Sondaj USR: cât l-a afectat pe Dan Barna ancheta Rise Project / Topul prezidențiabililor în sondajul intern al Uniunii

de C.D.     HotNews.ro
Vineri, 25 octombrie 2019, 16:48 Actualitate | Politic


Dan Barna
Foto: Facebook
Impactul electoral al anchetei Rise Project asupra lui Dan Barna a fost de aproximativ 1%, candidatul USR fiind creditat cu 18,5%, față de 19,7% anterior, potrivit unul sondaj, publicat pe un grup intern al partidului.

Cu aceste procente, potrivit datelor consultate de HotNews.ro, Dan Barna se situează pe locul al treilea în topul prezidențiabililor, după Viorica Dăncilă care e creditată cu 23,4% în intențiile de vot, în creștere față de măsurătoarea precedentă, și Klaus Iohannis, care are o cotă electorală de 39%, în ușoară scădere.


Sondaj realizat la comanda USR


Dan Barna este cotat cu un procent similar USR-PLUS în intențiile de vot. Astfel, Uniunea ar obține un procent de 19,9% la parlamentare, fiind pe locul al treilea după PSD -24,9% și PNL - 36,8%.



Potrivit sondajului, Dan Barna a redus diferența dintre el și Iohannis, în perspectiva unui tur doi, recuperând aproape șapte procente față de măsurătoarea anterioară.



Datele se bazează pe rezultatele sondajelor efectuate în perioada 3-24 septembrie și 15-23 octombrie, eșantionul fiind de aproape 2.000 de persoane. Acesta din urmă a prins perioada anchetei Rise Project care a fost publicată pe 15 octombrie.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















30486 vizualizari

  • -19 (57 voturi)    
    ar fi jenant (Vineri, 25 octombrie 2019, 16:53)

    mmmircea [utilizator]

    sa-l bata Veo.
    • +39 (55 voturi)    
      Veo (Vineri, 25 octombrie 2019, 16:58)

      yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      are in subordine peste 1000 de primari care aduc voturi. Barna are 0 primari. just saying...
      • -2 (22 voturi)    
        are... (Vineri, 25 octombrie 2019, 18:57)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

        Dar si prestatia lui Barna in campanie a fost extrem de slaba. Daca e sa-l votez o fac doar pentru ca Johannis m-a dezamagit si pentru ca vreau cu orice pret ca Veorica nu sa prinda turul 2. Dar strict dupa prestatia lui, dar sigla USR in spate, nu l-as vota.
        • +5 (15 voturi)    
          Barna intra in turul doi! (Vineri, 25 octombrie 2019, 20:25)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Diaspora nu a fost luata in calcul si va aduce cel putin 2% iar scandalul Colectiv o va impinge pe Dancila mult sub 20%. Dancila nu are nici acum peste 20%. Pe unde merge, lumea se uita prin ea, e inexistenta pentru romani. E proasta Romaniei!
          • -3 (9 voturi)    
            păi conform statisticilor, diasporezii (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 10:17)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            nu prea s-au înscris pt. vot... se pare că lor le place doar scandalul ce iese seara pe la secţiile din străinătate, corespondenţa nu le surâde...
      • +2 (18 voturi)    
        Problema e alta (Vineri, 25 octombrie 2019, 19:35)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

        Bazinul electoral al USR e mai mare de 23-24% ? Cei care rezoneaza cu mesajul USR sunt mai mult de 23-24% din votanti ? Eu cred ca nu si atunci nici Barna nu poate depasi bariera asta, mai ales ca aici e vorba si de personalitatea omului. Probabil Barna chiar daca ar intra in turul 2, are zero sanse in fata lui Iohannis tocmai pentru ca nu va atrage voturi de pe zona stanga, singurul mod in care ar fi putut sa-l invinga. Dar votantii PSD nu vad in Barna o varianta mai buna decat Iohannis si astfel probabil 80% din ei nici nu se duc la vot adica ecartul se va mentine oricum.
        • 0 (14 voturi)    
          Daca vrem sa scapam de Dancila, votam Barna! (Vineri, 25 octombrie 2019, 20:27)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Dan Barna este singura noastra sansa de a scapa de Dancila si PSD. Daca Dancila nu intra in turul doi, ea si PSD sunt istorie. Dupa scandalul Colectiv, Dancila a scazut cu siguranta iar Diaspora nu a fost luata in calcul in sondaj.
          • -2 (6 voturi)    
            greşeşti (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 10:22)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            dănciloaia are întradevăr cariera politică terminată; psd-ul însă vă va mai da de furcă la alegerile de la anu' dacă-şi schimbă preşul.
        • -3 (5 voturi)    
          greşeşti (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 10:21)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          o bună parte din electoratul psd va vota barna doar pt. a se răzbuna pe toate şicanele făcute de klaus guvernului în ultimii 3 ani.
          deci şansa noastră de a scăpa de cinicul şi anostul klaus este ca dănciloaia să nu ajungă în turul doi...
      • -13 (27 voturi)    
        Barna nu ia mai mult de 10% (Vineri, 25 octombrie 2019, 19:48)

        simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

        18,5% cat ar lua Dan Barna la primul tur este o exagerare, un fals. Alte sondaje îl dau Pe Klaus Iohannis si Viorica Dăncilă cam cu aceleași procente dar Barna are undeva la 10%.

