Întrebarea la care trebuie să răspundă românii la referendumul pentru familia tradițională: Sunteţi de acord cu Legea de revizuire a Constituţiei României în forma adoptată de Parlament?

de C.D.     HotNews.ro
Marţi, 18 septembrie 2018, 19:29 Actualitate | Politic


Scrutin in Romania
Foto: Autoritatea Electorala Permanenta
Românii care vor participa la referendumul pentru familia tradițională vor trebui să răspundă cu „da” sau „nu” la întrebarea „Sunteţi de acord cu Legea de revizuire a Constituţiei României în forma adoptată de Parlament?”, a decis, marți, Guvernul. Suma alocată de Guvern pentru referendum este de 163,7 milioane de lei.

Cabinetul Dăncilă a adoptat, în ședință extraordinară, o ordonanță pentru modificarea legii referendumului  și hotărârile privind organizarea, bugetul și cheltuielile scrutinului. 

Potrivit unui comunicat al Guvernului, întrebarea adresată alegătorilor la referendumul pentru revizuirea Constituției va fi „Sunteţi de acord cu Legea de revizuire a Constituţiei României în forma adoptată de Parlament?”, întrebare la care alegătorii trebuie să răspundă „da” sau „nu”. 

Potrivit modificării propuse pentru articolul 48 din Constituţie, "Familia se întemeiază pe căsătoria liber consimţită între un bărbat şi o femeie, pe egalitatea acestora şi pe dreptul şi îndatorirea părinţilor de a asigura creşterea, educaţia şi instruirea copiilor". 

Imprimarea buletinelor de vot se va face de către Regia Autonomă „Monitorul Oficial”, confecționarea ștampilelor cu mențiunea „Votat” va fi realizată de către Regia Autonomă „Monetăria Statului”, iar confecţionarea timbrelor autocolante de către Compania Naţională „Imprimeria Naţională” - S.A.

Pentru efectuarea cheltuielilor necesare pentru buna organizare şi desfăşurare a referendumului naţional pentru revizuirea Constituţiei, se suplimentează bugetul Ministerului Afacerilor Interne, al Autorității Electorale Permanente, al Serviciului de Telecomunicații Speciale, al Ministerului Afacerilor Externe, precum și al Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Național de Statistică din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2018. Suma alocată pentru organizarea referendumului este de 163,712 milioane de lei, se arată în comunicatul Guvernului. 

La referendum, pentru alegătorii care se află în străinătate în ziua votării se vor organiza secţii de votare pe lângă misiunile diplomatice, oficiile consulare, secţiile consulare (dacă acestea funcţionează în locaţii diferite) şi institutele culturale din străinătate. 

De asemenea, Ministerul Afacerilor Externe va putea organiza, cu acordul autorităţilor din ţara respectivă, secţii de votare şi în afara secţiilor de votare menționate.




















21692 vizualizari

  • -11 (19 voturi)    
    daca nu va exista si o campanie de informare (Marţi, 18 septembrie 2018, 19:46)

    Ochiana [utilizator]

    a populatiei pe tema asta, acest referendum va fi un mare esec.
    Trebuie sa-i explici lui nea Costica din Macautii din Deal ce inseamna DA si NU pe lista aia pentru caintrebarea suna foarte "abstract"
    DA- adica vrei ca scrie in Constitutie ca familia e formata dintr-un barbat si o femeie sau
    NU- vrei sa nu fie precizat in Constitutie ca familia e formata dintr-un barbat si o femeie dand astfel posibilitatea legalizarii in Romania si a altor tipuri de familie pe langa cea traditionala.
    • +12 (12 voturi)    
      deja (Miercuri, 19 septembrie 2018, 8:15)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Ochiana

      ai băgat fitilul în coada postării tale.
      Te-ar invidia și dragnea și vasilica. N-ai auzit-o pe vasilica ce a zis ieri? Că referendumul nu are legătură cu homosexualii?
      • +5 (5 voturi)    
        cu daddycatie de la Dragnea Traditionalu' (Miercuri, 19 septembrie 2018, 11:03)

        Ventianu [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        intrebarea e:
        sunteti de acord ca familia traditionala e formata dintr-un barbat si cat mai multe femei ?
  • +20 (26 voturi)    
    . (Marţi, 18 septembrie 2018, 19:50)

    Evq [utilizator]

