Dragnea relansează ideea impozitului pe cifra de afaceri și cere Guvernului „măsuri serioase în ceea ce privește lăcomia bancară și evolutia ROBOR”

de Clarice Dinu     HotNews.ro
Duminică, 16 decembrie 2018, 20:17 Actualitate | Politic


Liviu Dragnea, la Consiliul Național
Foto: Captura video
Liviu Dragnea a lansat, duminică, de la tribuna Consiliului Național al PSD, o serie de atacuri în cascadă la adresa multinaționalelor, companiilor din energie, telefonie și a băncilor, vorbind, din nou, despre introducerea unui impozit pe cifra de afaceri.

„E nevoie de un Guvern, de o coaliție, care să le spună atât băncilor, cât și multinaționalelor din România, că și această țară are dreptul să ceară ca din profiturile uriașe pe care le fac aici, taxele să le plătească aici, nu în paradisuri fiscale sau în țările de origine, că banii îi fac aici, în România, cu români. (...) Eu le spun tuturor acestora că România nu e stat fără câini. Nu puten sta ca momâile să vedem cum ni se iau resursele (...) Eu cred că guvernul condus de dna Viorica Dăncilă nu mai trebuie să tolereze un asemenea comportament și de aici, de la tribuna Consiliului Național, vă cer să interveniți de urgență. Adică, în domeniile despre care am vorbit până acum, în energie, în gaze, în justiție, la jocurile de noroc, acum e impozit pe profit, dar ei n-au profit, uitați-vă la cifra de afaceri, totuși”, a spus Dragnea.

Șeful PSD a susținut că de la sistemul bancar toate țările așteaptă să facă profit, însă sprijinind economia.

„Dacă făceau profit sprijinind economia, era în regulă, dacă nu, eu zic că orice lăcomie, în orice domeniu, trebuie să fie ponderată. Sunt sigur că aveți suficiente metode, suficiente idei, ca foarte rapid să apară aceste măsuri. Poate chiar săptămâna asta, dl Teodorovici, dl Vâlcov, ești aici, coruptule? Dna Dăncilă puneti-i la treabă că sunt convins că o să facă treabă bună”, a spus Dragnea.

Declarațiile lui Dragnea despre multinaționale și companiile din energie:

„Cum să crezi în onestitatea unui mare lanț de hipermarketuri, care cu afaceri de miliarde declară profit de 0,5%. Te gândești, se chinuie de atâția ani de zile în țara asta și doar 0,5% profit? Și afli apoi că cumpără sticla de suc, nu din România unde se produce cu 0,9 lei, cumpără dintr-un paradis fiscal cu 2,20 lei și-l vinde cu 2,70. Dacă l-ar cumpăra cu 0,90 din România și l-ar vinde cu 2,70, proofitul s-ar impozita aici. (...) O multinațională din Energie, afaceri grele, are profit de 0,8 la mie, gânditi-vă cum se chinuie acești oameni, la afaceri de miliarde de euro la profit de 0,8 la mie. O fimă mare de telefonie, cu epoleți, afaceri între 3 și 4 miliarde, profitul raportat, uriaș, 1.500 de lei. Eu le spun tuturor acestora că România nu e stat fără câini. Nu puten sta ca momâile să vedem cum ni se iau resursele (...) Să vorbim despre prețul la gaz, gazele din subsolul României. Înțeleg că sub pretextul liberalizării, companiile din energie și al gazelor naturale intenționează să declanșeze alte creșteri de prețuri. Gazele sunt tot acolo, se extrag tot de acolo. (...) Nu vreau să le naționalizăm, vreau să instituim regulile corecte, cinstite. Eu cred că guvernul condus de dna Viorica Dăncilă nu mai trebuie să tolereze un asemenea comportament și de aici, de la tribuna Consiliului Național, vă cer să interveniți de urgență. Adică, în domeniile despre care am vorbit până acum, în energie, în gaze, în justiție, la jocurile de noroc, acum e impozit pe profit, dar ei n-au profit, uitați-vă la cifra de afaceri, totuși”

Declarațiile lui Dragnea despre bănci:

„De la sistemul bancar, țările așteaptă să facă profit, dar să facă profit sprijinind economia. Eu zic că Guvernul ar trebui să ia măsuri serioase în ceea ce privește lăcomia bancară și evolutia ROBOR. Pentru că noi suntem în situația în care noi ne uităm cu toții, ca un popor blând, cum se joacă marile bănci între ele și stabiliesc ele dobânda pe care trebuie să o plătească românul. (...)
Sistemul bancar nu sprijină economia. Avem cele mai mari diferențe între dobânzile la credite și depozite. (...) În schimb te întrebi pe ce fac profit, pe jocul cu ROBOR, pe care-l stabilesc. Dacă făceau profit sprijinind economia, era în regulă, dacă nu, eu zic că orice lăcomie, în orice domeniu, trebuie să fie ponderată. Sunt sigur că aveți suficiente metode, suficiente idei, ca foarte rapid să apară aceste măsuri. Poate chiar săptămâna asta, dl Teodorovici, dl Vâlcov, ești aici, coruptule? Dna Dăncilă puneti-i la treabă că sunt convins că o să facă treabă bună”.

















8328 vizualizari

  • +21 (35 voturi)    
    Hoțul DracNea (Duminică, 16 decembrie 2018, 20:32)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Această lepădătura e CEA MAI SINISTRA figura din 89 incoace. Multiplu penal, infractor, un TICALOS fara egal.
    • +11 (17 voturi)    
      ... (Luni, 17 decembrie 2018, 0:07)

      oareconteaza [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Stirea de mahala este de fapt ca infractorul sef doreste amnistie si gratiere. Restul face parte din manualul de manipulare ///.

