PSD: BNR, singura instituție abilitată să administreze "controlat" cursul leu-euro / Are rezerve de 36,8 miliarde euro

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 24 ianuarie 2019, 19:16 Actualitate | Politic


Darius Valcov
Foto: Agerpres
PSD a aruncat joi vina pentru deprecierea monedei naționale asupra Băncii Naționale, „singura instituție abilitată să administreze "controlat" cursul leu-euro”.

„Cursul valutar nu poate și nici nu trebuie să fie stabilit prin hotărâre de Guvern. Nu ar mai fi o piață liberă. Singura instituție abilitată să administreze "controlat" cursul Leu-Euro este Banca Națională care dispune în prezent de rezerve de 36,8 miliarde euro ce îi permit să țină sub control variațiile de curs”, a afirmat PSD, într-un mesaj postat pe pagina sa de Facebook.



Miercuri, leul a închis la o cotație de 4.75 în fața euro, o depreciere de peste 4 bani în 24 de ore, după o serie de atacuri ale speculatorilor, care mizau pe imposibilitatea BNR de a apăra simultan dobânda și cursul. Băncile comerciale vindeau moneda europeană între 4.79 și 4.82 lei.

Joi este zi liberă în România.

















26317 vizualizari

  • +78 (80 voturi)    
    hihi (Joi, 24 ianuarie 2019, 19:29)

    Anonym [utilizator]

    astia duc tara in pamant si grija lor e sa dea vina pe altii
    vom vedea la alegeri impostorilor!

    Si Banca Centrala a Rusiei era abilitata sa apere rubla dar s-a depreciat cu 16% in 2018. Leul e de-abia la 3%, mai e mult pana efectul dezastrului economic facut de prea-frumosul si perfectul program de guvernare isi va face full efectul

    PS: apropo in programul de guvernare cel atot-stiitor de ce nu ati precizat si "micile" taxe pe banci, companii, pilon 2 de pensii? Oare pt ca mintiti non-stop la fel cum beti apa?

    Lumea va crede doar ca e slaba si sunt cu gandul la moarte si la pensie. Atat.
    • +42 (46 voturi)    
      devalizarea continua (Joi, 24 ianuarie 2019, 23:35)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

      Caghebistii au pus ochii pe buget ! Ne vor mai lasa bani numai pentru arcuri cu sageti !
    • +42 (44 voturi)    
      Greu de crezut ca a votat cineva PSD (Vineri, 25 ianuarie 2019, 1:56)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

      Poate se vor destepta cand leul nu va mai valora nici plasticul pe care e imprimat.
      • +12 (12 voturi)    
        soacra-mea a votat! (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:31)

        adrhc [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        deși ... ca noi vrem sa votam toți USR. Iar acum, după ce i-am povestit de proteste, 10 Aug si ce mizerii face PSD (nu cred ca-i pasa) încă nu sunt sigur ca ar vota altceva daca astia-i mai promit 50 la pensie (deja de la 100 in sus sigur tot PSD ar vota). E o femeie de treaba, grijulie cu copii dar total dezinteresată de cine ce face la cârma țării. Înnebunesc când ma gândesc ca de astfel de oameni (respectabili dar total toleranți cu corupția) depinde viitorul țării - asta pt ca sunt singurii ce votează.
        • 0 (0 voturi)    
          Si eu aud des (Vineri, 25 ianuarie 2019, 19:25)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui adrhc

          bubele lui ciolos, neamtul hot si canibal, samd... usereul nazist... inchipuiri de minti bolnave, atent prelucrate de secu'. Astia au modelat creierul sclavilor timp de 7 decenii, ce-ai vrea sa gandeasca sclavii ? Moastele si bo$$u, atata stiu. Dar ei ne omoara copiii, nu cele cateva duzini de criminali din fruntea statului paralel care acapturat Romania dupa 45. Sunt singurii vinovati.
          Ce facem, ramanem cu ei pe muntele de dejectii ?
    • +22 (24 voturi)    
      Explicatia deprecierii leului este alta: (Vineri, 25 ianuarie 2019, 10:20)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

      deficitul foarte mare al balantei comerciale....sau mai bine zis noi importam mult mai mult decat exportam ...iar asta inseamna ca din tara ies mai multi euro decat intra. Diferenta dintre valuta ce iese si ce intra se duce in cursul de schimb, in deprecierea leului.
      Insa deprecierea din ultimul timp nici macar de deficitul comercial nu e generata....deprecierea a fost cauzata de neincrederea in moneda nationala din ultimia perioada, neincredere generata de ordonanta 114 si alte masuri ale guvernului. Asta e primul efect al ordonantei 114.
      • +6 (6 voturi)    
        complet de acord (Vineri, 25 ianuarie 2019, 12:07)

        Anonym [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        twin deficits sunt f f mari si oricum urma deprecierea
        OUG a accelerat si agravat perceptia investitorilor si pune fata in fata Romania cu o criza adevarata
        • 0 (0 voturi)    
          asta am spus si eu, (Vineri, 25 ianuarie 2019, 16:51)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

          ordonanta 114 a intensificat, a urgentat devalorizarea leului....fara ea, devalorizarea exista, dar ar fi fost muult mai mica.
    • +10 (12 voturi)    
      Valcov si GIO Dragnea vor sa fure si banii BNR (Vineri, 25 ianuarie 2019, 10:54)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

      Asa au facut si cu banii din Pilonul II. N-au reusit sa-i fure, practic l-au desfiintat. Daca n-o sa poata fura banii BNR sunt in stare sa destructureze Romania. Amintiti-va de Legea Administratiei Local mosita de Drasgnea si UDMR ca sa debarce guvernul Tudose: Romania se transforma, practic, intr-o federatie romano-maghiara. Noroc ca Tudose a plecat singur.
  • -27 (59 voturi)    
    De ce ar permite BNR un "atac speculativ" ? (Joi, 24 ianuarie 2019, 19:37)

    animatron [utilizator]

    BNR, datorita rezervei foarte mari, e capabila sa stopeze net orice tentativa de speculatie contra leului venita de la bancile noastre, a facut-o deja si multi speculatori au regretat atunci, a fost explicat si pe HN intr-un articol.