    Doamne feri, întrebarea asta e șmecherie pe care o fac copiii de 9 ani, deși sunt sigur că și ei sunt mai deștepți...
    • +8 (12 voturi)    
      Biserica ortodoxa sustine referendumul lui drac_ne (Miercuri, 19 septembrie 2018, 8:47)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      am avut tristetea sa particip la o discutie cu oameni ai bisericii(popi/preoti)
      Cand i-am auzit cu texte ca societatea decadenta si cu influenta nefasta de la Bruxelles...am realizat ca ei nu au treaba cu autostrzile si cu dezvoltarea economica a tarii, cu evolutia tarii.
      Ei se simt mai bine intr-o tara cu oameni nevoiasi ce au nevoie de consolare, de sfaturi intelepte, etc.
      • +3 (3 voturi)    
        De genul daca sotul nu vine la tine (Miercuri, 19 septembrie 2018, 10:01)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui rov

        ca nevasta poti sa-ti arzi parul pubian, asa, noaptea, si sa te rogi cu anumite cuvinte.
        Merge in societatile de trogloditi.
        Nici sa fii cu 10 smarturi la tine si cu seringi in fiecare organ, dar nici idiotizat de niste idioti.
  • -8 (26 voturi)    
    referendum PSD? (Marţi, 18 septembrie 2018, 19:51)

    sxn2 [utilizator]

    Sunteţi de acord cu Legea de revizuire a Constituţiei României în forma adoptată de Parlament?”,

    Eu ma gandesc ca ar trebui sa mergem cu totii la vot.
    Nu conteaza parerea pe subiect, as porni a-priori de la o axioma:
    Ce voteaza/decide/doreste acest parlament, nu ma reprezinta si are un potential toxic
    Statistic, au dat dovada ca nu au treaba cu legiferarea in folosul cetatenilor.
    Subiectul in sine: un criminal mod de dezbinare, habar n-am ce ganduri au clocit diavolii din intunecimea gandirii Dumnealor.
    Eu voi vota " NU" doar din cauza asta.
    Nu ma pronunt pe subiect, nu vreau sa dau apa la moara lui belzebut, DOAMNE IARTA-MA
    "NU" inseamna pentru mine : nu sunt de accord cu ce se intampla in politica Romaneasca.
    Oare un NU vazut din perspectiva asta, nu este mai bun decat abtinerea?
    Ar fi frumos un "NU" DE 99,99%
    E, visez cu ochii deschisi!
    • +4 (18 voturi)    
      Eu (Marţi, 18 septembrie 2018, 23:26)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui sxn2

      Eu voi vota NU pt ca drepturile civile nu sunt la cheremul politicienilor sau a crestinopatilor.

      Acum ceva timp tot NU au votat unii pt:
      - sunteti de acord ca femeile sa nu aiba dreptul de vot
      - sunteti de acord ca persoanele de culoare sa nu aiba dreptul de a folosi cismelele publice
  • +40 (44 voturi)    
    poate sunt paranoic (Marţi, 18 septembrie 2018, 19:53)

    paranoid_android [utilizator]

    dar intrebarea de pe buletinul de vot nu mentioneaza la care lege adoptata de parlament se refera ?... ceea ce inseamna ca se poate aplica la orice legi de modificare a constitutiei adopate de parlament?
    • +14 (18 voturi)    
      Nu esti... (Marţi, 18 septembrie 2018, 22:15)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui paranoid_android

      Esti realist! Fii sigur ca asta se va intoarce impotriva poporului.

      Crezi ca tu esti paranoic? Inseamna ca nu stii ce postez eu de fel :)
      Pentru cine-mi urmareste manuscrisele, stie ca uneori exagerez cu analiza, desi corect, dar ma uit la fiecare chichita. Deci de ce as face exceptie acum, Hai sa incepem my over-analysis:

      Primul scenariu:
      1. DA, sunt de acord!
      Ce gandeste omul? "Vreau barbat + femeie."
      Ce gandesc Parlamentarii? "Hai sa modificam orice lege ca asa vrea poporul"

      2. NU, nu-s de acord!
      Ce gandeste omul? "Orice poate face ce vrea... ce faci in dormitorul tau e la tine, nu tine de mine"
      Ce gandeste Parlamentul? "Orice reviziuire nu este dorita de popor".

      Pentru primul este evident. Ce inseamna al doilea scenariu? Parlamentul preia proiectul "Fara Penali in functii publice". Poporul a votat nu. Deci nu va trece pentru ca poporul este de acord sa aiba penali in functii publice.

      Pam! Pam!
      • -7 (7 voturi)    
        se pare ca mai ai de analizat (Miercuri, 19 septembrie 2018, 9:54)

        Eu_ [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Legea nr. 3/2000 Art.7
        (1) Cetatenii care participa la referendum au dreptul sa se pronunte prin "DA" sau "NU" la urmatoarea intrebare inscrisa pe buletinul de vot: "Sunteti de acord cu legea de revizuire a Constitutiei Romaniei in forma aprobata de Parlament?"

