Cioloș și Barna au discutat despre posibilitatea de a candida pe liste comune la europarlamentare  

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 21 octombrie 2018, 15:40 Actualitate | Politic


Dan Barna, Mihai Politeanu si Dacian Ciolos in Piata Universitatii
Foto: Facebook / Dan Barna
Președintele USR, Dan Barna, și fostul premier Dacian Cioloș au vorbit despre posibilitatea ca cele două partide să candideze pe liste comune la alegerile europarlamentare din 2019, însă discuțiile nu s-au concretizat cu o decizie în acest sens, transmite Mediafax.

"Da, am avut o discuție (cu Dacian Cioloș - n.r.). Am discutat despre posibilitățile de colaborare din perioada următoare, evident și despre europarlamentare, care este obiectivul politic electoral viitor. Când discuțiile vor ajunge la o hotărâre, vă vom anunța", a declarat duminică Barna.

Întrebat dacă USR va participa sigur la alegerile pentru Parlamentul European și câte mandate speră să obțină, liderul Uniunii a răspuns: "Nu știu, asta vedeți și dvs. din procentele pe care le avem. În sondaje, vorbesc pentru USR, suntem undeva în jur de 10-12%, deci între 3-4-5 locuri posibile” . (...) O să măsurăm în perioada următoare și o să vedem (câte mandate ar putea obține dacă USR și MRÎ vor candida pe liste comune - n.r.)".

Discuțiile între cei doi au fost confirmate și de fostul premier tehnocrat și fondator al Mișcării România Împreună, Dacian Cioloș.

"Discuțiile noastre sunt frecvente. Și formale, Și informale. Studiem modalități de colaborare. În niciun caz fuziune. Luăm în calcul, dar nu am decis încă (întrebat de candidaturi pe liste comune la europarlamentare - n.r.)", a spus Cioloș, duminică, pentru Mediafax.

Chestionat despre posibilitatea susținerii candidaturii sale la alegerile prezidențiale, Cioloș a replicat: "Nu am discutat despre asta (cu Dan Barna - n.r.)".

Deputatul USR Claudiu Năsui spunea, sâmbătă, că este inevitabilă fuziunea între partidul fostului premier Dacian Cioloș, Mișcarea România Împreună (MRÎ) și USR. În opinia acestuia, cele două partide ar trebui să candideze pe liste comune la alegerile europarlamentare.

Fondatorul Mișcării România Împreună (RO+), Dacian Cioloș, a afirmat marți, la Iași, că nu exclude o candidatură la alegerile prezidențiale din 2019, dar a dat de înțeles că încă nu a luat o hotărâre în acest sens și că nu și-ar dori, printr-o astfel de decizie, să fragmenteze și mai mult Opoziția.

"Sunt gata să candidez, nu mi-e teamă de lucrul acesta, dar o să o fac doar în măsura în care o să consider că lucrul acesta poate să ajute la câștigarea alegerilor de către forțele politice care vor să ducă România înspre modernizare", a spus Cioloș, potrivit site-ului MRÎ.


















2471 vizualizari

  • -8 (26 voturi)    
    Lck Presedinte (Duminică, 21 octombrie 2018, 15:51)

    un domn [utilizator]

    Altfel nu au sanse
    • -1 (21 voturi)    
      Lck va fi presedinte... (Duminică, 21 octombrie 2018, 17:25)

      I-liberal [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      ... cind vei fi tu Imparatul Japoniei.
  • +23 (33 voturi)    
    !!!! (Duminică, 21 octombrie 2018, 15:56)

    nlln [utilizator]

    Sper sa treaca peste orgoliile marunte( de inteles , toti suntem oameni).
    Sper sa candideze pe aceleasi liste, sper sa sustina acelasi candidat la prezidentiale.

    Este necesara o solutie pe termen foarte scurt (2019) si scurt ( 2020).Pe termen lung...au timp sa se gandeasca.

    Nu vor invinge actuala coalitie prin candidaturi separate.
    In ce priveste PNL-ul..acest partid zburda zglobiu pe un drum fara intoarcere( cel al pieirii).
    • +2 (14 voturi)    
      Termenul "lung" e 2022 ? (Duminică, 21 octombrie 2018, 16:41)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      Lasand gluma la o parte trebuie spus ca aceste doua partide nu vor avea dificultati in a se alia iar in ceea ce priveste fuziunea, trebuiesc "rezolvate" doar cateva orgolii !

      In ceea cepriveste PNL, acest partid trebuie sa reprezinte "solutia imorala" cu ajutorul careia sa fie invins PSD.

