Tensiune în PNL. Vasile Blaga i-a convocat pe liderii din aripa PDL pentru a decide asupra susținerii lui Ludovic Orban

de Redactia     HotNews.ro
Duminică, 15 iulie 2018, 14:12 Actualitate | Politic


Vasile Blaga
Foto: Agerpres
Fostul co-președinte al PNL, Vasile Blaga, i-a chemat pe liderii organizațiilor din aripa ex-PDL la sediul partidului din Modrogan, miercurea viitoare, ora 16.00, la o întâlnire unde vor conveni asupra susținerii lui Ludovic Orban la șefia formațiunii, au declarat surse politice pentru Mediafax.  

Sursele politice au precizat că la întâlnirea în urma căreia mesajul foștilor democrat-liberali va fi unul de unitate în jurul susținerii președintelui PNL, Ludovic Orban, vor participa Raluca Turcan – lider PNL Sibiu, Daniel Buda – lider PNL Cluj, dar și Mircea Hava – lider PNL Alba. 

Pe lângă o parte din liderii filialelor PNL din Ardeal vor fi prezenți și câțiva șefi ai organizațiilor liberale din Moldova. Printre aceștia se numără deputatul PNL de Suceava, Ioan Bălan - coordonator al PNL Iași, fostul senator PNL de Suceava, Gheorghe Flutur. De asemenea, la întâlnire e posibil să ajungă și deputatul Cătălin Predoiu.  

Foștii pedeliști vor discuta și despre listele candidaților PNL pentru alegerile europarlamentare din luna mai a anului viitor, stalindu-se în partid să existe paritate în reprezentarea pe liste, au relatat sursele politice. Astfel, aripa ex-PDL va avea cinci nominalizări, iar cea a vechiului PNL tot cinci candidați.  

Potrivit surselor citate, pe lista candidaților la europarlamentare vor figura Mircea Hava, Ilie Bolojan, Vasile Blaga, Daniel Buda, Ludovic Orban, Siegfried Mureșan și Marian Jean Marinescu. Este foarte probabil ca actualul europarlamentar Cristian Bușoi să nu se mai regăsească printre nominalizați, au mai spus sursele politice. Bușoi, lider al PNL București nu mai este dorit de conducerea partidului și de președintele liberal, Ludovic Orban, nici la șefia acestei organizații, în contextul eșecurilor la alegerile locale și parlamentare. 

Întâlnirea de miercurea viitoare a lui Vasile Blaga cu foștii pedeliști vine pe fondul unei ședințe tensionate a Biroului Politic Național al PNL de luni, unde câțiva liberali l-au criticat pe Ludovic Orban pentru direcția în care se îndreaptă partidul, potrivit surselor politice ale Mediafax. 

La reuniunea de luni, Orban le-a reproșat acestor liberali că nu vin cu soluții și în loc facă opoziție la PSD, se ocupă cu subminarea din interior a formațiunii. Mai mult, un număr de 16 liberali, printre care se află liderul PNL București, Cristian Bușoi, și președinții filialelor de sector, au întocmit o listă prin care susțin demiterea lui Ludovic Orban de la șefia partidului, au explicat sursele MEDIAFAX. Printre liberalii nemulțumiți de Ludovic Orban, care au participat la ședința de luni a Biroului Politic Național al PNL de la Parlament, au fost Anca Boagiu, președinte PNL Sector 2, senatoarea Alina Gorghiu (fost președinte al PNL - n.r.), liderul senatorilor liberali, Iulian Dumitrescu, primarul Aradului, Gheorghe Falcă, senatorul Marcel Vela, fostul deputat PNL, Hubert Thuma și deputatul PNL, Tinel Gheorghe.  

