Cioloș, reacție la articolul lui Marius Oprea: "Asocierea numelui meu cu oameni pe care nu îi cunosc, un lucru mizerabil. Având în vedere cât de mulți români au colaborat sau au lucrat cu Securitatea, sigur se poate <<demonstra>> că există cel puțin o legătură între oricare dintre noi și Securitate"

de I.R.     HotNews.ro
Vineri, 18 ianuarie 2019, 17:52 Actualitate | Politic


Dacian Ciolos
Foto: Captura Digi 24
Fostul premier Dacian Cioloș a reacționat pe Facebook la acuzațiile lansate de istoricul Marius Oprea într-un articol publicat vineri, în care acesta susține că în spatele înființării PLUS se află anchetatorul său de la Securitate, Alexandru Iordache. Cioloș afirmă că "asocierea numelui meu cu oameni pe care nu îi cunosc este un lucru mizerabil", adăugând că "jurnalistul" Marius Oprea are, "în mod ironic", același nume cu "unul dintre cei mai controversați oameni politici din România". "Având în vedere cât de mulți români au colaborat sau au lucrat cu Securitatea, sigur se poate <<demonstra>> că există cel puțin o legătură între oricare dintre noi și Securitate", mai spune Cioloș.

Reacția lui Cioloș, publicată pe Facebook:

"Apar din ce în ce mai multe atacuri în presă. Atacuri din ce în ce mai dure. O clasă politică nouă este o amenințare pentru politicienii vechi, iar orice scandal implicând oamenii noi amorțește speranța că există o alternativă. Insinuările pline de răutate vehiculate în media reprezintă o tactică veche, bine pusă la punct de oamenii care controlează de peste zece ani politica și o bună parte a presei.

Orice partid nou cu șanse de a ajunge la putere va atrage, pe lângă oamenii buni de care avem atât de mare nevoie, și oportuniști, acoperiți și caractere urâte. Asta se întâmplă și în cazul PLUS, în ciuda faptului că facem tot ceea ce este posibil să avem mecanismele capabile să prevină astfel de situații. Este cât se poate de firesc și binevenit ca presa să semnaleze derapajele din politică, mai ales dacă aceste semnale sunt făcute în mod onest. O presă puternică și cinstită trebuie să ne forțeze să avem o clasă politică așa cum ne-o dorim.

Articolul care a apărut astăzi va ajuta PLUS să fie mai bun, deși nu are nicio legătură cu jurnalismul. Asocierea numelui meu cu oameni pe care nu îi cunosc este un lucru mizerabil. La fel de mizerabilă este și afirmația că ar exista o eminență cenușie în spatele meu. Nu am judecat și nici nu voi judeca vreodată oamenii în funcție de rudele lor, ci în funcție de faptele lor.

În mod ironic, „jurnalistul” care semnează atacul de astăzi are același nume de familie ca unul dintre cei mai controversați oameni politici din România.

Având în vedere cât de mulți români au colaborat sau au lucrat cu Securitatea, sigur se poate „demonstra” că există cel puțin o legătură între oricare dintre noi și Securitate. Scopul meu nu este să sap după mizerii și să produc scandal pentru a ajunge în atenția publicului. Scopul meu este să ajut, cu tot ceea ce pot, să avem o Românie mai bună.

Singurii oameni care vor fi în spatele PLUS vom fi noi, membrii actuali și viitori ai partidului. Oamenii care sunt sătui de minciună și de furt și vor ca elitele lor să nu fie în politică pentru a scăpa de pușcărie și a se îmbogăți, ci pentru a construi o Românie normală, o Românie decentă. De asta m-am implicat în politică.

Eu sunt sătul de scandal și de mârlănie. E epuizant să fiu nevoit să răspund tuturor aberațiilor care apar despre mine. Articolul de astăzi este exact opusul decenței."

Ulterior, într-un răspuns la un comentariu postat, în care i se cere să "rămâna acasă" și să nu meargă în Parlamentul European la Bruxelles, Cioloș spune: "Acasă rămân. Daca vroiam posturi la Bruxelles nu aveam nevoie de politică".

