Sondaj IMAS: Iohannis, favorit în cursa prezidențială. Ce cotă electorală are Dragnea / PNL, peste PSD la intenția de vot la parlamentare

de C.D.     HotNews.ro
Luni, 7 ianuarie 2019, 14:11 Actualitate | Politic


Alegeri prezidențiale
Foto: Europa FM
Klaus Iohannis este favorit în cursa pentru Cotroceni, fiind creditat cu 34,9% din intențiile de vot ale românilor, potrivit unui șondaj IMAS, realizat la comanda Europa FM.

Iohannis este urmat de Călin Popescu Tăriceanu (ALDE), cu 12,9%, și de Victor Ponta (PRO România), cu 12,7%. Liviu Dragnea(PSD) este creditat cu 5,3%.


Sursa: Europa FM

Când vine vorba de candidații PSD pentru funcția supremă în stat, preferată ar fi Gabriela Vrânceanu Firea, cu 42%.


Sursa:Europa FM

Dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri parlamentare, cei mai mulți dintre cei chestionați ar opta pentru PNL (17,1%), urmat, la mică diferență, de PSD (16,4%) și USR (7,5%).



Sursa: Europa FM

Sondajul a fost realizat la comanda Europa FM de IMAS în perioada 4-20 decembrie 2018. Interviurile au fost realizate prin telefon,utilizând metoda CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing). Pentru acest studiu au fost intervievate 1010 persoane cu vârste de 18 ani și peste. Marja de eroare este de +/- 3%.

















23261 vizualizari

  • -22 (40 voturi)    
    Birna din Ochi (Luni, 7 ianuarie 2019, 14:19)

    un domn [utilizator]

    s a facut de ras. Ciolosh I a dat o lectie de IMAS
    • +22 (26 voturi)    
      Metoda CATI? Cine sta acasa pe telefon? (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:36)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Hai sa fim seriosi, cum sa folosesti metoda CATI in 2019? Cine mai are telefon fix si cine sta acasa pe telefon? Ca la birou nu ai timp sa raspunzi la telefoane pt sondaje. E clar, este o metoda pro-partidele clasice (PNL, PSD) si anti-USR si anti-RO+.
      Atunci clar, USR-ul este dezavatajata, e clar ca are 15-20% din voturi, dar nu este reflectat aici.
      • +7 (7 voturi)    
        CATI (Luni, 7 ianuarie 2019, 16:59)

        moivali [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        la CATI se suna si pe mobil, nu doar pe fix. mi-ar place ca usr sa scoata scorul dat de tine da' nu prea cred. Oricum, e atat de mare procentul cu nu stiu/nu raspund ca este f putin relevant sondajul acum... ar fi intersant de vazut cum s-au distribuit la alte alegeri "nehotaratii"...
        • +2 (2 voturi)    
          fix sau mobil, tot aia e.. (Marţi, 8 ianuarie 2019, 12:36)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui moivali

          nu stiu altii ce fac, dar eu foarte rar raspund la numere necunoscute. daca e ceva important, imi lasa un mesaj. daca nu, n-am pierdut nimic..
      • +5 (5 voturi)    
        chiar si asa, (Luni, 7 ianuarie 2019, 17:12)

        Watcherss [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        PSD pierde fix pe segmentul care sta acasa, in fata televizorului si are timp sa vorbeasca la telefonul fix (adica pensionari sau asistati social).

        indiferent cum o dai, PSD nu sta bine ...
        • +1 (1 vot)    
          PSD castiga detasat pe segmentul penal (Marţi, 8 ianuarie 2019, 13:49)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Watcherss

          cateva mii de infractori eliberati de tudorel, cateva zeci de mii de dosare inchise prin eliminarea din codul penal a unor infractiuni, alte cateva mii sau zeci de mii care asteapta amnistia/gratierea... se strang suficienti.
          un om cinstit inseamna 1 vot. un infractor va face tot posibilul sa puna in urna 100 de voturi.
  • +6 (24 voturi)    
    Prezentare proasta (Luni, 7 ianuarie 2019, 14:22)

    placintacubranza [utilizator]

