Vlad Voiculescu, desemnat de PLUS candidat la Primăria București

de C.D.     HotNews.ro
Joi, 1 august 2019, 13:50 Actualitate | Politic


Vlad Voiculescu
Foto: AGERPRES
​Vlad Voiculescu a fost desemnat de PLUS candidat la Primăria București, în urma unui vot intern în filiala partidului din Capitală. ​

„În urma centralizării rezultatelor votului pentru desemnarea candidatului PLUS la Primăria Municipiului București, Vlad Voiculescu a obținut 96,30% din voturile exprimate și este candidatul PLUS la Primăria Municipiului București”, se arată într-un comunicat de presă al formațiunii.

De asemenea, au fost aleși președinții de filiale, respectiv Diana Buzoianu (sectorr 1), Silviu Șerban (sector 2), Lucian Judele (sector 3), Simona Spătaru (sector 4), Iustin Roșca (sector 5) și Alin Stoica (sector 6).

„Locuitorii Bucureștiului vor altceva. Acum. Mai bine de 40% dintre ei au spus asta foarte clar la alegerile din mai, acordând încrederea Alianței 2020 USR PLUS, spunând prin vot că este nevoie de altceva. (...)Voi candida pentru Primăria Municipiului București, după ce voi obține susținerea colegilor mei din cele două partide din Alianța 2020 USR PLUS și ca parte a unei echipe, pentru București, pentru fiecare sector și pentru fiecare localitate din Ilfov”, a declarat Vlad Voiculescu.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















6948 vizualizari

  • -20 (36 voturi)    
    Mult succes, nepoate! (Joi, 1 august 2019, 13:57)

    Mazeta [utilizator]

    Să ajungi sus de tot și să ne faci mândri de tine. Sunt sigur că vei confirma investiția pe care am făcut-o toți în tine. Unchiul tău drag, Nic.
    • +7 (7 voturi)    
      Frica mare (Joi, 1 august 2019, 17:09)

      mihaizzz [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Cand primul comentariu este asta mi-e clar ca va temeti de posibilitatea ca VV sa ajunga primar general :))
      Nu pot decat sa sper ca de ce va e teama nu scapati :)))
    • 0 (0 voturi)    
      p-acolo prin (Vineri, 2 august 2019, 9:41)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Siberia, te plictisești?
      Sau ești atât de prost încât ești convins că pune lumea botul la cretinismele debitate de tine și alți rusnaci?
  • +19 (45 voturi)    
    Meh (Joi, 1 august 2019, 14:02)

    MirceaCS [utilizator]

    De ce naiba bai nu-l sustineti pe Nicusor Dan?

    Chiar daca nu mai e in partid, nu e nimeni care sa merite sa fie primar mai mult, sa incerce dovedeasca. Nicusor a luptat ani de-a randul cand voi nici nu faceati politica!

    Pacat! Sa inteleg ca daca Nicusor Dan candideaza, veti fi rivali? Ridicol!
    • +2 (38 voturi)    
      Pentru ca Nicusor este sters (Joi, 1 august 2019, 14:25)

      uncetateansimplu [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

      ...
      • +7 (13 voturi)    
        Impresie artistica votezi.. asta primesti? (Joi, 1 august 2019, 15:08)

        EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui uncetateansimplu

        Nu conteaza ca i se pare unuia sau altuia sters. Conteaza ce doreste sa faca si sa fie un om cinstit.
        Ca asa a votat-o lumea pe Firea care numai stearsa nu e!!!! Dar atat, colorata si atat!
        • +1 (11 voturi)    
          Adica noi nu avem nevoie de un om cu viziune (Joi, 1 august 2019, 15:28)

          uncetateansimplu [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

          Avem nevoie de un om cinstit si “traditional” hai bai frate, daca il ducea putin mintea si pe Nicusor asta era acum in USR, a plecat de nici el nu stie exact de ce a plecat, primarie ii trebuie astuia, serios acum.
          • +2 (4 voturi)    
            Asta ati inteles? (Joi, 1 august 2019, 16:16)

            EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui uncetateansimplu

            Asta ati inteles ca "nu avem nevoie de un om cu viziune". Cand eu spun "conteaza ce doreste sa faca si sa fie un om cinstit" inseamna ca nu vreau un om cu viziune???? Incredibil!
          • +2 (4 voturi)    
            Firea, asa da om cu viziune (Joi, 1 august 2019, 16:38)

            MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui uncetateansimplu

            Ai dreptate, ar trebui sa votam pe Firea, un om cu viziune mai mare nu exista!

