SONDAJ ​Credeți că dezvăluirile Rise Project vor afecta candidatura lui Dan Barna la prezidențiale?

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 15 octombrie 2019, 15:04 Actualitate | Politic


Sondaj Rise Project - Barna
Foto: Hotnews
​Rise Project a publicat, marți, o anchetă în care susține că Dan Barna ar fi supervizat fraude și conflicte de interese cu fonduri UE. Articolul a fost publicat în ziua când Barna, candidat la prezidențiale, a mers la Cotroceni pentru consultările organizate de președintele Iohannis pentru desemnarea unui nou premier. În scurt timp, candidatul USR a apreciat, despre informațiile din articolul RISE: "E ca și cum ne-am supăra pe Hagi că n-a înscris de fiecare dată".

  • Sondaj HotNews.ro: Credeți că dezvăluirile Rise Project vor afecta candidatura lui Dan Barna la prezidențiale?






Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















11435 vizualizari

  • -3 (39 voturi)    
    In Mod Obligatoriu DEMISIA DAN BARNA ! (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:07)

    un domn [utilizator]

    reia "afacerea" cu fncduri UE ! poate te intalnesti cu Codruta pe Traseu !
    • +9 (31 voturi)    
      Bati campii! Ia o tuica si stai jos ca esti nervos (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:38)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Din documentul celor de la Rise Project care au uitat sa ne livreze si reportajul promis privind continutul valizei lui Dragnea, nu reiese nimic penal, ci doar marturiile unora, mai mult sau mai putini nemultumiti.
      Faptul ca USR si Barna sunt atacati, denota clar ca fac bine ce fac: cer alegeri anticipate, abrogarea recursului compensatoriu, alegeri in doua tururi si fara penali in functii publice. PSD, PNL, ALDE, PMP, ProRomania, nu doresc aceste lucruri. Va mai mira ca toti s-au unit ca sa pastreze sistemul mafiot instaurat la Revolutie?
    • +13 (33 voturi)    
      hahaha (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:48)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      demisia de unde? :)))
      sunteti aproabe de sublim... cand vorbim de prostie :)
  • -15 (29 voturi)    
    Varianta a 5-a? (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:09)

    Gigi Kent [utilizator]

    Nu, cei care voteaza cu USR / Barna sunt oricum atat de fixati in #josciumarosie incat oricum nimic nu conteaza.

    Ce la Iohannis a contat ca nu se stie cum a cumparat casele, daca a platit taxe pe meditatii si cat de "benevol" se ocupa de adoptii internationale? Important era #puiemonta.
  • +4 (22 voturi)    
    Opțiune lipsă (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:18)

    gaspy [utilizator]

    „Da, deși nu sunt clare acuzațiile”
    • -7 (13 voturi)    
      dupa raspunsuri (Marţi, 15 octombrie 2019, 16:12)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

      este evident ca nu afecteaza.
      rise project nu se vede din cauza ochelarilor.
      care ochelari?
      de cal
    • -2 (14 voturi)    
      Sunt clare.... (Marţi, 15 octombrie 2019, 16:15)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

      A fost un om de afaceri de ra.... t asa ca s-a apucat de politica... poate poate iese ceva...
  • +6 (16 voturi)    
    diferenta mare intre derapaje si coruptie/furt (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:19)

    mnicku [utilizator]

    .daca or fi derapaje
  • -2 (12 voturi)    
    nu se vad comentariiile...! (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:19)

    richter [utilizator]