    Foarte prost prezentat sondajul sau nu ati ales voi imaginea buna. Daca eliminam din calcul pe cei care nu voteaza sau nu raspund (cel mai probabil nu voteaza):
    PSD 25.1%
    PNL 26.1%
    USR 11.5%
    ALDE 9.6%
    PRO 6.3%
    RO+ 8.1%
    UDMR 4.6%

    Adică PSD+ALDE+PRO Romania (nu va faceti iluzii) + UDMR= tot jumatate din voturile ce trec pragul electoral (restul se redistribuie).
    • +9 (17 voturi)    
      nu e chiar asa (Luni, 7 ianuarie 2019, 14:33)

      topwriter [utilizator] i-a raspuns lui placintacubranza

      plecand de la calculele tale, de fapt avem:

      PSD +ALDE +PRO Ro = 41%

      PNL + USR + PLUS = 45.7%

      stim f bine ca UDMR nu incheie aliante si nu face de obicei promisiuni inainte de alegeri, pana acum a mers cu castigatorii. Deci nu va d de ce l-am include din start intr-o tabara sau alta.
      Ba mai mult,daca ne uitam pe ultimele declaratii ale lui Hunor, lasand la o parte ironiile (pe care,in parte PNL-ul le merita), e destul de clar ce tabara ar prefera. Sa nu-si faca cineva iluzii ca ungurii stau bine, sunt ca o oala sub presiune in teritoriu.
      • +20 (24 voturi)    
        udmr (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:00)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui topwriter

        poate, poate si dă Domnul să nu depășească pragul.. sunt o gașcă fără conștiința, cu agendă ascunsă și care a șantajat orice partid aflat la putere.
        • +12 (12 voturi)    
          la fel se prezinta si psd . . . (Luni, 7 ianuarie 2019, 16:20)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

          cine se aseamana se aduna
      • +8 (12 voturi)    
        problema nu e asta... (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:53)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui topwriter

        problema e ca pnl e oricum intre... un psd mai liberal...

        si a 2la problema ca un parlament cu o majoritate de 55% e destul de fragil... si psd poate face multe magarii din opozitie
        • +9 (9 voturi)    
          raul cel mai mic, remember? (Luni, 7 ianuarie 2019, 16:27)

          topwriter [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          am detestat intotdeauna indemnul de a alege raul cel mai mic.
          Dupa acesti 2 ani sper ca s-au lamurit multi cum e treaba. Da, PNL are multe bube, chiar multe. Este varianta ideala? un nu clar pentru mine. Dar parca ii prefer pe ei decat PSD.
          • +1 (1 vot)    
            100% corect! (Marţi, 8 ianuarie 2019, 10:39)

            iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui topwriter

            Observatiile despre PNL sunt pe deplin corecte, la fel si concluzia.

            "Dar parca ii prefer pe ei decat PSD."

            Nici nu incape discutie!

            Mai ales ca alegerea reala NU este intre "raul mic PNL" si "raul mare pedesere", ci trebuie evitat raul imens de acum, cand partidul lui Daddy are majoritatea ABSOLUTA, si poate sa faca orice vrea!
            • +1 (1 vot)    
              corect dar... (Marţi, 8 ianuarie 2019, 11:57)

              gwolf [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

              raul PNL nu este un rau chiar asa de mare pentru ca vor fi fortati sa intre intr-o coalitie. Si (cu exceptia cazului cand chiar vor sa se detoneze definitiv si o fac cu ALDE) n-au alte variante decat cu USR si/sau RO Plus ceea ce va impune un mecanism de control si corectie si un echilibru decizional macar aparent. In plus, preseditele le mai poate da cate una peste nas la prostii. Deci sunt 2 parghii prin care ticalosia din PNL poate fi tinuta sub control.

              Si evident ramane eterna observatie ca decat CANCER mai bine o PNEUMONIE sau VIROZA.
              • +2 (2 voturi)    
                fals (Marţi, 8 ianuarie 2019, 13:45)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

                PNL a guvernat deja in coalitie cu PSD. De ce nu ar face acelasi lucru data viitoare? Mimeaza cateva luni colaborarea cu USR si RO+ ca sa-si poata impune primul ministru, dupa care se intorc la vechea formula USL. Aceeasi ciorba reincalzita.

