UPDATE: Dacian Cioloș a fost ales președinte al Renew Europe: Este doar un pas în construcția politică pe care am gândit-o în ultimii doi ani

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 19 iunie 2019, 11:23 Actualitate | Politic


Dacian Ciolos
Foto: Facebook
Dacian Cioloș este noul președinte al Renew Europe. El spune că președinția grupului Renew Europe este "doar un pas" în construcția politică pe care a gândit-o în ultimii doi ani, "un pas important, dar e doar începutul proiectului". Renew este un nou grup de centru din Parlamentul European, care reunește forțe liberale și progresiste, succesor al fostului grup ALDE Europa.

"Am dovedit că merităm încredere la alegerile din 26 mai, am dovedit că suntem parte integrantă a forțelor politice relevante ale Europei. Vom continua să aducem cât mai mult din Europa în România prin activitatea noastră la Bruxelles și în cabinetele de europarlamentari pe care le vom deschide în toată țara. Acum trecem la pasul următor și începem construcția politică internă prin care să le oferim cetățenilor români un viitor așa cum îl merită", a scris Dacian Cioloș, pe Facebook.

Anunțul inițial despre alegerea lui Dacian Cioloș în funcția de președinte al Renew Europe a fost făcut pe Facebook de Alin Cristian Mituță, membru PLUS.

Renew este un nou grup de centru din Parlamentul European, care reunește forțe liberale și progresiste, succesor al fostului grup ALDE Europa.

Liderul PLUS era favorit la obținerea acestei funcții în grupul politic european în care este membră și formațiunea lui Emmanuel Macron ”În mișcare”. Cioloș a devenit principalul concurent pentru șefia grupului după ce, joia trecută, Nathalie Loiseau, lidera eurodeputaților de pe lista pro-Macron, a renunțat la candidatură.

Cioloș devine primul politician din estul Europei care preia președinția unui grup important Parlamentul European.

Pro România, formațiunea condusă de Victor Ponta, nu a fost acceptată în Renew Europe.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















27197 vizualizari

  • +44 (62 voturi)    
    Un mare punct... (Miercuri, 19 iunie 2019, 11:31)

    grongobar [utilizator]

    ...marcat la capitolul imagine,primul roman presedinte de grup in Parlamentul European ! Felicitari si speram intr-o activitate cat mai vizibila din aceasta pozitie ! Si evident cat mai fructuoasa.
    • +13 (23 voturi)    
      Sunt de acord cu absolut tot ce ai scris, (Miercuri, 19 iunie 2019, 11:51)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      si ... nu vreau sa diminuez in niciun fel acest eveniment, dar trebuie sa privim lucrurile in perspectiva si cu prudenta. De exemplu (si urasc sa fac legatura asta dar nu pot sa ma fac ca nu m-am gandit) sper ca sustinerea pentru Laura Codruta Kovesi nu a fost afectata de nicio tranzatie politica cu Francezii ... Poate ca ar fi intelept din partea lui Ciolos daca ar clarifica acest aspect potential.
    • -21 (41 voturi)    
      sa nu ne faca de ras (Miercuri, 19 iunie 2019, 12:58)

      Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      pare un om ros de ambitii sub masca "baiatului bun".
      • +26 (34 voturi)    
        Hai lasa-ma! (Miercuri, 19 iunie 2019, 13:37)

        omezu [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        Da, boss, ce noroc ca psd-istii nu ne-au facut de ras in P.E. Ma gandesc la Grapini, Zoana, Ivan, Norica, Pascu, Severin si altii. Fix Ciolos o sa ne strice imaginea.
        • -9 (17 voturi)    
          mmm (Miercuri, 19 iunie 2019, 14:08)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui omezu

          Ivan si Pascu sunt ok, restul sunt prastie. Nu inteleg niciodata de ce sunt bagati unii intr-o mare galeata, fara analiza punctuala, indiferent de partid.
          • +6 (6 voturi)    
            Nu , nu sunt OK (Miercuri, 19 iunie 2019, 17:47)

            blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            nici Ivan , nici Pascu , motive sunt destule, de exact cand credeam ca Ivan e facut din alt material decat psd, atunci i-a dat arama pe fata...iar Pascu e un perfid clasa I .
            • -5 (7 voturi)    
              c'mon (Miercuri, 19 iunie 2019, 21:46)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