    Constat cu uimire ca nu se vad comentariile....este democratie...ce asteptati? a,,.....asteptai un "mesia" al politicii ..neprihanit, sa faca minuni (mancare gratis, boli vindecate si nemurire asa pacatosi daca se poate) constat ca desi avem omeni capabili, ei stau deoparte...nu se baga in politica..(probabil nu stiu cum se"cnta"in haita) s-apoi nici 'boborul" nu l-ar vota..cum sa votezi pe unu' care nu se cearta, nu ridica tonul, nu promite, nu minte, nu-l sprijina mai vechii sau mai noii, simaiales nuai ce sa-ibagi de vina..si nici trecut scandalos care sa te tina cu sfletu'la gura prin emisiuni nu are...VREM PAINE SI CIRC !!! ..va veni si Mesia cel adevarat, da cine al va putea privi in fata, fara sa spuna muntilor si stancilor "cadeti peste noi" de groaza Lui ?
    • -3 (5 voturi)    
      cand comentam inca nu era nici un coment (Marţi, 15 octombrie 2019, 16:23)

      richter [utilizator] i-a raspuns lui richter

      au aparut aproape deodata..se antampla, avem internet de mare viteza da fara semafoare..probabil stateu toate mesajele..sa apara "unda verde"...asa-i cand esti mai nou in politica ...und verde vine cu vremea...si culoarea neorosie...
  • +1 (17 voturi)    
    nu afecteaza (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:20)

    cucuveaua mov [utilizator]

    pentru ca nu avea
  • +1 (21 voturi)    
    rise project (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:25)

    stefan2008 [utilizator]

    Mie pana acum Rise Project mi-a facut intotdeauna impresie buna. Cand iti construiesti o reputatie ca a lor, ma degraba l-as lasa pe Barna decat Rise Project.
    • -1 (1 vot)    
      Este clar acum! (Miercuri, 16 octombrie 2019, 9:57)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      PNL (USL-aripa liberala)+Securistii (RiseProject)=LOVE.
      Acum pentru cine nu are dovleac in loc de cap ramane de vazut: vrei un stat comunisto-securist sau un stat modern democratic. Pana nu dispar cleptocratii si securistii de la butoane nu vom avea prosperitate in Romania.
    • +1 (1 vot)    
      Daca (Miercuri, 16 octombrie 2019, 12:37)

      MicaS [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      ar fi fost o analiza reala si corecta ea ar fi trebuit prezentata inainte sau dupa dar in niciun caz in timpul campaniei prezidentiale . Asta denota ori neprofesionalism ori interese meschine .
  • -2 (22 voturi)    
    Cine este Rise Project? (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:27)

    Razvan_M [utilizator]

    Organizatie printre ai carei finantatori principali este organizatia OCCRP (https://www.occrp.org/staff).

    Aceasta organizatie are, printre finantatori, pe nimeni altii decat Open Society Foundations (fundatii controlate de plutocratul american George Soros) - https://www.occrp.org/en/about-us.

    Alaturi de alte organizatii din lista de sponsori, aceste OSF-uri finanteaza si o mare parte dintre ONG-urile (daca nu chiar pe toate) care au militat agresiv impotriva Referendumului pentru Familie.

    Si uite asa, cativa plutocrati reusesc sa controleze toate partile naratiunii. Reusesc sa fie implicati si in cel putin un partid politic din Romania (USR), dar probabil si in altele precum Pro Romania sau PSD (astea-s speculatii personale dupa demisia dubioasa a guvernului Ponta), sa aiba legaturi cu cel putin o consiliera a presedintelui Iohannis si fosta consiliera a lui Emil Constantinescu (Sandra Pralong, cea care a introdus Fundatia Soros in Romania imediat dupa 1990), sa aiba legatura cu fosti si actuali sefi de servicii secrete (MRU si altii), cu fosti Prim-Ministri (Ponta, Ciolos), sa controleze ONG-uri implicate in toate aspectele vietii civile din Romania si sa joace si rolul "opozitiei" controlate, detonand preventiv potentiale vulnerabilitati ale pionului Barna.

    Dragute coincidente, nu?

    Sa detaliez. Articolul Rise este publicat cu suficient timp inainte de alegeri incat informatiile sa poata fi contracarate si sa nu poata fi folosite de adversari intr-un moment mai nepotrivit (cu 3 zile inainte de alegeri, de exemplu). Informatiile de acolo cu siguranta ca sunt si la PNL (cel putin) si la alti actori politici de la noi. Desi nu am o parere buna despre politrucii care s-au imbogatit din relatiile cu statul si se autointituleaza european "antreprenori" (desi nu au creat niciun rahat, ci au ciugulit bani de la stat), informatiile din articol sunt prea subtiri pentru a-i afecta in vreun fel sansele candidatului Barna.

