Ultimele zile de libertatea ale lui Dragnea în PSD: A trăit cu senzația că va fi achitat, liber (surse)

de Redacția Politic     HotNews.ro
Miercuri, 5 iunie 2019, 19:41 Actualitate | Politic


Liviu Dragnea (foto arhiva)
Foto: Facebook
"Eu nu vreau să plec din viața și din funcția asta ca prostul", le spunea Liviu Dragnea jurnaliștilor, în urmă cu aproape un an. Social-democrații recunosc, după condamnarea liderului PSD, că acesta a sacrificat partidul în încercarea de a scăpa de condamnare și mai spun că votul dat de electorat a fost unul al urii împotriva acestuia. Surse social-democrate povestesc pentru HotNews.ro cum au fost ultimele zile de libertate ale lui Liviu Dragnea la partid.

Până în ultimul moment, Liviu Dragnea nu a crezut că va fi condamnat, au spus surse social-democrate. Liderul PSD ar fi primit asigurări de la cercul său de intimi că judecătorii îl vor achita și că nu va face nicio zi de pușcărie.

În seara dupa încheierea alegerilor, deși i s-a cerut demisia, Dragnea a refuzat să o facă. Le-a spus liderilor prezenți în sediul din Băneasa că nu demisionează și că duce până la capăt lupta cu „statul paralel”. Dragnea era convins și atunci că va fi achitat.

Întreba în ultima declarație publică înainte de a fi arestat dacă își dă demisia, Liviu Dragnea declara:

„Eu în viață mi-am asumat și ce am făcut și ce nu am făcut și la fel o să o fac și acum, împreună cu colegii mei, dar eu nu îmi ausm astfel de lucruri nici pe Facebook, nici ascuns printr-o țară apropiată, ci într-o discuție serioasă în CEX”.

Tot în seara alegerilor, Dragnea i-a cerut premierului Viorica Dăncilă să nu candideze la șefia PSD și să o lase pe Lia Olguța Vasilescu să preia conducerea.

"Nu s-a putut vorbi cu el. Era foarte tăcut. De altfel, în ultimele trei săptămâni de campanie Dragnea era parcă rupt de realitate. A fost o perioadă de maximă tensiune pentru el. Se apropia decizia Înaltei Curți și știa că partidul stă prost în sondaje, dar a ținut toate cercetările sub cheie. Doar Darius Vâlcov, Codrin Ștefănescu și Ionel Arsene știau de un sondaj efectuat de profesioniști pe luna aprilie, care cota partidul cu 24,6%. Nimeni dintre liderii PSD nu a văzut acel sondaj. Pe ultima sută de metri a făcut campania furibundă cu Daea, când a aruncat în stânga și dreapta cu promisiuni și proiecte de lege. Nu a vrut să demisioneze nici în noiembrie anul trecut, nici în ultima clipă și a sacrificat partidul știind, trăind cu senzația că va fi achitat, liber", au explicat sursele citate.



















70395 vizualizari

  • +114 (116 voturi)    
    rezista Liviule, acum se strang pandurii cu miile (Miercuri, 5 iunie 2019, 20:39)

    Poiana lui Occam [utilizator]

    din Dolj si Teleorman si vin sa te scoata din temnita.
    In fruntea lor, inaltii magistrati de la ccr.
    Auzi vuietul ?
    Nu, ala e de la tzeava de canalizare.
    • +55 (57 voturi)    
      tare asta (Miercuri, 5 iunie 2019, 22:33)

      doejohn [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

      pana si Mazeta a dat like.
      • +7 (7 voturi)    
        #rezist (Joi, 6 iunie 2019, 9:12)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui doejohn

        sa devii maine ceea ce ieri injurai… nasol...

