Actualizat acum

[P] VIDEO REPORTAJ cu Dan Barna, USR-PLUS: 30 de ani ne-am dorit puțin și am primit puțin sau nimic/ Această generație poate să înceapă transformarea României într-o țară în care să ne dorim cu toții să trăim

de     Smile Media
Joi, 26 septembrie 2019, 10:03 Actualitate | Politic


Dan Barna la Craiova
Foto: Captura YouTube
Dan Barna, candidatul USR-PLUS la alegerile prezidențiale, a fost pe 17 septembrie la Craiova, în cadrul turneului de promovare pe care alianța îl organizează prin județele țării. O echipă Hotnews l-a însoțit pentru a vedea cum decurge o zi de campanie. Mesajul campaniei pune accentul pe stoparea migrației tinerilor din țară, schimbarea oamenilor din politică și demonstrarea ideii că se poate să fi fericit și în România.

Autocarul de campanie a ajuns în Craiova de dimineață și prima oprire a fost la fabrica Ford, unde Dan Barna și susținătorii au așteptat schimbul de tură pentru a strânge semnături și unde au discutat cu angajații fabricii pentru susținerea candidatului USR-PLUS. Ziua a continuat cu strângerea de semnături pentru Dan Barna și cu o conferință de presă care a avut loc în Piața Mihai Viteazul din Craiova.

"Resemnarea este marea problemă, sentimentul acesta că în România nu se poate, că în România nu se face și un sentiment care s-a tot rostogolit de 30 de ani din logica aceea, că politica nu este pentru oamenii serioși și muncitori, ci pentru alții", spune el. Cu peste 380.000 de semnături, candidatul la președinția României se ghidează după următorul deziderat: să transforme România într-o țară în care tinerii își doresc să trăiască.

"Resemnarea este marea problemă. Sentimentul acesta că în România nu se poate, că în România nu putem să facem. Și un sentiment care s-a tot rostogolit de 30 de ani din logica aceea, că politica nu este pentru oamenii serioși și muncitori, politica este pentru alții, nu știm care, dar este pentru alții. În egală măsură ei înțeleg că dacă nu începem să facem lucruri, nu o să se schimbe nimic. Cred sincer, putem fi fericiți în România pentru că trebuie să îndrăznim să ne dorim mult. 30 de ani ne-am dorit puțin și am primit puțin sau nimic. Cred că de acum, și generația noastră s-a activat politic și se implică și își cere dreptul să conteze în această țară. Cred că această generație poate să înceapă transformarea României într-o țară în care să ne dorim cu toții să trăim" - Dan Barna.

Urmărește reportajul integral




Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.












4404 vizualizari

  • +5 (11 voturi)    
    Daca macar, (Joi, 26 septembrie 2019, 11:26)

    ABBV [utilizator]

    am fi la fel ca o maimuta....sa copiem legiile tarilor cu economie dezvoltata. Sa dispara din constitie de la art. 44 punctul 8 fraza care spune "Caracterul licit al dobândirii se prezumă." Lipitorile la bugetul public trebuie sa justifice de unde au bani.
    Taxele si impozitele sa nu depaseasca nivelul Germaniei. Nu ne putem dezvolta economic cu taxe petru vreme de razboi. Tinand in spate o caruta de functionarii inutli si mafia BOR.
    Prioritatea nationala sa fie infrastructura si educatia .......Nu se poate crestere economica fara infrastructura si educatie. Educatie care trebuie reformata din temelii, dinozauri inutili evacuatii din sistem.
    Restructurarea administratiilor locale, o groaza de primarii cu cativa oameni....
    Digitalizare pe bune si la nivel european a institutiilor. Nu ajuta pe nimeni tone de hartie ......
    Si multe multe altele. Asta in caz ca va doriti oameni productivi in tara, daca nu spor la rostogolit.
  • +2 (18 voturi)    
    Părerea mea. (Joi, 26 septembrie 2019, 13:11)

    asavreau [utilizator]