            Singura preocupare a lu Firea de cand a devenit primar: companiile alea aducatoare de voturi si de supt bani.
        • 0 (2 voturi)    
          Ignora-l (Joi, 1 august 2019, 16:36)

          MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

          Ignora-l, trebuie sa fi masochist sau troll sa votezi aceleasi clone din aceleasi partide care au condus Romania de 30 de ani incoace si vedem rezultatele.
      • -5 (7 voturi)    
        Pentru ca Nicusor nu il agreeaza pe Ciolos (Joi, 1 august 2019, 16:12)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui uncetateansimplu

        Si se pare ca Ciolos are impresia ca merge in USR ca la Plus, sa decida el pe cine vrea. Plus nu exista in Bucuresti si nimeni din USR nu-l va accepta pe Voiculescu. Omul se va face de ras. Oricum e interesant cum e bun la toate : economist , plimbat medicamente cu sacosa, ministru sanatatii, primar. Asta e problema politicianului roman, se considera bun la toate.
    • 0 (8 voturi)    
      ND (Joi, 1 august 2019, 15:55)

      yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

      este simpatic dar e un ONGins si nu iese din tipar. 99 % din ce spune el este sa se opuna la absolut orice demolare de case paraginite si defrisari de vreun tufis. In multe cazuri are dreptate dar nu in toate iar orasul are foarte mare nevoie si de dezvoltare. Pasaje, parcari etc pentru care mai trebuie demolat cate ceva. Ex bld Buzescu a decongestionat foarte mult zona centrala, este vital. Nu ar fi fost construit niciodata de ND.
      • +4 (4 voturi)    
        vad ca tot ce trebuie facut (Joi, 1 august 2019, 16:07)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

        pt bucuresti e pt masini
      • +2 (4 voturi)    
        N-ai de unde sa stii (Joi, 1 august 2019, 16:40)

        MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

        "Nu ar fi fost construit niciodata de ND"

        De unde stii? Hai sa-l votam sa fie primar mai intai si apoi vedem, caci eu zic ca merita.

        Daca nu face treaba si da cu stangul in dreptul, foarte bine, sa se duca de unde a venit invartiundu-se!!!
        • +1 (9 voturi)    
          Frate, dar chiar nu inteleg cum de il sustineti pe Nicusor (Joi, 1 august 2019, 17:19)

          uncetateansimplu [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

          Serios, lumea uita ca asta este in Parlamentul Romaniei si este in zero cu Z mare.
          Am inteles, are un vis, sa fie la primaria Bucuresti, dar pe bune, Vlad Voiculescu este cu mult peste el, si este aici in lumea reala nu in lumea lui Nicusor.
          Orasul Bucuresti are nevoie de un manager, nu de un individ sters care a acumulat frustrari ca nu s-a pozitionat USR-ul traditional.
          • +1 (5 voturi)    
            "Om sters" (Joi, 1 august 2019, 21:12)

            MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui uncetateansimplu

            Dude, eu unul vreau pe cineva "sters", asa cum zici tu.
            De 30 de ani, m-am saturat de starleti si starlete cu gura mare si imbracati la 3 ace.

            Uite ca eu unul vreau sa vad si cum un om "sters", asa cum iti permiti tu sa-i zici, se va comporta ca primar.