      Daca ai rate la banca sunt convins ca ai niste sentimente cand se vorbeste de ROBOR dar sa asociezi un infractor cu o persoana care lupta cu saracia este cam departe atata timp cat coruptia domneste.
    • +10 (10 voturi)    
      mda (Luni, 17 decembrie 2018, 9:29)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      se vrea si livache un fel de robin hood

      care ia de la bogati si da la saraci...

      doar ca uita sa specifice ca bogatii sunt tot ei, bugetarii de lux care primesc si bani gramada, si mai fac si comisioane din spage si afaceri cu firme de partid
      • +7 (7 voturi)    
        corect (Luni, 17 decembrie 2018, 11:00)

        subcultura [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        In plus, Livache are cultura economica a unui bisnitar, de aia se bazeaza pe elucubratiile psihopatului de Valcov.

        Insa Livache si-a atins scopul, a deturnat atentia de la motiune si a mai uns a nspea ora posibilii votanti ai motiunii din interiorul PSD si mai si erodeaza din votantii asa-zisilor liberali de la ALDE.

        Pozeaza intr-un fel de Vadim Tudor, insa incult si cu cazier.
        • 0 (0 voturi)    
          De acord cu (Luni, 17 decembrie 2018, 15:03)

          paonipao [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

          Ceeace ai postat!

          Dragnea face ce stie mai bine...deturneaza atentia cu masuri populiste izvorate din mintea lui de jupan de Teleorman!

          Partidul lui a castigat alegerile cu un program care NU includea schimbarea impozitului pe profit cu impozitul pe cifra de afaceri si nici adoptarea unul cod penal si cod de procedura penala prin OUG, nici schimbarea legilor justitiei si nici atat o gratiere si o amnistie extinsa!

          Firmele fie ca sunt mici fie ca sunt multinationale cu cifre mari de afaceri au acelasi scop...obtinerea profitului!

          Statul poate interveni (prin institutiile sale) doar atunci cand considera ca legea nu a fost respectata!
          Sa vii sa spui ca tu stat castigi prea putin din impozitele puse de tine(si in urma regrementarilor fiscale pe care tot tu le-ai facut)este o prostie fara margini...iar noi ne-am obisnuit cu prostia si neprofesialismul guvernelor lu’ jupan Dragnea!
  • -33 (53 voturi)    
    pai (Duminică, 16 decembrie 2018, 20:33)

    cucuveauamov [utilizator]

    lacomie bancara? nu, nu se poate! acolo lucreaza tinerii frumosi si liberi, cu program de team building in Piata Vitoriei. Bancile ne vor binele, sunt institutii filantropice. Ce are Ciuma Rosie cu ele?
    • +20 (30 voturi)    
      Exact (Duminică, 16 decembrie 2018, 21:51)

      suedeza placuta [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Eu zic sa le nationalizeze. Dar de ce s-ar opri si la banci? Sa nationalizeze tot, oricum dupa aceea in 20-30 de ani statul va avea o industrie la fel de actuala si competitiva ca in anii 80. Statul - cel mai bun administrator - se stie doar.
      • -11 (29 voturi)    
        Industria nu mai exista azi. Ce competitivitate?! (Duminică, 16 decembrie 2018, 23:03)

        simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui suedeza placuta

        Se acreditează fals idea ca Romania de dinainte de 1989 avea o industrie înapoiată. Era cu vreo 10 ani în urma fata de cele mai dezvoltate state dar exista. 10 ani nu reprezinta o mare problema pentru ca trebuie așteptat pana se maturizează o tehnologie înainte de a o cumpăra.

        Acum industria nu mai exista. Importam aproape tot. Ce competitivitate este aia când tu nu produci aproape nimic?!
        • +10 (16 voturi)    
          Tu nu ai prins vremurile alea (Luni, 17 decembrie 2018, 2:04)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Ca ai sti ca 10 inseamna destul in sensul de a fi inapoi tehnologic.
          • -14 (20 voturi)    
            Cu 10 ani în urma tehnologic ești tocmai bine (Luni, 17 decembrie 2018, 3:47)

            simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

            O sa dau de exemplu telefonia mobila.

            A apărut la noi în 1997. Nu a fost bine deoarece aparatele erau foarte scumpe. Se ajunsese prin 1999 ca erai obligat sa ai un mobil deoarece altfel firmele la care doreai sa te angajezi sau unde lucrai nu aveau cum sa ia repede legătură cu tine și preferau oameni cu telefon portabil.

            Daca se introduceau celularele prin 2004 era mult mai bine. Tinerii absolvenți nu ar mai fi trebuit sa-și dea economiile realizate în 1-2 ani pe un mobil.
            • +9 (17 voturi)    
              Eu ma refeream la tehnologia din industri (Luni, 17 decembrie 2018, 6:03)

              Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

              Nu la mobile de cocalari. Automatizarile si robotizarile din Romania erau aproape inexistente, prin comparatie in fabricile de mobila de la noi taiai la fierastrau manual la altii erau linii automatizate care lucrau dupa programe de calculator. Alt exemplu, nici acum dupa 3 decade romanii nu prea au habar de foraj orizontal si geosteering. Pot continua...
              • -8 (18 voturi)    
                Făbricile de mobila erau automatizate (Luni, 17 decembrie 2018, 7:52)

                simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

                Am fost în atelier de tâmplărie înainte de 1985. Era unul modest într-un sat din Dolj. Aveau de toate: masa cu circular, masa cu rindea rotativa, ruter de tâmplărie, mașini de găurit și polizat; toate electrice. Nu tăia nimeni la ferestrău.

