Barna ridică miza pentru susținerea guvernului PNL: adoptarea până mâine a legilor cerute de USR / Ieșirea din criză nu este mandatul USR

de C.D.     HotNews.ro
Luni, 21 octombrie 2019, 12:45 Actualitate | Politic


Dan Barna
Foto: USR, Facebook
USR cere punerea pe ordinea de zi a parlamentului și votarea până marți a inițiativei „Fără penali”, a legii de abrogare a recursului compensatoriu și a celei privind alegerea primarilor și șefilor de consilii județene în două tururi.

„Premierul desemnat, președintele Iohannis consideră că este o majoritate care susține această guvernare, foarte bine, pe asta ne bazăm si noi. În măsura în care vom avea aceste proiecte adoptate vom putea merge mai departe fără nicio problemă”, a spus liderul USR.

Întrebat dacă PNL va susține cererile, însă în parlament cele trei inițiative nu vor fi adoptate, înseamnă că USR nu va vota noul guvern, Barna a răspuns: „Dacă nu se va realiza, înseamnă că nu avem majoritate, înseamnă că nu avem ce să votăm”.

El a precizat ulterior că „votul nu va avea loc pentru că PSD boicotează”.

„Sunt două zile de parlament în care lucrurile pot să evolueze. Noi considerăm că nu am fost votați să ne predăm PSD”, a spus el. Această „combinatoristică locală” nu e în folosul cetățenilor, a adăugat el.

Barna a comentat că „este o minciună și un șantaj” ceea ce se susține că din cauza USR Viorica Dăncilă rămâne la Palatul Victoria.

„Ieșirea din criză nu este mandatul USR, ieșirea din criză este asumarea de către Ludovic Orban că obiectivele noastre sunt obiectivele celui care face majoritate”, a mai spus Dan Barna, citat de Digi 24.

Reacția lui Orban

Premierul desemnat Ludovic Orban a spus că PNL va susține, în Parlament, proiectul privind alegerea primarilor în două tururi și introducerea pe ordinea de zi a inițiativei "Fără penali", proiecte cerute de USR pentru a susține Guvernul PNL.

"După discuțiile pe care le-am avut cu partenerii de la USR am anunțat că vom susține în Biroul Permanent și în plen introducerea pe ordinea de zi a unor proiecte care sunt cu termenul de raport depășit și vom susține la vot. Proiectul de lege cu alegerea primarilor în două tururi este inițiat de PNL. Mai există încă două proiecte, unul inițiat de PMP și unul de USR. În ceea ce privește legea privind recursul compensatoriu PNL a înaintat propunerea legislativă privind abrogarea legii privind recursul compensatoriu. În ceea ce privește inițiativa «Fără penali» aici am luat decizia să susținem introducerea pe ordinea de zi atât a proiectului de revizuire a Constituției, în urma referendumului inițiat de președintele Iohannis în domeniul justiției cât și inițiativa «Fără penali», pentru că proiectul de revizuire a Constituției, în urma referendumului pe care l-am înaintat împreună, PNL și USR, conține modificarea Constituției în conformitate cu inițiativa «Fără penali»", a declarat, luni, liderul PNL Ludovic Orban.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















14481 vizualizari

  • -13 (69 voturi)    
    Apreciabil ca nu sunt in stare de un compromis! (Luni, 21 octombrie 2019, 12:53)

    Lok [utilizator]

    Cand absolut tot ce faci in politica este un compromis. Asa de tineri, asa de inutili.
    • +22 (50 voturi)    
      de ce sa fie regula ? (Luni, 21 octombrie 2019, 13:23)

      Kvothe [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      de 30 ani tot compromisuri facem, ne-am saturat cu totii de toata vechea clasa politica - stim care le sunt limitele si interesele, chiar daca USR-istii par uneori dezorientati - risc sa-i sustin, daca poate fi numit acest lucru "risc" avand in vedere ultimul prim-ministru..
      • -6 (34 voturi)    
        @Kvothe (Luni, 21 octombrie 2019, 13:35)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Kvothe

        De mai mult de 2000 de ani se fac compromisuri in politica, doar nu le-am inventat noi. Pune mana si citeste. Doar nu-ti inchipui ca USR va avea la alegerile urmatoare majoritate absoluta si-o sa poata face orice fara negocieri si fara compromisuri? Barna nu intra in turul II, singur isi sapa groapa (poate-l voteaza pesedistii daca promite ca o mai tine pe Dancila un an acolo).
        • -2 (10 voturi)    
          dintr-o extrema in alta, spre echilibru (Luni, 21 octombrie 2019, 14:08)

          Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          drama romanului de vreo doua milenii
        • +5 (11 voturi)    
          Cam cum? (Luni, 21 octombrie 2019, 14:17)

          JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Fura si ei dar ne da si noua? D-alea?
        • -1 (5 voturi)    
          Bravo (Luni, 21 octombrie 2019, 20:37)

          JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Corect.
      • -6 (32 voturi)    
        Pentru ca in politica nu intrii doar cand vrei tu. (Luni, 21 octombrie 2019, 13:46)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Kvothe

        La ce mai cersesc voturi daca nu au program sau initiativa? Scopul lor a fost doar sa darame PSD? Pai de bine de rau aveam guvern, cretin dar era guvern. Fara e grav. Rezidentiatul e doar un rahat mic, dar fara guvern or sa apara unele cu morti. Politica e un joc pe timp nu doar principii. Cine poate le face pe ambele, daca nu vei fi dat la o parte de Ponta.
        • -2 (10 voturi)    
          USR+ plus are program (Luni, 21 octombrie 2019, 13:57)

          florinos [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          USR+ plus are program de 1 an de zile:
          https://www.usr.ro/programul-usr/
          • +3 (15 voturi)    
            :)))))))))) Ala ii programul ??? (Luni, 21 octombrie 2019, 15:08)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui florinos

            Sa ma picur nu alta. Burtologie cu cuvinte de marketing puse intr-un labirint de webdesign? Ok. Radem si glumim da astia chiar nu au program.
            Vor mari sau nu taxele? Ai gasit tu in situl ala?
        • +4 (14 voturi)    
          logica ta functioneaza si invers (Luni, 21 octombrie 2019, 13:58)

          t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          De ce nu "se sacrifica" ALDE, Pro, UDMR si PMP si nu voteaza odata legile alea care au oricum o sustinere covarsitoare la populatie, ca sa putem odata sa iesim din blocaj. Stiu ca PSD-istii au alergie la inasprirea legilor impotriva borfasilor, dar sa faca si ei un compromis, sa-si incalce si ei macar o data convingerile de GIO, pentru binele tarii. Eh?
          • +1 (13 voturi)    
            Pai ei au dat jos Guvernu? (Luni, 21 octombrie 2019, 15:06)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

            Ce e drept Ponta o dat jos guvernu, dar cine tot striga asta de doi ani? Si daca numai la strigat sunt buni, sa treaca de partea strigatorilor si sa lase pe cei cu tupeu sa mearga la guvernare. Nu imi vine sa cred ca Ponta face mai multe in cateva luni decat toata asa numita opozitie. Noaptea mintii.
      • -1 (19 voturi)    
        intrebare pt USR-isti: au discutat cu Geoana ? (Luni, 21 octombrie 2019, 13:51)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Kvothe

        Au discutat inainte sa primeasca postul la NATO ?
        Dar dupa ?
        Occidentul va trage de urechi, dar nu v-ati prins.
        Drama romanului: se crede altfel decat "dusmanii".
        Dar fundamental doar sigla difera.
        • -3 (15 voturi)    
          L-ai descoperit pe Geoana? Vai, nu e spion rus? (Luni, 21 octombrie 2019, 14:22)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

          L-ai descoperit pe Geoana? Vai, nu e spion rus?

          Acum 10 ani, toti basistii (PNL-ul de azi si ceva din URSS+) spuneau in cor ca Geoana e spion rus. De ce? Ca asa le spunea lor unul chior si beat al carui portret il tineau pe perete si mai mult nu-i ducea capul.

          Azi, NATO l-a pus secretar general adjunct pe "spionul" de acum 10 ani iar chiorul betivan e dovedit turnator la Securitate.

          Si acum 10 ani si acum, oamenii normali au vazut normalitatea: Geoana - un om onest, educat si patriot; betivul chior care-i facea acuzatii: o jigodie de om, mincinoasa si rea, precum toti cei ce ii tineau portretul pe perete.

          Nu crezi ca e cam mare nesimtirea basistilor sa-l invoce acum pe Geoana si realizarile lui?
      • +2 (6 voturi)    
        f.bine (Luni, 21 octombrie 2019, 15:06)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Kvothe

        ramaneti cu dancila> dupa care, dottore p.m.
        iar voi, tot cu pancarte in palavrament. cati veti mai ramane la toamna viitoare.
        merge, mai o adunatura la viktoria, mai unul lega de gard, mai un pumn la moca vreunui mosh...activitate politica.