      PS. Dar PNL nu trebuie sa stie asta ! :))
      • -4 (20 voturi)    
        Pentru Supravietuire (Duminică, 21 octombrie 2018, 16:51)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        P$D va fuziona cu PNL, Noua "formatiune " se va numai Partidul Neo Libertin Social Democrat
      • -2 (14 voturi)    
        De ce sa se alieze? (Duminică, 21 octombrie 2018, 18:17)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        USR este si un partid care sustine mai accentuat decat alte partide drepturile civile ale comunitatii LGBT.
        Romania Impreuna nu pune accent pe asta, ceea ce il face un partid diferit.
        Cel mai bine sa se faca o Alianta Electorala:

        USR - Ro Impreuna

        Deputatul USR Claudiu Năsui este un tantalau mare daca tot face declaratii despre ,,unirea inevitabila" a celor 2 partide.
        • -8 (16 voturi)    
          La usere Majoritatea Sunt (Duminică, 21 octombrie 2018, 19:14)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          Tantalai politic
        • +2 (20 voturi)    
          Au in comun un lucru important (Duminică, 21 octombrie 2018, 20:33)

          2087 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          Sunt alcatuite din oameni cinstiti, spre deosebire de PSD, PNL, ALDE, UDMR, Pro Romania etc.
          • -4 (4 voturi)    
            sunt cinstiti pentru ca (Luni, 22 octombrie 2018, 10:58)

            AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui 2087

            nu au fost inca luati la puricat.. n-or fi mers si ei macar o data fara bilet?
            A ajuns opozitia sa fie reprezentata de 2 unguri, dintre care unul liderul uniunii sodomistilor din Romania.
      • -3 (5 voturi)    
        Orgolii? (Duminică, 21 octombrie 2018, 23:38)

        amicugri [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Nu exista nici un orgoliu la manevra asta. Asta a fost scenariul de la inceput, gruparea lui Barna a fost infiltrata in USR si a profitat de naivitatea lui Nicusor si a celor de linga el pentru a pune mina pe USR. In cele din urma USR va dispare prin fuziune cu partidul inexistent al lui Ciolos.
        • +4 (4 voturi)    
          Excelent! (Luni, 22 octombrie 2018, 10:35)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui amicugri

          Sper sa ganditi asa pana in ziua alegerilor. Inexistentii astia au deja 20% impreuna in sondaje desi tembeliziunile aservite ii tin cat mai departe de electorat.
    • +1 (23 voturi)    
      Ciolos presedinte 2019! (Duminică, 21 octombrie 2018, 17:08)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      Ori votati, ori tara sabotati.

      Nu ma astept sa se trezeasca prostii care n-au votat in 2016, dar asta pare sa fie tendinta in ultimele luni.
      • -2 (10 voturi)    
        Sabotam. (Duminică, 21 octombrie 2018, 18:13)

        I-liberal [utilizator] i-a raspuns lui 2087

        Alta intrebare!
        • -4 (8 voturi)    
          Esti postac antidemocratic (Duminică, 21 octombrie 2018, 19:22)

          2087 [utilizator] i-a raspuns lui I-liberal

          si mandru de asta.
      • -2 (4 voturi)    
        Pai parca sabotajul era democratic, nu? (Duminică, 21 octombrie 2018, 23:39)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui 2087

        Asa ne spunea USR de curand. Sau e democratic doar cand ne convine?
    • -2 (4 voturi)    
      Colaborarea e primul pas (Duminică, 21 octombrie 2018, 22:03)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      Al doilea ar fi trecerea spre stanga. Atunci ar lua masiv din electoratul dezgustat de infractori ai P$D. Si ar putea ajunge undeva la un 20%.
      • +4 (4 voturi)    
        Cum treci spre stanga? (Luni, 22 octombrie 2018, 10:41)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Te trezesti peste noapte ca esti "omul nou"? :)

        Electoratul roman este de stanga pentru ca nu are incredere in autoritatile statului. Timp de 70 de ani oamenii harnci si cinstiti au fost haituiti de politicieni oportunisti, care le fura munca si o impart mai departe pentru voturi. Generatiile noi au invatat ca e mai bine sa nu ridici capul.
        De aceea avem nevoie de partide ca USR si RO+, care sa le arate oamenilor ca se poate sa reusesti in viata cand esti cinstit, ca exista si oameni educati, harnici, fara dosare penale, care au succes profesional, care pot si vor sa faca ceva pentru Romania.
  • -18 (36 voturi)    
    Incepe parada printeselor Disney (Duminică, 21 octombrie 2018, 16:21)

    ww [utilizator]