                Nu posedau mașini cu comanda numerica dar asta nu înseamnă ca făbricile mari nu erau dotate cu asa ceva.
                • +8 (16 voturi)    
                  erau pe naiba (Luni, 17 decembrie 2018, 8:52)

                  Aspus [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

                  aveau strunguri vechi de 50 de ani ce raschetau la milimetru. La milimetru!!!! cand peste tot in lumea tehnologizata se umbla cu sutimi de milimetru. Diferenta in tehnologia de calitate si rebut este ca intre 1mm si 0,89mm.
                • +4 (8 voturi)    
                  simplut (Luni, 17 decembrie 2018, 10:05)

                  Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

                  Taci dracului din gura, prostie.
                • +6 (8 voturi)    
                  Vorbești prostii și aiurești propagandistic (Luni, 17 decembrie 2018, 12:01)

                  Spiky [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

                  Am stat de vorbă cu un tip care a lucrat la PetroMidia, la rafinărie și era responsabil de niște calculatoare care teoretic ar fi trebuit să gestioneze procesul tehnologic de rafinare al petrolului.
                  Erau românești, CORAL parcă, dar nimeni nu avea curajul să le lase să facă ceea ce teoretic ar fi trebuit să facă.
                  Așa că stăteau bine mersi, mai calculau salariile și imprimau statele de plată și ATÂT!
                  Abia astăzi practic 90% din operatorii care supravegheau pe vremea aia procesele au dispărut, totul este pe calculator, și asta doar pentru că respectiva întreprindere s-a privatizat.
                  Încetează cu gogoșile propagandistice.
                  • -3 (7 voturi)    
                    PLC-uri nu Coral. Nu știți ce vorbiți. (Luni, 17 decembrie 2018, 12:47)

                    simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

                    Procesele industriale se controlează cu Automate Programabile (PLC) nu calculatoare Coral.

                    Coralul, ca și PC-urile de azi, nu era de timp real și ca urmare nu avea ce cauta la controlul unei rafinării.

                    Existau PLC-uri în Romania, se foloseau în industrie.
                    • +1 (3 voturi)    
                      . (Luni, 17 decembrie 2018, 13:31)

                      Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

                      Supervizarea si management-ul proceselor nu le faci cu PLC-uri.
                      SCADA systems sau DCS.
                      Coral probabil ca ar fi trebuit sa fie in rolul asta.
                    • +1 (1 vot)    
                      M-a invitat în sala calculatoarelor (Miercuri, 19 decembrie 2018, 7:21)

                      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

                      Erau acolo bine mersi, în spatele sălii de comandă și control (uman, operatorii chimiști).
                      Confunzi automatizarea cu CAM - Computer Aided Manufacturing. Într-un fel, dacă ar fi mers, România ar fi fost printre primele țări cu producție industrială asistată de calculator.
            • +1 (3 voturi)    
              simplu (Luni, 17 decembrie 2018, 10:04)

              Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

              Repet. Nu esti "simplut, esti chiar prost. Altfel n-ai bate campii.
            • +2 (2 voturi)    
              Nuci si alune (Luni, 17 decembrie 2018, 14:40)

              suedeza placuta [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

              Ia gandeste-te la telefonia fixa de inainte de 1989: hai sa ti-o reamintesc - luni de zile asteptare la instalarea unui post telefonic si ... acum bomba ... cabluri de aluminiu!

              Bunica avea in casa cabluri de aluminiu trase de la switch. Stii ce bine se face pe aluminiu upgrade la ISDN sau DSL?
        • +2 (4 voturi)    
          simplut (Luni, 17 decembrie 2018, 10:02)

          Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Simplex, esti cam "simplut"la minte, daca nu prost de-abinelea...
        • +5 (7 voturi)    
          Toarșu Sfânta SImplitate (Luni, 17 decembrie 2018, 11:56)

          Spiky [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Ca să nu-țispun Sfânta prostie, România era înapoiată tehnologic nu cu 10, ci cu 30 de ani. Aparența de doar 10 ani era dată de importul de tehnologie occidentală LA MÂNA A DOUA!
          Dacia se producea, la momentul în care România a preluat tehnologia, în 19 țări! ROMBAC-ul era un știft de avion, care a dispărut rapid din peisaj.
          La momentul Revoluției, existau poate 10 întreprinderi care să poată intra într-o RELATIVĂ competiție, bazată exclusiv pe prețurile mici, cu industria occidentală. La acestea se puteau adăuga încă maxim 100 care, cu retehnologizare prin asocierea cu firmele occidentale, ar fi putut intra în piață. Restul erau întreprinderi falimentare de facto - doar sistemul antieconomic comunist ascundea faptul.
          Și vine Revoluția. Și fraierii ca matale îl votează pe Iliescu și FSN-PDSR-PSD. Ce au făcut acești eminenți economiști ai țării? Au pus minerii (apropo, la o mie de lei producție marfă cărbune, pierderea era de 1500 lei, pe vremea lui Ceașcă!!!), să facă autostrăzi, ca pe vremea brigăzilor de tineret Bumbești-Livezeni? NU, ei au pus minerii să spargă capetele intelectualilor, pentru că dacă omori intelectualii, Knowledge Based Economy, economia modernă care pe atunci abia apărea, cea Bazată pe Cunoaștere, era înăbușită în fașă!
          Escrocii din FSN-PDSR-PSD pun placa cu protecția socială, dar această protecție are o taxă mafiotă pe care o plătește întreaga societate, și cei inteligenți nu mai sunt dispuși să o facă - de asta pleacă toți din țară, de or să rămână doar escrocii PCR-FSN-PDSR-PSD și fraierii care le cântă în strună.
          PSD este un partid trădător de țară care a distrus România prin forțarea intelectualității să emigreze - pentru ca să rămână toți trepădușii în universități și să prostească țara, după programul Stellenbosch.
          • +1 (1 vot)    
            You nailed it (Luni, 17 decembrie 2018, 20:29)

