Ministrul pentru Afaceri Europene: Săptămâna viitoare va fi depus în Parlament proiectul de lege privind parteneriatul civil

de C.D.     HotNews.ro
Luni, 8 octombrie 2018, 19:47 Actualitate | Politic


Victor Negrescu
Foto: Facebook
​Ministrul delegat pentru Afaceri Europene, Victor Negrescu, a anunţat luni că săptămâna viitoare va fi depus la Parlament un proiect de lege privind parteneriatul civil.  

"Vreau să vă spun că acest proiect este aici şi este completat, este complet, a fost discutat cu partenerii din societatea civilă, cu actorii sociali, cu formaţiunile politice şi acest proiect urmează să fie depus săptămâna viitoare de colegi parlamentari. În mod special avem aici câţiva deputaţi care sunt implicaţi, aş sublinia pe domnul deputat Florin Manole, dar şi alţi parlamentari din tot spectrul politic care vor împinge înainte acest proiect. Nu pentru a crea noi disensiuni, ci pentru a crea noi soluţii", a declarat Negrescu, citat de Agerpres. 

El a făcut aceste precizări în contextul referendumului pentru redefinirea familiei organizat în weekend, despre care a spus că "nu are câştigători şi nu are pierzători".  

"Zilele trecute, într-adevăr (...), a fost organizat un referendum care nu are câştigători şi nu are pierzători. Are doar un singur mesaj, un mesaj că, în definitiv, trebuie să găsim acele proiecte, acele soluţii care, indiferent de opţiunile fiecăruia, ne pot împinge înainte. Există o parte din aceste soluţii care pot fi împinse înainte şi pot fi promovate la cel mai înalt nivel. În sensul acesta am remarcat în diferitele intervenţii publice, de ieri sau şi de astăzi, faptul că foarte mulţi actori sociali şi politici subliniau ideea de a găsi un nou cadru legal pentru a reglementa ceea ce înseamnă viaţa de zi cu zi a cuplurilor necăsătorite, subliniind în acest sens ideea parteneriatului civil", a spus Victor Negrescu.

Acesta a subliniat că şi persoanele care au votat la referendumul pentru familie "au nevoie ca vocile lor să fie exprimate". "Şi ieri, dacă e să fac referire la ce s-a întâmplat în weekend, au fost persoane care au mers, au votat, au avut opţiunile lor. Şi acele persoane au nevoie ca vocile lor să fie exprimate. Şi, probabil, au exprimat o serie de temeri vizavi de globalizare, vizavi de ceea ce înseamnă evoluţiile din Uniunea Europeană şi la nivel global. Şi acele persoane au nevoie de un răspuns pentru a trece peste temeri şi a identifica acele soluţii care le pot da siguranţa că viitorul lor va fi unul mai bun, conform, de ce nu, şi viziunii lor despre România, despre Uniunea Europeană", a mai spus ministrul delegat pentru Afaceri Europene.


Citeste mai multe despre   

















5910 vizualizari

  • +19 (43 voturi)    
    Asta e idiot! S-au dat 40 mil Euro bani publici (Luni, 8 octombrie 2018, 20:07)

    ilex2013 [utilizator]

    pentru ca sa votam un lucru care este foarte clar definit in Codul Civil - bani aruncati pe un referendum care nu avea nici un efect juridic indiferent de rezultat - Am pierdut noi toti o groaza de bani care puteau fi folositi in sanatate, educatie sau drumuri...
    • -15 (27 voturi)    
      Lege Parteneriat Civil nu are sens. E căsătorie! (Luni, 8 octombrie 2018, 20:48)

      simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

      Daca elaborezi o lege a Parteneriatului Civil aceasta este echivalenta cu căsătoria (sper ca Victor Negrescu nu se referă la LGBT-isti). Sunt probleme de moștenire, pensii alimentare, custodii, etc., care trebuie rezolvate în cadrul Parteneriatului Civil și pana la urma dai exact peste Căsătorie.

