De ce crede Dan Barna că ar fi bun de președinte. „Ar fi grozav pentru România să avem o finală între Iohannis și candidatul USR-PLUS”

de C.D.     HotNews.ro
Vineri, 14 iunie 2019, 20:29 Actualitate | Politic


Dan Barna
Foto: Agerpres
​​Dan Barna susține că-și va asuma o candidatură la prezidențiale dacă aceasta va fi decizia USR-PLUS, hotărârea urmând a fi luată „în câteva săptămâni”.

Întrebat, la Digi 24, de ce nu-l susțin cei din USR și PLUS pe președintele Klaus Iohannis, bătălia fiind pe același electorat, Barna a evitat un răspuns concret, comentând doar că „ar fi grozav pentru România să avem o finală fără PSD, am avea ce să alegem cu adevărat”.

Cât privește calitățile care-l recomandă pentru a fi președinte, Barna a menționat experiența din zona de management de proiect, capacitatea de a duce un proiect mai departe, dând USR ca exemplu, precum și alianța cu PLUS.

Întrebat ce post i s-ar potrivi lui Dacian Cioloș, Barna a răspuns: „Dacian Cioloș ar fi un foarte bun președinte, și un foarte bun premier”.

















7446 vizualizari

  • -3 (29 voturi)    
    discurs alunecos de la "omanenii noi" (Vineri, 14 iunie 2019, 20:54)

    Poiana lui Occam [utilizator]

    Oameni noi, din acelasi aluat traditional: tzafna si orgoliu nemasurat.
    De mii de ani apar aceleasi generatii de destepti care "sunt altfel". Dar de fapt sunt la fel, si cu rezultate la fel.
    Concret, ce ar face diferit un presedinte usr ?
    Mai multe referendumuri ? Mai putine ?
    Ar intra mai des peste guvern ? Ar aduce si pancarte ?
    Ar incalca constitutia la nevoie ?
    Ar veni mai des in piata ? Mai rar ? Ar alege o jacheta de alta culoare ?
    Curaj domnilor !
    Care sunt solutiile voiastre magice ?
    • +8 (26 voturi)    
      N-ai tu treaba...! (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 0:02)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

      Voi vedeti-va de candidat’u vostru Serban Nicolae, sau Badalau...pe Dragnea nu-l mai puteti pune sa candiseze ca-i putin ocupat vreo 3 ani!
      De ce nu va vedeti voi psd-istii de fasolea voastra!?
    • +4 (8 voturi)    
      promite, noua "Aripa Tanara" a politicii romanesti (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 14:06)

      Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

      Un tanar impetuos, ambitios care n-a mai facut politica, intra pe scena politica romaneasca.
      Calin Popescu Tariceanu, anul 1990.
      Sau Petre Roman, decembrie 1989.
      Etc, etc.
      Aceeasi piesa trista care pare de fiecare data altfel.
      Doar actorii se schimba si decorul ici colo.
      Romania milenara.
      Poporul aplauda.
      • -1 (5 voturi)    
        Ai uitat de tanarul Bure-Pista (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 15:16)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        Sau de alt' mare tanar si zburdalcnic, Stefan cel Mare, care a lasat urmasi in juma' de Moldova.
        Acum serios, sintagma ca, cu toti sunt la fel e rasuflata, alegerile din 26 mai au demonstrat-o.
  • +1 (15 voturi)    
    Multumiti ? (Vineri, 14 iunie 2019, 21:21)

    Susufler0 [utilizator]

    De raspuns si de om ? :)))))
  • -4 (44 voturi)    
    Stai linistit, te spulbera Iohannis ! (Vineri, 14 iunie 2019, 21:25)

    KTerinca [utilizator]

    Suntem satui de d'astia, care se viseaza presedinti peste noapte.
    Am votat USR la ultimele doua alegeri, insa in nici un caz nu o sa votez Barna sau Ciolos la prezidentiale.
    • +7 (29 voturi)    
      si eu sunt satul (Vineri, 14 iunie 2019, 22:44)

      john06 [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      de astia care ajung presedinti si sunt in vacanta 90% din mandat,ne trebuie cineva serios,cu discurs,implicat.
    • +10 (22 voturi)    
      Caterinca, dar Iohannis cum s-a visat Pres, (Vineri, 14 iunie 2019, 23:04)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      nu peste noapte ?