        Ce guitza, deja, pe scena ?
    • +14 (14 voturi)    
      Si milioanele de sustinatori unde or fi? (Joi, 6 iunie 2019, 11:08)

      voinicu [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

      Tot timpul a amenintat ca daca scoate el sustinatorii psd in strada va fi jale.
      Unde sunt milioanele alea de sustinatori cu care voia el sa faca inca o mineriada?
      Nu zice chiar nimeni, nimic despre nedreptatea ce i s-a facut?
      Floricica dansatoarea alaturi de lucratorii de la salubritate din toate localitatile Moldovei de ce nu or iesi la manifestatia de protest?
    • +2 (2 voturi)    
      "Ai dont spic inglis" (Joi, 6 iunie 2019, 13:56)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

      .
      Sobolani... ?
    • +3 (3 voturi)    
      Hotnews,sunteți masochiști. (Joi, 6 iunie 2019, 19:44)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

      Mă bucur că Dragnea-i la pușcărie și nu vreau să mai aud de el.A fost o jigodie care a umplut de ură România.Politica lui Dragnea a fost ura,cearta,insulta.A promovat și în PSD oameni de aceeași teapă,adică miștocari,urâcioși,șmecheri de mahala ca Iordache,Ștefănescu,Rădulescu mitralieră,încât,acum nu se găsește cineva care să preia partidul,să-l scuture de tâmpeniile lui Dragnea,să relanseze social-democrația.În urma lui Dragnea a rămas o hazna puturoasă.Poate că PSD ar trebui să dispară,prea mulți infractori și-au găsit adăpost sub flamurile lui.
      • +4 (4 voturi)    
        psd este pcr (Vineri, 7 iunie 2019, 9:24)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        si obligat sa dispara.
  • +69 (69 voturi)    
    Hotnews va rog! (Miercuri, 5 iunie 2019, 21:04)

    Robin_W [utilizator]

    Face-ti un bine: cand scrieti un articol despre Liviu Dragnea, si alegeti fotografia insotitoare, ori este una care il arata dupa gratii in beciul domnesc, ori mai bine ne lipsim si ne multumim doar cu articolul text FARA o foto veche de pe vremea cand era in libertate!

    Si nu numai despre acest personaj, orice individ/a care a fost gasit vinovat/a si isi ispaseste pedeapsa, nu le mai publicati pozele de cand erau in libertate!
    De ce?
    1. Sa nu le mai facem 'publicitate gratuita' acestor hoti, borfasi, criminali.
    2. O poza mai putin: salvam planeta! :-) sa ne gandim la copii nostri: nu vrem sa deschida telefonul si sa vada poze cu condamnati si penali. Sa le aratam poze si exemple cu cei care fac un bine tarii si care merita sa fie publicati!
    Multumesc!
    • +12 (14 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 5 iunie 2019, 21:25)

      [anonim] i-a raspuns lui Robin_W

      • +10 (10 voturi)    
        Mea Culpa (Miercuri, 5 iunie 2019, 23:25)

        Robin_W [utilizator] i-a raspuns lui

        I stand corrected: "Faceti"
        • +7 (7 voturi)    
          You stand (Joi, 6 iunie 2019, 6:05)

          John M. [utilizator] i-a raspuns lui Robin_W

          "copii nostri" too?!
          • +7 (7 voturi)    
            Salveaza planeta! (Joi, 6 iunie 2019, 7:58)

            Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui John M.

            Un i mai putin, un copac mai mult
          • -3 (3 voturi)    
            Copii nostri (Joi, 6 iunie 2019, 10:54)

            2016 [utilizator] i-a raspuns lui John M.

            este corect.
            • +4 (4 voturi)    
              ai nostri copii (Joi, 6 iunie 2019, 11:19)

              Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui 2016

              mai trebuie trimisi la scoala
              • +2 (2 voturi)    
                De acord cu tine! (Joi, 6 iunie 2019, 11:50)

                2016 [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

                M-am grabit: corect este "Copiii nostri"; m-am axat pe "nostri" si am omis "copiii". "Copiii nostri" si "ai nostri copii" sunt echivalente.
                • +3 (3 voturi)    
                  Sunteti de coma ! :))) (Joi, 6 iunie 2019, 12:34)

                  Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui 2016

                  Azi, doar azi, se iarta !