                E suficient sa te uiti cine conduce PNL ca sa intelegi ca este imposibil sa aiba o contributie pozitiva la guvernare. Cu 2-3 exceptii notabile, partidul este condus exclusiv de oportunisti de cariera, care nu au realizat absolut nimic in viata, sustinuti de cativa "sforari" cu carnete de membru PCR - Blaga, Athanasiu, Antonescu etc.
                • +2 (2 voturi)    
                  pai n-ai citit :) (Marţi, 8 ianuarie 2019, 14:08)

                  gwolf [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                  am spus clar: cu exceptia cazului in care chiar vor sa se detoneze definitiv. OK, inlocuieste ALDE cu PSD si se incadreaza in aceeasi concluzie.
                  Insa eu pur si simplu refuz sa cred ca ar fi atat de cretini incat sa se ia de mana cu comunistii (pe fata). Una era sa faca intelegere cu Ponta, Geoana Rus etc., alta e sa te tampesti in asemenea hal incat se te pupi cu nicolicea si zdragnea.

                  "Contributie pozitiva la guvernare" - nu zic ca n-ai dreptate. DAR: 1. si o contributie cu 0 (ZERO) este mai bine decat napalmul si pucioasa de azi
                • +1 (1 vot)    
                  bubele din PNL (Marţi, 8 ianuarie 2019, 15:04)

                  topwriter [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                  multe bube are PNL-ul. La fel si liderul lui. Orban are insa pentru mine un singur mare avantaj, si anume a fost la momentul crearii USL-ului una din putinele voci din PNL care s-au opus.
                  • 0 (0 voturi)    
                    desigur.. (Marţi, 8 ianuarie 2019, 19:43)

                    pehash [utilizator] i-a raspuns lui topwriter

                    s-a opus, dar a candidat in 2012 din partea USL. principii zero, comportament de nevertebrata...
              • +1 (1 vot)    
                Pai eu ce am zis? (Marţi, 8 ianuarie 2019, 17:06)

                iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

                1. PNL are destule bube, deci categoric nu este "bun", dar la fel de categoric nu este raul cel mai mare!
                2. " vor fi fortati sa intre intr-o coalitie" exact asta ma chinui eu sa explic de doi ani incoace, esentialul este sa nu mai existe in singur Partid ce are majoritatea absoluta, oricare ar fi acesta!
                In coalitie o sa fie certuri, oricum este mai bine decat unanimitate si "strans uniti in jurul conducatorului Dracnea" ...
      • +3 (5 voturi)    
        UDMR (Luni, 7 ianuarie 2019, 19:40)

        lolosaurus [utilizator] i-a raspuns lui topwriter

        UDMR au si ei penalii lor, interesele lor vizavi de legile justitiei, deci nu-mi e clar ca ar prefera tabara dreptei.
        In plus, Barna i-a facut in toate felurile, iar la USR e cam religie sa nu se compromita.
        • +2 (2 voturi)    
          penalii omniprezenti (Marţi, 8 ianuarie 2019, 12:14)

          topwriter [utilizator] i-a raspuns lui lolosaurus

          in partidele post-decembriste.
          Da, corect ce spui tu. Marton Arpad a ciopartit cot la cot cu Nicolicea si Ciordache codurile.
          Realitatea trista este ca toate partidele post -dec au penali printre membri sau sponsori de care depind. Si psd, si pnl si udmr si alde. Asta este si marele repros la adresa PNL-ului din parte unei pari parti a electoratului sau si ca atare reorientarea catre partidele noi.
          Ce incerc eu sa spun este sa si udmr resimte aceste presiuni atat intern cat si din patea electoratului sau.
    • +8 (14 voturi)    
      Precizare (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:35)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui placintacubranza

      Cei care nu știu / nu răspund nu reprezintă neapărat oameni care nu s-ar duce la vot. Foarte probabil că o parte s-ar duce la vot, dar dacă-i iei acum din oală n-ar ști să zică cu cine vor vota exact. La fel de probabil că acești votanți care se decid în ultima clipă nu votează PSD - votanții PSD știu încă de acum 30 de ani cu cine vor vota.
      • +5 (7 voturi)    
        Nu (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:54)

        placintacubranza [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        Daca ar fi cum zici tu ar insemna sa avem prezenta 80-90% la vot!

