Andrei Caramitru: Nu cred că alt candidat din interiorul USR sau PLUS lua mai mult decât Barna

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 12 noiembrie 2019, 19:11 Actualitate | Politic


Andrei Caramitru
Foto: Facebook
Andrei Caramitru (USR) analizează marți, într-o postare pe Facebook, rezultatul votului din primul tur al alegerilor prezidențiale, în urma căruia candidatul Alianței USR-PLUS, Dan Barna, a ieșit pe locul al treilea, el afirmând că au fost greșeli de strategie, comunicare sau de selecție a candidatului, dar că nu crede că a fost vina lui Barna decât în mică măsură.

„Ce s-a întâmplat? Părerea mea. Au fost greșeli de strategie politica. De selecție a candidatului. De strategie electorală. Si de comunicare. Pe scurt - un partid tânăr și lipsit de experiență care a devenit prea sigur pe el. Nu cred însă că e vina lui Dan decât în mică măsură - a demonstrat curaj când a intrat în luptă era pe sondaje doar la 5% și a făcut un efort enorm. Nu e ușor. Nu cred că alt candidat din interiorul USR sau PLUS lua mai mult. Și mare parte din deciziile importante au fost colective”, afirmă Caramitru.

El analizează apoi pe rând strategia politică, strategia electorală, comunicarea și selecția candidatului Alianței USR-PLUS pentru aceste alegeri prezidențiale, dar vorbește și despre ce consideră că au fost greșelile sale personale în această campanie și ce ar trebui făcut mai departe.

De asemenea, Caramitru promite că va „analiza în detaliu efectul pe baza de votanți” al mesajelor sale. „Dacă a fost net negativ (adică a descurajat mai multi decât a atras și a mobilizat pentru vot) - mi-o asum inclusiv public și vor fi consecințe directe, evident”, spune el.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















4477 vizualizari

  • -1 (9 voturi)    
    sindromul liderului maxim (Marţi, 12 noiembrie 2019, 19:16)

    Razvan_M [utilizator]

    ... si al slugii miel cu stapanul, dar dulau cu criticii.
  • +6 (26 voturi)    
    Jenant (Marţi, 12 noiembrie 2019, 19:45)

    MPopa [utilizator]

    Omul acesta a atacat in stanga si in dreapta, a demonstrat o aroganta suprema, in zilele premergatoare votului a aruncat tot felul de pronosticuri bombastice. Acum vine si spune ca "atat s-a putut". Inainte de analiza i-ar prinde bine sa-si dezvolte putin simtul ridicolului.
    Si ca el sunt multi in USR.
    • +1 (11 voturi)    
      E normal sa fie (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:42)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      E un partid nou, tanar, oamenii au ajuns departe fara sa stie exact de ce si fara un efort indelungat. Eu cred ca vor reusi sa se trezeasca inainte sa faca implozie si-si vor consolida pozitia politica. Una e sa te manifesti ca o supriza si sa fii outsider, alta e sa confirmi si sa activezi in politica mare. Banuiesc ca a fost si pentru ei un salt foarte mare, de la afise A4 purtate prin Parlament si pana la a participa la guverne. Sa fiti convins ca puteau conditiona sustinerea guvernului Orban de cateva posturi in Guvern. Treaba e ca i-a prins nepregatiti reusita motiunii. Au nevoie de timp, dar (probabil) vor reusi.
  • +5 (11 voturi)    
    desigur (Marţi, 12 noiembrie 2019, 19:51)

    minos [utilizator]

    are dreptate, oricine ar fi avut un consilier ca Andrei Caramitru. Mai Andrei, fa-ti un partid de extremisti si lasa USR-ul in pace. Ii faci uin mare rau,pe bune. Ti-o spune unul care a votat Nicusor Dan, USB si USR de cate ori au fost in alegeri. Problema lui Brana este ca nu are fata de presedinte, a incercat, a pierduit, acum este randul altcuiva. Barna poate sa ramana util mai in spate, poate sa fie un minitsru ceva mai incolo.
  • +1 (5 voturi)    
    stiu eu un nume care ii dadea clasa si lui JK (Marţi, 12 noiembrie 2019, 19:52)

    ..13 [utilizator]

    si numele lui este Ciolos - stiu ca nu ii place lui Caramitru dar nu am ce sa ii fac - sa inghita.
  • +7 (9 voturi)    
    Altul... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 19:59)