      Citat:
      "ideea de a găsi un nou cadru legal pentru a reglementa ceea ce înseamnă viaţa de zi cu zi a cuplurilor necăsătorite, subliniind în acest sens ideea parteneriatului civil", a spus Victor Negrescu.
      • +9 (25 voturi)    
        Aha, si? (Luni, 8 octombrie 2018, 23:17)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Cu ce te deranjeaza???
      • +1 (1 vot)    
        Parteneriat civil (Marţi, 9 octombrie 2018, 14:13)

        relu59 [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        DA, Ai dreptate. !!!!
        AUSTRIA, BELGIA, CROATIA, DANEMARCA, ESTONIA, FINLANDA, FRANȚA, GERMANIA, GRECIA, ITALIA, LUXEMBURG, MAREA BRITANIE, OLANDA, PORTUGALIA, SLOVENIA, SUEDIA, UNGARIA au deja reglementata situatia acestei minorități. ( vezi : http://api.components.ro/uploads/1d3a0bf8b95391b825aa56853282d5da/2018/03/Studiu_comparativ.pdf ) care - in mare parte asigura același regim juridic ca si căsătoria - diferențele sunt nesemnificative, ele vizează doar modalitatea si condițiile de fond pentru încheierea parteneriatelor.
      • -1 (1 vot)    
        ba nu e (Marţi, 9 octombrie 2018, 15:30)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Punct.
    • -15 (39 voturi)    
      Acum sa vezi! (Luni, 8 octombrie 2018, 22:43)

      Cinevatuss [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

      Cand vei plati din buzunarul tau toate tratamentele de tanzitie din genul z in genul y si apoi in genul n si iar de la capat,
      Banii pe referendum sunt un fleac in comparatie!
      • -17 (27 voturi)    
        si tratamentele hormonale (Luni, 8 octombrie 2018, 23:56)

        un.roman [utilizator] i-a raspuns lui Cinevatuss

        pt femei transformate in barbati, ca sa devina mame!
        Pe banii nostri din sanatate
      • +15 (29 voturi)    
        Voi sunteti reali? (Marţi, 9 octombrie 2018, 0:59)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui Cinevatuss

        Chiar exista fiinte umane capabile sa emane atata prostie?
    • -15 (23 voturi)    
      Democratia costa am inteles. Tu preferi Rusia. (Luni, 8 octombrie 2018, 23:19)

      adrianhn [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

      Acolo se fac economie la democratie. Cred ca tu si USR ar trebui sa va mutati acolo. V-ati adapta perfect.
    • +1 (1 vot)    
      Ai dreptate cu//idiot//. (Marţi, 9 octombrie 2018, 10:02)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

      Nu știe nici la ce minister este șef.Afaceri Europene nu are de a face cu parteneriate civile.Cred-că nici Dăncilă nu știe,pentru-că la întâlnit pe la Dragnea și când au spus de parteneriatul civil i-au spus lui să se ocupe.Nu ați văzut că Tăriceanu spunea că au o lege dar nu se grăbesc să o promoveze,semn că și Tăriceanu vorbea ca să se arate în treabă.Este un Minister al muncii,familiei și justiției sociale cu șef una Olguța care dă pensii speciale,adică dă unde primește ordin și vrea să pară că muncește pentru români.Care muncă,care familie,care justiție socială-ați văzut vreo inițiativă legislativă în acest sens?Cred-că nici nu sunt departamente în minister care să aibă asemenea preocupări.Ăștia de la PSD numesc ministere cu denumiri fistichii ca să impresioneze proștii care mai cred minciunile lor.
  • +3 (41 voturi)    
    sah..mat (Luni, 8 octombrie 2018, 20:07)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    si e de la PSD, nu de la USR!
    • -10 (20 voturi)    
      Sah mat, bine zis! (Luni, 8 octombrie 2018, 21:18)

      un.roman [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      referundumul asta arata un singur lucru: Romanii se pricep la fotbal si politica!
      Dar nu invata nimic din istorie. Iar cine nu-si cunoaste istoria...o repeta
      • -4 (6 voturi)    
        felicitari romanilor boicotarzi (Marţi, 9 octombrie 2018, 11:48)

        Andrei453530 [utilizator] i-a raspuns lui un.roman

        care atat au inteles, atat i-a dus capul, ca referendumul este despre dragnea...

        Deja mi-e sila cand ma gandesc ca toti 'telectualii care au indemnat la boicot se vor metamorfoza in vajnici dar falsi aparatori ai familiei.

