Oana Bogdan, ”roata motrice” a PLUS: Programul politic al formațiunii este realizat după un model bazat pe creșterea stării de bine a oamenilor mai degrabă decât pe productivitate și creștere economică

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 9 iunie 2019, 15:02 Actualitate | Politic


Oana Bogdan
Foto: Facebook
Oana Maria Bogdan, lidera PLUS care a declanșat un val de reacții în martie după ce a vorbit de ”renunțarea la proprietate” spune că programul PLUS este construit pe ”un model bazat pe creșterea stării de bine a oamenilor mai degrabă decât pe productivitate și creștere economică”.

”Fiecare dintre noi trebuie să aibă grijă de mediul înconjurător, dar rolul cel mai important îl joacă politicul. Vestea proastă e că ne confruntăm cu o criză de sistem: modelul bazat pe creștere economică infinită pe o planetă cu resurse finite și-a atins limita” a scris pe Facebook, de Ziua Mediului, Bogdan, despre care Dacian Cioloș spus în trecut că ”a fost și este roata motrice în jurul căreia s-a construit echipa executivă care a dat formă și substanță proiectului politic RO+ devenit, mai apoi, PLUS”.

”Vestea bună e că un model bazat pe creșterea stării de bine a oamenilor mai degrabă decât pe productivitate și creștere economică (ce deseori nu se reflectă în calitatea vieții) este posibil, dar doar dacă există #voință #politică. Programul politic al PLUS este construit în sensul acesta. Dar mai vorbim noi despre asta...”, mai notează Oana Maria Bogdan, membră a conducerii PLUS.




















14392 vizualizari

  • -13 (51 voturi)    
    Intrebare (Duminică, 9 iunie 2019, 15:05)

    un domn [utilizator]

    Intre Oana Bogdan Bolshevika si Tudor de la USR care nu accepta agenda alegatorilor: care este Mai Toxic ?
    • +5 (35 voturi)    
      Tu ... (Duminică, 9 iunie 2019, 16:43)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      esti cel mai toxic, pt ca esti superficial ...
  • 0 (52 voturi)    
    saraca fata (Duminică, 9 iunie 2019, 15:06)

    mmmircea [utilizator]

    are nevoie de ajutor de specialitate. Ma intreb totusi, ea cum isi castiga existenta ?
    • -13 (43 voturi)    
      Din echitatie (Duminică, 9 iunie 2019, 15:24)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      La Client sau in Deplasare
      • -2 (22 voturi)    
        Ca orice politician, prin datul din gura (Duminică, 9 iunie 2019, 16:09)

        Eliberati Rusia de rusi [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Mai la figurat, mai la propriu... ce s-o plati mai bine. Oamenii astia nu fac poiltica dupa serviciu, deci full speed ahead asa cum ne duce capul.
    • +4 (26 voturi)    
      pai nu ti-a zis? (Duminică, 9 iunie 2019, 15:26)

      young_e [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      toate's la comun. acuma, fiecare intelege ce vrea de aici...
    • -9 (25 voturi)    
      lideri usr ! (Duminică, 9 iunie 2019, 17:23)

      muscha mbanana [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      lideri usr care au o lozinca cu ciuma rosie , tocmai cu aceasta au facut afaceri ,au primit contracte de la dragnea !v-a iesi luni , toate mishculatiile acestori ciudati ,aparuti aparent din nimic,se vor devoala ,sa vedem pe ce minciuni au furat voturi de la pnl !
      • 0 (6 voturi)    
        Pai daca e vorba de furat de voturi... (Luni, 10 iunie 2019, 10:04)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui muscha mbanana

        intreaba-l pe nen'tu draknea... apoi vorbeste cu verii de la udmr !
        In rest esti prea confuz, ca sa se inteleaga ceva.