            suedeza placuta [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

            Cand esti prins in valtoarea istoriei, greu o vezi clar. Cand insa nu te mai afecteaza, devine limpede. Da, nu stim niste detalii insa 95% poate fi explicat simplu. Revolutia este momentul in care o clica a inlaturat-o pe alta si a pus mana pe putere. Asta e tot.
        • +6 (6 voturi)    
          Iată programul pe care îl sprijini matale (Luni, 17 decembrie 2018, 11:57)

          Spiky [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Adevăratul program al PCR-PSD, de distrugere a României:
          „Distrugerea oricărei națiuni nu necesită bombe atomice sau rachete balistice intercontinentale. Trebuie doar scăderea calității învățământului și permisiunea fraudei la examenele studenților.

          Pacienții mor în mâinile unor asemenea medici.

          Clădirile se prăbușesc, fiind construite de asemenea ingineri.

          Banii se pierd în mâinile unor asemenea economiști.

          Dreptatea se evaporă în mâinile unor asemenea judecători.

          Crahul învățământului este crahul națiunii.”
        • +2 (2 voturi)    
          Yeah, sure (Luni, 17 decembrie 2018, 14:37)

          suedeza placuta [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Compara tu un HC facut la Electronica cu un Apple facut in California. Dar stai, am uitat: HCul era facut in anii 90 in timp ce Macintoshul era facut in 1984.

          Rezumat: indusrtia romaneasca a ajuns necompetitiva chiar si DUPA ce statul roman a nationalizat (deci a avut gratis) cam tot ce facusera industriasii inainte. Da, asta e diferenta.
    • +18 (22 voturi)    
      Da, bai, /// (Duminică, 16 decembrie 2018, 21:57)

      omezu [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Ca doar n-om fi toti asistati social sau bugetari ca tine. Ca sa aveti de unde fura, cineva trebuie sa si munceasca!
    • +8 (12 voturi)    
      Pai sa le-nchida si sa le dea afara (Duminică, 16 decembrie 2018, 22:41)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Mama lor de investitori care ne-ncurca noua viatza.
      Astia vor sa ne traga la fund odata cu ei.
      Doar ca ei au miliarde in Brazilia pe cand noi o sa murim de foame.
    • +6 (10 voturi)    
      Daca (Duminică, 16 decembrie 2018, 23:22)

      PlutoniumBoy [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      dragnea va face treaba cu impozitul pe cifra de afaceri, cucuveauo, poti sa-ti strangi copeicile si sa le investesti in euro, vei avea nevoie la anul cand vei fi imigrant economic, cot la cot cu sirieni, somalezii si afganii. Nu d-aia, dar calauzele cer 5000 de euro pe cap de imigrant.
    • +6 (8 voturi)    
      bat u esti peat... (Luni, 17 decembrie 2018, 8:48)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      a scuze esti prea prost ca sa pricepi ca lucrurile astea nu le stabileste banca interna si toata "lacomia bancara" depinde de MAXURILE gUVERNUUI!!!
      cu alte cuvinte pSD e de vine pentru ce "fac bancile"
    • +12 (12 voturi)    
      Serios (Luni, 17 decembrie 2018, 9:45)