                  PS Si asa vizita Papei a obturat evenimentul !
                • +2 (2 voturi)    
                  se iarta! (Joi, 6 iunie 2019, 14:56)

                  Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui 2016

                  Putea sa fie si mai rau, dupa cate inteleg:
                  "copii nostrii"
                  dar asa ieseau i-urile la numar. :-)
    • -2 (2 voturi)    
      Spre (Joi, 6 iunie 2019, 17:06)

      Mironescu Valeriu [anonim] i-a raspuns lui Robin_W

      exemplu Iohanis, Basescu etc...
  • +28 (28 voturi)    
    Homer dixit (Miercuri, 5 iunie 2019, 21:17)

    strelka [utilizator]

    "Celor pe care vor sa-i piarda, zeii le iau mai intai mintile" spun grecii, varianta similara crestina e sub forma de porunca : "Să nu fii desfrânat" Nu e nici primul nici ultimul pe care banii, puterea sau mandria il duc la pieire.
    • +17 (17 voturi)    
      hamsterul (Joi, 6 iunie 2019, 8:03)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      flaușat nu a fost însă singur.
      Indiferent de cât de mult și-a produs paranoia efectele, cariatul a fost sprijinit din plin de o cloacă autointitulată elită pesedacă, cloacă care acum pozează în virgine care nu au văzut bărbat nici măcar în poze, imitând cârpa kgb-istă de iliescu, cel care în 1989 spunea că e momentul instaurării comunismului cu față umană.
      A scăpa de PSD este echivalent cu a scăpa de aceste scursuri umane numite politicieni psd (valabil și pt. cei asemenea lor infiltrați prin alte partide, din care PNL are procentul cel mai ridicat), indivizi care acum își freacă palmele de bucurie că nu trebuie să mai împartă parandărăturile și cu dragnea.
  • +26 (28 voturi)    
    daca voi credeti ca s-a votat din ura (Miercuri, 5 iunie 2019, 21:32)

    Francisc 1 [utilizator]

    e bine , inseamna ca la toamna si la anul faceti sub 20% ceea ce ma cam bucura!
    • +20 (24 voturi)    
      Ba și din ură. Nu la toți dar la foarte mulți. (Miercuri, 5 iunie 2019, 23:04)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Și cum să nu-i urăști când vezi că au distrus țara doar pentru a putea ei fura și a se vedea scăpați.
      • +4 (4 voturi)    
        ce (Joi, 6 iunie 2019, 8:05)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui prec

        schimbare de direcție?! 180 grade. Chiar crezi că poți păcăli?
  • -24 (30 voturi)    
    mda (Miercuri, 5 iunie 2019, 21:34)

    cucuveauamov [utilizator]

    asa se intampla cand stai pe aceeasi canapea cu Cucuveaua, dar refuzi sa pupi pana la sfarsit papucul.
    • +8 (14 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 5 iunie 2019, 23:12)

      [anonim] i-a raspuns lui cucuveauamov

    • +21 (23 voturi)    
      Nu. (Miercuri, 5 iunie 2019, 23:33)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Asa se intampla cand furi, dupa care te apuci sa cari sticlele de vin la SRI-isti, milogindu-te de ei sa-ti rezolve dosarele. Un borfas, nimic mai mult.
    • +1 (1 vot)    
      Cucuveaua mea draga... (Joi, 6 iunie 2019, 15:47)

      brigadierul [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Parca stabilisem ca nu mai debitezi prostii Dar vad ca nu te tii de cuvant...
  • +32 (32 voturi)    
    Mai era unu... (Miercuri, 5 iunie 2019, 21:50)

    2304 [utilizator]

    care spunea ca nu raspunde decat in fata marii adunari nationale. Asta raspunde numai in fata CEX. Liviule zi mersi ca n-ai sfarsit linsat, dar nu se stie niciodata...
    • +8 (8 voturi)    
      A plecat la timp (Joi, 6 iunie 2019, 7:59)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui 2304

      -
  • +28 (28 voturi)    
    aoleu muica!!!!!!!!! (Miercuri, 5 iunie 2019, 22:10)

    exilatul [utilizator]