    Orice miscare mai ampla, de cativa bani sau chiar procente, inseamna implicit acordul BNR, fara sa fie clar scopul imediat.

    PSD-ul considera BNR-ul un obstacol in a controla in totalitate circulatia monetara si indirect in a pune in aplicare orice fel de politici financiare care sa fie favorabile Guvernului si programului pesedist de guvernare.

    Probabil ca nimeni de la BNR nu a vrut sa explice guvernului PSD-ALDE-UDMR de ce a fost lasat leul sa "alunece" de la un curs foarte stabil in ultimele 3 luni de 4,66/euro la unul de 4,75/euro.

    Traderii pe acest segment de piata au explicat ca "au sesizat o oprtunitate", adica o slabiciune in politica BNR legata de curs si dobanda de referinta.

    E de inteles ca bancile nu sunt multumite de "taxa pe lacomie" si au tentatia sa loveasca cumva simbolic moneda nationala creand nemultumiri si apoi dand vina pe Guvern.

    Dar daca pt PSD nu exista nici un risc, nici financiar, nici politic (nu se prevede nici o motiune de cenzura, ramane la putere), pt banci si traderii lor riscul e si financiar si de "imagine".

    PSD-ul va ataca dur si BNR-ul, pt a obliga banca nationala sa tina cursul mai strans, dar si bancile "lacome" care speculeaza banii romanilor fara nici o jena si fara nici un respect pt tara in care fac profit.

    Practic, propaganda de la Antena 3 va explica ca e justificata "taxa pe lacomie" din moment ce bancile lovesc in moneda nationala afectand veniturile tuturor celor care sunt platiti in lei !

    Un efect pozitiv pt PSD, pe care l-am explicat deja de ieri dimineata, e ca "slabirea" leului, fie si cu cativa bani, scumpeste importurile (deci le descurajeaza) si ieftineste exporturile (deci le incurajeaza).
    Un leu mai "ieftin" e o arma contra deficitului balantei comerciale!
    • +24 (28 voturi)    
      Rezerva BNR e și a depunătorilor (Vineri, 25 ianuarie 2019, 0:04)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Cei 8-10-12% din depozitele in valută, rezerva ministerului de finanțe din trezorerie
    • +42 (44 voturi)    
      Mâncare scumpă mâine, exporturi la anul (Vineri, 25 ianuarie 2019, 0:09)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Până atunci murim de foame, cel puțin cei săraci și needucați - aia care votează cu Dragnea.
      • +38 (42 voturi)    
        Bazinul electoral al PSD se tot goleste, (Vineri, 25 ianuarie 2019, 1:56)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        cu vreo 70000 de oameni pe an.

        Trebuie doar sa iesim la vot in 2019 si 2020, iar tot raul comis de PSD poate fi reparat.
        • +8 (8 voturi)    
          da si nu (Vineri, 25 ianuarie 2019, 9:19)

          Qxx [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          poţi munci o viaţă întreagă la o casă şi vine o catastrofă sau un bivol şi ţi-o dărâmă în 10 secunde (un TIR, o viitură).
        • +4 (4 voturi)    
          reparat (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:09)

          Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          Da, poate fi reparat, dar "reparatia"o vom suporta noi, nu ticalosii care ne "guverneaza"...Si, pe deasupra, ce-au stricat in doi ani se va repara poate in cinci.
    • +45 (47 voturi)    
      rezerva BNR e rezerva nationala (Vineri, 25 ianuarie 2019, 2:03)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      In primul rand, rezerva BNR este garantia de plata a datoriei publice. Daca BNR nu ar avea rezerva, guvernul #ciumarosie nu s-ar putea imprumuta nici macar un leu pe pietele private pentru a-si acoperi deficitul bugetar record.
      • +12 (14 voturi)    
        Perfect adevărat,dar cimitirologul (Vineri, 25 ianuarie 2019, 10:55)

        Rescator [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        hoțoman care ne *fabrică* de la sine putere
        politica economică se face că nu înțelege.BNR
        nu poate și nu are voie să topească rezerva valutară pentru a repara tâmpenile Mafiei Roșii,
        Cupola Ciumei Roșii.Poate interveni doar in
        anumite limite.Ipochimenul ar trebui să pună mâna pe carte și să vadă ce s-a intâplat in alte
        țări cand băncile centrale au fost nevoite să
        se oprească din susținerea ,fără limite,a monedelor lor naționale.Principalul vinovat este chiar el,marele Vâlcov de Slatina,servantul
        umil al Dictatorului malefic și toxic Liv Jong Unu.
    • +14 (16 voturi)    
      Importam 80% din ce mancam = "Fericit" curs (Vineri, 25 ianuarie 2019, 9:12)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      RO a importat produse agroalimentare de peste 5 miliarde de euro. !!! ( nn carnea de porc proaspătă şi refrigerată, produsele de patiserie, brutărie şi biscuiţi , preparatele alimentare, grâul şi meslinul, precum şi preparatele de tipul celor folosite pentru hrana animalelor samd ) !!!!!
      RO importa 16 % din consumul intern de electricitate !.
    • +15 (17 voturi)    
      Nu a fost atac speculativ!! (Vineri, 25 ianuarie 2019, 10:21)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Nu intelegeti ca pe piata e o mare neincredere in moneda nationala, generata de ultimele masuri ale guvernului?/ Toti cumpara valuta.
    • +2 (6 voturi)    
      destept (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:05)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Rationamente de gaga. Alo, BNR, angajati-l pe prostalaul asta PSD-st ca va "rezolva" el in stilul Dragnea-Valcov...
  • -59 (65 voturi)    
    toate sunt controlate de BNR (Joi, 24 ianuarie 2019, 19:50)

    ben10 [utilizator]

    de la robor la cursul valutar . bosorogii aia doi de la bnr care nu se mai dau plecati trebuie judecati ptr crime aduse impotriva umanitatii. BNR in loc sa fie un mediator intre cetatean si banca , prin acest isarescu , se ia apararea la bancile mafioate si evazoiniste. Cand cetatenii tarii castigau in instante procese impotriva bancilor prin sentinte definitive si irevocabile care aratau lumii ca bancile isi furau clientii prin tot felul de stelute din contracte, prin clauze abuzive si dobanzi halucinante de ce acest mosneag nu avea pozitii publice , de ce acum are ??? Cine i permite sa cumuleze pensia cu salariul ? Cine il tine in brate de isi aduce vinul de la crama si il vinde pe la bnr cu contracte fara licitatii pe contracte barosane,? multi spun ca este tinut in brate de servicii asa o fi ????
    • +27 (31 voturi)    
      Marmota ce facea (Vineri, 25 ianuarie 2019, 0:16)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui ben10