Potrivit surselor politice ale Mediafax, în cadrul Biroului Politic, liderul PNL la Senat, Iulian Dumitrescu, i-a reproșat lui Ludovic Orban că partidul nu comandă un sondaj de opinie pentru a vedea cum stă PNL în fața electoratului. Gheorghe Falcă i-a adus câteva critici lui Orban, iar apoi i-a spus că este profesor în comunicare. În replică, Orban i-a transmis că de un an de zile nu îl vede nimeni, cu toate că spune că este profesor în comunicare. Președintele PNL i-a întrebat pe liberalii nemulțumiți dacă l-au sunat vreodată ca să îi propună soluții, adăugând că nu știu decât să se plângă. Într-un final, președintele liberal, Ludovic Orban, a izbucnit și le-a spus acestora "să nu se mai ascundă după deget" și să recunoască că au semnat o listă pentru demiterea sa de la șefia PNL. "Ce faceți aici, subminați partidul din interior? Aici veniți și faceți nu știu ce și prin spate faceți liste. De un an și jumătate nu l-am văzut pe unul să dea în PSD. Dați în PNL. Deci este clar că cineva din afară vrea să faceți chestia asta", le-ar fi spus Orban liberalilor nemulțumiți, au relatat sursele politice.  

În cadrul BPN de luni, liberalii au stabilit convocarea Consiliului Național pe data de 4 august. Liderul liberal, Ludovic Orban, a declarat, luni, la finalul BPN, că nu a fost încă stabilit locul desfășurării evenimentului, care ar putea fi Alba Iulia sau București. Orban a propus excluderea din PNL a prim-vicepreședintelui PNL Sector 2, Viorel Cataramă. Decizia poate fi luată de către conducerea partidului doar în cadrul ședinței Consiliului Național din 4 august.



















5154 vizualizari

  • +12 (32 voturi)    
    Penele si P$D aceeasi Mizerie (Duminică, 15 iulie 2018, 14:22)

    un domn [utilizator]

    Poate Scapam de ei la alegerile parlamentare urmatoare
    • +17 (25 voturi)    
      Si eu am aceeasi speranta, (Duminică, 15 iulie 2018, 14:30)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      dar nu cred.

      Ticalosia are viata lunga in Romania, e un stil de viata.
      • +14 (18 voturi)    
        la astia (Duminică, 15 iulie 2018, 16:06)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

        dragnea nici nu trebuie sa faca vreun efort, se distrug singuri. Sa vezi acuma ce-o sa creasca partidul de buzunar alde, prin migrari masive dinspre nu conteaza ce aripa pnl, catre gruparea de gunoaie.
        • -1 (3 voturi)    
          Well..mostenirea Bratienirlor pe mana pedeleprelor (Luni, 16 iulie 2018, 9:53)

          MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Well..mostenirea Bratienirlor pe mana pedeleprelor !

          Blaga si banditii potrocalii ai lui Basescu, Boc si Udrea au pus mana pe PNL.

          Acum ii jughinesc pe ultimii liberali si se dau democrati.

          "Patria si Dreptul Meu!"
          .
    • +3 (15 voturi)    
      lol (Duminică, 15 iulie 2018, 16:28)

      lolosaurus [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Fara PNL nu scapam de PSD, cea mai mare mizerie. USR singur nu are sanse.
      • +2 (10 voturi)    
        :( (Duminică, 15 iulie 2018, 17:47)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui lolosaurus

        Eu vad ca fac blat. Deci..?
      • +3 (7 voturi)    
        Alt PNL (Duminică, 15 iulie 2018, 23:57)

        john-doe [utilizator] i-a raspuns lui lolosaurus

        Adevarat, dar nu cu PNL-ul asta, care nu de mult se pupa bot in bot cu Ponta.
        • 0 (0 voturi)    
          lol (Marţi, 17 iulie 2018, 21:30)

          lolosaurus [utilizator] i-a raspuns lui john-doe

          Bot-nebot, FARA PNL NU SCAPAM DE PSD. Punct. Va place sau nu.
    • -1 (19 voturi)    
      Deocamdata in recentul sondaj IMAS (Duminică, 15 iulie 2018, 18:13)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      am inteles ca PNL ul a depasit PSD-ul care s- a prabusit si acum e pe locul 2.
      Blaga poate sa-l ia pe Boureanu si sa faca din nou partidul PDL. Poate sa le vina sefa Elena Udrea. La Guvernare, Blaga va fi Ministru de Interne si Elena Udrea Ministra la Fonduri Europene, ca in vremurile bune de alta data. Ce bine se traia atunci ! . Ia zi Blaga, nu e asa ?!
      • 0 (6 voturi)    
        nu prea da lumea cu plus :) (Duminică, 15 iulie 2018, 21:12)

