unei dezbateri. A spus că dacă vrea neapărat să vorbească cu cineva să vorbească cu el despre dezastrul de la guvernare, nu era vorba de președinție.

Macron a afirmat că NATO e în moarte cerebrală

K.I.: E o afirmație foarte puternică, dar ne vom întâlni la începutul lui decembrie pentru a vedea ce poate face NATO mai bine.

Refuzul dezbaterii vă aparține personal sau e decizia staff-ului?

K.I.: De regulă astfel de chestiuni nu se fac publice.

Vă considerați responsabil pentru eșecurile în plan extern ale României - Schengen, vize SUA etc?

K.I.: Ridicatul vizelor e un procedeu tehnic și se intră în procedură de eliminare a vizelor dacă rata de refuz a aplicațiilor e sub 3%, la noi e 10%, e o decizie tehnică. Lucrurile ușor ușor se vor îmbunătăți și vom scăpa și noi de vize. Decizia privind Schengenul se datorează politicii catastrofale a doamnei Dăncilă. Și cu MCV și cu Schengen eram foarte aproape de a găsi soluții.

Cu ce gând pleacă în seara asta la culcare omul Klaus Iohannis:

K.I.: Cu gândul că mâine voi pleca în campanie și că mâine voi câștiga campania.





































Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















29414 vizualizari

  • -29 (75 voturi)    
    declara forfait... (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 16:56)

    demaGOGU [utilizator]

    ...prin neprezentare?
    • +22 (64 voturi)    
      Nu (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 19:18)

      Philipe [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Declară dispreț pentru o analfabetâ, doar ca nu o poate spune direct pentru ca ați sări toți de cur in sus că: “vai, nu e președintele tuturor românilor”
      • +8 (42 voturi)    
        Agrumentul lui e ok.. (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 20:23)

        Pink Z [anonim] i-a raspuns lui Philipe

        Agrumentul lui e ok pana la un punct. Nu poti face o dezbatere chiar cu oricine.

        As fi inteles si acceptat asta dar.. la dezbaterea cu barna si paleologu de nu a venit ? Daca te gandesti asa, incepe un pic sa puta.
        • +6 (28 voturi)    
          asa e cand te inconjori de r.bogdani, mihalachi... (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 20:44)

          Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Pink Z

          modreni etc.
          Probabil ca Iohannis a dezvoltat o repulsie fata de Dancila. Si ce-au facut oamenii de curte ?
          Ceea ce fac de sute de ani !.
          Da, maria ta, nu te duce la dezbatere, e foarte bine, e o decizie magistrala.
          Sa nu fie gafa asta o repetare a gafei lui Ponta cu votul din diaspora.
          • +3 (21 voturi)    
            Il votez pe Iohannis, dar nu PNL! (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 22:20)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

            Cu bune si rele, Iohannis e singura optiune acum. Dar la celelalte alegeri, PNL nu e optiune, e la fel de toxic la guvernare ca PSD. Deja au inceput sa-si puna sinecurile in companiile de stat. Burduja, fiul ala de securist a fost deja numit. Om politic. L-a pastrat la cultura pe jegul ala de Madalin Voicu, un pesedist josnic O sa vedeti ca depedeserizarea va fi inlocuita cu penelizarea. Ramane cum s-a strigat in Piata: "PSD si PNL, aceeasi mizerie!"
        • -4 (16 voturi)    
          oricine (Joi, 14 noiembrie 2019, 0:31)

          Jebediah_Sanchez [utilizator] i-a raspuns lui Pink Z

          Eu cred ca ar trebui sa fie loc de dialog chiar cu oricine. Din principiu, presedintele unei tari ar trebui sa poata avea dialog cu orice persoana pe care o reprezinta.

          Iohanis a demonstrat ca poate fi politicos si poate avea tact; nu cred ca are sens acum sa schimbe asta.

          In plus, nu sunt de acord cu faptul ca seteaza un precedent promovand ideea de a refuza un dialog.
        • -2 (16 voturi)    
          !!!! (Joi, 14 noiembrie 2019, 5:40)

          nlln [utilizator] i-a raspuns lui Pink Z

          La dezbaterea cu Barna si Paleologu nu a putut sa participe din motive de...notorietate si daca vrei din respect.

          Este Presedintele in functie, mult mai cunoscut decat ceilalti .Avea un mare avantaj.
          Prezenta lui acolo este de inteles ca ar fi captat mai multa atentie.
          Cu alte cuvinte si-ar fi pus contracandidatii in umbra.
          De obicei ,cei care organizeaza astfel de intalniri sunt cei care grupeaza candidatii in asa fel incat fiecare sa aiba sansa sa isi exprime punctele de vedere.