      Cumva doar o mica parte a creditorilor s-au aventurat la bănci dubioase cu dobânzi variabile stabilite intern, respectiv împrumuturi în franci - fie că doar la ăla se "încadrau", fie de șmecheri.
      Chiar dacă BNR are bubele lui cu creșterea gradului de îndatorare la cote nesustenabile, fiecare a semnat în dreptul numelui său.
      Legat de vin, poți cumpăra și tu. Pe site, la baxuri de 6, e la juma de preț fata de Carrefour. Lumea îl caută că scrie Isărescu și da o oarecare nota de distincție, nu e nici nașpa.
    • +20 (22 voturi)    
      ... (Vineri, 25 ianuarie 2019, 8:04)

      olariub2005 [utilizator] i-a raspuns lui ben10

      prietene ori esti prost ori esti ticalos
    • +24 (26 voturi)    
      vise (Vineri, 25 ianuarie 2019, 8:34)

      Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui ben10

      Ca parca Isarescu are in spatele casei un copac de unde culege euro.

      Daca BNR incepe sa vinda euro in cazul unui atac speculativ, cat timp credeti trece pana ramane fara euro?

      Si atunci cu ce il va mai apera cand va urca iarasi pana la 5 lei?

      Si apoi fara rezerva BNR cine naiba mai imprumuta guvernul in euro?

      PS: Eu zic sa stam linistiti. Dupa ce se va termina rezerva BNR, va da PSD un comunicat pe facebook si scade euro la 3 lei.
      • +9 (11 voturi)    
        Si reduce si gravitatia la jumate (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:01)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

        Cu OUG semnata de veorica Ca sa nu ne mai doara picioarele asa tare cand vom sta pe la cozi...
      • +1 (3 voturi)    
        Daca in 2000 (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:18)

        Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

        Isarescu nu facea blatul cu Iliescu, poate o duceam altfel azi.
    • +10 (12 voturi)    
      robor nu are treaba cu BNR? (Vineri, 25 ianuarie 2019, 10:24)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui ben10

      Nu intelegi ca robor este dobanda cu care se imprumuta bancile comerciale intre ele, pe o anume perioada de timp??? E doar calculata de bnr, nu determinata de bnr.
      E ca si cum ai zice ca cei de la rubrica meteo influenteaza vreame, hai sa o arestam pe Orthansa Jude ptr ca ninge din cauza ei.
    • +5 (5 voturi)    
      ben (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:12)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui ben10

      Esti cumva ursul ben, ca ai atat de putina minte. Daca te uiti, ai sa vezi ca PSD e f. bine reprezentat in conducerea BNR, doar ca astia nu sunt chiar atat de prosti ca cei din conducerea PSD.
  • +42 (44 voturi)    
    Nu stabilit (Joi, 24 ianuarie 2019, 19:56)

    tiberius_p [utilizator]

    Dar e influentat de hotararile voastre absurde si imprevizibile...imbecilule.

    Cand statul nu mai are nici o credibilitate de ce ar mai vrea cineva sa mai cumpere lei?

    Leul e util doar in Romania. In strainatate n-ai ce sa faci cu lei romanesti.

    Romanii din tara au deja lei si destul de multi deja ii vand pentru ca se sperie de cursul valutar.

    Strainii ar cumpara lei ca sa faca afaceri in Romania, dar la ce masuri fiscale ati introdus, i-ati speriat si pe ei.

    Deci a scazut cererea pentru leu ceea ce duce deja la devalorizare. Si daca incepeti sa tipariti mai multi lei atunci va creste si oferta.

    Atunci cand cererea scade si oferta creste scade valoarea. Economie de clasa a 11a.

    Cred ca deja va apucati sa modificati manualele ca sa nu se prinda tineretul.
    • -6 (8 voturi)    
      leul e valuta convertibila, (Vineri, 25 ianuarie 2019, 10:26)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui tiberius_p

      poate fi preschimbat oriunde in lume pe alta valuta convertibila.
      • +4 (4 voturi)    
        Da daaaa (Vineri, 25 ianuarie 2019, 10:59)

        CipCC [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Da , Daaaaaa =))
      • +4 (4 voturi)    
        Numai ca trebuie sa existe un motiv sa cumpere (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:07)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        oriunde in lume.
        Caci asta inseamna preschimbarea in alta valuta: cineva cumpara lei cu dolari, yeni, euro si apoi sa-i foloseasca ca sa se stearga de transpiratia gandirii

        sau ... poate prin Botswana ... se va transfera leul in, aia cum ii zice?... sa stie si guvernul ca a pus mana pe ceva
      • +3 (3 voturi)    
        da (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:15)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Da, sigur, doar ca pe masura ce se devalorizeaza, veti primi in schimb sume mai mici in euro...
      • 0 (0 voturi)    
        Că tot mai provocat. (Vineri, 25 ianuarie 2019, 15:24)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Cine umblă creanga prin străinătățuri cu gagici tinerele și cheltuie banii de la buget?Ghici!Dacă stătea în România cheltuia lei.Pe unde a fost a cheltuit euro și dolari,schimbând leii munciți de noi pe valută și pentru-că nu a exportat nimic,gagica nefiind acceptată la export,a creat un dezechilibru de plăți.Adună toți plimbăreții parlamentari prin toate colțurile planetei,au/n-au treabă pe acolo,și uite un deficit de plăți făcut de aleșii neamului.Îmi dai voie să le spun destrăbălații neamului?Cei care ne povesteau de familia tradițională?!
      • 0 (2 voturi)    
        Cred că torturezi semantic limba română (Vineri, 25 ianuarie 2019, 16:27)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        A afirma că leul este valută convertibilă este ca și când ai declara că prundișul aluvionar este constituit din pietre prețioase - pentru că pietrișul respectiv are un preț, el este deci format din pietre prețioase. Du-te tu cu pietrele ălea la bijutier și fă-ți un inel bătut cu pietricele de râu.
        Valuta convertibilă este dolarul, euro, francul elvețian - pentru că pot fi schimbate în orice altă valută. Da, și leul poate, dar nu poate - el de fapt este schimbat mai întâi într-o valută convertibilă și apoi în cea dorită. Că leul se schimbă direct în leva, forinți sau grivne este pentru că există persoane interesate. Dar leul NU este convertibil.
        • -1 (1 vot)    
          vai de tine.... (Vineri, 25 ianuarie 2019, 16:56)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

