Băsescu: Iohannis a câștigat un nou mandat în momentul în care l-a instalat pe Orban la Palatul Victoria. Care crede fostul președinte că va fi scorul din turul doi

de G.S.     HotNews.ro
Luni, 11 noiembrie 2019, 8:16 Actualitate | Politic


Traian Basescu
Foto: Facebook
Președintele Klaus Iohannis și-a câștigat un nou mandat la Cotroceni încă din momentul în care a înlocuit-o pe Viorica Dăncilă cu Ludovic Orban în fruntea Palatului Victoria, a declarat Traian Băsescu la B1 TV.

„Președinte am avut din momentul în care s-a instalat Guvernul Orban. S-a dovedit că Iohannis și Orban au fost capabili să ducă planul până la capăt, adică căderea Guvernului Dăncilă și instalarea unui nou Guvern. Momentul în care s-a instalat Guvernul Orban a fost momentul în care Iohannis a câștigat alegerile prezidențiale. Dacă n-ar fi instalat Guvernul Orban și astăzi, după primul tur, Dăncilă îi făcea cu mâna de la Palatul Victoria, președintele Iohannis ar fi avut probleme. Nu mari, dar avea. Pe când, după instalarea Guvernului Orban, a fost clar unde este capacitatea de a anticipa și de a lua decizii corecte din punct de vedere politic”, a spus fostul președinte.

Iohannis va câștiga peste două săptămâni cu 70% din voturile valabil exprimate, care vor fi mai puține decât la alegerile din 2014, a declarat Băsescu, adăugând că turul doi va fi de „râsu`-plânsu`”.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















63884 vizualizari

  • -40 (58 voturi)    
    Dacă zice Petrov..... (Luni, 11 noiembrie 2019, 8:21)

    Lovercraft [utilizator]

    așa o fi
    • -24 (40 voturi)    
      70%?!l Turul II a fost strâns din 1996 încoace. (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:16)

      simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Nu câștigă Iohannis cu 70% în turul II. Acesta, din 1996, încoace a fost foarte strâns. Petrov aiurează.
    • +10 (12 voturi)    
      Acum 10 ani il votai si ziceai ca este anti-Rusia! (Luni, 11 noiembrie 2019, 13:47)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Acum il faci Petrov. Cam asta e nivelul de inteligenta in Romania, cand ne convine este anti-Rusia, pro-USA si pro-UE, cand nu mai avem nevoie de el il injuram si il facem "Petrov"
  • -41 (67 voturi)    
    turu doi (Luni, 11 noiembrie 2019, 8:31)

    motanelul [utilizator]

    va fi de rasu plansu pt ca si tu ai vrut asa, imbecilule! alaturi de toti intelectualii prosti si fara pic de gandire logica! Nu stiti sa jucati in viata! Binele Romaniei insemna altceva! Nu sper decat sa iasa dancila sa va saturati! O voi vota pe dancila apoi plec din tara si va las sa va traiti agonia ultimelor zile. Din pacate nu romania trebuie resetata, romanii trebuie resetati complet!
    • +24 (48 voturi)    
      Fanatismul va distruge USR. (Luni, 11 noiembrie 2019, 8:55)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui motanelul

      De aia USR începe să piardă.Au devenit încrezuți,nu mai suportă pe nimeni.Ar vrea ca în România să fie numai ei.
      • +6 (38 voturi)    
        ... (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:54)

        dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        usr a declarat din start că vrea să facă o altfel de politică. o alternativă la jocul ăsta păgubos psd-pnl.