        Preiau comentariul cuiva ca sa nu mai rescriu:
        "Prin urmare, în întrebarea pe care ați auzit-o în presă că se va găsi pe buletinul de vot nu e nimic periculos, nu e nicio șmecherie sau scamatorie.

        Este formularea standard impusă de lege pentru întrebarea ce se pune la o revizuire constituțională și e prevăzută ca atare de lege.

        Gândiți-vă că există uneori revizuiri a câte 50 de articole (ca în 2003) sau adoptarea unor Constituții noi cu 120 de articole, doar nu o să ne pună pe buletinul de vot despre fiecare textuleț și alineat în parte câte o întrebare; faptul că de data asta doar un articol e supus revizuirii nu schimbă principiul și formula standard.

        Legea de revizuire a Constituției este publică, știm ce conține sau putem afla oricând, e la un click distanță, avem Monitorul Oficial în forma electronică (de data este despre înlocuirea termenului "soți" cu expresia "un bărbat și o femeie" în privința căsătoriei, în cadrul art. 48 alin. 1), punem DA, dacă suntem de acord cu ea, sau NU, dacă nu suntem de acord.

        Asta este tot.
        Acum hai la vot."

        Sursa: https://www.facebook.com/cristinapopesculadgerda/posts/543576316114982?hc_location=ufi
        • +3 (3 voturi)    
          Ha! Ha! De cand da parlamentul legi perfecte? (Miercuri, 19 septembrie 2018, 13:52)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Eu_

          Asa ca degeaba vii cu exemple. Mai mult, in cazul de fata care e legea la care sa zici DA sau NU???
          • +1 (1 vot)    
            Mai investigam :) (Joi, 20 septembrie 2018, 9:21)

            Eu_ [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            in momentul in care s-a decis / votat pt referendum (ca sa aiba loc) scopul lui declarat a fost evidentiat clar si nu poate fi deturnat...

            Si cand s-a votat in senat inainte de vot s-a citit legea care se modifica si anume schimbatea cuvantului "soti" cu "barbat si femeie".

            Si se pare ca asta e singura forma legala de a pune intrebarea... Ar fi trebuit sa dea o hotarare de guvern ca sa poata pune o intrebare mai amanuntita, dar nu au dat

            PS. Si eu sunt pentru o intrebare mai detaliata!
            • 0 (0 voturi)    
              locul si data, intrebarea in clar (Joi, 20 septembrie 2018, 21:58)

              clencix [utilizator] i-a raspuns lui Eu_

              Când se scrie
              "Sunteți de acord cu legea de revizuire a Constituției României în forma aprobata de Parlament?"
              nu se precizează în niciun fel unde a apărut și când în Monitorul Oficial legea respectiva. Orice întrebare cu sens are precizate clar localizarea și momentul în care a apărut conținutul intreg, data aprobării de Parlament, aici poate fi orice lege de revizuire a Constituției României din vremea parlamentului regatului României, sau orice alta modificare a Constituției data de parlament după referendum, adică se pasează modificarea Constituției la Parlament și adio democrație.
        • +3 (3 voturi)    
          si atunci (Miercuri, 19 septembrie 2018, 17:48)

          Andrei453530 [utilizator] i-a raspuns lui Eu_

          de ce la referendumul din 2009 cu numarul de parlamentari s-au pus intrebari clare "doriti sa se reduca numarul de parlamentari la 300?" si a mai fost si a doua intrebare.. Atunci nu s-a respectat aceasta lege din 2000?

          Eu sunt pentru familia traditionala, dar nu o sa raspund cu DA la aceasta intrebare, pentru ca nu are legatura cu subiectul familie.
          • 0 (0 voturi)    
            In prima parte evident ai dreptate (Miercuri, 19 septembrie 2018, 20:37)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Andrei453530

            In a doua, nu mai sunt de acord cu tine, mai bine zis cu motivatia: Si eu sunt pentru familia traditionala, dar nu sunt de acord cu restrangerea drepturilor unor persoane (INDIFERENT de motiv - in cazul de fata datorita orientarii sexuale - exceptand cele medicale sau datorate unor condamnari).
          • 0 (0 voturi)    
            vezi raspunsul mai sus (Joi, 20 septembrie 2018, 9:25)

            Eu_ [utilizator] i-a raspuns lui Andrei453530

            .
        • 0 (0 voturi)    
          Asa o fi (Vineri, 21 septembrie 2018, 1:00)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Eu_

          Eu vreau sa gresesc. Pana atunci, cam greu sa rad. Optimismul mi s-a dus de cand PSD a adus la putere profesionisti marca Valcov, Volguta, TiTi, Ideea, Jenuche samd.