Istoricul Marius Oprea, cunoscut ca "vânătorul de securiști", a publicat vineri un articol în care susține că în spatele înregistrării la tribunal al Partidului Libertății, Unității și Solidarității (PLUS), condus de Dacian Cioloș, se află Alexandru Iordache, fondatorul firmei de avocatură "Iordache & Partners", fost maior de Securitate înainte de 1989 și chiar anchetatorul care s-a ocupat de ancheta care l-a vizat pe el în 1988. Contactat de HotNews.ro, Dacian Cioloș a afirmat că va publica reacția sa curând.

















21097 vizualizari

  • +27 (55 voturi)    
    oricum atacurile intetite (Vineri, 18 ianuarie 2019, 18:12)

    Francisc 1 [utilizator]

    si impotriva lui Ciolos si a lui Iohannis arata un singur lucru : disperarea . Nu au idei de aparat si atunci spera ca atacul la persoana va rezolva ceva , asa au invatat la stefan gheorghiu !
    • -12 (32 voturi)    
      ai pus mana pe caciula ! (Vineri, 18 ianuarie 2019, 18:55)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      problema e : este adevarat sau nu ce declara oprea ?
      restul e propaganda voastra de acoperiti /descoperiti .
      lasa gargara cu atac la persoana , ca nu tine !
      • +16 (22 voturi)    
        problema este ce relevanta are ce spune Oprea (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 0:47)

        opinius [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        Il cunosc pe Adrian Iordache (fiul). Este un avocat onorabil. A lucrat intre 2003 - 2015 la mari firme de avocatura (cautati pe Linkedin). Firma pe care o conduce acum este un nume destul de cunoscut.

        Nu stiu nimic despre ocupatia tatalui sau ante 89. Poate a fost securist cum spune Oprea, poate nu. Ar fi deplasat sa spui despre Adrian (care avea la revolutie 11-12 ani) ca este/a fost securist.

        Ca este fiu de fost securist - poate fi adevarat, dar fara prea mare relevanta. Trebuie analizat Adrian. Ce stim despre el? Este o persoana dubioasa sau compromisa cu ceva? Nu am auzit nimic de rau.

        Nici eu nu as avea mare incredere in fiii fostilor. Insa, cu certitudine, in viata de zi cu zi, nu ma apuc sa intreb partenerii, prietenii, cunoscutii, daca nu cumva sunt fii de fosti securisti.

        Oare domnul Oprea asa procedeaza? Intreaba pe fiecare ce antecedente au avut parintii? Numai comunistii procedau asa. Sunt pentru lustratie - dar prin lustratie eu inteleg sa-i tinem pe fostii securisti departe de funtii publice, nu de zona privata.
        • -12 (22 voturi)    
          vorba proverbului (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 3:07)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui opinius

          ce se naste din pisica,
          tot soareci mananca !
          sau
          aschia nu sare departe de trunchi !
        • -4 (16 voturi)    
          Cand mancati rahat despre fiul lui (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 9:11)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui opinius

          Dancila sau Toader era deontologic si dadea bine, acum nu trebuie sa vorbim despre acest subiect?
          • +8 (14 voturi)    
            Sa nu amestecam lucrurile... (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 10:11)

            blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            Al lui toader a parvenit datorita sforilor trase de tac'su , la fel docila i-a aranjat post caldut si bine platit lu' fiu-sau , despre ce vorbim aci ?! Sunt loaze care n-ar valora prea mult , daca n-ar fi nenorocita asta de coruptie, unii fraieri "intelegand' coruptii .
          • +4 (8 voturi)    
            cam ai dreptate, si nu prea (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 10:40)

            opinius [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            Ai dreptate in sensul ca nu prea e deontologic sa te iei de copii cuiva fara sa ai ceva de impartit direct cu copii respective.