            Vreau sa-l pe Nicusor Dan, "omul sters" si "frustrat", cum conduc primaria. Omul asta si-a castigat dreptul pentru ca a incercat sa apere BUcurestiul
            • +1 (5 voturi)    
              Prietene, las-o ca macane (Joi, 1 august 2019, 23:30)

              uncetateansimplu [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

              Articolul s-a dus mult in jos si tot comentezi pe aici?!
              Bine, o sa castigati voi 2, sunt convins, succes!
          • +1 (1 vot)    
            obiecticvul e primaria (Joi, 1 august 2019, 23:00)

            Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui uncetateansimplu

            Ce treaba are Parlamentul Romaniei cu Primaria Capitalei?

            Nu e vorba despre furstrari la ND - pur si simplu a constatat ca USR nu mai era ceea ce fusese la infiintare.

            Si in prezent USR este un fel de UTC, Evident ca orice persoana cu vedere macar de centru-dreapta se delimiteaza de Noua Stanga (USR).

            Dar in politica joci dupa obiective, nu dupa criterii generale,

            Iar obiectivul este primaria Capitalei. La care ND are mai multe sanse decat VV. E simplu.
            • 0 (4 voturi)    
              Mda, sigur (Joi, 1 august 2019, 23:33)

              uncetateansimplu [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

              Pai auzi mestere, daca USR este UTC cum naiba matematicianul asta isi face calcule cu USR si daca tot este in top 3 in sondaje, de ce isi pierde timpul cu cersitul?
              Pentru ca el singur nici 3% nu face, dar USR+ Plus nu are nevoie de acest visator.
              In fine, vad ca este unul mai sus, mai infocat ca tine, faceti man echipa voi si gata, ceva traditional!
  • +3 (23 voturi)    
    Perfect! Un primar in toata firea! (Joi, 1 august 2019, 14:04)

    Miky60 [utilizator]

    Da, e clar ca el va fi primar! Va depasi orice candidant de la PSD sau PNL = aceeasi mizerie! Chiar daca va fi intr-un tur, chiar in 2, tot el va castiga! Dar de ce a fost aleasa Diana Buzoianu ca presedinte pe Sectorul 1? De ce nu Clotilde Armand?
    • +12 (14 voturi)    
      de ce ... (Joi, 1 august 2019, 14:18)

      atreides [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Clotilde Armand face parte din USR, alegerile au fost in partidul PLUS :)
      • -4 (6 voturi)    
        USR, PLUS, nu e acelasi lucru? (Joi, 1 august 2019, 15:05)

        Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui atreides

        E, nu ma lua cu d-astea, e acelasi lucru. Nu au si alianta? De ce sa fie presedinti diferiti pe sector? Sa fie unul singur, sa lupte impotriva PSD si PNL!
        • 0 (0 voturi)    
          pentru (Vineri, 2 august 2019, 9:45)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

          pesedaci ca tine răspunsul e ”da”.
        • 0 (0 voturi)    
          nu prea (Vineri, 2 august 2019, 10:32)

          yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

          USR e mai mult centru stanga in timp ce PLUS e centru dreapta.
          • 0 (0 voturi)    
            PLUS centru-dreapta? (Vineri, 2 august 2019, 10:44)

            BleahBleah [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

            De unde? şi de când? ...
      • +1 (1 vot)    
        dar vrea sustinerea aliantei,nu doar a plus (Joi, 1 august 2019, 16:25)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui atreides

        ''Voi candida pentru Primăria Municipiului București, după ce voi obține susținerea colegilor mei din cele două partide din Alianța 2020 USR PLUS''
  • -7 (21 voturi)    
    la vremuri noi (Joi, 1 august 2019, 14:05)

    mmmircea [utilizator]

    tot noi.
    • +1 (5 voturi)    
      huh (Joi, 1 august 2019, 16:29)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Aveti si voi, trolli rusi, candidat? Pe cine, vitan.sandu?
    • 0 (0 voturi)    
      pfuai, (Vineri, 2 august 2019, 9:46)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      ai dreptate. Voteaz-o pe fierea, asta trufanda.
  • +11 (39 voturi)    
    . (Joi, 1 august 2019, 14:07)

    theo667 [utilizator]

