Kelemen Hunor: Cei care boicotează referendumul fac un rău imens pe termen mediu şi lung ideii de democraţie

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 12:47 Actualitate | Politic


Kelemen Hunor
Foto: Agerpres
Preşedintele UDMR, Kelemen Hunor, susţine că cei care boicotează referendumul fac un rău imens pe termen mediu şi lung ideii de democraţie, deoarece nu pot fi credibili, astăzi, spunând să nu participe oamenii, iar altă dată, când vor fi alegeri politice, să susțină participarea. 

„Subiectul referendumului nu a putut fi dezbătut rațional înainte și am impresia că și după referendum, mult timp, vom încerca să vindecăm rănile cauzate în această perioadă și această manipulare care a fost din toate părțile. Poziţia noastră a fost consecventă şi clară, trebuie să participi la referendum, la vot, democraţia înseamnă participare, fără participare nu poţi să spui că ar exista o democraţie, şi eu spun că de fiecare dată când omul este invitat la vot, indiferent dacă este referendum sau alegeri politice, este bine să te duci la vot. Sigur, este o opţiune democratică şi să nu te duci la vot dar dacă nu te duci la vot, laşi impresia că nu te interesează, nu vrei să te implici, fără implicare nu se pot schimba lucrurile în nici un fel. De aceea eu cred că cei care boicotează referendumul sâmbătă s-ar putea să se trezească duminică că nu mai vor să boicoteze, vor să meargă. Oricum, cei care boicotează fac un rău imens pe termen mediu şi lung ideii de democraţie, fiindcă nu poţi să spui credibil, astăzi, că nu mergi la vot şi boicotezi referendumul şi poimâine când vor fi alegeri politice să spui că trebuie să mergi la vot, să participi”, a spus Kelemen.

Potrivit preşedintelui UDMR, oamenii trebuie să meargă vot, şi să voteze „Da” sau „Nu”, în funcţie de cum le dictează conştiinţa, atitudinea corectă într-o democraţie fiind implicarea şi participarea, care sunt unele dintre elementele fundamentale ale democraţiei parlamentare.

„Diferenţele trebuie să convieţuiască, dacă nu, atunci oamenii vor intra în conflict, nu este de dorit aşa ceva. Moştenirea noastră comună, traslvăneană, a arătat din secolele XVI-XVII că diferite opţiuni religioase pot trăi în linişte în Europa, iar această moştenire cred că trebuia să fie valabilă şi în secolul al XXI-lea. Diferenţele există, lucrurile diferinte şi în ceea ce priveşte viaţa de familie sau orientările sexuale trebuie respectate”, a mai spus liderul UDMR.

















1506 vizualizari

  • +20 (20 voturi)    
    Ftvgsvf (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 12:53)

    Ragnar [utilizator]

    Si cei care sprijina un guvern de penali ce fac democratiei?
    • +5 (5 voturi)    
      mare ipocrit (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 19:11)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Ragnar

      și hunor ăsta.
      Ce-o fi pățit? De fapt, ce și cât o fi primit de la dragnea, când s-au întâlnit pe hol, după căderea legii off shore?
  • +22 (22 voturi)    
    Referendum vs alegeri (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 12:55)

    freethinker1 [utilizator]

    Kelemen porneste de la premiza ca oamenii sunt toti batuti in cap si nu pot pricepe diferenta dintre a boicota un referendum manipulator si inutil - si participarea la alegeri.
  • +19 (19 voturi)    
    Având în vedere că UDMR a susţinut mafia PSD, (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 12:56)

    2087 [utilizator]

    Hunor dă dovadă de maximă ipocrizie.

    Oamenii care boicotează zilele astea (marea majoritate a ţării) nu au votat în Parlament cot la cot cu PSD mizeriile legislative care ne-au adus ţara înapoi în anii '90.

    UDMR a făcut mercenariat, fără pic de conştiinţă democratică.