    Aveți dreptate că generația de azi trebuie să schimbe România pe drumul civilizației.Din păcate Dan Barna,este bine că candidează,dar trebuie să mai aștepte o tură.Nu-i suficient de//.copt//nici el,nici societatea.Rămâne Iohannis cu //o Românie normală// ,că trebuie să redevenim normali ca să fim civilizați,democrați și mai ales oameni cu bun simț.
    • +2 (16 voturi)    
      "Cred sincer, putem fi fericiți". Zau ? (Joi, 26 septembrie 2019, 14:17)

      Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Ne ia drept prosti ?
      Asta e discurs politic?
      Poate merge la o reclama pentru ciocolata.
      Asta e un mesaj "sincer"?
      Pai ce incredere putem avea in onestitatea voastra ?
      Asta e un discurs politicianist de calitate proasta.
      De la un partid care se pretinde "altfel".
    • 0 (2 voturi)    
      ba pardon (Joi, 26 septembrie 2019, 17:37)

      exis [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      eu m-am simtit civilizat, democrat si cu bun simt si pana sa vina la butoane domnul Normalitate. problema mea e ca domnul cu pricina mi se pare anormal de ipocrit si nesincer. Acum, dupa ce v-am citit comentariul, mi-e si frica sa nu-l votez (desi fix asta intentionez).
    • 0 (0 voturi)    
      mort-copt, el vrea sa conduca (Vineri, 27 septembrie 2019, 9:09)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      sunt de acord ca trebuie sa schimbe romania, dar cu ce, cu cine ?!
      de 30 de ani, multi schimba romania. unii cu america, alti cu canada, iar in ultima vreme cu uk...:-(

      unul, nici el prea batran, a promis ca ...pas cu pas.
      dar nici cel de la cotrocesti, nici acest aspirant la cotrocesti, nu ne arata cum, ce trebuie facut, un program clar, care sa ne convinga.
      caci, niciunul nu o va putea face de unul singur, sau numai cu partidul sau. oricat de progresist s'ar crede.
      deci, mai draga, care'i este planul acestui domn, cu revelatii prin frizerii ?!
      cu slogane vagi si pancarte pe piept, nu se face schimbarea.

      vorba lui nenea iancu: dinspre mine, io zica sa schimbam tot, si ramane la fel. sau nu schimbam nimic, decat pe ici pe colo, prin punctele esentiale.
      sa ne clarifice domnu' catindat ~!
  • +1 (11 voturi)    
    Adica inainte de cei 30 de ani, primeam mult? (Joi, 26 septembrie 2019, 13:13)

    Miky60 [utilizator]

    De ce se vorbeste doar de ultimii 30 de ani? Adica, pe vremea lui Ceausescu era bine? Sau toti sunt copiii celor care conduceau pe vremea lui Ceausescu si conduc si in ultimii 30 de ani din umbra?
    • +2 (14 voturi)    
      Fa un calcul si vezi ca poate te prinzi. (Joi, 26 septembrie 2019, 14:08)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Poate o sa vezi cine au acaparat partidu lu Nicusor.
  • 0 (18 voturi)    
    cum se impaca gragra cu onestitatea ? (Joi, 26 septembrie 2019, 13:21)

    Poiana lui Occam [utilizator]

    Ce-i gargara asta ?
    "Cred sincer, putem fi fericiți în România pentru că trebuie să îndrăznim să ne dorim mult. 30 de ani ne-am dorit puțin"
    Cum puteti poretinde ca sunteti "altfel" cand recurgeti la sloganuri si lozinci politianiste ?
  • -3 (15 voturi)    
    too late (Joi, 26 septembrie 2019, 13:49)

    revo [utilizator]

    generatia de dupa Revolutie este formata deja, poate ca are si copii care au deschis ochii in acest mediu stricat. Nu se mai poate face nimic. Momentul de restart a fost acum 30 de ani, l-am distrus cu prostia,m, ignoranta, teama, lasitatea si mai ales cu tampenia aia: "sa nu ucizi"! Trebuiau ucisi cel putin 1 milion si tara asta ar fi renascut din cenusa.
  • +3 (17 voturi)    
    De ce naiba imi e antipatic tipu' ? (Joi, 26 septembrie 2019, 14:32)