    Tot respectul pentru ce face Dl. Voiculescu in plan medical. Dar pentru primaria Bucuresti exista un candidat care este cel mai bine informat si ancorat in toate problemele urbei, Nicusor Dan. Daca opozitia nu propune un candidat UNIC atunci Fifi Sârmoasa iar va fi primar cu 250.000 voturi din 2milioane
    • +4 (10 voturi)    
      O fi el cunoscut (Joi, 1 august 2019, 15:18)

      PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui theo667

      ca fost ministru al sănătății, dar el înainte de toate este un manager cu foarte multă experiență și inițiativă, un atent cheltuitor al banului public.
      La fel cum a lovit în mafia din sănătate va lovi și în mafia contractelor cu statul din capitală. Comparativ cu Nicușor, posedă latura constructivă și are experiență de manageriat financiar la Viena.
      • -2 (2 voturi)    
        Vrei sa zici angajat prin pilele unchiului (Vineri, 2 august 2019, 8:03)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        la Viena. De unde ai scos-o cu manageriat cand el a ajuns acolo la vreo 22 de ani ?
  • -16 (32 voturi)    
    Nu va grabiti ! (Joi, 1 august 2019, 14:08)

    Radu I [utilizator]

    Analizati nefacutele acestui individ in decursul cat a fot ministrul sanatatii : a blocat programul de transplant pulmonar si a orientat doritorii catre Viena , a blocat contractele de import de medicamente punand in pericol o anumita categorie de bolnavi, cu greu s-a revenit la normalitate dupa luni bune dupa ce individual a plecat din functie. Sa nu mergem pe linia sloganului : borfasii nostril sunt mai buni ca borfasii lor.
    • +9 (15 voturi)    
      Firea .. (Joi, 1 august 2019, 14:17)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui Radu I

      tu esti?
      De unde le scoateti frate pe astea ..
    • +6 (8 voturi)    
      Transplantul pulmonar (Joi, 1 august 2019, 15:23)

      PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui Radu I

      nu indeplinea condițiile de autorizare și abia după intervenția lui au fost luate măsurile necesare. După plecarea lui a mai durat un an și jumătate ca să se realizeze. Altfel, psd-istul ce l-a urmat i-ar fi dat drumul imediat, ce vorbim?
      • 0 (0 voturi)    
        @Radu I, (Vineri, 2 august 2019, 9:48)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        are nevoie de un transplant de creier. Astfel va deveni @Radu II, III, ..., etc.
  • -3 (21 voturi)    
    uraaa ! aceeasi stratehia geniala ca acum 4 ani (Joi, 1 august 2019, 14:10)

    Poiana lui Occam [utilizator]

    ca sa ia psd totul si usr sa se bucure ce de voturi a mai luat.
  • +14 (22 voturi)    
    excelenta decizie (Joi, 1 august 2019, 14:21)

    voxpopulix [utilizator]

    In sfarsit ceva vesti bune.

    Acum sa-l vad si pe Drula la transporturi, LCK procuror european, toate amantele si pilele PSD-istilor zburati de la banul public si putem sa speram la speranta.
  • +9 (17 voturi)    
    cand or sa fie alegerile? (Joi, 1 august 2019, 14:22)

    selavitujurparshiv [utilizator]

    sa-mi iau bilet de avion. macar la atat sa-mi foloseasca buletinu de bucuresti si cetatenia romana. imi pare oarecum rau pentru nicusar dan, dar postul de primar este politic nu numai administrativ, iar nicusor dan nu pare sa exceleze la politic. pe cand voiculescu e mai complet.
    • +1 (1 vot)    
      in primavara (Joi, 1 august 2019, 15:56)

      yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui selavitujurparshiv

      ar fi foarte bine sa vina toti cei care pot.
    • -1 (5 voturi)    
      Mai complet la ce ? (Joi, 1 august 2019, 16:13)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui selavitujurparshiv

      Ca vad ca-l plimba Ciolos prin toate posturile. Opozitia castiga Primaria cu Nicusor candidat sau nu o castiga deloc.
  • -3 (11 voturi)    
    ????? (Joi, 1 august 2019, 14:27)

    noi2013 [utilizator]

    In afara de like-urile de pe FB se gandeste cineva ce il "recomanda" pe acest om ca primar al Bucurestiului?! Ce experienta de administratie, ce planuri?!