    Nu uitati, dupa ce va pupati, sa mergeti toti la Guy Marie Verhofstadt, sa-l rugati sa va primeasca la el argati. Ar fi pacat ca, in cazul in care garnitura veche PSD&PNL&ALDE&UDMR&PMP pierde alegerile, Romania sa spere cumva ca isi poate schimba si statutul de colonie.
    Cu unul ca Dacian pe post de CEO, Romania SRL va arata ca poate strange cureaua si mai mult, ca poate plati impozite si mai mari, cu salarii mai mici, bineinteles.
    Iar multinationalele se pot intrece in a inventa noi inginerii financiare prin care sa externalizeze profitul nu doar in proportie de 90%, ci chiar de 100%, astfel incat impozitul platit in Romania sa fie zero.
    • +16 (26 voturi)    
      colonie (Duminică, 21 octombrie 2018, 16:56)

      SerbanBjd [utilizator] i-a raspuns lui ww

      Romania e colonie PSD din 1945. De statutul asta vorbeai?
      • -5 (19 voturi)    
        Da, Romania e colonie din1945 (Duminică, 21 octombrie 2018, 17:50)

        I-liberal [utilizator] i-a raspuns lui SerbanBjd

        Insa nu a PSD, nici a PCR, nici a PMR. Ci a celor care au introdus in Romania bolsevismul (avind in spate diviziile sovietice), neobolsevismul (avind in spate armata imperiului american) si s-au folosit de uneltele politico-ideologice (partide, massmedia, idioti utili, cozi de topor, ong-uri, SNSPA, GDS) cu care au instaurat dictatura in Romania.

        Iar in spatele tuturor au fost mereu aceiasi. Si banii lor, pe care si-i tiparesc singuri si in cantitatea dorita.
  • -10 (24 voturi)    
    opozitia (Duminică, 21 octombrie 2018, 16:22)

    _eu_ [utilizator]

    Deocamdata cea mai buna sansa pentru Romania este actualul presedinte, daca ar fi sa ne gandim la coagularea opozitiei. Orice alta persoana, din opozitie, ar fi o mana de ajutor data hotilor (psd + alde).
    • +5 (23 voturi)    
      Care,......"actual presedinte"..??????? (Duminică, 21 octombrie 2018, 16:45)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui _eu_

      Ala care e mai mult prin week-end-uri sau vizite in timp ce bantitii astia desfiinteaza tara ????? Pe asta sa-l mai alegem odata ???? Vrema lui a trecut , a aratat ceea ce poate si stie.....e nevoie de tineri !!!!!
      • +4 (10 voturi)    
        da (Duminică, 21 octombrie 2018, 19:29)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        a aratat ce poate ,pe extern,unde are atributii. de dat din gura fara nici un rezultat..am vazut la fostul presedinte...la ce ne-a ajutat toata tiganeala ?absolut nimic
        • 0 (2 voturi)    
          A aratat pe extern lipsind la summit-uri? (Duminică, 21 octombrie 2018, 23:42)

          andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

          Sau poate nu ai vazut scaunul gol cu eticheta Romania, de la ultima intalnire a sefilor UE, pe cand presedintele acesta nemaipomenit se plimba in excursie...
    • +5 (11 voturi)    
      Janos reales (Duminică, 21 octombrie 2018, 17:57)

      I-liberal [utilizator] i-a raspuns lui _eu_

      La al XIV-lea congres.

      Sa stii ca asta va fi un test definitiv de inteligenta pentru poporul roman. Daca leguma asta ia mai mult de 5% voturi la viitoarele alegeri, inseamna ca romanii vor merita absolt orice li s-ar intimpla in viitor.
      • +7 (13 voturi)    
        Daca PSD castiga din nou alegerile (Duminică, 21 octombrie 2018, 18:09)

        2087 [utilizator] i-a raspuns lui I-liberal

        e clar ca romanii sunt prea prosti sa fie liberi si isi merita dictatura.
        • -4 (10 voturi)    
          Din 1990 incoace... (Duminică, 21 octombrie 2018, 18:43)

          I-liberal [utilizator] i-a raspuns lui 2087

          ... romanii nu au facut altceva decit sa demonstreze si sa re-demonstreze ca sint prosti, ca nu ii intereseaza sa fie liberi si ca nu ii deranjeaza dictatura.

          Tu unde ai fost in timpul asta de nu stii cum stau lucrurile?

          "De ce sa-i dai unui client unt daca se multumeste cu margarina?" - intreba presedintele unei mari companii aeriene americane in consiliul de administratie inainte de a propune masuri de "eficientizare" a activitatii (scaune mai multe in aeronave, mai mici, mai inghesuite, mincare mai putina, mai ieftina etc.)

          Iese, nu iese, PSD inca o data, tot un drac.

