Liviu Pleșoianu o ironizează pe Dăncilă după ce l-a acuzat de discurs antieuropean: Sunteți... remarcabilă / Nu "orice om îi e frică" să se facă de râs...

de N.O.     HotNews.ro
Luni, 1 iulie 2019, 13:08 Actualitate | Politic


Liviu Plesoianu
Foto: Facebook
Deputatul PSD Liviu Pleșoianu a scris luni pe Facebook, după declarația Vioricăi Dăncilă potrivit căreia ar putea fi ”criticat pentru discurs antieuropean și antiamerican”, că președinta PSD este ”mult prea rafinată intelectual”. Potrivit lui Pleșoianu, nici măcar cei care îl ”critică de regulă nu au spus o asemenea gogomănie”, pentru că s-ar fi plasat în categoria ”iremediabil penibili”.

”Mult prea rafinată intelectual doamnă, cine dacă nu dumneavoastră putea pricepe și spune că discursul meu de la Congres a fost "antieuropean" și "antiamerican"!?... Nici măcar cei care mă critică de regulă nu au spus o asemenea gogomănie! Știau că s-ar fi plasat singuri în categoria "iremediabil penibili"... Tocmai de aceea, folosesc acest prilej pentru a remarca faptul că sunteți... remarcabilă. Se pare că nu "orice om îi e frică" să se facă de râs...
P.S. Ați uitat să ziceți și treaba aia cu "rușii". Ce naiba, doamna Dăncilă, tot eu să vă învăț? Noii dvs. "consilieri" de... serviciu ce păzesc?”, a scris Pleșoianu pe Facebook.




Președintele PSD Viorica Dăncilă a declarat, duminică, cu referire la acuzațiile lansate de Liviu Pleșoianu, că nu este condusă de servicii, precizând că și
ea l-ar putea critica pentru discursul antieuropean și antiamerican de la Congres, pe care Viorica Dăncilă a spus că nu și-l asumă.

"Dar mă deranjează că un coleg vine cu astfel de acuzații în spațiul public. Eu i-am rugat pe colegi să-l lase pe Pleșoianu să candideze la PSD, chiar dacă nu îndeplinea toate condițiile, nu înțeleg deloc acest joc. L-am băgat în sondajul pentru prezidențiale, pentru că a spus că vrea să candideze. Și eu aș putea să îl critic pentru discursul antieuropean și antiamerican de la congres, pe care eu nu mi-l asum", a spus Viorica Dăncilă.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















3823 vizualizari

  • -4 (4 voturi)    
    Stiti cum e cu sursele astea dar...... (Luni, 1 iulie 2019, 13:23)

    Ioko [utilizator]

    Oameni buni tocmai ne-a spus o sursă credibilă că se vorbeşte printre PSD-işti de o legendă urbană care spune că singurele alegeri care nu se fraudează pe meleagurile aste sunt cele de la congresurile PSD.
    Mulţi au fost neîncrezători la început când au aflat de legendă dar repede le-au trecut bănuielile când au văzut că nimeni nu strigă fraudă sau să se facă o comisie de anchetă şi să fie chemat Mitralieră cu laserele ca să meargă peste ei.
    Oricum toţi cred că dacă era vorba de opoziţie nu era nimica adevărat dar la PSD unde domneşte cinstea nici nu se pune problema aşa că legenda se răspândeşte cu repeziciune printre PSD-işti pentru că sigur e adevărată.
    Avem încredere în sursă că tot ea ne-a spus că Tăriceanu pregăteşte de o răzmeriţă la prezidenţiale pentru a se reinventa pentru locale şi parlamentare, vrea să le fure metoda PSD-iştilor şi să facă jocul cu Căcărău şi să îi lase pe PSD-işti să moară de mâna lor ca să le fure electoratul bazându-se că vor fugi mulţi la el care nu vor merge la Ponta numai că mai au o problemă cu Pleşoianul care le e frică să nu le fure la toţi electoratul dacă îşi face şi ăla un partid peste noapte aşa că vor încerca să îl facă să tacă cumpărându-l sau altfel.
  • +1 (11 voturi)    
    Rebelul fara cauza (Luni, 1 iulie 2019, 13:25)

    Frank777 [utilizator]