          In plus, rezenta Presedintelui la acea intalnire aducea si riscul prezentei Vioricai Dancila.
          Daca Johannis accepta intalnirea nimeni nu o putea refuza pe Danicila.
          Prezenta Vioricai Dancila ar fi dus totul in zona de mahala plus ca d-nul Johannis este hotarat sa nu se intalneasca cu acest candidat( o hotarare inteleapta).

          Nici lui Barna sau Paleologu nu le-ar fi suras idea unei intalniri cu Dancila .

          Organizarea dezbaterilor intr-o campanie electorala nu se face precum repartizarea locurilor cand cumparam bilet de tren.

          Sigur d-nul Johannis resåpecta atat parerile lui Barna cat si ale d-lui Paleologu .
          • +3 (11 voturi)    
            bai, nu va e rusine? (Joi, 14 noiembrie 2019, 8:52)

            miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui nlln

            plavanul este candidat la fel ca si dancila.
            se prezinta la intalnire pe pozitie de candidat, nu de presedinte in functie.
            dancila are si ea in spate un milion si ceva de alegatori, cetateni ai Romaniei, nu vine la dezbatere "pe persoana fizica".
            dar asa le trebuie romanilor!
            au acum conducere chezarocraiasca, cu sarcina precisa de a asigura consumul de gaze al vaterlandului, in cazul de fata al austroungariei si germaniei.
            ii doare pe ei la sapca data de trump plavanului de nevoile romanilor.
            nu vrea sa vina la cofruntare directa bolovanul ptr ca ii e frica de intrebarea cat a dat pe sapca!
            e stresat dulapul ca nu a fost in concediu !
            sictir bolovane!
          • -1 (11 voturi)    
            KLAUS IOHANNIS NU ESTE PRESEDINTELE LEGITIM AL RO. (Joi, 14 noiembrie 2019, 8:57)

            liviau2005 [utilizator] i-a raspuns lui nlln

            IN 2004 klaus Iohannis a juns sa se catere la presedentie pe infractiunile savarsite de Frunzaverde Sorin, asa au decis judecatorii.
            Acum in 2019 , Iohannis este incarnarea lui Hitler, Iohannis anunta disparitia PSD , dar si a alegatorilor acestui partid c eface parte din pluralismul politic european. Citat ” Ca să dispară un partid, trebuie să dispară și votanții lui. Ăsta e discurs de comandant de lagăr de concentrare.”
            Cine il voteaza pe Iohannis sa raspunda in fata romanilor, a europenilor de complicitatea cu criminalitatea nazist/iohannista. Aici nu mai este vorba de exercitarea unui drept fundamental al omului ci de crime si complicitate la crime naziste impotriva păropriilor parinti,frati, bunici. http://nucedam.ro/alegeri-generalul-iliescu-aseara-l-am-vazut-pe-hitler/#comment-876
            • +2 (8 voturi)    
              . (Joi, 14 noiembrie 2019, 9:57)

              stoenec1 [utilizator] i-a raspuns lui liviau2005

              Ai uitat sa iti iei pastilele azi?
              • 0 (4 voturi)    
                insultele nu inseamna dialog. (Joi, 14 noiembrie 2019, 11:33)

                liviau2005 [utilizator] i-a raspuns lui stoenec1

                Toti dezumanizatii pronazisti insulta in loc sa aduca contraargumente. Iata aici dovada ca Iohannis sta cocotat la Palatul Cotroceni datorita faptelor infractionale ale lui Frunzaverde Sorin, iar acum prin inselatorie si parctici naziste, Hitler a decimat evrei, Iohannis decima PSD si alegatorii acestui mare partid al pluralismului politic al Uniunii Europene. https://www.stiripesurse.ro/sorin-frunzaverde-condamnat-definitiv-in-dosarul-voturi-pentru-iohannis_1135599.html
        • +2 (6 voturi)    
          Sigur că pute (Joi, 14 noiembrie 2019, 6:58)

          Traian2015 [utilizator] i-a raspuns lui Pink Z

          Ca prin magie, deși atât Klaus cât și Veorica, nu s au uzat politic. Ori românii au fost mulțumiți de guvernarea PSD cu președinte PNL ori habar nu au ce fac când votează.
        • +5 (5 voturi)    
          de ce (Joi, 14 noiembrie 2019, 8:45)

