UPDATE BEC respinge înscrierea Alianței USR-PLUS pentru europarlamentare: „Vom merge mai departe chiar dacă USR și PLUS vor fi nevoite să candideze separat” / Dan Barna: Se încearcă să fim scoși din procesul electoral

de Clarice Dinu     HotNews.ro
Joi, 7 martie 2019, 13:28 Actualitate | Politic


Dan Barna si Dacian Ciolos in studioul HotNews.ro
Foto: Hotnews
Biroul Electoral Central a respins înscrierea Alianței USR-PLUS pentru europarlamentare, potrivit unui comunicat al Alianței. „Pretextul BEC a fost acela că Dan Barna și Dacian Cioloș nu ar figura ca președinți ai USR, respectiv PLUS în Registrul partidelor politice”, precizează sursa citată.

Comunicatul USR-PLUS:
  • Biroul Electoral Central (BEC) a decis astăzi în mod abuziv respingerea cererii de înscriere în competiția electorală a Alianței 2020 USR PLUS pentru alegerile europarlamentare. Pretextul BEC a fost acela că Dan Barna și Dacian Cioloș nu ar figura ca președinți ai USR, respectiv PLUS în Registrul partidelor politice. Dan Barna a fost ales președinte al USR în octombrie 2017, în vreme ce Dacian Cioloș a fost ales președinte PLUS în februarie 2019. Ambele partide au solicitat înregistrarea președinților la Tribunalul București, dar până acum nu au primit o decizie definitivă. Pentru acest motiv, BEC a respins cererea de înregistrare a Alianței.
  • Este o decizie politică luată la presiunile regimului corupt instaurat de Liviu Dragnea în România. N-au contat documentele juridice pe care le-am depus. N-au contat deciziile legale ale celor două partide și voința celor 14.000 de membri. Nu contează nici cele 200.000 de semnături pe care le-am strâns. Ne-au respins cererea pentru că lui Liviu Dragnea îi este teamă de Alianța 2020 USR PLUS, de „Fără Penali“, de „Oameni Noi“, de tot ceea ce înseamnă această Alianță și de toate speranțele care sunt legate de ea.
  • Decizia Biroului Electoral Central de astăzi înseamnă un singur lucru: vor, cu orice preț și prin orice mijloace, să ne împiedice să participăm la alegeri. Mai întâi, au încercat, luni în șir, să împiedice înregistrarea Mișcării România Împreună (RO+).
  • De data asta, blochează Alianța 2020 USR PLUS din motive absurde, total nedemocratice. Ni se încalcă dreptul de a fi votați, dar și dreptul românilor de a vota. Este pentru prima oară, după 1990, când este respinsă o listă care în sondaje se bucură de susținerea a aproximativ 20% dintre români. Este un act profund nedemocratic prin care se încearcă să fim scoși din procesul electoral. Ceea ce s-a întâmplat la BEC este o politizare nepermisă a unui organism care ar trebui să mențină echilibrul democratic. Indiferent de câte obstacole ne vor pune, noi nu ne vom opri.
  • Decizia BEC nu este definitivă. Vom contesta la Înalta Curte și avem încredere că judecatorii vor îndrepta abuzul comis de BEC. Vom merge mai departe și dacă decizia ÎCCJ va fi defavorabilă, chiar dacă USR și PLUS vor fi nevoite să candideze separat în alegeri. Vom strânge din nou semnăturile, ne vom sprijini unii pe ceilalți. Vom merge alături în campanie și vom folosi toate resursele pe care le avem la dispoziție pentru a opri regimul Dragnea-PSD. Vrem o Românie fără penali și fără hoție și suntem dispuși să ne batem până la capăt pentru asta.
Reacția lui Dacian Cioloş

„Biroul Electoral Central, manevrat politic de către PSD-ALDE, ne interzice să candidăm la alegerile europarlamentare.

Este o insultă la adresa electoratului și un act nedemocratic total. PSD și ALDE, împreună cu sateliții săi, distrug principiul elementar al democrației prin încălcarea dreptului de a candida și a fi ales.

Vom face toate demersurile necesare și vom protesta până când acest act nedemocratic și ilegal va fi îndreptat. De la primul anunț că intrăm în politică și până astăzi suntem ținta celor mai murdare atacuri. Când au văzut că nu ne lăsăm intimidați, au trecut la manevrarea politică a instituțiilor statului. Fac un apel la toți membrii PLUS și USR să se solidarizeze și să luptăm împotriva acestui act nedemocratic”.

Reacția lui Dan Barna:

„Este un act profund nedemocratic prin care se încearcă să fim scoși din procesul electoral. Ceea ce s-a întâmplat la BEC este o politizare nepermisă a unui organism care ar trebui să mențină echilibrul democratic.

Indiferent de câte obstacole ne vor pune, noi nu ne vom opri. Decizia BEC nu este definitivă. Vom contesta la Înalta Curte și avem încredere că judecătorii vor îndrepta abuzul comis de BEC. Vom merge mai departe și dacă decizia ÎCCJ va fi defavorabilă, chiar dacă USR și PLUS vor fi nevoite să candideze separat în alegeri. Vom strânge din nou semnăturile, ne vom sprijini unii pe ceilalți. Vom merge alături în campanie și vom folosi toate resursele pe care le avem la dispoziție pentru a opri regimul Dragnea-PSD.