    Liviu Plesoianu este rebelul fara cauza.Stie cineva care este doctrina politica pe care incearca Liviu Plesoianu sa o promoveze? Nu are. Are doar o lista de dorinte care nu poate tine loc de program si doctrina.Daca este Plesoianu membru PSD inseamna ca este sub steagul doctrinei PSD si pozitia lui este sau anti partid sau propune ceva nou partidului.Plesoianu nu a propus la Congresul PSD o doctrina noua pentru care sa ceara votul Congresului. El a propus numai intoarcerea la discursul lui Dragnea.Si a cerut votul pentru el ca persoana fara a avea ceva nou de oferit. Eroare fatala. Discursul lui Dragnea tocmai a fost penalizat de electorat.Ce nu intelege Liviu Plesoianu este ca in politica reala nu merge sa fi rebel fara cauza ca la TV. In politica reala si mai ales la un Congres trebuia sa vina cu seriozitate si cu o noua Doctrina pe care sa o propuna Congresului. Sa-i fi lasat cu gura cascata pe delegatii la Congres cu o Noua Doctrina. A irosit o ocazie mare mara mare...dadea lovitura si era ales seful PSD si candidat la prezidentiale impotriva oricaror alte aranjamente.Sala era pregatita, dovada aplauzele pe care le-a primit.Si-a ratat ora astrala.
    • -2 (4 voturi)    
      Pai Plesoianu (Luni, 1 iulie 2019, 15:09)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      este de fapt noul sef de facto al PSD (din anumite puncte de vedere)
      A obtinut din start cam o treime din voturile lui Dancila.
      In plus stim cu totii ca int-un partid, (mai ales la PSD), din auzite inainte de vot s-au orientat cam o treime din votantii lui Dancila sa o voteze, stiind ca oricum va iesii ea Presedinte de Partid cu vreo 51 -55 % . (Astfel acesti votanti ,,de ocazie" nu vor fi remarcati de Dancila si Fifor ca au fost contra lor si vor primii in continuare ciolan de la Partid).
      Deci, toata conducerea lui Dancila asupra PSD este extrem de fragila. Toata pozitia ei si a lui Fifor, de sefi in PSD, se leaga ca de o ata subtire, care se poate rupe in orice moment.
    • -6 (6 voturi)    
      Simpatic... (Luni, 1 iulie 2019, 15:24)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      Mai voi astia, #rezistentii, nu vreti voi sa clarificati intai doctrina USR-Plus si apoi sa ii cereti lui Plesoianu sa vina cu o noua doctrina in interiorul PSD-ului? Nu de alta dar v-ar salva de la ridicol.

      Atunci cand ceri democratie, respectarea votului cetatenilor, neimplicarea serviciilor in procesele electorale si in deciziile politice nu tine de o anumita "doctrina politica" ci de fundamentul modului in care ar trebui sa functioneze societatea, indiferent daca e condusa de liberali, de social-democrati, de populari sau chiar de ecologisti.
    • 0 (0 voturi)    
      OH. (Luni, 1 iulie 2019, 17:50)

      letsoc [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      L-ati vazut cum era imbracat ? Si daca tacea te prindeai ce doctrina are . Cu stima , NC .
  • +8 (10 voturi)    
    ma intreb, (Luni, 1 iulie 2019, 13:25)

    mos ion roata [utilizator]

    daca individul ar parasi psd-ul la ce partid ar putea merge? Sunt convins ca nici macar alde sau noul psd-ponta nu l-ar primi.Despre celelalte partide nici nu mai vorbesc.
    • +3 (3 voturi)    
      pe centura politicii! (Luni, 1 iulie 2019, 14:28)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      ca limbajul il are deja !
  • +8 (10 voturi)    
    Te-ai tuns ! (Luni, 1 iulie 2019, 13:33)

    John M. [utilizator]

    Inainte aratai ca un bandit de drumul mare. Acum arati ca un popa fara parohie!
  • -1 (5 voturi)    
    Pe cine nu lași să moară, nu te lasă (Luni, 1 iulie 2019, 13:47)

    prec [utilizator]

    să trăiești. Pavianule, dacă l-ai lăsat să participe....
  • -2 (8 voturi)    
    Ce face doamna Dancileski ? (Luni, 1 iulie 2019, 13:57)

    Rahan5 [utilizator]