    Ca sa raspund la intrebarea din titlu: nu.
    • +2 (10 voturi)    
      cum se iau de ai nostri (Marţi, 15 octombrie 2019, 16:19)

      AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      cum gata e conspiratie.
      • +1 (5 voturi)    
        doar ma amuz de strategie (Marţi, 15 octombrie 2019, 16:45)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui AndJorj

        Daca citesti cu atentie comentariul meu vei observa ca altul este sensul decat ca "se iau de ai nostri".
  • +8 (22 voturi)    
    Sa fim seriosi! (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:28)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Toate tunurile sunt pe USR. De la PSD la PNL, de la PMP la ALDE, ProRomania si invers. E normal, sistemul politic actual nu vrea sa intre in istorie, iar PNL a pacalit multi naivi care au uitat ca a fost in USL facand tara praf. De atunci a inceput sa guverneze PSD, de cand a fost la brat cu PNL. USR-PLUS, cu bune si rele, sunt singurii care mai pot face bine Romania.
  • +4 (22 voturi)    
    ... (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:33)

    dumnezeu [utilizator]

    ce bine ar fi dacă oamenii ar și rumega înainte să înghită toate prostiile!
    am citit și eu, cu mare dezamăgire "investigația" rise project, care s-a compromis definitiv cu mizeria asta lansată taman cînd trebuia!
    interminabila încropeală rise project e semnată de o oarecare romana puiuleț.
    minunat, ia să dăm un sărci pe gugăl:
    uite ce link interesant!

    https://alba24.ro/jurnalista-originara-din-zlatna-romana-puiulet-a-castigat-premiul-superscrierea-anului-pentru-documentar-614009.html

    hai că începe promițător:

    "Romana Puiuleț s-a născut și a crescut la Zlatna, într-o familie de profesori și a urmat cursurile Facultății de Jurnalistică de la Sibiu. În ultimii ani a fost reporter al emisiunii “În Premieră cu Carmen Avram” difuzata de Antena 3"

    ...antena3, da...
    adio rise project, plăcuțe suedeze fără număr pesediștilor și slugilor lor!
    • -2 (10 voturi)    
      bravo (Marţi, 15 octombrie 2019, 16:11)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui dumnezeu

      i-ai legat si pe riseproject de antena3
      dar atunci, de ce au gasit ei valiza de la teleorman?
      • +6 (6 voturi)    
        Pai... (Marţi, 15 octombrie 2019, 16:58)

        paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        Si - pana la urma - ce informatii daramatoare au gasit baietii / fetele in " valiza " anuntata cu ffffff mult zgomot ?
        Io tin minte ca a fost un mare fas .
        Sau poate o fi fost o pisica aratata marelui barbat …
        Textul despre DB seamana bine - ca stil - cu " dezvaluirile senzationale " marca A 3 ...
        Si este - fapt vizibil de la mare distanta - scris pentru persoane ffffff sensibile & fara dileme - gen publicul A 3 ...
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Miercuri, 16 octombrie 2019, 13:42)

        dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        nu i-am legat eu, ci nen-tu' voiculescu.
        despre care valiză vorbești? aia imaginară? că nu s-a mai auzit nimic de ea!
  • +7 (21 voturi)    
    Lipsește o opțiune in sondaj (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:40)

    CzCa [utilizator]

    Da, o vor afecta pozitiv, îi vor crește scorul.
  • +5 (23 voturi)    
    Am citit cu greu (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:44)

    fokerul [utilizator]

    articolul publicat de Rise şi pot să spun că nu se intelege mai nimic pentru că totul este prezentat incoerent şi haotic. Întrebarea este: de ce acum? Nu se ştiau lucrurile astea? Treaba este cusută cu aţă albă.
    • 0 (4 voturi)    
      . (Marţi, 15 octombrie 2019, 23:53)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      mie mi se pare un timing foarte bun, spre deosebire de investigatia despre Iohannis care a venit in anul ulterior alegerilor, daca tin minte bine. ma bucura ca au tinut minte criticile de la momentul respectiv si s-au mobilizat de aceasta data.