Vrem o Românie fără penali și fără hoție și suntem dispuși să ne batem până la capăt pentru asta”.


















29713 vizualizari

  • -97 (121 voturi)    
    O alianta impotriva firii (Joi, 7 martie 2019, 13:31)

    cenzuratul [utilizator]

    Cam ca tot ce promoveaza postmodernistii de la Plus, Demos, USR.
    • +32 (50 voturi)    
      mda.. (Joi, 7 martie 2019, 14:11)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Pe firea romanilor e hotia si prostia promovate de PSD si A3..n-au cum sa se potriveasca USD si Plus in peisajul politic putinist al Romaniei.
      Viitorul Romaniei este alaturi de Venezuela cu care se aseamana tot mai mult.
      • -11 (23 voturi)    
        talambila (Joi, 7 martie 2019, 14:42)

        tahomir [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        ce treaba are Putin cu PSDul mai? sau Venezuela?
        PSD e partid mafiot, aia macar fac naibii ceva acasa la ei, lasa-i in pace, vezi de viperele astea de la PSD
        • +15 (27 voturi)    
          USR-PLUS bat PSD-ul, de asta sunt disperati! (Joi, 7 martie 2019, 15:27)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

          Cine nu intelege, e PSD-ist, ALDE-ist, hot, pensionar de lux, bugetar spagar, fost securist sau nomenclaturist, prost.
          • -4 (12 voturi)    
            Nu știu cum îți pică asta ... (Joi, 7 martie 2019, 19:21)

            BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Dar Cioloș a fost bugetar toată cariera sa ...
            • +4 (6 voturi)    
              A fost bugetar spagar si nu stim noi? (Joi, 7 martie 2019, 22:59)

              Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui BlaBla1234

              Bati campii, nu mai stiti de ce sa va luati ca sa distrageti atentia. Iti repet ca sa dormi bine la noapte: USR-ALDE VOR GUVERNA ROMANIA!!!
              • 0 (0 voturi)    
                USR-ALDE vor guverna România? (Vineri, 8 martie 2019, 9:50)

                BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

                Te bântuie cumva faptul că Cioloş a fost ministru al agriculturii în cabinetul Tăriceanu?
          • -3 (5 voturi)    
            Comment sters de user (Joi, 7 martie 2019, 23:19)

            Lok [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        • +10 (20 voturi)    
          :-) (Joi, 7 martie 2019, 15:59)

          Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

          Ia actiunile PSD, pune intrebarea "cui foloseste?" si trage concluziile.

          Ai sa vezi, atunci, ce treaba are Putin cu PSD.
      • -6 (22 voturi)    
        Romania are nevoie de un partid progresist (Joi, 7 martie 2019, 15:46)

        animatron [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        E firesc sa avem vectori politici romanesti in toate marile curente ale vietii politice europene, de la nationalisti la extrema stanga si ecologisti.

        Deocamdata suntem reprezentati in marile grupuri din PE, adica la nivel de "populari" (dreapta liberal conservatoare), ALDE (liberalii de stanga) si S&D (socialisti si "democrati).

        In jurul partidului liderului francez Macron se va organiza un nou grup, se pare, al "progresistilor" (cel putin asta a afirmat public presedintele Frantei), dl Ciolos semnand deja un apel european al "fortelor progresiste" conduse de Macron.

        Romania are o minoritate de tineri urbani bine conectati la trendul "multicultural" care a dominat Europa de vest pana recent, unii dintre ei sunt chiar foarte "radicalizati" pe chestiuni de drepturi ale minoritatilor sexuale si etnice, pro-imigrationisti, "no border", etc.

        In conditiile unei participari normale, de circa 50-60% din electorat, un astfel de curent ar putea obtine minim 10% din voturi, poate chiar 15%.

        Asa a si aparut ideea reunirii USR si PLUS, pt a profita mai eficient de acest potential electoral.

        Chiar daca si la USR au fost dificultati (demisia presedintelui fondator, diviziuni interne foarte pronuntate intre curentele de drepta si de stanga, ostilitate fata de alianta cu partidul dlui Ciolos), acest partid s-a descurcat bine pana acum pe partea sa politica, face o opozitie activa si vizibila.

        Nu la fel de bine stau lucrurile cu partidul dlui Ciolos, cu probleme reale inca de la debut.

        Legaturi cu fost Securitate (exagerate de presa, dar nefericit confirmate de dl Ciolos cu o fraza care ii va reveni in campanie ca un bumerang), demisii la nivel de conducere dupa acuzatii de favoritism, afirmatii uimitoare al dnei considerate "forta motrice PLUS" (desfiintarea proprietatii private, a agriculturii, interzicerea cresterii animalelor, desfiintare familiei si cuplurilor inclocuite cu viata in "grupuri"!)