        dacă a refuza compromisul, e taxat drept "fanatism", poate că problema e în cealaltă parte.
        dar nu știu de ce îți spun ție toate astea. tu doar scrii ce ți se spune, fiindcă usr îți periclitează sponsorii, nu?
        • +16 (24 voturi)    
          Prietene, (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:08)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui dumnezeu

          in primul rand vezi ce nume de utilizator iti alegi.
          In al doilea rand, USR daca a intrat in hora, trebuia sa joace. Adica, daca a pus umarul la daramarea guvernului Dancila, trebuia si sa intre la guvernare . Spalarea lor pe maini si refuzul de a accepta guvernarea intr-un moment greu a fost perceput ca un act de lasitate (si asa si este).
          Daca intri in teren, atunci trebuie sa joci.
          • -6 (18 voturi)    
            ... (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:26)

            dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            1.nu sînt prietenul tău.
            2.îmi aleg ce nume de utilizator vreau eu. exact ca tine!
            3.usr a intrat în horă și a jucat, dar a exprimat o dorință firească, pentru care a propus si o soluție (alegeri anticipate).
            nu e vina usr-ului că constituția româniei permite asta mai mult teoretic! tocmai de aia usr a și propus modificarea constituției, în acest sens!
            matale ai vrea să fii bancher numai cu numele, și să ai doar 10% putere de decizie în firma care îți poartă numele, pentru că ceilalți 90% aparțin lui liviu dragnea?
            hai să judecăm puțin, înainte să repetăm mecanic ceea ce auzim la tv!
            sigur că momentul a fost greu! iar momentul precedent a fost încă și mai greu! hai să ne imaginăm cum era dacă usr-ul nu susținea moțiunea de cenzură. aia de care oricum s-a tras cît s-a putut!
            cum era? puteau să o facă sau nu?!
            hai să te ajut eu: nu puteau! trebuia să intre în horă, și asta o știau și ei!
            iar lașitate au văzut aici numai proștii care își imaginează că politica e un fel de joc pe calculator!
            • +4 (14 voturi)    
              vad o ura si agresivitate nebanuite (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:53)

              bancher [utilizator] i-a raspuns lui dumnezeu

              in cuvintele tale. Incearca sa lasi ura si frustrarea deoparte, si sa fii mai rational: de ce nu au votat oamenii pe Dan Barna, asa cum cu mandrie o spunea el inainte de alegeri? Nu cumva din cauza inflexibilitatii lui, din cauza non-combatului, din cauza sigurantei sale de a se vedea castigator inca de dinainte de alegeri?
              Iar sustinatori agresivi si inflexibili ca tine, ii reduc si bruma de alegatori care i-a ramas. Vrand, nevrand, Barna va trebui sa se apropie de PNL si de Klaus Johannis, daca nu la parlamentarele de la anul pierde si mai mult.
              • +1 (7 voturi)    
                ... (Luni, 11 noiembrie 2019, 13:57)

                dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

                ești clarvăzător sau bancher? :)
                nu neg nici ura, și nici frustrarea. mă încearcă de fiecare dată, atunci cînd românii votează "românește" (doar n-au trecut decît 30 de ani, de cînd iliescu cîștiga prezidențialele din '90 cu 85%!) românii vor avea de fiecare dată conducătorii pe care îi merită, și n-am să schimb asta nici eu și nici tu!

                inflexibilitate? da, în măsura în care vrem să scăpăm de infractorii de la putere. ar trebui să renunțăm la ea, și să devenim mai flexibili? desigur, au încercat asta pnl, iar rezultatul alianței acesteia atît de flexibile cu psd, încît era supranumită "contra naturii", persistă și azi, mai pe la țară, unde nu există decît psd și uneori pnl (iată unul din motivele reale al eșecului lui barna - nereprezentarea în teritoriu, asta plus mizeria aia semnată de rise project, ar fi suficiente, pentru a explica procentul mic al lui barna)

                non-combat? din cîte știu eu, doar el, paleologu, și kelemen au participat la o dezbatere între candidați. iat-o aici:

                https://www.youtube.com/watch?v=obKrM5rC5zA

                cît despre siguranța sa de a se vedea cîștigător, există, dar asta e mai mult o naivitate decît o greșeală!
                naivitatea de-a crede că e suficient să fii serios, onest, să vorbești logic și corect românește, și să vrei să lupți împotriva mizeriei ăsteia pesediste, care ne sugrumă de 30 de ani, ca să fii votat de cetățeni.

