​SONDAJ Proiect USR: închisoare pentru promovarea ideilor comuniste. E ok?

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 25 martie 2019, 10:11 Actualitate | Politic


Sondaj USR - comunism
Foto: Hotnews
USR a stârnit un val de reacții în mediul online după decizia unor parlamentari ai săi de a depune, la Senat, o propunere legislativă ce prevede închisoare pentru promovarea ideilor și simbolurilor comuniste și desființarea organizațiilor comuniste. Ce crezi despre măsura USR?

  • Participă la sondajul HotNews.ro





Citeste mai multe despre   
















7180 vizualizari

  • +27 (65 voturi)    
    Întrebare (Luni, 25 martie 2019, 10:20)

    Tescovin [utilizator]

    Am o întrebare pentru cei care au votat „Nu, ar fi un abuz antidemocratic” (și sunt surprinzător de mulți): pentru propaganda nazistă se iau ani de pușcărie conform legii. Acolo e în regulă, nu ? De ce numai în cazul comunismului e abuz antidemocratic ? Comunismul e cumva mai democratic decât nazismul ?
    • 0 (22 voturi)    
      Propaganda nazista nu este incriminata. (Luni, 25 martie 2019, 10:27)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Sova era la puscarie daca era. Si ar fi un abuz antidemocratic deoarece ar fi o ingradire a libertatii de exprimare neconstitutionala. Ca nu iti convine e complet altceva si ai dreptul la opinia ta exprimata public comform constitutiei.
      • +7 (9 voturi)    
        gresit (Luni, 25 martie 2019, 11:36)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        in cercuri de modelism nu este "acceptata" folosirea zvastcii, si acolo e vorba de epoci istorice
        • -8 (12 voturi)    
          ha ha ha (Luni, 25 martie 2019, 11:51)

          cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          prima va fi amendata Oana Bogdan pentru opinia privind proprietatea si folosirea in comun a lucrurilor - exact cum se folosea in comun pamantul la CAP
          • +4 (6 voturi)    
            esti pe langa subiect (Luni, 25 martie 2019, 13:49)

            MythRo [anonim] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            Tu intelegi diferenta intre "opinie" si "promovare"? Asta doar asa... ca sunt convins ca nu ai citit postarea tipei, in niciun caz.
        • +8 (8 voturi)    
          care zvastica? (Luni, 25 martie 2019, 12:53)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          Simbolul religiei hinduse de peste 2500 de ani, swastika?
          Este si in setul de caractere Unicode.. se foloseste in scriere de catre chinezi cu ambele orientari - stanga / dreapta.

          Nazismul si comunismul pot fi "pedepsite" doar prin educatie.
        • -2 (4 voturi)    
          Acceptata versus Incriminata. (Luni, 25 martie 2019, 13:05)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          Esti sigur ca intelegi diferenta intre cele doua?
      • +6 (6 voturi)    
        art 3 alin 1 din Legea nr. 107/2006 (Luni, 25 martie 2019, 13:09)

        BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        "Constituirea unei organizații cu caracter fascist, rasist sau xenofob se pedepsește cu închisoare de la 3 la 15 ani și interzicerea unor drepturi."
    • +4 (18 voturi)    
      pentru ca (Luni, 25 martie 2019, 10:28)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      trebuie vo lege de condamnare a comuni8smului.
      Iar cind a fost citit in sParlament Raportul Final de condamnare a comunismului, majoritatea au hahait si huiduit.
      Atita timp cit nu exista o lege de condamnare a comunismului, nu poti combate prin pedepse ideile timpite ale comunismului.
      • +1 (7 voturi)    
        pe undeva ai dreptate.... (Luni, 25 martie 2019, 11:40)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui victor L

        ...DECAT ca acel parlament a fost votat de NOI (si aici ma refer la majoritatea din minoritate), si la ce crestere economica avem, in curand o sa hahaim si noi, la Luna, ca lupii
        • -5 (11 voturi)    
          Tu esti unul din aia la care cresterea negativa (Luni, 25 martie 2019, 13:35)

          adrianhn [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          din timpul guvernelor PNL-PDL era o crestere BUNA, si inflatia de 10% era NECESARA...