        lumira [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Ai perfecta dreptate! ce sa facem cu aceeasi dinozauri din ultimii 20-30 ani? Sunt praf, in agonie. Ii intereseaza cascavalul .....alegerile de anul viitor :)
        • +1 (3 voturi)    
          Dar ce? Boureanu e dinosaur ? (Luni, 16 iulie 2018, 11:54)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui lumira

          Boureanu, ca politician tanar e ,,oglinda" batranilor membrii de partid. Ce s-a intamplat cu Boureanu arata slaba clasa politica a bazei PDL- ului. PDL- ul singur nu merita nici 2 % din electorat.
    • 0 (0 voturi)    
      Poate ALDE. (Luni, 16 iulie 2018, 12:41)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      De fapt ALDE este mai de stânga decât comuniștii.Reușește Tăriceanu să prostească pe mulți,dar citiți ce înseamnă ALDE în Europa.Socialiștii europeni nu fac alianță cu ei și în multe țări sunt considerați de extrema stângă.
  • +6 (28 voturi)    
    Hai PDL! (Duminică, 15 iulie 2018, 14:30)

    Nyk1 [utilizator]

    Să nu uităm că Emil Boc, în plină criză economică, a inaugurat marea majoritate a segmentelor de autostradă pe care putem circula în prezent! Iar Băsescu și Videanu, cu toate păcatele lor (și au fost destule), au fost cei mai buni primari ai Bucureștiului.
    • +3 (11 voturi)    
      nu uitam, nu uitam (Duminică, 15 iulie 2018, 14:54)

      premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      si tocmai pentru ca nu uitam au fost nevoiti sa ascunda numele PDL :))
      p.s. in alta ordine de idei: nu-i dadea IMAS la 30%, peste PSD? de ce sunt nemultumiti de directia in care se indreapta partidul?
      oare nu cred nici ei sondajul IMAS? :))
  • -1 (17 voturi)    
    FUZIUNE TOXICA (Duminică, 15 iulie 2018, 14:45)

    freejack [utilizator]

    liberalii nu trebuiau sa faca fuziunea asta cu fesenistii. asta a fost politica feseneului de la inceput\, distrugerea partidelor istorice. cu PNT-ul le-a mers. Partidul Liberal era ultima reduta. o sa o faca praf si pe asta. liberalii trebuie sa se elibereze si sa-i lase pe pedisti sa se duca unde a intarcat dracul iapa.
    • -3 (13 voturi)    
      hai bre (Duminică, 15 iulie 2018, 15:59)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui freejack

      lasa propaganda...
      pntcd a fost distrus de penelea, in asa zisa conventie....

      usl ce'ti zice ?
      adica, pesede descendent direct din pcr via fsn, in comuniune de simtz si gandire cu...hahaha, bratienistii lui conu dinu paturiciu, prin ucenicu' motocicleanu, si el fost nomenklaturist al iepocii, aka usl, cu scopul declarat de distrugere a celorilalte partide, si inlocuirea cu o forma bipartinica, ca'n occident (my arss). adica, rotatia la guvernare psd, pnl.
      si drept dovada, psd, si'a tras pe'ai sai, iar penele a mai terminat si pd, dupa pntcd, pd care, dupa roman, virase bine la dreapta.