                nu vreau să spun că barna n-a făcut greșeli. a făcut, dar au fost greșeli de campanie, de promovare, și mai ales greșeli de comunicare, iar ele au fost percepute ca greșeli, și super-amplificate, doar pentru că speranțele erau mai mari la barna, decît la ceilalți opozanți ai lui iohannis.

                eu cred că votul de ieri, a arătat mai multe despre votanții români, din țară, decît despre candidați!
                la anu' mai avem o șansă. dar e o șansă din care diaspora va lipsi. poate ne mai maturizăm pînă atunci. n-aș vrea să-i aud regretîndu-l pe barna, tocmai ăștia care azi îl fac în toate felurile!
              • +5 (9 voturi)    
                Raspuns (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:56)

                Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui bancher

                ..."de ce nu au votat oamenii pe Dan Barna"???? Pentru ca romania e o tara populata de o mare masa de cretini disfunctionali. Este singura explicatie, nu mai cautati in alta parte. Poporul asta tampit, batut cu maciuca in freza, nu il vota nici pe Superman daca nu facea parte din PNL=PSD=USL. Nu esti de acord cu mine? Care tara, inclusiv in Africa, a reusit performanta sa nu construiasca macar 1km de cale ferata in 35 de ani? Sau vreun aeroport nou. Daca nu li se facea mila si nu ne luau in UE, ramaneam si acum la coada vacii, sub Albania ca nivel de dezvoltare. Pentru ca suntem un popor de cretini, repet. Si cu o armata de cretini nu poti sa aspiri la civlizatie de secolul 21.
          • -2 (4 voturi)    
            am voie? (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:50)

            Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Nenea, imi dai voie cu numele asta de utilizator si mie? Sau vorbesti cu dumnezorul ala al tau imaginar sa ma trazneasca? Hahahaha, hai plimba ursul...
        • +1 (11 voturi)    
          USR (Luni, 11 noiembrie 2019, 13:32)

          Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui dumnezeu

          nu are absolut nici o importanta de a declarat USR, ce e important e ce a facut. Iar pana acuma a dovedit ca stie sa foloseasca, fara scrupule, aceleasi mijloace de propaganta ca si PSD (nu mai intru in detalii, ca am abosit) ... teoriile conspirationiste, atitudinea aroganta si imatura, etc.

          Barna s-a comportat in ultimele luni fix la Ponta... s-a jucat ca un copchil incapatanat cu Orban la investirea guvernului, crezand in aroganta lui ca la anticipate e pe val si ia el 35-40%.

          Iaka ca i-a dat electoratul peste botic.

          Cand te p*** pe voturile unei comunitati, nu te mai voteaza nimenea. S-a parlit PSD cu votul diasporei, s-a parlit si Barna de 3milioane - alta situatie gestionata dezastruos de Barna, care se vrea si el presedintele tuturor romanilor.
          • +5 (7 voturi)    
            Nu inteleg (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:27)

            Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

            ...de ce trebuia investit cabinteul Orban neconditionat? Chia rnu inteleg. Nu uita ca PNL era pana acum cativa ani in aceeasi barca cu PSD, deci aeleasi metehne, oameni, etc. Ce s-a schimbat de atunci astfel incat sa ii dam cecuri in alb? Nu l-am votat pe Barna pentru ca m-am vazut mai bine reprezentat de Paleologu dar nu sunt de acord ca trebuia neaparat si fara dicutii (mofturi in viziunea voastra) investit guvernul Orban sau ca astia trebuiau sa fie la guvernare. Poate nu vor sa faca astfel de politica. Si ii inteleg. pentru ca masa critica e de sorginte USLinoasa si USR-ul va fi cel pierzator la imagine pentru ca ei vor fi diluati in metehnele USLninoase si nu invers.
            • 0 (2 voturi)    
              e ca la sah (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:36)

              Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

              in politica e ca la sah. Trebuie sa gandesti cateva miscari inainte. Cu toate ramificatiile posibile.