        preluare guvernarii e de prima urgenta, restul se pot rezolva pe parcurs. de la putere, va fi mai usor sa destructureze socialistii.
        asa, actiunea lor va da curaj pesedeilor de toate culorile cu si fara trandafiri.
        deja punr ingroasa pesedeaua. daca dancila intra in trurul doi, ussr, salvaplusistii vor fi in plus.\
        iar stanga poate castiga si localele din primavera.
    • -1 (13 voturi)    
      HaBarna = fuga de responsabilitate (Luni, 21 octombrie 2019, 13:57)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      HaBarna nu stie cum sa fuga mai repede de responsabilitate. Cel mai usor in lume e sa stai pe margine si sa critici orice si asta face HaBarna si USR++.
      si cel mai rau este ca aceasta fuga de responsabilitate practic ne lasa cu Dancila in continuare premier. Practic, au dat-o jos pe Dancila ca sa o lase tot pe ea. Sau chiar asta vrea HaBarna?
      Sper ca Johannis sa lupte si sa puna guvernul PNL si va avea clar votul meu!
      • -3 (3 voturi)    
        ar fi mai bun un guvern al mafiei portocalii (Luni, 21 octombrie 2019, 21:25)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        ori un guvern absolut nou si eficient, ori lasati-i naibii pe rosii in functii, pe aia macar ii cunoastem; chiar n-am chef de pedelisti in locul pesedistilor
        • +1 (1 vot)    
          n'ai chef (Marţi, 22 octombrie 2019, 10:35)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          de nimeni altcineva, decat de pesedisti, rosule care esti ! :-)
          ai ave' si mata o sinecura de la alde dancila si dottore...
    • -1 (5 voturi)    
      BB up ! (Luni, 21 octombrie 2019, 15:50)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Bine Barna !
  • +23 (61 voturi)    
    Bravo - nici un pas inapoi (Luni, 21 octombrie 2019, 12:56)

    Kosmos [utilizator]

    De 30 de ani PSD si PNL au rulat puterea nefacand nimic in Romania.
    Establishmentul se pare ca are si anchete la comanda (Riuse Project.
    Sper ca Barna sa nu faca n ici un pas inapoi altfel pierde votul meu .
    Avem nevoie de alegeri anticipate. Cum isi poate imagina PNL ca poate guverna cu un parlament dominat de PSD ALDE si PRO Romania.
    • -1 (9 voturi)    
      Rise Project la comanda? (Luni, 21 octombrie 2019, 14:03)

      lgeu [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      la fel a fost si in cazul valiza?

      Luam de buna doar ce ne convine, nu?
      Asta da dezinformare!
    • +1 (13 voturi)    
      uniunea salvati romania voi, noi stam in opozitie (Luni, 21 octombrie 2019, 14:04)

      premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      cu mentalitatea asta o sa avem usl2, usl3, etc
      pt ca majoritate nu vor avea niciodata
    • 0 (10 voturi)    
      Orban se lauda cu talentul de negociator (Luni, 21 octombrie 2019, 14:18)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      Daca e asa bun diplomat, super! Are o tema de casa simpla. Se iau niste legi de bun simt, sustinute masiv de populatie "fara penali" si "borfasii nu mai ies pe repede-inainte din puscarie". Se cere sa gaseasca suport parlamentar pentru asta. Daca reuseste, bravo! E bun de prim-ministru. Daca nu...pai daca pe astea simple, de bun simt si cu suport masiv la populatie nu le trece, ce sa mai vorbim de alte reforme?
    • 0 (8 voturi)    
      aiureli (Luni, 21 octombrie 2019, 14:19)

      BogdanNicolaescu [anonim] i-a raspuns lui Kosmos

      alegeri anticipate nu se pot face in Romania
      este practic imposibil
      ce spui tu sunt aiureli imposibile constitutional. Pana una alta e nevoie de premier de azi, nu de maine. Pe cine pui? si cum?
      las-o p-asta cu alegerile anticipate ca e o aiureala.
  • +16 (34 voturi)    
    presiune (Luni, 21 octombrie 2019, 12:56)

    Ademordna [utilizator]

    E bine ca Barna mentine presiunea si impinge aceste masuri extrem de necesare.
    Dar e incorect cand sustine ca votul pe fiecare din ele este similar cu votul de demitere a Veoricai si cu votul pentru noul guvern PNL. E foarte posibil sa ai (sau sa fi avut) majoritate pentru unele si nu pentru altele.
    Iar PNL-ul e departe de a fi in control al Parlamentului. E remarcabil deja ca au reusit sa o dea jos pe Dancila. Ar fi minunat sa reuseasca in toate aceste eforturi.
    Insa e nevoie de un plan B cu care sa fie de acord toata opozitia democratica ca sa nu se ajunga la niste contre intre ei de care nu beneficiaza decat ceilalti.
    • -13 (25 voturi)    
      votul in doua tururi e neimportant (Luni, 21 octombrie 2019, 13:56)

      Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      degeaba face usr din tantzar armasar.
      E doar un mod de vot care ar avantaja, in momentul asta, usr-ul si pro-ro.
      Nu e vreo miza a democratiei.
      In continuare, usr: demagogi care se agata de propriile lozinci.
      • +5 (11 voturi)    
        Asta sustii matale (Luni, 21 octombrie 2019, 14:23)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        Pe mine m-a scarbit blatul pnl-psd numit usl.
        Asa ca mai incet cu pianul pe scari !
        PNL nu e chiar sfanta fecioara neprihanita pe care o vezi tu.
        Votul in doua tururi este tot un blat intre psd si pnl.
        Ti-aduci aminte, nu ?
        • -2 (4 voturi)    
          sustinut de basexu si PDL! (Luni, 21 octombrie 2019, 21:26)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          remember?
      • +2 (6 voturi)    
        Asa si ? (Luni, 21 octombrie 2019, 14:25)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        E un element important pentru electoratul USR si in plus si l-au asumat de mult timp. Foarte bine ca se agatat de propiile lozinci. Daca azi spun una si maine faci alta ( tipic pentru PNL/PSD) de ce i-as mai vota ? Care ar mai diferenta dintre ei si ceilalti ?
      • +2 (6 voturi)    
        deci (Luni, 21 octombrie 2019, 14:53)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        tu zici ca e ok sa ai primari votati cu 15% din populatie, nu? e democratic...
    • -1 (3 voturi)    
      Un acord minimal care sa insoteasca motiunea, (Luni, 21 octombrie 2019, 14:01)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      era obligatoriu inainte de votul acesteia !! Altfel , decalogul din ziua motiunii devine sinonim cu ''programul'' Ciumei adica : Umbra de rata pe miros de varza!
      Imi doresc ca in 2020 pnl si usr sa fie invingatori , in orice ordine si in acest context e necesar ca daca pnl a inceput cumva o aventura, careia nu-i cunoaste desfasurarea, usr sa nu-i urmeze caci alegatorii lor(pnl/usr), vor putea reveni la a abandona votul daca se vor simti tradati ! Latrinele toate lucreaza in directia : aceeasi mizerie !
  • -18 (40 voturi)    
    Barna incepe sa joace politic... (Luni, 21 octombrie 2019, 12:58)

    demaGOGU [utilizator]

    ...putin importa daca o face, cel mai probabil, papushat de servicii.
  • -5 (35 voturi)    
    Asta isi cunoaste electoratul! (Luni, 21 octombrie 2019, 13:01)

    newlook [utilizator]

    E clar ca Barna asta isi cunoaste electoratul si i se adreseaza pe masura! Cate saloane, atatia Napoleoni!
  • -2 (54 voturi)    
    USR: ca altfel ne luam jucariile si plecam. (Luni, 21 octombrie 2019, 13:03)

    Habermas [utilizator]

    USR nu a inteles inca ce inseamna guvernarea (iar PLUS zice ca ei doar pentru ca au interes sa mearga inainte impreuna):

    valoarea ta ca politician / partid, se vede atunci cand Romania este in situatie dificila. ACUM se afla Romania in situatie dificila, nu intr-un viitor in care USR crede ca va castiga alegerile - un viitor care risca sa nu mai vina deloc daca PSD-ul subtilizeaza Romania si o baga in clubul Rusia-China in timp ce USR si altii santajeaza PNL-ul si Romania cu sclifoselile lor.

    Le spun eu un secret: poate ca ar fi avut o sansa sa castige alegerile, poate; dar numai pana in momentul in care au aratat cat sunt de imaturi.

    Si le mai spun un secret: chair daca ati castiga alegerile (nu va fi cazul, dar sa presupunem de dragul argumentului), credeti va veti castiga suficiente voturi in Parlament incat sa puteti guverna singuri? Serios? V-ati schimbat scutecele sau ati uitat, ca vine un miros suspect dinspre voi.
    • -7 (25 voturi)    
      nu e de la scutece, (Luni, 21 octombrie 2019, 13:23)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      e de la gandire. Aceeasi materie, aceeasi culoare, acelasi miros.
    • -5 (23 voturi)    
      usr e tot de stanga!! (Luni, 21 octombrie 2019, 13:41)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      The same old story: securisti noi sau puii celor dinainte!!! Neo-marxismul este de stanga, stanga e criminala!
    • +7 (15 voturi)    
      debitezi aberatii (Luni, 21 octombrie 2019, 13:49)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Daca Orban ar merge la PSD-ALDE-Pro si ar spune ca vrea voturile, si promite ca nu schimba nimic din legile modificate de PSD, lasa justitia sub presiune, pastraza pilele si amantele "care e oameni", ba chiar mai si le sporeste, obtine voturile.
      Daca promite functii si imunitate, daca promite locuri eligibile in aliante, daca promite contracte...eu sunt convins ca poate strange 75% sustinere in parlament. Si sigur o schimba pe Viorica. Dar va convin conditiile? Ca mie nu! Si unde trageti voi linia? Ca pentru mine linia a fost deja depasita cand alde Ponta si Tariceanu apar la brat cu Orban si pun la cale de o "guvernare responsabila". Cu Monta si Tradiceanu? Cu 100 de traseisti (spuma GIO)? Si cica fara PMP (nu ca ar fi mai de soi Base), dar doar pentru a face majoritatea si mai plina de scursuri tradatoare, adica la mana lor.
      • 0 (2 voturi)    
        . (Luni, 21 octombrie 2019, 17:29)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

        exact, riscul cel mai mare legat de demobilizarea electoratului (nu doar cel al usr, ci si cel al pnl) tine de un potential blat care schimba doar culoarea politica dar mentine toate aberatiile pe care le-a inceput psd. usr nu ar trebui sa faca nimic practic ce poate duce la asa ceva, in rest ce se declara tine doar de politica de moment.