        Ca sa fie clar:
        Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
  • +10 (38 voturi)    
    de unde apar (Duminică, 9 iunie 2019, 15:12)

    cartofiprajiti [utilizator]

    fara crestere economica totul e ...vise ! inteles doamna?...astia sunt dusi cu pluta...
    • -2 (22 voturi)    
      .... daca nu stii n-ai scuze ....... (Duminică, 9 iunie 2019, 19:47)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui cartofiprajiti

      Conceptele pe care le prezinta Oana Bogdan nu sunt noi dar oamenii pur si simplu le ignora. Matematica insa nu poate fii ignorata si are consecinte daca nu vrei / nu poti sa intelegi conceptele. Prof. Albert A. Bartlett explica inca acum mai multi ani cum este cu matematica aplicata la crestere continua in sisteme inchise (adica nu se poate matematic). Un link pentru autodidacti:
      https://www.youtube.com/watch?v=sI1C9DyIi_8
      • +2 (18 voturi)    
        E adevarat (Duminică, 9 iunie 2019, 21:37)

        mimiloi [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        ca ideile nu sint noi, dar asemeena experimente se pot face in tari foarte avansate economic si financiar. Deocamdata nu o va face nimeni pentru ca exista o criza politica in lume foarte serioasa care a adus la conducere caricaturi nu lideri adevarati.
        In cazul Romaniei lucrurile aste sint foarte indepartate fiindca noi avem mai intii de curatat coruptia aproape generalizata la virful politicii. Apoi de distrus structurile corupte de la nivelele 2 si 3 care sint foarte bine asezate si organizate. Asta in timp de e nevoie ca de aer de infrastructura de transport si punerea economiei pe un fagas normal. Si asta e abia inceputul.
        Asa ca ideile expuse de doamna Bogdan sint utopice macar la nivelul Romaniei daca nu in toata lumea. Din punctul meu de vedere utopiile pot fi discutate in adunari ale specialistilor in economie-finante-sociologie pentru ca sint doar teorii, dar nu ca program politic pentru ca iti tragi singur presul de sub picioare.
    • -2 (14 voturi)    
      fara vise, nu e nimic.. (Luni, 10 iunie 2019, 7:42)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui cartofiprajiti

      fara crestere economica poti sa ai:
      1. siguranta. o tara in care infractiunea este pedepsita exemplar si infractorii stau in inchisori, nu fac parada la alegeri.
      2. civilizatie. o tara in care banii din taxe si impozite sunt cheltuiti in mod optim de administratia publica in folosul cetatenilor.
      3. sanatate..
      4. educatie...
      5. aer curat....
      6. paduri si ape curate.....

      si lista poate continua.
  • -3 (37 voturi)    
    bun (Duminică, 9 iunie 2019, 15:13)

    cucuveauamov [utilizator]

    socialism spre comunism. Ii votez!
  • +3 (37 voturi)    
    D-șoara perseverează (Duminică, 9 iunie 2019, 15:18)

    Nyk1 [utilizator]

    Nici măcar Ceaușescu nu spera să înfăptuiască trecerea de la socialism la comunism.
    • +2 (22 voturi)    
      la Ceausescu era comunism pur (Duminică, 9 iunie 2019, 15:58)

      John_english [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      este o diferenta semnificativa intre comunism si socialism, btw. :)

      in rest ai dreptate. domnisoara bate campii la fel ca altii considerati mai putin democrati.
  • +6 (28 voturi)    
    Trai in Grupuri, NU în cupluri (Duminică, 9 iunie 2019, 15:23)

    Velma Kelly [utilizator]

    E bine.
    • +1 (19 voturi)    
      Body Sharing (Duminică, 9 iunie 2019, 15:57)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      Is Swing Carrying
    • -4 (18 voturi)    
      ciudatii de la usr ! (Duminică, 9 iunie 2019, 17:26)

      muscha mbanana [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      cu ciuma rosie au facut afaceri si au luat contracte ! ei spun ca au fost contracte pe putini bani , dar au fost !
  • +5 (33 voturi)    
    Mda... (Duminică, 9 iunie 2019, 15:24)

    ap101 [utilizator]