          Daca nu va convine crestere economica reala de 4-7% ( crestere economica nominala de 10+%) si inflatie de 3 atunci votati alte partide ciuperca ca PNL-USR, acolo unde cresterea salariilor cu 1% E FOARTE BINE TATI.

          Ati uitat cand salariul minim era 50$ si PNL-ul se lauda ca e bine rau de tot, ca romanii, citez "O DUC BINE" :)))))
          • +1 (5 voturi)    
            grecia (Luni, 25 martie 2019, 14:29)

            jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

            salariul crescut fara cresterea productivitatii si pe trend pozitiv international este doar o poveste.salariul se va intoarce acolo unde este si productivitatea imediat ce conditiile pietei se vor inrautati si dobanzile imprumuturilor statului vor creste.vezi grecia 2000-2019.
    • +5 (21 voturi)    
      Nu, nu e in regula (Luni, 25 martie 2019, 10:36)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Orice cenzura prin lege a libertatii de expresie este un abuz.

      Nu zic ca este OK sa promovezi idei comuniste, marxist-leniniste, naziste, dar daca o faci, aia este propria ta parere si expresie la care trebuie sa ai dreptul liber si neingradit. Daca esti atat de scrantit, e o problema, dar nu are statul de ce sa vina sa o indrepte fortat.

      Sa dai sau sa ai o lege, penala pe deasupra, este dincolo de abuz. Nu elaborez ca s-ar putea sa pice comentariul la cenzura moderatorilor…..
      • +4 (16 voturi)    
        de ce? (Luni, 25 martie 2019, 11:59)

        DSS [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        nazismul e interzis, de ce ar permis comunismul, care a fost mai nociv decat nazimul. Numarul de morti e cel putin dublu
        • 0 (2 voturi)    
          i-auzi (Luni, 25 martie 2019, 19:41)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui DSS

          cati ani a avut comunismul timp sa ucida si cati nazismul? cam ce faceau adolfii daca aveau 70 de ani la dispozitie?
      • +4 (6 voturi)    
        Nazismul e interzis (Luni, 25 martie 2019, 14:43)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        Ai protestat impotriva acestui "abuz"?
    • -16 (32 voturi)    
      Cand comunismul se va intoarce ... (Luni, 25 martie 2019, 10:37)

      simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      ... promit ca va vom bagă pe toți cei care conduc țara astăzi, și îndeosebi pe membrii USR, direct în cuptoarele termocentralei de la Rovinari ca sa fiți și voi buni de ceva pentru câteva minute.
      • +8 (24 voturi)    
        Dovada clara (Luni, 25 martie 2019, 11:44)

        feroviarul123 [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Asta este dovada clara ca aceasta lege este necesara.
      • +3 (5 voturi)    
        dacă (Luni, 25 martie 2019, 14:53)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        tot te referi la ”cei care conduc țara astăzi”, să începi te rog cu hamsterul flaușat, că așa e corect.
    • +14 (20 voturi)    
      eeee (Luni, 25 martie 2019, 10:42)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      naszismu e naspa...
      comunismu e ok... nu conteaza ca a omorat minim dublu fata de nazism:D

      luandu-ne dupa ideea ca nazismul e interzis, atunci DA si comunismul ar trebui interzis... altfel e un dublu standard periculos (Hitler a pierdut razboiul, Stalin l-a castigat, drept urmare comunismu e ok :P)

      Problema e ca eu, in general nu sunt de acord cu nici o forma de cenzura... ma rog aproape nici o forma!
      (oricum nu am votat "nu")
    • +7 (15 voturi)    
      convingeri de dreapta si de stinga ... (Luni, 25 martie 2019, 11:08)

      val111 [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Sunt oameni care au idei de dreapta si oameni care au idei de stinga. Multe idei de stinga sunt acceptate si puse in practica in toate tarile democratice.