              USR pur si simplu nu s-a gandit la ce urmeaza dupa motiune. Prima lor grija dupa a fost sa faca anticipate, pentru ca in naivitatea lor s-au gandit ca ajung la 40% daca se fac alegeri noi.
          • 0 (4 voturi)    
            ... (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:41)

            dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

            tocmai mi-ai confirmat teoria, că baiul la alegerile prezidențiale de anul acesta, a fost tocmai electoratul!
            mulțumesc.
            • +2 (2 voturi)    
              pai si ce ai vrea? (Luni, 11 noiembrie 2019, 19:32)

              Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui dumnezeu

              pai si ce ai vrea? presedinte doar ca te cheama Barna, fara electorat? mai ales cand vrei sa fii presedintele tuturor romanilor...

              o fi barna vre-o valoare absoluta si nu stim noi? -- taman aroganta asta l-a lovit, nu mai exista partide si alternative in Romania decat USR si Barna. Restul sunt gunoaie toate.

              Pai uita-te ce a facut Barna in ultima luna si zi-mi dar nu e fix aceeasi marie cu alta palarie. Mana in mana cu Ponta.

              chiar nu-mi dai seama care e logica in care gandesti esecul asta...
    • +1 (1 vot)    
      Esti un om cu sufletul otravit! (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:28)

      Criscat [utilizator] i-a raspuns lui motanelul

      Pt. asta multumeste "ciumei rosii:!
  • -24 (48 voturi)    
    Basescu / Petrov a ramas un tantalau (Luni, 11 noiembrie 2019, 8:39)

    Rahan5 [utilizator]

    asa cum era si inainte .
    Ca ajungea Ludovic Orban premier sau nu cam tot ala era scorul.
    Daca nu era Premier Ludovic Orban era deja acum in curs de instalare un Premier Tehocrat care ar fi fost investit fara probleme intr-o saptamana.
    Dancila ,,nu mai facea cu mana la nimeni". Cel mult facea cu mana catre Dragnea din Puscaria Rahova.
    • +5 (17 voturi)    
      cum dreaq (Luni, 11 noiembrie 2019, 10:29)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      de nu esti consilier pe la Cotroceni ori la palatul Victoria cu atita desteptaciune?
      Tantalaule :D
      • 0 (0 voturi)    
        Că nu e Barna președinte ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 6:47)

        BleahBleah [utilizator] i-a raspuns lui victor L

        Dacă era Barna președinte ... El era consilierul acestuia ...
  • -4 (20 voturi)    
    Gura pacatosului (Luni, 11 noiembrie 2019, 8:42)

    ww [utilizator]

    Asa e, Iohannis a castigat in momentul in care l-a instalat pe Orban, fara insa ca asta sa aiba a face cu "capacitatea de a anticipa și de a lua decizii corecte din punct de vedere politic". Are a face cu capacitatea de a crea scenarii si teatru pentru un electorat needucat. Mai are a face cu complicitatea deplina a intregii clase politice care da dovada de o uimitoare unitate nu doar atunci cand nu voteaza ridicarea imunitatilor parlamentate ci si cand e nevoie de bagat pumnul in gura democratiei.
    Asadar, inlaturarea Dancilei si instalarea lui Orban a fost o mascarada la care a participat intreaga clasa politica. Sa nu uitam ca guvernul psd a fost inlaturat cu voturile alde+ponta+o parte din psd si la fel a fost instalat noul guvern. Rolul circului a fost sa acopere mediocritatea si impostura (incapacitatea de a comunica, lipsa unui program, teama de dezbatere etc) candidatilor pnl, psd si usr, dar si sa ii tina totodata pe acestia in lumina reflectoarelor (avand subiect de discutie inlaturarea vechiului guvern si sustinerea celui nou).
    Calculele cinice ale consilierilor de taina s-au dovedit corecte: in lipsa dezbaterilor care ar fi putut atrage atentia si asupra altor candidati, romanii i-au votat pe cei mai vocali si vizibili actori in piesa "facerea/desfacerea guvernului in campanie prezidentiala", fara nicio legatura cu programe, obiective, rezultate, valori etc.
    • -1 (5 voturi)    
      Corect (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:10)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui ww

      Daca Iohannis era asa de tare trebuia sa inlature PSD-ul cel mai tarziu dupa al doilea guvern.