          Tie ti se pare ca Chichirau are mai multa prestanta decit Veorica? :-)))

          Sau ca Veorica e mai ridicola decit Crin Antonescu Mazar-Fazar?

          Sau Crin mai dement decit barbosul ala care pendula intre metafizica si clitoris?

          A tradat Dragnea Romania mai mult decit au facut-o Iliescu, Emil Constantinescu sau Basescu?
          • -5 (15 voturi)    
            Nu mai incerca sa echivalezi partidele (Duminică, 21 octombrie 2018, 19:21)

            2087 [utilizator] i-a raspuns lui I-liberal

            Nu sunt toate la fel, trebuie sa fii postac sa postezi asa ceva.

            USR e singurul partid credibil de opozitie si vine si RO+ din urma.


            • 0 (0 voturi)    
              Damn trolls (Luni, 22 octombrie 2018, 13:03)

              amandick [utilizator] i-a raspuns lui 2087

              Check this shit out. Baza in St. Petersburg, 35 milioane dolari buget, zona de actiune US, EU si Russia

              https://www.theverge.com/2018/10/19/18001354/project-lakhta-russia-us-election-interference-plot-troll-farm-doj-arrest

              https://www.engadget.com/2018/10/19/russian-woman-indicted-for-us-election-interference/
  • 0 (10 voturi)    
    o perspectiva (Duminică, 21 octombrie 2018, 16:45)

    Dedalus [utilizator]

    Cred ca ei pun problema cat se poate de stramb si de perdant.

    Procentele despre care vorbesc cei doi sunt cele prevazute pentru actuala configuratie politica.

    Ele nu iau in considerare o mutare majora, cat se poate de posibila, anume venirea la vot a celor care nu au votat data trecuta.

    Dar aceia nu vor veni in nici un caz daca discutiile se rezuma la rezultatele sondajelor si calcularea sanselor pe baza lor.

    In acest caz nu vor veni la vot (din nou!) exact acele milioane de votanti care ar putea schimba radical actuala configuratie politica. Pentru ca nu au de ce sa vina, nu au de ce sa aleaga din nou un partid de opozitie care traieste doar pentru opozitie.

    Daca cele 2 partide insista in a castiga cateva voturi in plus prin strategii exclusiv de campanie vor pioerde de fapt mult mai mult, inclusiv viitorul Romaniei. Si nu ar avea nicio scuza in coruptie si alte minuni.


    ===

    Alegerile europeparlamentare sunt un excelent prilej de a testa solutia liberala reala (dreapta). Nu numai de a o testa, ci si de a o lansa si explica. E nevoie de mult timp pentru explicatii sifeed-back.

    De-asta tot spun de luni de zile ca sfarsitul lunii octombrie e crucial pentru viitorul Romaniei:

    a) fie vor ramane in calculele meschine si ineficiente bazate pe sondajele actuale, caz in care nu vor lua intr-adevar cu mult mai mult decat suma lor (adica insuficient)

    b) fie vor afirma solutia politica simpla si clara a infiintarii statului liberal, caz in care nu mai are nicio importanta daca merg imprena sau separat la europarlamentare., caz in care atragerea la vot va fi hotaratoare.

    ===

    Nici unul din cei 2 nu poate castiga in fata lui Johannis. Dar candidatura pentru presedintie este o buna ocazie de propaganda politica. Daca insa vin ambii cu aceleasi lesinaturi, gemete si bazaconii, nu vor avea niciun impact, zero. Ce ar putea sa spuna? Anti-PSD? Da, si?

    Ori, venind cu un program de dreapta ar avea sansa sa fie ascultati.
    • -5 (13 voturi)    
      Nu mai conteaza cine, ce, cind, cum (Duminică, 21 octombrie 2018, 18:09)

      I-liberal [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Cei mai valorosi romani, peste 4 milioane, au parasit corabia nebunilor si nu se vor mai intoarce in veci.

      Alegeti-va intre voi pina va saturati. Sinteti o apa si-un pamint si nu are absolut nici o importanta cine e presedinte, prim ministru etc. fiindca pentru Romania numaratoarea inversa se apropie de final.

      As vrea sa-i vad pe junii astia din articolul de mai sus ajunsi la putere macar 2-3 ani. Au in ei o foame de jaf, parvenire si imbogatire rapida cum inca nu ati vazut.

      Tara ii merita!
      • -3 (9 voturi)    
        cu rabdare (Duminică, 21 octombrie 2018, 19:33)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui I-liberal

        Nu cred ca isi poate cienva imagina ca trecerea Romaniei la capitalism se poate face lin in doar 30 de ani.