            Lumea s-a luat de fiii lui Toader si Dancila pentru ca sunt angajati la stat si pana la ora actuala, nu cred sa se fi clarificat daca au fost angajati in baza vreunui concurs. Chiar daca ar fi fost un concurs, lumea e suspicioasa cand castigatorii au parinti sus pusi si juniorii nu sunt recunoscuti pentru merite deosebite. Fiul lui Toader, inteleg ca se descurca binisor. despre fiul Vioricai nu se stie inca nimic altceva decat ca e absolvent de drept la Universitatea Ecologica. Am cunoscut un avocat excellent absolvent de Ecologica, dar, totusi, trebuie sa intelegi ca pe lumea asta exista si prejudecati.

            Oricum, nu prea inteleg cum de te-ai gandit sa faci aceasta comparatie. Sper ca intelegi diferenta fata se avocatii Iordache tata si fiu care si-au facut o firma de avocatura - adica lucreaza impreuna in privat si angajarea la stat a unor copii de demnitari. Nu?
      • -3 (5 voturi)    
        QED (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 7:04)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        .
  • -40 (64 voturi)    
    Hai,bashti! (Vineri, 18 ianuarie 2019, 18:18)

    ...!?! [utilizator]

    gargara ieftina miasmata, ma' cioloshica!
    • +13 (21 voturi)    
      Hai hop (Vineri, 18 ianuarie 2019, 18:45)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui ...!?!

      Mai bine gargară decât hoție, caracteristică ție si grupării infracționale psd+alde pe care o aperi.
  • -13 (39 voturi)    
    Mincinosul (Vineri, 18 ianuarie 2019, 18:24)

    Frank777 [utilizator]

    Ciolosi este TERMINAT cu partidul lui de securisti cu tot. Este o facatura asa cum am banuit mereu.Ciolos si ofiterasii lui prinsi cu pantalonii in vine.Iordache securistul i-a inregistrat partidul. Chiar credea ca nu se afla?
    • +6 (8 voturi)    
      Bravo... (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 10:12)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      misiune indeplinita , manipularile au reusit, poti sa te duci la culcare , de ce sa te mai chinui sa si gandesti ?!
      • +3 (5 voturi)    
        cu astfel (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 13:01)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

        de ocazii iși dau arama pe față toți susținătorii clicii de hoți pesedaci, numită impropriu partid.
  • -11 (33 voturi)    
    astea sunt cuvintele tale ,joliene ? (Vineri, 18 ianuarie 2019, 18:25)

    miculescu-rucar [utilizator]

    sau astea :
    "Atunci, în septembrie ne-am decis să ne gândim la o alternativă și colegi de-ai noștri, care împărtășesc aceleași valori, aceleași principii, oameni anonimi dar care au vrut să dea o mână de ajutor, au depus o cerere de înregistrare a unui partid politic"
    ori esti prost gramada ori ne crezi pe toti prosti !
    acum nu i-ai vazut niciodata in viata ta !
    zici oameni anonimi ? pai sigur ca da , ca doar nu isi pun lozinca in piept "atentie securist "!
    sigur ca impartasiti aceleasi valori , aceleasi principii !
    va catarati pe cadavre ca sa ajungeti la ciolan !
  • -2 (14 voturi)    
    Cati romani au colaborat cu Securitatea? (Vineri, 18 ianuarie 2019, 18:39)

    andipetre [utilizator]

    Domnule Ciolos, va rog nu generalizati. Romanii au fost victimele Securitatii, nu Securitatea insasi. Din cauza catorva tradatori (putini, dar bine intretinuti de regimul comunist), noi si mai ales parintii nostri au avut de suferit zeci de ani. Nu minimizati drama prin care au trecut marea majoritate a romanilor in perioada comunista!
    • +5 (7 voturi)    
      Ai inteles gresit (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 11:52)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Ciolos zice cam asa:
      ... a existat in Securitate ofiterul Ionescu.
      Eu, Popescu sunt prieten cu unu Ionescu.
      Daca l-am deranjat cu ceva sau vrea sa-mi faca reclama proasta, Georgescu vine la presa si zice: Popescu este prieten cu Ionescu. Ionescu este un fost ofiter la securitate, puteti verifica...
      Acum eu, trebuie sa ies zilnic si sa zic, nu, stati nu e ala iar lumea zice: hehe fara foc nu iese fum, trebuie sa fie ceva. Da, ba Popescule, degeaba negi esti prieten cu Ionescu si stim ca unu Ionescu este securist.
      Ei si de aici nu mai faci altceva decat sa raspunzi la acuzatia de mai sus, nu conteaza ca nu e bazata pe nimic
  • +14 (26 voturi)    
    Tactica PSD e sa incerce sa-i manjeasca pe toti (Vineri, 18 ianuarie 2019, 18:50)