    "a sacrificat partidul"!!!!!!!!!!.....lasind la o parte justitia de ra-at din ro care este corupta la fel ca si politica , daca psd ul cistiga alegerile sigur nu era condamnat...cit despre "sacrificarea" partidului asta e o prostie pt ca in toata gasca aia de hoti , escroci si profitori , fiecare si a facut propriul interes...dar javrele din fruntea psd lui se dau acum niste "victime" ale lui dragnea ca si cum nu ei l au sustinut tot timpul la putere...si asa cum s a intimplat cu cismarul , poporul majoritar de imbecili va continua sa voteze pt aceeasi hoti si escroci din poltica ro : psd , alde, pnl , etc...
  • +33 (33 voturi)    
    In schimb a iesit ca un bou ! (Miercuri, 5 iunie 2019, 22:20)

    Susufler0 [utilizator]

    Apoi a intrat direct la mititica lasand-o de izbeliste pe mititica cealalta cu cardurile nealimentate !

    PS. Dar las' ca i le alimenteaza Juniorul ! Si nu numai ! :)))
    • -3 (3 voturi)    
      Interesant (Joi, 6 iunie 2019, 17:13)

      Mironescu Valeriu [anonim] i-a raspuns lui Susufler0

      cum ai reactiona daca cineva s-ar lua de nevasta-ta spunand ca ar "relationa" cu fiu-tau.
      • +2 (2 voturi)    
        Nu asta e important, cum as reactiona eu ! ! (Vineri, 7 iunie 2019, 17:02)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Mironescu Valeriu

        Nu eu cu nevasta mea suntem in chestiune ! Asta nu e un argument cu care sa combati ceea ce am spus eu !

        PS. Dar hai sa intru in sfera ta si sa te dezamagesc altfel : Fiu meu nu este mai mare cu cativa ani decat nevasta mea iar eu sunt casatorit nu "Sunt impreuna cu iubita mea" Parca asa spunea batranu crai ! :))))
  • +25 (25 voturi)    
    sacrifciu? (Joi, 6 iunie 2019, 1:49)

    Jebediah_Sanchez [utilizator]

    Nu Livache a sacrificat partidul, membrii PSD s-au sacrificat pe ei insisi. Ei au ales, in mod repetat, sa se aplece in fata lui Dragnea. Daca suficienti aveau coloana vertebrala, s-ar fi opus si cand Liviu a intrebat "vreti sa fiu presedintele partidului?" n-ar fi latrat DAAA!!!

    Nu e Liviu, ci PSD ca si colectiv. Ei toti au demonstrat o majoritate lispita de scrupule. Pa!
    • +20 (20 voturi)    
      De ce sa-l infrunti pe ticalos (Joi, 6 iunie 2019, 6:11)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui Jebediah_Sanchez

      cand tu, om fara meserie, iei acasa un salariu de ministru?! Asta s-a intamplat. N-au latrat de frica sa nu-si piarda postul si banii. Cei care au facut-o au fost indepartati imediat. Oamenii lui Ponta sunt "ingerii cazuti" din raiul Belina.
  • +10 (10 voturi)    
    Partidul (Joi, 6 iunie 2019, 10:15)

    dickins [utilizator]

    a fost sacrificat cu voia partidului, cine nu a fost de acord a plecat, toti care au ramas se dau niste eroi acum ?
  • +6 (6 voturi)    
    Avem stiri mai interesante cred... (Joi, 6 iunie 2019, 11:10)

    1gur [utilizator]

    De ce mai exista stiri despre acest personaj. Sunt sigur ca PSD-ul nu citeste hotnews iar pe noi ne intereseaza cel mai putin existenta lui.
    • +3 (3 voturi)    
      De acord! (Joi, 6 iunie 2019, 11:57)

      2016 [utilizator] i-a raspuns lui 1gur

      Acest specimen trebuie uitat. A facut atat rau in 2.5 ani, cat nu a reusit intreg PSD-ul in 26 de ani, inaintea lui! Un personaj malefic, fara educatie, propulsat si mentinut in functii incompatibile cu caracterul lui (unul infect) si cu sistemul de antivalori pe care-l promova: hotia, manipularea, santajul, etc. Chiar daca nu s-a sarbatorit in masa intrarea lui la racoare, sunt sigur ca multa lume s-a bucurat (in cercuri restranse) de faptul ca si-a gasit locul meritat! Personal, am sarbatorit cu baiatul meu, ciocnind un pahar de tequila!
      Sa-i fie condamnarea usoara si inspiratoare! ::))
      • +2 (2 voturi)    
        Nu, nu trebuie uitat; trebuie ingropat (Joi, 6 iunie 2019, 15:18)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui 2016