    Ea se uita la Alexandria Ocasio Cortez, mai pune de la ea un lucrul sau altul (pe care nu l intelege bine) si scoate perlele astea absolut memorabile...
    • +5 (19 voturi)    
      AOC (Duminică, 9 iunie 2019, 15:42)

      paniri [utilizator] i-a raspuns lui ap101

      Nu pare totusi ca AOC e inspiratia ei. mai degraba ceva povesti/carti scrise de diversi "ganditori" rupti de realitate. macar AOC actioneaza in SUA care chiar are puterea de a influenta ceva la nivel global. noi...?! ce influentam? productia de praf poate.
      Femeia asta are senzatia de la nivelul Romaniei face schimbari globale... super!
      vai de noi...
  • -9 (29 voturi)    
    Cine nu înţelege, votează Dăncilă (Duminică, 9 iunie 2019, 15:26)

    Propinatiu [utilizator]

    Iarăşi, chestii scoase din context. Problema limitelor creşterii presupune mii de pagini..
    • -8 (20 voturi)    
      contracte luate de la ciuma rosie ! (Duminică, 9 iunie 2019, 17:28)

      muscha mbanana [utilizator] i-a raspuns lui Propinatiu

      dragnea si guvernul le-a dat contracte acestor starnii de la usr !acum se dezvinovatesc spunand ca au fost pentru putini bani !GESTUL CONTEAZA ! au luat !
      • +2 (6 voturi)    
        Doamne, ce de prostii mai torni... (Luni, 10 iunie 2019, 10:07)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui muscha mbanana

        Ceva logic, cu probe, exemple, ai?
        Mda, n-ai.
        Dar nu-i nimic, da-i inainte, o sa obtii efectul contrar, lumea fiind profund scarbita de comentariile tale.
  • +10 (24 voturi)    
    Ia-l draga (Duminică, 9 iunie 2019, 15:58)

    mitg [utilizator]

    Pe varoufkais et al de mana si mergeti la groapa de gunoi a penibililor.

    Noroc ca USR nu-i PLUS ...
    • +8 (22 voturi)    
      Ai un "+" de la mine ! (Duminică, 9 iunie 2019, 17:49)

      Velma Kelly [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Sper ca Barna & USR-ul să realizeze rapid ca alianta cu bizarii lui Cioloș este extrem de păguboasă. Ciolos este un politruc (fost PUNR, fost PSD) rebrenduit. Românii nu pot fi prostiți.
      • +1 (15 voturi)    
        E mai complicat (Duminică, 9 iunie 2019, 23:15)

        amicugri [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

        Barna nu poate sa "realizeze" ceva pentru ca e omul gruparii lui Ciolos, infiltrat de la infiintarea USR impreuna cu inca vreo citiva, profitind de viteza si nebagare de seama, tocmai ca in final USR sa fie Plus. Singura speranta pentru USR (spun singura pentru ca nu vad ca prea multi membri USR sa inteleaga incotro se indreapta) e ca, vazind ca are mai multa putere decit Ciolos ca sef USR, in Barna sa se trezeasca ambitia de a nu mai fi subaltern.
        • 0 (8 voturi)    
          Cu birna in ochi (Luni, 10 iunie 2019, 6:49)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui amicugri

          Usere Ramane subaltern
  • -4 (24 voturi)    
    O singura chestie ... (Duminică, 9 iunie 2019, 16:44)

    Eu the first [utilizator]

    ... astora de le stiu pe toate mai bine, si-s critici la adresa cucoanei: exista deja state in lume care si-au schimbat strategia de dezvoltare in mod asemanator. Economiile statelor respective merg brici.

    I-o chestie ce-o stiu de exemplu taranii elvetieni de zeci de generatii: daca vita e multumita si-i merge bine da lapte mult.

    Exemplul ce mi-l dadea chiar azi un cunoscut: daca Conti produce la greu cauciucuri la Timisoara, aia creste economia. Da' in acelasi timp impute aerul, scade valoarea proprietatilor imobiliare din zona, afecteaza sanatatea a mai multe sute de mii de oameni - chestii care in mod cert nu si le doreste nimeni, da' care nu se reflecta la fel de direct in cresterea economica. E de bine sau de rau cresterea aia economica?