          Blonda e mult prea tare ca sa intre in lista cu mediocri de mai sus. Ea merita premiu special.
    • +4 (4 voturi)    
      Asta este ultra-evident! (Miercuri, 19 septembrie 2018, 9:41)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui paranoid_android

      Daca se dorea, intrebarea putea fi foarte simpla si clara, sa mentioneze clar definirea familiei normale.

      " în forma adoptată de Parlament?” suna extrem de vag, se poate aplica la orice!
  • +20 (32 voturi)    
    160 Milioane...?!? (Marţi, 18 septembrie 2018, 20:11)

    Cocut [utilizator]

    Adica se puteau construi 80 de gradinite, dar PSD a hotarat ca poporul roman are nevoie de rahatul asta.
  • +18 (20 voturi)    
    pai... (Marţi, 18 septembrie 2018, 20:20)

    gab0iu [utilizator]

    mie unu' intrebarea mi se pare ambigua...mai exista o lege 133 din 28 februarie 2018 de modificare a Constitutiei...emitent... tot sparlamentul, si aia nu-i despre familie...si nici de votat nu e...
    • -5 (5 voturi)    
      Nu e aia (Marţi, 18 septembrie 2018, 20:58)

      LC123 [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

      LEGE nr. 429 din 23 octombrie 2003 de revizuire a Constitutiei Romaniei
  • +21 (27 voturi)    
    Intrebare de bun simt (Marţi, 18 septembrie 2018, 20:22)

    arpi [utilizator]

    Se justifica aceasta suma cheltuita??? Asta era chiar prioritatea zero??/
    • +3 (13 voturi)    
      Motivul real: (Marţi, 18 septembrie 2018, 20:37)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui arpi

      misoginismul arhaico-feudal al barbatului, care vrea sa impuna prin modificarea Constitutiei un ascendent asupra femeii. De ce nu formularea: "...liber consimtita intre o femeie si un barbat."? Actuala formulare pune un semn de egalitate intre cele doua sexe, ceea ce ofileste coroana de lauri al barbatului sau de ce nu, ii scade lungimea coarnelor...
    • +2 (4 voturi)    
      i-o fi (Miercuri, 19 septembrie 2018, 8:39)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui arpi

      frică lui dragnea să nu-l mărite când o ajunge la ”beciul domnesc”.
  • +9 (21 voturi)    
    sa cheltuiesti.. (Marţi, 18 septembrie 2018, 20:31)

    exilatul [utilizator]

    atitia bani pt nimic , cind spitalele si scolile nu au ce le trebuie!!!!!!!!....sper ca la toate "familiile traditionale" sa le iese pe nas toate lipsurile din sanatate si invatamint...
    • +6 (10 voturi)    
      aha (Miercuri, 19 septembrie 2018, 1:19)

      Fapte [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Referendumul costa Romania cit 8 zile si jumatate de platit pensii speciale. Deci nu toate pensiile, ci numai alea speciale.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu am nici o vina (Miercuri, 19 septembrie 2018, 10:09)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      pentru faptul ca am o sotie si un copil, ca om am simtit ca asa trebuie sa fac, iara nu s ama cuplez cu un barbat deghizat in femeie sau nu. Sunt nevoi biologice de netagaduit, indiferent daca le consemnezi intr-un compendiu sau nu. Crede-ma ca ceea ce numesti "familii traditionale" au tot dreptul la spitale stas: fetita mea a fost internata la doua luni intr-un spital cvasi infect pentru orice standard occidental. Acum stau cu groaza ca o s-o dau la scoala peste vreo 5 ani. dar voi mai fi oare in tara atunci ?
      • 0 (0 voturi)    
        de aia.. (Miercuri, 19 septembrie 2018, 18:08)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

        traiti in mocirla ca nu scrie in constitutie despre "familia traditionala"!?!?!...intotdeauna pe romani i a f-t-t grija de ce fac altii datorita mentalitatii de ra-at pe care o au..si se vede in mizeria umana care domina ro...
  • +5 (19 voturi)    
    sunt sigur (Marţi, 18 septembrie 2018, 20:35)

    torna_fratre [utilizator]

    ca toti spargatorii de seminte fara dinti care au fost la mitingul psd stiu ce a votat parlamentul.
    fix asa!
    de parca cei care vor sa se casatoreasca ,ambii find de acelasi gen,nu pot fenta constitutia.
    de exemplu:
    -unul din cei 2 obtine un act de identitate,emis in UE, in care este trecut alt gen decat cel pe care il poseda(in buletin va fi trecut opusul a ceea ce este).
    -merge la primarie pentru a obtine certificatul de casatorie
    -ce face primarul?refuza casatoria pentru ca mireasa poarta mustata?chiar daca in buletin este trecuta de sex feminin?
    160 mil lei insemna cateva azile de batrani ca si asa nu mai are cine sta cu batranii romani.
    160 mil lei insemna cateva spitale municipale
    160 mil lei insemna cateva gradinite,scoli,km de drumuri etc.
    daca referendumul nu trece achita psdistii si aldistii factura?sau isi da cineva demsisia pentru risipa banilor pe un scop inutil?
  • +18 (24 voturi)    
    Asta e banc?? Sper ca da! (Marţi, 18 septembrie 2018, 21:05)