          daca leul nu era convertibil in intregime, nu ne primeau in UE.
          Mai studiaza problema, converibilitatea deplina si neingradita a monedei nationale a fost conditie de intrare in UE>
          In practica intr-adevar nu prea este cotat ptr ca nu se cere, dar sa tii minte: leul e moneda convertibila. Asta e si motivul ptr care unii au incercat sa sparga leul in trecut (puteau sa il schimbe pe euro in mod neingradit).
  • +65 (75 voturi)    
    Jos labele de pe BNR! (Joi, 24 ianuarie 2019, 19:57)

    anonim3 [utilizator]

    Iresponsabilii de la PSD vor cu tot dinadinsul sa distruga Romania! Ei fac prostiile si apoi tot ei vor ca altii sa le repare pentru ca ei sa poata face alte prostii si fura pe seama noastra.
    • +39 (41 voturi)    
      Nu BNR il vor (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:21)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

      ci cele 38 miliarde de euro. Pe astia vor sa puna labele.
    • +41 (43 voturi)    
      Nu ai inteles. (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:24)

      alibaba: 10.08.2018 [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

      Ei doar au aflat de curand ca "Banca Națională dispune în prezent de rezerve de 36,8 miliarde euro".

      Fiind stapanii Romaniei, se intreaba, cine o fi banca asta care le ingradeste accesul la acesti bani.
      • +32 (34 voturi)    
        Cam putin 36 de miliarde (Vineri, 25 ianuarie 2019, 0:42)

        Calin02 [utilizator] i-a raspuns lui alibaba: 10.08.2018

        Daca doar intr-o zi dupa declaratiile imbecile ale lui Orlando Bursa a pierdut 3 miliarde de euro, in ritmul asta rezerva BNR le ajunge vreo zece zile...
      • +7 (9 voturi)    
        Realitatea (Vineri, 25 ianuarie 2019, 10:12)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui alibaba: 10.08.2018

        La 31 decembrie 2018, rezervele valutare la Banca Naţională a României se situau la nivelul de 33.065 milioane euro, față de 32.531 milioane euro la 30 noiembrie 2018. Rezerva de aur s-a menţinut la 103,7 tone. Rezervele internaţionale (valute plus aur) la 31 decembrie 2018 au fost de 36.800 milioane euro, faţă de 36.130 milioane euro la 30 noiembrie 2018.

        Vor bani de pomeni, ca e "ai poporului".
        Metralera zicea "lasa-ne bai cu poporu' ".
        Mai ticalosi decat ei sunt votantii lor.
    • +23 (25 voturi)    
      filozofic (Joi, 24 ianuarie 2019, 22:26)

      aresul [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

      potrivit legii antagonismului, Rezervele (financiare) reprezinta rezultatul dintre Acumulare s Investitii. Rezervele financiare pot fi constituite la nivel individual sau grup (stat).
      Desi este denumita Banca Nationala a Romaniei, BNR nu prea mai are treaba cu tine, banii circulati facand parte dintr-un organism financiar mult mai mare. BNR face parte din BIS.
      Toate capetele patrate trebuie sa inceteze a mai cere explicatii. BNR nu functioneaza (doar) cu banii statului roman. Angajatii BNR nu sunt platiti (doar) din banii statului roman. Procentual, rezervele Romaniei nu se afla la Bucuresti ci Londra!
      Jos labele de pe BNR este o exclamatie improprie. Nicio entitate politica nu se poate atinge de BNR, structura desemnata in a stabili politicile locale.
      • +3 (3 voturi)    
        Excelent (Vineri, 25 ianuarie 2019, 13:29)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui aresul

        dar se poate suprima un director BNR, si in primul rand se poate constitui, caci este mare nevoie, un capital de nadejde, de imeghebisti de vita noua, gata sa sparga daca nu capete, atunci cel putin magazine si firme.
        Sa ne-amintim ca de la Chisinau au furat muscalii 1 milliard. la noi prada este de vis pentru o economie ca a lor, bazata pe furt.
    • +34 (36 voturi)    
      Nu vor sa distruga (Joi, 24 ianuarie 2019, 22:48)

      Laur_ [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

      Vor doar sa fure. Si rezerva BNR e tocmai buna
  • +25 (27 voturi)    
    Sfat (Joi, 24 ianuarie 2019, 19:57)

    Bota [utilizator]

    Este bine să ne facem stocuri de hârtie higienică. Vin vremuri căcăcioase!
  • +38 (40 voturi)    
    Eram sigur ca o sa puna problema (Joi, 24 ianuarie 2019, 19:58)

    kokos [utilizator]

    cursului in carca BNR.Au pus taxa pe robor si acum vor ca bnr sa tina cursul in frau.Pai daca bnr vinde euro ca sa tina cursul jos inseamna ca aduna leii de pe piata si atunci creste roborul , cresc ratele la credite , si creste taxa pe lacomie introdusa de mafiotul valcov , iar majoritatea bancilor vor ajunge pe pierdere.Principala atributie a bnr e protejarea sistemului bancar pt. ca daca apar probleme in el se duce dracului toata economia.Deci dupa ce au legat bnr de maini si de picioare prin oug 114 acum zic ca ea trebuie sa rezolve problema cursului.Sictir javrelor!
  • +29 (31 voturi)    
    si pe astia ii plateste Soros, (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:07)

    ostrogotul [utilizator]

    findca nu i-a iesit chestia cu asasinatu' de care zice Dragnea. Si acuma se razbuna. Vezi Dragnea ce patesti, daca esti vigilent si ii suprinzi pe asasinii platiti de statul paralel? Ar trebui arestat Soros
    • 0 (0 voturi)    
      Niste incompetenti (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:10)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui ostrogotul