        iar un partener cu mai putine voturi de care depinde majoritatea politica are foarte multe modalitati de a impune o agenda limitata si concreta. exact asta face renew in UE (cum a facut udmr 3 decenii la noi), exact asta ar trebui sa fie rolul usr si plus pe termen mediu in Romania.

        nu tine doar de necesitatea mentinerii unor principii sau evitarii unor compromisuri (esti intr-o alianta parlamentara cu Ponta si Tariceanu, deci din start te-ai umplut de noroi, trebuie doar sa ai grija sa nu te afunzi). tine de modalitatea de negociere prin care o formatiune mica poate avea un impact major.
    • +14 (22 voturi)    
      Situatia dificila (Luni, 21 octombrie 2019, 13:49)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Romania se afla intr-o situatie dificila datorita votului dat de cetatenii ei, care trebuie sa bea pana la fund paharul prostiei facute in 2016. O incercare de a forma un guvern inutil, fara majoritate parlamentara, nu va fi decat apa la moara PSD si aceiasi cetateni care i-au votat in 2016 vor avea motiv sa ii voteze din nou ca urmare a potopului PSD-ist de minciuni spuse un an intreg de acum pana la alegeri. USR nu a creat aceasta situatie si nu vrea sa fie tarata in noroi fara majoritate parlamentara.
      • -5 (17 voturi)    
        Lasa de ce, stim de ce. (Luni, 21 octombrie 2019, 13:57)

        Habermas [utilizator] i-a raspuns lui john-doe

        Important este: scoti Romania din dificultate sau o lasi acolo (si zici ca "vii mai tarziu")?
        • +1 (7 voturi)    
          important e sa-ti masori forta (Luni, 21 octombrie 2019, 14:10)

          t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

          si sa nu promiti ca scoti trasura din sant cand esti constient ca nu ai forta necesara, si asta doar pentru a-ti face un selfie pe capra vizitiului.
          • 0 (4 voturi)    
            Greseala (Luni, 21 octombrie 2019, 15:42)

            john-doe [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

            Scuze amice, ti-am dat minus din greseala, sper ca oamenii cu scaun la cap sa corecteze aceasta mosntruoasa eroare!
        • +1 (5 voturi)    
          Dar, desigur, respectand neabatut principiile pnl (Luni, 21 octombrie 2019, 14:25)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

          nu-i asa?
    • +2 (8 voturi)    
      USR (Luni, 21 octombrie 2019, 14:21)

      BogdanNicolaescu [anonim] i-a raspuns lui Habermas

      USR niste troli inutili
  • +14 (48 voturi)    
    Barna forteaza inteligent. (Luni, 21 octombrie 2019, 13:05)

    Lucky1 [utilizator]

    Iata ca, cel putin teoretic, lucrurile devin posibile. De fapt solicitarile lui Barna sunt un minim pentru inceperea unei gandiri despre democratie si Stat de Drept.
    Daca acest minim nu este sprijinit de parlamentari inseamna ca toti sunt niste trogloditi, mincinosi si fara caracter si, iarasi, Barna are dreptate: daca nu ai majoritate, ce sa sustii? O alta serie de compromisuri licenta USL?
  • +17 (33 voturi)    
    Bravo (Luni, 21 octombrie 2019, 13:05)

    sipu [utilizator]

    O miscare care va arata cu adevarat cum se sta” in parlament ......
  • +11 (37 voturi)    
    Barna are dreptate (Luni, 21 octombrie 2019, 13:06)

    florinos [utilizator]

    Barna are dreptate, daca PNL are majoritate atunci sa voteze legile altfel se dovedeste ca Klaus Iohannis si Orban nu au avut un plan cand au initiat motiunea de cenzura, ceea ce nu m-ar mira.
    • +1 (29 voturi)    
      serios? (Luni, 21 octombrie 2019, 13:24)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      Si oare CINE a mai semnat, sustinut si votat motiunea? Ah, usr. Ce misto e sa te dai virgina dupa ce ai fost starleta in orgie
      • +6 (16 voturi)    
        USR (Luni, 21 octombrie 2019, 13:55)

        florinos [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        USR a spus ca sustine motiunea dar nu vrea la guvernare asa ca isi tine cuvantul din respect pentru alegatori.