    Hunor se gândea la ce favoruri poate stoarce de la interlopul Dragnea, nu la democraţie.
  • +18 (18 voturi)    
    Ideii de democratie (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 12:58)

    ipolitic [utilizator]

    cel mai mult rau ii face curvasaria politica. Vorbesc asa in general, nu fac aluzii la UDMR, nici vorba..
  • +15 (15 voturi)    
    Dle Kelemen Hunor (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 13:04)

    soringusar [utilizator]

    Stiti maimutele de la zoo, dupa gratii care primesc banane si se bucura ?
    Acest referendum reprezinta bananele pt populatie.
    Cei care arunca bananele stiu de ce o fac si mi-e teama sa anticipez intentiile lor.
    Si ca sa nu fie discutii , nu sunt de acord cu casatoriile gay . Sa ii lasam sa isi traiasca destinul in dormitorul lor , oricum nu cred ca ei sunt multumiti cu situatia proprie.
    Cred ca e bine sa nu ne lasam manipulati cu un referendum fara subiect.
    Dle Kelemen , ce parere aveti aveti de cum e formulata intrebarea de la referendum ?
  • +10 (12 voturi)    
    hehe (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 13:14)

    liviu_ [utilizator]

    interesant cum toate partidele de la guvernare fac , mai pe fata sau nu) campanie ca sa fie referendumul validat!
  • +7 (11 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 13:14)

    HChifteluta [utilizator]

    Sa-ti iau /////  ce esti. Sper ca urmatorul referendum sa fie "Ungurii afara din tara"! Acolo ma duc sa votez dis de dimineata!
  • +14 (18 voturi)    
    Hmm (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 13:19)

    mitg [utilizator]

    Daca iubitorul de livache e in favoare referendumurilor, ce-ar fi sa facem un referendum "consultativ" cu privire la interzicerea limbii maghiare pe teritoriul tarii (o idee la fel de absurda ca definirea familiei de altfel)?

    Am un "feeling" ca tot la 90% DA ar iesi. Atunci ce va mai zice chelemen? O mai pune de-o defrisare?
  • +17 (17 voturi)    
    Care mostenire comuna (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 13:25)

    Rahan5 [utilizator]

    are Kelemen cu Transilvania ?. Sinagoga din Targul Mures probabil.
    Marko Bela i-a spus-o (tacit) clar lui Kelemen vineri, cu sensul : ,,Nu abuza, ca sa nu fii abuzat". ,,Nu des-considera, ca sa nu fi des-considerat".
    De ce Kelemen Hunor vrea sa abuzeze de familile mono-parentale, a mamelor batute de soti, si sa le fie interzis statutul de familie ?. Ca sa aduca apoi barbatul din nou in casa si sa fie batu-te din nou ? Numai asa, probabil, o sa aiba in viitor alocatii copiii.
    Cand au venit nazistii la putere:
    ,,Intai i-au ridicat pe comunisti. Nu eram un comunist.
    Apoi i-au ridicat pe socialisti.Nu eram un socialist.
    Apoi i-au ridicat pe sindicalisti. Nu eram un sindicalist.
    Apoi i-au ridicat pe evrei. Nu eram un evreu.
    Apoi au venit sa ma ridice si pe mine, si n-a mai ramas nimeni sa ma ajute."
  • +14 (14 voturi)    
    slugoiul lui Dragnea (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 14:27)

    anonim3 [utilizator]

    Si mai spera sa fie reales in fruntea UDMR? Va fi palpitant.
  • +12 (12 voturi)    
    În cazul unui referendum, democrația (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 14:37)

    hic sunt leones [utilizator]

    oferă cetățenilor 3 opțiuni (la fel de democratice): să voteze da, să voteze nu sau să „voteze” prin neparticipare „bă, ești prost?!”
    Neparticiparea la un referendum arată clasei politice faptul că este deconectată de popor și - un lucru care din păcate nu este discutat de nimeni - ar trebui să cam dispară.