          Joe@Black [utilizator] i-a raspuns lui Pink Z

          Dancila De Ce nu a mers la dezbaterea cu Barna si Paleologu?! daca tot e asa de dornica de dezbateri?
          R: pentru ca stia ca nu are nevoie de dezbatere ca sta mai bine in clasament...la fel e si la Iohannis...
        • 0 (6 voturi)    
          chiar ciudat (Joi, 14 noiembrie 2019, 9:10)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Pink Z

          Chiar ciudata incapatanarea, chiar ii este frica de confruntarea cu proasta satului..
      • +6 (30 voturi)    
        Nu, (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 20:36)

        Nonidem [utilizator] i-a raspuns lui Philipe

        Nu,chiar s-a ferit sa faca vreo aluzie la "competentele"intelectuale ale doamnei.
        Eram oarecum in favoarea dezbaterii dar dupa ce am urmarit conferinta de presa a lui Iohannis-de nota 10 privind intrebarile si raspunsurile-si mai ales "conferinta" doamnei Veorica-am inteles ca Presedintele a avut dreptate sa nu o accepte.VV Dancila ar fi dus discutia in mahalagism si submediocritate.KWIohannis a fost sincer, uman,corect.
        • 0 (12 voturi)    
          intrebari stiute dinainte (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 23:04)

          Gheorghe_Dan [utilizator] i-a raspuns lui Nonidem

          cu raspunsuri bine pregatite si invatate... ma rog, daca asta e strategia lor, vom vedea ce va iesi
      • -3 (7 voturi)    
        KLAUS IOHANNIS ESTE UN ANALFABET AL DEMOCRATIEI (Joi, 14 noiembrie 2019, 8:52)

        liviau2005 [utilizator] i-a raspuns lui Philipe

        Daca criminalul impotriva umanitatii Hitler isi arata exclusiv ura fata d eevrei ,nazistul dovedit imitator al lui Hitler a inlocuit evreii cu PSD SI ACEASTA PENTRU CA NU ARE CE OFERI SI NICI CUM COMUNICA CIVILIZAT ,OMENESTE CU ROMANII.
    • -11 (39 voturi)    
      din pacate o tine langa ca si barna,.gafa majora (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 19:35)

      Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      N-a vazut la ce duce incapatanarea si aroganta ?
      I-a fost fataala lui Barna, lui Dragnea, lui Ponta.
      O sa inceapa cu stangul al doilea mandat.
      Sigur o sa aiba un scor mai mic.
    • -9 (27 voturi)    
      Inteleg ca iohanis (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 20:51)

      tony-s [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      nu le face fata intelectual lui paleologu, barna si kelemen si a fugit de confrutarea cu ei de la europa fm insa sa-i frica si de o confrutare cu dancila e in acelasi timp incredibil si jenant pt klaus.
      • +7 (11 voturi)    
        pe de alta parte (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 23:05)

        Gheorghe_Dan [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

        dancila de ce n-a venit la dezbaterea cu cei 3?
  • -21 (65 voturi)    
    Faraonul va intinde un deget (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 17:02)

    galeo [utilizator]

    Sariti de il lingeti
    • +17 (35 voturi)    
      Nu e nevoie (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 19:21)

      Philipe [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Cred ca cu linsul e in partea cealaltă. Astia ce Votează cu Iohannis sunt cam aia care muncesc, cu linsul, amantlâcul și nepotismele e pe la voi baieti.
    • -13 (35 voturi)    
      Monarhul werner (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 19:22)

      tony-s [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      nu participa niciodata la o conferinta de presa fara sa stie de dinainte intrebarile si fara casca bluetooth implatata in ureche prin care rares bogdan ii sopteste raspunsurile.
      • +10 (14 voturi)    
        FAKE NEWS!!! (Joi, 14 noiembrie 2019, 5:47)

        nlln [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

        S-a demonstrat deja.
        Invata sa gandesti singur!
        Nu mai astepta sa iti " sufle" Gabriela Firea ce sa scrii.
        Dupa cum s-a vazut nu este o "sursa" sigura.
    • -1 (23 voturi)    
      mai poti sa zici... (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 20:18)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      ceva cind vezi ca doua nulitati au ajuns in turul 2 pt functia de presedinte?!?!?!?.....romanii au ceea ce merita...
    • +4 (8 voturi)    
      ... (Joi, 14 noiembrie 2019, 8:20)

      dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      maimuțele pesediste ling altceva, conform fișei postului, iar paviana șefă nici nu mai poate să se așeze de la atîta lins.
      tu, cred că ai deja limba rană!
  • -23 (59 voturi)    
    oare va citi si raspunsurile? (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 17:13)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    sau stie deja intrebarile?
  • -11 (39 voturi)    
    A evoluat (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:07)

    galeo [utilizator]