              Fata de restul mentionati, astia sunt decenti ca nivel si mai au si ceva in cap. Mai sunt ok si prin comparatie cu unii care servesc bxl, de la orice pertid, si nu a auzit nici dracu' de ei la cat de silentios freaca menta. Avem si-n parlament specimene.
              Tot pesedisti sunt si astia, nu alt material.
      • -3 (11 voturi)    
        neah (Miercuri, 19 iunie 2019, 14:05)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        Tipul este intr-adevar cum ai spus si este omul francezilor, dar nu ne va face de ras.
        • -4 (10 voturi)    
          Romania a suprins pozitiv (Miercuri, 19 iunie 2019, 18:07)

          animatron [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Pana inaintea alegerilor pt PE din mai, guvernarea Romaniei era vazuta de la Bruxelles ca una incaputa pe mana unui grup politic tentat de autocratie si "populism".

          Se vehicula "arma nucleara" a art.7, presa internationala ne aseza tara alaturi de Polonia si Ungaria, comisarii UE transmiteau zilnic mesaje de avertizare, se declansau anchete si se cereau audieri in PE.

          Mobilizarea puternica la vot si rezultatele din Romania au surprins foarte tare in cancelariile europene, au fost in completa contradictie cu ceea ce se credea si cu ceea ce s-a votat in Ungaria si Polonia (acolo nationalisti/suveranistii au avut succese clare).

          Votul a demonstrat fara dubiu ca o majoritate de romani resping atitudinea antiUE, s-a confirmat ceea ce arata sondajele de ani de zile, ca populatia Romaniei este profund atasata ideii de Europa unita, nu vrea in nici un caz dictatura si "eurasianism" de inspiratie rusa.

          Arestarea si incarcerarea imediata a liderului PSD Dragnea a fost un soc pt cei care credeau ca Justitia e pusa in genunchi, nimeni la Bruxelles n-a mai indraznit sa afirme ca Justitia romaneasca ar fi sub comanda politica a Guvernului.

          La schimbarea paradigmei de perceptie europeana a Romaniei a contribuit, mai mult decat se crede la noi, si felul extraordinar de civlizat si prietenos cu care romanii l-au primit pe Papa, in opozitie totala cu ceea ce se intamplase in Bulgaria si Macedonia (si ele tari ortodoxe).

          Rezultatele acelor saptamani incredibile incep sa apara la nivel european, dl Ciolos s-a relansat politic si e foarte bine vazut printre "progresistii" europeni (sustinut de Franta).

          Doi comisari europeni au si transmis mesaje f pozitive pt Romania: nu se pune problema declansarii art.7 (statul de drept e respectat) si vom intra in Schengen in curand.

          Sa nu minoram faptul ca Presedintia Romaniei la UE e una foarte reusita tehnic, unanim apreciata de tarile UE, cu numar record de dosare "inchise".

          In contextul actual, Romania merita sa fie apreciata in UE!
          • +1 (3 voturi)    
            haha (Joi, 20 iunie 2019, 10:40)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui animatron

            da cativa prosti care au muncit... parlamentarii psd si alde nu au facut decat sa incerce sa fure voturis si sa se faca de ras
            dar evident ca ei vor culege laurii nu cei care au muncit!
        • 0 (2 voturi)    
          mai (Joi, 20 iunie 2019, 10:40)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          mai bine omul francezlor decat omemii rusilor ca dracnea, dancila, si restul + dormamu de la ccr s.am.d.
          • +1 (1 vot)    
            prefer (Joi, 20 iunie 2019, 17:41)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Omul Romaniei.
            Fiecare cu preferintele lui, unii cu independenta, altii cu slugarnicia. Sa stii ca intre a fi sluga la rusi sau sluga la francezi, nu este nicio diferenta. Tot sluga esti.
      • 0 (2 voturi)    
        sluga (Joi, 20 iunie 2019, 10:38)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        psdista...
        tre el sa arunce cu venin
        dar stiu ca inauntrul tau MORI de oftica... pentru ca pe stapanii tai nu-i mai baga nimeni in seama!
  • +24 (44 voturi)    
    Un lucru foarte bun. (Miercuri, 19 iunie 2019, 11:31)