        Toata treaba cu motiunea il avantajeaza pe Klaus Iohannis pentru ca Dancila scade in sondaje si pierde din sustinerea primarilor care nu pot fi momiti cu ajutoare de la Guvern.
  • +13 (21 voturi)    
    asa da (Luni, 21 octombrie 2019, 13:10)

    Vic_Tor [utilizator]

    Asa da, optiuni ferme, conditii corecte si bune pentru tara
  • -5 (23 voturi)    
    USR și Barna nu au înțeles nimic. (Luni, 21 octombrie 2019, 13:16)

    asavreau [utilizator]

    PSD a jucat cum au vrut ei cât au fost la guvernare.Dacă Barna vrea să treacă niște legi de pe o zi pe alta,poate asta numai dacă este la guvernare.Cu Dăncilă prim ministru nu se va face nimic din ce vrea Barna și nu înțeleg de ce o preferă pe Dăncilă în continuare.Până la urmă văd o alianță monstruoasă PSD-USR că prea se potrivesc la caracter.
    • -2 (4 voturi)    
      Si cu Orban ce se va face din ce vrea USR ? (Luni, 21 octombrie 2019, 14:26)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Adica tu vrei ca USR sa sustina PNL doar asa in virtutea faptului ca au acelasi adversar ? Din punctul de vedere al votantilor USR , PSD = PNL , ai inteles acum ?
      • +2 (4 voturi)    
        Nu ai înțeles. (Luni, 21 octombrie 2019, 15:25)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Nu vei putea schimba nici-o lege atât timp cât stai pe margine.Poți schimba și adopta rapid legi numai dacă ești la guvernare și USR ajută PSD să se mențină la guvernare și să rămână legile așa cum sunt.
        • -2 (2 voturi)    
          Cum schimbi legi intr-un guvern minoritar ? (Luni, 21 octombrie 2019, 19:16)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Legile nu le schimba guvernul, ci parlamentul. Guvernul initiaza o lege dar in final ajunge tot in parlament.
  • -5 (31 voturi)    
    „Ridică miza” ?! (Luni, 21 octombrie 2019, 13:21)

    Tescovin [utilizator]

    Barna nu ridică nici o miză. Doar fuge de responsabilitate ca dracul de tămâie. A cerut ca PNL-ul să își ia angajamentul că va promova acele legi. Imediat ce a devenit plauzibil că PNL e dispus să facă acest lucru, Barna a venit cu o replică de tipul „băi iepurașule, iar n-ai bască” - și anume legile să fie adoptate „până mâine”. Dacă e așa important să fie adoptate până mâine, de ce nu a pus asta pe tapet încă de acum o săptămână, când a început discuția ?
    Nu doar că USR nu are de gând să pună osul la treaba guvernării, dar nici măcar nu ar vrea să fie asociat în vreun fel cu aceasta, susținând din Parlament un guvern PNL. Politica USR este scoaterea castanelor din foc cu mâna altuia și chibițatul de pe margine, la care sunt ași. Ei sunt #rezist-enți prin vocație, nu vă așteptați la ei să pună mâna să și facă ceva.
  • -5 (25 voturi)    
    Farfuridi curat... (Luni, 21 octombrie 2019, 13:29)

    CetateanulRoman [utilizator]

    "Ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele… esenţiale"
    Adica hai sa dam jos guvernul dar sa il lasam asa pina dupa alegeri...... ca noi nu vrem sa riscam.
    Isi bate joc de noi! Si "comunicatorii" trimisi pe la televiziuni arata ca e vorba de un partid inutil condus de un "lider vizionar"; parca vad ca ii da mustata in doua saptamini...
    In "inteligenta lor nemarginita" se joaca de-a managerii; nivelul lor de negociere fiind "am zis!!!"
    Interesul poarta fesul! egocentrismul si grandomania nu sint tratabile!
    Faptul ca nu misca in front si nu pleaca nimeni catre pnl sau pmp arata ca sint toti o apa si-un pamint
    Ne explica don'soara pruna cum diseara cum sta treaba dar sintem noi prea prosti sa intelegem. Sa intelegem cum ca lor asa le e mai bine
    • 0 (8 voturi)    
      Campii (Luni, 21 octombrie 2019, 13:57)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Ce frumos e sa dai din gura cand nimic nu ai a spune!(asta ca sa continuam cu citatele din clasici) .
      USR nu e vinovat de situatia actuala si nu are nici majoritatea parlamentara pentru a indrepta ceva. Negocieri se fac cand partile sunt de buna credinta, dar tot ce vrea PSD e sa scape de Dancila si sa injure un guvern minoritar al opozitiei un an intreg!. Daca PNL, care nu uitam a fost in USL, vrea sa fie balacarit un an fara a putea schimba ceva, doar pentru ceva functioare pe ici pe colo, e treaba lor!
      • +2 (4 voturi)    
        După încă un an cu PSD,pa! (Luni, 21 octombrie 2019, 15:31)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui john-doe