      Si aia 4 si aia care i-au platit!
  • +31 (33 voturi)    
    Astia fac pe prostii.. (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:09)

    gabone [utilizator]

    Evident nu guvernul stabileste cursul, dar tot atat de evident este ca hotararile guvernului influenteaza cursul. Nu poate pesede sa faca orice si sa astepte BNR sa tina cursul sub control in orice situatie.
    Probabil tampeniile astea sunt spuse doar pentru urechile electoratului propriu. El e singurul care ar crede tampeniile astea
  • +31 (33 voturi)    
    BNR nu are mandatul (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:09)

    trandafil [utilizator]

    de a repara prostiile psd, riscand sa dea de rapa economia RO. N-am auzit inca nici un psdist sa recunoasca atunci cand face o tampenie. De cerut scuze, cred ca aceasta notiune nu exista in mentalitatea lor.
  • +18 (20 voturi)    
    Rezerva (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:10)

    TrueBlue [utilizator]

    Pentru desteptul de la PSD, conform datelor oficiale rezerva valutara BNR este de 33,065 miliarde EUR. Rezerva valute plus aur este 36,8 miliarde EUR.
    • +2 (4 voturi)    
      ce mai conteaza ca n-are scoala (Vineri, 25 ianuarie 2019, 10:14)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui TrueBlue

      tara e el
      la apaca se scandeaza iarasi
  • +31 (33 voturi)    
    PSD (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:12)

    ciuma.rosie [utilizator]

    grup infractional organizat !!!
  • +30 (32 voturi)    
    e cu mainile legate (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:18)

    danco [utilizator]

    BNR nu are cum sa tina si dobanda jos si cursul jos. Una din ele trebuie sa cedeze. Se pare ca a ales cursul.

    Cretinii astia de la PSD habar nu au de economie, fac numai tampenii si acum asteapta sa le repare altii.

    O sa ne duca cat de curand in recesiune.
  • +17 (21 voturi)    
    Mda (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:19)

    Tony_K [utilizator]

    Hai sa ii spargem si pe aia sa ascundem sub pres mizeria. Tot inainte tovarasi!
  • +33 (35 voturi)    
    ANP (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:19)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Administratia Nationala A Penetenciarilor este singura institutie abilitată sa se ocupe de Valcov si toti hotii din PSD+ ALDE (se intelege, in aceste grupări fetide sunt doar hoti si complici de-ai lor).
  • +30 (32 voturi)    
    Doar atât? (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:20)

    Radu-Mihai [utilizator]

    Doar 38 mld euro?
    Vouă, celor de la pzd, v-ar ajunge numai bine pentru inca vreo 2-3 luni de guvernare!

    De ce nu sunteti inchisi pentru atentat la siguranta nationala, grup infractional organizat si multe altele?

    Ce putem face noi, cetatenii de rand, cand nu exista nici o posibilitate legala (dupa legile lor) pentru a impiedica bataia asta de joc la adresa Romaniei?

    Chiar trebuie sa ii induram pana la alegerile urmatoare cand ei fac lucruri ce nu vor putea fi reparate nici in doua guvernari ne-pzd-iste?
  • +22 (24 voturi)    
    Avea (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:27)

    serbanTeodor [utilizator]

    Avea 36.8 in dec(scadere de la 38 din 2016). Sa vedem cand publica in feb ca mai are din aia 36. "Dupa mine potopul" ar fi trebuit sa fie sloganul de campanie PSD.
  • +23 (25 voturi)    
    rezerve valutare (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:27)

    hamurabi [utilizator]

    cred ca PSD-ul simte o atractie irezistibila pentru cele 36 de miliarde !
    • -1 (1 vot)    
      "ce nevoie are aia de banii boborului ?" (Vineri, 25 ianuarie 2019, 10:15)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui hamurabi

      .
  • +24 (26 voturi)    
    Administrarea ""controlata"" a prostiei. (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:34)

    Isobar [utilizator]

    Abilitată BNR să administreze "controlat" cursul
    Leu-Euro nu se extinde si la prabusirea acestui curs,
    provocat de analfabetii financiari ai PSD-ALDE.
  • +21 (23 voturi)    
    mulțumim din inimă partidului! (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:37)

    anonimicus [utilizator]

    Cum băncile din Europa nu au avut liber cu ocazia Unirii ( :)) ), tranzacțiile valutare au continuat pe piața valutară din afară, iar leul și-a continuat marșul triumfal. 4.78 la sfârșitul zilei de azi!
  • +25 (29 voturi)    
    Cele (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:40)

    Jar [utilizator]

    36.8 mld. de euro ,rezerva valutara a tari astia nenorocita ,stransa de Isarescu cu sudoare,nu trebuie aruncata in piata ca sa va sustina politicile voastre idioate.
    Daca o tineti tot asa,poa' sa vanda Isarescu si tezaurul de la rusi ,si tot se duce dracu' leul.
    Doamne,de ce ne-ai facut asa prosti!
    • 0 (0 voturi)    
      Eh (Vineri, 25 ianuarie 2019, 16:51)

      serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui Jar

      Mai usor cu stransul cu sudoare a lu Isarescu. Isarescu a mostenit "averea" creata din stupizenia lui Ceasescu care a vrut cu orice pret sa infometeze populatia si sa plateasca datoria externa cu orice pret. De aici si rezerva valutara mare cu care a pornit Romania.
      Asa Isarescu e ca aia mari directori la companii mostenite de la parinti.
      Testul adevarat e sa cresti o companie mostenita. Momentan scadem vertiginos la rezerva valutara.
  • +19 (21 voturi)    
    varianta (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:45)

    anion [utilizator]

    Eu zic sa propuna in CEX psd ca atributia administrarii cursului leu-euro sa treaca la Orlando Discotecarul.
  • +23 (25 voturi)    
    BNR (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:47)

    D.M.A.Gogu [utilizator]

    Cata nesimtire din partea lor, ar trebui sa arunce cu euro pe piata, sa ieftineasca moneda europeana. Doar rezervele sunt pentru a acoperi nevoile in cazul unor situatii speciale. Romania e intr-o situatie speciala, fiind condusa de oameni care ar trebui sa fie ei condusi spre lociurile de plimbare comune si inapoi incelula.