    LiviuX [utilizator]

    Cum sa pui o astfel de intrebare la un referendum? Care lege, ce spune ea? Cum poti fi de acord sau impotriva a ceva ce nu stii?
    • +5 (5 voturi)    
      Trebuie sesizat CCR (Miercuri, 19 septembrie 2018, 9:41)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Eu nu cred ca este constitutional sa pui o astfel de intrebare la Referendum. Intrebarea trebuie sa fie clara si fara echivoc.
      Sunt convins ca exista specialisti in drept constitutional care pot demonstra.
    • +5 (5 voturi)    
      "PENTRU CA PUTEM!" (Miercuri, 19 septembrie 2018, 9:43)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Votantii Daddy nu si pun niciodat intrebari, ei stiu ca daca Dracnea a zis ca trebuie sa stampileze "DA", atunci exact asta vor face, nu ii intereseza de loc detaliile!
  • +3 (9 voturi)    
    Un pic tendentios articolul... (Marţi, 18 septembrie 2018, 21:12)

    darklei20011217325155703 [utilizator]

    ...in ideea ca nici macar initiatorii referendumului nu ar vota o astfel de formulare generala.

    Nu cred ca asta e forma la care o sa se ajunga. Totusi daca incearca magaria asta, sa deturneze referendumul pentru o adoptare mascata a tampeniilor lor, noi, aia care ar trebui sa votam, indiferent de care parte a referendumului ne-am situa, ar trebui sa luam masiv atitudine si sa initiem un referendum de schimbare a clasei politice. Opozitia (ce mai exista din ea), ar trebui sa ia atitudine si sa nu stea cu mana in buzunar, pe motiv de corectitudine politica
  • +7 (11 voturi)    
    Sunt convins (Marţi, 18 septembrie 2018, 21:16)

    Bazil [utilizator]

    ca pentru porcaria asta numita referendum,. in diaspora fiecare votant va avea sectia lui de votare. La alte votari (presedintie, parlament, locale), din cauza restrangerilor bugetare si a lipsei angajatilor ambasadelor/consulatelor. numarul sectiilor de votare va fi mult sub cel necesar. Personal, nu merg sa votez porcarii.
    • 0 (6 voturi)    
      :) (Miercuri, 19 septembrie 2018, 1:20)

      Fapte [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

      Ar fi super! N-ar mai trebui sa merg cu trenul 200 de km pina la Bonn si apoi sa stau la coada 3 ore.
  • +4 (6 voturi)    
    Oare o fi asta? (Marţi, 18 septembrie 2018, 21:18)

    inginerum [utilizator]

    Exista o modificare a acestei Legi de revizuire a Constitutiei, datata 22.03.2018 in care se stipuleaza:
    "
    LEGE
    de revizuire a Constituției României

    Parlamentul României adoptă prezenta lege.
    Art. I. -
    După alineatul (2) al articolului 37 din Constituția României, revizuită prin Legea nr. 429/2003, aprobată prin referendumul național organizat în zilele de 18-19 octombrie 2003 și republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 767 din 31 octombrie 2003, se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:

    "
    (3) Nu pot fi aleși în organele administrației publice locale, în Camera Deputaților, în Senat și în funcția de Președinte al României cetățenii condamnați definitiv la pedepse privative de libertate pentru infracțiuni săvârșite cu intenție, până la intervenirea unei situații care înlătură consecințele condamnării."

    Art. II. -
    Revizuirea Constituției se supune aprobării prin referendum, organizat potrivit dispozițiilor art. 151 alin. (3) din Constituția României, republicată.