    emil bobu [utilizator]

    politicienii care nu sunt corupti.

    Fiindca existenta lui Ciolos, un om cinstit si profesionist, atenteaza la minciuna PSD care spune ca "sunt toti la fel".

    Nu, nu sunt toti la fel, dar PSD incearca sa creeze impresia ca sunt.

    Asa au castigat alegerile in 2016, au pacalit milioane de fraieri sa nu mearga la vot.
  • +15 (21 voturi)    
    Frica (Vineri, 18 ianuarie 2019, 18:58)

    mimiloi [utilizator]

    ii face pe pesedisti si toate slugile lor sa faca orice ca sa-l compromita pe Ciolos. Omul le-a aratat tuturor celor care au avut ochi sa vada cum este sa ai un guvern care nu fura, cum este sa traiesti intr-o tara normala. Asta este insuportabil pentru sleahta de lacuste care acum e la putere.
    L-au trimis acum pe marele "istoric" si "luptator" impotriva securitatii oprea. Omul care vrea sa-l spele pe voiculescu si pe altii ca el. Cum ca voiculescu nu turna ci doar facea niste simple note de serviciu obligatorii prin lege. Asta e omul care vine sa acuze.
    O sa mai auzim multe laturi despre Ciolos. Este in gena ciumei rosii sa faca asta. Dar, e bine. Cu cit se straduieste pesede sa-si balacareasca mai mult adversarii politici, cu atit li se vede frica mai tare.
    Sper ca oamenii sa iasa la vot si sa-i trimita la gunoi pe "marele barbat" care se ascunde dupa fustele doameni docila impreuna cu toate slugile lui ca si pe tariceanu sluga lui voiculescu.
  • -10 (20 voturi)    
    saracu de (Vineri, 18 ianuarie 2019, 19:14)

    andrei1245 [utilizator]

    el.parea mai inteligent cand era la bruxelles. inteleg sa nu stie pe ce maini a incaput dar o asemenea explicatie e atat de tembela ca poate avea succes la publicul A3
  • +11 (25 voturi)    
    De multi ani,Marius Oprea imi pare.... (Vineri, 18 ianuarie 2019, 19:39)

    gigiN [utilizator]

    ...un personaj cel putin dubios,iar de o vreme a luat-o razna de tot !!! Se baga in seama singur,din cand in cand.
  • -12 (42 voturi)    
    Socant, domnule Ciolos (Vineri, 18 ianuarie 2019, 19:43)

    MVM [utilizator]

    Sunt din ce in mai dezamagit de dl.Ciolos, pe care l-am sprijinit multa vreme.
    Mai intai propune ca proiect national pe 2019 ceva imposibil din punct de vedere legal-constitutional: alegeri prezidentiale si parlamentare simultane.
    Dar cu acest raspuns ma socheaza si sunt uluit cum, in aceeasi postare, comite trei marlanii, cel putin:
    1. generalizarea - toata lumea a avut o legatura cu Securitatea. Serios?
    2. atacul la persoana, de altfel stangace, cu referire, probabil, la Gabriel Oprea. Ce sa faca toti cei cu nume de familie Oprea, sa isi schimbe numele??
    3. bagarea capului in nisip - cum adica ”oameni pe care nu ii cunosc”??? Domnule Ciolos, ati cumparat partidul PLUS pe OLX?
    Sa stau sa imi revin. Daca acesta este modul nou de a face politica, cred ca avem probleme.
    • +10 (18 voturi)    
      Stai bland (Vineri, 18 ianuarie 2019, 21:35)