    Sa aduci pe persoana fizica medicamente din diverse tari nici macar nu e o vitejie, ar fi trebuit sa faca asa incat acestea sa fie disponibile in mod oficial, in spitale, pentru oricine....

    In tara asta nu se ajunge niciodata la esenta si la rezultate, numai bla bla si imagine...
    • +5 (7 voturi)    
      Rețeaua citostatica (Joi, 1 august 2019, 15:32)

      PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      a inființat-o ca voluntar când nu era în țară, mult timp înainte să fie ministru.
      E adevărat, a fi voluntar nu e o vitejie, de aia românii în general, nu se înghesuie.
      V-o spune un fraier care face muncă de voluntariat, concret, fără bla, bla bla și imagine
      • 0 (0 voturi)    
        toată (Vineri, 2 august 2019, 9:53)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        stima pentru Vlad Voiculescu. E bun la ce știe să facă. Ministrul Sănătății. Deci voi vota USR-PLUS la alegerile parlamentare.
        Nicușor Dan e și el bun la ce face. Administrarea Bucureștiului.
        Deci, voi vota Nicușor Dan ca Primar General și USR-PLUS la consiliul general. E combinația cea mai bună.
  • +4 (6 voturi)    
    foarte bine (Joi, 1 august 2019, 14:29)

    liviu_ [utilizator]

    speram sa fie nou primar pt ca firutza e DEZASTRU !!!
  • +8 (10 voturi)    
    Atentie, este vorba de PLUS (Joi, 1 august 2019, 14:30)

    Mihai2580 [utilizator]

    Va trebui validat si de USR pentru candidatura.
    Insa pentru cei care il sustin pe Nicusor, acesta va candida independent cel mai probabil. Din pacate si-a ratat sansa de a demonstra in politica de la nivel inalt, insa asta nu ar trebui sa il impiedice sa continue luptele din comunitate cu asociatia
    • -2 (4 voturi)    
      Si independent va lua de vreo 3 ori mai multe (Joi, 1 august 2019, 16:14)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Mihai2580

      voturi decat Voiculescu sustinut de USR-PLUS. Dar nu te grabi, in USR Bucuresti nu sunt agreati oamenii lui Ciolos. O sa iasa scandal mare.
  • +9 (15 voturi)    
    Cei din plus o vor pe Firea Primar ??? (Joi, 1 august 2019, 14:45)

    Imax [utilizator]

    Voi nu intelegeti ca daca nu aveti un singur candidat (USR, PNL, PLUS) ramanem cu FIREA si sarmele ei inca 4 ani !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • +1 (9 voturi)    
      eu sincer apreciez ce faceti (Joi, 1 august 2019, 14:56)

      CVL [utilizator] i-a raspuns lui Imax

      dar ar fi o prostie ca dvs sa candidati impotriva lui Nicusor Dan, al candidatului PNL. Trebuie inteles de catre toata lumea ca trebuie sa veniti cu un singur candidat. Si, intre noi fie vorba, eu am apreciat foarte mult si ceea ce ati incercat sa faceti la Ministerul Sanatatii, asa incat eu v-as da sansa sa terminati ceea ce ati inceput acolo.
    • +2 (6 voturi)    
      De ce PNL? USR PLUS trebuie sa fie impotriva USL (Joi, 1 august 2019, 15:10)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Imax

      PNL este aceasi mafie cu PSD! Partide clasice, vechi, cu organizatii corupte care dau doar oaeni corupti si usor influentabili! PNL-ul mai mult este fostul PDL, adica PCR!
    • +2 (2 voturi)    
      Fals (Joi, 1 august 2019, 15:46)

      PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui Imax

      Este candidatul unic USR-PLUS iar liberalii nu au pe cine și vor ceda in București la acest candidat unic.
      Firea nici nu va mai candida, are așa de multe realizări, încât se retrage la A3 să le savureze.
      • +1 (1 vot)    
        paranoia (Joi, 1 august 2019, 22:40)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        Firea are o obsesie maladiva pentru primaria Bucurestiului,

        E ca un fel de paranoia. Nu va renunta,
    • -1 (1 vot)    
      Ai impresia ca-i pasa cuiva de Bucuresti ? (Joi, 1 august 2019, 18:38)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Imax

      Ciolos vrea sa traga cat mai multe voturi pentru partid si crede ca daca-l baga pe Voiculescu, gata, ii creste cota.
  • 0 (8 voturi)    
    Alianta 2020 USR-PLUS? (Joi, 1 august 2019, 14:53)

    EuSiCuMine [utilizator]

    Eu credeam ca PLUS merge impreuan cu USR macar pana in 2020. Daca deja de la locale isi pun candidati diferiti tare mi-e frica sa nu ramanem cu Firea!
    Sincer nu sunt mare fan Ciolos, daca asta e strategie lui politica.
    • +2 (2 voturi)    
      troll? :) (Joi, 1 august 2019, 17:06)

      mihaizzz [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

      Si care stii tu ca este candidatul anuntat al USR, ma rog? Ar trebui sa stiti deja ca aburelile astea nu tin aici... dar na, va inteleg, va faceti si voi treaba pt care sunteti platiti :))
  • -3 (7 voturi)    
    felicitari (Joi, 1 august 2019, 15:05)

    loveparade [utilizator]

    ca il sprijiniti pe Nicusor Dan fara de care erati in sant astazi...
  • +2 (6 voturi)    
    pacat (Joi, 1 august 2019, 15:19)

    Remarque [utilizator]

    Am sperat ca dreapta va avea un candidat unic in persoana lui Nicusor Dan. Insa dreapta e tot divizata, ceea ce pentru mine inseamna ca tintesc tot functii la varf, ca toti ceilalti.
    Tot respectul pentru Vlad Voiculescu, insa nu il recomanda nimic pentru functia de primar general.
    Pacat ca se divizeaza voturile si astfel se irosesc.
  • +2 (4 voturi)    
    of (Joi, 1 august 2019, 15:51)

    clam [utilizator]

    dar prost se mai orienteaza... de parca iar ma apuca absenteismul de nervi.

    pai de ce voiculescu la primarie? de ce nu il pastreaza pt sanatate cand va fi cazul, sa reia mandatul de ministru? si nicusor dan care cu adevarat cunoaste problemele bucurestiului poate fi primar.

    sau i-au apucat orgoliile si se cearta si astia pe ciolan?
  • +2 (8 voturi)    
    Si-au dat (Joi, 1 august 2019, 16:03)

    yol [utilizator]

    cu tezla-n ...!
    Ce strategie e asta?
    Ma asteptam ca Nicusor sa fie sabotat, din nou, de pnl. Dar ce face Ciolos e de neinteles!
    Usr-ul trebuie sa-l sustina pe Nicusor, daca nu vor sa piarda voturi. Nu exista niciun candidat mai pregatit ca el!
    • 0 (2 voturi)    
      aiurea (Joi, 1 august 2019, 22:35)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui yol

      Ciolos nu este un om politic. Este un om al administratiei si atat.

      Nu intelege politica iar fraierii din USR se iau dupa el.