      vechii penelei, adica cei ai motocicleanului si'ai lui kkrau, inca mai au nostalgia usl, chiar si can' voteaza prin palavrament....
      deja au luat'o, cate unu' cate doi, spre motocicleanu, alde.
      adica, catre psd. vezi zamfir si ceilalti.
      catarama, singurul care este hotarat de dreapta, matrasit. d'a frica.
      luigi orban, aka sica mandolina, a fost cea mai proasta alegere penelista, la fel de proasta ca si cele doua fete de fete.
      spuneti'mi un sef de succes, la judet, sau la vreo primarie mare, din vechiul penele...
      • +1 (3 voturi)    
        E Prima data cand sunt de acord (Duminică, 15 iulie 2018, 17:12)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Cu Tine de la "lasa " pana la cele trei puncte aplicate dupa "penele "
      • 0 (6 voturi)    
        "ia de la Basescu" (Duminică, 15 iulie 2018, 17:22)

        freejack [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        ca doar asta putetii. limbajul te tradeaza. "paturiciu", "motocicleanu"...iar ca o informatie, urmasul legal al FSN este PD-ul lui Roman (aripa de dreapta a stangii, tip Blaier). Iliescu a fost dizidentul care a rupt o parte si a creat PSDR, dupa ce aripa de stanga a pierdut alegerile la "ultimul congres". PD era membru al Internationalei socialiste, pe care a parasit-o cand a fost acceptat si PSD-ul lui Iliescu si Nastase. asta e istoria adevarata.
        p.s. si ca sa-ti raspund: Ilie Bolojan.
        • -1 (3 voturi)    
          scoru' (Duminică, 15 iulie 2018, 22:46)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui freejack

          la judete si primarii este in favoarea pedeleilor.
          organizatiile pdl din teritoriu sunt si acum baza electorala a ...noului (hahaha !) penele.
          sa fim seriosi.
          iar bleaga, asa tolomac, stie mai multa politica decat fatucile de vitrina ale lui sica.
          mai bine l'ar pune pe boc sau pe bolojan ala in fruntea partidului. hai, ca boc nu da bine pe latrine, dar bolojan sau ala de la alba, dece nu ?
          ca au dovedit.
          sica...cu mandolina, cu buze moi...
          • +1 (1 vot)    
            asa este (Luni, 16 iulie 2018, 10:53)

            freejack [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            dar tot raman la parerea ca nu trebuia sa se faca fuziunea.
            • 0 (0 voturi)    
              si io (Luni, 16 iulie 2018, 15:45)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui freejack

              dar invers. :-)
      • -2 (8 voturi)    
        PNT- ul a fost distrus de (Duminică, 15 iulie 2018, 18:37)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Nicolae Ionescu Galbeni si colegii + smecheriile care s-au facut cu Vantu si FNI- ul prin garantarea propagandistica la CEC a hotiei de la FNI.
        In 2000 lumea era deja scarbita de ce nulitati politice erau in PNT. Au facut ani lungi de puscarii in anii '50, dar asta nu inseamna ca PNT-ul stia sa faca politica utila societatii. I-au chinuit comunistii pentru ca PNT-ul in anii '30- '40 era un partid de stanga direct competitor prin populism si felie de electorat cu comunistii.
        • +1 (5 voturi)    
          dreapta (Duminică, 15 iulie 2018, 22:50)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          inseamna proprietatea privata sfanta, credinta in dumnezeu si patrie.
          daca crezi ca tzarnul roman era de stanga, esti varza.
          tzaranimea a fost ultima clasa proprietara de mijloace de productie, infranta.
          mihalache, seful tzaranist al pnt, era un mare partizan al dezvoltarii capitalismului rural.
          al naibii, ce de stanga !
          esti urechist, indoctrinat cu propaganda comunista, mai prezenta ca niciodata.
          • -2 (4 voturi)    
            Nu e asa. (Luni, 16 iulie 2018, 9:16)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            PNT- ul ca ,,Mega-Partid" s- a format imediat dupa Constitutia de la 1922 ca sa puna mana pe voturile saracimii de la sate care a primit drept de vot. (Vezi in ,,Morometii" ca se observa bine situatia). Taranii mijlocasi mai intodeauna votau cu ,,Liberalii". Ca Mihalache si Maniu au facut multe lucruri bune cu incurajarea propasirii taranului, asta nu inseamna ca restul partidului nu era dominat de populisti si ciolanari. Cand au venit comunistii, ciolanarii au fugit in strainatate, dar multi populisti au ramas
            patriotic sa infrunte noul regim care i-a si bagat in inchisori pe multi dintre ei. Asta nu e o garantie ca erau buni politicieni.
            Insasi Coposu a murit cu vreo 2 ani inainte ca
            Alianta Conventia Democratica sa ajunga la putere in 1996 ( oricum era in varsta). Succesorii lui Coposu nu s-au dovedit deloc buni de politicieni, cel mult sa stie sa organizeze un partid. Daca ai experienta ca sa organizezi un partid, nu e suficient ca sa conduci o tara.
            • 0 (2 voturi)    
              exact asa (Luni, 16 iulie 2018, 12:14)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