    Habermas [utilizator]

    Dar chiar si asa Romania inca nu are influenta pe care poate si trebuie sa o aiba. Ceea ce trebuie sa se schimbe si asta prin implicarea mai decisa a Romanilor. Se mai poate, inclusiv Basescu si PMP-ul pot avea o influenta mare daca isi pun mintea. Si dupa cate vad, Basescu chiar isi pune mintea si are idei foarte concrete

    De exemplu realizarea manageriala a canalului Dunare-Mainz-Rhin. Problema actuala este ca regulile pe Dunare si cele pe Rhin nu sunt inca unificate si Basescu este hotarat sa impinga unificarea lor. Asta ar lega Constanta si Romania de Europa de Vest foarte natural si ieftin, transportul pe apa fiind de cateva ori mai ieftin decat cel pe uscat. Si mai are si alte idei.

    Dar si de PNL astept lucruri importante, Siegfried Muresan este un om valoros, si - ca aveni vorba - continua sa se inteleaga cu Basescu si evident ca se intelege bine cu Ciolos.

    Si asta nu-i decat un scurt inceput de discutie.
    • +11 (19 voturi)    
      total de acord cu tine (Miercuri, 19 iunie 2019, 11:41)

      ion_de_la_tara [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      daca incep toti romanii care sunt in frunte sa lase luptele politice interne marunte si sa-si concentreze capacitatea si vointa pentru dezvoltarea armonioasa a Romaniei, putem ajunge departe. hai ca se poate!
    • +6 (20 voturi)    
      ... ma bucur .... (Miercuri, 19 iunie 2019, 11:59)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      In sfarsit, dupa multa asteptare, s-a produs clarificarea doctrinara la PLUS . Acum stim la ce sa ne asteptam - progresism / secularism pe model francez. Acum alegatorii au si altceva in afara de un discurs anticoruptie (necesar dar nu suficient).
    • -12 (34 voturi)    
      Du-te ma de aici cu transportul tau fluvial (Miercuri, 19 iunie 2019, 12:17)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Ala e de secolul 18, nu mai cara nimeni nimic pe nici o Dunare

      Dunarea ramane doar pt agrement si croaziere prin jurul marilor orase.

      Sa investesti miliarde ca sa se plimbe unii cu barcutele....mi se pare cea mai puerila idee

      Faceti coridor feroviar si rutier...asta avem nevoie
      • +12 (20 voturi)    
        Am spus ca transportul pe apa este mai ieftin, (Miercuri, 19 iunie 2019, 13:18)

        Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        nu am spus ca inlocuieste sau ca ar trebui sa inlocuiasca pe toate celelalte. Din contra, toate sunt necesare.

        Da, secolul 18 a fost secolul canalelor in Europa, ca parte a revolutiei industriale. Dar cand spui "nu mai transporta nimeni nimic nici pe apa" vii cu acelasi argument ca cei care spun ca nu se justifiac A8 pentru ca nu este trafic suficient de mare. Pai daca nu sunt conditiile optime de transport, sigur ca nu este trafic suficient de mare!