        Nu prea cred. Nici macar din aia care zic ca stiu cu cine voteaza nu vin toti, pentru ca "viata e greu". La ultimele alegeri prezenta a fost 39%.
        • +2 (4 voturi)    
          Eh... (Luni, 7 ianuarie 2019, 16:42)

          Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui placintacubranza

          Comentariile mele sunt strict pe materialul sondajului, pe care dvs. l-ați folosit ca să faceți și să desfaceți majorități parlamentare. Evident că nici un sondaj n-a prins niciodată ca lumea fenomenul absenteismului - eu nu-mi aduc aminte de vreun sondaj cu 60-70% NS/NR. Tocmai de asta sondajele electorale trebuie luate cu maaaaare precauție, iar a face și desface majorități cu cifrele din sondaje e pierdere de vreme.
          Dar dacă tot v-ați decis să vă pierdeți vremea, am zis să vă dau o mână de ajutor...
      • -4 (10 voturi)    
        Clarificare (Luni, 7 ianuarie 2019, 16:25)

        Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        Cei care nu stiu/nu raspund, majoritatea voteaza cu PSD... cand avem campania asta fanatica si turbata impotriva tuturor care voteaza altfel decat le convine unora, la ce raspunsuri va asteptati ? Astia-s cei mai galagiosi si acapareaza toata atentia, ferasca sfantul s spui ceva ce nu le convine, nu stiu cei ala argument, acceptarea unei opinii contrare - de fapt nici nu stiu ce-i aia opinie, recita ca la gradinita niste poezii invatate pe de rost. Si atunci cei mai intelepti nu se pun cu handi... naivii, tac din gura su zic ca ei... Si eu traiesc si lucrez in locuri infestate de specimene d-astea... cand ma intreaba cu cine tin, cu Ciolos si cu Joianis, evident... jos dragnea :)... da' vine ziua votului, toti intra songuri in cabina si apoi la rezultate... surptize-surprize :) :) :)... da' astia nu invata nimic, ca berbecii, inainte... PSD-ul e pe marginea prapastiei... se uita in jos la opozitie :) :)
        • +3 (3 voturi)    
          clarificare (Marţi, 8 ianuarie 2019, 0:50)

          Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

          Ca sa simplificam, va e cam rusine ca votati PSD. Sunteti jenat sa recunoasteti asta in fata cunoscutilor si stiti ca nu aveti argumente pentru a va sustine pozitia. Aveti dreptate, e posibil sa fie si alti oameni in aceasta situatie, si mie mi-ar fi rusine daca as vota PSD. Adeverul e ca nu prea iti vine sa recunosti ca ai pus stampila pe o lista in care se afla Serban Nicolae, Eugen Nicolicea, Orlando Teo si altii ca ei. E normal sa fiti putin jenat, orice om ii este rusine ca sa o parafrazez pe doamna Dancila :)
          • -3 (3 voturi)    
            Esti (Marţi, 8 ianuarie 2019, 8:22)

            Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

            ilustrarea vie a conceptului de analfabet functional, ca toti rezistentii de altfel.. citesti si nu intelegi nimic... cum te descurci cu instructiunile de utilizare ? :)
            • +4 (4 voturi)    
              hai spune si tu ca Tiriac (Marţi, 8 ianuarie 2019, 12:26)

              gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

              intre hot si prost, prefer hotul !
              hai curaj, da arama pe fata,
              "NU VA FIE FRICA", nu asa va sfatuia kim jong dragnea la CEX-ul p**ii ?
              stii care-i problema "rezistentilor" prietene? ca prea putini dintre ei pun mana pe caramida si pe ciomag sa va arate civilizatia occidentala!
            • +3 (3 voturi)    
              esti (Marţi, 8 ianuarie 2019, 12:40)

              Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

              Nu avem argumente, nu? Dar cum ai invatat la antene: nu e o problema lipsa argumentelor, varsam laturi in capul oamenilor. Esti ilustrarea perfecta a conceptului de mitocan fara scoala.
          • 0 (4 voturi)    
            Corecta observatia (Marţi, 8 ianuarie 2019, 8:43)

            Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

            Am cunsocut persoane - nu putini - care mergeau la 2-3 zile prin Piata Universitatii doar ca sa nu fie perceputi drept prosti printre colegii de serviciu dar sunt sigur ca au votat cu Iliescu, pentru ca dorinta lor era legata doar de "principiile intinate" ale lui ceasca, pe care ilici promitea, la randul lui sa le realizeze: salarii pentru toti, mancare, program la tv (pana la tvr3 mai mult de trei canale nu e nevoie ca te ia ameteala). Pana si ponta sustine ca a fost la piata universitatii desi tine secret daca a votat cu Ratiu. :-).
            PS
            In prima parte Incomod3 face exact profilul alegatorului psd cu televizorul fixat pe a3. Nu-i scoti dintr-ale lor, aceleasi texte injectate seara de seara.
            Problema opozitie este exact inversa: prea multe pareri, nu se concentreaza pe un pachet minimal! Sustinatorii psd stiu una si buna: sa le dea statul si sa-i protejeze, orice-ar fi si oricum ar fi.
          • +1 (1 vot)    
            Gresesti profund! (Marţi, 8 ianuarie 2019, 10:42)

            iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

            Pentru votantii ilici, nu exista conceptul de "rusine"!

            Ei se MANDRESC cu asta, ei ii admira pe Genuche, Daia, Docila, Radulescu- mitraliera, si desigur pe Daddy!
    • +4 (4 voturi)    
      corecte procentele (Luni, 7 ianuarie 2019, 20:39)

      bokila1 [utilizator] i-a raspuns lui placintacubranza

      dar nu si consideratiile pe marginea cifrelor

      psd+alde+pro romania 41

      pnl+usr+RO+ 45,7

      IAR UDMR SE VA DA CU CEI MAI BINE PLASATI CA INTOTDEAUNA

      Sunt motive rationale de optimism dar dreapta trebuie sa actioneze fara orgolii la localele din iunie 2020....adica cu candidati unici in toate localitatile importante
  • +16 (18 voturi)    
    de 29 de ani (Luni, 7 ianuarie 2019, 14:24)

    victor L [utilizator]

    UDMR are la alegeri peste 6%.
    Dar sondajele ii crediteaza mai intotdeauna cu 3-4%.
    Chiar la "comanda" sint sondajele astea :P
  • +9 (25 voturi)    
    Cand va fii de vot.... (Luni, 7 ianuarie 2019, 14:27)

    ABBV [utilizator]

    sa stati ca oile in casa sa nu iesiti la vot, numai asa pot fura PSD + ALDE in continuare linistitii. Daca iesiti la vot se intampla rele nu mai pot fura. Ca oitele sa statii in tarc!
    • +2 (4 voturi)    
      nu neaparat acasa (Luni, 7 ianuarie 2019, 19:43)

      lolosaurus [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

      La gratarel, in mall sau in coloana pe Valea Prahovei, ca doar nu e weekend fara cocalareala sau hipstereala.
    • +1 (1 vot)    
      Nu ca oitzele (Marţi, 8 ianuarie 2019, 10:43)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

      Este o atitudine deliberata, nu cred ca oile se lauda cu "Ma pish pe el de vot!"
  • +15 (23 voturi)    
    cine-l voteaza pe tariceanu? (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:02)

    Francisc 1 [utilizator]

    ciudate sondajele astea
    • +13 (19 voturi)    
      Cum cine? (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:09)

      placintacubranza [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Cei care s-au bucurat ca Tariceanu a crescut salarii si pensii in 2008 cand economia "duduia". In intelegerea lor criza de dupa a fost cauzata de Boc si Basescu (au adus-o de acasa de la ei), Tariceanu e bun, Basescu e rau. Plus ca ei sunt "liberali", nu ar putea sa voteze cu PSD.
      • +9 (13 voturi)    
        si daca astia (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:55)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui placintacubranza

        o sa distruga pilonu 2 si o sa dubleze salariile.... in 20-20 cand o sa intre tara in faliment o sa fie vina alora de dupa...

        adevarul e ca suntem un popor de imbecili... care primim fix ce meritam!