    Nu citeste de pe foi.
    Dar nu a putut sa-mi capteze atentia mai mult de un minut.
    Extrem de plictisitor, nimic nou, aceleasi banalitati.
    • +3 (19 voturi)    
      se zice ca un trib din jungla africana (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 20:10)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      adoarme in timp ce numara pana la 10.
      Credeam ca e banc. Era vorba despre oameni ne-obisnuiti cu exercitii intelectuale minime
  • -12 (42 voturi)    
    praf (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:11)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    probleme mari. el nu is da seama ca are de dat un examen in fatza romanilor, nu in fatza lui cotcodacila...

    1. ai dat cu paltonul de masina
    2. ai demis-o pe codrutza
    3. ai numit-o prim-ministru, ba, tu cu manutza ta...
    • +3 (9 voturi)    
      Si nu-ti place unde aU adus psdu??? (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 21:41)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      Si Johan si Pavi!!!
  • +12 (36 voturi)    
    ... (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:11)

    dumnezeu [utilizator]

    "eu îmi doresc o românie fără psd."

    BRAVO IOHANNIS!
    • +10 (20 voturi)    
      subscriu (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 21:11)

      nalbaroiu [utilizator] i-a raspuns lui dumnezeu

      si eu imi doresc o Romanie fara psd...
  • -11 (43 voturi)    
    E la pamant individul (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:23)

    Incomod3 [utilizator]

    nu ma mir ca nu vrea sa se confrunte cu nimeni... nici singur nu se descurca..,
  • -11 (37 voturi)    
    briliant klaus al nostru. (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:24)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    deci ai numit un prim-ministru al Romaniei fara sa ai habar?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

    e chiar asa o chestie minora incat nu ti-au dat aia de la SRI vreo pagina scrisa cu si despre duamna?!?!?!?!

    criteriile pentru primul-ministru al Romaniei sunt: europarlamentar, duamna, fara antecedente anti-democratice.

    atat?!!?!??!?!?!?!?!?

    asta vrea sa fie presedinte?!?!
    • -9 (35 voturi)    
      E greu de inteles (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 19:47)

      tony-s [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      cum cineva poate vota un asemenea specimen, nu ca dancila ar fi mai breaza insa totusi nu e un robot care recita pe de rost si se scurciteaza instant la orice intrebare incomoda pe care nu o stia de dinainte si pt care nu i-au pregatit consultatii raspunsul.
  • +4 (48 voturi)    
    Ha ha ha ha ha (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:25)

    Gigi Kent [utilizator]

    De doi ani nu a mai avut concediu ... ha ha ha ha ha ... ce am mai ras!
  • +3 (39 voturi)    
    Firul logic din discursul lui Iohannis (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:29)

    galeo [utilizator]

    Din ce declara el nu se intalneste cu Dancila pentru ca PSD e rau.
    Apoi spune ca Ponta e mult mai rezonabil decat Dancila.
    Iar PSD atunci era bun, iar acum rau.
    WTF?
    • +4 (10 voturi)    
      e fizician (Joi, 14 noiembrie 2019, 8:30)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Si asa cum a si raspuns lucrurile sunt relative. Normal ca cu (sic) Ponta poti sa porti o discutie, da cu VV ce potisa discuti? Daca ai un minim de bun simt n-o sa stai cu ea de vorba mai mult decat despre muraturi si conserve. Ca restul fara foi si cinspe greseli nu e in stare. Sau cum ar face unii (Ponta) sa o iei la tarnuit sa plece plangand cum iau facut sotii olguta:))). Sau asta vrea maretul alegator romanesc dornic de o confruntare???
  • +6 (40 voturi)    
    slab (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:40)

    sucaa [utilizator]

    muult mai carismatic Barna intr-un interviu decat Iohannis. Cu 10 clase peste.
    Pentru binele acestei tari, ii sugerez sa nu mai iasa la televizor. risca sa piarda aceste alegeri.
    Pana la acest interviu era un suporter al ideii de a face o dezbatere. acum m-am schimbat. chiar nu as vrea sa mai iasa la tv. este slab slab slab.
    Dumnezule, asta risca se ne-o aduca pe dancila pe cap.
  • -6 (22 voturi)    
    Avem PREȘEDINTE !!! (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:46)

    rectificare [utilizator]