        Citat:
        "Dan Barna se situează pe locul al treilea în topul prezidențiabililor, după Viorica Dăncilă care e creditată cu 23,4% în intențiile de vot, în creștere față de măsurătoarea precedentă, și Klaus Iohannis, care are o cotă electorală de 39%, în ușoară scădere."
        • +4 (16 voturi)    
          Asa ai spus si la europarlamentare (Vineri, 25 octombrie 2019, 23:34)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          ca USR nu ia mai mult de 10%. Eh uite ca eu cred ca n-om fi toti atat de prosti incat sa alegem intre 2 inepti la prezidentiale.
          • 0 (12 voturi)    
            Din pacate (Vineri, 25 octombrie 2019, 23:40)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            Are Dreptate
            Nota bene : am votat USR la 26 Mai 2019, insa NU Barna N Ochi ( deoarece NU sunt masochist )
            • -2 (6 voturi)    
              Esti liber sa votezi ce vrei (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 12:43)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              Doar sa ma anunti si pe mine ce calitati are Iohannis si ce poate sa mai ofere acestei tari in urmatorii 5 ani. Daca dpdv intelectual nu am avut niste astepari prea mari de la el, macar o anumita rigoare si viziune pentru tara asta sa fi oferit si el. Dar nu are cum pentru ca si alea sunt legate tot de nivelul de inteligenta. Din ce se zvoneste prin sat , se implica la greu in desemnarea membrilor guvernului si se implica prost.
              • +2 (4 voturi)    
                Paleologu Presedinte (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 17:00)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                Atat am sa iti Spun
                • 0 (4 voturi)    
                  Adica Petrov ? (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 21:20)

                  Maspp [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                  Thanks, but no thanks. Paleologu a spus chiar el cum a venit ideea cu candidatura. L-a sunat Basescu si i-a spus ca s-au gandit ei ca ar fi cel mai bun de presedinte. Si omul in ignoranta lui a acceptat. Cum o fi mai nene sa te sune unul din cei mai mari borfasi pe care i-a cunoscut tara asta si tu sa sari in sus de bucurie ca ce sa vezi te-a descoperit cineva ca fiind bun de presedinte, adica ce caracter trebuie sa ai ? Asa , o minima intrebare nu-ti pui "Cum de m-a ales Petrov tocmai pe mine ?" Ori sunt prostul pe care vrea sa-l controleze mai tarzu ?
        • +1 (5 voturi)    
          Care sondaje? (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 0:32)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Cele de pe site-ul antena 3? Relevanta 0 - ieși din bulă.
          In diverse bule, Ramona Brusli și Cumpănașu iau 4 %.fiecare, cât Kelemen. Pleșoianu ar fi fost președinte, cu 2 bătrâni în piață stea gând semnături . Despre ce vorbim?
        • +2 (4 voturi)    
          nu ar trebui să luaţi de "sfinte" rezultatele (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 10:32)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          foarte variate dealtfel ale diverselor sondaje.
          vă dau un exemplu trăit: obişnuiesc să răspund la sondaje online, fiind înscris la mai multe case de sondaje; am răspuns recent la un sondaj politic despre următoarele alegeri (majoritatea sondajelor fiind altfel comerciale), am fost întrebat cu cine aş vota în primul tur, am răspuns, apoi am fost întrebat cu cine aş vota în turul 2 dacă candidatul votat în primul tur nu s-ar califica şi am răspuns că nu aş mai vota în turul 2. am fost instantaneu dat afară din sondaj sub pretextul că s-a atins deja numărul de răspunsuri necesare. deci răspunsurile la sondaje sunt selectate în funcţie de convenabilitatea lor raportat la rezultatele dorite... cam ăsta e nivelul de corectitudine al sondajelor şi implicit nivelul de încredere pe cae îl putem avea în ele...
      • -2 (2 voturi)    
        vrei să spui că aşa cum votează primarul (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 10:14)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

        votează tot satul? măi da' obedienţi ţărani mai avem... nu prea îmi vine să cred că prostia asta funcţionează 100%, într-o oarecare proporţie, poate...
    • +12 (26 voturi)    
      nu (Vineri, 25 octombrie 2019, 17:09)

      seven [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Ar fi doar Romania...
      • -2 (16 voturi)    
        Fara complexe, Barna si USR au scor bun (Vineri, 25 octombrie 2019, 18:00)

        animatron [utilizator] i-a raspuns lui seven

        Se practica cu multa pasiune autoflagerea si dispretul de sine, ca individ si colectivitate.