      vali_s [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Sa te vad ce te faci cand se retrag 2-3 banci de pe piata, doar inchid sucursalele, banii dati in creditie ii recupereaza, nu ai nevoie de mai mult de 100-200 angajati.
      La o retea de 400 de agentii cu angajati in medie sa zicem un numar de 5, plus firme de paza servicii, etx care mai sunt 2-3 guri de hranit, sa zicem o medie de 7 angajati pe care ii tine in spate o agentie.
      400*7=2800 doar agentii nu vb de toti angajatii care probabil sunt cam 4000.
      Sa zicem ca maine inchide tot, ia o pauza si lasa in strada 3000 de angajati, este simplu sa treci din contabilitate de la profit la pierdere si sa ai motiv sa ii dai pe toti afara.
      Probabil tu, sustinator P$D, un sarantoc, fara studii, care nu aspiri mai sus de postul de casier, paznic sau sofer, iti zici in mintea ta ingusta, pai si ce ma doare pe mine de toti nemernicii aia care castiga o caruta de bani, nu ma afecteaza(pe ideea tipic romaneasca, sa moara capra vecinului).
      Doar ca maine, acei angajati depun un cv la firma unde esti angajat, ghici pe cine o sa aleaga conducerea intre unul care stie doar sa conduca masina si altul care conduce masina, mai leaga 2-3 vorbe despre vanzari, poate sa faca si niste situatii financiare sau sa completeze niste hartii/formulare, plus ca este sofer si este dispus la mai multe sacrificii pt. un job decat tu care deja ai intrat in rutina, brusc patronuol tau are de unde sa aleaga.
      Poc, uite cum ti-ai pierdut locul de munca, ca deh, pana acum patronul trebuia sa te inghita pentru ca altii mai pregatiti nu existau disponibili, dar brusc, datorita liderului tau maret, cel care numai la neajunsurile si la nevoiele oamenilor de rand, cinstiti si muncitori, cel care ""se lupta cu corptia" sii i vrea "inchisi" pe toti infractorii.
      Nu in capitalism si in multinationale o sa loveasca, o sa te afecteze direct pe tine, omul obisnuit, care pana acum nu te interesa foarte mult politica, erai cuprins de grijile vietii, de cum sa-ti platesti facturile.
      Implicatiile sunt mault mai mari ........
    • +7 (7 voturi)    
      Ce papagal (Luni, 17 decembrie 2018, 9:53)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Asta e tehnica comunista. Problema sunt bancile nu faptul ca astia n-au pus o piatra pentru un spital sau autostrada de cand au venit la putere.
    • +4 (4 voturi)    
      plata (Luni, 17 decembrie 2018, 10:01)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Macar esti bine platit pentru prostiile pe care le insiri, creer de cucuvea?
  • +10 (22 voturi)    
    BAI LOAZA! (Duminică, 16 decembrie 2018, 20:38)

    schroedinger [utilizator]

    Pai nu toata lumea primeste spaga!
    Apoi, in UE, exista tratatul de nedubla impunere si de asemenea, poi sa-ti alegi locul unde doresti sa platesti impozitul pe profit!
    Ti se iau resursele! Pai bai /, l-ai intrebat pe unu'pe numele sau, Adrian Nastase cum este cu resursele astea?!
    Imbecilule!
  • +19 (25 voturi)    
    Robor si Soros sunt de vina (Duminică, 16 decembrie 2018, 20:46)

    banel [utilizator]

    Eu zic sa-i prindeti si sa-i bagati la racoare, mama lor de hoti.
  • -14 (34 voturi)    
    Aici Dragnea are dreptate (Duminică, 16 decembrie 2018, 21:05)

    Nyk1 [utilizator]

    Chiar dacă în rest o mai ia pe arătură.
    • +10 (14 voturi)    
      Tipic (Duminică, 16 decembrie 2018, 22:51)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Votacul PSD are memoria scurta, ati uitat cand a urcat ROBOR ca la balamuc? Cand PSD a obligat toate companiile de stat sa nu mai tina profitul in banci si sa il vireze la buget sa poate sa cheltuie PSD-ul cum vrea!!!!

      Cand depozitele in banci au scazut, ghici ce ! ROBOR a crescut ca asa functioneaza piata financiar bancara ... chiar daca PSD-ul habar nu are de asta.
    • +8 (12 voturi)    
      copronimul dragnea este un tampit (Luni, 17 decembrie 2018, 0:22)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      smenar si smecher, si atat.
      dreptatea lui e ca aia a aluia de executa oameni: v-am spus io ca securea asta se va toci
      la focul gheenei cu el.
    • +6 (6 voturi)    
      aiurea (Luni, 17 decembrie 2018, 10:08)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Bate campii. Toata gargara asta tine la prosti...
  • +11 (23 voturi)    
    Inca un Nicolae cu paranoie ! (Duminică, 16 decembrie 2018, 21:07)

    Plagarus [utilizator]

    De data asta puscaria-l anima pe DLN-interlopul din politica de guvernare psdista.
    • +14 (24 voturi)    
      Se vede disperarea lui Dragnea (Duminică, 16 decembrie 2018, 21:18)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Promite tot si vine cu cel mai ridicol fake news. Simte ca i se apropie sfarsitul.
  • +13 (23 voturi)    
    Iliberalismul a aparut si pe la noi (Duminică, 16 decembrie 2018, 21:11)

    ipolitic [utilizator]

    promovat de Dragnea cel iliber.
    "Adică, în domeniile despre care am vorbit până acum, în energie, în gaze, în justiție, la jocurile de noroc, acum e impozit pe profit..."
    In justitie. Profit.
    Tulburare obsesiv-compulsiva?
  • +11 (19 voturi)    
    A mai fost unu in Venezuela (Duminică, 16 decembrie 2018, 21:54)

    Gabi65 [utilizator]

    care tot la fel a procedat si acum dintr-o tara cu cel mai ridicat nivel de trai din America de Sud, locuitorii au ajuns muritori de foame. Dar macar au satisfactia ca fac manevre militare cu rusii :) !
    • +2 (2 voturi)    
      . (Luni, 17 decembrie 2018, 13:37)

      Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui Gabi65

      Manevre? Au venit aia cu 2 TU-160 bombardiere nucleare (din vreo 11 care mai functioneaza) si le-au dat niste machete ale avioanelor pilotilor din Venezuela.
      Iar pilotii din Venezuela se uitau la machete si se intrebau in cat tmp le-ar putea digera daca le mesteca bine.
  • +10 (18 voturi)    
    Bravo, Daddy! (Duminică, 16 decembrie 2018, 21:56)

    complet_ret [utilizator]

    Era nevoie de muult sa se faca asta!

    Au trecut ani buni de cand Irina Log-in cerut sa fie arestat RASDAQ, si nu s-a facut nimic. Macar acum sa se ia masuri!