    Această lege a fost adoptată de Camera Deputaților și de Senat, cu respectarea prevederilor art. 151 alin. (1) din Constituția României, republicată.
    PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR
    NICOLAE-LIVIU DRAGNEA PREȘEDINTELE SENATULUI
    CĂLIN-CONSTANTIN-ANTON POPESCU-TĂRICEANU
    AVIZ
    referitor la inițiativa legislativă a cetățenilor privind revizuirea Constituției României

    Analizând inițiativa legislativă a cetățenilor privind revizuirea Constituției României, formulată de un comitet de inițiativă în baza prevederilor Legii nr. 189/1999 privind exercitarea inițiativei legislative de către cetățeni, republicată, cu modificările ulterioare, și transmisă de împuternicitul comitetului de inițiativă, cu Adresa înregistrată la Consiliul Legislativ cu nr. R245 din 13.02.2018,
    "
    Practic cei care sunt condamnati cu suspendare... si avem cazuri cunoscute vor putea sa fie alesi in diferite functii....
  • +5 (9 voturi)    
    Da si legea propriuzisa (daca e aia) e superba! (Marţi, 18 septembrie 2018, 22:41)

    Alui [utilizator]

    “Familia se întemeiază pe căsătoria liber consimţită între un bărbat şi o femeie, pe egalitatea acestora şi pe dreptul şi îndatorirea părinţilor de a asigura creşterea, educaţia şi instruirea copiilor".
    A cui copii? Parintii cui? Ai sotilor, adica bunicii?
    Eu inteleg din textul asta ca “un barbat” si “o femeie” pot fi altcineva decat “parintii”, iar copiii sunt asa.... vag, nu a barbatului, nu a femeii si nici a parintilor. WTF? A, pardon! Uita-i cine e prim ministru!
  • +9 (11 voturi)    
    poate n-ar fi rau... (Marţi, 18 septembrie 2018, 22:51)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    sa promovam ca "forma adoptata de PArlament" se refera la cresterea numarului de parlamentari la 800 :)))
    • +4 (6 voturi)    
      numai 800? (Miercuri, 19 septembrie 2018, 0:56)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      fara numar, fara numar.
    • +2 (2 voturi)    
      80 000 (Miercuri, 19 septembrie 2018, 10:12)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      shi totzi din Sud.
  • +7 (11 voturi)    
    VOR SCHIMBA INTREBAREA (Marţi, 18 septembrie 2018, 22:57)

    dincannes [utilizator]

    … dar in ultima clipa si tot cu una perversa.
    Se simte reaua intentie, deci fara mine la vot !
  • +3 (5 voturi)    
    laconic, specific comunicarii PSD (Marţi, 18 septembrie 2018, 23:18)

    ICBplus [utilizator]

    Pare sa fie o justificare PSD de a pune bani pentru alte alegeri. Pe langa faptul ca intrebarea are alte interpretari daca nu se specifica clar despre ce modificari e vorba.
  • +10 (12 voturi)    
    si totusi... (Marţi, 18 septembrie 2018, 23:55)

    domnescu [utilizator]

    mai avem Avocat al Poporului, CCR ?
    Cum pot sa merg sa votez o lege, fara sa stiu ce numar are acea lege si cum sa o identific ?!?!?!
  • +5 (13 voturi)    
    Problema e ca: (Miercuri, 19 septembrie 2018, 0:10)

    Alui [utilizator]

    In Romania sunt mai putini homosexuali si lesbiene decat:
    - femei violate si batute repetat de catre proprii soti,
    - copii care se culca flamazi,
    - copii abandonati,
    - bolnavi care mor cu zile in spitale,
    - batrani abandonati si uitati de toti.

    Dar pentru unii, asta nu are importanta, sau nu are tot atata importanta cei situatia celor de mai sus. Pentru ei, Romania, incluzand persoanele din lista de mai sus, trebuie salvate de homoxesuali!
    • +2 (6 voturi)    
      aha (Miercuri, 19 septembrie 2018, 12:08)

      Fapte [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Pai asa poti sa zici si ca in Romania sint mai multe gauri in asfalt decit cele ale homosexualilor. Deci ar trebui sa le astupam mai intii pe alea din asfalt.
      Bizara rau logica asta. Deci tu, daca te doare piciorul si maseaua nu te duci la dentist pina nu-ti rezolva ortopedul problema, nu?
      • +2 (2 voturi)    
        Buna gandire... Ai cap, minte ce-ti mai trebuie... (Miercuri, 19 septembrie 2018, 13:58)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Fapte

        Da, daca se cer bani trebuie sa prioritizez: ce ma doare mai tare, geninchiul sau dintele? Dau bani pentru aia si restul poate sa astepte. Dar pentru unii e greu de priceput...
  • +6 (8 voturi)    
    referendumul organizat (Miercuri, 19 septembrie 2018, 0:32)

    Dizidentul [utilizator]

    formularea complicata (sinteti de acord cu ce a hotarit Parlamentul?) Tanti Leana si nea Gheorghe din capul satului nu vor sti ce sa raspunda, indiferent de raspuns nu vor sti in veci vecilor pentru ce PSD-ul pune acceasta intrebare. Marea majoritate se intreaba ce scop are aruncatul pe fereastra a circa 160 de milioane , raspunsul numai Dragnea si Tariceanu il stiu.
    • +5 (5 voturi)    
      Ba da! (Miercuri, 19 septembrie 2018, 9:46)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

      Formularea ESTE complicat si neclara, da.