      Si uite asa va castiga Firea din nou, de data asta pe mana USR.
      • 0 (0 voturi)    
        Sa vedem (Vineri, 2 august 2019, 8:05)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        Cunosc destui oameni in USR Bucuresti, cea mai puternica filiala din tara. Oamenii aia nu vor inghiti omul lui Ciolos. Iar in USR nu e ca in Plus sa vina Ciolos sa-si impuna omul. In USR , fiecare filiala are libertatea totala sa-si aleaga candidatul.
  • +3 (3 voturi)    
    Probabil ca il vor sustine pe Nicusor Dan (Joi, 1 august 2019, 16:22)

    gemart [utilizator]

    Dar nici ei nu comunica bine ca e vorba de o procedura cu mai multi pasi in care vor alege intre propunerea URS, propunerea PLUS sau alti terti.

    Nici populatia nu e obisnuita cu exercitiul democratic, cei mai multi stiu ca partidul numeste candidatul si punct.
    • 0 (0 voturi)    
      intrebare serioasa (Joi, 1 august 2019, 22:36)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui gemart

      Uite nici eu nu inteleg, recunosc!

      Mai este posibil ca USR PLUS is PNL sa aiba un candidat unic?
  • +1 (5 voturi)    
    Mai răsfirați, băieți, mai răsfirați! :) (Joi, 1 august 2019, 16:55)

    mihaizzz [utilizator]

    Vai, vai, dar ce dezamăgiți sunteți toți că nu îl susține toată lumea pe ND... Și ce repede a sărit ND cu sondajul cum că el e singurul care poate sa o bata pe firea :)

    E ceva suspect în teama asta de a nu cumva ajunge VV primar general... Cel puțin asta văd, să fie teama de a lăsa pe cineva din afara sistemului să scoată mizeria la suprafață? Nu zic că ND ar face parte din sistem, dar e ciudat că toată lumea il vrea pe el primar...

    De ce nu ar fi bun de ex VV să reformele spitalele din capitală, cele mai mari din tara? De ce nu ar fi bun să numească conduceri profesioniste in administrație, bazandu-se pe resursa umană din jurul USR-Plus? De ce sa nu așteptăm macar o dezbatere intre cei doi înainte de a ne pronunța, să vedem cu ce plan, echipa și proiect vin fiecare? Și să așteptăm și decizia USR de susținere pentru Vlad Voiculescu, deocamdată este doar candidatul PLUS...
  • +2 (2 voturi)    
    ce dezamăgire! (Joi, 1 august 2019, 19:47)

    martino12 [utilizator]

    Ce experiență are VV așa încât să-l recomande pentru această candidatură? Ce a făcut concret pentru București, până acum? Sau este doar încă un politician care se pricepe la absolut orice? A lucrat în proiecte de urbanism, infrastructură, patrimoniu? Înțeleg că a fost un bun ministru al sănătății, dar pentru funcția de primar se află într-o situație de incompetență.
  • +1 (1 vot)    
    USR Plus a dat dovada de prostie politica (Joi, 1 august 2019, 22:34)

    Dedalus [utilizator]

    Nicusor Dan a plecat din USR in momentul in care deriva USR la stanga a devenit evidenta pentru oricine pricepe. Si ND pricepe lucrurile astea, chiar daca - in interesul USR desigur - nu le spune explicit.

    Dar primaria Bucurestiului merita o intelegere peste aceste derive ideologice.

    Dreapta romaneasca nu poate trece peste ofuscari aprecieri personale. De-asta nici nu castiga alegeri.

    Trebuie sa te pricepi la treburile primariei, ND se pricepe, VV, oricat de bun ar fi - nu!

    Ciolos este un antitalent politic, a te uita in gura lui este naivitate pura.

    Cu VV candidat eu in acest moment pariez pe Firea.
  • +2 (2 voturi)    
    USR nu are nevoie de PLUS (Vineri, 2 august 2019, 8:08)

    Lascu [utilizator]

    Nicusor Dan este cel mai indreptatit sa beneficieze de suportul USR si implicit PLUS. Se vede ca partidul lui Ciolos este puternic impins in fata : daca nu ar beneficia de forta USR ar egala ALDE. Am votat cu Nicusor Dan data trecuta, voi vota tot cu el chiar daca va candida independent.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by