      Iar Barna era in turul 2 daca USR-ul nu vota motiunea....

      Un circ continuu....si se dovedeste inca o data ca in Romania cine nu munceste/ vorbeste, nu greseste si are de catigat
      • +1 (3 voturi)    
        Corect (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:28)

        Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        Eu l-am votat odata pe Chiolhanis (de fapt nu pe el ci importiva prostovanului celalalt) dar de data asta nu o voi mai face ca sa se impauneze cu NR de voturi la un moment dat. Merg sa anulez. Indemn familia sa faca la fel.
  • -13 (23 voturi)    
    Sugativa Petrov dă din casă. (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:02)

    prec [utilizator]

    Când scăpăm de ăștia ca el????
    • -4 (8 voturi)    
      Nici mie nu imi place de el. (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:09)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui prec

      Se pare ca niciodata. Cat timp (inca) se vor gasi unii pacaliti de el, nu scapam.
  • +6 (20 voturi)    
    Marea castigatoare e Viorica, cum spunea si CTP (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:07)

    Kol, opusul lui Lok [utilizator]

    De indata ce se va reinstala prezident, Iohannis pe cine credeti ca va invita in prima clipa la Cotroceni? Pe saraca somera Vio care s-a pus rau cu toti. Si ce ii va spune? “Fii buna, te rog, pentru ca am decis sa iti mai dau o sansa, si da cu mopul. E zapada afara si am facut mizerie pe jos, mai ales in hol.”
  • +2 (24 voturi)    
    Baselu e imparat... (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:08)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...restul e cancan !!!
    • -2 (12 voturi)    
      Imparat unde? (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:10)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      Ca pana si Iulian era mai imparat decat el (imparatul romilor, bineinteles).
      • 0 (8 voturi)    
        La crâșma din colț (Luni, 11 noiembrie 2019, 13:07)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        unde altundeva?
  • +8 (12 voturi)    
    Si iata cu s-au (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:15)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    strans... strusurile pesediste ca sa mai adune ceva rah...
    Pofta mare, rasilor!
  • -4 (20 voturi)    
    Nu cred (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:23)

    briciu [utilizator]

    Ca Johannis va lua 70% in turul doi pt ca este erodat si f multi votanti de dreapta nu l mai vor !
    • +17 (23 voturi)    
      Poate nu-l mai vor... (Luni, 11 noiembrie 2019, 10:02)

      micsinegru [utilizator] i-a raspuns lui briciu

      Dar ce opțiune au???
      Eu sper că o să aibă aproximativ 80%. Doar așa ne mai spălăm de rușinea de a trimite în turul II o persoană ca "Veorica".
      • +2 (6 voturi)    
        Cum adik? (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:31)

        Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui micsinegru

        Adik sa merg sa il votez pe echivalentul Vasilicai in versiunea saseasca ca sa imi spal rusinea retarzilor romani? Scuze, dar nu se face. L-ati vazut aseara? Nici macar discursul castigatorului nu er ain stare sa il faca fara hartiuta. Pai vasilica i-a dat clasa. Aia spunea niste ineptii dar erau din gura ei. Ala spunea niste ineptii care erau scrise de altii. VOT ANULAT sa inteleaga neicusorul ca este mediocritatea personificata ajunsa in fruntea unei tari de retarzi.
    • +8 (10 voturi)    
      gresesti. (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:11)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui briciu

      In anul 2000 lumea nu il mai vroia pe Iliescu, dar l-a votat ca sa nu iasa presedinte Vadim Tudor. Si acum va fi la fel.
  • -4 (16 voturi)    
    Turul doi (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:32)

    Incomod3 [utilizator]

    va fi intr-adevar de rasu-plansu, dar nu in sensul in care crede, sugativa aia... :)
  • -11 (19 voturi)    
    Din momentul in care Dragnea a fost luat prizonier (Luni, 11 noiembrie 2019, 10:01)

    Traian2015 [utilizator]