              ar spune si nicu, al batran, dar si asta mai tanar.
              d'aia au fost ultimii biruiti de comunisti si intemnitatati.
              sigur, majoritatea sefilor tzaranisti, in frunte cu maniu si mihalache au murit pe plajile din seychelles si monte carlo.

              liberalii matale au fot primii care au tradat vechiul regim si monarhia.
              l'au tradat pe rege si dupa 45, si dupa 90.
              • +1 (1 vot)    
                Care rege ? (Luni, 16 iulie 2018, 17:16)

                Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

                Ultimul rege (nefavorabil) al Romaniei pentru mine este Carol al 2 -lea pana in 1938. Odata cu Dictatura Regala, obtinuta prin Lovitura de Stat, Romania nu a mai avut juridic 100% Monarhie. Toate actele Oficiale semnate ulterior pana la Constitutia din 1991 sunt pseudo-juridice.
                Adica au o legalitate relativa, necesitand un Tribunal care sa decida daca sunt sau nu ,,legale". Si tu vorbesti de ,,regi" din 1945 si 1990 .........Este distanta lunga intre ce apreciem unul si altul.
                In privinta PNT, repet, martiriul lor nu are legatura cu priceperea in politica.
                Au gresit cu Viorel Lis, cu Ciorbea si salariile compensatorii la mineri, cu FNI - ul si CEC- ul. Cate greseli sa le iertam?
                Dudu Ionescu, cel mai cu speranta de la ei, a disparut de pe scena politica.
    • +3 (11 voturi)    
      pffff.... (Duminică, 15 iulie 2018, 16:33)

      Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui freejack

      Bine ma, sa-ti reamintesc unde e cel mai liberal dintre liberali? De brat cu Dragnea, cumva? Sa-ti reamintesc de USL ? Chiar ca toxica fuziunea !
      • -1 (9 voturi)    
        foarte toxica (Duminică, 15 iulie 2018, 17:33)

        freejack [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

        PD-ul salvat a doua oara de fraieirii de liberali. la fel ca in 2004 cand au format ADA. nici nu intrau in parlament atunci. si am primit ce am meritat. presedinte dupa chipul si asemanarea noastra. BASESCU. plus cel mai corupt guvern ever. guvernul Boc. de fapt condus de "duduia". au taiat salariile cu 25% ca sa poata sa-i faca buget de 4 miarde de euro parashutei prezidentiale la ministerul ei. niste nemernici. pd este toxic ca tot ce inca mai poarta eticheta basescu. desi au incercat ei sa o rada. tot se mai vad urme.
    • 0 (2 voturi)    
      Vorba unui domn: (Duminică, 15 iulie 2018, 23:01)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui freejack

      "Penele si P$D aceeasi Mizerie"
  • +8 (10 voturi)    
    Gâdilatul alegătorilor, o soluție politică? (Duminică, 15 iulie 2018, 14:49)

    clencix [utilizator]