      Adu-ti aminte ca abia ce invatase Klaus unde sunt budele de la sediul central al PNL si a ajuns sa trebuiasca sa le invete pe cele de la Cotroceni ! :)))

      PS. Inteleg, nu-ti place omul (Barna), dar asta nu inseamna sa fi nedrept cu el ! :))))
    • +12 (20 voturi)    
      Si daca ar candida (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 0:04)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      si Barna....cu ce te-ar deranja?
      Ca oricum castiga Iohannis, nu?!
      • 0 (2 voturi)    
        in mod sigur (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 12:29)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

        ca vorba unei doamne intelepte, de unde altul mai bun !?
    • +3 (13 voturi)    
      asa este (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 0:14)

      minrest [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      Il bate, cred si eu asta, dar nu e o tragedie pentru Barna; asa e politica. Dai sau primesti, mardeias te numesti.
    • +13 (21 voturi)    
      Eu sunt in dubiu (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 6:50)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      Barna e un tip inteligent, mult peste Iohannis si ... peste Ciolos. Si pare sa fie si consecvent in ce spune, l-am urmarit cu atentie si nu l-am vazut sa schimbe discursul de la o zi la alta , de la o luna la alta. Iar legat de ce va face ca presedinte, pare sa aiba mesaje mult mai coerente, lipsite de platitudine si fara sabloanele specifice lui Iohannis. Mie imi place, e cred ca maximum ce poate da tara asta ca politician.
      • +4 (6 voturi)    
        da, in clipa de fata (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 10:29)

        codrean [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        ca viitorul cu siguranta ne va oferi surprize. Placute !
  • -11 (27 voturi)    
    repet (Vineri, 14 iunie 2019, 21:42)

    cucuveauamov [utilizator]

    ce facem cu dulapul?
    • +9 (19 voturi)    
      Care dulap, Cap de Porc? (Vineri, 14 iunie 2019, 22:38)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Pai votati-va Idolii, astia inruditi cu magraonii, ce ma doare pe mine capul de ce-o sa faci tu???
    • +2 (12 voturi)    
      Ha ha (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 1:23)

      Observatory [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      simplu: iti închizi tu cucuveaua in acel dulap, fără sa-l mai deschizi vreodată !
    • +7 (13 voturi)    
      Pai voi o sa-l votati pe Barna in turul 2 (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 6:51)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Cred ca Barna mizeaza si pe voturile PSD in turul 2. D-aia nu as fi foarte sigur in locul lui Iohannis.
      • 0 (6 voturi)    
        depinde de (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 12:34)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        depande.
        daca se baga si ciolosh pe acelasi culoar ?
        bietii macroisti tre' s'aleaga intre ei, in primul tur.
        nici macar nu pot invoca raul cel mai mic, ca pe vremea lui ilici.:-)
  • +2 (22 voturi)    
    Prefer pentru Romania un candidat la presedintie (Vineri, 14 iunie 2019, 22:39)

    ty [utilizator]

    care este pregatit pentru acea pozitie. Dintre cei anuntati pana acuma nu vad nici unul pregatit. Doritori . . .
    • -1 (15 voturi)    
      De ce nu te (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 0:06)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui ty

      bagi tu!?
      Daca nu-i nici unu pregatit?
    • +1 (11 voturi)    
      Ai ghinion (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 2:34)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui ty

      Ca ti l-au bagat pe Hamstar la acvariu!!!
      • +3 (5 voturi)    
        Priviti problema cu seriozitate si nu cu (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 13:16)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        superficialitatea tipic romanesca.
  • +2 (14 voturi)    
    normal ca ar fi. (Vineri, 14 iunie 2019, 22:51)

    g01an [utilizator]

    la astia noi ma astept totusi sa candideze cu o intreaga echipa in spate, in ideea ca DACA ar avea un parlament favorabil, sa ne spuna de acum pe cine ar numi premier. pretentia asta este si mai insistenta in privinta alegerilor legislative, sa ne spuna din start ce echipa ar sustine la guvern daca ar avea sustinerea necesara in parlament.

    dar in cele din urma, in turul 2 intre Iohannis si candidatul USR/Plus, romanii vor avea de ales intre moduri de a merge mai departe si a lasa trecutul in urma. ne facem ca ploua pana cand ceva este cu adevarat grav doar sa nu facem valuri? sau lucram activ si tot timpul la a rezolva problemele cele mai grave, in afara de a raspunde la crize?
  • +1 (17 voturi)    
    AR FI EXTRAORDINAR (Vineri, 14 iunie 2019, 23:27)

    Lucky1 [utilizator]