    .
  • +5 (33 voturi)    
    imi iau si eu vacanta (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:50)

    s4rg0n [utilizator]

    pentru turu 2.
  • +1 (45 voturi)    
    Orice roman (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:56)

    ipolitic [utilizator]

    care doreste o Romanie normala si prospera, trebuie sa-l voteze pe Johannis. Punct.
  • +12 (26 voturi)    
    f bine (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:58)

    traiang [utilizator]

    Si ieri au fost peste 150 de comentarii care mai decare contra O doriti pe Dancila presedinte ?F bine fie ca dati votul direct sau nu mai mergeti la vot tot la ea se contabilizeaza este o problema care va priveste !!!
  • +1 (35 voturi)    
    k (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 19:02)

    cartofiprajiti [utilizator]

    ,,În ultimii doi ani nu am mai avut vacanțe deloc fiindcă am stat să păzesc România de PSD-iști ,,......zauuuuu!???!!!! tu aveai vacanta in timpul serviciului ...in florida !....asa ceva !!!!
    • +10 (26 voturi)    
      Ce v-ati mai inmultit (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 20:02)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui cartofiprajiti

      p'aicisa.Care mai de care nu-l voteaza,il contesta...ca paltonul,ca vacanta,concediul si alti cartofi prajiti.Acum vorbind serios,oricum nu ii dadeati votul .Foarte bine,nu-l votati sau votati candidatul PSD.Ce atata bagare in seama,nu inteleg?
      • 0 (0 voturi)    
        Deh, postaci pzdisti (Joi, 14 noiembrie 2019, 16:47)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

        Ultimul ordin: indemnati la absenteism la vot !
        Pentru 1 copeica, astia sunt in stare de orice.
  • +3 (39 voturi)    
    Singura lui realizare (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 19:04)

    ionica.petrovici [utilizator]

    Singura lui realizare in 5 ani de presidentie este faptul ca a dat jos PSD? Asta este atributia unui Presedinte? Vai..vai
    • +5 (9 voturi)    
      !!! (Joi, 14 noiembrie 2019, 5:41)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui ionica.petrovici

      A spus ca a fost ULTIMA realizare nu singura.

      Cred ca totul este inregistrat.Mai asculta o data.
  • +2 (32 voturi)    
    Am vazut cum s-a speriat la Dan Tapalaga (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 19:10)

    Sarmat [utilizator]

    Jalnic
    • 0 (0 voturi)    
      Cred ca te-ai uitat la rezumatul pregatit (Joi, 14 noiembrie 2019, 16:48)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Sarmat

      pentru voi la antena3.
  • 0 (20 voturi)    
    Trump vs Hillary Clinton, (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 19:24)

    Namaste [utilizator]

    o dezbatere electorala memorabila!
  • 0 (38 voturi)    
    Johannese (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 19:27)

    briciu [utilizator]

    Eu am sa ti dau vacanta !!
  • 0 (32 voturi)    
    Nu pot să legitimez comportamentul... (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 19:47)

    Mihail. [utilizator]

    Nici eu nu pot sa fac "sfoara", ca Van Damme, pentru ca "ma tin" pantalonii.
  • 0 (24 voturi)    
    tot dezbate (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 19:52)

    Ademordna [utilizator]

    Sfatuita de consilierii sai idioti, aceasta nulitate a crezut ca poate evita o dezbatere. Uite ca nu se poate. Numai ca in loc sa dezbata cu Veorica, dezbate cu poporul.
    Rusine, pacat ca nu avem alternativa in turul doi.
  • +5 (25 voturi)    
    mda (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 20:24)

    Zenohm [utilizator]

    Nu stiu voi dar eu nu as vrea ca aceasta tara sa fie reprezentata de catre dancila...
    Daca dancila ajunge presedinte, intr'un fel sau altul psd va reveni la putere iar din acel moment tabloul evolutiei Romaniei e foarte sumbru.. guvern psd + presedinte psd = ?

    nici mie nu imi plac ezitarile lui Iohannis, nici mie nu imi plac raspunsurile pe care le ofera plus alte chestiuni dar, ca si in 2014, il voi vota doar pentru ca psd (dancila) sa nu ajunga la cea mai inalta functie din stat.
    • -2 (10 voturi)    
      multi destepti de pe internet (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 23:11)

      Gheorghe_Dan [utilizator] i-a raspuns lui Zenohm

      cred ca daca ai un presedinte destept automat oamenii o vor duce bine, ceea ce e o prostie. Multi romani in regreta pe ceasca si pe buna dreptate pentru ca 80% din toata infrastructura tarii acesteia a fost facuta pe vremea unui cizmar cu 4 clase.
      • +6 (8 voturi)    
        ... (Joi, 14 noiembrie 2019, 8:27)

        dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe_Dan

        ăștia care regretați comunismul, drum bun!
        tatuka putin și kim jong un vă așteaptă să le confirmați concepția totalitară despre lume și viață!
        dar gîndiți-va bine înainte: în țările ălea e ușor să intri, dar de ieșit nu iese nici musca!
  • +7 (29 voturi)    
    Mda (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 20:29)

    bogdanrech [utilizator]