        Raul a fost facut, nu mai e cale de intoarcere, casatoria gay, adoptiile, programa scolara etc, vor fi modificate rapid pentru a se alinia cu rezultatele consultarii populare, in care 80% din poporeni s-au declarat, intr-un fel sau altul, pentru anormalitate.
        • -2 (4 voturi)    
          este surprinzator (Marţi, 9 octombrie 2018, 12:58)

          Levellers [utilizator] i-a raspuns lui Andrei453530

          sa constati, poate gresesc si-as vrea sa fie asa, ca unii, si sunt multi, nu vad ca gradul lor de libertate se datoreaza crestinismului, invataturilor si experientei crestine, iar crestinismul este definitoriu pentru Europa. Poate isi doresc o altfel de societate.
          O vor avea. Se cladeste, vad, foarte usor, prin complicitate.
        • +1 (1 vot)    
          referendumul a fost despre Dragnea (Marţi, 9 octombrie 2018, 15:34)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Andrei453530

          Care s-a ascuns in spatele unei teme populare si cu sanse mari de castig.
          L-a durut in spitz pe Dragnea de familia traditionala, de LGBT sau de copii Romaniei.
          A reusit sa duca in derizoriu o tema importanta si ar trebui sa se duca unde ii este locul.
    • -15 (31 voturi)    
      PSD and USR have something in common! The "S"! (Luni, 8 octombrie 2018, 22:46)

      Cinevatuss [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      The good old "S" for Socialism buddy!
      Voi vreti sa scapati de vechii tovarasi si veti da peste cei noi. Socialism reloaded & upgraded to the new style.
      • +20 (26 voturi)    
        Sursa? (Luni, 8 octombrie 2018, 23:21)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Cinevatuss

        Cunosc personal cativa membrii USR si toti sunt de dreapta, fara nici o discutie.

        Ne dai niste detalii despre ce sustii mai sus, o sursa care sa confirme?

        Oricum nu prea are nici o relevanta, curios ca sunt atatia cititori Hotnews (sau cititori postaci, cine stie..) care ataca USR.

        Oricum, Romania are nevoie de politicieni noi cinstiti si USR are din astia, asa cum si Ciolos a pregatit ceva.

        Oricum majoritatea tot PSD si PNL vor vota, va agitati de pomana (sau va cearta seful daca nu o faceti?)
        • -7 (11 voturi)    
          ehem,stimate domn (Marţi, 9 octombrie 2018, 10:00)

          Point [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          cu tot respectul,va rog mai cultivati-va politic .
          sa numesti usr partid si de dreapta,ma face sa ma aplec de sale(usor baietii din spate)din cauza rasului provocat de comicariile unor activisti.
          asociatia dvs de bloc e formata din neo marxisti veritabili stropiti cu curcubeul PC.
          canibalizarea a aparut la iveala odata cu eliminarea bietului nicusor dan(heh,remember cineva)pt simplul fapt ca nu a fost de acord cu directia impusa de noii lideri maximi.
          vreti detalii?intrebati-va tovarasii ce se intampla daca cu un membru de partid care deviaza de la directie.
          sau,mai rau,care nu e de acord cu propaganda lbgtqwertyuiop.la canal cu ei!
          sper ca ciolos sa va ocoleasca,pt binele lui.
          tot inainte!

          pt aia care se intreaba,planul merge inainte,maurul isi face treaba.
          niste macelari au lasat carnea prea mult afara si s-a imputit
        • -3 (5 voturi)    
          i-am ales, (Marţi, 9 octombrie 2018, 11:13)

          Levellers [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          stiind aproape ca vor fi in opozitie si ce opozitie fac ? De plus (plush), in timp ce oamenii sunt batuti si gazati pe strada. La urmatoarele alegeri vor cere boicot pentru ca sunt organizate de psd ?
          Asta e partid de dreapta ?
          • +1 (1 vot)    
            esti penibil (Marţi, 9 octombrie 2018, 15:42)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Levellers

            Si rau intetionat, ceea ce ma face sa cred ca esti un postac.
            USR-ul, unul din cele mai mici partide din Parlament, au fost singurii care au organizat un sistem de observatori si de numarare paralela.
            Nu au resursele PNL-ului, nu au banii lor nu au extinderea teritoriala dar au facut-o.
            Poate va uitati un pic la discutiile in Comisii si vedeti care este pozitia USR-ului.
            PS vad ca PSD-ul a activat o noua categorie de postaci cu target direct pe USR.
            • -1 (1 vot)    
              poti sa crezi (Marţi, 9 octombrie 2018, 16:02)