        Dar nu uitat.
        In ultimii 2,5 ani regimul instaurat de el s-a comportat exact ca regimul instaurat de sovietici in 45. Ani de zile aia au sfidat toate semnalele venite din tarile vest-europene exact ca si astia: occidentul putred, tradatorii de tara care sug sangele poporului, toata garnitura. Istoria se repeta daca o uiti ...
        Daca mai tinea 1-2 ani, nu mai era nicio sansa sa ne intorceam la normal. UE are si asa problemele ei si si-ar fi luat mana de pe un popor care accepta asa ceva.
        Acuma, astia ramasi in urma lui sunt nevoiti sa joace comedia concilierii cu UE caci de nu, au vazut ca pot sa piarda TOT.
        • 0 (0 voturi)    
          ai (Sâmbătă, 8 iunie 2019, 9:57)

          vizirul [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

          ai perfecta dreptate! Istoria nu trebuie uitata, ci studiata cu onestitate si cunoscuta de toti pentru a nu mai repeta erorile.Dar,apropos, se pare ca noi nu am invatat istoria noastra de dupa al doilea razboi mondial,dupa instaurarea comunismului si am fost in pericolul de a "legitima" instaurarea unei noi dictaturi.Ce istorie se invata azi in scoli????
  • +4 (4 voturi)    
    asta este PSD ALDE UDMR (Joi, 6 iunie 2019, 12:01)

    daldepsd [utilizator]

    toti sustin ca sunt D adica democrati... din cauza unui individ totata politica dusa de PSD a subminat tot ce inseamna reforma. PSD, ALDE si UDMR se fac vinovati de starea actuala a Romaniei, e cam ceaa ce realizase PCR cu Ceausescu. Ar trebui sa aiba aceasi soarta (mai putin condamnarea la moarte). Au exact acelasi comportament, pentru ce au facut merita izolare totala fata de conducerea acestei tari si condamnarea lor.
  • +2 (6 voturi)    
    Incapatanarea si propaganda (Joi, 6 iunie 2019, 12:27)

    Gigi Kent [utilizator]

    Incapatanarea a fost chiar mai puternica decat fapta comisa. S-a incapatanat sa nu plateasca prejudiciul. In locul lui eu spuneam clar: "nu am savarasit fapta dar pentru ca am treburi mult mai importante de facut nu ma impiedic in cateva mii de euro". I-a fost mai multa frica de faptul ca asta putea sa ii afecteze imaginea ca o recunoastere a faptei decat de condamnarea efectiva. Inexplicabil.

    Apoi s-a incapatanat sa nu se retraga. Daca adopta strategia lui Ponta nu avea acest rezultat.

    Si nu in ultimul rand propaganda a fost foarte, foarte eficienta. E greu de crezut ca punand in balanta guvernarea PSD concreta cu propaganda despre justitie si dosarele lui Dragnea, PSD-ul sa aiba un rezultat asa slab la alegeri.

    Dar cred ca orice intamplare negativa are si aspecte pozitive. Demonizarea pe partea penala nu va mai functiona acum. Oamenii au vazut ca, desi i-a fost cultivata o imagine de "cel mai tare din Romania" tot i s-a intamplat pocinogul cu inchisoarea. Si atunci ce rost mai are sa fii "cel mai tare din Romania"? Sau, oare chiar a fost atat de tare?

    Oricum, ramasa fara obiect de activitate, sunt curios pe cine va mai da vina propaganda la alegerile Prezidentiale. Si la paralmentarele din 2020. Mai ales daca PSD-ul isi continua buna guvernare si propune un candidat Independent de partid sau unul din partid dar foarte bun.