    Dezbatere e când valorile sunt cam pe-acolo. Dăncilă are probleme cu vorbitul până să dezbată idei mai e! Discursul mizerabil citit de pe foiță a lui Dăncilă mă face să-l votez pe Iohannis cu patos, cu toate că l-am votat pe Barna în primul tur. Dăncilă e doar o altă ciumă roșie votată de 2 mil de hoți și asistați, același electorat de 30 de ani... Hai sictir!
    • +1 (9 voturi)    
      Mai zii, mai zii (Joi, 14 noiembrie 2019, 7:15)

      Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui bogdanrech

      ca ai mai crescut numarul votantilor lui Dancila cu vreo 100...
      • +6 (8 voturi)    
        ... (Joi, 14 noiembrie 2019, 8:31)

        dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

        tu în schimb ești inutil. votanții lui dăncilă nu știu să scrie, darămite să citească!
        vezi că-ți taie stăpînul din leafă!

        poftim:

        https://diacritica.wordpress.com/2008/12/30/zi-zii-zi-i-despre-imperativul-lui-a-zice/
        • -1 (3 voturi)    
          Sigur (Joi, 14 noiembrie 2019, 12:02)

          Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui dumnezeu

          am gresit, recunosc, vad ca ai avut orgasm :) Dar crezi ca-l ajuta cu ceva pe sefu' tau ? :) :) :)
          • 0 (0 voturi)    
            Mentalitate de postac: sef... frica... (Joi, 14 noiembrie 2019, 16:52)

            midufi [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

            Mah, noi gandim fara sa ne frica de careva, numai tie ti-e frica de tanti veorika, sefa ta.
            • 0 (0 voturi)    
              Gresit (Joi, 14 noiembrie 2019, 17:58)

              Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui midufi

              voi ganditi fara sa ganditi.... :)
      • 0 (0 voturi)    
        Ai vrea tu, tov. postac (Joi, 14 noiembrie 2019, 16:50)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

        Dar sunt doar visele tale
  • +7 (29 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 20:42)

    pragmatism [utilizator]

    Nu credeam vreodata ca site-ul hotnews va fi invadat de trollii psd-isti.
    • +1 (29 voturi)    
      Caramitru nu esti ? (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 20:57)

      tony-s [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      toti care nu ridica in slavi prestatia jalnica a lui iohanis e pesedist.
      • 0 (0 voturi)    
        Dar tu? Tui esti psdist cu vechime (Joi, 14 noiembrie 2019, 16:53)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

        nu-i asa ?
  • +3 (19 voturi)    
    Victorie fara glorie (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 21:23)

    Iorgovan [utilizator]

    Iohannis - presedintele unui popor trist.
  • +2 (14 voturi)    
    Ce ti doresc eu tie, dulce Romanie.. (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 23:30)

    noodles2016 [utilizator]

    Klaus nu accepta o dezbatere deoarece nu este la asa mare distanta de Dacila....Dancila il va ataca pe o singura tema,aceea ca are 7 case, 6 case si alte aspecte ale partidului.Klaus este un hot ca mai toata natia de altfel, dar el nu se poate exprima atat de josnic ca si Dancila...Klaus in toti anii de presedentie a pierdut foarte mult , deoarece acum , daca ar fi ramas primar al Sibiului ar fi avut 14 case....Sunt toti o tagma de hoti, dar din toti hotii macar el este mai serios...klaus poate pati soarta lui Geoana...Televizorul poate schimba destinele in cateva ore si Dancila stie asta...Cu mafiotii nu te poti pune.
  • +2 (14 voturi)    
    Intrebare pt Iohanis (Joi, 14 noiembrie 2019, 3:58)

    CezarBubuianu [anonim]