      Chiar si un liberalism total se bazeaza si pe idei de stinga rezonabile. Pentru a produce bogatie este nevoie de resurse umane capabile sa produca : educate, sanatoase si care sa poata sa consume (altfel produci degeaba)
      • 0 (4 voturi)    
        comunismul este extrema stanga (Luni, 25 martie 2019, 18:41)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui val111

        Nu stanga. Stanga este aia care (inca mai) respecta drepturile omului. Scandinavii sunt de stanga, dar niciodata comunisti.
        Comunismul este egal cu nazismul/fascismul si ar trebui interzis in aceelasi mod.
    • +8 (18 voturi)    
      Hai sa vedem de ce (Luni, 25 martie 2019, 11:36)

      **#** [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Nazismul pleaca de la ipoteza teoriilor legate de hierarhia raselor, antisemitism, etc. Comunismul pleaca de la ipoteza claselor sociale si dezechilibrului dintre ele care e la radacina tuturor relelor.

      Teoriile naziste pot fi demontate usor inclusiv pur stiintific, genetic. Teoriile comuniste sunt economice si, in plus, daca te uiti la ele au si sens si logica.

      Problema este ca ambele sisteme au ca rezultat crearea unor utopii care in practica nu pot fi implementate. Ambele utopii instiga insa la distrugerea a ceea ce a fost creat si creearea "omului nou" - arianul sau comunistul.

      Ceea ce trebuie combatut este modul in care au fost aplicate aceste sisteme: crima, distrugere, ilegalitati. Propaganda pentru sistemele criminale trebuie pedepsita. Propaganda pentru idei nu are cum sa fie pedepsita cat timp respecta legislatia in vigoare.

      Si hai sa vedem: propaganda nationalista in care incerci sa arati ca esti mai bun ca ceilalti (cu toate ca genetic nu exista nici un motiv) e o subclasa a celei naziste? Daca da, sunt politicienii condamnati pentru ea? Acum vezi diferenta?
      • -2 (2 voturi)    
        nu chiar (Luni, 25 martie 2019, 19:48)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui **#**

        exista lucrari stiintifice, bazate pe examinarea a mii de indivizi din toate rasele, care arata ca suntem foarte deosebiti; negrii tari la fizic, unii asiatici tari in intelect, iar albii echilibrati
    • +3 (7 voturi)    
      Nu e (Luni, 25 martie 2019, 11:47)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      dar pentru propaganda national-socialista in sine nu se dau "ani grei de inchisoare". Daca e insotita cu activism si comportament anti-semit, antirasial, paramilitar etc. atunci da.
      Comunismul, curent filozofic sau politic, e o colectie vaga de idei utopice. Comunismul, ca orinduire sociala impusa cu forta, e un experiment esuat. Comunismul, ca organizare de grup, presupunand proprietate colectiva in stapanirea grupului, exista in forme variate si acceptate in toate societatile moderne.
      • -1 (3 voturi)    
        cineva (Luni, 25 martie 2019, 17:21)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        vorbeste din carti.
        ai auzit de un catel care saluta ca hitler.stiai ca stapanul,altfel stangaci recunoscut,era sa ia ''ani grei de inchisoare''?a scapat cu amenda.
        asta nu se preda la scoala rosie?

        https://www.youtube.com/watch?v=Xa5CNf7pMAM
    • +5 (7 voturi)    
      Pentru ca nu ai mai putea intreba (Luni, 25 martie 2019, 12:00)

      edned [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Sa ai o lege care interzice promovarea ideilor anti-comuniste ar fi o lege desprinsa exact din sistemul comunist pe care l-am avut. Sunt 8 partide comuniste in Parlamentul European de ex, partide comuniste in Franta, Cehia, Italia, Spania, etc. Daca interzici promovarea oricarei doctrini/idei, creezi un precedent periculos. Poate iti convine daca USR e la putere, da? Eh, imagineaza-ti ca vine pe urma PSD si se foloseste de exact acelasi cadru legislativ sa cenzureze mai tot ce nu le convine. Ideologic, Romania are nevoie sa se maturizeze si sa nu mai sara in sus cand e vorba de comunism. Comunismul e o realitate, la fel cum e si democratia, fascismul, etc. Lucrurile astea trebuiesc dezbatute, discutate, rezolvate pe alte cai nu cenzura.
    • +3 (7 voturi)    
      Nu, nazismul si comunismul (Luni, 25 martie 2019, 14:18)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      sunt ideologii asemanatoare, fiind forme de etatism extrem.