        Sondajele arata bine pt USR si rau pt PLUS, daca merg separat la alegeri.
    • +35 (43 voturi)    
      esti simpatic (Joi, 7 martie 2019, 14:17)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Esti un simpatic. Na-ti 2 ruble si ia-ti ceva frumos.
      USL nu ti se parea a fi o alianta impotriva firii, totusi. Foarte ciudat... :-)
    • -8 (24 voturi)    
      Fara DEMOS (Joi, 7 martie 2019, 14:19)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      demos e aripa tanara a psd, sa fim seriosi.
      • -4 (12 voturi)    
        Și care e diferența între Demos și Plus? (Joi, 7 martie 2019, 18:38)

        BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

        Faptul că Demos și-a dat de la început arama pe față pe când Plus încă încearcă să-și ascundă ideologia politică de stânga? ...
    • +22 (34 voturi)    
      lasă (Joi, 7 martie 2019, 14:58)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      electoratul să decidă.
      Sau vă e frică, pesedacilor, că pierdeți?
      Dacă nu vă e frică, de ce vă folosiți de toate tertipurile și influența ca să stopați participarea la alegeri?
      Cum se cheamă asta? Nu cumva înterferența politicului (dragnea) unde nu-i fierbe oala?
      A ”N”-a oară demonstarți că sunteți niște hoți ordinari și că furtul vă este ideologia de partid.
      • +4 (10 voturi)    
        PSD vrea sa instaureze partidul unic (Joi, 7 martie 2019, 18:49)

        Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        PSD, vrea sa instaureze dictatura cu partid unic. Trebuie sa ne mobilizam la alegerile din 26 mai si sa scapam de coalitia mafioata PSD, ALDE si UDMR, daca mai vrem sa avem democratie in Romania. PSD, ALDE si UDMR trebuie sa dispara
        • 0 (0 voturi)    
          să înţeleg că tu eşti de acord cu PSD (Vineri, 8 martie 2019, 11:57)

          BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

          odată ce, la fel ca şi ei, îţi doreşti dispariţia unor partide politice? singura diferenţă e în doar ce partide ar trebui să dispară ...
    • +11 (21 voturi)    
      Nu mai avem alegeri libere (Joi, 7 martie 2019, 16:09)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Nu e treaba nimanui sa decida asta cum e o alianta, decat a oamenilor care voteaza

      Daca nu avem alegeri libere, se cheama ca am intrat in dictatura. Asta se cheama.

      P.S. Sa ma lasa oricine cu legea. In cazul lui Barna, tribunalul nu a putut da o decizie dupa un an si sase luni! In felul asta, atat USR cat si PLUS pot sa fie blocate inca doi ani de la a participa la alegerei, doar prin prelungirea in continuu a proceselor in instanta.

      Asta nu mai e stat de drept, asta e o dictatura pe fata, in care oamenii nu au voie sa participe la alegeri.

      Au voie sa participe doar comunistii, ca in 46.
      • -4 (10 voturi)    
        Citește legea 33/2007 ... (Joi, 7 martie 2019, 18:41)

        BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Este treaba BEC-ului ... Dacă nu-ți convine poți să le contești decizia la Înalta Curte de Casație și Justiție
        • +2 (6 voturi)    
          Ce articol, concret? (Joi, 7 martie 2019, 21:27)

          coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui BlaBla1234

          Ce articol, mai concret, daca se poate.

          Mie mi-a atras atentia la

          Forma aplicabilă de la 31 august 2012

          Art. 7. -
          (2) Protocolul de constituire a alianței electorale se depune la Biroul Electoral Central în termen de 48 de ore de la înființarea acestuia.

          (3) Biroul Electoral Central se pronunță în ședință publică asupra admiterii sau respingerii protocolului de constituire a alianței electorale, în termen de 24 de ore de la înregistrarea acestuia.

          (4) Decizia Biroului Electoral Central de admitere a protocolului de constituire a alianței electorale poate fi contestată de orice persoană fizică sau juridică interesată la Înalta Curte de Casație și Justiție, în termen de 24 de ore de la afișare.

          (5) Decizia Biroului Electoral Central de respingere a protocolului de constituire a alianței electorale poate fi contestată de semnatarii protocolului la Înalta Curte de Casație și Justiție, în termen de 24 de ore de la afișare.

          (6) Înalta Curte de Casație și Justiție se pronunță asupra contestațiilor prevăzute la alin. (4) și (5) în termen de 24 de ore de la înregistrarea contestației, prin hotărâre definitivă.*)
          • 0 (0 voturi)    
            Nu e treaba nimanui sa decida asta cum e o alianta (Vineri, 8 martie 2019, 11:58)

            BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

            decat a oamenilor care voteaza ...
            art 7 alin 3 ...
            Biroul Electoral Central se pronunță în ședință publică asupra admiterii sau respingerii protocolului de constituire a alianței electorale, în termen de 24 de ore de la înregistrarea acestuia.
            • 0 (0 voturi)    
              De acord (Vineri, 8 martie 2019, 18:06)

              coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui BlaBla1234

              Este unul din articolele citate si de mine. Sunt de acord si cu opinia ta ca noi, alegatorii, trebuie sa decidem soarta aliantelor.