    Din momentul in care Dragnea a fost luat prizonier pentru niște fapte pentru care se putea menține imunitatea parlamentară. A fost arestat cel care a făcut PSD ul și care l ar fi făcut pe Klaus pulbere.
    • +7 (7 voturi)    
      Nu era mai bine ptr el sa nu faca acele (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:13)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

      magarii?/ (gen furat voturi la referendum si angajari fictive la consiliul judetean Teleorman)? Le-a facut, acum plateste ptr ele.
      Aviz celor care cred ca pot scapa asa usor.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu zău? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:59)

        Traian2015 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Cum a obligato el pe aia sa nu se ducă la serviciul care trebuia? Da ce, aia e o cârpă, nu o persoană?
  • -10 (14 voturi)    
    Din momentul in care Dragnea a fost luat prizonier (Luni, 11 noiembrie 2019, 10:01)

    Traian2015 [utilizator]

    Din momentul in care Dragnea a fost luat prizonier pentru niște fapte pentru care se putea menține imunitatea parlamentară. A fost arestat cel care a făcut PSD ul și care l ar fi făcut pe Klaus pulbere.
    • 0 (2 voturi)    
      ma sperie faptul ca exista indivizi ca tine... (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:08)

      IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

      ...
      Faptul ca prostia doare, este un lucru demonstrat istoric... De 30 de ani, datorita unor indivizi ca tine, tara asta a cam stat pe loc....
  • +11 (21 voturi)    
    Ziceti voi ce vreti (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:21)

    Luk [utilizator]

    Basescu are minte pentru aproape tot Parlamentul. Are bubele lui, dar prost nu e.
    • -1 (5 voturi)    
      Savantule, tu, ca toți meltenii, confunzi (Luni, 11 noiembrie 2019, 12:49)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      „șmecheria” cu inteligența.
      Nasol moment.
      • +1 (3 voturi)    
        Confunzi (Luni, 11 noiembrie 2019, 15:19)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui prec

        Omul a fost ales de doua ori Primal General si de doua ori Presedinte. Nu faci asta cu "smecherii de port", cetatene. Mai cugeta. Se poate fara jigniri sau doresti cu orice pret sa arati ca atat te duce capul?
        • -1 (1 vot)    
          Da, savantule! Uite că și Veorica a fost (Luni, 11 noiembrie 2019, 15:40)

          prec [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          aleasă șefă de guvern, Fierea a fost aleasă primar, la voi, precum și Halaicu sau Lis. Exact pe principiul spus de mine: meltenii preferă „șmecherii”!!! Ăia cu „școala vieții”, „școala de port”....
          Și uite unde suntem, că alegem oameni „deștepți” ca Veorica, Lis, Băsescu....
          • -1 (1 vot)    
            Gigele, asta a fost votat. (Luni, 11 noiembrie 2019, 21:59)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui prec

            Intelegi difernta? Nu numit ca Dancila, ci votat. Sa-ti fac un desen? Dupa presedinte doar primarul general are nevoie de atatea voturi. Despre Firea nu comentez, nivelul IQ-ului din Bucuresti e chiar langa malul marii. Sper ca Firea nu pupa al doilea mandat. Basescu e un om foarte destept, intreaba oamenii care au lucrat cu el,sunt destui. Lis sau VIorica n-au nicio legatura, nu sunt nici macar pe aceeasi planeta. Nu stiu de ce insisti, nici eu si nici dumneata nu castigam nimic din disputa. Eu il stiu, dumneata nu. Iti spun ca e destept si dumneata ai o alta parere bazata pe impresii si ce mai simti in urina. Sa fii matale sanatos.
    • -1 (3 voturi)    
      mai degraba as zice (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:28)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      ca are niste smecherii in el, potlogarii de port. La fel are si Mircea Badea, spre exemplu, si nu poti sa spui despre el ca e inteligent .
      • +1 (3 voturi)    
        Tocmai ca pot spune (Luni, 11 noiembrie 2019, 15:21)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Si la fel spun o sa-ti spna toti cei care au lucrat cu el. Basescu e mai inteligent mult decat media, nicio legatura cu nivelul din Parlament sau politica de astazi. Morala sau modalitatea smechereasca in care alege sa spuna lucrurile... astea vin cu materialul, n-ai ce sa faci. Omul e extrem de destept.
        • -1 (3 voturi)    
          Văd că insiști. (Luni, 11 noiembrie 2019, 15:41)