              Levellers [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              ce vrei, dar cu politetea nu stai prea bine. I-am bagat in parlament, iar felul in care fac opozitie m-a dezamagit, asta e, fiecare cu ale lui. Astept o varianta de dreapta pe care s-o votez, in penibilul meu, cum vrei sa zici. Bravo lor pentru implicarea cu observatorii, atat !
        • +1 (1 vot)    
          baietii au pus deja placa cu Psd-Usr (Marţi, 9 octombrie 2018, 15:39)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          aceesi mizerie.
          Curios ca pana acum sloganul era doar cu PSD-PNL-PDL(PMP)
          Acum se pare ca USR e un pericol real si au inceput cu mizeriile.
          Iar postacului care a facut speculatia cu litera S ii spun ca deocamdata ma doare in basca daca USR e de stanga sau de dreapta, important e sa nu fie cleptocrati, hoti si tampiti ca majoritate PSD-ului.
    • -6 (26 voturi)    
      sah ce? (Luni, 8 octombrie 2018, 23:07)

      Pardel007 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      Cum adica "sah mat"?! Detaliaza te rog!

      Adica, PSD a organizat un referendum idiot, cu agitatie, cu dumnezei, cu certuri in familii, cu bani aruncati.. ca acum sa spuna ce? Ca era vorba doar de un 'mesaj', si ca oricum era pregatit proiectul pentru parteneriat civil? - un fel de.. da.. am facut referendum, dar nu prea conteaza.

      Si tu zici ca "sah mat"? Esti idiot? Cum adica "sah mat"? Daca ai fost banat de pe undeva, nu a fost pentru adevar, a fost pentru ca esti imbecil.

      Auzi, "sah mat". Ca si cum pesedisitii s-au jucat sah, dar doar pe banii si nervii nostrii, nu si pe ai tai - ca tu defapt nu esti roman.
      • -10 (20 voturi)    
        Sah mat la valorile noastre (Luni, 8 octombrie 2018, 23:53)

        un.roman [utilizator] i-a raspuns lui Pardel007

        Cand s-a realizat Unirea (acum 100 de ani), s-a realizat pe 3 criterii: avem aceeasi obarsie, aceeasi credinta si aceeasi limba.
        Intreaga cultura europeana s-a cladit pe valorile crestine. Cat de departe de aceste valori sunt statele "civilizate", vom afla si noi in 1-2 ani.
        Asa ca Sah mat!
        • +14 (22 voturi)    
          Valori crestine (Marţi, 9 octombrie 2018, 1:02)

          banel [utilizator] i-a raspuns lui un.roman

          Cruciade, arderi pe rug, persecutii...E drept, intre timp am evoulat: turnari la securitate, manipulare, coruptie. Crestinismul e pe drumul cel bun. Si cand te gandesti ca fiinta aia imaginara va zicea sa nu furati si sa nu ucideti...
          • -1 (3 voturi)    
            cruciadele au fost ale catolicilor (Marţi, 9 octombrie 2018, 11:50)

            Andrei453530 [utilizator] i-a raspuns lui banel

            iar ortodocsii a fost ei insisi victime ale unor cruciade...

            Interesant e ca cei care acuza tendinta de intoarcere in "evul mediul" vor sa ne duca in preistorie, in timpurile sodomei si gomorei.
        • +1 (1 vot)    
          mdea, Obarsia Lotrului (Marţi, 9 octombrie 2018, 15:48)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui un.roman

          Fiecare intelege ce vrea.
          Unirea de acum 100 de ani s-a realizat fiindca am avut o sansa unica si am profitat de ea.
          O Transilvanie ca stat unitar dupa 100 de ani ar fi depasit Ungaria la orice capitol. Asta e la capitolul "ce-ar fi fost daca" nu imi sariti in cap.
      • 0 (0 voturi)    
        Oportunitatea referendumului. (Marţi, 9 octombrie 2018, 14:25)

        relu59 [utilizator] i-a raspuns lui Pardel007

        Acest proiect sta in sertare de 3 ani de zile. ( vezi: http://api.components.ro/uploads/1d3a0bf8b95391b825aa56853282d5da/2018/03/Proiect_Lege_privind_uniunea_consensuala.pdf )