        Si nu e cazul, pentru ca publicul romanesc nu are habar, majoritar, de sondajele jenante pe care le au la ei acasa diversi "mari lideri" europeni, nu doar anonimi ca dl Barna.

        O societate normala nu are mentalitate colectiva de monolit, nu exista asa ceva nici macar intr-o dictatura comunista de tip Cuba sau Coreea de Nord, chiar si acolo, cu toata propaganda, sondajele trebuie masluite ca poporul sa para "strans unit in jurul conducatorului iubit".

        Romanii sunt foarte deschisi si adaptabili prin comparatie cu multe alte popoare din Europa, unde sunt lideri care primesc si peste 50% din voturi.

        In Romania, ai sustinatori ai stangii, ai liberalismului, ai nisa hipsterilor si corporatistilor care voteaza un fel de progresism, ai partide etnice, ai unionisti, ai multe optiuni si asa e de fapt normal.

        Tentatia hegemonica a apartinut pana acum PSD-ului si nu cred ca ar fi absolut necesar sau benefic pt tara noastra ca un alt partid sa vrea acelasi lucru, e suficient raul comis de acest mare partid care s-a comportat abuziv atunci cand a prins toate parghiile Puterii.

        USR-PLUS e un lucru bun pentru Romania (cu conditia ca dnii Ciolos-Barna sa nu-l urmeze pe dl Macron pe calea acestuia spre Moscova), avem nevoie de conexiunea asta la progresismul occidental.

        Asta nu inseamna ca alianta USR-PLUS trebuie sa devina agresiva cu toata lumea si sa pretinda la absolutism in politica, la monopolul adevarului si solutiilor.

        Politica moderna in Europa se face cu acorduri intre diferite forte politice, fara anateme si excomunicari.

        Majoritatea guvernelor europene sunt de coalitie, uneori chiar cu cate 5-6 partide, ca in Belgia, Olanda sau Danemarca, sau de la stanga la dreapta, ca in Germania, sau intre un partid "clasic" si unul "populist" ca in Italia, etc.

        USR-PLUS plafoneaza, a atins un palier de bazin electoral, in jurul a 20% (+-2%).
        Dl Barna e sub, deci unii USR nu-l voteaza.
        • -2 (16 voturi)    
          Acorduri ca mizeria aia de usl? (Vineri, 25 octombrie 2019, 20:03)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui animatron

          Thanks but not.
          • -5 (5 voturi)    
            nuu... (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 10:44)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

            acorduri precum pdl-psd din 2009, reeditarea fsn-ului de la începutul anilor '90...
            aşa îţî place, nu?
        • +2 (6 voturi)    
          acum 40-50 ani, în plină dictatură comunistă (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 10:43)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui animatron

          toţi românii priveau cu simpatie şi chiar jind spre occident care părea cel puţin, dacă nu era şi în fapt, mult mai conservator faţă de aşa zisul progresism scârbos de astăzi, cu corectitudine politică, egalităţi forţate de tot felul, măsuri aberante (precum ştergerea crucilor de pe biserici cu photoshop în prospectele turistice) pt. a nu-i "ofensa" pe imigranţii musulmani şi multe alte aberaţii...
          ce ne-am dorit şi ce a ieşit... ;(
    • +15 (27 voturi)    
      Ar demonstra (Vineri, 25 octombrie 2019, 17:10)

      Alexa.99. [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      la ce nivel a coborat tara asta (daca mai era nevoie).
    • +14 (26 voturi)    
      in Romania ?? (Vineri, 25 octombrie 2019, 17:41)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Nu ii cunosti pe romani, putem orice...In prostia noastra
    • -3 (13 voturi)    
      Si mai jenant... (Vineri, 25 octombrie 2019, 17:59)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Si mai jenant este ca vom avea o finala cu 2 dintre Klauz-Veo-Ilie. Poporul asta nu se mai face bine in veci. Cum sa votezi cu unul dintre astia 3? Unul se crede Rockstar, celalalt e un robotel in Stand-by permanent iar doamna … despre Dancila nici nu stiu ce dracu sa spun ca nimic din ceea ce spune si face nu are vreun sens.
    • -7 (11 voturi)    
      Ar fi jenant (Vineri, 25 octombrie 2019, 18:19)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Sa nu avem un candidat de stanga in turul 2.
      Mai ales intr-o tara saraca precum Romania...
      • 0 (10 voturi)    
        mda (Vineri, 25 octombrie 2019, 21:01)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Pai exact asa o sa fie pt ca nu intra in finala nici ve0 a voastra nici mirciu al nimanui.
      • +3 (5 voturi)    
        preşul - măcar teoretic-ideal - nu ar trebui (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 10:49)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        să aibă treabă nici cu stânga, nici cu dreapta şi nici cu alte direcţii spaţiale...
        politica economică este EXCLUSIV treaba guvernului şi indirect a parlamentului care legiferează.
        preşul nu ar trebui să-şi bage nasul unde nu-i fierbe oala ci să îşi vadă doar de prerogativele sale constituţionale (şi aşa exagerate, după părerea mea)
      • +1 (1 vot)    
        Cum adică? (Duminică, 27 octombrie 2019, 2:22)

        marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Iohannis este stânga. Barna e și mai de stânga. Veorica e undeva între ăștia doi (mai la dreapta lui Barna dar mai la stânga lui Iohannis).

        Singurul candidat asumat de non-Stânga este Paleologu. Restul sunt leftiști de diferite ”arome”.

        E literalmente imposibil ca finala să nu conțină minimum un candidat de Stânga - cel mai probabil amândoi finaliștii vor fi de stânga.
    • -3 (9 voturi)    
      Paleologu (Vineri, 25 octombrie 2019, 21:44)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Este in Turul al II lea

      Amin !
      • -2 (2 voturi)    
        dacă mai iei o doză, ajunge şi preş. (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 10:53)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        ;)
  • +11 (29 voturi)    
    Interesant (Vineri, 25 octombrie 2019, 16:58)

    banel [utilizator]

    Deci PSD inca se tine tare iar PRO + ALDE n-au reusit sa ia mai deloc din optiunile de vot, si asta in conditiile in care PSD a venit cu un candidat mai slab decat PRO+ ALDE.

    Altfel, sper ca Barna sa intre in turul 2, sa avem in sfarsit niste alegeri in care alegem intre doi candidati ok.
    • +1 (9 voturi)    
      sa nu-i subestimam, zic eu de fiecare data. (Vineri, 25 octombrie 2019, 18:46)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui banel

      in primul rand este clar o problema cu sondajele astea, indiferent cine le comanda. diferentele la alegerile anterioare au depasi cu mult marja de eroare.

      doi la mana, stim deja ca sondajele astea nu tin cont de optiunile romanilor din diaspora care vor conta la prezidentiale. de data asta vor putea vota teoretic chiar si de trei ori mai multi. parerea mea ca Barna va lua cam 500 de mii de voturi de aici.

      dar sa nu-i subestimam. nu au niciun interes sa se mobilizeze la aceste alegeri cele 2 gasti criminale, n-au o miza reala, dar daca se pun in miscare cei de la psd + proro + alde + udmr pot face prapad in privinta fraudelor electorale in teritoriu. chestiuni demonstrate in timp.

      si in situatia de fata, daca ar face ceva de genul asta, ar produce o "surpriza" (previzibila) lansandu-l pe Diaconu in turul 2 (veorica cedand de la ea in scopuri strategice). deci Barna/USR-PLUS trebuie sa traga sa ajunga la 2,5 milioane de votanti in turul 1, preferabil 3 ca sa nu depinda de niciun fel de manevra. si momentan nu arata chiar asa bine.
  • +4 (20 voturi)    
    Asta e cea mai tare (Vineri, 25 octombrie 2019, 16:59)

    adi_69 [utilizator]

    A redus distanta fata de Iohannis in lupta din turul doi, dar in turul 1 e cotat cu locul 3, tot mai in spatele lui Dancila…
    Daca si astia recunosc ca singurul candidat pe trend pozitiv dintre primii 3 e Dancila, atunci situatia e gravida si prezinta umflaturi!
    • +1 (11 voturi)    
      Am mai mult incredere in ce spune USR (Vineri, 25 octombrie 2019, 19:36)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      decat in sondaje facute de PNL si PSD. Nu stiu de ce, dar nu prea stiu sa minta.
      • -2 (8 voturi)    
        Cum să nu știe să mintă? (Vineri, 25 octombrie 2019, 22:50)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Păi partidul anti-penalilor susține un inculpat DNA la prezidențiale.

