Nicolae Robu: Susțin scutirea de impozit pe venit în IT / Nu e niciun scandal în PNL

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 2 iunie 2019, 16:28 Actualitate | Politic


Nicolae Robu
Foto: Agerpres
Primarul Timișoarei, Nicolae Robu, președinte al organizației PNL Timiş, afirmă duminică, într-o postare pe Facebook, că susține „fără ezitare” scutirea de impozit pe venitul IT-ştilor, aceasta fiind o măsură „categoric benefică, aducând României beneficii mult mai mari - unele indirecte, altele extrafinanciare - decât neîncasările directe, cu titlul de impozit pe venit, conexe fiscalizării activității de IT”.

Declarația sa vine în contextul afirmațiilor făcute sâmbătă, la Mediaș, de președintele PNL, Ludovic Orban, care a spus că lui nu i se pare normal ca cei care lucrează în IT să fie scutiți de plata impozitului pe venit. „Orice venit trebuie impozitat. Nu poți să creezi facilități fiscale care îmbracă forma unor privilegii”, a afirmat Orban.

Nicolae Robu a ținut să sublinieze, în postarea de pe Facebook, că opinia sa pe acest subiect „nu are nimic de frondă la adresa nimănui”, că „nu e niciun scandal în PNL și, mai spune el, din discuțiile avute de-a lungul timpului cu liderul PNL Ludovic Orban știe că acesta „este adeptul fiscalității reduse, cum suntem, în general, noi, liberalii”.


Postarea lui Nicolae Robu:

NU E NICIUN SCANDAL ÎN PNL!

PNL este un partid democratic, ce pune în centrul doctrinei sale individul, cu drepturile, nevoile și specificitățile sale, nicidecum uniformitatea în gândire și simțire.

Sunt uimit să văd cum este prezentată declarația mea pe tema scutirii de impozit pe venit pt angajații din IT, dată Agerpres. Ea nu are nimic de frondă la adresa nimănui. Face doar publică, o dată în plus, opinia mea pe subiectul în speță. Iat-o, în integralitatea ei, asumată ca atare:

“Nu cunosc declarația d-lui Președinte Ludovic Orban și nici contextul ei. Deci, nici nu vreau să o comentez. Pot, însă, să vă spun fără ezitare că eu știu din discuții în timp cu dl Președinte Ludovic Orban că dânsul este adeptul fiscalității reduse, cum suntem, în general, noi, liberalii. Dacă vreți să cunoașteți părerea mea despre scutirea de impozit pe venit în IT, atunci iarăși fără ezitare vă spun că susțin această scutire. O susțin pt că privind lucrurile multicriterial, ea este categoric benefică, aducând României beneficii mult mai mari, unele indirecte, altele extrafinanciare, decât neîncasările directe, cu titlul de impozit pe venit, conexe fiscalizării activității de IT. Ca profesor universitar în IT, cunosc potențialul României în domeniu și vă asigur că e uriaș. Noi trebuie să-l valorificăm aici, la noi acasă, aducând în România angajatori -iar fără facilități nu reușim asta la maxim- și nu disipându-l pe diverse meridiane, mai ales că e format din tineri. Deci, dacă vreți, profesorul de IT Robu își dorește ca studenții lui, IT-iștii de azi și de mâine să rămână acasă și să producă prosperitate pt ei și pt țară.”

P.S. În filmuleț, sunt viitori IT-iști, la un examen cu mine








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















5097 vizualizari

  • -5 (25 voturi)    
    romanul e special: scutiri, sporuri, indemnizatii (Duminică, 2 iunie 2019, 16:55)

    Poiana lui Occam [utilizator]

    toti sunt speciali: it-istii, parlamentarii, militarii, politisti, magistratii, serviciile de informatii, etc
    Si toti lupta impotriva privilegiilor. Ale celorlalti, bineinteles.
    • -6 (16 voturi)    
      De acord! (Duminică, 2 iunie 2019, 17:12)

      Ellis [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

      Mai devreme sau mai tarziu se va ajunge la impozitare progresiva, asa cum se obisnuieste in toate tarile prospere."Flat tax" sa ramana la rusi, bulgari, unguri, polonezi...
      • +7 (17 voturi)    
        Indiferent cine ar aplica-o, (Duminică, 2 iunie 2019, 18:05)

        rectificare [utilizator] i-a raspuns lui Ellis

        impozitarea progresiva este o masura de sorginte comunista, profund injusta si falimentara, care are ca principal efect descurajarea initiativei private, a creativitatii, a spiritului de competitie, calitati care reprezinta motoarele unei economii sanatoase.
        • -1 (11 voturi)    
          Vorbesti serios !? (Duminică, 2 iunie 2019, 19:48)

          kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

          N-am stiut ca toate statele dezvoltate din E.U., SUA, Canada, etc, unde se aplica impozitarea progresiva, sunt de sorginte comunista. M-ai luminat .
          Si totusi, de ce cota unica este doar in sapte state si alea toate, al dracu coincidenta, foste comuniste ?
          • -1 (3 voturi)    
            I-ai zis-o milogului. (Duminică, 2 iunie 2019, 21:16)

            prec [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

            Dar, deh, bugetarul s-a apucat de critici constructive.
          • 0 (4 voturi)    
            Pai si, ce spun fiscalistii de acolo? (Duminică, 2 iunie 2019, 21:41)

            idsoc [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

            Cam toti sustin avantajele cotei unice, doar ca sistemul fiscal fiind complex si dezvoltat in zeci de ani e complicat sa faci schimbarea.
            • -1 (3 voturi)    
              Nu sustine nimeni in tarile dezvoltate (Luni, 3 iunie 2019, 0:52)