      gemart [utilizator] i-a raspuns lui MVM

      Ca nu pacalesti pe nimeni, l-ai detestat intotdeauna pe Ciolos. Generalizarea de care vorbesti n-o face Ciolos ci Oprea, afirmand total gratuit si tendentios ca in spatele partidului s-ar afla securiatea, pt ca fiul un fost securist, (zice el, ramane de vazut daca asa e), a fost printre cei inregistrat partidul.
    • +3 (9 voturi)    
      Fiecare cu cat pricepe (Vineri, 18 ianuarie 2019, 21:42)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui MVM

      0. Nu ar fi primul proiect ideal dorit de cineva dar este datoria lui sa spoere sau sa incerce. Spre deosebire de USL/PCR2 ma indoiesc ca ar demara un astfel de proiect fara o analiza preliminara, nu ar pierde nici timpul algatorilor/simaptizantilor sai, nici banii tarii (vezi referendumul PreCoruptului Daniel sau protestul alb al lui Dracnev). Deci nu o lua ca un minus pentru el.

      1. Sunt convins ca ascundea o tona de sarcasm. Poate da, poate nu. Cum am interpretat eu suna asa: cum atunci era imposibil sa nu fi colaborat cu Secu, poate din nevoie, constrangere, amenintare sau interes, esti "in retea". Cum acea persoana sigur are familie, se poate argumenta cum ca fiind copilul copilului copilului colpilului celui care a colaborat cu Secu, sunt sanse sa fii si tu "in retea". Cu alte cuvinte, orice martalog poate sa te acuze ca ai avut legaturi indirecte cu Secu, bazandu-se pe ceva vag, dar posibil adevarat de acum multi ani care nu mai e valabil. Dar in mainile unei prese de propaganda e o arma veritabila. motivul pentru care ma abzez pe aceasta interpretarea sunt fix ghilimelele de rigoare din "demonstra"

      2. Din nou, era ironie. Asa cum ei incercau sa spuna cum ca indirect toti "colaboram" cu Secu, asa si toti "Oprea" sunt rude si mana-n mana (vezi pct. 1 de mai sus plus stirea fake cu Ciolos copilul lui Soros ca exemple). Plus ca nu e atac la persoana

      3. Se vede ca nu ai citit articolul corelat. Se referea ca nu il cunoaste pe Alexandru Iordache

      Rog sa nu mai postezi la impuls si citeste atent.

      P.S. cu placere pentru clarificari!

      DISCLAIMER: a scazut popularitatea lui ca premier si in ochii mei, dar nu ca euro-parlamentar si sper sa ajugna acolo pentru ca e foarte bun pe asta si multi de la Brux il apreciaza. Nu a fost rau ca PM deloc, dar ii prefer pe cei de la USR, desi, de ce sa nu recunaostem a au abordari asemanatore. Dar aici este vorba sa fiu obiectiv, nu sa ii iau apararea, drept urmare, asta am incercat :)
      • -2 (14 voturi)    
        tu vrei sa rastalmacesti (Vineri, 18 ianuarie 2019, 23:21)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        ce a spus ciolos cu tasta lui ,dupa ce "s-a detonat
        " in public ?
        nu va este rusine agitatori de doi bani "care sunteti voi " ?
        • +10 (12 voturi)    
          Tu creca esti mai securist decat Putin (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 3:19)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          Ca prea te agiti pt o gashka de hoti. Crezi ca nu stim ca nu ati fi in stare sa devalizati tara fara Securitate??? Furi bine asa-i si te temi de Ciolos. Cate case ai, jumulite pe filiera securista?
    • -2 (4 voturi)    
      comentariu just (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 9:09)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui MVM

      din pacate.....
      Intrebarea e cui iertam si cat de mult , ca sa ajungem unde?
  • -5 (29 voturi)    
    ??? (Vineri, 18 ianuarie 2019, 19:52)

    traiang [utilizator]