        DISCUTIILE PE ACEST PROIECT DE LEGE - NU MAI POT FI AMANAT ! -

        Presiunile din interior ( va spun asta din surse de mare încredere – vezi si declarația din 27.09.2018; https://www.hotnews.ro/stiri-politic-22725279-riceanu-avem-vedere-proiect-privind-parteneriatul-civil-dar-nu-avem-grab-extrem-aceast-privin.htm
        si cea din 07.05.2018: https://www.agerpres.ro/politica/2018/05/07/dragnea-trebuie-gasita-formula-prin-care-parteneriatul-civil-sa-fie-legiferat-pentru-comunitatea-lgbt--103607 )
        si cele din exterior pentru legalizarea căsătoriei dintre persoanele de același sex, sunt, ca pana la preluarea României a președinției rotative, aceasta problema sa fie tranșata - in special pentru cetățeni de alta naționalitate si care au ales sa trăiască in Romania.

        AUSTRIA, BELGIA, CROATIA, DANEMARCA, ESTONIA, FINLANDA, FRANȚA, GERMANIA, GRECIA, ITALIA, LUXEMBURG, MAREA BRITANIE, OLANDA, PORTUGALIA, SLOVENIA, SUEDIA, UNGARIA au deja reglementata situatia acestei minorități. ( vezi : http://api.components.ro/uploads/1d3a0bf8b95391b825aa56853282d5da/2018/03/Studiu_comparativ.pdf ) care - in mare parte asigura același regim juridic ca si căsătoria - diferențele sunt nesemnificative, ele vizează doar modalitatea si condițiile de fond pentru încheierea parteneriatelor.

        Din surse neautorizate, costurile de implementarea si de armonizare a tuturor documentelor ( de la cele personale pana la cele oficiale, sisteme informatice, etc. ) a fost una semnificativa, cu foarte mult peste costurile referendumului din Romania .

        DESFĂȘURAREA REFERENDUMULUI TREBUIA SA AIBĂ LOC ÎNAINTE CA ACEASTA LEGE SA INTRE IN DEZBATERE PUBLICA.

        Poporul roman, a fost chemat sa stabilească limitele de responsabilitate a Parlamentului pana unde poate face concesii pe aceasta tema.
  • -18 (42 voturi)    
    "avem acest proiect mirific si mirabolant (Luni, 8 octombrie 2018, 20:13)

    un.roman [utilizator]

    de care stim doar noi."
    Cand mai veniti cu proiecte din astea care privesc viitorul copiilor nostri, dati cartile pe fata! Lasa-ma si pe mine, un roman, sa citesc, sa gandesc de unul singur si apoi da-mi parghiile necesare sa ma opun.

    Ce tara suntem cand o mana de oameni ne dicteaza valorile in functie de vantul din Bruxel???
    • +15 (17 voturi)    
      e boala comuna la pesedei (Luni, 8 octombrie 2018, 20:33)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui un.roman

      si discotecarul Teodorovici zicea la fel acum o saptamana: "„E o prezentare a unei propuneri de la Ministerul de Finanţe care să vină undeva în întâmpinarea Ministerului Mediului pe această zonă şi astfel încât românii să NU aibă o PRESIUNE FISCALA pe această zonă, pe partea de maşini, poluare şi aşa mai departe. Eu zic că o să iasă o PROPUNERE FRUMOASA"
      ...
      „Sunt câteva variante foarte bune”

      Tot ce fac ei e ROZ, oare ce-or fuma?
    • +11 (17 voturi)    
      ce treaba (Luni, 8 octombrie 2018, 20:34)

      john06 [utilizator] i-a raspuns lui un.roman

      are parteneriatul civil cu viitorul copiilor?m-am saturat,toata ziua buna ziua cu sintagma asta,oare de dramele de la casele de copii,din familiile monoparentale,de familiile sarace cu parintii ce n-au bani sa-si dea copii la scoala,etc.cand mai auzim?tot cu prostii din astea,dar asa e romanul,e cu gandul la ce va fi peste 100 de ani,de prezent si viitorul apropiat nu e interesat,la vorbe e ff.bun.
      • -1 (1 vot)    
        influenata (Marţi, 9 octombrie 2018, 15:02)