        Nu mai ai ce modifica,nu mai ai pentru cine face modificări.Sincer sunt sătul și scârbit de comportamentul tuturor celor care au semnat moțiunea.România este plină de pile și cumetrii PSD și încă un an cu ei,garantez că nu-i mai scoți pe veci.Românii vor ajunge să nu mai iasă din nou la vot și se va repeta situația din 2016.
    • 0 (8 voturi)    
      Bine, bine, cunoastem textele voastre (Luni, 21 octombrie 2019, 14:28)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Doar ca astia sunt singurii care tin cont de ce vrea electoratul lor. Da ? Daca pe tine nu te baga in seama aia pe care-i votezi, e foarte ok. USR trebuie sa fie radical si consecvent in ceea ce sustine. Oricum Barna nu ia decizii de capul lui, daca majoritatea din conducere se opune, nu poate sa faca nimic, nu e ca in PSD/PNL unde jupanul decide pentru toti.
    • 0 (4 voturi)    
      sa se revizuiasca guvernul, primesc (Luni, 21 octombrie 2019, 14:45)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Dar sa nu se schimbe nimica, ca nu avem 50% pentru nicio lege. Ordonante pe justitie 0. Legile electorale lasate modificate ca sa avantajeze partidele mari (PSD- inclus) sau partidele cu specific regional (au un proicent mare in cateva regiuni). Borfasii raman pe strazi, ca nu votam impotriva scaparii coruptilor inainte de termen. Penalii "e si ei oameni", trebuie sa mananca si gura lor o pita de lux. Curat Farfuridi!
  • -5 (25 voturi)    
    Barna (Luni, 21 octombrie 2019, 13:49)

    2016 [utilizator]

    este intr-o dunga si cam infantil! El vrea alegeri in 2 tururi pentru primari, UDMR-ul spune ca este contra. Cum isi imagineaza acest retardat ca poate sa treaca aceasta lege fara voturile UDMR-ului? Este batut in cap tare.
    Daca o tine asa, va pierde din electorat, doarece pune conditii absurde. Daca ar fi majoritate PNL-USR in parlament, as intelege sa ceara asa ceva, insa parlamentul contine acum 5 formatiuni minoritare (nu am inclus pzdistii lui Dragneev), insa unele cu mai multi votanti, care sunt hotaratoare. Cu USR si UDMR, unul hais si unul cea, va dainui cotcodacila mult si bine!
    • -5 (19 voturi)    
      electorat? (Luni, 21 octombrie 2019, 13:57)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui 2016

      Nu pierde nimic. Fanii nu-si pun intrebari si aplauda ca focile orice suna bine si este lipsit de orice urma de logica sau aplicabilitate in viata reala, cum bine ai dat exemplul cu udemere.
      • -2 (8 voturi)    
        Pleaca ma de-aici (Luni, 21 octombrie 2019, 14:30)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Electoratul USR vrea consecventa si respectarea unor principii. Din contra, daca decid sa sustina un guvern liberal, risca sa-si piarda mult din sustinere. Electoratul USR stie ca PNL nu e diferit de PSD in esenta structurii lor mentale.
        • -1 (5 voturi)    
          printzipii (Luni, 21 octombrie 2019, 17:57)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Principiul co.ului, particip si nu ma bag. Adica dai jos psd si lasi TOT psd interimar impunand conditii care NU pot fi indeplinite nici daca penelistii voteaza 100%? Multa logica, mare turma
          • -1 (3 voturi)    
            Da, e perfect (Luni, 21 octombrie 2019, 19:17)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            Le-a redus 70% din putere, guvernul interimar nu poate face mare lucru.
      • +1 (5 voturi)    
        Hm... (Luni, 21 octombrie 2019, 14:40)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        ...nu stiu daca ai dreptate.
        Despre fanii sau cum sunt numiti poporul PSD poti crede ca "aplauda ca focile" dar USR/PLUS au alt limbaj, se adreseaza altei categorii, unei categorii de oameni care au un minim de pretentii si sunt deceptionati de calitatea reprobabila dovedita de vechii politicieni, incluzand PNL/ALDE si ceilalti.
        Cine este UDMR? Are acum drept de veto? Are un mandat in alb din partea alegatorilor de nationalitate maghiara? Nu cred, se vede din rezultatele de la ultimele alegeri ca este deja sanctionat de electoratul propriu. Oare doreste cu adevarat rasturnarea Guvernului care i-a aruncat cateva ciolane sa roada? Caci, ce este mai important aici? Alegerea la locale in 2 tururi sau initiativa "Fara penali"? Este chiar indiferenta totala pentru calitatea candidatiolor numai de dragul de a fi sigur de un loc la primarie?
        Eu cred ca numai fortand lucrurile si testandu-le la extremitati poti avea rezultate maxime in timp minim. Numai un cataclism poate deschide ochii adormitilor si-i face sa-si miste creierasul.
        • 0 (4 voturi)    
          neah (Luni, 21 octombrie 2019, 18:06)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          Focile aplauda la fel. Doar ca focile pesediste o fac pe ceva palpabil (1kg ulei, 100 la pensie etc) iar cele useriste o fac pe idei gen sa fie pace pe pamant si fara NIMIC concret, cel mult aberatii care suna bine. Cumva, focile pesediste se aleg cu ceva, in afara de vorbe goale si mumoase, fara pic de aplicabilitate legala sau practica.

          Nu ai ce sa "fortezi" aici. Pui conditii care NU pot fi indeplinite de catre pnl si o lasi pe veorica la butoane? Sau placa cu anticipatele, desi NU se pot face... dooooh. Pe cine fortezi si cum?!?