    Un exemplu de la mine: economia germana n-a duduit niciodata mai aprig decat in perioada premergatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Hitler facea stocuri si dezvolta infrastructura pentru expansiunea spre est. Cresterea aia economica a fost asociata cu grave incalcari ale libertatilor sociale si ale drepturilor opmului. A fost aia o crestere economica buna?

    Starea de bine a unei natiuni e o chestie complexa, imposibil de masurat printr-o singura marime. Cresterea economica folosita ca singur criteriu e o prostie.

    Si cucoana are dreptate din inca un punct de vedere. Impactul omului asupra planetei, in urma cu inca o suta de ani, era suficient de mic incat economia mondiala sa poata fi considerata un sistem deschis, incapabil sa afecteze semnificativ planeta. Da' de-atunci a trecut multa vreme, si cresterea economica a fost exploziva, in asa fel incat in momentul de fata impactul omului e de zeci de ori mai mare decat era cu o suta de ani in urma, si la vremea aia deja impactul era de zeci de ori mai mare decat era cu inca o suta de ani mai devreme. Aia inseamna ca planeta nu mai poate absorbi fara modificari semnificative ale climei impactul activitatii umane.
    • +1 (5 voturi)    
      Subscriu (Luni, 10 iunie 2019, 13:48)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

      Parametrii de evolutie! (nu de dezvoltare!) in epoca post-industriala sunt altii decat cu ce ne-am obisnuit in deceniile trecute a "hei-rup"-ului sinucigas dictat de capitalul infometat si nesatul. Oana-Maria Bogdan vorbeste de ceva mai mult decat dezvoltarea sustenabila, vorbeste de EVOLUTIE sustenabila. Pentru cei mai multi, pamantul este inca plat, PIB-ul trebuie umflat, tot ce e sub pamant, exploatat, taiat, defrisat, exportat-chiar daca viitorul nostru "cade la pat"
      Vorbitul in rime:terminat.
  • +9 (21 voturi)    
    OK sa ne intelegem (Duminică, 9 iunie 2019, 16:45)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Sunt sigur ca vrea sa zica ceva destept, problema e ca nu ii iese. Din pacate nu suntem toti facuti pentru politica sau comunicare, iar ea o fi buna la politica, dar la comunicare, saraca, e la pamant.

    Daca un alegator vine si intreaba PLUS cu ce vor veni nou, iar ea zice "cu stare de bine", nu stiu daca va primi vot. Asta e un raspuns pe cae il primesti pe la un templu budist, poate.

    Nu imi schimb votul, merg tot pe USR+, dar fata asta trebuie sa priemasca un rol mai nevinovat in organizatie, unde sa nu "complice" situatiile, deja volatile. Momentan Opozitia trebuie sa se intareasca, iar "starile de bine" nu fac fata minciunilor PSD de "crestere economica" cu lapte si miere.
    • -2 (14 voturi)    
      poate ca problema nu este la ea.. (Luni, 10 iunie 2019, 7:47)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Este normal sa nu-ti iasa cand vrei sa zici ceva destept, daca esti inconjurat de prosti. Prosti care mai sunt si fuduli..

      Mie textul postarii mi se pare destul de clar. Desigur, este genul de text care te indeamna sa gandesti, ceea ce poate indeparta rapid electoratul obisnuit cu propozitii simple, folosind vocabularul de baza al limbii. Din fericire, PLUS nu mizeaza pe voturile electoratului care a adus la putere #ciumarosie.
  • +7 (25 voturi)    
    mda (Duminică, 9 iunie 2019, 16:51)

    Nevermind [utilizator]

    Pe astia nici nu trebuie sa-i ataci in vreun fel. E suficient sa deschida gura si se vede diferenta intre "poza" frumi si realitate sau intre forma si fond.
  • +11 (25 voturi)    
    Oana Bogdan (Duminică, 9 iunie 2019, 16:57)

    dvas [utilizator]