        (fie vorba intre noi nici un UE nu meritam sa fim , dar asta e alta discutie)
      • +2 (2 voturi)    
        mai rau decat votantii psd (Marţi, 8 ianuarie 2019, 12:02)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui placintacubranza

        citat: Plus ca ei sunt "liberali", nu ar putea sa voteze cu PSD.
        In realitate sunt mai rau decat psd-istii. Sunt cea mai infecta si ipocrita specie de alegatori care a populat vreodata aceste pamanturi. Sa votezi un agent sovietic racolat si imbracat in haine de liberal roman care se pupa cu cei mai jegosi si infecti urmasi ai comunismului, mi se pare cea mai perfida si josnica optiune. Greu sa numeste fiinta umana inteligenta un asemenea alegator.
  • -17 (35 voturi)    
    Cine-l mai voteaza pe johannis? (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:11)

    tonne [utilizator]

    Chiar ciudate....
    • +2 (2 voturi)    
      Cine mai crede in sondaje? (Marţi, 8 ianuarie 2019, 0:50)

      iLiBERAL [utilizator] i-a raspuns lui tonne

      Dar in ce scrie presa sau in ce macane televizorul?
  • -6 (22 voturi)    
    comentariu (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:16)

    prm [utilizator]

    vrabia malai viseaza, mincinosilor , cine sunt votantii PNL? pensionarii? cine se prezinta mereu la vot? tinerii?asa dar, cum proportia participantilor la vot este de cel putin 2 la 1 in favoarea pensionarilor este clar ca PSDul este mult in fata. Place ori nu place asta-i realitatea. Prin ce faceti este o incercare marsava de manipulare. Sunteti ridicoli si penibili.
  • +5 (9 voturi)    
    mda... (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:52)

    liviu_ [utilizator]

    nu inteleg cum a ajuns tariceanu pe 2

    observ cum difera procentajele dintre sondaje cu 2-3-5% la 2 saptamani...
    it's just me sau o parte din firmele de sondaje (mai ales alea psdiste ne arata istoria procentelor reale la vot) ar trebui sa se lase de meserie?!
  • -10 (20 voturi)    
    candideaza singur...normal ca e primul! (Luni, 7 ianuarie 2019, 16:49)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    si-a mai anuntat cineva candidatura?
  • +4 (8 voturi)    
    Am impresia ca Dragnea (Luni, 7 ianuarie 2019, 17:05)

    Rahan5 [utilizator]

    si-a dat foc la valiza cu Firea.
    Dupa prima infrangere electorala Dragnea zboara.
  • +6 (6 voturi)    
    Firea?! (Luni, 7 ianuarie 2019, 17:16)

    Watcherss [utilizator]

    deci, Firea are o cota mai buna decat Dragnea? o sa vedem niste lovituri sub centura cat de curand ...
  • -2 (6 voturi)    
    sondaj (Luni, 7 ianuarie 2019, 18:50)

    prm [utilizator]

    ce nu convine stergeti? rasilor.........
  • -3 (7 voturi)    
    si Codruta (Luni, 7 ianuarie 2019, 19:16)

    Ademordna [utilizator]

    De ce nu e Codruta Kovesi pe lista de candidati la presedentie?
  • -3 (11 voturi)    
    A început manipularea ? (Luni, 7 ianuarie 2019, 20:06)

    Cremenarul [utilizator]

    Una vor românii - alta prezintă sondajul acesta !

    Alegerile precedente le-am pierdut cu „PENALII” dlui Klaus IOHANNIS !

    Ne poate cineva garanta de pe A C U M că nu le vom pierde și pe cele viitoare cu O B S T R U C Ț I I L E - R E F U Z U R I L E inepuizabile ale dlui Klaus IOHANNIS ?
  • +1 (3 voturi)    
    Bietul Iohannis (Marţi, 8 ianuarie 2019, 0:46)

    iLiBERAL [utilizator]

    Un pion si pentru aia care l-au pus pe tabla de sah, si pentru ceilalti care il tot ameninta (de ochii lumii), dar il lasa pe tabla, insa atent blocat, ca sa nu poata fi impins prea mult in fata si mina nevazuta care il muta sa il inlocuiasca cu o piesa grea.