        relu59 [utilizator] i-a raspuns lui john06

        Parteneriatul civil, care in linii mari are regimul juridic al căsătoriei, este un PUNCT DE INFLEXIUNE – cat roata „carului mare” – in mentalitatea acestui popor.
        Cat de mult va influenta viitorul copiilor tai, asta depinde si de tine.
        De exemplu:
        - cat de ușor te vei împacă cu gândul ca nu te vei mai numi tata, ci părinte 1 sau 2 ( asta depinde de negocierile tale cu partenera de viată, pentru ca oficial, nu se va mai numi soție ) presupunand ca ești heterosexual.
        - Si multe, multe alte încercări la care vei obligat sa faci fata, pentru ca o minoritate cu un comportament ne-natural a reușit sa se impună.
    • +10 (22 voturi)    
      Vânturi (Luni, 8 octombrie 2018, 21:09)

      utilizator1 [utilizator] i-a raspuns lui un.roman

      Rezultatul de la referendum arată clar ca romanii prefera vântul de la Bruxelles celui de la Moscova.
    • -13 (27 voturi)    
      Ai stat acasa la referendum? Ai cazut in plasa PSD (Luni, 8 octombrie 2018, 22:47)

      Cinevatuss [utilizator] i-a raspuns lui un.roman

      Am dat plus. Sper ca v-ati trezit!
      • -4 (4 voturi)    
        e prea tarziu (Marţi, 9 octombrie 2018, 11:51)

        Andrei453530 [utilizator] i-a raspuns lui Cinevatuss

        cartile sunt facute.
    • +12 (20 voturi)    
      Te-ai angajat sa te aliniezi Valorilor Europene (Luni, 8 octombrie 2018, 23:20)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui un.roman

      Cand ai intrat in UE. Si daca intrai in CSI era la fel, cu diferenta ca valorile mujice ti se implementau cu kalashnikovul.
    • +15 (17 voturi)    
      Care valori? (Luni, 8 octombrie 2018, 23:23)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui un.roman

      ce zice popa sau cum canta manelistul?

      Asta cu valorile romanesti e cel mai mare rahat auzit.
      Cand Romania se tiganiza, unde erai sa aperi valorile?

      Crede-ma, asta cu homosexualii e chestiune de educatie si toleranta (valori sociale, apropo), pe care multi nu le cunosc.
    • 0 (0 voturi)    
      Proiect de lege (Marţi, 9 octombrie 2018, 14:27)

      relu59 [utilizator] i-a raspuns lui un.roman

      Acest proiect sta in sertare de 3 ani de zile. ( vezi: http://api.components.ro/uploads/1d3a0bf8b95391b825aa56853282d5da/2018/03/Proiect_Lege_privind_uniunea_consensuala.pdf )
      DISCUTIILE PE ACEST PROIECT DE LEGE - NU MAI POT FI AMANAT ! -
  • +6 (6 voturi)    
    Parteneriatul penal a fost deja rezolvat de psdei (Luni, 8 octombrie 2018, 20:47)

    Plagarus [utilizator]

    "Familia traditionala " i-a crescut bine pe "reprezentantii " poporului.
  • +6 (12 voturi)    
    anuntul facut de Negrescu (Luni, 8 octombrie 2018, 20:56)

    Dizidentul [utilizator]

    nu are nicio valoare, nu el este in masura sa faca acest anunt, treaba domnului este sa asigure legatura intre EU si oficialitatile Romane.Ne dam acum seama ca niciunul din cei care au latrat pina simbata nu au curajul sa faca declaratii,au trimes unul care nu poate fi criticat daca in Parlament nu se v-a initia nimic.
  • -8 (30 voturi)    
    E dovada ca referendumul nu era al PSD (Luni, 8 octombrie 2018, 21:01)

    andipetre [utilizator]

    Pentru cei inca naivi, o dovada in plus ca PSD nu numai ca nu a initiat referendumul, dar e si a fost ferm de partea organizatiilor LGBT, ca orice socialisti care se respecta...
    • +15 (19 voturi)    
      Mitraliera si cu Cap de Latex (Luni, 8 octombrie 2018, 23:21)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Te contrazic.
      • -1 (1 vot)    
        Oportunitate (Marţi, 9 octombrie 2018, 15:30)

        relu59 [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        Inițierea acestui referendum ( ca a fost sau nu - PSD sau altcineva ) A FOST O DOVADA DE RESPECT PENTRU POPORUL ROMAN arătata de actuala clasa politica ( mai puțin USR si o parte din mass-media ) înainte de intrarea in dezbatere publica a legilor care TREBUIE sa reglementeze din punct de vedere juridic situatia comunități LGBT in Romania.
        ( Vezi, proiectul de lege al parteneriatului civil: http://api.components.ro/uploads/1d3a0bf8b95391b825aa56853282d5da/2018/03/Proiect_Lege_privind_uniunea_consensuala.pdf )
        DISCUTIILE PE ACEST PROIECT DE LEGE - NU MAI POT FI AMANATE ! -
    • +15 (19 voturi)    
      Esti confuz (Luni, 8 octombrie 2018, 23:26)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      si mincinos