          prec [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Șmecher nu înseamnă deștept. La regățeni sau la bruneciori, poate.
          • +2 (2 voturi)    
            Cred ca i-am raspuns cuiva mai sus. (Luni, 11 noiembrie 2019, 22:01)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui prec

            AI ceva pe care-ti bazezi parerea, ai lucrat cu el sau e doar opinia ferma pe care ti-ai format-o citind prin tabloide? Ma omor dupa astia cu convingeri ferme formate dupa simtiri :))
        • 0 (2 voturi)    
          Si sa sa inchei. (Luni, 11 noiembrie 2019, 22:06)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Are o capacitate de analiza si sinteza iesita din comun. Are si o putere de munca (sau avea) exceptionala. Are IQ mult peste medie. Ca-l receptati voi ca pe un smecheras si incercati sa-l aduceti la nivelul vostru e una, dar omul a fost presedinte 10 ani si e singurul care a fost suspendat de doua ori. Ultima capmanie si-a facut-o din garaj cu jumatate din tara impotriva lui. Nu e in niciun caz prost, e ce vreti voi, dar nu prost. Dragnea e la puscarie pentru ca a furat voturi la referendumul pentru demiterea lui. Desteptilor si sensibililor ce sunteti voi.
  • +1 (5 voturi)    
    Cu (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:05)

    Coco_papagal [utilizator]

    tot respectul cuvenit domnul Barna nu are aluat de presedinte. USR era in T2 cu Ciolos sau Clotilde.
    • +1 (1 vot)    
      greu de spus (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:29)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Coco_papagal

      Istoria nu se face cu daca...se consemneaza faptele.
    • 0 (2 voturi)    
      De acord... (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:32)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Coco_papagal

      Chiar si cu Cosette de la Iasi.
    • +1 (3 voturi)    
      Mda (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:59)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui Coco_papagal

      Nu are aluat de presedinte in asa tara de cretini. Cred ca ai dreptate. Aici trebuie sa fii un bolovan incapabil sa legi 2 fraze, ca sa ai macar o sansa sa fii ales. Ca boborul voteaza dupa chipul si asemanarea lui.
    • 0 (0 voturi)    
      nu e chiar asa (Luni, 11 noiembrie 2019, 16:56)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Coco_papagal

      multi din votantii usr votau tot Iohannis oricine candida de la usr.

      problema nu e cat a obtinut usr, probelema e ca psd are aproape 40% (dancila, diaconu etc)
  • -2 (4 voturi)    
    Pariu? (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:47)

    Paleopterix [utilizator]

    Domnul Basescu a contribuit decisiv la intrarea PSD in turul 2, prin nominalizarea unui candidat fara sanse, dar care a luat suficient din voturile de dreapta pt ca dl. Barna sa ramana in urma tutei de teleorman. Si acum face profetii? Hai sa va fac si eu una: Iohannis are acum doar 10-12% in fata analfabetei. DAR, mare parte din votantii USR nu vor mai merge la vot in turul 2. La fel si multi votanti PNL sau PMP. Alta parte din votantii USR (inclusiv subsemnatul...poate) vor vota cu dancila, doar in semn de protest pentru prostia cronica manifestata de acest neam romanesc. Deci veorica se apropie cu vreo 5% de mutalaul de neamt. Apoi, inca 6% voturile lui Mateiash... tot la dancila. Daca mai castiga inca 1-2% de la ceilalti idioti care au votat anteriormente cu pleava de kelemen, cumpanasu si compania.. atunci tineti-va bine de pantaloni, pentru ca vom avea parte de 5 ani de stand-up comedy cu tanti veorica, in fiecare seara! La radio si la TV! Pe ce punem pariu ca dupa turul 2 ne vom face de tot rahatul in fata lumii, cu prima presedinta analfabeta si retardata functional din istoria omenirii?
    • 0 (2 voturi)    
      Tu ai vota-o pe Dăncilă că te regăsești în ea. (Luni, 11 noiembrie 2019, 15:43)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