        Te mint pe față. Așa direct. Îți dai seama ce respect au față de inteligența românilor.
        • 0 (6 voturi)    
          Foarte bine fac (Vineri, 25 octombrie 2019, 23:35)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Voteaza Gigel pe oricare dintre aia 2 inepti. Lasa comentariile despre USR ca votantii USR sunt mai destepti decat tine.
  • -11 (19 voturi)    
    daca (Vineri, 25 octombrie 2019, 17:01)

    IonIonescuDeLaBrad [utilizator]

    Daca il bate Veo ar cam fi cazul sa-si caute de lucru, n-are ce cauta in politica.
    • +4 (10 voturi)    
      nu il bate Veo, ci votantii ei (Vineri, 25 octombrie 2019, 19:16)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui IonIonescuDeLaBrad

      sau nu reuseste sa muste din votantii cu viziuni mai liberale. In zona aia se bat Iohannis, Barna, Paleologu si in teorie si Kelemen.
      Nu e atat de carismatic cat sa rupa din votantii unui candidat in functie.
      Pensionarii si aparatul bugetar satesc e mult mai numeros decat tinerii care l-ar vota pe Barna.
    • +2 (8 voturi)    
      Din contra (Vineri, 25 octombrie 2019, 20:14)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui IonIonescuDeLaBrad

      E deja o realizare daca ajunge la 20%, asta dupa ultimele doua saptamani in care s-a tras cu tunul in el de la stamga la dreapta.
  • +8 (28 voturi)    
    Doamne Fereste ! (Vineri, 25 octombrie 2019, 17:05)

    Itsoc [utilizator]

    Tuta Nationala pe locul 2, incredibil !

    Ficusul vs Tuta Nationala, un T2 mai dezastruos decat Iliescu vs Vadim in 2000.

    De fapt nu e nicio noutate pentru inteligenta de gaina a romanilor.
    In fond tot romanii au votat-o pe printesa roz de voluntari ca regina a bucurestiului, tot romanii i-au bagat in parlament pe Becali, Felix dan voiculescu, Dolanescu, Irina Loghin; dan diaconescu si alte asemenea exemplare edificatoare pentru romani si Romania.

    N-ar fi ceva neobisnuit sa vezi in T2 doua plante, macar am scuti 2-3 h de mers la vot si alte cateva ore de privit "dezbaterile" electorale.
    • +4 (10 voturi)    
      de la 40% la 20% (Vineri, 25 octombrie 2019, 18:10)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      PSD a cazut de la 40% la 20% in 3 ani, consecinta incapatanarii PSD de a elibera violatori si pedofili din puscarii, chiar daca s-au dat mariri de salarii si pensii.
      • -1 (1 vot)    
        nu prea înţeleg (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 11:04)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui florinos

        vrei să spui că 20% din electorat este constituit din violatori & pedofili?
        wow, înseamnă că avem cel mai pervers electorat de pe mapamond...
    • 0 (4 voturi)    
      ai uitat să compari şi cu... (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 11:01)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      băşină vs prostănacul în 2009...
      iar "prinţesa roz de voluntari" cum o numeşti tu a fost mult mai bună pe post decât toţi predecesorii săi din acest secol, de la băsescu la oprescu...
  • -3 (17 voturi)    
    glaznost: care este prcentul minim pt Barna ? (Vineri, 25 octombrie 2019, 17:10)

    Poiana lui Occam [utilizator]

    si ce se intampla daca nu-l atinge ?
    Vreo consecinta ? Nu, ramane acolo pe pozitii si iti explica cat de mult a fost.
    Transparenta balcanica: in politica, in administratie, in agentiile statului, la interne si la smurd.
  • +3 (17 voturi)    
    Bine (Vineri, 25 octombrie 2019, 17:20)

    mitg [utilizator]

    Adevarata stire e ca Diaconu si Paleologu iau impreuna 11%, un procent electoral care imi da fiori.
    • +5 (11 voturi)    
      pai e explicabil... (Vineri, 25 octombrie 2019, 19:01)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Amandoi au fost aruncati in lupta ca sa incurce procentele USD/USR in turul 2.

      Diaconu atrage tot electoratul USL care nu poate totusi vota cu Veorica, Ciordache, Serban Nicolae, Nicolicea si restul,

      Iar Paleologu aduna tot electoratul de dreapta care e dezamagit de Johannis si neconvins de prestatia extrem de stearsa a lui Barna.
      • 0 (10 voturi)    
        Paleologu are un caracter infect! (Vineri, 25 octombrie 2019, 20:30)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Iohannis i-a promis post de ambasador daca ia voturi de la Barna. O mizerie tipica!
  • -10 (26 voturi)    
    Din grafic se poate observa că... (Vineri, 25 octombrie 2019, 17:25)

    Nyk1 [utilizator]

    ...o parte din votanții lui Dan Barna, în jur de 2%, au migrat la Viorica Dăncilă după ancheta SRI Project.
    • +1 (9 voturi)    
      Esti delusional, urangutani psd sa voteze usr?!! (Vineri, 25 octombrie 2019, 19:37)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Da’ cand au scapat din tzark bre???
    • 0 (10 voturi)    
      Interpretare stil PSD (Vineri, 25 octombrie 2019, 19:38)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Realitatea ar fi ca au migrat in zona nu stiu/nu votez.
  • -8 (22 voturi)    
    Daca scadem (Vineri, 25 octombrie 2019, 17:31)

    tony-s [utilizator]