      Pe ce planeta sunteti, ne credeti asa idioti?
    • +1 (1 vot)    
      nu, nu era al PSD-ului, era al lui Dragnea (Marţi, 9 octombrie 2018, 15:50)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Iar PSD-ul i-a dat cu virgula+placuta pesedista
  • -15 (31 voturi)    
    Ne ia prin invaluire (Luni, 8 octombrie 2018, 23:08)

    Vlad-I [utilizator]

    Bruxelles , partidele sistemului si marii bancheri au o agenda oculta. O vor impune , incetisor, n-au nici o graba, vom ajunge ca in spania, unde orice preot este amendat daca in biserica lui critica ideologia de gen. Aveti exempul suediei, germaniei, norvegiei, canadei, ce au in cap progresistii, vor un barbat alb feminizat, supus, oaie fara creier, ca sa nu mai fie capabil sa dea jos regimurile oligarhice.
    • +13 (21 voturi)    
      Pai e ca in Romania (Luni, 8 octombrie 2018, 23:28)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Un barbat alb pe nume Vlad, care tremura sa nu vine baieteii peste el, supus ca o oita.

      Mai iesi si tu din casa si poate o sa inveti ce inseamna civilizatie si toleranta.

      Se pare ca esti in minoritate (homofob, anti-european, etc) in Romania, parca minoritarii trebuiau sa taca din gura, sa se ascunda...
  • -9 (13 voturi)    
    PSDul e bun cand face ce vrem noi (Marţi, 9 octombrie 2018, 4:41)

    Setalcott [utilizator]

    Sa vedem acum toti ilustrii analisti care ne indemnau la boicot ca nu mai au nici o problema cu PSDul. Din partidul oportunist care exploateaza homofobia romanilor retrograzi devine un membru respectabil al socialistilor europeni. Din manevre politicianiste pentru a distrage atentia de la adevaratele probleme ale societatii devine aparatorul drepturilor omului. Din slujitorul intereselor Rusiei devine executantul sarguincios al directivelor UE. Din partidul corupt care masluieste alegerile devine partidul care voteaza in parlament legi despre care n-a suflat o vorba in campania electorala (dar puteai sa-ti dai seama de ce va urma dupa cum au votat in parlamentul european agenda progresista).
    Fara exceptie in istorie, parteneriatul civil este primul pas catre casatorii homosexuale. Inca doar zece-douazeci de ani. Dar sa nu va asteptati sa vina Danilet sau ceilalti experti sa recunoasca cu jumatate de gura ca s-au inselat. Atunci vor spune ca ce au zisi a fost atunci, acum e acum, situatia s-a schimbat, si eei raman tot expertii infailibili.
  • +11 (13 voturi)    
    PSD isi bate joc de habotnici (Marţi, 9 octombrie 2018, 7:01)

    septer [utilizator]

    i-a folosit pentru voturi, n-au livrat acum ii arunca ca pe o masea stricata. Habotnicii si ei se bucurau ca PSD e cu ei si scot lumea la vot, dupa esec au inceput sa-i injure. Se merita unii pe altii.
    • -6 (8 voturi)    
      iubirea invinge totul (Marţi, 9 octombrie 2018, 10:37)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui septer

      "Habotnicii" psd+ "habotnicii"usr= love
      • +3 (5 voturi)    
        sa fim seriosi (Marţi, 9 octombrie 2018, 13:18)

        demetru [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        singurii curajosi care s-au opus referendumului au fost cei din USR. Toate celelalte partide au sustinut familia traditionala impreuna cu guvernul, parlamentul, Biserica, CpF si majoritatea presei. Iubire mare a fost intre PSD si PNL.
        • -2 (2 voturi)    
          sunt serios (Marţi, 9 octombrie 2018, 13:49)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui demetru

          Postarea mea era pe subiectul articolului( psd va depune în Parlament proiectul de lege privind parteneriatul civil), Ceea ce parea de neconceput s-a produs: psd+usr=love. Cel putin pe acest subiect.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version