    Iarasi a aparut fraiera asta . USL va autosabotati lasand-o sa bata campii.
  • +6 (22 voturi)    
    Oana Bogdan (Duminică, 9 iunie 2019, 17:17)

    Rahan5 [utilizator]

    nu e ”roata motrice” a PLUS.
    Ea este doar o arhitecta de profesie priceputa sa impodobesca cladiri cu decoratii. (Ca si arhitecta Anca Petrescu, care l-a instigat pe Ceausescu sa constuiasca extrem de costisitoare ,,Casa a Poporului" din Bucuresti si care a saracit poporul roman. Nu intamplator amanadoua sunt nascute cam in aceasi zona, pe la Sighisoara)
    Ca o parafrazare: Daca consideram ca PLUS e o cladire publica, si Oana Bogdan reprezinta decoratiile cladirii, Ciolos si Echipa de Organizare a Partidului reprezinta structura de rezistenta a cladirii.
    Rangul real al Oanei Bogdan in PLUS este de ,,Responsabil cu Propunerile Anvangardiste ale Partidului ".
    Un asemenea rang nu are legatura cu talentul de Sef de Partid, / Organizator al Partidului etc.
    Oana Bogdan a tot ,,batut poteca" pe Brussels mai multi ani si a intrat in contact cu multi ecologisti / globalisti / globalisti de stanga etc., iar ea fiind femeie a fost mult mai influentata de gandirea altora decat un barbat, si de aceea ne tot prezinta ,,Minunile Globalismului" pe care le-a vazut ea ca fiind sustinute de to felul de indivizi de prin Belgia.
    • +4 (20 voturi)    
      Acolo se tin si party urile de swing (Duminică, 9 iunie 2019, 20:43)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Probabil de acolo are ideile gen body sharing
      • -1 (13 voturi)    
        mult mai probabil (Luni, 10 iunie 2019, 7:50)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        ca ideile gen body sharing au aparut de la cativa penibili pentru care viata sexuala incepe si se termina pe internet.
        • +3 (9 voturi)    
          Loc unde oana bogdan exceleaza (Luni, 10 iunie 2019, 9:30)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          In mod natural
  • +5 (19 voturi)    
    stare de bine (Duminică, 9 iunie 2019, 17:18)

    codrean [utilizator]

    fara crestere economica ? Pe datorie poate ? Chiar e greu de priceput ...
    Sau poat redefinim "starea de bine"? Am tot citit despre fericirea grecilor, saraci dar multumiti. Alt model de civilizatie ? In Romania postcomunista nu cred ca tine !!!
    • +2 (12 voturi)    
      Nu aia a zis (Luni, 10 iunie 2019, 5:51)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      Sa presupunem ca de maine avem un guvern si-un parlament care voteaza legi aspre impotriva hotiei de orice fel, care investeste masiv in educatie si-n sanatate, prioritizand domeniile astea fata de constructia de autostrazi sau de alte masuri de crestere fortata a economiei. Ce parere ai, ce se intampla cu economia? Asa, ca idee: cam toate statele cu economie solida au un sistem de invatamant comparabil de solid, o justitie functionala si-un sistem de sanatate pe masura de dezvoltat - si-un nivel de sanatate al populatiei binisor mai bun ca la noi.

      Sa incerci sa dezvolti o tara strict prin masuri economice e ca atunci cand incerci sa impingi o sfoara. Sa te fixezi pe masuri economice intr-o tara care are si educatia si sanatatea si justitia la pamant e echivalent cu sa-i dai unuia bolnav de ficat, slab de curg hainele de pe el, de la boala, de mancare numa' prajeli, ca sa-l ingrasi.

      Nici un taran nu se duce sa traga de rosii sa le faca sa creasca mai mari si mai repede. Le da mai mult din ce le trebuie (ingrasamant, soare apa), si rosiile cresc singure. Asa si cu economia. Daca ai o populatie sanatoasa, bine educata, si nimanui nu-i i-e frica sa iasa seara pe strada, indiferent in care colt de tara traieste, cresterea economica vine singura. Daca ai o populatie betiva, cu multi fumatori, cu obiceiuri alimentare proaste, slab educata, lenesa, demotivata, poa' sa stea in cap orice guvern si sa ia ce masuri economice vrea, ca economia nu va creste - n-are din ce.