    Apoi, cand rezervele se epuizeaza, BNR ar trebui sa creasca dobanda de referinta (ori chiar sa o faca in paralel cu vanzarea de euro). Asa ar creste si ROBOR, iar PSD ar putea taxa intr-o veselie institutiile financiare cele lacome care cumpara cu nesat euro.

    Uite cum am putea gasi banii necesari pentru a acoperi gaurile bugetare aparute in urma fantasmagoriilor guvernamentale lipsite de acoperire economica. Doar BNR si Iohannis ne impiedica!
  • +22 (24 voturi)    
    Tampitii de la PSD vor sa distruga si rezerva ! (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:55)

    Idealistu [utilizator]

    monetara a Romaniei. Dupa justitie si economie, acesti infractori nenorociti, vor sa lasa Romanie fara rezerve monetare. Romania + PSD = Venezuela !.
  • +11 (13 voturi)    
    sa se dea arme (Joi, 24 ianuarie 2019, 21:05)

    rov [utilizator]

    daca tot e care pe care...
  • +18 (20 voturi)    
    Nu-i spune nimeni penalului că (Joi, 24 ianuarie 2019, 21:31)

    prec [utilizator]

    pesedeaua nu-i stăpână pe rezervele B.N.R.-ului!?
    Uite unde ne-au adus pomenile uriașe acordate asistaților! Și euroiul o să mai crească. Vai de ăia cu rate în valută. Cei tineri. Care-au visat la o casă a lor. Aaaa...ei nu au ieșit la vot, că sunt „frumoși” și „liberi”. Eee, acum este timpul să plătească.
  • +20 (22 voturi)    
    Ciuma Rosie! (Joi, 24 ianuarie 2019, 21:50)

    dd68 [utilizator]

    Am ajuns ca un borfas condamnat sa dicteze politica unei tari...
  • +14 (16 voturi)    
    Ce nesimtit (Joi, 24 ianuarie 2019, 21:52)

    Dodel540 [utilizator]

    Un nesimtit care numeste variatie de curs cresterea in continua a acestuia de 2 ani si ceva.
    Cursul era sub 4,50 in 2016.
    Cat este acuma?
  • +22 (26 voturi)    
    Mda- reteta Dragnea-Valcov (Joi, 24 ianuarie 2019, 21:52)

    mircea_cjn [utilizator]

    Nu le-ajunge taxele si supraaccizele.
    Nu le-ajunge taxarea full time pentru contractele part time.
    Nu le-ajunge confiscarea 95% a divdendelor de la firmele energetice
    Nu le-ajunge taxarea cifrei de afaceri a firmelor din energie si telecomunicatii
    Nu le-ajunge taxarea aberanta pe cifra de afaceri a bancilor
    Nu le-ajunge buffer-ul de 5 mld pentru situatii de urgenta
    Nu, nu le--ajunge !

    Vor rezerva țării, vor rezerva BNR !!!

    Mai urmeaza sa cheme trupele lui Putin.
    • 0 (2 voturi)    
      trebuiau rezolvati de mult (Vineri, 25 ianuarie 2019, 10:27)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      niste insi din servicii/armata/politica schimba macazul, periclitand siguranta si viata cetatenilor, atat in present cat si in viitor.
      o fac nu atat pentru bani cat pentru putere.
      vai de cei ce aleg sa raman in tara asta si vor sa traiasca cinstit.
  • +15 (17 voturi)    
    Hmmmm (Joi, 24 ianuarie 2019, 21:56)

    ak33 [utilizator]

    Ce rezerva, cum ar sta ea rezerva in buzunarele psdistilor
  • +16 (18 voturi)    
    nu mai (Joi, 24 ianuarie 2019, 21:59)

    zigot [utilizator]

    ai tablouri prin cimitir?
    dragnea a papat toti banii cu irinela?
    va mai trebuie ceva miliarde?
    cand ati luat puterea, moneda era stabila?
    voi faceti deranjul, voi sa redresati situatia cat mai e
    timp!
  • +17 (19 voturi)    
    Incredibil !!! (Joi, 24 ianuarie 2019, 21:59)

    polonyca [utilizator]

    Asa ceva nu mi-as fi putut imagina !!! Deci , statul este supus unui atac care priveste direct siguranta statului !!! In infractor ataca rezervele BNR !!! Traim un cosmar din care nu ne mai trezim vad.....
  • +17 (19 voturi)    
    luati briciul din mâinile maimuțelor !!! (Joi, 24 ianuarie 2019, 22:06)

    protagoras [utilizator]

    dacă darius "picasso" ar fi citit niste cărți de economie (fie și doar cele din seria "for dummies') și ar fi fost mai puțin ocupat cu vizitele nocturne prin cimitire, ar fi aflat că încrederea are un rol fundamental în funcționarea economiei unei țări.
    lege inexorabilă: se pierde încrederea propriilor cetățeni (plus a celor străini), atunci drept consecință economia acelei țări se va prăbuși.

    ori ce fapte avem noi din 21 decembrie 2018: discotecarul orlando (apropo, avea obligația legală să întocmeasca bugetul pe 2019 până pe 15 noiembrie 2018 și să îl trimită în parlament!) iese de mânuță cu darius "picasso" și anunță o serie de "trăznăi" fiscale "de urgență", fără să se fi consultat cu absolut nimeni (bnr, ces, patronate, etc.), fără să fi făcut un minim studiu de impact al potențialelor efecte și ignorând cu total dispreț obligația conform codului fiscal ca orice modificări să fie anunțate din timp. printre altele, de exemplu, normele europene prevăd ca orice modificări bancare cu impact semnificativ să fie luate numai după consultarea bce (banca centrală europeană), e adevărat aviz consultativ, dar obligatoriu (pănă și iliberalul viktor orban l-a cerut înainte ca ungaria să legifereze taxarea băncilor, la fel și polonia).