      Stiu, noua ni s-au prezentat ca ideologii total opuse, nazismul fiind de "extrema dreapta" desi se numea national-socialism. Cum poate fi un partid socialist de dreapta? Diferenta intre ele este ca la comunisti s-a facut nationalizare, pe cand, la nazisti, desi existau proprietari de fabrici, acestia produceau ce si cat le cerea partidul. In rest, propaganda si teroare la greu...

      Faptul ca a existat o optiune clara de de-nazificare materializata prin legi si procese ale nazistilor in Ruropa, pe cand comunismul a lasat lucrurile in coada de peste duce la anomalia pe care ai sesizat-o. Dar, pentru mine, sunt pe aceeasi scara a marsaviei si a raului...
  • -12 (48 voturi)    
    Nope nu voi vota pentru damage controlul asta. (Luni, 25 martie 2019, 10:23)

    Lok [utilizator]

    Bafta USR. V-ati sapat-o singuri. Ingropare placuta.
    • +3 (13 voturi)    
      daaa (Luni, 25 martie 2019, 10:39)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      pentru ca un proiect de lege prost
      e mult mai nasol decat
      distrugerea justitiei, economiei si democratiei (vezi psd + alde)
    • +7 (15 voturi)    
      YES (Luni, 25 martie 2019, 10:45)

      1A [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Dispari PCR-istule.
      • -5 (7 voturi)    
        Esti obsedat de cenzura? (Luni, 25 martie 2019, 11:45)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui 1A

        Nu te mai uita la pornu japonez. Iti ia mintile.
      • -2 (8 voturi)    
        USR = PCR, cam aceleasi ideei au astia. (Luni, 25 martie 2019, 13:36)

        adrianhn [utilizator] i-a raspuns lui 1A

        Deci nu e de mirare ca se cearta iarasi intre ei pe ciolan.
    • +1 (5 voturi)    
      opinie (Luni, 25 martie 2019, 11:25)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Mai PSD tu oricum nu votai.
      Evident sondajul e incomplet. Optiunea de comparare cu fascismul era obligatorie. La misto voi vota Guevara (un criminal) ... iar un amestec idiot - ce legatura are Guevara cu niste filozofi mai mult sau mai putini controversabili - dreptul la opinie inca exista si parca nu stiu sa indemne la crime in teoriile lor.
  • +14 (22 voturi)    
    alo, USR, mai usor cu pianul pe scari (Luni, 25 martie 2019, 10:35)

    bigbrother [utilizator]

    Desi avem experienta comunismului (pe care multi il vor reinviat si plang dupa acele vremuri), chestiile radicale nu au avut niciodata succes. Comunistii bagau oameni in inchisori pentru idei democratice, acum facem si noi la fel pentru idei comuniste?

    De acord ca trebuie puse niste limite, dar haideti sa nu dam in paranoia, nu suntem SUA in anii 50 si nu vrem sa incepem o vanatoare de vrajitoare. Ideile se combat cu idei, nu cu inchisoare.
  • +4 (6 voturi)    
    e f discutabil... (Luni, 25 martie 2019, 10:39)

    liviu_ [utilizator]

    dar in principiu nu!
  • +4 (16 voturi)    
    poate citesc si geniile din USR sondajul? (Luni, 25 martie 2019, 10:44)

    tahomir [utilizator]