              Offtop: mai sus te-ai exprimat prea vag si si trimis cititorii la consultarea ditai legii. Unii sunt mai emotionali si te-au confundat cu un kremlebot voluntar/platit.
      • 0 (0 voturi)    
        Stii unde s-a ajuns ? (Vineri, 8 martie 2019, 9:26)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        la intrebarea: pai si ce ai tu cu comunistii, nu ti-au construit ei tara ? ai lasa, sigur l-au omorat pe maniu ei, nu englejii care l-au tradat ?

        Aceste aratari cu chip uman sunt niste perversiuni diabolice ale naturii.
    • +5 (13 voturi)    
      E o alianta (Joi, 7 martie 2019, 16:30)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      anti-hoteasca. Dragnea are o fire infractionala.
      Din Romania ,,tot ce misca, raul, ramul", se aliaza contra lui Dragnea.
      • -2 (8 voturi)    
        Ai dreptate ... (Joi, 7 martie 2019, 18:17)

        BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Dacă dispare proprietatea privată nu este nimic de furat ...
    • +1 (3 voturi)    
      pai Firea unde-i? (Vineri, 8 martie 2019, 1:29)

      John_english [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      :)))
  • +30 (50 voturi)    
    Mafia (Joi, 7 martie 2019, 13:32)

    omezu [utilizator]

    Mafiotii lucreaza pe fata!
  • +21 (43 voturi)    
    viva Venezeula si liderul Livio Maduroinguro (Joi, 7 martie 2019, 13:35)

    Poiana lui Occam [utilizator]

    aferim
  • -51 (87 voturi)    
    unde-i lege, nu-i tocmeala! (Joi, 7 martie 2019, 13:35)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    sau, pe englezeste, "rule of law"!

    Dar daca nu ne place, zicem ca e pretext bla-bla!
    • +23 (31 voturi)    
      aceeași (Joi, 7 martie 2019, 15:08)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      lege zice că tribunalul trebuia să emită o decizie definitivă în termen de 15 zile, pentru numirea președinților celor 2 partide. Ia zi mătăluță, a cui coadă e băgată de nici până acum nu au fost emise hotărârile și de ce. La fel și în cazul lui vâlcov. Că tot te omoară grija de lege.
    • +20 (30 voturi)    
      Ce spui tu? (Joi, 7 martie 2019, 15:15)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      Orice lege se modifica; nu ai vazut la sobolanii tai cum fac?
      E tocmeala, frate!
      Deci, se [poate.
      La ce masa canti acum?
      Hai, mai baga una, da' sa fie cu rima!
      • -7 (11 voturi)    
        deci sa se respecte legea numai cand vrem noi? (Joi, 7 martie 2019, 17:04)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        iar sobolan e mamica ta...
        • +4 (6 voturi)    
          Spiritul legii nu conteaza? (Joi, 7 martie 2019, 23:16)

          RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          Asa ma dispeara astia ca tine care imi pot cita un alineat din lege dar se pisa pe constitutie. Sa-ti dau un exemplu personal. In 2016 am venit din Germania in Romania ca sa votez la parlamentare. S-a intamplat sa imi uit buletinul acasa, in scanner. Aveam pasaportul electronic la mine (pe care scrie CNP-ul si adresa din buletin). M-am prezentat la sectia de votare unde eram arondat cu pasaportul, au verificat ca CNP-ul meu nu a fost folosit la nicio alta sectie de votare si cu toate astea nu m-au lasat sa vioez cu pasaportul. Asta pentru ca un alineat din lege scrie ca trebuie buletin. Pasaportul sau carnetul de conducere nu sunt bune. Pai stai asa.... cu dreptul meu la vot "garantat" prin constitutie cum ramane?

          Dincolo de ce spune un rahat de alineat, sa interzici participarea unei aliante la alegeri pe motivele prezentate mai sus, e complet contrar oricarui principiu democratic si e contrar spiritului constitutiei.
        • +1 (1 vot)    
          Ca de obicei (Vineri, 8 martie 2019, 20:57)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          un sobolan care nu poate purta o discutie in contradictoriu.
          Atat stiu sobolanii rosii, ... ba pe-a ma-tii, nu?
          Jalnic, esti jalnic
          (Daca iti spuneam ca esti limitat, te pierdeam, nu?)
    • 0 (0 voturi)    
      tanjesti dupa lege (Vineri, 8 martie 2019, 9:28)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      bag sama.
      Fii pe faza, s-ar putea s-o prinzi repejor pe aia divina.
  • +35 (47 voturi)    
    Bai, esti nebun? (Joi, 7 martie 2019, 13:36)

    vio7 [utilizator]

    Ce este asta? Am inteles ca Ana Pauker a intregit Romania dar chiar am ajuns in anii '50?Ceva trebuie facut!
    • +20 (36 voturi)    
      Romanii voteaza cu dictatura de 30 de ani. (Joi, 7 martie 2019, 14:28)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui vio7

      Suferiti, prostilor! Suferiti!

      Si cand ati suferit destul, poate mai si cereti o schimbare, poate mai si mergeti la vot.