          Aberatia de oenge pseudo-partid pe criterii etnice, nedeclarat, denumita udmr face ce a facut dintotdeauna: santaj si interesul propriu al gastii de la varf.
          • 0 (0 voturi)    
            .Pe cine fortezi??? (Marţi, 22 octombrie 2019, 3:15)

            Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            Pe cei care impersoneaza orice altceva decat ce reprezinta in realitate.
            Cum? smulgandu-le mastile de pe fata, oferind oamenilor posibilitatea sa-i citeasca exact ce sunt.
            Orice ipocrizie are o limita. Asta este limita la care trebuie testati. De aceea trebuie mers pana la cap, Chiar daca acum pare absurd si prea riscant. Este infinit mai putin riscant decat ca acesti indivizi cu mii de identitati sa ramana ascunsi in spatele mastilor continuandu-si procesul metamorforfic.
    • -1 (7 voturi)    
      Scenariul perfect (Luni, 21 octombrie 2019, 14:29)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui 2016

      USR propune, UDMR se opune, iar PNL este de vină că nu s-a adoptat.
  • +1 (7 voturi)    
    Good (Luni, 21 octombrie 2019, 14:12)

    Coco_papagal [utilizator]

    Point Barna! Gut gesagt, richtig gemacht!
    USL ul traieste, iar trolii lui s au activat:)
  • -1 (9 voturi)    
    Asa da (Luni, 21 octombrie 2019, 14:21)

    JustinCase [utilizator]

    Incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult USR.
  • -2 (10 voturi)    
    Miza-biciclista (Luni, 21 octombrie 2019, 14:26)

    ww [utilizator]

    Incep sa vad tot mai des hainutele cele albe ale dlui Barna ca pe niste camasi de forta. Daca si atunci cand nu-l intreaba nimeni nimic debiteaza aberatii peste aberatii, inteleg perfect de ce staff-ul evita dezbaterile deschise cu contracandidati. Oare ce ar face bietul om in fata unuia ca Paleologu?
    Pacat ca nu ne trezim din mascarada sinistra pusa in scena: un presedinte de partid parlamentar cu procentaj de 9% "pune presiune" pe o nulitate care are ăăă, ce calitate are Mandolina?... de premier "nominalizat".
    Asa campanie pentru prezidentiale numai in România lui Iohannis si a fsn-ului poate exista!
  • 0 (8 voturi)    
    Cred ca s-au inspirat de la britanici! (Luni, 21 octombrie 2019, 14:26)

    Metec [utilizator]

    Ca sa dovedesti contrariul a ceva, e suficient sa spui: bine, daca faci imposibilul! Asa a procedat Parlamentul britanic, cand a cerut Guvernului sa adopte o tona de legi in 10 zile. Asa procedeaza si USR acum, cerandu-i lui Orban sa-i satisfaca solicitarile in 48 de ore. E pur si simplu imposibil, asa ca USR va putea spune, ca si Camera Comunelor: ei, v-am spus noi ca nu se poate?!
  • +4 (10 voturi)    
    Barna le da teme de vorbit.... (Luni, 21 octombrie 2019, 14:33)

    Marius_001 [utilizator]

    Domnu Barna le-a dat ziaristilor ceva "mai tare" ca sa aiba despre ce vorbi si sa nu il mai intrebe cum e cu fondurile UE.
  • +3 (11 voturi)    
    Rezonabil (Luni, 21 octombrie 2019, 14:57)

    Erwin [utilizator]

    Barna vrea sa vada daca PNL poate sa guverneze cu adevarat sau doar cu numele.
    Degeaba esti la guvernare daca puterea e in continuare la PSD (Viorica + Viorel).
    Asta ar insemna ca unicul scop ar fi sa aiba si PNL un ciolan ceva mai consistent de ros pana la alegeri si pretul e sa nu deranjeze PSD ul.
    In conditiile astea, de ce ar sprijiniri USRul asa ceva?
  • -1 (5 voturi)    
    ... (Luni, 21 octombrie 2019, 16:08)

    dumnezeu [utilizator]

    e ori anticipate, ori giocco di mano!
  • 0 (2 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 21 octombrie 2019, 17:44)

    Reticentul [anonim]

  • 0 (4 voturi)    
    Bravo! (Luni, 21 octombrie 2019, 18:18)

    yol [utilizator]

    Bravo, Barna!
    Tine-i in priza, pe toti!
  • 0 (0 voturi)    
    voturile usr nu sunt suficiente! (Marţi, 22 octombrie 2019, 14:49)

    Antenistontel [utilizator]

    dar nici necesare pentru validarea unui nou guvern!
    usr are doar 8% in parlamentul actual!
    vor vota cu 4 membre godacii psd, pro- si alde, care au peste 50%, sub spectrul dizolvarii parlamentului!
    tot circul asta arata ca orban nu este candidatul potrivit si ca trage de timp sub pretextua ”negocierilor”!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by