    Ceea ce ar arata ca societatea romaneasca a trecut de pericolul comunismului. Ce este mai bun pentru societate decat o concurenta sanatoasa, intre partide democratice?
    Barna are perfecta dreptate!
    • -1 (9 voturi)    
      serios? (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 10:08)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      pai astia sunt noua fata a marxismului, viseaza aceeasi utopie a omului nou, fara istorie, fara traditii, fara religie, pentru care sa conteze doar banul si libertatea sexuala...e drept, fata de vechii marxisti, au facut un upgrade la partea economica, sunt de acord ca marile companii mutliantionale sa faca legea in eocnomie, in timp ce ei sunt lasati sa experimentez epe plan socail diverse utopii multiculturaliste si inventarea de diverse minoritati pe care sa pretinda apoi ca le apara....si da, nu mai ajungi la inchisoare daca esti incorect politic, dar risti sa ramai fara serivici sau fara mica afacere pe care o ai in urma unor campanii "obiective" de presa, cum se intampa curent in Occident
  • -4 (14 voturi)    
    e pe drumul cel bun, de costisa (Vineri, 14 iunie 2019, 23:50)

    nash pandelica [utilizator]

    deci, dupa fructuoasa intalnire cu parintelu' gade, la latrina 3, in sfarsit, a fost recunoscut can' a mers sa'si tunda pletele. a intrat in frizerie intr'un ropot de aplauze!
  • 0 (16 voturi)    
    buni (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 0:11)

    minrest [utilizator]

    Adevarul e ca sunt buni amandoi, Barna si Iohannis. O sa renuntam la unul, ce sa facem - dar numai ca presedinte, nu ca om politic.
    • +2 (12 voturi)    
      Barna e net peste Iohannis (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 6:55)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui minrest

      cel putin din punct de vedere IQ. Dar cam din toate punctele de vedere : mesaj, carisma, consecventa, viziune, idei. Are langa el clar o echipa de oameni isteti ceea ce Iohannis nu a fost niciodata in stare sa coaguleze.
  • +3 (11 voturi)    
    Puterea președintelui (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 1:19)

    Observatory [utilizator]

    a fost diminuată de mai multe schimbări ale legilor și Constituției .
    Cum sunt la ora actuala legile țării , președinte a devenit o figura simbolica , care nu poate promova mai nimic substanțial .
    Deci totul rămâne in mâinile celor ce guvernează , prin efortul sau nepăsarea economică , care lasă de dorit.
    Țara va continua sa alunece pe panta degradării sociale, politice și in special economic.

    Păcat,’mai nimeni nu este interesat intr-un avans economic, chiar și electoratul , este amorțit și dezinteresat.
    Nimeni nu știe ce vrea dar așteaptă alți (UE) sa aduca prosperitate și o viața mai buna !
  • -3 (13 voturi)    
    Sa vedem si partea buna a lucrurilor (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 1:53)

    matali [utilizator]

    Alegerile prezidentiale a intrat intr-o noua era,mai civilizata, unde nu mai exista in turul 2,acea monstruozitate de candidat PSD, lipsit de scrupule,de la acest partid odios,care ar trebui sa dispara complet din Romania si care sa incearce prin orice mijloace sa castige alegerile pentru a acapara pur si simplu puterea in stat, sa impiedice diasposa sa voteze sau mai stiu eu ce sa mai faca.Nu va mai exista acea tensiune la alegerile prezidentiale ca pana acum, acea frica, acea ura.Acum vor fi 2 candidati OK care vor intra in turul 2 si oricare dintre cei doi va castiga va fi bine intr-un final. Nu vom mai vedea afise ale PSD-ului la alegerile prezidentiale, ceea ce e un pas in fata pentru Romania.
    • -3 (13 voturi)    
      ai fi putut spune mai simplu... (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 8:05)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui matali

      ...vor fi doi catindati ai sistemului,papushati de puterile care sunt!, nimeni care sa reprezintele interesele norodului.

      trista tara.
      • -1 (7 voturi)    
        Inteleg ca tu (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 13:42)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        personal esti trist ca ti-a intrat seful la puscarie, dar nu trebuie sa generalizezi...!
  • +5 (7 voturi)    
    politic (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 8:37)

    emoticon [utilizator]