        Cine a plecat din tara - a fost decizia persoanei respective, nu as comenta in vreun fel, fiecare e liber.

        Fiecare avem vanitatea de a ne crede mai bun decat ceilalti, dar poate ca ar fi indicat ca vanitatea asta sa ne indemne spre pozitii constructive, altfel la ce ar mai fi buna?
        • +3 (7 voturi)    
          Un miliard de chinezi... (Duminică, 21 octombrie 2018, 20:51)

          I-liberal [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          ... au trecut in 30 de ani de la doua mese (de cite un bol de orez) pe zi la statutul de mare putere, batindu-se, azi, pentru primul loc (economic, militar etc.) cu Imperiul American, al carui principal si urias creditor a devenit.

          Multi din cei 20+ de milioane de romani sint mai saraci azi decit in urma cu 30 de ani, nivelul de trai doar putin ameliorat, iar tara inglodata in datorii la bancile imperiale. Nu s-a construit mai nimic, dar s-a distrus si jefuit in draci.

          Nu ajung 30 de ani ca sa scoti un popor din saracie in secolul 21? Dar de citi e nevoie? Chinezii cum au reusit? Nemtii cum au reusit dupa 1945? Japonezii cum au reusit dupa Hiroshima si Nagasaki + Tokyo pus la pamint si transformat in teren viran de covoarele de bombe americane?

          Nu trecerea la capitalism e problema complicata. Ca sa nu mai zic ca, oricum, nu se vede nici macar vreo intentie in sensul asta in Romania din moment ce guvernele au ajuns sa aiba peste 30 de ministere.
          • -4 (4 voturi)    
            ?! (Duminică, 21 octombrie 2018, 21:39)

            Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui I-liberal

            "Nu trecerea la capitalism e problema complicata."

            Eiii.... chiar ti se pare simpla?!
          • -4 (6 voturi)    
            comparatii imposibile (Duminică, 21 octombrie 2018, 21:46)

            Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui I-liberal

            Cat priveste "marea putere chineza", iti sugerez sa te mai informezi.

            Financiar si economic nu sta deloc asa stralucti cum e prezentata in mitologia curenta. Sigur, nu e in dezastru, dar a compara China cu SUA e cam hazardat.

            Nemtii nu au resit singuri, japonezii au o cu totul alta traditie etc.

            Comparatiile intre tari din acest punct de vedere sunt irelevante.
            • +1 (3 voturi)    
              Bai, dar tu chiar nu stii nimic... (Luni, 22 octombrie 2018, 1:00)

              I-liberal [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

              Pusi simplu habar nu ai pe ce lume traiesti. Stai o luna-doua-trei pe zerohedge sau pe unz si citeste analizele financiar-economice. (Dar trebuie sa pricepi engleza, ceea ce ma-ndoiesc dupa cit de aerian esti.)

              De pe unz te poti lamuri si cu chestiuni istorice fundamentale. Stai pe linga Philip Giraldi vreo 6 luni si devii alt om.

              Hai, pa si succesuri!
              • +1 (1 vot)    
                mm de troll (Luni, 22 octombrie 2018, 13:08)

                amandick [utilizator] i-a raspuns lui I-liberal

                https://www.theverge.com/2018/10/19/18001354/project-lakhta-russia-us-election-interference-plot-troll-farm-doj-arrest

                https://www.engadget.com/2018/10/19/russian-woman-indicted-for-us-election-interference/
            • 0 (0 voturi)    
              o recomandare (Luni, 22 octombrie 2018, 10:45)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

              citeste despre Singapore

              toate comparatiile sunt imposibile la nivelul asta daca vrei neaparat sa gasesti doua tari identice. dar se poate invata din istorie.
              • +1 (1 vot)    
                se vede (Luni, 22 octombrie 2018, 13:30)

                Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                Discutia a fot deviata de un troll catre subiecte irelevante.

                Incercarea de acompara state este cunoscuta ca o modalitate de a ucide o discutie interesanta.

                Despre asta e vorba. S-a schimbat cuvantul de ordine si tactica.

                Acum se folosesc auto-defaimari, abateri spre alte tari, tema "furtului avutiei nationale" si alte lucruri de acest fel.

                Toata povestea e "murata" cu fraze menite sa starneasca enervarea celulalt si astfel sa devieze discutia la un nivel foarte scazut, din care cel care avea ceva de spus - pierde).

                Sunt lucruri cunoscute inca din Antichitate, scoala astora nu s-a obosit decat sa le adapteze la mediul on-line.

                Si, din cand in cand, sa mai schimbe registrul, cand garda veche e mult prea compromisa si nu o mai baga nimeni in seama.