    Deci la ora asta 46% considera ca legea e atac la democratie si libertatea de expresie si inca 23% considera ca doar ptr fapte comuniste radicale se pot aplica pedepse (deja avem legi pentru asta).
    31% sunt probabil fascistoizi.
    felicitari USR ca ne ia si ultima speranta.
    Eu nu votez cu panarame de genul asta
    • -5 (9 voturi)    
      mai usor (Luni, 25 martie 2019, 12:09)

      DSS [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      alor care le spui tu fascistoizi sunt aia care au trait pe pielea lor comunismul. Romania era o tara pe un drum bun in perioada interbelica, ne comparam cu Grecia si Portugalia. Uite unde ne-a adus comunismul
      vezi ce a facut la nivel mondial comunismul, vezi realizarile lui Stalin, Mao, Pol Pot, Castro si atatia altii
  • +1 (5 voturi)    
    paranoia nu ar trebui interzisa (Luni, 25 martie 2019, 10:51)

    Moaradepadure [utilizator]

    ??????
  • 0 (10 voturi)    
    Fructul oprit (Luni, 25 martie 2019, 10:52)

    tontu [utilizator]

    USR poate mai mult, cred ca asta e o idee nefericita. Ca sa poati avea o parere cat de cat avizata despre comunism trebuie sa ai undeva in jur de 60 de ani. Juma de viata in comunism, juma in capitalism te poate ajuta sa compari si sa vezi si bune si rele...
    • 0 (6 voturi)    
      "in jur de 60 de ani" (Luni, 25 martie 2019, 11:54)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      nu neaparat

      am 45, si intalnesc oameni de 60, care "traiau de unde lucrau" cu carne, zahar, ulei, si troc intre ei, si se uita uimiti la mine cand le explic ca in tara asta erau si orase care aveau doar textile, constructii de masini, materiiale de constructii, orice nedigerabil

      si........surpriza!!!
      astia voteaza "sa fie bine" ca inainte
  • -2 (12 voturi)    
    Ideologie criminala (Luni, 25 martie 2019, 10:56)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Comunismul a produs un numar urias de victime si a fost un regim la fel de CRIMINAL ca si nazismul. Ambele ideologii trebuie interzise iar propaganda pentru ele trebuie pedepsita.

    Institutiile statului sunt infiltrate si azi de comunisti notorii sau de progeniturile lor. Regimul neo-comunist-mafiot de azi e unul instaurat prin CRIMELE din 1989/90, dar vinovatii (Iliescu, Voican, Theodorescu & Co) sunt LIBERI si bine mersi. Avem comunisti notorii in Guvernul Hotiei Nationale si in Curtea Coruptiei din România, Insusi ministrul Justitiei a fost un procuror ceausist care a aplicat metode de represiune tipic comuniste la ordinul Securitatii, in calitatea lui de procuror ceausist.
  • -1 (9 voturi)    
    hmm (Luni, 25 martie 2019, 10:58)

    dum_i [utilizator]

    nu comuniste

    pesediste.
  • +2 (8 voturi)    
    varza (Luni, 25 martie 2019, 11:01)

    Fapte [utilizator]

    Decit 10 ani de inchisoare, mai bine ii trimite intr-un tur de vizitare a inchisorilor comuniste sau le tine niste cursuri de istorie.
    Desi, daca am ajuns noi sa credem ca vaccinurile sint daunatoare, ca Pamintul e plat sau ca Trump a colaborat cu Rusia ca sa iasa presedinte in SUA... niste cursuri de istorie nu ar aduce cine stie ce lumina in capetele comuniste.
    Pe sediul Die Linke din Germania e ditamai poza cu Che Guevara, asa ca...
  • 0 (6 voturi)    
    Ce intelegeti prin (Luni, 25 martie 2019, 11:11)

    UpNext [utilizator]

    "fapte comuniste radicale?"
  • -2 (10 voturi)    
    Da. Buna intrebarea. (Luni, 25 martie 2019, 11:21)

    feroviarul123 [utilizator]

    De fapt vedem câți cred încă în poveşti nemuritoare de genul comunismul este bun dar ceașcă și ai lui au denaturat adevăratele idealuri comuniste şi alte abureli de genul asta. Faza tare este că vom vedea cine este contra în parlament şi vor fi surprize de genul PNL , care îşi vor arăta astfel faţa adevărată.
  • +3 (9 voturi)    
    Cenzura e toxica, otraveste democratia (Luni, 25 martie 2019, 11:26)

    animatron [utilizator]

    Indiferent ca e aplicata contra comunistilor sau "fascistilor", impotriva ateilor sau "bigotilor", etc.