      In aceeasi idee, nici un taran, cand se uita la rosii, nu se uita doar la rod. Se uita daca-s sanatoase frunzele, daca planta creste suficient de repede, daca pamantul e gras si umed, daca-s insecte pe frunze, daca-s suficiente flori pe planta. Recolta bogata e o consecinta. De-aia, si-un partid care sa faca un program credibil tre' sa-l faca dupa alti indicatori decat strict cresterea economica - daca chiar vrea sa-l puna in practica. Ca cresterea economica niciodata nu vine singura, din nimic
      • +2 (2 voturi)    
        Teoretic (Luni, 10 iunie 2019, 16:22)

        varavara [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Teoretic, dupa parerea mea, ceea ce spui este corect. Practic insa pentru a investi masiv in educatie si in sanatate trebuie sa ai venituri consistente la buget. Ca sa ai venituri consistente la buget trebuie sa ai crestere economica evidenta, Ca sa ai crestere economica trebuie sa investesti in infrastructura. Toate se leaga si in final ceea ce spui este o utopie care ar putea fi valabila intr-o tara foarte dezvoltata si nu e cazul Romaniei.
        Este parerea mea, nu dati cu pietre.
      • +1 (1 vot)    
        masiv (Luni, 10 iunie 2019, 20:20)

        codrean [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        sa investesti in educatie si sanatate ?Cu ce, de unde ? Carul inaintea boilor ?
  • +9 (21 voturi)    
    Sancta simplicitas (Duminică, 9 iunie 2019, 17:18)

    graygoose [utilizator]

    Naiva si angajata in masa amorfa de activisti pentru ceva , dar care actioneaza doar atunci cand au o siguranta financiara decenta. Cai verzi pe pereti, himere si utopii, da bine pe facebook si instagram in lipsa cultirii generale. Doar tampenii spune fata asta, in locul lui Dragnea si Dancila vine valul asta de bine-intentionati fara cauza. Din lac in put.
  • +4 (18 voturi)    
    "lidera" PLUS (Duminică, 9 iunie 2019, 17:19)

    vizirul [utilizator]

    bate campii uitandu-se din stratosfera la planeta Pamant,care si-ar fi atins limitele economice si tehnilogice,indemnandu-ne la o viata contemplativa fara efotrul muncii pentru existenta de zi cu zi,fara responsabilitatea vietii de maine.Ce competenta profesionala are aceasta persoana, inafara de a plagia unele idei lansate de filosofi si prezicatori ai viitorului omenirii?"Starea de bine " clamata nu poate exista intr-o societate cu zone de existenta la nivelul evului mediu, cu nivel de educatie precar sau inexistent, cu lipsa de respect pentru Creatie.
  • +1 (19 voturi)    
    care program ? (Duminică, 9 iunie 2019, 17:35)

    muscha mbanana [utilizator]

    vrabia, mihai viteazu ! poate sa-si faca cate programe doresc , lumea s-a prins ca e o adunatura creata dintrun amestec de bugetari din tata in fiu ( ciolos n-a lucrat decat la stat ) si capitalisti de hartie , nici n-au auzit de CAPITALUL lui marx ,cred ca daca fac afaceri cu statul , sunt afaceristi ! nr. 2 din usr ,(IMI SCAPA NUMELE ) a facut afaceri cu contracte date de dragnea *ciuma rosie
  • +4 (24 voturi)    
    trebuie exclusa din PLUS (Duminică, 9 iunie 2019, 18:32)

    Kosmos [utilizator]

    este mai nociva decat psd ul la un loc
  • +6 (22 voturi)    
    politic (Duminică, 9 iunie 2019, 18:35)

    emoticon [utilizator]

    USR atenție la PLUS,mai ales la Cioloș...
    Calul troian e la voi...
  • +10 (14 voturi)    
    E draguta, asta conteaza (Duminică, 9 iunie 2019, 23:47)