                Mai pica in plasa si cate un postac bine intentionat, care crede ca ia parte la o discutie, nu la un atac on line.

                ===

                Rezumand, discutia cu unii de pe aici e echivalenta cu unii precum Mazeta, simpla pierdere de vreme.

                Personal, ii compatimesc, au precis probleme de socializare majore, pentru ca e superdaunator pentru mintea umana sa spui ce ti se ordona sa spui. Dar, castiga si ei o paine, ce sa-i faci.
        • +1 (7 voturi)    
          Incepe intr-adevar cu "c" si se termina cu "alism" (Duminică, 21 octombrie 2018, 21:26)

          ww [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Doar ca Romania nu a trecut in 30 de ani la niciun capitalism. Ceea ce s-a instituit la noi e colonialism, inca unul din ala salbatic, ca sa pricepem toti ce e acela "blestem al resurselor". Paradoxal, vecini mai saraci in resurse sunt mai bine tratati de marile puteri coloniale. Ceea ce se intampla in Romania anilor 2020 seamana doar cu ceea se intampla in Africa.
          • -2 (8 voturi)    
            ei na (Duminică, 21 octombrie 2018, 21:42)

            Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui ww

            Eu nu vad nicieri resursele alea minunate pentru care am fi colonizati.

            Terenul e slab productiv, minereurile sunt greu de exploatat si multe foarte sarace, ceva petrol avem dar nu cine stie ce si oricum importanta sa scade.

            Pentru ce am fi colonizati?!

            Pentru "forta de munca"?! Asta ar fi dovada de masochism din partea colonistilor. :-))

            Ca "piata de desfacere"?! Pai in halul de subdezvoltare si incultura ce sa ne vanda, ma rog , in afara de telvizoare cudiagonala mare?!
            • +1 (3 voturi)    
              Tu nu vezi resursele (Duminică, 21 octombrie 2018, 22:18)

              ww [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

              Si ca tine multi destepti ...
              Las' ca aia care au cumparat pe margele petrolul, gazul, aurul, distributiile de energie, bancile, comertul, padurile si terenul agricol al acestei tari le-au vazut.
              Suntem condusi de o banda de interlopi care legifereaza in interesul capitalului strain, nu in interesul poporului.
              Ne miram de ce sustinere au? Pai cum sa nu aiba? Unul a dat petrolul strainilor, altul BCR-ul, altul zacamintele din Marea Neagra, altul aurul, altul cumpara armament de zici ca se pregateste de Armaghedon si tot asa.
              Auzim toata ziua de hotii romani, ce au facut si cat au furat. De averile nationale trecute in proprietatea unor state straine si de zecile de miliarde de euro care sunt scoase din tara anual prin tot felul de inginerii financiare nu sufla nimeni o vorba.
              Te-ai intrebat vreodata cum mama naibii se face ca majoritatea companiilor straine sunt saracele neprofitabile si, desi detin cea mai mare parte a economiei romanesti, platesc un impozit pe profit de trei ori mai mic decat cele romanesti? Ce zici de miracolul acesta?
              • 0 (0 voturi)    
                e mai complicat de atat (Luni, 22 octombrie 2018, 13:21)

                Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui ww

                Sigur, mai au sa ne fure caii si testoasele din Cismigiu.

                Nu ne-a luat nimeni nicio resursa.

                Am privatizat banci. Normal, ce trebuia sa facem cu ele? Sa infiintam un partid comunist care sa aiba grija de ele?

                Ce trebuia sa facem cu petrolul? Sa il "exploatam" ca Venezuela?!

                Poate ca le-am fi vandut pe toate mai scump, asta nu contest. Dar chiar daca le-am fi vandut de 10- ori mai scump, banii tot s-ar fi terminat.

                Un stat nu e o taraba in piata...
            • +1 (3 voturi)    
              Petrol, gaze, aur, metale rare (Duminică, 21 octombrie 2018, 23:44)

              andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

              Dar, mde, daca nu le vezi mata nu exista...
      • +1 (1 vot)    
        hmm, cei mai valorosi au plecat? (Luni, 22 octombrie 2018, 11:01)

        AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui I-liberal

        eu ma simt mult mai in siguranta la mine in cartier ca au plecat toti proxenetii in Italia si Spania, era ceva de speriat in anii 90..
  • +2 (16 voturi)    
    ciolos (Duminică, 21 octombrie 2018, 16:47)

    Je__ [utilizator]

    De fapt ar vrea ca unii altii sa castige alegerile, si apoi sa vina la el sa-l roage/numeasca premier/manager/presedinte.

    Iar USR/RO+ da au sanse sa-si trmita presedintii europarlementari. OK.....si in rest, mai ramane cineva cunoscut pt alegeri parlamentare/locale/prezidentiale?