    Moarte criminalului soroshist ROBOR!
  • +10 (14 voturi)    
    Inteligentia PSD (Duminică, 16 decembrie 2018, 22:43)

    Isobar [utilizator]

    ""Sunt sigur că aveți suficiente metode, suficiente idei, ca foarte rapid să apară aceste măsuri.
    Poate chiar săptămâna asta, dl Teodorovici, dl Vâlcov, ești aici, coruptule? Dna Dăncilă puneti-i la treabă că sunt convins că o să facă"
    TREABA MARE !!!
  • -10 (20 voturi)    
    CHIAR ARE DREPTATE (Duminică, 16 decembrie 2018, 22:47)

    credinciosul [utilizator]

    nici cand are dreptate mustaciosul,voi parca puneti placa cu daddy!exact in aceste sectoare unde ar trebui sa fi incasat sume imense de a lungul anilor acesti guvernati inpompetentispre hoti aci il numesc inclusiv pe ciolos nu au facut nimi.in 2006 am cumparat un ford focus cu o suma si cand m-am uitat pe declaratia vamala era importata de firma lui tiria din nicosia iar pretul la care am cumparat masina era mai mic decat pretul din declaratia vamala de import din cipru.acum vad ca tiriac are peste un miliard dr euro iar statul roman a luat imp pe dsalarii si cladiri si pe restul o p...a
    • +6 (6 voturi)    
      esti tare credinciosule (Luni, 17 decembrie 2018, 10:22)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui credinciosul

      Va sa zica Tiriac ti-a vandut o masina in pierdere si a a facut avere? Pai sa-l punem Prim-Ministru/Presedinte/ sef la CCR, sef la Curtea de conturi.
      PS - va dati seama cam la ce nivel economic gandesc votantii lui Dragnea?
  • +8 (10 voturi)    
    Asta ne crede timpiti? (Duminică, 16 decembrie 2018, 23:37)

    n.dumiritu [utilizator]

    Se preface ca se zborseste la companiile de energie si telefonie, exact alea care sint casieriile cele mai importante ale guvernului, prin TVA si accize? De unde altundeva vin mai sigur si mai consistent sume la buget? Si atunci, de ce face circul asta?
    • +6 (8 voturi)    
      de diabolic ce este (Luni, 17 decembrie 2018, 0:23)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui n.dumiritu

      stai sa vezi lagarele.
    • +7 (9 voturi)    
      Pt ca psd pune tara pe chituci (Luni, 17 decembrie 2018, 6:14)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui n.dumiritu

      Si au nevoie de un tzap, ispasitor....strainii si agenturile
  • +7 (9 voturi)    
    Eu, spagarul de diliorman (Luni, 17 decembrie 2018, 0:20)

    ruskimushki [utilizator]

    zic multe prostovanilor care se holbeaza-n gura mea.
  • +4 (6 voturi)    
    S-a reincarnat Nicolae (Ceausescu) ! (Luni, 17 decembrie 2018, 1:24)

    deval [utilizator]

    De asta data insa pe fata vor sa fure nestingheriti . Asta e visul lor de aur, de pe vremea lui Nascase !
    Desi au facut Congresul XV, partidul nu poate impune nimic Guvernului, nici Parlamentului.(Teoretic !) Guvernul s-a angajat la un program in care nu scrie mai nimic despre justitie cu atat mai putin , nu scrie amnistie si gratiere !!
    10 ani sau chiar 3 ani, inseamna ''rest de pedeapsa" ?!
    Pe mafiot, pe paradita Cosma e normal sa nu-i mai intereseze alegerile urmatoare, dar pare ca nici restul haitei nu e interesata ! Oare se gandesc sa se verse toti in Alge si Pro ?
  • +10 (10 voturi)    
    ce sinistru (Luni, 17 decembrie 2018, 6:55)

    toxx [utilizator]

    pai daca n-au drumuri sa transporte sucul, n-au fisc stabil, n-au autostrazi sa trimita sucul repede in moldova sau pe valea oltului in sud, si exemplele ar putea continua.(deja daca vorbim de jegul din spitale si scoli, e mainstream). NIci eu n-as declara tot profitul in conditiile astea.

    Da-i tare si pe multinationale, sa plece dracului toate odata, sa vedem de unde mai platesti pomenile spagile si pensiile plus furaciunea. asa se izolase si ceausescu. dar pana cade asta, ne ducem cu totii in prapastie, nenorocitul vrea sa ia toata tara cu el.

    Si nu va imbatati cu apa rece, oricine iese in 2020 va avea o misiune grea spre imposibila sa redreseze intr-un mandat ce au distrus astia din 2012 incoace. In 2020 daca vreti alta Romanie, trebuie ca partidele noi sa fie votate masiv, fara a ajunge cu majoritate fragila in Parlament. E timpul sa scapam de fosilele comuniste, lasati oamenii tineri cu alte mentalitati sa schimbe tara.
  • -6 (12 voturi)    
    Sa nu ne pierdem cu logica totusi.... (Luni, 17 decembrie 2018, 9:33)

    Marionette [utilizator]