      deci acum este momentul perfect. probabil ca nu este foarte coerent pentru ca a fost graba mare ca sa iasa la timp. nu e problema asa mare.

      mi se pare foarte important ca jurnalistii de acest tip sa dea in toti. apreciaza fiecare cititor si singur daca acuzele sunt indreptatite si la fel de grave si intr-un caz si in altul. daca par absurde este din cauza ca doar atat s-a putut gasi - este de bine. dar de aceea este foarte important sa scoata artileria grea din timp si sa punul tunul pe toti pe cat posibil. si trebuie expuse aceste chestiuni din unghiul cel mai nefavorabil posibil pentru toata lumea (pentru ca altfel faptele difera si din cauza asta s-ar putea sa para ca jurnalistii nu si-au dat silinta in egala masura pentru toti).

      cu alte cuvinte, mi se pare ca rise project au facut ceea ce este corect si necesar. vedem noi ce efect va avea. as fi preferat chiar ca astfel de investigatii sa apara dinainte de anuntarea candidaturilor, ca sa nu mai existe suspiciuni deloc. dar merge si asa. alegem in cunostinta de cauza si asta este cel mai important in democratie.
    • 0 (0 voturi)    
      aveam o alta parere despre "Rise Proiect" (Miercuri, 16 octombrie 2019, 20:50)

      Dizidentul [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      ceva rasuflat numai de dorul stirilor de scandal ,s-au dezumflat deja cu promisiunile cu valiza "Tel Drum" care a fost o totala dezamagire
  • -3 (9 voturi)    
    dar nu este singurul afectat... (Marţi, 15 octombrie 2019, 16:27)

    ..13 [utilizator]

    Personal cred ca suma aia imensa de bani, relationarea cu unii care sunt cautati la Bruxelles pentru ca au internediat forta de munca la negru, si inclusiv relationarea cu un personaj care duce la JK ma face sa cred ca

    BARNA IS OUT!

    see you soon!
  • -2 (8 voturi)    
    Dezvăluirile Rise Project... (Marţi, 15 octombrie 2019, 18:30)

    Nyk1 [utilizator]

    ...sunt ceva asemănător cu cele apărute în MSM americană despre Trump, cu două săptămâni înainte de alegeri. Din păcate, Barna este simpatizant gay, deci din păcate nimic la fel de picant precum deja celebrul „they let you grab'em by the p..." a Președintelui Trump.

    E clar care este scopul lor. Nu-l simpatizez prea mult pe Barna (care probabil e sorosist), dar nici acest mod caragielesc de a face politică, cu dezvăluiri compromițătoare care apar în ultimul moment înainte de alegeri.

    Apropo, Rise Project nu erau ceva securiști parcă?
  • 0 (6 voturi)    
    nu, (Miercuri, 16 octombrie 2019, 0:30)

    nash pandelica [utilizator]

    pt. ca oricum nu patrundea in turu' doi.
    mai bine s'ar retrage si plusistii ar vota pe klauz, asa incat sa nu mai fie necesar turu' doi.
    ar scuti cheltuiala in plus si ar scurta balaceala in laturile prezidentialelor.
    dar, ne'asa, surferu' se simte pe val. el o fi pe val, dar valul e la vale... si altul nu mai vine, pt. borno.
    probabil ce va veni pt el, mai multe ..dezvaluiri.
    s'auzim de bine ~!
    progresisti din toate tzarile, uniti'va+++la cascaval !
  • -1 (3 voturi)    
    Nu. (Miercuri, 16 octombrie 2019, 10:24)

    John M. [utilizator]

    Pentru ca va disparea asa cu a aparut...Peste noapte...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by