    Merita amintita si justitia "independenta" care a asteptat in cazul lui Iohannis sa dea un verdict imediat dupa alegerile prezidentiale iar in cazul lui Dragnea imediat dupa europarlamentare. Complet intamplator.
    • +2 (4 voturi)    
      Da, (Joi, 6 iunie 2019, 12:56)

      2016 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      justitia din Romania este "independenta" si controlata politic in acelasi timp! Un fel de struto-camila!
    • +2 (2 voturi)    
      Adica zici ca s-a zgarcit la 300000 de lei? hehe! (Joi, 6 iunie 2019, 15:49)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Tare! Te-ai chinuit ceva sa ne explici!

      Pai problema era nu recuperarea pagubei ci faptul ca se recunoaste vinovatia. Este vorba despre omul care avea cea mai mare putere (fie ea si oculta) in stat. Oficial, al treilea ca putere/responsabilitate.
      Nu putea sa o pastreze, puterea asta, in niciun caz, dupa asa ceva. Ori nevinovat, ori nimic.

      Un hot nu devine dintr-o data inocent pentru ca ti-a dat banii inapoi atunci cand l-ai prins furand si dupa ce-l strangi cu usa ca sa recunoasca.
      Tot nu-l mai angajezi ca sa-ti pazeasca bunurile fiindca risti sa te faca mai bine data viitoare si sa nici nu-l mai prinzi.

      Doar daca ne crezi pe toti prosti....
      • -1 (1 vot)    
        Pai asta zic si eu... (Joi, 6 iunie 2019, 19:54)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

        Daca platea prejudiciul pentru multi se recunostea vinovat. Dar scapa de problema imediat … Adica de puscarie. Cum judeca electoratul treaba asta era alta problema. Si pana in 2020 mai avea un an ...
        • 0 (0 voturi)    
          O data declarat vinovat pentru o gainarie (Vineri, 7 iunie 2019, 8:11)

          Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Partidul l-ar fi aruncat ca pe o masea cariata.
          Deci nu mai participa la viata politica, oricum.
          Nu ar fi asteptat PSD ca sa decida electoratul in 2020.
          "Nevinovat" considerandu-se, a controlat partidul pana cand a urcat in duba spre puscarie. A ramas in functie de Presedinte al Camerei Deputatilor pana in ultimul moment ... samd.

          Nici PSD nu e plin de prosti.
          Dragnea ar fi pierdut de la primul conflict, cu Grindeanu-Ponta, iar istoria s-ar fi scris altfel. Poate ca asa PSD ar fi avut sanse de reabilitare dar NU dragnea.
          Acum PSD are o mare problema si pentru faptul ca s-a lasat folosit de un infractor si nu stie cum sa se mai spele, "sa faca mumos" dar bineinteles sa se si pastreze cum il stim.
          Dar, un vechi proverb zice: din cocos nu faci gaina si din curva gospodina.
    • +3 (3 voturi)    
      Iohannis nu mai are nevoie de nimic (Joi, 6 iunie 2019, 16:04)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      pt a iesi Presedinte pt adoua oara !
      Ba da : are nevoie de sanatate ! Culmea ar fi ca reprezentantul PSD sa nu se califice in runda a doua a alegerilor !

      PS. In cazul asta "buna guvernare" a PSD care se imprumuta de pe piata libera cu miliarde de euro pt consum (a se citi "pt plata salariilor majorate si a pensiilor) ar suferi o noua lovitura !

      PPS. Nu ti-o doresc (uneori imi esti chiar simpatic !) dar sa nu cumva sa ajungi sa iti schimbi porecla in Gigi Carpati fara filtru ! Oare or mai exista ? :))))
      • -1 (1 vot)    
        Iohannis... (Joi, 6 iunie 2019, 19:52)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Iohannis are nevoie doar de candidatura USR-PLUS pentru a nu mai iesi presedinte. Prietenii stiu de ce .

        PS Imprumuturi se fac oricum. Singurul indicator relevant in domeniu e gradul datoriei in PIB. Atata timp cat nu creste foarte mult si ramane in parametrii agreati de UE nu vad problema. Indiferent ce destinatie este aleasa pentru imprumuturi.
  • 0 (2 voturi)    
    Surse (Joi, 6 iunie 2019, 17:02)

    Mironescu Valeriu [anonim]

    social-democrate? Oare de ce nu se dezvaluie aceste "surse"? Are Redactia politic o teama asa grozava de PSD ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version