    Acum sunt complet de acord ca Dragnea este un extremist radicalizat pus pe distrugerea justitiei si a Romaniei. Insa sa nu amestecam oalele. Daca Dragnea e nenorocit nu inseamna ca cine sustine ca multinationalele in lume si in UE si in Romania ar trebui sa plateasca onest niste taxe este nenorocit. Sau ca ideea ca multinationalele sa plateasca taxe este o idee extremista si comunista.
    Actualmente sunt firme mici in Romania care platesc taxa pe cifra de afaceri. De ce ala care castiga 2000 de lei sa dea 1000 lei statului si ala care face 5 miliarde de euro nu da nimic ca e pe pierdere de 20 de ani?
    Problema multinationalelor care nu platesc taxe este o problema REALA, in lume, UE se lupta sa reuseasca cumva sa le puna capastru, nu trebuie bagatelizata doar pentru ca a amintit-o Dragnea.
    Remarc cum cei de pe HN care sareau de c*r in sus cum este posibil ca un restaurant sa aiba 5 lei pe plus in casa si ca e bine sa fie desfiintat de ANAF pentru asta , care la fel faceau spume ca 5 oameni au mancat salata boeuf de la un Kaufland unde se stricase un frigider si se degradase maioneza si au facut clientii diaree, ca ciumatii erau pe HN "sa se verifice la sange si sa se amendeze si sa se inchida", la fel unii au mers acum vreo 3 ani la o pensiune si mancarea le-a dat diaree oaspetilor, reactiile erau "sa se verifice dom'le la sange toate hotelurile si unitatile de turism si sa se inchida cat mai multe".
    Acum constat insa dublul standard. Ba chiar mai mult decat atat. Pentru ca amaratul care avea pensiunea nu si-a propus ca filozofie de afacere sa-si cufureasca toti clientii, s-a intamplat si regreta el mai mult decat cei care au avut asa ceva pentru publicitatea negativa, mai ales acum cu reviewurile online. Dar multinationalele organizat , premeditat nu platesc taxe practic deloc, prin practici ce tin de infractori, vand produse supraevaluate in state fara taxe, dau salarii in paradisuri fiscale, etc,
    NImeni frate nu face spume acum. Esti rau daca le ceri bani!
    • +4 (6 voturi)    
      Acele multinationale (Luni, 17 decembrie 2018, 11:16)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      in general respecta legea si platesc armate de contabili, juristi, pentru a fi aliniati legislatiei locale. Din experienta mea de IT-ist trecut atat pe la firme romanesti cat si multinationale, multinationalele erau cele mai corecte. In timp ce patronul roman iti propunea aproape invariabil macar o parte din salariu "la negru", in multinationale nici vorba de asa ceva, chiar daca voiai tu. Asta e ce stiu eu, dar tanti Veta din Cucuietii din Deal, habar nu are si pune botul la Dragnea.

      Daca legea ofera portite, gen PFA, offshore, etc, e de vina legea, nu trebuie data vina pe multinationale. Tot din cunostinte sigure, afaceristi multimilionari romani gen Urdareanu au toata averea circulata prin offshore, desi s-au aflat la putere si puteau sa schimbe cate ceva. Ei insa nu vor scoate niciodata aceasta "facilitate" de care profita din plin de portite.

      Eu numesc acest lucru nazism. Hitler s-a indreptat impotriva evreilor. Daca evreii faceau nasoale, cum zicea el, intr-un stat de drept, fiind la putere, putea rezolva prin legi care se aplica tuturor. Nu poti da legi impotriva evreilor sau unei minoritati. Trebuie sa ataci practicile, nu oamenii. Adica ce fac evreii nasol ? Aunci dai o lege impotriva chestiilor astora, nu impotriva oamenilor. Daca multinationalele practica chestii nasoale, da o lege care se aplica pentru toate firmele. Dar ce sa vezi, cum si-ar mai duce Herr Livache "profitul" in Brazilia ? Nu o sa vedeti asa ceva.

      Apoi acele firme multinationale aleg sa vina in Romania, nu Bulgaria, Ungaria, etc. dupa niste calcule destul de minutioase. Daca le schimbi regulile la 2-3 ani, s-ar putea sa plece si Romania sa ajunga sa arate ca un Vaslui. Sau Teleorman.

      Inca o data, hotii striga "hotii".
      • -3 (5 voturi)    
        Mai, eu sunt de acord ca Dragnea e hot. (Luni, 17 decembrie 2018, 12:20)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Dar asta nu inseamna ca multinationalele care platesc 10.000 Euro pe an impozit pe profit in intreaga UE sunt ingerasi nevinovati.
        Ce am eu cu acest articol este ca pune ideea taxarii decente a multinationalelor pe acelasi nivel al absurditatii cu ideea de a acapara justitia de exemplu.
        Referitor la multinationale, da, din experienta ta au fost corecte, si exact aici este cheia, daca te duceai ca IT-st sa intrebi ce profit face firma cred ca te biciuiau aia de la departamentul economic, apoi te spanzurau, te injunghiau si in final iti dadeau foc. Adica, tu n-au nici o experienta cu dedesupturile firmei mari. Tu esti o rotita si tie ti se da salariu, ti se da un fluturas, si faci anual o verificare medicala de rahat. Tu atat stii. Nu stii daca impozitul pe profit e platit sau nu. Dar uite ca stiu state europene. Mari societati multinationale platesc cateva zeci de mii de euro pe an profit pe toata UE.
        Tu esti de acord sa fie exploatate portitele atunci cand le gasesc avocatii, dar daca se gaseste o modalitate sa se inchida portita esti primul indigat ca se incearca asa ceva.
        Concluzia ma duce fie ca ai dublu standard si nu vezi ca il ai fie vezi ca il ai si puri si simplu dezinformezi.
        • -1 (3 voturi)    
          mai omule, obsesia cu impozitul pe profit (Luni, 17 decembrie 2018, 14:31)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