    Atitudinile rationale, care implica un minimum de echidistanta, ar fi cele care permit interdictia totala, simultana in toata Europa, a propagarii ideilor care lovesc in temeliile societatii de libertate si stat de drept.
    Pot fi incluse cele comuniste, fasciste, islamiste.

    Numai ca deocamdata, din cauza incrancenarii la care s-a ajuns in lupta politica din UE, intre "globalisti" si "suveranisti", nu e fezabila o astfel de condamnare si interzicere totala.

    Daca nu putem interzice tot si peste tot (ma refer la ideologiile totalitariste), atunci la fel de rational e sa lasam deplina libertate de exprimare si apoi cetatenii vor evalua, discuta, forma opinii si vor vota in consecinta.

    Din nefericire, nici asta nu se aplica in Europa (doar in USA, singura democratie in care libertatea de exprimare e intr-adevar protejata de lege).

    In UE avem un mixt, o "struto-camila", nici-nici, acceptam comunisme si islamisme, chiar si fascisme (desi mai rar), interzicem pe ici pe colo dupa criterii nationale sau temporare, vorbim de "islamofobie" sau "discursul urii" fara a le defini juridic la nivel UE (si nici macar la nivel de state), pedepsim penal antisemitismul dar nu ne pasa de crestinofobie, etc.

    Pentru progresistii de la USR poate fi o lovitura mediatica, vor putea spune ca ei nu seamana cu comunistii si ca dna Bogdan nu e chiar comunista ci doar o "idealista" (idealuri comuniste exista..).

    Nu stiu ce vor spune cei de la Demos (noul partid de extrema stanga din Romania) sau aliatii "socialisti" ai dlui Macron, liderul fortelor progresiste/globaliste europene, partidul sau fiind viitorul nucleu al grupului europarlamentar din care va face parte USR-PLUS.

    E o initiativa hazardata, care deschide calea catre abuzuri, pt ca fiecare partid poate veni cu micile sale liste de interdictii "necesare". Si daca ajunge la putere poate incepe sa le si puna in lege.
  • -1 (9 voturi)    
    Am votat "NU" (Luni, 25 martie 2019, 11:28)

    tudurache [utilizator]

    Fara nicio o discutie nazismul nu se poate compara cu ororile comunismului.Nazismul a fost floare la ureche atat cantiaiv cat si "calitativ" fata de comunism.
    100 de milioane de morti se apreciaza ca au fost doar in Europa de pe urmele comunismului. In Rusia una din doua familii a avut pe cineva decedat din cauza acestui experiment bolnav numit comunism.
    In ce priveste teroarea din lagarele comuniste a depasit cu mult ceea ce s-a intamplat in lagarele naziste.Nemtii au fost un popor educat,si in mare parte au tratat cu multa decenta pe cei "internati" in lagare. Circula multe povesti despre nazisti,dar sunt doar povesti,nici pe departe nazistii n-au fost in stare sa faca ceea ce au facut comunisti.
    Cu toate astea am votat impotriva unei legi care sa pedepseasca comunismul.
    E aberanta si antidemocratica orice lege care pedepseste o ideologie sau o credinta a cuiva.Faptele trebuie pedepsite si incitarea la ura dar nicidecum ideologiile.
    La fel de aberante sunt si legile care pedepsesc nazismul,antisemitismul,rasismul,antifeminismul etc.
    Nu prin lege se regleaza lucrurile astea ci doar prin aeducatie.
    Degeaba il obligi pe cineva, prin lege ,sa aiba parere buna despre evrei,negrii sau femei,tot nu-i va iubi .
    Ca un exemplu in occident unde exista demult legi stricte impotriva antisemitismului lucrurile nu s-au rezolvat.Actele antisemite sungt in crestere si se intampla aproape zilnic.
  • -1 (9 voturi)    
    Comunismul o boala psihica! (Luni, 25 martie 2019, 11:31)