      Insa "Tanti Leana si nea Gheorghe" vor sti foarte bine ca trebuie sa puna stampila pe DA, deaorce au fost prelucrati corespunzator de Latrine:

      - Daddy este bun si frumos, trebuie sa faci ce zice el
      - Opozitia, USR, PMP, hastagistii, tefelistii, corporatistii etc sunt rai, trebuie sa pui stampila pe DA, ca sa le faci in ciuda!

      Simplu, nu?
  • +2 (8 voturi)    
    Nu ma poate obliga nimeni (Miercuri, 19 septembrie 2018, 0:50)

    Lime&Coconut [utilizator]

    Sa votez
    • -4 (4 voturi)    
      Da tati (Miercuri, 19 septembrie 2018, 11:00)

      amicugri [utilizator] i-a raspuns lui Lime&Coconut

      Fii tu mai destept si stai acasa, lasa-i pe prostii psd-ului sa voteze, ca la alegeri.
      De unde rasariti frate? Nici nu stii cine-i mai pacalici, psd-istii sau "inteligentii" de genul asta.
  • +6 (8 voturi)    
    Tara se scalda in gunoaie si saracie (Miercuri, 19 septembrie 2018, 1:28)

    Dalinar [utilizator]

    Iar astia cheltuie bani aiurea, cand nu ii fura....trist.
  • +5 (7 voturi)    
    Ciudat (Miercuri, 19 septembrie 2018, 6:29)

    Lake123 [utilizator]

    Păi întrebarea asta din referendum, e smilară cu întrebarea dac suntem de acord cu ce face PSD +_ ALDE în parlament. Păi, cum puten fi de acord cu așa ceva? Cine răspunde cu DA, nu cred că știe ce face.
    • +5 (5 voturi)    
      desigur ! (Miercuri, 19 septembrie 2018, 9:47)

      lp [utilizator] i-a raspuns lui Lake123

      exact la asta foloseste referendumul asta fara sens, dragnea vrea sa se relegitimeze, si indiferent daca referendumul trece sau nu, o sa spuna "uite cate voturi am primit, oamenii sunt de acord cu mine, au incredere in mine, mi-au dat x milioane de voturi". Si din pacate, sunt sigura ca marea majoritate a votantilor PSD exact asa sunt - nu se gandesc nicio secunda la ceea ce face dragnea, daca li se spune ceva pe filiera psd, ei sunt de acord automat (am vazut cu ochii mei asta, ff trist)
  • +4 (10 voturi)    
    ce si-o fura dracnea (Miercuri, 19 septembrie 2018, 7:28)

    Coresponedntu [utilizator]

    daca la alegeri nu au iesit oamenii nici jumatate din electorat , la referendum daca vin 15 % mare lucru... iar daca iese cum vrea psd ul imaginea Romaniei va fi de incuiati retrogrado ortodoxo talibani.... bani aruncati in vant oricum , ca sa faca pe placul barbosilor din bor....
    • -6 (6 voturi)    
      De data sta exista motivatie mai puternica! (Miercuri, 19 septembrie 2018, 9:52)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      Iata:

      "Fraților, pe 6 - 7 octombrie cu toții (anunțații si pe ai voștri si indemnatii sa iasa, a venit momentul sa MARTURISIM sa nu ne fie frica) la vot pt. a salva familia românească.
      Aveți grija la manipulatori pt. ca deja pe unele tv. si pe facebook au început niste atacuri grosolane la B.O.R. si la Coaliția pt. Familie...

      INDIFERENT CUM ESTE FORMULATA INTREBAREA... votul trebuie pus pe DA...

      DOAMNE AJUTA SA REUSIM"




      Say something so TRINITAS T
      • +3 (5 voturi)    
        Prostul tot prost (Miercuri, 19 septembrie 2018, 10:57)

        amicugri [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

        Fraiere, nu-i despre ce crezi tu si alti pacalici ca tine, e pentru un cec in alb dat psd ca sa modifice constitutia la bunul plac. Asadar raspunsul e "Nu".
        • +4 (4 voturi)    
          Eu v-am aratat mesajul primit (Miercuri, 19 septembrie 2018, 11:41)

          complet_retard [utilizator] i-a raspuns lui amicugri

          Nu ati vazut ghilimelele?