        Cam cate miliarde sunt necesare pentru a armoniza regulile pe Dunare si Rhin?
        • -3 (7 voturi)    
          cum ai calculat ca e mai ieftin? (Miercuri, 19 iunie 2019, 18:56)

          Je__ [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

          Eu unu vad costul:
          Cost infrastructura+costul efectiv al transportului
          Fluvial: cateva miliarde infrastructura + cateva sute, hai mii de transporturi zilnic x VAL

          Auto: cateva miliarde infrastructura + cateva mii sau zeci de mii de camioane zilnic x 0.00..din VAL

          Am asa impresia ca iese MUUULT mai ieftin transportul AUTO

          Altfel noi nu facem nimic altceva decat sa subventionam MASIV cativa operatori fluviali
        • +2 (2 voturi)    
          Je_ , nu am inclus factorul timp. (Joi, 20 iunie 2019, 9:50)

          Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

          Evident, depinde ce transporti, daca este urgent sau nu, perisabil sau nu etc. Dar ideea este ca nu toate marfurile au ca transport optim caile pe uscat. Trebuie sa existe si optiunea pe apa, pentru ca sistemul total sa mearga eficient si fara tensiuni.

          Nu trebuie sa calculez eu, hai nu mai fa pe desteptul, ca exagerezi si nu ti-ai gasit fraierul aici. Cauta si singur.

          Ma rog, cine traieste din taxele pentru autostrazile construite in regim PPP, sigur, are interesul ca toata lumea sa circule pe autostrada lui si pe nicaieri altundeva.
    • +6 (14 voturi)    
      Da, pot dovedi ca UE e necesara si nu e demodata (Miercuri, 19 iunie 2019, 13:24)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Sunt o multime de lucruri care asteapta sa fie puse pe agenda. Eu ma gandesc de exemplu la infrastructura necesara apararii: un buget comun pentru infrastructura militara care sa suplimenteze bugetele nationale, incentive pentru dezvoltarea industriei de aparare inclusiv prin inovare, coridoare de transport de mare viteza si capacitate, aeroporturi cu capacitate de trafic sporita, redefinirea spatiului Schengen si din punct de vedere al securitatii statelor, etc.
    • -11 (19 voturi)    
      palavramentu ioropean (Miercuri, 19 iunie 2019, 13:43)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      este pe calapodul marii adunari nationale de la paris..
      ue este, conf. tratatului, o uniune de state.
      si statele unite sunt o uniune. numai ca, acolo, fiecare stat are cuvant, isi apara drepturile si interesele.
      caci, spre deosebire de marea adunatura de la strassbourg, congresul american este bicameral.
      camera de jos reprezinta populatia americana, indiferent in mod prportional. iar reprezentantii au mandate de numai doi ani, in care tre' sa faca ceva pt. cei ce i'au trimis la wash. sunt alesi prin vot uninominal.
      in schimb, senatul, este al statelor membre. fiecare stat membru are doi senatori, indiferent de marimea populatiei statului, sau de puterea economica.
      cum ar veni ca germania, la fel ca slovacia, sau estonia, romania, sau franta, sa fie reprezentate in mod egal.
      acei senatori voteaza in interesul statului, din care sunt trimisi la congres, indiferent de partid.
      de aia, la ei votul across the line este ceva obisnuit, de aia membrii ai unui partid voteaza impotriva liniei partiduui, fara teama de a fi demisi.
      ei nu sunt votati pe liste de partid, ca in socializmu' ioropean. ei, chiar reprezinta electoratul si statele din care provin.
      marea adunare supranationala de la strassbourg, cea nationala de la paris sau cea a lui nea nicu, tot o apa...
      si in mod sigur, un palavragiu...pardon palavramentar ioropean e muuuult mai bine platit decat unul de la wash.
      s'auzsim de bine, de la grupurile palavramentare ioropene !:-)))
      • +2 (2 voturi)    
        ah (Joi, 20 iunie 2019, 10:42)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        slugile rusilor
        sunt ofticati ca UE ii baga in seama pe ceilalti
        sunteti PENIBILI ba! P E N I B I L I !!!

        m,a bucur ca apreciati infractorii romani... sloganu vorstu e "sa fim furati romaneste"?
  • -7 (33 voturi)    
    in sfarsit (Miercuri, 19 iunie 2019, 11:37)

    Point [utilizator]

    a reusit si ciolos sa se hotarasca unde pune capul.
    doh greu fu.bine ca s-a limpezit si usr,acum dorm mai linistiti ca sunt sub aripa lui micron.care are cea mai mare rata de simpatie,atat in francistan cat si aiurea.
    succesul e asigurat de directia de centru dreapta(progresiti si liberali).
    ce dracu o mai fi insemnand asta....
    bine ca scparam de comunisti,ca nah,vin marxistii de bani gata.
    • -3 (7 voturi)    
      ? (Miercuri, 19 iunie 2019, 13:29)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Point

      Tu vrei sa vorbesti despre o alternativa pe care nu ai curajul, sau permisiunea, sa o descrii...