    D_Poroineanu [utilizator]

    Comunismul romanesc adus pe tancuri rusesti de catre agenti ai bolii psihice, de virusi sociali, a ucis mai multi oameni decat au ucis mai multi romani decat toate navalirile barbare, turcesti, rusesti, tatarasti, unguresti la un loc.
    A jefuit organizat pe toti romanii care aveau o agoniseala de generatii poate. A fost crima organizata impotriva unui popor.

    Comunismul este crima si jaful organizat. Cum sa nu scoti in afara legii asa ceva? Nazismul a durat 4-5 ani. Comunismul 50. A distrus psihic, fizic si moral doua generatii de romani. Ajunge animalelor!!

    Ah, teoria din carti e minunata, poate si sado-masochismul este, dar practic comunismul este o CRIMA.
    Marx, Lenin, Che si alti idioti erau doar niste bolnavi psihici ce nu puteau intelege ca valoarea se naste din puterea omului inteligent de a creea lucruri noi, sisteme noi, servicii noi. Acolo este cheia evolutiei nu in munca neplatita muncitorului dispus sa renunte la capacitatile lui superioare pentru a ramane in bucuria venalului; a manca, a bea si a co-pula.

    Comunismul a facut crime abominabile oriunde s-a incercat implementarea lui. Vezi reminiscentele in Corea de Nord si Cuba. Au incercat si in Venezuela. Am vazut unde s-a ajuns.
    Cred ca aceleasi lepre care au adus comunismul atunci incearca si acum sa ne puna in genunchi.

    Bravo USR- Uniunea Slavati Romanii.
  • +5 (13 voturi)    
    cenzura = prostie crasa (Luni, 25 martie 2019, 11:35)

    muciflenduri [utilizator]

    E o prostie scoasa din putul gandurii. Urmeaza pedepsirea promovarii legilor nescrise ale capitalismului? Care e scopul? Ce aduce bun o astfel de lege?
    E o cretinatate care va da apa la moara pesedistilor si presei aservite. Denota imaturitate politica si in general lipsa de pragmatism. Cand scopul e sa scapi de dragnea si clica sa, niste baieti veseli vor sa pedepseasca secera si ciocanul pe tricouri.
  • +5 (11 voturi)    
    asta este o idee comunista (Luni, 25 martie 2019, 11:41)

    tg3290 [utilizator]

    sa vrei sa pui in lege sa faca puscarie cei care promoveaza idei comuniste. Oare nu asa faceau chiar comunistii? te bagau la puscarie daca promovai idei capitaliste? Desigur nu intreb hoarda de postaci hn, care oricum nu gandesc si isi otravesc singrui mintile, e o intrebare pt cei care au avut aceasta "idee".Felicit USR si initiatorii acestei tampenii astfel balonul vostru se va dezumfla pana la alegeri!
  • +5 (11 voturi)    
    Tara arde (Luni, 25 martie 2019, 11:44)

    Delicatu [utilizator]

    si baba se piaptana. Asa cum Dragnea vrea legi de justitie pentru el asa si USR vrea intrebare care nu isi are rostul astazi si in acest context.
  • +5 (9 voturi)    
    e un abuz antidemocratic (Luni, 25 martie 2019, 12:02)

    natbl73 [utilizator]

    In democratie, fiecare are dreptul la opinie personala.