      Sau muriti cum ati trait, ca niste vite care nu voteaza.
      • -4 (16 voturi)    
        O mica rectificare (Joi, 7 martie 2019, 16:04)

        Observatory [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        romanii Votează de 72 + ani cu comunismul
        Va rog, nu ma educați , socialism, comunism, globalism = aceiasi șleahtă de analfabeți dar hoți

        Mafia este la putere și voturile chiar dacă nu ies, se masluesc in biroul șefului Tractorist !
  • +30 (42 voturi)    
    dictatura e aici! (Joi, 7 martie 2019, 13:37)

    gabone [utilizator]

    :(
  • -25 (45 voturi)    
    Lol (Joi, 7 martie 2019, 13:37)

    HP [utilizator]

    Poate la locale...
  • -30 (54 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 7 martie 2019, 13:37)

    Lok [anonim]

    • +11 (17 voturi)    
      uită-te (Joi, 7 martie 2019, 15:09)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      în oglindă și vei fi impresionat.
      • -9 (15 voturi)    
        Comment sters de user (Joi, 7 martie 2019, 15:25)

        Lok [anonim] i-a raspuns lui nahir

    • +5 (11 voturi)    
      Care morti? (Joi, 7 martie 2019, 15:36)

      Hydra [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Ce ce au votat la Teleorman? Stii tu cand ;)
  • +39 (49 voturi)    
    Partid unic (Joi, 7 martie 2019, 13:39)

    Jayul [utilizator]

    Au acaparat puterea si acum incepe instaurarea dictaturii, fara alegeri libere. E mai grav decat toate OUG-urile de pana acum.
  • +18 (32 voturi)    
    Pai e de bine ! (Joi, 7 martie 2019, 13:39)

    tontu [utilizator]

    Victimizarea celor doua partide le va aduce un PLUS de capital politic.
  • +45 (57 voturi)    
    mi se pare corect (Joi, 7 martie 2019, 13:41)

    tahomir [utilizator]

    pai daca legea nu e respectata cum sa participe?
    Oamenii au depus cerere de inregistrare dar abia in 2017 si respectiv 2019. Asta trebuia facuta din timp, preventiv, 1975 era termenul limita daca se vroia un raspuns pana acum.
    Partidele astea doua nu gandesc strategic.
  • +24 (30 voturi)    
    PCR`ul (Joi, 7 martie 2019, 13:44)

    ABBV [utilizator]

    ataca la baioneta tot ce nu este cu ei. Si cand spun PCR ma refer la tot PSD ALDE la vedere si camuflat Pro Rromania si parti majore din PNL chiar!
    Macar odata se poate fara "pleaca ai nostri vin ai nostri"
    Curatenie pe scena politica. Doar asa mai are sanse minime sa scape tara.
  • +8 (20 voturi)    
    Succes dar nu aveti sanse. (Joi, 7 martie 2019, 13:45)

    Imax [utilizator]

    PSD o sa va scoata din cursa pentru ca simt ca pierd voturi.
  • +25 (31 voturi)    
    Comunism (Joi, 7 martie 2019, 13:47)

    florinos [utilizator]

    Ne-am întors in comunism unde instituțiile publice, plătite de cetățeni, fac jocul conducătorilor corupți.
  • -26 (54 voturi)    
    Cum v-ar zice Danilet (Joi, 7 martie 2019, 13:47)

    Je__ [utilizator]

    Unde-i lege nu-i tocmeala, chiar daca legea e imorala.

    Nu avea cu BEC sa va admita, daca juridic actele nu sunt gata.
    Si de ce nu sunt gata? Pai cica magistratii se tin de greva....pardon cica nu o numesc greva ca nu e legal...dar pe baza de viciu de procedura...e ce vor ei.

    Asa ca aia care ii ridicati in slavi la cat de buni sunt, si cum lupta ei cu balaurul...nu-s in stare sa inregistreze niste cereri.
    • +13 (21 voturi)    
      acu o dati cu legea?! (Joi, 7 martie 2019, 14:21)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      serios?!
      voi ma?!
      ce cauta psd la guvernare cu un sef declarat hot cu acte in regula?!
      hai sictir!
      • -3 (7 voturi)    
        Pentru că justiția (ăia de o apără PLUSR) ... (Joi, 7 martie 2019, 18:57)

        BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Nu i-am interzis acest lucru ...
  • -25 (51 voturi)    
    deci (Joi, 7 martie 2019, 13:50)

    noi2013 [utilizator]

    Legea cere ca cei doi sa fie inregistrati presedinti? Daca da, asta-i viata. Ar fi trebuit sa se asigure ca sunt in legalitate.

    Daca legea e proasta si absurda, atunci sa ia masuri din timp ca sa o schimbe.... Ca atunci cand guvernul tehnocrat putea schimba legea alegerilor locale, dar nu a facut-o...