    Trist personaj.
  • +1 (3 voturi)    
    H. L. Mencken (1880-1956) despre alegeri: (Marţi, 8 ianuarie 2019, 1:05)

    iLiBERAL [utilizator]

    "Fiecare campanie electorala e un soi de vinzare anticipata la licitatie a unor bunuri care urmeaza sa fie furate. Nu exista nici un motiv sa votezi. Daca votarea ar putea sa schimbe ceva, probabil ca ar fi ilegala."
    • +2 (2 voturi)    
      "Democratia isi pierde meritele (Marţi, 8 ianuarie 2019, 7:22)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui iLiBERAL

      atunci cand cei care o administreaza invata ca-si pot vota avantaje personale din bunul public". (James Madison, Founding Father, American president, 1751-1836)
    • +1 (3 voturi)    
      Numai PSD spune sa nu votam (Marţi, 8 ianuarie 2019, 11:32)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui iLiBERAL

      Deci, mergeti la vot!
    • +1 (1 vot)    
      contextul politic (Marţi, 8 ianuarie 2019, 11:52)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui iLiBERAL

      Mencken face afirmatia in contextul politic din Statele Unite ale vremurilor sale. Atunci cand ai 2 optiuni diametral opuse: una cea a iliberalismului anti european promovata de coalitia de la guvernare si cea pro civilizatie si anti coruptie promovata de USR si RO+, atunci trebuie sa mergi sa votezi. Chiar si atunci cand ambele optiuni sunt corupte, cum a fost in 2004, ce preferi, sa stai deoparte si un demagog ca Adrian Nastase sa ajunga presedinte pe viata sau sa votezi cu o coalitie, care nu a functionat, dar care a mai lasat tara sa respire?
  • +1 (1 vot)    
    Absolut irelevant! (Marţi, 8 ianuarie 2019, 10:36)

    iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator]

    Chiar daca sondajul at fi 100% corect si relevant, nu conteaza cota electorala ACUM, asteptati sa se faca Nunta Mileniului, care va dura trei zile si trei nopti, cu zece mii de invitati, transmisa in direct de Antena 3, unde o sa le catne Gutza, Salam si Adi!

    Dupa ce se insoara cu nepotica, si au cativa copii (eventual quadrupleti), sa vedeti cum va exploda cota electoral a lui Daddy!

    Iar Duamna Fierea de ce nu apare in sondaj?!
    • 0 (2 voturi)    
      Apare si d-na firea la un subsondaj intern pesede (Marţi, 8 ianuarie 2019, 11:34)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

      Sondajul s-a facut strict pe lideri de partid, ca eventuali candidati, cu exceptia lui Iohannis care n-are voie sa fie membru de partid.
      Intrebati cu cine ar vota pentru presedinte, votantii psd raspund firea sau altu, iar livache se uita de pe margine : 45% ar vota cu mama vrancioaia, un sfert dintre ei ar vota cu altcineva si doar 23% cu dragnea.
      Total 70% din votantii psd NU il vor pe dragnea presedinte.
      Deci pare ca doar conspiratia penalilor il mai tine la vedere.
      Doar asa, pentru pensie, ca bunica lui bula - de fapt ca sa se ascunda in spatele lui pana se da amnistia.
      • 0 (2 voturi)    
        interesant ipoteza! (Marţi, 8 ianuarie 2019, 11:37)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

        "de fapt ca sa se ascunda in spatele lui pana se da amnistia. "

        chiar asa?!

        parca incep sa simt in pic de compasiune pentru Daddy!
        • 0 (0 voturi)    
          Nu exagera! (Marţi, 8 ianuarie 2019, 13:45)

          Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

          -
          • +2 (2 voturi)    
            AM ZIS UN PIC! (Marţi, 8 ianuarie 2019, 14:07)

            iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

            adica, sarmanul om nu isi da seama ca este folosit, ca a fost scos in fata, si ca va fi imediat sacrificat, daca este nevoie - exact cum face el cu Docila si cu altii!
            • +1 (1 vot)    
              Nu trebuie (Marţi, 8 ianuarie 2019, 18:57)

              Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

              Am invatat de mult ca de prostii-raului nu trebuie sa-ti fie mila.
              Nu e chiar un inocent care "a fost scos in fata".
              S-a zbatut, a calcat pe cadavre (produse de el), ca sa iasa in fata. Si i s-a permis - tocmai pentru ca are rautatea pentru care nu trebuie sa avem vreun pic de mila sau compasiune. Indiferent ca mai sunt si altii vinovati pentru raul pe care el il face.
              Fiecare cu a lui...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version