          e specifica comunistoizilor.
          De aceea in cazul impozitarii muncii uita mereu sa mentioneze cas si cassm care fac munca sa fiu supra-impozitata in tara noastra, iar in cazul firmelor uita sa mentioneze TVA-ul, taxele pe salarii si multe alte taxe legale si para legale pe care trebuie sa le plateasca o firma.
          Mai sus ii plangeai de mila unei pensiuni care a uitat frigiderul inchis dar uiti sa spui de evaziunea fiscala in domeniu. TVA-ul e 19% iar baza de impozitare e mai larga decat cea a impozitului pe profit.
          Povestea cu multinationalele e una mare, inclusiv americanii si europenii se plang de chestia asta deci faptul ca vine Dragnea si o pune alaturi de problemele lui penale este o pura mascarada.
          Si nu inteleg ce la impiedicat sa legifereze pe tema asta? L-a oprit Johannis? Timmermans? USR-ul?
    • +5 (5 voturi)    
      Trezește-te, frate! (Luni, 17 decembrie 2018, 12:12)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Multinaționalele și băncile profită de LEGILE PROASTE date de PCR-PSD, care nu are habar nici de lege (sunt urmașii nelegiuților din PCR) și nici de economie (un exemplu: Ponta dă supraacciză de 7% la combustibil, marii transportatori alimentează în străinătate, pe la granițe - Bulgaria, Ungaria, Serbia, și ghici ce? Pierdere de 100 milioane euro la buget!).
      Nu poți acuza băncile și multinaționalele că profită de legile proaste pe care le dă PCR-PSD-ul pentru ca să poată fura. Ei ar vrea să aibă monopol pe furt, dar dacă dau legi de furăciune, profită oricine, nu doar ei.....
      • 0 (0 voturi)    
        Dar nu le acuz. (Luni, 17 decembrie 2018, 14:17)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

        Eu doar sunt stupefiat de alaturarea ideei de taxare decenta a multinationalelor cu Dragnea. Problema este discutata (degeaba) si in cadrul UE, deci nu este absurda. Daca si multinationalele platesc taxe nu este o nebunie. Sau hai si IMM-urile sa nu mai plateasca taxe. Isi platesc doar salariatii si restul este al lor.
        • +1 (1 vot)    
          Ultima idee este rezonabilă, în anumite limite (Joi, 20 decembrie 2018, 15:48)

          Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

          Multe IMM-uri nu au capacitatea financiară sau contabilă de a jongla cu jungla fiscală a unei țări - nu vorbim de România, aici este o pădure tropicală impenetrabilă.
          Taxarea multinaționalelor nu se poate face decât pe plan global - o înțelegere la nivel ONU, pentru că ele își pot muta în ultimă instanță afacerile oriunde pot practica cele mai mici salarii.
  • -1 (1 vot)    
    Trebuie starpita evaziunea prin plata cu carduri. (Luni, 17 decembrie 2018, 18:10)

    elysyum [utilizator]

    JOCURILE DE NOROC.trebuiau desfiintate ca in SUEDIA si ITALIA... si doar loteria de stat sa ramana
    CASELE DE PARIURI plata numai cu cardul...
    La jocurile de noroc e cea mai mare evaziune...unii au sifonat miliarde manarind contoarele si cititoarele la pacanele .
    Acum noua evaziune este la automatele de cafea si bauturi si spalatoriile automate ce aceepta bancnote ce ar trebui sa functioneze numai cu carduri bancare deoarece la unii se manaresc contoarele si se dau inapoi si se reseteaza pt a face evaziune.Staul este incalecat de gangsteri ai evaziunii.
    LA TOATE Engrosurile din ROMANIA AR TREBUI INTRODUSE DOAR PLATA CU CARDUL pt societati comerciale si persoane fizice. La fel si la toate pensiunile hotelurile, magazine de piese auto si service-uri cat si cabinete medicale private.
    • 0 (0 voturi)    
      Cardurile sunt un produs privat. (Luni, 17 decembrie 2018, 18:56)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui elysyum

      Eu propun sa starpim evaziunea mancand pizza. De la un restaurant anume. Tot un produs, tot privat.
  • +1 (1 vot)    
    Doamna (Luni, 17 decembrie 2018, 19:43)

    savatuf [utilizator]

    Clarice pentru informarea dumneavoastra chit ca probabil nu veti publica comentariul...exista o directiva europeana generata de atitudinea evazionista a companiilor americane gen FB care prevede impozitarea acolo unde s-a produs profitul . Ignorarea adevarului ,chiar daca e exprimat de dragnea, este contraproductiv in primul rand pt noi ca tara si nu tine de o atitudine potrivnica corporatiilor care o stiu si curcile cum eludeaza fiscul.
  • 0 (0 voturi)    
    noaptea mintii (Marţi, 8 ianuarie 2019, 19:18)

    europa.trezestete [utilizator]

    Cum se vor raporta la ROBOR3
    - vor face o medie ponderata sau aritmetica anuala a ROBOR3?
    -se va lua in considerare varfurile ROBOR3 dintr-un an si cand trece de un palier pac a ajuns la valoarea de impozitare ?

    Apropo ORLANDO TEODOROVICI e roman ? Caci nu mi se pare dupa nume. Este cu familia de 600 de ani pe aici caci macar IOHANNIS stie de candai lui au venit.Poate e mai roman decat noi ceilalti.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version