    2-3 % de la barna si usr si adaugam 2-3 % la contracandidati avem rezultatul corect, toate sondajele facute de partide sunt masluite cu cateva procente in favoarea lor.
    • -1 (9 voturi)    
      macar nu sunt ca cele de la PSD (Vineri, 25 octombrie 2019, 18:30)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

      Cate 4% - Cumpanasu, Ramona Ioana, si alte lighioane
    • +4 (10 voturi)    
      Mie mi s-a parut ca USR a cam dat rezultate (Vineri, 25 octombrie 2019, 19:39)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

      corecte si inainte de europarlamentare. Mai degraba ceilalti au mintit. Deci tind sa-i cred.
      • -2 (6 voturi)    
        Mai ales (Vineri, 25 octombrie 2019, 20:14)

        tony-s [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        inaintea parlamentarelor din 2016 cand usr a dat un sondaj in care aveau 19% pt ca apoi peste cateva zile la alegeri sa ia sub 9%.
        • -1 (5 voturi)    
          Am zis inainte de europarlamentare (Vineri, 25 octombrie 2019, 23:36)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

          Nu inainte de 1989. Capisci ?
  • -1 (7 voturi)    
    Io nu inteled sondajele comandate (Vineri, 25 octombrie 2019, 18:27)

    Lucian Ilea [utilizator]

    femeia aia nu are cum sa castige
    de ce o prezinta lumea ca fiind pe locul 2
    si eu Lucian Aeli ruda cu marele Enea si cu si mai marele Iason
    pot aparea ca fiind cu 99%
    sau cu 101%
    ma incanta asta cu ceva?
  • -1 (5 voturi)    
    ar fi crescut fabulos .... (Vineri, 25 octombrie 2019, 18:43)

    sareta [utilizator]

    Ar fi crescut fabulos daca ar urla din toti rarunchii pentru :-limitarea numarului de parlamentari la 300 ,adica aplicarea vointei poporului la referendumul din 2012,-inchiderea TUTUROR caselor de pariuri,jocuri de noroc si Casinouri (lucru ce a distrus viitorul a sute de mii de tineri ),-desfiintarea asa ziselor Universitati de ”taraba” distrugatoare a competentelor reale .Altfel,sa tot scada baiatu .......cu succes
  • +2 (8 voturi)    
    Manipulare ieftina (Vineri, 25 octombrie 2019, 18:49)

    holinessdani [utilizator]

    Deci au luat in calcul si date stranse incepand cu 3 septembrie iar ancheta Rise a fost publicata in 15!
    Pai atunci sa ne arate si un sondaj de anul trecut ca are exact aceeasi relevanta: O.
    • +1 (5 voturi)    
      Vezi graficele (Vineri, 25 octombrie 2019, 22:25)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      Se iau in considerare sondajele din septembrie pentru a face o paralela cu cele de dupa 15 octombrie, ce este asa greu de inteles ?
  • -2 (10 voturi)    
    Cred ca mai mult l-a afectat negativ (Vineri, 25 octombrie 2019, 18:56)

    Habermas [utilizator]

    "negocierea" in stilul lui Ponta din discutiile cu PNL pt noul Guvern.

    In loc sa se arate maturi (si sa intre in competitie loiala cu Iohannis prin purtarea inteligenta a discutiilor si propunerilor), ceea ce le-ar fi adus un plus si lui Barna si USR-PLUS, "grup de fumat" al lui Barna & Baietii s-au comportant ca niste adolescenti caposi si lipsiti de responsabilitate. Normal ca au generat o oarecare ne-incredere (daca nu chiar alarma).

    Adica au negociat ca niste adolescenti care sunt dati peste cap de hormoni si acuma invata sa se descurce in lume.

    Sper ca data viitoare sa fie mai destepti.
  • +2 (12 voturi)    
    Nu cred ca Ficusu si Vioreaua sunt pe 1 si 2! (Vineri, 25 octombrie 2019, 20:00)

    N.S. [utilizator]

    Chiar nu cred ca suntem asa capcauni!
    • +1 (5 voturi)    
      Asta-i marfa boss (Vineri, 25 octombrie 2019, 23:03)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui N.S.

      Îți place, cumperi. Nu? Mergi mai departe.

      Asta-i tot ce poate oferi poporul ăsta(rectific: Securitatea): președinți-plantă, președinți-penali, președinți-securiști.