    Grăbiți-vă că din 2024 vine Ponta,primul președinte de centru-stânga cum s-a autodenumit...Să vezi atunci campanie electorală,Ponta pe 23 August în delir,favorit cu 99 % se uită la tv din fotoliu cu popcorn și cola...
    O să fie frumos...Bine,el o să fie tot la...uie PSD !
  • -4 (14 voturi)    
    din contra (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 10:02)

    martel55 [utilizator]

    ar fi un dezastru sa avem o finala intre doi neomarxisti, unul soft (Iohanis) si unul hard, radical (Barna)....in timp ce europenii incep sa inteleaga ce e cu aceasta nenorocita ideologie neomarxista, noi ca de obicewi suntme in contra timp si vrem sa ne aruncaM cu capul inainte intr-un experiment periculos ...oare cati dintre cei care se gandesc sa voteze acesti neomarxisti hard stiu ca in afara de temele de luat ochii fraierilor, de genul FARA PENALI, cunosc adevaratul program de guvernare si sunt de acord cu el (distrugerea traditiilor, a religiei crestine, a sentimentului national, impunerea cu forta in scoli a ideologiei de gen, a anormalitatii LGBT,a coloniizarii cu imigranti musulmani, sustinerea globalizarii economice care pana acum a dat drept castigatori doar China si marile companii mutlinationale in timp ce populatia europeana e printre pierzatori)? situatia e trista pentru ca in afara de acesti neomarxisti, nu avem nici un partid care sa sustina aceste teme la mda dar sa fie si patriot , asa ca vom ajunge in aceeasi mocirla morala ca Occidentul, unde si din aceasta lipsa de repere morale si religioase vedem o prosperare incredibila a silamului
    • +4 (8 voturi)    
      părere (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 13:06)

      xcristi [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Trăiesc în occident de 15 ani. E adevărat aici l-au pierdut pe Dumnezeu dar ia să vedeți ce înseamnă asta:
      - legea se respectă și trăiești în siguranță;
      - oamenii sunt educați și muncitori;
      - există un nivel înalt de civism care duce la apariția volntariatului în orice domeniu (de la pretecția animalelor la ajutarea bătrânilor);
      - există încredere și bună-cuviință între oameni;
      - corupția este pedepsită aspru;
      - există stabilitate pe termen lung și oamenii îți pot face planuri pe termne lung;
      - economia chiar funcționează și este liberă ceea ce aduce prosperitate tuturor;
      - pe baza properității, oamenii fac 2-3 copii și îi cresc sănătos fără inhibiții și frici;
      - autoritațile sunt efectiv în slujba cetățeanului;
      - adiministrația este complet descentralizată, automatizată și eficientă;
      - cetățenii simt că aparțin satului, orașului etc și se implică în comunitatea locală;
      - mediul este păstrat curat pentru că este habitatul oamanilor;
      - se reciclează;
      - nu se taie pădurile;
      - serviciile sociale chiar funcționeaza (de la educarea copiilor problematici până la combatearea violenței în familie);
      - există toleranță pentru orice om indiferent de culoare, sex etc;
      - legislația sancționează drastic pierderea datelor private sau discriminarea;
      etc etc
      Dar noi îl avem pe Dumnezeu în schimb! Și mai ales ne ferim să-l pierdem de parca dl Barna ni l-ar lua cu forța. Chiar USR-ul cu cei 10000 de membri va putea zdruncina credința românilor? Credința se va pierde odată cu dezvoltarea, ca și în Occident. Și atunci vom fi responsabili, muncitori, fericiți și prosperi ca ei. Între timp suntem leneși, misitic, ranchiunoși, violenți, intoleranți și săraci. Puținele calități pe care le aveam au fost ofilite de apariția capitalismului și a goanei după bani, dar asta nu este vina sistemului ci a inadaptării noastre. Mai bine să ne reașezăm, să investim în educație, să ne vârâm hoții la închisoare, decât să îmbrățișăm din nou socialismul și ortodoxismul primitiv.
      • +2 (6 voturi)    
        Bine punctat! (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 13:46)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui xcristi

        Felicitari pentru postare!
        Crud, dar adevarat...!
      • 0 (2 voturi)    
        Pff, ce sa zic !? M-ai lasat fara cuvinte. (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 15:31)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui xcristi

        Asemenea comentariu mai rar.
        Ar trebui copiat, multiplicat si pus la intrare in toate institutiile de stat publice, in primul rand in scoli.
  • -3 (7 voturi)    
    Barna Presedinte! (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 11:41)

    Daredevil [utilizator]