      Fi cinstit și recunoaște.
    • 0 (0 voturi)    
      mai (Luni, 11 noiembrie 2019, 16:58)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

      nu e sanatos sa gandim asa
      nu putem sa o votam pe analfabeta doar dim ambitie.
      hai naiba sa fim seriosi!

      nu sunt fericit ca a iesit barna pe 3, dar oricum erau slabe sanse sa intre in t2. problema e ca psd a obtinut o gramada de voturi (daca-l adaugi si pe diaconu)

      oricum nu are sens sa ne pisham pe viitorul tarii (ce a mai ramas din el) din cauza unei ambitii personale!
    • 0 (0 voturi)    
      Prietene tu votezi cu Dăncilă în semn de protest (Luni, 11 noiembrie 2019, 19:42)

      BleahBleah [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

      Că Barna candidatul USR, nu a putut să mobilizeze electoratul obținut de partidul său la europarlamentare? Interesantă teorie ... Auzi, dar dacă Barna intra în turul 2 cu Iohannis, începeați să vă gudurați pe lângă electoratul PSD pentru a obține voturile necesare câștigării turului 2? Căci de prin altă parte nu prea aveați de unde lua.
      • 0 (0 voturi)    
        N-ai inteles nimic (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:07)

        Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui BleahBleah

        In primul rand... ai patit vreodata sa te lase masina in mijlocul unei intersectii aglomerate si sa iti vina sa scoti canistra din portbagaj si sa ii dai foc, de nervi? Asta e sentimentul meu acuma.
        In al doilea rand, se pare ca nu pricepi nimic. Oricum Barna sau Paleologu nu aveau absolut nici o sansa de a-l depasi pe marele mut in turul doi. Sistemul e prea ...beton sa poata careva sa il clinteasca. Problema, ma bleahbleah, este ca nu au ajuns nici unul in turul doi, unde avem, in loc, o proasta analfabeta, rusinea natiunii. Cand o vad imi vine sa imi dau foc la buletin, pe bune. Iar faptul ca a ajuns tuta satului in turul doi, i-a dat "aripi" si legitimitate sa vorbeasca in numele a un sfert din romani!! Acum pesedeii au legitimitate si curaj sa saboteze noul guvern cu orice ocazie, si o vor face, indiferent cine iese in final presedinte! Daca nu ajungea in turul doi, tuta ssatului disparea naibii in grota de unde a aparut, ok? Pricepi diferenta?
  • 0 (2 voturi)    
    vb. ala (Luni, 11 noiembrie 2019, 16:55)

    liviu_ [utilizator]

    care l-a pus pe paleologu doar ca sa ia de la banra
    hai sictir...
    to be fair... cel mai probabil barna pierdea oricum, dar ca idee!
    • 0 (0 voturi)    
      De când e de vină Paleologu și Băsescu ... (Luni, 11 noiembrie 2019, 19:51)

      BleahBleah [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Că Barna nu e în stare să-și mobilizeze electoratul ... Paleologu a luat cu 1 procent mai mult decât a luat PMP-ul la europarlamentare ... Barna nu intra în turul 2 nici cu procentul ăla ...
      Culmea cum de nu l-ați învinuit pe Băsescu căci candidând la europarlamentare cu partidulețul său ... Îi ia șansa USR-ului de a câștiga acele alegeri ... Ori atunci erați pe val, era bine ... Acum că vi s-a cam tăiat creanga de sub picioare căutați vinovați ... Băsescu, Paleologu, Iohannis, PNL, Rise Project ... Unii mai sus spuneau că poporul ăsta "cretin" e de vină ... Fără să vă uitați în propria curte unde s-ar putea să găsiți cauza acestui eșec ...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by