      Crunt!
    • +2 (2 voturi)    
      postacul (Joi, 20 iunie 2019, 10:42)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Point

      comunistilor si al rusilor urla "vin marxistii"
  • -12 (20 voturi)    
    Ciudat (Miercuri, 19 iunie 2019, 11:53)

    Constantin Eugen Cozma [anonim]

    Kovesi propusa ca procuror sef european, Iohannis favorit in cursa pentru presedintia Consiliului European, Ciolos ales presedintele grupului Renew Europe. Fake news sau mana americanilor?
  • +3 (21 voturi)    
    acum astept (Miercuri, 19 iunie 2019, 11:55)

    liviu_ [utilizator]

    reactia postacilor pesedei... ce minciuni mai baga
    a psdului.... cum mai pot acum spune ei ca ieuropa nu ne baga in seama?! bine pot spune ca 10 votanti ai lor fac cat unu d-eal nostru... la IQ...
    • +2 (4 voturi)    
      La IQ, cum bine zici (Miercuri, 19 iunie 2019, 17:47)

      Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Votant d-eal vostru sau votant deal vostru? Greu la d-eal cu boii mici... Cares boii carei dealu?
  • +6 (18 voturi)    
    Ciudat comportamentul Hotnews (Miercuri, 19 iunie 2019, 12:12)

    gerado [utilizator]

    Stirea asta e dezvaluita de aproape o ora, insa inca nu apare pe pagina principala a Hotnews. Chiar nu reprezinta nimic pentru tara alegerea lui Ciolos in fruntea Renew Europe? S-a transformat cumva Hotnews in Antena 3 si da astfel de stiri importante la capitolul diverse?
    • -10 (24 voturi)    
      Bre (Miercuri, 19 iunie 2019, 13:38)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui gerado

      Ce e asa important la stirea asta? a fost numit de francezii carora le-a cremuit ghetele doua decenii liderul unui grup parlamentar in cel mai neimportant parlament posibil.
      • +2 (4 voturi)    
        ba (Joi, 20 iunie 2019, 10:44)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        mai bine sa faci ghetele francezilor decat sa o sugi rusilor (ca voi si psd)
    • -5 (11 voturi)    
      ........ (Miercuri, 19 iunie 2019, 13:47)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui gerado

      ;-)))))))))
  • -6 (34 voturi)    
    Mda....adevarati politicieni (Miercuri, 19 iunie 2019, 12:15)

    Je__ [utilizator]

    Ghinea: "Fiecare vot conteaza!"
    Ciolos: "Raman in politica autohtona, nu-mi iau talpasita la Bruxelles...doar tractez partidul"


    hmm...hmmm.....cica aia de la PSD sunt ipocriti
    • +1 (3 voturi)    
      huh?! (Joi, 20 iunie 2019, 10:45)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      nu are nici o logica ce spui... mai mananca naiba si niste carne si niste legume, ca dieta cu rahat rusesc nu-ti face bine!
  • -9 (25 voturi)    
    bravo (Miercuri, 19 iunie 2019, 12:17)

    mmmircea [utilizator]

    Traiasca epoletii francezi. Momentan. Dacian e insa oricand dispus sa-i schimbe pe ordinul Sf Andrei pentru suma potrivita.
    • +2 (2 voturi)    
      dragutz (Joi, 20 iunie 2019, 10:45)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      cum lingaii rusilor sunt ofticati!
  • -2 (22 voturi)    
    Ciolos pleaca din politica romaneasca (Miercuri, 19 iunie 2019, 12:50)

    MVM [utilizator]