    Daca intra in turul 2 cu Johannis ( ceea ce e foarte probabil- candidatul PSD nu conteaza ) castiga la scor ( cel putin 75%). Poate intr-un final sa vina cineva care inteleaga ca nu suntem toti la fel ( suntem buni , rai etc) dar cel mai important este sa ne ajutam intre noi. " Eu sunt mic, Tu fa-ma mare, / Eu sunt slab, Tu fa-ma tare.." Atata aroganta..
    • +1 (3 voturi)    
      pe degetele de la care mana (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 15:32)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Daredevil

      ti'ai facut socotelile ?!
      psd a luat 22 de protzente in conditiile dizidentei fata de nea nicu dracnea, actualmente cantonat la cotrocesti. daca sentinta venea cu doua saptamani inainte de alegeri, psd iesea pe primul loc. cine a aranjat'o asa, pentru dupa, n'a fost prost.
      in mod normal, psd bate peste 30, undeva la 33.
      n'or fi murit asa de multi pensionari, incat sa scada sub 30. numai ca primarii n'au pus osul la mobilizare, de data asta, nu era ciolanul lor. primarii de la localitati mii si mijlocii nu vor ajunge niciodat pe listele pt. bruksal.
      acolo se pun oameni de vaza, cu batista in peptu' de luptator.
      deci, un catindat psd ar lua, in primul tur, cam 33 de procente.
      klauz isi mai trage si el vreo 40, de la pnl, de la pmp, udmr si altii mai mici. asta mai lasa disponibile numai 27 pt. barna, ciolosh, tarliceanu, dottore, becali si alti catindati de rutina.
      cam asa sta armetica alegerilor prezidentiale.
      voi, mai bine v'ati concentra pe localitatile mijlocii si mari din tzara, sa fiti cunoscuti si acolo, nu numai in frizeriile din bucale...
      deci, la locale, trageti sa prindeti fo doua tri primarii pe la rosia montana, jurju, gaiesti si vaslui.
      • -2 (2 voturi)    
        erata (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 15:38)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        scuze, nea nicu dracnea e cantonat la rohov, a ratat cotrocestiul. imi cer scuze pt.. eroare ...grosolana. :-)
  • +2 (6 voturi)    
    Nu stiu cum sa explic, (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 14:18)

    John M. [utilizator]

    dar impresia mea este ca acest Barna este cumplit de idiot si ca cei care il vor vota o s-o faca in ideea "sa vedem ce mai iese si din chestia asta".
  • -3 (5 voturi)    
    Iohannis presedinte iar USR la guvernare... (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 15:00)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    Asta e combinatia ideala. In rest sa castige USR si parlamentare si prezidentiale, ar insemna ca puterea iar se duce aiurea intr-o singura directie, iar cand nu mai exista un echilibru treaba devine mai complicata. Cat despre Iohannis, a actionat bine in ultimii 3 ani avand in vedere ca romanii i-au trantit cel mai ostil Parlament nelasandu-i prea multe parghii. A iesit in strada la oug13, a tot contestat legile justitiei cat a putut, nu le-a dat oportunitate smecherilor de a-l suspenda ca daca venea Tariceanu eram terminati, a avut un comportament ok pe politica externa fiind in relatii excelente cu liderii europeni si nu numai, nu s-a dat in barci cu aia de la PNL in timpul mandatului chiar daca a fost desemnat de partidul respectiv. Deci Iohannis e bun in continuare de Presedinte iar USR sa castige Parlamentarelele si localele.
  • -3 (5 voturi)    
    Cu Johannis avem siguranța deplină si sprijinul UE (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 16:37)

    Entiu [utilizator]

    Nu se fac, nici in glumă, experimente cu Barna!
    Cu Johannis avem siguranța deplină si sprijinul UE
  • +1 (3 voturi)    
    Motivatie (Sâmbătă, 15 iunie 2019, 19:03)

    Irina25 [utilizator]

    Daca un om e incapabil de ura (nu poate sa-l urasca pe Dragnea si psd-ul), nu e interesat de LGTB si nici nu e dispus sa-si vanda sufletul pentru bani, ce motiv ar avea sa-l voteze pe acest individ?
  • -2 (2 voturi)    
    Ce frumos... (Duminică, 16 iunie 2019, 8:21)

    Gigi Kent [utilizator]

    Ce frumos ar fi sa avem un presedinte care sa nu provina de la nici un partid politic. Un independent cu adevarat. Poate un om de afaceri. Cum ar fi Tiriac.

    Care sa spuna "da, societatea are nevoie de raspunsuri la niste intrabari, organizez un referendum dar nu in aceeasi zi cu alte algeri". Si care sa nu spuna "poporul PSD si restul" ci pur si simplu "poporul roman". Si sa mai stie ca si cei de peste Prut tot "popor roman" sunt.

    Vise erotice ...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version