    Si mai mult de atat...s-au hotarat la o doctrina, plan/viziune de tara? Se cam termina cu jos penalii, si huo justitia, si nu am vazut nici un program politic de la nici una din formatiunile de mai sus.

    Mai baieti, nu puteti castiga alegeri doar laudandu-va ce buni manageri ati putea fi voi!
    • -6 (14 voturi)    
      Daca nu sustii USR/RO+ ajuti la demolarea tarii (Duminică, 21 octombrie 2018, 17:11)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      E simplu.

      Dar voi romanii va asteptati la super candidati care nu exista in realitate.

      Romanii sunt atat de prosti incat refuza binele fiindca nu e perfect si astfel raul castiga.

      Daca nici in 2019/2020 nu castiga USR/RO+, eu plec din tara, fiindca inseamna ca 11 milioane de non-votanti idioti sunt irecuperabili.
      • -1 (13 voturi)    
        Si daca... (Duminică, 21 octombrie 2018, 18:23)

        I-liberal [utilizator] i-a raspuns lui 2087

        ... sustii USR/RO+ tot la demolarea tarii ajuti.

        Tu chiar nu pricepi ca in tara asta nu mai exista nici un singur partid NATIONAL, PATRIOTIC si interesat de soarta POPORULUI ROMAN?

        Tu chiar nu pricepi ca statul roman a capitulat fara conditii in fata iunkerilor si ambasadorilor si ca Romania mai exista doar pe hirtie??
        • 0 (6 voturi)    
          cati sfinti crezi ca traiesc? (Duminică, 21 octombrie 2018, 19:35)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui I-liberal

          Daca imi arati tu in lume un partid interesat doar de soarta tarii sale, eu ii mananc statutul :-)

          E frumos idealismul, dar capitalismul se construieste cu realism.

          Adica, toate statele merg cu partidele pe care le au, mai bune sau mai rele.
          • +2 (4 voturi)    
            Toti sfintii au fost odata oameni... (Duminică, 21 octombrie 2018, 20:32)

            I-liberal [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

            ... si si-au trait vietile lor.

            Cu siguranta ca mai sint sfinti si azi, chiar daca tu crezi ca asa ceva nu mai exista. Dar nu printre politruci trebuie sa ii cauti.

            Chiar vrei sa iti arat eu un partid interesat doar de soarta tarii sale? Chiar atit de aerian esti?

            Uita-te la Ungaria! Uita-te la Polonia, la Cehia, la Slovacia! Chiar si la Italia, mai nou. Uita-te la Rusia!!! Uita-te la Japonia, la China... Sint o multime. Tu pe ce lume traiesti?

            Romanii? Si de data asta la fel ca la iesirea din lagarul socialist: ultimii care vor deschide ochii. Ma astept sa iesim din UE ultimii, dupa Germania si Franta. :-)))
            • -4 (4 voturi)    
              ?? (Duminică, 21 octombrie 2018, 21:51)

              Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui I-liberal

              Fugi de-aici cu Ungaria!

              Care partid din Rusia?! Oligarhii rusi?!

              China are un singur partid, ce vrei de la el? E alt sistem politic acolo, ala nu e partid in sensul democratiei vestice, ci parte a partidului-stat.

              De ce sa iesim din UE dupa Franta?!

              ====

              Chestia aia cu "pe ce lume traisti" sper sa fie ultima, pentru ca nu iti mai accept inca o iesire de acet gen. Nu face pe desteptul cu mine.
              • +2 (2 voturi)    
                Nea Derdeluș, (Luni, 22 octombrie 2018, 0:51)

                I-liberal [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

                M-ai făcut să rîd cu apostrofarea ta de pedagog de școală nouă (SNSPA?). Vezi că aici nu ești la catedră și nu tu faci ordine. :)

                Și be) tu ori ești complet neinformat de ce se întîmplă pe lumea asta, ori faci pe prostul/propagandistul, ori nu te duce capul pur și simplu.

                P.S. Sînt - demonstrabil - mai deștept decît tine. :))) E prea multă lume aici și nu zic mai multe fiindcă nu vreau să te fac de rușine. Și nici nu am venit aici să mă laud. :-)
                • 0 (0 voturi)    
                  platiti degeaba (Luni, 22 octombrie 2018, 13:40)

                  Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui I-liberal

                  Da, sigur - tactica cu "hai sa iti spun ce fraier esti..."

                  Scoala aia de troli nu e buna de nimic, daca tot ce face e sa va invete violenta de limbaj.

                  Nu reusiti decat sa fiti niste caraghiosi, atat.