    Adica nu am inteles toti cei 22 mil de romani au colaborat cu securitatea.Este o porcarie afirmatia asta si il descalifica pe Ciolos Nu poti sa-ti inscrii partidul iei unul la gata fara chipurile sa verifici nimic si acum esti Alba ca Zapada ce de fapt toti am fost securisti Pai este argumentul cel mai clar ca Marius Oprea are dreptate iar despre caracterul lui Ciolos se ridica mari semne de intrebare.
    • +3 (5 voturi)    
      nu, n-ai inteles! (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 12:01)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      Fiecare din cei 22 mil de locuitori POATE FI ACUZAT de orice neicanimeni ca a colaborat cu securitatea, doar pe motiv ca-l cunostea pe unu care il cunostea pe altul care, s-a dovedit sau doar s-a banuit, ca avea legaturi cu securitatea.
      Si, pana sa te dezvinovatesti, nu gasesti probe ca nu e asa, ala care e mai bun de gura a apucat sa-ti puna stampila de colaborator. Asta vrea sa zica Ciolos, nu ca toti am fost ci ca toti putem avea o astfel de stampila.
      Iar comentariul tau arata ca are dreptate sa se teama de asta.
  • -8 (32 voturi)    
    Slab raspuns... (Vineri, 18 ianuarie 2019, 19:55)

    IonDesda [utilizator]

    Ma aspteptam sa zica ca o sa investigheze ceva, ca il da afara pe fiul tortionarului...
    Altfel si copilul lui A.Nastase e la fel de bun..
    • -10 (24 voturi)    
      ce sa mai investigheze , (Vineri, 18 ianuarie 2019, 20:43)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui IonDesda

      lovitura este naucitoare si l-a lasat fara aer , atat pe el cat si pe propagandistii deconspirati !
  • +15 (17 voturi)    
    Domnul Oprea, (Vineri, 18 ianuarie 2019, 22:10)

    yol [utilizator]

    Baiatul de cumparaturi al lui Tariceanu, racnea pe la antena 3 prin 2007 ca Baselu are dosar de securist. Nu l a mai intrebat nimeni nimic dupa, dar flegma a fost data...
    Ironia lui Ciolos, cu numele de Oprea, e in oglinda cu logica numitului.Destul de fina s o inteleaga bugetarii ascunsi pe aici:)
    Tineti strans televizorul in brate domnilor, nu l scapati :)!!

    Exemplu pentru berbeci:
    Si doamna Viorica face parte dintr un partid unde fondatorul este anchetat pt CRIME IMPOTRIVA UMANITATII si nimeni nu i reproseaza asta, pe buna dreptate, ci doar ca e foarte proasta. Diferenta e ca dosarul cu pricina e public si l poate vedea toata lumea, ori de partea cealalta avem un domn care face cumparaturi pt ALDE si n coltul guri ne a zis, pe cuvant,( ca nu poata proba nimic ) “ca unul care l a anchetat pe el e fondatorul PLUS.

    Mai rasfirati baieti!
    • -8 (16 voturi)    
      Mai rasfirati baieti! (Vineri, 18 ianuarie 2019, 23:30)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui yol

      asta e ordinul dat pe unitatea de zgomote ?
      -din toti hangronomii din Romania , baselu il trimite la bruxelles pe ciolos
      -din toti politicienii "tineri si europeni "
      ,johanis il numeste pm pe acelas incolor , insipid si inodor hangronom ciolos
      -din toti romanii , koldea alege sa se intalneasca in viena cu acelas nima-n drum ciolos
      ntz,ntz, ntz!
      • +7 (11 voturi)    
        Daca asa zici tu... (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 1:44)

        yol [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        Te credem si pe tine pe cuvant?:)
        Stim, nici Ciolos n a mancat salam cu soia...
        Va vedeti din luna baieti, ati ramas tot pe titul vechi.
  • +7 (13 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 18 ianuarie 2019, 23:48)

    [anonim]

  • -8 (12 voturi)    
    ciocul mic! (Vineri, 18 ianuarie 2019, 23:52)

    Edmond_Nicolaus [utilizator]

    Ciolos, ciocul mic!