      Dar tu chiar îți închipui că acolo are voie să ajungă cineva necontrolabil? Sau Doamne ferește, cineva competent sau patriot?
      • -1 (3 voturi)    
        corect ! (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 11:15)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        cuvântul final în rezultatul alegerilor îl are STS care introduce procesele verbale centralizatoare de la secţiile de votare fără cel mai mic control sau observatori civili, că doar un serviciu secret e total acoperit de pavăza secretului !
        cine vrea sts, ăla iese.
        exemplu concret : 2009, de seara până a doua zi dimineaţa...
  • -1 (1 vot)    
    veatza politica e grele ici shea (Vineri, 25 octombrie 2019, 20:58)

    razeshu [utilizator]

    Cred ca gospodina analfabeta are sanse reale sa intre in Turul2. Apompat masiv bani in primarii si asta va duce la mobilizarea lobotomizatilor captivi la urne. Mareste si salariul minim mai nou, anunta pensii marite,… cum sa nu o voteze electoratul captiv ?
    Eu nu cred ca daca intra Veorik in T2 e bine pentru P$D. Cat timp nu sunt l abutoane si au in frunte o analfabeta vor ramane inghetati in proiect, vor crede ca au sanse de viitor si nu se vor reforma, nu vor schimba nimic. Dac anu intra in T2 se va gasi vreun baron local care sa adune cuiburile si sa ii readuc ain atentia publicului cand se va declansa criza ca banii-s pe sponci.
    In ce-l priveste pe Barna – poate e bine s anu intre in T2 si sa fie schimbat din fruntea USR apoi. Nu e un lider cu anvergura necesara pentru un asemenea partid. Nu are nici nivelul intelectual sau tinuta morala pentru postul de presedinte. nici Mutu sau alt candidat nu o are. Cu exceptia lui Paleologu desigur dar el va fi axfisiat de consilieri toxici impinsi de Marinel, probabil o vom vedea si pe Udrea la Cotroceni, nu m ar mira ��
    Tin minte ca in 96 toata lume aisi punea speranta in Milica saracu. Si avea toate atuurile – sustinut d eCoposu, profdesor Universitar, pupat piata Universitatii, CV curat,… . In plus era in tandem cu liderul de sindicat incoruptibil Ciorbea. Sa recunoastem ca pe hartie e o combinatie mult mai faina decat Barna + Ciolos. Ce s-a intamplat stim. Asa incat, satul sa tot validez raul cel mai mic poate merge o tura de urinat pe vot. Poate ca partidele ar trebui responsabilizate sa aduc ain fata oameni mai bine pregatiti. Chiar am sperat ca Barna e omul ala dar are deja pete in Cv si cred ca petele mari is alea de care (inca) nu stim ceea ce il face controlabil. Deci la capitolul moralitate deja pierde puncte. La nivel intelectual .. vorbeste mult aiurea, competitia e stransa cu Veorica, nu e de mirare ca nu s-a realizat ca avocat, nici nu avea cum. Nu poti ca Ardelean sa nu ai habar de Goga de ajungi sa fii ridi
    • 0 (2 voturi)    
      part 2 (Vineri, 25 octombrie 2019, 23:41)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

      ... ridiculizat de tzatza de Vulgutza, sa zici ca nu e treaba USR sa scoata Romania din criza, ca Iasi ul are sub 230 mii locuitori, perla cu „sustinatorii” ajutati cu fonduri Europene, … . Nici Mutu nu e ager la minte dar pare sa stie cand sa si tina gura. Barna are sanse sa ajunga bascalia liderilor UE pe la intalniri cu perle din astea spontane.
      De can dam decenit Republica nu am avut vreun presedinte ca lumea. Cu oferta de3 acum nu vom avea nici in urmatorii 5 ani. Niciunul din ei nu sunt modele si nu pot deveni simboluri. Doar niste bieti oportunisti ajunsi conjunctural in niste pozitii mult peste nivelul lor in tara asta unde piramida valorilor este rasturnata.
      Parerea mea deci e ca pierederea T2 de Barna va fi o infrangere de etapa a USR pe care o poate transforma in Victorie la Locale si Parlamentare. Presedintia nu e o miza. Ficusu a luat deja shapcutza de la Ratzoi, noul firman de Domnie, e game over, de aia sta mai mult plecat, nu se teme de nimic, jocurile sunt facute.
      Ca sa parafrazez un citat celebru – lasati orice speranta voi ce intrati aici – in cabina de vot in cazul acesta.
      Criza usoara sa avem ca de politicieni fripturisti si amatori nu o sa ducem lipsa niciodata.
  • +1 (5 voturi)    
    Sondaje din burta (Vineri, 25 octombrie 2019, 21:20)

    UncleSam [utilizator]