    Irina25 [utilizator]

    O avea prietena?
  • +5 (9 voturi)    
    ecologia salveaza romania..vise... (Luni, 10 iunie 2019, 9:38)

    hanu [utilizator]

    din categoria toti inainte de mine au fost prosti, dar eu am solutia....
    Poate sa vina cu cele mai bune idei, pana nu se reduce Coruptia nu se schimba nimic. De curiozitate, uitati-va la relatia direct proportionala indice coruptie-nivel trai, oriunde.
  • -2 (12 voturi)    
    doamna Bogdan, terminati cu prostiile! (Luni, 10 iunie 2019, 10:27)

    tahomir [utilizator]

    Adicatelea cum sa avem o economie axata pe bunastarea oamenilor?
    Starea de bine e importanta dar doar la reprezentanti.
    Restul trebuie doar sa munceasca si sa creasca PIBu' ca sa se simta bine o mana de oameni.
    Adica unde va treziti , in Belgia, In Olanda sau cine stie ce alte tari civilizate?
    Aici la mioritici sclavul e fericit ca e sclav, nu de alta dar asa a fazut el la televizor ca e bine si nu e frumos sa te pui contra la ce vezi la televezior.
    De unde si injuraturile pe care dna Bogdan le va tot lua pentru ca insista sa prezinte probleme ale sistemului ba si mai rau, sa vina cu potentiale solutii.
  • +4 (4 voturi)    
    atentie pe cine aducem la putere (Luni, 10 iunie 2019, 11:12)

    Razvan_M [utilizator]

    S-ar putea sa ne dea tocmai ce credem ca ne dorim.
  • +1 (5 voturi)    
    Exact ca PieSDi, (Luni, 10 iunie 2019, 11:43)

    revelare [utilizator]

    dar formular savant...
    • 0 (6 voturi)    
      exact ca PSD esti si tu (Luni, 10 iunie 2019, 11:53)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui revelare

      doar ca nu iti dai seama dar asta e perfect explicabil avand in vedere nr de neuroni pe care il ai.
  • +3 (3 voturi)    
    . (Luni, 10 iunie 2019, 14:46)

    albastru de Romania [utilizator]

    asa zicea si Micron cand a castigat alegerile.

    pana una alta avem tari gen China, care isi baga.... in graficul de mai sus pt a stapani economic lumea.
  • 0 (0 voturi)    
    Am câteva propuneri pentru constituție (Luni, 10 iunie 2019, 16:47)

    Mircha [utilizator]

    1. Misiunea statului.
    Părerea mea : “de a apăra pe cetățeni de răufăcători” (nu de a da pensii sau de "a asigura un nivel...")

    2. Pentru responsabilitatea aleșilor în fața alegătorilor e nevoie ca fiecare cetățean să știe cine îl reprezintă și ce votează reprezentantul său. Asta înseamnă:

    2a. Vot uninominal și “statul nu se va implica nici în finanțarea nici în reglementarea funcționării partidelor sau asociațiilor politice de orice fel”

    2b. Votul alegătorilor e secret dar votul aleșilor e public și se publică în monitorul oficial alături de fiecare lege. Circumscripțiile electorale să aibă nume (în loc de numere). Ar fi util să fie numite “scaune” (~constituency).

    De exemplu am putea avea în monitorul oficial alături de o lege:
    “Ion Popa scaunul Breaza-Prahova: vot pentru”

    3.Legile intră în vigoare la 5 ani după publicarea în monitorul oficial. Ca nimeni să nu facă legi pentru sine și să oprim “diarea verbală a legiuitorilor”

    4.Impozitul pe proprietățile imobiliare e stabilit în mod independent de către fiecare primărie și constituie bugetul său.

    5. Șeful statului e responsabil de guvernare și,poate delega această responsabilitate către o altă persoană care se va numi “primul ministru” (fără consultări). Responsabilul de guvernare poate forma o echipă de miniștri în funcție de nevoi.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version