    stare de fapt: orice persoană fizică sau juridică română (sau care are afaceri în românia) conștientizează brusc că de pe o zi pe alta (din 21 decembrie 2018, de fapt din 28 decembrie când s-a publicat oug 114 în monitorul oficial și cu aplicare din 1 ianuarie 2019) guvernul îi poate băga mîna în buzunar și poate decreta taxe complet arbitrar și fără respectarea unor minime proceduri, la fel ca într-o țară africană.

    efect: orice persoană responsabilă va trata de acum încolo și pe termen lung statul român ca fiind total nefrecventabil și pe cât posibil de evitat, încercând (în măsura posibilităților) să își mute activitățile în alte state, cu guverne cu oameni normali la cap!!
  • +14 (16 voturi)    
    ha haaa (Joi, 24 ianuarie 2019, 22:06)

    razeshu [utilizator]

    balesc astia cu ochii cat cepele cand vad pe ce porcoi de bani sta Isarescu :) mama ce si ar baga putin mana pana la cot in bistarii aia. ar umple cateva cavouri cu ei. lejer.
  • +16 (18 voturi)    
    "BNR are bani si lingouri; PSD-eaua le vrea" (Joi, 24 ianuarie 2019, 22:08)

    MG [utilizator]

    are valcov are niste ascunzatori numa' bune..
  • +9 (11 voturi)    
    .... (Joi, 24 ianuarie 2019, 22:10)

    Paul_ [utilizator]

    Pai daca isi dau seama ca BNR incearca sa apere cursul folosind rezerva, cat timp credeti ca va rezista rezerva BNR?

    Cred ca cei de la PSD stiu asta.
  • +13 (15 voturi)    
    ehh (Joi, 24 ianuarie 2019, 22:16)

    transpenibilus [utilizator]

    Era evident ca rezerva BNR de peste 35 de miliarde de euro e tinta pe care au pus ochii penalii din psd.

    Si au sustinerea rusilor, postaci si canale platite ca sputnik sau active nius, pentru ca Moscovei i s-au promis cele 100 de tone de aur. Nu le-a ajuns Tezaurul, vor si suta de tone...

    Ia, festival de postaci rusi, incepeti!
  • +10 (12 voturi)    
    Da, PSD vorbeste pentru publicul sau (Joi, 24 ianuarie 2019, 22:16)

    Gojifruit [utilizator]

    Nu conteaza cat de penibil esti cand spui astfel de imbecilitati, caci esti penibil pentru cine intelege cate ceva din economie. Conteaza ca votantii tai inghit orice le spui si, daca prostul are tot un vot cat are si omul educat, de ce sa iti bati capul cu cei din urma.
  • +14 (16 voturi)    
    si ce ar trebui (Joi, 24 ianuarie 2019, 22:22)

    .G [utilizator]

    sa faca BNR? sa scrie 2 lei = 1 eur? sau poate 5 lei = 1 eur?
    ce simpla e viata pt unii!
    da de ce tine BNR-ul asta banii in rezerva, nu ar fi bine sa le dea pe mana PSD-ul, sunt sigur, ca baietii astia stiu mai bine cum sa-i cheltuie intr-un an, cu ocazia asta ii tine si din scurt bancile astea care nu vor sa imprumute statul ca sa nu plateasca, eventuala, taxa pe lacomie?
  • -19 (25 voturi)    
    Nu atat bnr cat satana aia de somelier (Joi, 24 ianuarie 2019, 22:30)

    asistat [utilizator]

    trebuie pus sub urmarire pt subminarea interesului national!
    • +15 (19 voturi)    
      Niiii-noooo...niiii-noooo (Joi, 24 ianuarie 2019, 23:05)

      Gojifruit [utilizator] i-a raspuns lui asistat

      Iar e criza de medicamente.
    • +10 (14 voturi)    
      Really? Guvernul nu ar trebui sa guverneze? (Joi, 24 ianuarie 2019, 23:07)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui asistat

      Responsabil?
      ps: Guverneaza macar?
  • +11 (13 voturi)    
    bravo ma (Joi, 24 ianuarie 2019, 23:26)

    stupidu [utilizator]

    spargeti si alea 36 de miliarde ca sa nu iasa la suprafata ca habar n-aveti de guvernare.
  • +17 (19 voturi)    
    Asta e discurs pentru idiotii utili de pe Antena3 (Joi, 24 ianuarie 2019, 23:44)

    benicio [utilizator]

    Cine l-a pus pe tarabagiul asta de Vilcov sa faca politica economica a Romaniei? Pai ba baiatule, BNR ar trebui sa-si arunce toata rezerva in piata ca sa sutina leul si sa acopere toate mizeriile facute de voi? Si atunci cine plateste datoria externa a Romaniei? Da, aia in Euro. O platesti matale cu tablourile ascunse in cimitire? Ceausescu cel mult iubit de votantii vostri a platit datoria externa. Ia sa va vad ba baieti, voi cum faceti?
  • +3 (5 voturi)    
    curs valutar (Vineri, 25 ianuarie 2019, 8:43)

    Zbor [utilizator]

    (2) Orice proiect de act normativ al autorităţilor publice centrale, care priveşte domeniile în care Banca Naţională a României are atribuţii, va fi adoptat după ce în prealabil s-a solicitat avizul Băncii Naţionale a României. Avizul va fi transmis în termen de cel mult 30 de zile de la solicitare.
    (3) Banca Naţională a României colaborează cu Ministerul Finanţelor Publice în vederea stabilirii indicatorilor macroeconomici în baza cărora se va elabora proiectul anual de buget.
  • +3 (5 voturi)    
    mda (Vineri, 25 ianuarie 2019, 9:28)

    Xorciser [utilizator]

    Moneda este expresia economiei, nu a controlului BNR. Daca economia merge prost banca nationala nu poate "controla" la nesfarsit cursul valutar, e imposibil.

    Valcov/Socol, back to you for #wageledgrowth

    PS: este evident ce incearca PSD, si anume decredibilizarea politicianista a BNR- vor probabil sa il dea jos pe Isarescu ca sa bage mana in rezerva valutara a tarii.
  • +7 (9 voturi)    
    tipic pentru comunistii de la PSD (Vineri, 25 ianuarie 2019, 10:36)

    qwerasdf [utilizator]

    dupa ce isi baga picioarele in economie, arunca vina pe altii

    bai... suntem condusi de niste prosti, iar altii si mai prosti au decis in locul nostru la alegeri. Sa dea dracu' sa stam in casa si data viitoare!
    • 0 (0 voturi)    
      sa evitam directiva de propaganda (Vineri, 25 ianuarie 2019, 13:12)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Cineva castiga din atacul speculativ.