    Deci Barna a scazut dupa ancheta Rise si a crescut Veorica, deci au migrat alegatori de la USR la PSD, ireal. Astea sunt cifre scoase din burta, in Septembrie Barna se zbatea la 10-11% in mai toate sondajele, la jumatate din cat avea alianta, acum e in acelasi scor, cu partidul mai sa fie.
    Daia se agita SNSPA-istul sifonar cu o dezbatere vs. Iohannis si Dancila, el chiar crede in sondajul facut pt. ego-ul personal, cat de penibil.
    Hai cu autografele Barna, you go girl!
  • -1 (3 voturi)    
    Se repeta istoria (Vineri, 25 octombrie 2019, 22:14)

    Yoi [utilizator]

    măi băieţi voi toţi aveţi o problemă de percepţie gravă iar partidele chiar mai gravă decât voi şi o să vă explic.
    toţi se bat pe electoratul usr-plus ăştia de dreapta iar ăia de stânga nici nu trebuie să facă nimica că dacă să presupunem electoratul usr-plus alege să nu îi mai susţină pe cei de la usr-plus al doilea mandat al lui iohannis nu e sigur iar la parlamentare şi locale psd va câştiga iarăşi.
    păi să vă explic de ce:
    -----------------------------
    toţi alergătorii de la usr-plus sunt alegători care nu vor vota nici un partid în afară de usr-plus iar dacă nu erau ei nu votau cu nimeni aşa că toţi cei care cred că pot rupe ceva de la ei sunt naivi pentru că dacă nu vor vota cu usr-plus nu vor vota cu nimeni. acuma pnl face un calcul greşit la jocul stupid de a lovi în usr-plus iar dacă le-au reuşit tot în ei vor lovi pentru că ei nu înţeleg că usr-plus la europarlamentare au ajuns la 24% cu majoritatea electoratului pnl care era acel electorat care se aştepta să îl primească plocon pnl după dezastrele psd fiindcă nu erau alte alternative dar ghinion că a apărut şi usr-plus care le-au sugativat acel electorat pentru că erau prea mari semne de întrebare cum iohannis a avut atâtea ghinioane aşa că dacă crede cineva că electoratul usr-plus se va mai întoarce vreodată la pnl greşesc şi sigur nu sunt în mintea lui paleologu să facă o astfel de greşeală.
    acel electorat usr-plus dacă a fost dezamăgit singura mişcare care o să o facă e să nu mai voteze pentru că cu alte partide nu vor vota chiar dacă în turul doi va fi iohannis şi dăncilă pentru că datorită lui iohannis majoritatea sunt la usr-plus. ce nu înţelegeţi toţi nătărăi că asta doreşte şi psd să nu se meargă la vot că doar nu credeţi că s-au chinuit atâta să transfere electoratul usr-plus la iohannis sau paleologul că tot acolo erau chiar dacă mai câştiga ceva timp şi imagine dar nu era un câştig efectiv electoral pentru psd pentru că preşedenţia nu o aveau oricum iar dacă usl trăieşte atuncea escrocheria se p
  • -1 (5 voturi)    
    pnl+usr-plus=57% (Vineri, 25 octombrie 2019, 23:30)

    delco [utilizator]

    adio psd
    • +1 (3 voturi)    
      korekt, dar si (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 0:15)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui delco

      USL-PSD+ALDE/UDMR=83%
      Pe cand ALDE+ProRomania-PNL+PSD-UDMR=46%. Ei?
  • -1 (1 vot)    
    Irelevant si ilogic (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 6:15)

    tontu [utilizator]

    Greu de crezut ca motiunea a facut-o pe Viorica sa creasca in sondaje in timp ce PSD-ul scade. Prrimul grafic arata ca Viorica merge in turul 2, iar al treilea ii masoara pe Klaus si Dan?!
  • +1 (9 voturi)    
    propaganda usr strikes again (Sâmbătă, 26 octombrie 2019, 10:05)

    Razvan_M [utilizator]

    Toata povestea asta a fost fabricata de propagandistii lui Barna cu ajutorul Rise pentru a-l scoate in fata. Se stie ca in politica "any publicity is good publicity". Iar daca electoratul PSD observa ca Barna are capacitatea de ciordeala similara cu a unora dintre "liderii" PSD, atunci s-ar putea ca Barna sa ciordeasca niste voturi si de la PSD.

    Cum era aia cu "fara penali in functii publice"? Caci faptele comise de Barna au fost comise cu mai bine de 3 ani inainte - ca si colaborarile lui fructuoase cu autoritati publice corupte. Deci cei care-l baga in fata pe acest manechin stiau ca este penal, doar ca l-au imbracat frumos, i-au pus ochelari si gata Antreprenorul.

    PS Pentru credulii din USR plus minus: Rise a fost bun cand a scris despre Dragnea, nu? Problema mea nu este ca un asemenea partid participa in alegeri, ci ca un partid condus de indivizi corupti isi creeaza o imagine falsa si este umflat ca o gogoasa.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by