    Mi-as dori enorm sa-l bubuie in conferinta un ziarist cu urmatoarea intrebare : In Regatul Unit sunt mii de romani, care v-au si votat , de altfel, si a caror situatie depinde de deciziile adoptate la nivel european asupra Brexitului. La 17.10.2018,in prima zi a summitului european pe chestiunea Brexitului, ati absentat, lasand liber locul Romaniei la dezbateri, intrucat ati preferat ca, impreuna cu sotia, sa vizitati situl arheologic Pompei.Cum explicati romanilor din Marea Britanie, care v-au votat, aceasta forma in care ati ales sa va traiti si sa va manifestati interesul pt soarta lor, dedicandu-va vizitelor private si conjugale, de culturalizare si destindere si care au fost avantajele economice si politice concrete pentru Romania rezultate din vizitarea Pompeiului, in 17.10.2018, din participarea Dvs si a sotiei Dvs la banchetul imperial de la inscaunarea Imparatului Naruhito ( eveniment la care statele importrante si-au trimis in cel mai bun caz reprezentanti de rang secund), sau la deschiderea de festivaluri culturale europene, in plina criza guvernamentala la Bucuresti, care reclama prezenta Dvs in tara, in interesul precipitarii solutionarii constitutionale a crizei ?
  • -5 (7 voturi)    
    Imi place de kelemen hunor (Joi, 14 noiembrie 2019, 5:55)

    consumator2 [utilizator]

    Daca nu am iesit eu, votati cu cine vreti! Adica ma doare la banana.
    • +1 (7 voturi)    
      alcoolicule ti-ai platit rata? (Joi, 14 noiembrie 2019, 7:16)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui consumator2

      Nu mai consuma ca-ti dauneaza, speculantule de monede exotice si imobilare pe credit.
  • +3 (11 voturi)    
    Cum sa accepti un dialog public (Joi, 14 noiembrie 2019, 7:24)

    PowerIon [utilizator]

    cu una care isi ridica poalelel-n cap de doamna ce e?
  • +1 (13 voturi)    
    De ce ati mintit ca nu aveati casti? (Joi, 14 noiembrie 2019, 7:29)

    ionica.petrovici [utilizator]

    Puteati sa recunoasteti ca aveti casca pentru anumite nevoi insa faptul ca ati mintit intreaga Romanie denota ca nu aveti intentii bune. Cu atat mai mult eu stiu ca atributiile unui presedinte nu sunt de a da jos un alt partid asa cum ati afirmat ca e singurul lucru bun facut in mandat.
  • +4 (10 voturi)    
    La dezbatere s-ar uita doar PSD-istii! (Joi, 14 noiembrie 2019, 7:57)

    Alui [utilizator]

    Celorlalti le e scarba s-o vada si s-o auda pe Dancila!
  • +3 (7 voturi)    
    Singurul candidat (Joi, 14 noiembrie 2019, 8:08)

    vasile-roaita [utilizator]

    la presedentie care chiar mi-a placut a fost Ion Ratiu in 1990. De atunci nu a mai fost niciunul care sa-mi placa. Asa si cu Johannis. Nu-mi place dar alternativa este Dancila-PSD. Nu putem lasa tara pe mina astora, doar am vazut de ce sint in stare. Pina cind nu va apare un adevarat candidat la presedentie din pacate trebuie sa votam impotriva PSD.
  • +1 (7 voturi)    
    IOHANNIS ACCEPTA DEZBATEREA! DOAR IN TELA VIV! (Joi, 14 noiembrie 2019, 8:11)

    Alui [utilizator]

    Lol!
  • +1 (9 voturi)    
    Mda (Joi, 14 noiembrie 2019, 8:42)

    Yoi [utilizator]

    Măi oameni buni frica de ceva arată foarte multe indiferent ce scuze se aduc iar cu cât motivele expuse sunt mai elaborate arăţi şi mai precis care îţi sunt scopurile iar efectul e că ridică şi mai multe suspiciuni.
    Problema este că ce face Iohannis acuma îi face mai rău decât bine pentru singurul motiv că compromisul ăsta care la ales după ce presiunea la obligat şi nu a făcut-o din proprie convingere e primul pas spre propria înfrângere iar cu cât arată că nu avea motive să se ferească şi e capabil să ducă o discuţie şi să facă faţă unei confruntări cu atât mai mult cei care îl votează în afară de lectoratul lor spălat pe creier ca şi din ăştia au şi sunt aproape cam câţi au PSD îşi pune întrebarea "dar dacă se putea atuncea de ce....restul nu e greu de completat pentru unii".
    Ce mai arată refuzul lui Iohannis e modul cum gândeşte şi cum îşi fac strategiile şi cum acţionează în interesul cetăţenilor şi această ţară pentru că ce nu aţi înţeles mulţi la povestea asta este că e continuarea la tot ce s-a întâmplat în tot mandatul de 5 ani a lui Iohannis aşa că nu e greu de ghicit ce va urma în următorul mandat.