      Sau spera sa castige.

      Era clar ca va avea loc, dupa masurile din decembrie. Ori, pe de o parte atacul a fost favorizat iar pe de alta parte se indica un fals vinovat (BNR) despre care sigur se stie ca nu are cum sa fie vinovat.

      ///

      Atacul impotriva BNR este condus pe baza de directive de propaganda cu linii clare si obiectgiver precise.

      Masurile luiate in decembrie nu sunt in niciun caz dovada de prostie. Nimeni nu poate fi atat de prost.

      Dar poate fi extrem de interesat. A lasa in public sa se creada ca e vorba despre prostie este cat se poate de convenabil. Asta abate atentia de la o analiza situatiei.

      Cine castiga din atacul speculativ? Asta e marea intrebare,

      Nicidecum cine pierde. Aici directiva de propaganda a prevazut un "castigator" spre care atentia trebuie abatuta - anume bancile comerciale si "strainii".

      Aceasta directiva propagandistica insa nu rezista judecatii simple: ce ar putea face o banca cu lei mai multi si valuta mai putina?

      Nu bancile castiga din atac, nici guvernul Romaniei.

      Cine castiga din atac? Daca evitam directiva de propaganda a PSD, ne dam seama imediat.
  • +3 (3 voturi)    
    abilitate (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:10)

    Dedalus [utilizator]

    Exact asta face BNR in acest moment: administreaza cursul.

    Nu cred ca Valcov, Socol si Teororovici nu stiu asta. Stiu foarte bine ca asa trebuie sa procedeze BNR - cum o face acum - pentru a contra-ataca speculatorii.

    Nu cred niciun mm in ipoteza "prostiei" masurilor ce au condus la acest atac speculativ.

    Nu cred nici un faptul ca Teorodrovici, Valcov siu Socol nu au prevazut atacul speculativ.

    ///

    Daca totusi nu stiu sau nu pot intelege - aduca sunt prosti de buna credinta - atunci aceti trei cetateni nu au ce cauta in fruntea finantelor unei tari.

    Daca insa au stiut ce fac, nu eu sunt cel care ar trebui sa descopere motivul pentru care au facut ce au facut.
  • +5 (5 voturi)    
    valcov (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:16)

    ------ [utilizator]

    Omul asta este condamnat si el ne spune ce trebuie sa facem.Se pare ca valorile Romaniei vin din puscsrii, ce revelatie.
  • -6 (8 voturi)    
    datoria istorica (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:31)

    vodatepes [utilizator]

    BNR nu a facut nici un demers in a recupera datoria istorica pe care o are Germania fata de Romania. Datorie recunoscuta in acte de Germania. Deci conform legilor in vigoare daca un functionar public nu face demersurile de a recupera la bugetul de stat o suma de bani datorat de un tert catre bugetul de stat atunci el, functionarul este acuzat de abuz in serviciu. Deci BNR nu a facut nici un demers in acest sens deci Isarescu cu toata gasca de acolo pot fi acuzati de abuz in serviciu. Alo DIICOT ce faci?
  • -8 (10 voturi)    
    BNR-ul apara interesele bancilor si nu a populatie (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:47)

    eucomentez [utilizator]

    BNR-ul apara interesele bancilor si nu a populatiei.

    BNR-ul lasa leul sa se deprecieze, si prin asta santajeaza guvernul sa schimbe legile in favoarea bancilor.
    • 0 (2 voturi)    
      Tu_comentezi_degeaba (Vineri, 25 ianuarie 2019, 16:36)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui eucomentez

      Sau poate comentezi pe bani - deci ești postac de nădejde al Partidului Unic: PCR-FSN-PDSR-PSD.
      Leul se depreciază ca o consecință a legilor făcute pe genunche și legate cu pamblică de niște agramați, ageamii în ale economiei în frunte cu Triada Mafiotă Socol-Vâlcov-Teodorovici DJ-ul finanțist. Nu poate BNR să țină un curs dereglat de niște mafioți nepricepuți. Capisci sau poniș?
  • -6 (8 voturi)    
    corect (Vineri, 25 ianuarie 2019, 12:12)

    vodatepes [utilizator]

    Asa este. Domnul Isarescu isi arata muschi dar totodata se vede interesele cui le apara dar ale Romaniei in nici un caz. Sigur incet incet se indreapta spre acuzatia de subminare a economiei nationale si se va lasa cu o vizita la statiunea de recuperare numita Targoviste unde acum 30 de ani lui Ceausescu I s-a aplicat tratamentul cu plumb in doza unica.
    • +3 (5 voturi)    
      ei na.... (Vineri, 25 ianuarie 2019, 13:11)

      msk [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      Subminarea economiei nationale este atunci cand, in ajun de criza economica mondiala - tu vinzi rezervele de valuta ale Tarii (nu ale PSD) ptr a regla un curs valutar dereglat de politici economice tembele (marca PSD). Trebuie citit, e mai greu cu chestiile astea...... mult noroc.
      • -3 (3 voturi)    
        lucrezi la BNR (Vineri, 25 ianuarie 2019, 14:14)

        vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui msk

        Lucrezi la BNR? Vezi ca lotul va fi mare iar tratamentul la Targoviste s-a aplicat in grup.
  • +3 (5 voturi)    
    :-( (Vineri, 25 ianuarie 2019, 13:07)

    msk [utilizator]

    Adica inainte de criza economica globala (care o sa vina) , noi trebuie sa vindem rezerva valutara a BNR doar ca sa acoperim rahatul in care ne-au bagat "specialistii" PSD ?
    Si cand o sa cada pietele si bursele pe unde scoatem camasa ?
    • 0 (0 voturi)    
      Pai nu asta-i obiectivul lor? (Vineri, 25 ianuarie 2019, 15:39)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui msk

      Tot ce-i de valoare azi sa poata cumpara dupa ce cad pietele la preturi de nimic.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version