    Comunistoizii din toate partidele vor o pesedizare, o batistă pe țambal, sperând la atragerea votanților cu măsuri populiste, cele care cred în prostia alegătorilor. PNL va pierde și pe cei mai devotați susținători ai libertății și creativității individului, pe cei care sunt împotriva democrației totalitare. Singura atitudine față de colaborarea cu ALDE Dragnea este intransigența. Să se termine cu totala confuzie de valori care desființează meritocrația și profesionalismul în funcțiile publice. Fără colaboraționism cu trădătorii de țară, cu cei care droghează populația cu false soluții, fără penali.
  • +21 (29 voturi)    
    . (Duminică, 15 iulie 2018, 14:59)

    Evq [utilizator]

    Deci votăm USR, da?
    • +14 (16 voturi)    
      . (Duminică, 15 iulie 2018, 16:49)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      USR sau RO+ .
  • 0 (14 voturi)    
    Pleaca mafia portocalie? (Duminică, 15 iulie 2018, 15:12)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    PDL=PD=FSN
    • +4 (6 voturi)    
      nope (Duminică, 15 iulie 2018, 16:35)

      Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      S-ar putea sa fi surprins unde pleaca portocalii...
      • -8 (10 voturi)    
        la seful lor din totdeauna (Duminică, 15 iulie 2018, 17:35)

        freejack [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

        la Basescu. sa plece cu sluga Boc cu tot. niste ticalosi.
    • -2 (6 voturi)    
      FSN - aripa potrivnica oarecum lui Iliescu, (Duminică, 15 iulie 2018, 18:23)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      dar tot cu ochii dupa ciolan. Petre Roman le-a mai dat un ciolan in 1996 pana in 2000. Apoi dupa 2004 le- a mai dat ciolan Basescu pana in 2012. Basescu a imbatranit. Elena Udrea poate sa le dea un ciolan acum. Daca nu in Romania macar in Costa Rica.
  • -1 (11 voturi)    
    cine (Duminică, 15 iulie 2018, 15:35)

    zicsieu [utilizator]

    mai e si asta? nu era parca expirat.
    • -2 (6 voturi)    
      Nu și pentru clujeni, se pare. (Duminică, 15 iulie 2018, 16:39)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui zicsieu

      Și dacă tragem cu ochiul în ograda lor...
      • +4 (6 voturi)    
        Nu trageți prea mult (Duminică, 15 iulie 2018, 16:56)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

        Că riscați să vă vină idei și să doriți să renunțați la Bucureștiul vostru balcanic, cu eternele „împrumuturi” de la frații Otomani: peșcheșul, bacșișul, manelele, etc. Iar conducătoarea voastră, duamna Strâmbeanu-Știrea Pandele, nu ar dori acest lucru.
        • -4 (4 voturi)    
          am citit (Duminică, 15 iulie 2018, 21:13)

          zicsieu [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

          mult mai incet ca de obicei ca sa inteleg argumentele tale. si tot inceeeet incerc sa inteleg de ce toti vin la bucuresti si nimeni nu vrea sa se mute la cluj. oricum te provoc: 1 an eu de la 0 in cluj si 1 an de la 0 in bucuresti tu. ai vreo sansa? nu raspunde rapid .... incet ... incet. oricum te sustin cu puie firea.
          • +2 (2 voturi)    
            Nu mă interesează (Duminică, 15 iulie 2018, 23:49)

            Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui zicsieu

            Prefer Budapesta, măcar am autostradă până acolo.
            • -3 (3 voturi)    
              orban (Luni, 16 iulie 2018, 7:35)

              zicsieu [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

              te iubeste. drum bun la unguri cat or sa mai tina granita deschisa ;)
  • -3 (5 voturi)    
    Ce pretentii (Duminică, 15 iulie 2018, 22:21)

    A310 [utilizator]

    sa ai de la sica mandolina , daca PNL si-a permis sa propuna excluderea lui Viorel Catarama , care chiar este liberal autentic .
  • 0 (0 voturi)    
    S-a "trezit" si d-l Blaga... (Luni, 16 iulie 2018, 16:12)

    Olyx [utilizator]

    de ce ar fi liniste in partid ? Si dl Orban ar fi trebuit sa treaca in plan secund; dupa parerea mea, trage partidul in jos...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version