    E absurd sa vrei sa conduci o tara, dar sa nu fii in stare sa nu poti sa te organizezi intern.
    • +13 (17 voturi)    
      ce (Joi, 7 martie 2019, 14:23)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      isi aduc aminte pesedeii de lege...
      acum ca-n rest o ignora linistiti!

      apropos... mai serios... folositi si argumente diferite ca se vede din avion ca sunteti aceeasi persoana sau sunteti in acelasi birou pentru ca efectiv toti postacii spuneti fix acelasi lucru!
  • +23 (33 voturi)    
    Drept fundamental (Joi, 7 martie 2019, 13:51)

    Caligula [utilizator]

    BEC si Tribunalul Bucuresti incalca dreptul la asociere.
    • -2 (4 voturi)    
      Ba nu îl încalcă ... (Joi, 7 martie 2019, 18:48)

      BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

      "Orice persoana are dreptul la libertatea de intrunire si de asociere pasnica.
      Nimeni nu poate fi silit sa faca parte dintr-o asociatie." Art 20 din Declarația Universală a Drepturilor Omului
      • 0 (0 voturi)    
        La ONU este portretul lui che (Vineri, 8 martie 2019, 9:31)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui BlaBla1234

        criminalul mana dreapta a lui castro, alt golan.
        Nimeni nu poate fi silit sa faca parte dintr-o asociatie - nimeni nu poate fi silit sa faca parte din comunism, zic eu.
        Un .357 pentru Domnul Presedinte... stii tu care.
        • 0 (0 voturi)    
          Şi totuşi BEC şi Tribunalul Bucureşti ... (Vineri, 8 martie 2019, 11:50)

          BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

          nu a încălcat dreptul fundamental la asociere ... şi nu ştiu la care "domnul preşedinte" te referi tu ...
  • +14 (24 voturi)    
    Se joaca cu focul. (Joi, 7 martie 2019, 13:53)

    alibaba: 10 AUGUST 2018 [utilizator]

    Ii mananca ca pe Zambilica.
  • +14 (22 voturi)    
    rau e sa fi prost (Joi, 7 martie 2019, 13:54)

    Captain Obvious [utilizator]

    le fac o reclama :))
  • +14 (24 voturi)    
    O legislatie invechita, deloc europeana, permisiva (Joi, 7 martie 2019, 13:54)

    Susufler0 [utilizator]

    in fata abuzului de drept i-a impiedicat si posibil sa-i impiedice pana la data alegerilor pe Barna si pe Ciolos sa se alieze !

    PS. Unii spun ca totul se datoreaza temerii PSD-ALDE de a nu pierde locuri multe in PE. O fi si asta dar este si bataie de joc din partea celor care se cred vesnic la putere !
    • +3 (5 voturi)    
      Dar cu aceleasi argumente nici separat nu pot (Joi, 7 martie 2019, 15:22)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Cu aceleasi argumente pot sa le respinga si inscrierea pe liste separate. Ca tot presedintii aia sunt si separat.
      Cum este legea? Daca presedintele se afla in incapacitate temporara partidul nu mai poate activa?
      Exista si functia de vice cu aceeasi putere de semnatura in cazuri de incapacitate...
      Partidul nu este o persoana (cu exceptia pcr, psd... dar nu este cazul)
  • -41 (57 voturi)    
    Foarte bine. Csolos numai rău făcea. (Joi, 7 martie 2019, 13:55)

    prec [utilizator]

    Fiecare să meargă pe propriile picioare. Și să se vadă mai întâi în parlament. Cât despre Csolos, ăsta numai gargara-i de el.
    • +14 (20 voturi)    
      foarte bine... aha... (Joi, 7 martie 2019, 14:29)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui prec

      ma voi va dati arama pe fata ... aratati cu fiecare post ca sunteti niste comunisti infecti, iubitori de hoti si nesimtiti, care nu vreti democratie sau lege!
      • -3 (5 voturi)    
        Nu cred că putem fi mai comuniști că (Joi, 7 martie 2019, 18:23)

        BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        "roata motrice" din spatele partidului PLUS ...
  • +21 (25 voturi)    
    Libera initiativa (Joi, 7 martie 2019, 13:57)

    Coco Whistle [utilizator]

    Care nu are la baza minciuna, frauda nu poate fi acceptata in Romania. Calea de atac dragilor e parlament redus, vot individual si dizolvarea partidelor nedemocratice pline de infractori si interese de grup.
  • -28 (46 voturi)    
    cum adica (Joi, 7 martie 2019, 13:58)

    martel55 [utilizator]

    pretext? este specificat in legi/norme cerinta respectiva sau nu? daca este de unde supararea? tocmai campionii corectitudinii (am uitat ca e vorba doar de corectitudine politica, nu in sens onestitate ) sa pretinda favortisme
    • +14 (16 voturi)    
      in lege (Joi, 7 martie 2019, 14:29)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      e specificat si "interzicerea unor drepturi" la cei ce sunt condamnati... si totusi cine conduce psd?!
      sau acolo nu se aplica legea?!
      apropos de favoritisme
      • -4 (10 voturi)    
        lege (Joi, 7 martie 2019, 15:47)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Si judecatorul a trecut in sentinta interzicerea drepturilor?! daca nu, negustor cinstit, din pacate.

        nastase a avut interzicerea drepturilor si a disparut, cel putin din prima linie.... desi cu niciun rezultat bun
        • -3 (3 voturi)    
          ehe..nastase avea doar 4 case.. (Joi, 7 martie 2019, 17:05)

          kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          acum e diferit,,,
  • -40 (58 voturi)    
    Încă o dată se confirmă (Joi, 7 martie 2019, 13:59)

    CalinMircea [utilizator]