    Nu este vorba de formatiunea Renew Europe, ci de sefia grupului parlamentar. Oricum, Dacian Ciolos este de acum in afara politicii din Romania pentru urmatorii 5 ani, asa ca nu prea este ceva de aplaudat. Dl Ciolos s-a aranjat, Romania nu. Plus ca astfel scad sansele dnei Kovesi de a deveni sef al Parchetului European, ca dl Ciolos a castigat sefia grupului parlamentar cu sprijinul Frantei. Daca eram in locul lui, imi foloseam prietenia cu francezii pentru a o sprijini pe LCK. Asta e.
  • -2 (18 voturi)    
    nu e chiar așa... (Miercuri, 19 iunie 2019, 12:59)

    edux [utilizator]

    În text scrie așa: „Cioloș devine primul politician din estul Europei care preia președinția unui grup important Parlamentul European”.

    Nu se citează nici o sursă pentru acest fake news, e dată doar așa că sună bine...

    Întrebare mea este următoarea: ați auzit de Serghei Stanișev?
  • -5 (21 voturi)    
    o mica confuziune de termeni (Miercuri, 19 iunie 2019, 13:22)

    nash pandelica [utilizator]

    nu presedintele renew ioropa, ci presedintele grupului palavamentar, in palavramentu' ioropean.
    sefu e la paris.
    julien e cam ca ciordache la psd, in palavramentu' romananesq.
    cu siguranta, mindfulness se va introduce in toata uniunea, ca materie obligatorie in scoli.
    sa fie primit !
  • 0 (20 voturi)    
    deci (Miercuri, 19 iunie 2019, 13:45)

    freestyle [utilizator]

    Ciolos spune ca nu pleaca la Bruxelles...si ramane acolo. doar a ajuns sef. cum sa scape printre dinti asa ceva? asta a fost doar o critica personala. acum una de principiu. cum poti sa votezi cu mamelucii lui Macron? asta e dreapta romaneasca? sau dreapta stangii...suna ca dracu. mai conteaza? tot inainte!
  • +8 (10 voturi)    
    Made my day (Miercuri, 19 iunie 2019, 14:31)

    Alexa.99. [utilizator]

    Nu l-au primit pe Ponta. Yaaay...supeeeer!
  • -2 (10 voturi)    
    Parcă nu mai dorea să se întoarcă la Bruxelles ... (Miercuri, 19 iunie 2019, 15:45)

    BleahBleah [utilizator]

    Ori s-a săturat să fie șomer? ...
  • -2 (16 voturi)    
    Sa reinnoim Europa! (Miercuri, 19 iunie 2019, 15:46)

    Irina25 [utilizator]

    Cu oameni noi, evident. Totusi, intreb pentru un prieten: vechii securisti pot fi considerati oameni noi?
  • -2 (8 voturi)    
    Au reusit sa-l infiltreze ! (Miercuri, 19 iunie 2019, 16:21)

    KTerinca [utilizator]

    ..... cica doarme sub stele :)
  • -3 (9 voturi)    
    eh, gata, obiectivul a fost atins (Miercuri, 19 iunie 2019, 17:34)

    revo [utilizator]

    sotul d-nei Ciolos a fost aranjat pe un post caldut, la Bruxal, ca doar nu era sa ramaie p-afara sau, Doamne fereste, in Romania! El, nepot de general de Secu si sot de nepoata de ministru frantuz, nu se facea sa ramaie fara coledgi!
    Si, ca sa fie siguri ca nu-l mai intreaba nimeni de sanatate p-acasa, il pusera si un fel de sef, macar cu numele, ca de restul are cine sa se ocupe.
  • +3 (5 voturi)    
    Hotnews? (Miercuri, 19 iunie 2019, 19:59)

    Keiiil [utilizator]

    E cea mai citita stire a zilei iar deja a ajuns in fundul paginii principale.. este mai sus chiar si urmatoarea stire: 'Tăriceanu, despre candidatul la prezidențiale: O să discutăm cu cei de la PSD. Mult mai util este un candidat comun'
    Imi explica si mie cineva care e faza?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version