                  Insa nu duce la nimic, pentru ca oricine vede ca e vorba pur si simplu despre troli, si cam bleguti pe deasupra.

                  Credeti ca daca v-am raspuns, v-am si dat importanta? Alti troli, pur si simplu.

                  Sa fim seriosi, sunteti niste troli la fel de interesanti ca o cusca cu babuini, ma amuza dar nu imi bat capul sa discut politica cu ei.

                  Imi place sa va vad tacticile rasuflate.

                  Ma amuzati, ce sa-i faci, din cand in cand trebuie sa ma mai si distrez, mai ales ca nici nu platesc intrare ca la gradina zoologica.
              • 0 (0 voturi)    
                nu te supara frate (Luni, 22 octombrie 2018, 13:17)

                amandick [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

                Lasa-l in pace pe trollu de Petersburg. Ungaria, Polonia, Cehia, Slovacia, Italia (mai nou merge pe la Kremlin :P ) sunt tari destabilizate de razbelul hibrid dus de piticu cracanat de la kremlin. A manipulat frica/fobia electoratului din acele tari impotriva imigrantilor din Orientul Mijlociu (adica Siria). Acolo rusnacii l-au ajutat pe dictator sa ramana la putere si implicit au creeat un tzunami de imigranti ce au plecat spre europa. La fel s-a intamplat si cu Nordul Africii -> Italia. Nimic mai simplu de atat. Asta este realitatea. Putler vrea sa destabilizeze EU. In St. Petersburg au sediul central trolli neo-sovietici cu buget de 35 milioane de dolari. q.e.d.
    • +1 (5 voturi)    
      Am avut odata un antrenor care spunea cam asa: (Duminică, 21 octombrie 2018, 18:39)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Numesc Olimpiada perioada dintre Jocurile Olimpice atunci cand sportivi se pregatesc pentru ca la Jocuri sa castige o medalie. Era Bela Karoly.
      Pentru ca azi PSD-isti fac prostiile stiute se datoreaza si faptului ca partidele din opozitie se macaie si prefera sa-si dea la giole pentru a fura cateva amarate de voturi unul de la altul. Au trecut aproape doi ani de la ultimele alegeri pierdute de ei si nu au facut nimic pentru a le castiga pe urmatoarele. Le vor pierede si pe acelea. Oare se vor destepta dupa sau ne vom alege iar cu un partid unic?
  • -3 (5 voturi)    
    altii la rand! (Duminică, 21 octombrie 2018, 21:59)

    Dedalus [utilizator]

    Am rugamintea de a aduce niste consultanti mai buni care sa instruiasca postacii mai bine.

    Nici de astia nu e mare lucru de capul lor, e pierdere de vreme pentru toata lumea si de bani .

    Le-am dat un handicap dat tot bambalai sunt.

    Scriu tampenii pe larg, dar sunt atat de inculti incat nu poti decat sa te inchini.

    E diferenta mare de clasa, imi pare rau!
    • 0 (2 voturi)    
      Uite cine vorbeste! (Luni, 22 octombrie 2018, 1:06)

      I-liberal [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      :-)))))))))))))))
      • 0 (0 voturi)    
        hai mai... ma plictisiti (Luni, 22 octombrie 2018, 13:45)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui I-liberal

        Iarasi tactica aia rasuflata cu "ba tu ma?!"

        Incepeti sa ma plictisiti, ca si trolii anteriori.

        Veniti si voi cu ceva nou, scoala aia de troli nu e chiar in stare de nimic altceva decat sa angajeze niste troli incapabili?!

        Am admirat ideea aia cu auto-defaimarea care vi s-a dat drept cuvant de ordine, dar pana la un punct si aia, ca incepe sa imi provoace cascat.

        Acum alta tampenie, aia cu "ba tu ma"!

        Hai mai oameni buni, incercati sa va diversificati tehnicile de trolare. Pe astea de le folositi voi le gaseste oricine pe net. Sunt plictisitoare.

        Incercati ceva mai subtil, ca mai evoloueaza si trolarea asta...
  • -3 (5 voturi)    
    oameni NOI (Luni, 22 octombrie 2018, 0:37)

    Irina25 [utilizator]

    In traducere libera: vrem sa furam si NOI!
  • +1 (1 vot)    
    lol, se pare ca e bine (Luni, 22 octombrie 2018, 13:24)

    amandick [utilizator]

    Judecand dupa numarul deosebit de mari de postari ale trollilor impotriva USR si RO+ de la acest articol se pare ca le e chiar frica de cele 2 partide.

    Go USR!
    Go RO+!
    Muje restu'
    Muje St. Petersburg


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version