    Că prim-ministruul "zero" și colegii (că cine se aseamănă se adună) nu sunt în stare să înscrie un partid conform legii, ei sunt obișnuiți doar cu numirile în funcții, după care oricum nu fac nimic, dar când sunt de capul lor... vai și amar!
    • +17 (23 voturi)    
      0 ca PM?! (Joi, 7 martie 2019, 14:30)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      da dancila a foastra, care nu e in stare sa lege 2 propozitii, e buna, nu?!

      observ ca nici postacii psd nu mai cauta sa dea argumente! doar arunca venin si atat!
      sunteti dupa chipul si asemanarea stapanilor vostrii: prosti, nesimtiti si (probabil) hoti!
  • +6 (12 voturi)    
    Se strange latul... (Joi, 7 martie 2019, 14:04)

    IoPaNet [utilizator]

    Le doresc succes in incercarea de a o bloca pe Kovesi la Parchetul European, sa ramana aici, ca va avea multa treaba cand ii vom da jos! Si cu cei din Parlament, si cu cei din CCR, si cu cei de la BEC, si cu multi altii...
    Abia astept sa le platim compesatii pentru ca vor sta prea multi in camera!
  • -7 (21 voturi)    
    dar BEC ce zice? (Joi, 7 martie 2019, 14:10)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    sau ne facem opinia ascultand doar una dintre partile implicate?!!
  • +5 (15 voturi)    
    ok (Joi, 7 martie 2019, 14:11)

    dum_i [utilizator]

    USR tb sa absoarba PLUS

    iar PSD trebuie desfiintat. De poporul tampit care l-a ales.
  • +9 (15 voturi)    
    1947 (Joi, 7 martie 2019, 14:13)

    Jester [utilizator]

    Bine v-ați trezit în comunism! Doar Securitatea mai lipsește, dar nu mai durează mult până pun mâna și pe SRI.
  • +8 (22 voturi)    
    Incredibil! Asa se construieste o dictatura! (Joi, 7 martie 2019, 14:24)

    V. Istina [utilizator]

    Daca alegerile vor fi furate (foarte probabil dupa cum se pare), Romania intra in dictatura ori razboi civil.

    Se impute treaba. Enorm.
    • -3 (11 voturi)    
      alegeri (Joi, 7 martie 2019, 15:45)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui V. Istina

      PSD-ul a castigat lejer cu Ciolos la guvernare... care de fapt nu a convins pe prea multi...
  • +10 (18 voturi)    
    ciuma rosie (Joi, 7 martie 2019, 14:40)

    lp [utilizator]

    urasc ciuma rosie, si desigur alde. Dar mai mult de-atat, ii dispretuiesc pe idiotii care ii sustin. Printre care, din pacate, tata
  • +11 (15 voturi)    
    Comunismul se instaleaza din nou (Joi, 7 martie 2019, 14:49)

    andrei31 [utilizator]

    in Romania. Eliminarea justitiei, a bancilor, a multinationalelor, a investitiilor externe, gangrenarea institutillor, fraudarea alegerilor, toate sunt in curs. Istoria se repeta ! O sa urmeze probabil, valuri de jurnalisti, procurori si membri ai opozitiei politice care vor fi inchisi fara motive si terminand cu inchiderea granitelor tarii dupa ce P$D va castiga alegerile parlamentare din 2020 cu 98% din voturi. Ultimele sperante ale Romaniei se joaca in urmatoarele luni...
  • +4 (16 voturi)    
    pe undeva o merita (Joi, 7 martie 2019, 14:55)

    vma [utilizator]

    sunt anti PSD pana la moarte si urasc tot ce e rosu din cauza lor dar nici Ciolos nu are vana. S-a tot sucit 2 ani ca sa faca si a asteptat pana in ultimul moment desi stia foarte bine cu cine are de a face. E nevoie de un om cu mult mai mult caracter sa dea jos PSD-ul. Ciolos premier cu Iohanis presedinte sunt un cuplu perfect intr'o tara civilizata precum Elvetia sau Danemarca. In Romnaia e nevoie de cineva foarte dur sa indure toate tampeniile PSD-ului.
    • +4 (10 voturi)    
      Am intrat in dictatura (Joi, 7 martie 2019, 16:05)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui vma

      Dar nu te faci ca nu intelegi.

      Dan Barna a depus actele la tribunal de 1 an si 6 luni si nici pana acum nu are o decizie definitiva, ca tot vin contenstatii

      Tu nu iti dai seama ca in felul asta, USR si PLUS pot sa fie blocate inca doi ani de zile de aici incolo, pentru ca tribunalul lungeste termenele.