    Problema e cand vrea sa imi impuna MIE parerea LUI personala.
    • -3 (5 voturi)    
      şi Legea 107/2006 ... (Luni, 25 martie 2019, 13:49)

      BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

      privind interzicerea organizaţiilor cu caracter fascist nu este un abuz nedemocratic? ba chiar legea aia e puţin mai aspră chiar ...
  • +6 (8 voturi)    
    De unde ? (Luni, 25 martie 2019, 12:29)

    n.dumiritu [utilizator]

    De unde vine garantia ca o lege iti protejeza libertatea? Legea e instrument in mina autoritatii. Crezi ca daca te sfortezi 5 minute sa concepi o lege, poti dupa aia sa sezi intr-o rina ca statul te va proteja prin obligatie insusita? Statul in mod absolut doreste indivizi supusi. Totalitarismele sint stat despotic contra individ lipsit de drepturi si sint modele de eficienta a puterii. Nu ideologia a creat propriu-zis totalitarismele (desi propaganda joaca rolul esential in abandonarea libertatilor), ci demisia indivizilor de la rolul de paznici ai drepturilor si ibertatilor lor. Faceti modestul efort continuu de a va apara drepturile si libertatile, si nici o ideologie a fricii nu va va face prizonieri, nici un stat nu va va lua captivi. Nici o lege nu poate inlocui veghea voastra la libertatile voastre.
  • +5 (7 voturi)    
    Idei comuniste: Votul universal, egalitatea de gen (Luni, 25 martie 2019, 12:56)

    D-or [utilizator]

    Astea se cereau in manifestul "Ce vor socialistii romani" in 1885.

    Acum ce facem, le interzicem?
  • +5 (7 voturi)    
    trebuie definit (Luni, 25 martie 2019, 13:17)

    Toni_Romania [utilizator]

    Trebuie definit ce e aia "propaganda comunista".
    Daca eu constat de ex. ca in RSR comunistii ingrijeau padurile noastre dese si racoroase (mentinute intregi prin sute de pepiniere) si azi capitalistii de 20 ani defriseaza ce dementii si lasa muntii chelbosi, asta e propaganda comunista?
  • -4 (8 voturi)    
    Proiectul de lege al USR-ului (Luni, 25 martie 2019, 13:20)

    BlaBla1234 [utilizator]

    este asemănător cu cel al Legii nr. 106/2006, privind interzicerea organizațiilor și simbolurilor cu caracter fascist, rasist sau xenofob și a promovării cultului persoanelor vinovate de săvârșirea unor infracțiuni contra păcii și omenirii, ba chiar este puţin mai blând:
    -constituirea unei organizații cu caracter fascist, rasist sau xenofob se pedepsește cu închisoare de la 3 la 15 ani și interzicerea unor drepturi
    -constituirea unei organizii cu caracter comunist se pedepsește cu închisoare de la 3 la 10 ani și interzicerea unor drepturi
    presupun că cei care acuză USR-ul de abuz nedemocratic sunt de acord cu abrogarea totală a Legii nr. 107/2006 pentru că acea lege este de asemenea un abuz nedemocratic ...
  • +2 (6 voturi)    
    Ingrijorator e (Luni, 25 martie 2019, 14:01)

    Incomod3 [utilizator]

    ca in momentul asta 39% sunt de acord cu aberatia asta... linistitor e ca e vorba de 39% din comentatorii hothews... deci pana si aici prostia si ticalosia au o limita...
  • +2 (4 voturi)    
    ATAT (Luni, 25 martie 2019, 15:05)

    jidanul [utilizator]

    Asta-i tot ce au inteles USR-istii din democratie. Vai de capul lor, niste diletanti cu Barna si Ciolos in fruntea listei.
  • +4 (4 voturi)    
    cu pluta (Luni, 25 martie 2019, 18:10)

    Toni_Romania [utilizator]

    Zărghitii ăștia, sub paravan de ”bune intentii”, fac exact ce au facut stalinistii in 45, când orice remarca pozitiva despre perioada 20-44 era considerata ”atitudine dusmănoasă” si te ducea direct în lagăr. Adica instaurarea DELICTULUI DE OPINIE.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version