    Uite măi Iohannis ce voi face eu că alegător: "dacă nu mă veţi enerva atât de tare să îmi demonstraţi că sunteţi la fel de proşti şi orice aş vota oricum nu contează o să votez Iohannis doar din simplu motiv că nişte nătărăi te-au adus în turul doi şi nu mi-a dat de ales decât să aleg în turul doi între un nătărău şi o nătărauă mai mare ca tine".
    Din punctul meu de vedere nu aveai ce căuta nici în primul mandat şi aceeaşi impresia o aveam şi când te-am votat prima dată, iar acuma SUNT CONVINS 100% că nu aveai ce căuta în primul mandat aşa că voi merge la vot acuma doar pentru nu a vota un prost mai mare decât alt prost, exact din acelaşi motiv care te-am votat şi prima dată şi jocul ăsta de-a raului cel mai mic pare deja o strategie şi nu doar o întâmplare.

    Am un sfat PNL-iştilor: voi nu vă permiteţi să vă jucaţi de-a guvernarea şi preşedenţia "de data asta"
    • +4 (6 voturi)    
      Mai, mai, teorie ca la Inchizitie si Securitate (Joi, 14 noiembrie 2019, 10:25)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Yoi

      Daca ei te acuza de ceva iar tu ai o aparare bine argumentata evident este argument ca esti de doua ori diabolic/vinovat - pentru ca contrazici acuzatorul.
      Teoria ta suna, pe scurt, asa: "daca nu erai vinovat, nu cautai argumente sa te scuzi - iata dovada vinovatiei!".

      Altu' mai din topor, dar la fel de "obiectiv", ceva mai sus intreaba mai-mai sa-l ia de gat: "de ce ai mintit ca n-ai casti in urechi?"
      Pai, ce vrei nene, sa-si bata cuie-n urechi ca sa-l crezi si tu cand zice ca n-are casti? Stii tu mai bine de la Firea, nu-i asa?

      Ioi, doamne, ai lasat poarta gradinii deschisa!
  • 0 (10 voturi)    
    Curentul si motorul (Joi, 14 noiembrie 2019, 9:03)

    ww [utilizator]

    Sigur ca nu mai vin informari de la SRI, ca doar de aia l-a pus acolo premierul Grivco pe omul de casa al lui Felix (pentru cei care mai aveau nelamuriri, era suficienta si aceasta nominalizare pentru a anticipa directia in care o va lua România in mandatul lui Iohannis). CC a gripat "motorul" (visul restauratiei, nu-i asa domnilor Sâmpetru si Petrache?) sub aspectul interceptarilor si filajelor din dosare, nu si al transmiterii de informatii si sesizari catre parchete. Aici a intervenit desigur rolul distinsului domn Eduard Hellvig. Chiar si Kovesi atragea atentia in al doilea mandat ca numarul informarilor venite de la SRI a scazut drastic.
    In privinta nominalizarilor scandaloase, ar fi de inteles Iohannis daca Dancila ar fi un caz singular. Dar tot el i-a numit fara sa cracneasca si pe Grindeanu, Tudose, Shhaideh, Iordache, Tudorel Toader, Daea, Carmen Dan etc. Toti erau europarlamentari curati ca lacrima? La niciunul nu putea banui ce urma sa faca?
    Oare cat de prosti ne crede omul asta pe toti?
  • -2 (6 voturi)    
    Contradictii (Joi, 14 noiembrie 2019, 10:29)

    qbic [utilizator]

    Iohannis nu se duce la dezbatere pentru ca PSD a facut rau Romaniei. Dar s-a dus la dezbatere in 2014 cu Ponta. Atunci PSD nu facea rau Romaniei?

    In turul 1 a refuzat dezbaterea? De ce?

    Refuza sa dezbata cu Dancila, dar nu a avut probleme s-o numeasca prim ministru. Ce e mai grav sa numesti un pesedist(de fapt a numit 3) care distruge tara sau sa dezbati cu un pesedist si sa-l pui la punct?

    De fapt nu se duce de frica sa nu se faca de ras, sa nu piarda din votanti. Imi e teama ca tocmai aceasta atitudine va duce la pierderea de voturi. M-am saturat sa votez raul cel mai mic, vreau candidati care sa si faca ceva. Ce a facut Iohannis pentru Romania in ultimii 5 ani? A numit 3 pesedisti premieri, a demis-o pe Kovesi si a fost in cea mai mare parte absent cand PSD calca totul in picioare.

    Acum mai vrea 5 ani de concediu poate cu o guvernare prietenoasa care sa nu-l mai tulbure atat. Eu zic pas.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by