      Tu chiar nu intelegi ce se intampla? Se intampla ca am intrat in dictatura, pentru ca NU MAI AVEM ALEGERI LIBERE.
  • -10 (24 voturi)    
    Hahaha, ce pacaleala! (Joi, 7 martie 2019, 14:59)

    El Ciupacabra [utilizator]

    Am vazut recent ce scria pe tricourile lui Ciolosica si Barna: "semneaza pentru oameni NOI in politica". Buna tare! De unde se vede ca baietii cu ochii albastri inca au umor, dar si faptul ca mizeaza masiv pe mintea scurta a rezistontilor votaci. "La vremuri noi, tot NOI" zicea un banc celebru pe vremea comunismului. Bravo tovarasi! mari "succesuri" la alegeri!
  • -6 (16 voturi)    
    razbunarea (Joi, 7 martie 2019, 15:13)

    miculescu-rucar [utilizator]

    adevaratilor intemeietori ai partidelor respective !
  • +5 (11 voturi)    
    Daca nu pot participa ca alianta , (Joi, 7 martie 2019, 15:49)

    kokos [utilizator]

    pot participa separat?Oare BEC nu le va respinge pt. acelasi motiv?E bataie de joc.Daca au depus documentele la judecatorie si nu au iesit sentintele , care e vina lor?Inseamna ca nu mai avem democratie daca poti sa infiintezi un partid dar nu poti participa la alegeri pt. ca nu ai sentinta de numire a presedintelui partidului si nu ai sanse sa o obtii intr-o justitie controlata politic.
  • -3 (15 voturi)    
    O ce veste minunata! Oana Bogdan era sa traga USR (Joi, 7 martie 2019, 15:52)

    Alui [utilizator]

    ...in jos. Asa n-are decat sa traga PLUS in jos! Voturile pierdute de anarhista vor merge la USR, nu se vor pierde. PSD-ul o sa-i macelareasca pe cei de la PLUS pe tama proprietatii si a vietii in grup (nu in cuplu)!
  • +4 (8 voturi)    
    O prima decizie majora luata de PSD-istul (Joi, 7 martie 2019, 15:55)

    Isobar [utilizator]

    Constantin-Florin Mitulețu-Buică, președinte al Autorității Electorale Permanente ca recunostinta a
    functiei primite.
    Este tipic, ca SEFUL sa numesca o persoana(sluga)
    intr-o functie ca apoi sa-i ceara rasplata'.
    Singura aparare este demascarea acestor slugi care
    pentru functii si banii sunt capabili de orice.
  • -3 (15 voturi)    
    Ciolos e cam penibil in ultima vreme, nu credeti? (Joi, 7 martie 2019, 15:57)

    Alui [utilizator]

    “Reacția lui Dacian Cioloş

    „Biroul Electoral Central, manevrat politic de către PSD-ALDE, ne interzice să candidăm la alegerile europarlamentare.“.

    Trebuie sa va explic de ce?
    Sper ca nu;)!
  • +4 (12 voturi)    
    ... (Joi, 7 martie 2019, 16:04)

    europeanul2 [utilizator]

    Dragnea e expert in manipularea alegerilor. Mai conteaza detaliile? Pacat ca nu avem ceva sange de sarbi in vine si suntem precum oaia lui Daea...
  • -1 (15 voturi)    
    Mi se pare ca-i o dovada... (Joi, 7 martie 2019, 16:27)

    ciubex [utilizator]

    Mi se pare ca-i o dovada de neprofesionalism din partea celor doua partide, trebuiau sa se inarmeze cu toate dovezile necesare inscrierii corecte sa nu fie nici o sansa din partea celor de la BEC sa refuze.
    Daca ar fi avut toate actele in regula si ar fi fost toate prostiile birocratice necesare completate corect nu ar mai fi fost probleme. Sau daca ar fi fost ar fi avut sansa sa arate ca ceea ce se cere exista.
    Aruncatul vinii unii pe altii nu-i in avantajul lor, pentru ca astfel nu-i nici o diferenta dintre ei si ceilalti.
    Eu ca votant o sa votez oricum anti PSD/ALDE, as fi vrut sa vad ca exista o forta politica unita impotriva acestora si nu una impartita.
  • -3 (9 voturi)    
    preshul plus era acel fiu de securist din Zalau... (Joi, 7 martie 2019, 16:32)

    demaGOGU [utilizator]

    ...cand s-a schimbat modificarea?
  • -1 (7 voturi)    
    Le-a facut un bine celor din USR (Joi, 7 martie 2019, 17:04)

    CezarN [utilizator]

    USR este un partid validat de electorat iar Ciolos parazita acest partid.Sa mearga si el in alegeri SINGUR, sa-si valideze potentialul electoral si apoi sa ridice pretentii.

    Stiati ca, daca ar fi intrat 5 candidati in PE, pe listele preliminate, 3 ar fi fost de la Plus si doar 2 de la USR, asta in conditiile in care USR este in Parlament iar Plus nu a demonstrat nimmic nimanui inca?

    Eu voi vota PNL, asa ca nu ma acuzati de niciun parti pris in acest caz..
  • -2 (4 voturi)    
    să vezi acu (Joi, 7 martie 2019, 17:49)

    Mazeta [utilizator]

    bătaie pe corturile USR-PLUS..
  • +3 (5 voturi)    
    ! (Joi, 7 martie 2019, 18:18)

    jaoju [utilizator]

    politica national socialistilor germani in anii '30 ! cu hitler in frunte ! sa fie daddy vitamina la fel de tare ca hitler ?!
  • +3 (5 voturi)    
    Pe vremea comunistilor era asa (Vineri, 8 martie 2019, 1:34)

    John_english [utilizator]

    Se ducea lumea la vot

    Iar pe buletin era numai Ceausescu.

    Dupa numararea voturilor bucurie mare.

    Ceausescu reales.... Uraaa...

    Se intorc vremurile mey...:(


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version