    Dar aveți dreptate într-o privință: „fără implicare nu se pot schimba lucrurile în nici un fel”, nici în bine (ceea ce nu este cazul, pentru că acest referendum NU SCHIMBĂ NIMIC), dar nici în rău; așa că, pentru a nu face rău altora, eu prefer să stau acasă (boicot înseamnă constrângere, or eu - prin neparticipare - nu constrâng pe nimeni să facă așa cum doresc, deci nu boicotez nimic).
  • +11 (11 voturi)    
    care i faza (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 14:37)

    Kosmos [utilizator]

    S-a mai votat bah Kelemene pt 300 de parlamentari si nu s-a pus in practica . Jmeker coclit ce esti
  • +9 (9 voturi)    
    ...dixit... (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 15:14)

    mitocanu [utilizator]

    ...cel mai mare patriot roman in viata....
  • +10 (12 voturi)    
    Are ceva datorii la DLN,Hunor bacs !!! (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 16:40)

    Plagarus [utilizator]

    UDMRul sub Hunor a derapat dramatic în chestiunea consolidării statului de drept, diminuării corupţiei din politică, ori debranşării grupărilor de crimă organizată de la conducta bugetului.
    Cateva mostre :
    - introducerea unor obstacole majore în calea condamnării fugarilor (dedicaţie pentru Marko Attila, vezi mai jos).
    - primarii şi preşedinţii de CJ să nu mai fie incompatibili cu calitatea de comerciant persoană fizică
    - dezincriminarea conflictului de interese
    - în februarie, alianţă cu PSD şi ALDE pentru o "dezbatere amplă" a OUG 13, nu alături de PNL şi USR, care cereau respingerea imediată
    - eliberarea mai rapidă a condamnaţilor plus cărţi contre libertate
  • +6 (6 voturi)    
    Morcovul e atat de mare, ca o sa devina gay :) (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 17:06)

    tarabost [utilizator]

    "De aceea eu cred că cei care boicotează referendumul sâmbătă s-ar putea să se trezească duminică că nu mai vor să boicoteze, vor să meargă. Oricum, cei care boicotează fac un rău imens pe termen mediu şi lung ideii de democraţie, fiindcă nu poţi să spui credibil, astăzi, că nu mergi la vot şi boicotezi referendumul şi poimâine când vor fi alegeri politice să spui că trebuie să mergi la vot, să participi."

    Ha ha ha! Ha ha ha! Ha ha ha!
  • +2 (2 voturi)    
    ca sa vezi.... (Sâmbătă, 6 octombrie 2018, 19:45)

    minus [utilizator]

    referendumul din 2009 o fi fost alceva decat expresia democratiei?
    Adica referendumul pentru trecerea la parlament unicameral și reducerea numărului de parlamentari, mai pe romungureste... "ala cu care va-ti sters la popo'nete"!

    A...mi-am adus aminte,,, atunci eram neinformati, dar acum suntem toba de stiinta,
  • 0 (0 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Duminică, 7 octombrie 2018, 2:16)

    XLXL [utilizator]

    parerile domnului din foto nu intereseaza prea mult publicul non-secuiesc ...
  • 0 (0 voturi)    
    UDMR nu e partidul ala de centuristi? (Duminică, 7 octombrie 2018, 7:01)

    ouyang [utilizator]

    ala care cand vrea iese din sala? care cand vrea se abtine sa voteze lucruri, cat sa mai santajeaza partenerii de coalitie sa mai mulga ceva? aia care trec dintr-una in alta, dar in principiu niciodata in opozitie? exact. va cunoastem bai deja. ai zero credibilitate tu cu partidul tau de lingai.
  • 0 (0 voturi)    
    prezenta la vot in HARCOV (Duminică, 7 octombrie 2018, 8:19)

    young_e [utilizator]

    cea mai mica din tara. deci?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version