              John_english [utilizator] i-a raspuns lui idsoc

              cota unica la impozitare. ea face sa ii protejeze doar pe cei bogati sau pe cei cu salarii mari.

              este o intreaga teorie economica ce sta la baza impozitului progresiv si toti greii economiei mondiale sunt de acord cu ea.

              ma rog, una peste alta in tarile dezvoltate cei cu venituri mici platesc undeva la 1-2% impozit pe venit si li se mai returneaza si o parte din TVA-ul platit. cei cu venituri mari ajung sa plateasca pana la 60% in UE si 45% in America de Nord.

              BTW, la calcule muncesc calculatoarele, contabilii sunt doar "data entry" in ziua de azi.

              referitor la alta afirmatie cred ca nici n-ai habar cum arata un sistem fiscal complicat. DEX-ul romanesc e subtire :)
        • +2 (6 voturi)    
          limbajul de lemn:)) (Duminică, 2 iunie 2019, 20:29)

          John_english [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

          revenind la subiect US, Germania, Japonia, Canada samd sunt toate falimentare si necompetitive când aplica impozitarea progresiva.

          :))))
          • -2 (4 voturi)    
            EȘTI UN PESEDOS NESPĂLAT!!! (Duminică, 2 iunie 2019, 23:19)

            prec [utilizator] i-a raspuns lui John_english

            Mai ai frați?
            • 0 (2 voturi)    
              Ma tu esti tzigan de ferentari? (Luni, 3 iunie 2019, 0:30)

              John_english [utilizator] i-a raspuns lui prec

              care-i treaba cu limbajul asta colorat?
    • 0 (14 voturi)    
      Pui la gramada lucruri diferite (Duminică, 2 iunie 2019, 18:15)

      rectificare [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

      In cazul IT este vorba de politica economica facuta in interesul tarii, prin parghii fiscale stimulandu-se dezvoltarea unei anumite ramuri economice importante. Celelalte cazuri nu au nimic de-a face cu economia tarii, ci sunt o continuare regretabila a ideii de nomenclatura (stalpii dictaturii) de dinainte de 1989.
  • +1 (7 voturi)    
    Numai it-istii care produc beneficeaza (Duminică, 2 iunie 2019, 16:59)

    om_normal [utilizator]

    https://accace.ro/exceptarea-angajatilor-din-domeniul-it-de-la-plata-impozitului-pe-salariu/
  • -2 (6 voturi)    
    impozit (Duminică, 2 iunie 2019, 20:30)

    mihai53 [utilizator]

    Un informatician care nu consuma resurse , nu polueaza , la un salar de 2000 euro plateste 700 contributii si ar plati 900 cu impozit .Un angajat cu salariul minim pe economie cum au jumatate din angajatii din Romania , plateste 150 euro . Si informaticianul poate pleca imediat la cel putin 1000 euro mai mult .
  • +2 (4 voturi)    
    Robu mai bine sa vada ce cabluri mai taie (Duminică, 2 iunie 2019, 21:44)

    idsoc [utilizator]

    ...ca s-ar putea sa ne lase pe toti fara internet.
  • +1 (7 voturi)    
    un sut in cur, un pas inainte (Duminică, 2 iunie 2019, 23:28)

    revo [utilizator]

    impozitati-i, ba, ca tocmai s-a dat drumul la Elvetia, unde salariul mediu e 5600 euro NET/luna.

    "Orice venit trebuie impozitat" bla, bla, bla, "forma unor privilegii" - dap, BOR nu e privilegiat deloc! Paduri, terenuri, subventii, impozit ioc!
    • -1 (5 voturi)    
      Cine te opreste? (Luni, 3 iunie 2019, 1:02)

      John_english [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Dar daca tu crezi ca iti va da cineva 5600 Euro Net/Luna sa muncesti ca in Romania cred te inseli.
      • 0 (2 voturi)    
        Nimeni si nimic (Luni, 3 iunie 2019, 4:57)

        JohnTwig [anonim] i-a raspuns lui John_english

        Daca singura ta legatura cu domeniul IT sunt comentariile pe hotnews ar fi bine sa nu apreciezi valoarea unui programator dupa tara in care munceste. E o problema mult mai mare relocarea in Elvetia decat sa castigi 5600 euro/luna ca programator pentru acelasi efort ca in Romania.
        • 0 (2 voturi)    
          Cred ca ai gresit persoana (Luni, 3 iunie 2019, 6:45)

          John_english [utilizator] i-a raspuns lui JohnTwig

          raspunsul meu pentru userul REVO a fost o incurajare si anume sa isi incerce norocul dar sa nu se astepte la aceeasi munca precum in RO.

          120.000 Euro brut pe an nu cresc in copaci asteptandu-i pe romani sa ii culeagă.

          CIne a lucrat in afara RO intelege foarte bine despre ce vorbesc.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version