          am citat postarea primita, la care am sursa

          pt ca mai exista si varianta informal, pe care nu am cum s ao citez exact, in biserici s-a spus ca cine nu se duce si nu voteza DA, trebuie excomunicat!
          • +2 (2 voturi)    
            scuze, (Miercuri, 19 septembrie 2018, 12:59)

            dcb [utilizator] i-a raspuns lui complet_retard

            dar mi-a scăpat un minus la postarea ta de mai sus.
            Din păcate nu am sesizat ghilimelele la timp.
            De vină e introducerea scurtă, fără precizarea că urmează un citat, iar menționarea sursei era abia la sfârșit
            • +3 (3 voturi)    
              nu-i bai! (Miercuri, 19 septembrie 2018, 16:14)

              complet_retard [utilizator] i-a raspuns lui dcb

              Scuze accepatate!

              idee era ca particiarea va fi ampla, deorece exista o motivare puternica:
              "cine nu se duce si nu pune stampila pe Daddy, risca sa fie nu doar catalogat drept iubitor-de-homalai, ci TRADATOR al Patriei, si sa fie excomunicat"
  • +5 (7 voturi)    
    cheltuiala fara rost (Miercuri, 19 septembrie 2018, 8:12)

    nedumeritul [utilizator]

    Indiferent de rezultatul referendumului starea de fapt din Romania nu se va schimba. Atunci de ce se cheltuie acesti bani ?
    • +4 (4 voturi)    
      Ca sa dezbine si mai mult populatia (Miercuri, 19 septembrie 2018, 10:16)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      nu mai zic popor, aia tine deja de trecut. Este politica dusa cu indarjire si tact de rasia vreme de secole: distrugerea vecinilor de dinauntru. Un popor dezbinat, condus de idioti, nu poate trage decat spre spurcaciunea asiata, spre partidul-stat, spre nimicnicie, spre pierzanie.
  • +4 (6 voturi)    
    Întrebare idioată, ... (Miercuri, 19 septembrie 2018, 8:56)

    AEV [utilizator]

    Întrebare idioată, 95 % din eventualii participanți la referendum nu vor ști care este ”forma adoptată de parlament”.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu-i intereseaza decat "dublarea salarului si" (Miercuri, 19 septembrie 2018, 10:17)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui AEV

      a pensiei". Voteaza grabit pentru prabusirea civilizatiei.
  • +6 (8 voturi)    
    Intrebare (Miercuri, 19 septembrie 2018, 9:10)

    florinos [utilizator]

    „Sunteţi de acord cu Legea de revizuire a Constituţiei României în forma adoptată de Parlament ?"

    Și daca maine PSD adopta o lege de revizuire a Constitutiei in care spune sa fie eliberati toti infractorii ? Se considera ca populatia a fost de acord ?
    • +4 (4 voturi)    
      Exact (Miercuri, 19 septembrie 2018, 10:17)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      te-ai prins.
  • 0 (0 voturi)    
    O fi vorba de legea asta? (Miercuri, 19 septembrie 2018, 10:12)

    Alui [utilizator]

    http://legislatie.resurse-pentru-democratie.org/constitutie/429-2003.php
  • +3 (3 voturi)    
    Rezultatele testului de inteligenta! (Miercuri, 19 septembrie 2018, 10:28)

    Alui [utilizator]

    Comentam la un articol anterior pe tema asta, ca referendumul asta e un test de inteligenta pentru poporul Roman.
    Văd ca acum guvernul a dat răspunsul la examen cu întrebarea asta!
    Dumnezeule mare!
    E chiar mai rău decât ma asteptam!
  • +5 (5 voturi)    
    Cine isi asuma aceasta formulare? Consultantii (Miercuri, 19 septembrie 2018, 10:33)

    D-or [utilizator]

    Un destept a bagat sopirla, probabil faimosii consultanti, si niste prosti au semnat-o.

    Stie cineva care sunt acestia, sa-i felicitam nominal?
  • +6 (6 voturi)    
    Ce capcana pentru prosti (Miercuri, 19 septembrie 2018, 10:53)

    amicugri [utilizator]

    Nici o referire despre ce lege votata de parlament e vorba, se cere de fapt un cec in alb de la popor pentru modificarea constitutiei dupa cum "vrea muschii nostri parlamentari". Si daca poporul e prost, cum a dovedit in multe alte ocazii, smecherii or sa-l si primeasca.
    Eu unul am sa merg sa zic "Nu", e simplu. De altfel parerea mea dintotdeauna a fost ca referendumul nu trebuie sa aiba prag de participare ci doar prag pentru declansare.
    • +1 (1 vot)    
      Atentie (Miercuri, 19 septembrie 2018, 14:37)

      Rdu [utilizator] i-a raspuns lui amicugri

      la validare...
  • +7 (7 voturi)    
    boicot (Miercuri, 19 septembrie 2018, 11:58)

    Ilidia [utilizator]

    Acest "referedum" trebuie boicotat. Lasand de o parte subiectul "intrebarea " este o smecherie prosteasca, demna de Cartea Recordurilor.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version