    Nu exista nici o legatura intre mine si Securitate!
  • -8 (12 voturi)    
    manipulare tipic (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 0:22)

    martel55 [utilizator]

    din partea lui Ciolos, fiul spiritual al lui soros...in articol e vorba in primul rand de colaborarea cu noua securitatea, grupul din SIe afiliat miscarii progresiste antinationale (in sensul de impotriva natiunilor), nu de vechea securitate care d ebine de rau era formata din patrioti...aceasta noua securitate formata si mai ales condusa d epersonaje care au beneficiat din plin de cursuri de la diverse ong-uri sorosiste nu are nici o legatura cu apararea statului roman si a poporului roman, din contra scopul ei sa promoveze intersele elitei progresiste si sa distruga statul si actualul popor, care trbeui inlocuit, conform idelogilor prrogresisti cu indivizi din Africa si OM, ca de altfel toate popoarele europene...asa ca Ciolos sa nu mai faca pe grozavul, e doar un pion total lispit d eimportanta inmana stapanilor progresisti de la Bruxelles, daca ii pasa vreun pic de Romania si romani, la circul de la Ateneu s-ar fi ridicat si ar fi protestat cand de dragul acelorasi stapani de la Bruxelles s-a incalcat grosolan legea cu privire la imnul de stat si s-a omis interpretarea ultimei strofe pentru ca facea referire la identiattea cresitna a poporului roman, lucru care zgarie rau urcheile progresistilor
    • +3 (5 voturi)    
      fiul spiritual al lui soros (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 7:06)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      cumatru cu hitler si frate vitreg a lui stalin
  • -2 (6 voturi)    
    simpatie (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 10:14)

    Walking_dead [utilizator]

    L-am simpatizat, insa recent am auzit ca in tinerete a fost mina dreapta a lui Funar. Acum parca ma uit cu alti ochi la el.
  • +5 (7 voturi)    
    ptii, ce au sarit postacii PSD-ului si ai A3 (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 10:25)

    AliKimiku [utilizator]

    Sa acuze +PLUS si pe Ciolos de securism.
    Tactica preferata a comunistilor, acuza-ti adversarul de ceea ce faci si esti tu insati.
    • -1 (5 voturi)    
      da mai , (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 15:57)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      nihil sine secu !
      virta securista redeviva !
  • -3 (5 voturi)    
    Păpușelul 2 (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 10:58)

    ww [utilizator]

    Daca Papuselul 1 nu trece nicicum, sa amintim macar o declaratie a lui Dragnea:"Câteva observaţii despre ce a spus Dacian Cioloş în seara asta. Încă o dată a arătat că este un om care habar n-a avut ce semnează şi a rămas aceeaşi păpuşă a serviciilor [...]"
    Sursa
    http://mobile.hotnews.ro/stire/22697303
  • +1 (3 voturi)    
    s-au inmultit trolii rosii ca mustele la /// (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 18:28)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    la tot mai multe articole pe Hotnews constat aceiasi situatie.
  • -1 (1 vot)    
    Bun (Sâmbătă, 19 ianuarie 2019, 22:56)

    tarabost [utilizator]

    Si acum, sa votam PSD, ALDE, UDMR, PD, PNL? Niciodata! Ei au dovedit ce sunt si ce vor! Nu-mi voi lasa niciodata cheile casei pe mana hotilor dovediti atat de instante, cat si de masurile de subminare a economiei si societatii romanesti , indiferent de ce ar spune respectivii. E datoria si dreptul fiecarui cetatean sa aleaga alti demnitari pentru tara, necondamnati si necondamnabili.
  • 0 (2 voturi)    
    asa ,fii vigilent ! (Duminică, 20 ianuarie 2019, 1:45)

    miculescu-rucar [utilizator]

    dar ce te faci cand TOATA tara vede ca
    Marea speranta alba
    Are ochii albastri !


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version