    KTerinca [utilizator]

    Nu-s de ce, da' tipu' nu-mi inspira deloc incredere.
    D-aia nu-l votez nici pe el, nici nu mai votez USR-ul cum am facut-o la ultimele alegeri.
    • -2 (10 voturi)    
      Sunt convins (Joi, 26 septembrie 2019, 15:47)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      Ca ai gasit multe alternative.
  • -1 (7 voturi)    
    Efort masiv de discreditare a usr-plus (Joi, 26 septembrie 2019, 20:47)

    gemart [utilizator]

    Cum s-a ridicat alianta asta cum au inceput cu "si astia sunt la fel", "n-au nici un program", "atuul lui Barna e ca e inalt". De la postaci perfizi specialisti in manipulare, la cinici invidiosi, la mistocari infantili toti au pus tunurile pe ei. Daca nu v-ati saturat de hotie, saracie si umilinte, puteti ca continuati, sa faceti misto, sa stati acasa sau sa votati aceiasi mafioti. Daca insa v-ati saturat nu mai strambati din nas, sprijiniti-i ca sunt singura speranta.
    • +3 (3 voturi)    
      Cu ce-i mai bun Barna ca ceilalți? (Vineri, 27 septembrie 2019, 9:43)

      Raoke [utilizator] i-a raspuns lui gemart

      Zi-ne.
      Întrebat aici, pe HN, ce părere are de pensiile „speciale” și să pomenească de niște măsuri economice care să ne scoată din budă, individul nu a spus nimic.
      Zi-ne tu cu ce-i mai bun ca Veorica sau Organu!?
    • +1 (1 vot)    
      asa e in politica (Vineri, 27 septembrie 2019, 9:53)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui gemart

      el insusi spune ca lupta, iar in lupta nu te astepti sa fii mangaiat pe ceafa.
      corect, intrebarile sunt menite sa'l infunde, dar el, omul drept, viitorul presh, lumina romaniei, ar trebui sa aiba si raspunsuri.
      cu care intarzie,
      car' va sa zica ca nu le are, coane fanica !
  • +3 (7 voturi)    
    la vremuri noi, tot noi (Joi, 26 septembrie 2019, 22:47)

    Razvan_M [utilizator]

    Mr. Barna, peste juma de milion de euro avere din lucrul la stat si afaceri cu statul roman + ceva ONG-uri cu sponsori generosi din afara; cu sotie care a lucrat la GDF Suez Romania (Distrigaz Sud) si care acum produce 6-7.000 euro pe luna la Petrom Romania. Este si normal sa fii fericit sa lucrezi pt. un stat roman atat de generos cu politicienii si rudele lor.

    Nu multi romani au acest noroc - probabil ca este din cauza ca nu ne dorim suficient de mult victoria. Sunt sigur ca de maine o multime de salariati de la stat vor merge la conducere si vor cere salarii de minim 20.000 lei pe luna, iar statul va fi foarte fericit sa le dea acesti bani.
    • -1 (1 vot)    
      Foarte bine (Vineri, 27 septembrie 2019, 15:16)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Esti invidios ca nevasta-sa castiga 6000 euro ? Ce treaba are GDF si Petrom cu statul ? Dupa tine toti care lucreaza la Petrom si GDF sunt dubiosi.
      • +2 (2 voturi)    
        GDF este Distrigaz Sud (Sâmbătă, 28 septembrie 2019, 10:47)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Petrom si Distrigaz Sud sunt doar doua dintre companiile romanesti din energie "privatizate" (sanchi) si transformate in pusculite de partid. Cati politicieni si rude ale lor sunt membri in Consilii de conducere la aceste companii? Asta cred ca ar trebui sa ne intereseze pe toti.

        Maspp - inteleg ca tu esti okay cu coruptia daca este infaptuita de ai tai? Esti membru de partid?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version