    Wheelwright [utilizator]

    Ieri ma uitam pe euronews la un reportaj despre alegeri si mi-a aparut un link de la o demonstratie mai veche din Piata Universitatii, dau pe ea din nostalgie si il vad in reportaj pe acest Andrei Caramitru care spune ca in Romania nu sunt autostrazi pentru ca se fura 95 % din banii europeni pentru drumuri, ati citit bine, 95 %.
    Omul asta de fiecare data pare un isteric si un om fara cap in declaratiile, in extremismul lui vorbeste gura fara cap.
    USR ar lua mai mult, ar duce-o mai bine daca nu ar mai fi bagat in seama acest personaj.
  • +1 (9 voturi)    
    neomarxism (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:13)

    RonaldDTrump [utilizator]

    Caramitru a spus ce cam toti membri USR gandesc dar nu au curaj sa spuna.

    Ca Romania are nevoie de o noua revolutie rosie, o noua revolutie marxista

    Care insa nu va incepe precum cea de acum 100 de ani, cu urlete de durere impotriva burgheziei, pentru ca nu prea mai e oricum burghezie in Romania, era Paleologu, dar romanii au demonstrat ca prefera chiaburii si au votat Iohannis respetiv Dancila, dar o revolutie cu adevarat marxista, lovind in cea mai importanta celula a societatii: familia.

    Baietii stiu la ce ma refer
  • -5 (11 voturi)    
    Andrei Caramitru Le Zice Pe Bune (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:16)

    Adi_rus [utilizator]

    Toata lumea il ataca pe Andrei Caramitru pt ca toti sunt blat. PNL e lat. Digi24 si restul televiziunilor sunt blat. Blat cu sistemul.

    Vor sa-i inchida gura lui Andrei Caramitru pt ca spune lucrurilor pe nume. PNl, patronul Digi si multi altii se pregateasc acum sa fure din banul public in liniste nu ca PSD-ul lui Dragnea cu pusul fusetelor in cap si scandal.

    Andrei Caramitru sa nu te lasi. Continua sa faci ce ai facut si pana acum. Si daca USR va decide sa te dea afara, continua sa faci asta. Avem nevoie ca de apa de o voce ca a ta. O voce care sa puna lupa pe toti hotii, coruptii si mafiotii din tara asta indiferent ca sunt de stanga sau de dreapta.
  • +3 (5 voturi)    
    noi (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:17)

    zicsieu [utilizator]

    din afara partidului spunem ca da, se gasea cineva mai bun, mai incisiv si mai energic. tu ai fost ca un rahat lipit de talpa care a manjit mocheta noua.
  • +2 (4 voturi)    
    Te înșeli, monșer... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:26)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    Te înșeli!
  • +9 (11 voturi)    
    tu (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:38)

    pitchblack [utilizator]

    Prietene tu esti unul dintre cei care trebuie sa dispara din usr....De ce?Simplu...Nu ai efectiv nici o directie...In afara faptului ca seful tau<pe care l am votat in speranta ca nu intra dancila in turul 2 ceea ce ma face sa cred ca din 14 la suta cel putin 6 la suta au votat ca mine ceea ce inseamna ca Barna este sub Diaconu>.Ideea este ca improsti pe unde poti cu tot felul de ineptii fara sa gandesti cat rau poti face usr.Aveam mari sperante in voi....pacat...daca nu schimbati ceva va duceti fix dracului...
  • -3 (7 voturi)    
    ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 21:39)

    dumnezeu [utilizator]

    băi, dar ce eminențe pe-aici! toți vă pricepeți la politica usr, toți aveți opinii, așa-i?
    cîți dintre voi sînteți înscriși în usr? cîți cotizați ca săsprijiniți partidul ăsta? cîți ați făcut voluntariat? cîți ați vorbit măcar o dată cu barna sau cu caramitru?
    omul a exprimat o opinie, deloc contondentă, de bun simți, și imediat apare o cascadă de invective fără legătură cu subiectul! soarta lui caramitru se decide în usr, nu pe facebook sau hotnews!
    știți ce văd eu citindu-vă reacțiile? țîfna aia pesedistă, ifosul ăla sclifosit și plin de sine de pe fața olguței sau a lui iordache!
    ăștia sînteți! pe bune, ar trebui să vă fie rușine!
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 0:35)

      Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui dumnezeu

      Interesanta opinie, trebuie sa fii cu carnet de partid, sa cotizezi ca sa te poti pronunta pe un subiect.
      Sunt unii pe aici votanti USR, poate mai importanti decat cei cu carnet de partid.
      Omul asta Andrei Caramitru e un munte de idei ciudat amestecate. El se contraice mereu nu pentru ca e mincinos, ci pentru ca el scoate pe gura chestii care nu vin dintr-un cap limpede.
      Nu poti (daca esti un partid serios) sa-l faci pe asta lider de opinie si sa ii dai functii de consilier sau mai stiu eu ce, pentru ca te compromiti.
      Uite am si eu o opinie, fara carnet de partid, pe care nu o sa-l am niciodata pentru ca alta e vocatia mea.
      • 0 (2 voturi)    
        ... (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 9:55)

        dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

        nu e chiar așa:
        1.opiniile sînt libere, dar dacă ești pesedist, asumă-ți cel puțin apartenența, și combate de pe o poziție legitimă. altfel ești doar zgomot de fond.
        2.unde sînt votanții ăia usr mai importanți decît membrii usr? cine sînt ei, și, pentru numele luin dumnezeu, în ce anume constă importanța lor?
        3.omul ăsta, andrei caramitru, are o opinie la fel de validă ca a mea, sau ca a ta. uneori e contradictoriu, uneori e brutal. nu sîntem oameni, nu roboți. îtr-o dezbatere esențiale sînt argumentele, nu reacțiile viscerale. cine ești matale să decizi cît de limpede e capul lui caramitru? ești psihiatru cumva?
        4.nimeni, dar absolut nimeni nu l-a făcut lider de opinie. a spus-o răspicat chiar barna. iar faptul că a fost făcut consilier, e fix alegerea celui în cauză.
        pe cine ar fi trebuit să-l ia consilier, pe fiul lui adrian năstase?
        • +1 (1 vot)    
          paranoia & #smiorc (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 15:46)

          Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui dumnezeu

          "Cine nu este cu noi sigur este pesedist sau bot rus".
  • +1 (5 voturi)    
    Va traduc eu ce a vrut sa spună: (Marţi, 12 noiembrie 2019, 21:51)

    Observatory [utilizator]

    simplu toți suntem incompetenți .
    Ma așteptăm la mai multă inteligenta cu un program de viitor.
    Voi v-ați prezent cu găleata cu laturi ...
    Aveți probleme serioase....
  • +2 (6 voturi)    
    Barna si alianta a pierdut enorm (Marţi, 12 noiembrie 2019, 22:28)

    URD [utilizator]

    cand a declarat ca USR-PLUS vrea sa intre la guvernare
    "fata mare" si nici nu sprijina un nou guvern anti PSD. Vrea alegeri anticipate sau la termen iar pana atunci sa ramana tot PSD cu Viorica, sa continue distrugerea tarii. Nu trebuia sa fii mare politician ca sa iti dai seama ca, imediat anticipate reprezinta un vis frumos, nu se renunta asa usor "la ciolan". O greseala fundamentala pe langa altele ce le-a comis. Pacat, alianta a pierdut foarte mult prin aceasta sovaiala si comportare de incepator.
  • +1 (3 voturi)    
    Oricine ar fi luat mai mult (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 1:44)

    voinicu [utilizator]

    USR era perceput de populatie ca o grupare de oameni tineri , cu un nivel de educatie ridicat, cu stare materiala buna care doresc sa faca ceva pentru tara, in special sa impiedice jaful general infaptuit de batrinii politicieni.
    Cind Barna a ajuns liderul acestui partid a declarat ca el vrea sa fie presedintele tarii.
    A facut cea mai mare gresala cind a pus conditii la motiunea de cenzura.
    Acum Barna este perceput ca un oportunist. Din pacate imaginea lui se rasfinge si asupra partidului.
    Barna este individul cu cea mai proasta imagine din USR dovedindu-se un oportunist , asa ca oricine altcineva ar fi candidat, cu siguranata obtinea un scor mai bun.
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 9:56)

      dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui voinicu

      părerea ta. țin doar să-ți reamintesc că a fost votat de vreo 1,3 milioane de cetățeni români, care se întîmplă să aibă o opinie diferită de a ta.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by