    De ce nu-l da afara pe romanul Plesoianu din partid ?, pentru asemenea critici.
    E anti-occidental Plesoianu asta (asta i-au scris in secret lui Dancila si oamenii lui Putin de la ,,Biroul de Coordonare a Guvernului Roman din Moscova").
    ,,Iesirea anti-Plesoianu" recenta a lui Dancila a fost o categorica greseala politica a Moscovei. KGB-ul a intrat pe un ,,camp minat".
    Dar de fapt lui Dancila ii trebuie voturile din Parlament a romanilor PSD-isti a lui Plesoianu si Stanescu. De aia va tace malc si nu va mai spune nimic.
  • 0 (6 voturi)    
    Probabil ca... (Luni, 1 iulie 2019, 14:03)

    Cataleya [utilizator]

    ...specimenul Plesoianu e "dresat" sa o provoace pe Dancila pana cand aceasta il va exclude din PSD. Daca nu o face, Viorica pica de fraiera, adica ce sefa e ea daca permite unui martafoi din propriul partid sa isi bata joc de ea si sa o faca troaca de porci.
    Daca il da afara (ceea ce cred ca se va intampla) Plesoianu va face pe dizidentul si, ori se va lipi de Ponta ori va prelua separat modelul acestuia si impreuna cu lichelele perdante la impartirea functiilor (Serban, Codrin, Nicolicea) vor incerca sa infiinteze o noua aripa PSD-ista.
    Altfel nu se explica deloc comportamentul infantil al plesoianului.
    • -1 (3 voturi)    
      Gresit. (Luni, 1 iulie 2019, 14:49)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Nicolicea este rus ca si Dancila. Chiar daca (prin absurd) ar parasi-o Nicolicea pe Dancila ar face-o doar de fatada (La fel ca si Crin Antonescu).
    • -2 (4 voturi)    
      Ai dreptate... (Luni, 1 iulie 2019, 15:17)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      AI dreptate, pentru cine nu stie o iota din ce zice Plesoianu (altceva decat pasajele scapate cu grija prin presa "#rezistenta") sau acuzatii penibile tip "omul rusilor" e foarte greu sa intelegi cum cineva poate avea principii. Pe care le.a sustinut si pe vremea cand era Dragnea cel Rau sef la PSD.
      • +1 (3 voturi)    
        orientare rapida !!! (Luni, 1 iulie 2019, 18:16)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Ai gasit imediat inlocuitor pentru sarutat poala popii in locul lui Dragnea !!! Tu care ii cunosti bine este de viitor acest lunetist ( ca postul de mitralior este ocupat de alt grobian )aciuat pe la PSD !!???
        • -3 (3 voturi)    
          Vad ca va e tare frica... (Luni, 1 iulie 2019, 19:39)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui asada

          Va e tare frica de oamenii politici care nu pot fi controlati. Cum e Plesoianu. La fel cum l-ati ejectat si pe Antonescu din PNL si l-ati luat pe "prea plinul de Dosare" Iohannis care poate fi controlat usor.
  • -1 (3 voturi)    
    Gargara PSD-ista (Luni, 1 iulie 2019, 14:35)

    Just2019 [utilizator]

    Haideti sa fim seriosi. Toata media, propovaduieste asa zisa lupta dintre PSD-ei. Aceasta mafie este cea mai sudata dintre toate formatiunile politice romanesti.
    Balul asta de-a "razboiul", in interiorul PSD-ului, este doar o piesa de teatru, care se repeta din cand in cand, pentru manipularea naivilor care privesc de pe margine si se bucura de spectacolul de proasta calitate de pe scena politica. Presa este si ea, ori naiva, ori poate fi acuzata ca manipuleaza opinia publica, pentru a-i distrage atentia, de la toate "grozaviile" pe care le-au facut si le fac acesti mafioti, in dezavantajul poporului si al Romaniei. Unde sunt salariile marite, unde sunt pensile marite, unde este bunastarea propovaduita pe toate ecranele de casa? Sa-mi spuna si mie, un PSD-ist care are mintea limpede, cum i s-a umplut buzunarul si cu cat I-a crescut nivelul de trai! Domnilor reporteri, daca sunteti in slujba adevarului, intrebati un amarat de muncitor, cu cat i-a crescut nivelul de trai in anii de domnie PSD-ista(adica vreo 25 de ani per total.)?!
  • -1 (3 voturi)    
    iremediabil (Luni, 1 iulie 2019, 16:11)

    Arkantas [utilizator]

    Dar nu vezi ca tu esti demult - iremediabil ridicol- si sa stii ca nu vreau sa fii - presedintele meu -


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by