Dragnea, la Antena 3: Președintele este implicat direct în condamnarea mea / Nu știu ce să se întâmple ca demersul suspendării să se oprească / Cei care nu vor merge cu mine sunt lași, fricoși

de C.D.     HotNews.ro
Miercuri, 11 iulie 2018, 21:14 Actualitate | Politic


Liviu Dragnea si simbolul statului paralel la mitingul PSD
Foto: Facebook
Șeful PSD, Liviu Dragnea, a declarat miercuri, la Antena 3, că, în opinia sa, președintele Klaus Iohannis este implicat în condamnarea pe care a primit-o în dosarul angajărilor fictive și a susținut că suspendarea șefului statului este iminentă, doar „o minune” putând răsturna acest plan. „La ora asta nu știu ce să se întâmple ca acest demers să se oprească în toamnă. Dacă dintr-o dată s-ar schimba, dacă ar înțelege că mai important decât mandatul său e destinul acestei țări, lucrurile se pot schimba”, a spus liderul PSD. Totodată, el a transmis un mesaj tranșant Guvernului și ALDE: „cei care vor să meargă cu mine înainte înseamnă că sunt curajoși. Cei care nu vor dori să meargă cu mine înseamnă că vor fi niște lași, niște fricoși”. 

Dragnea și-a început atacul la președintele Iohannis pornind de la decizia șefului statului de a semna decizia de revocare a șefei DNA, Laura Codruța Kovesi. Liderul PSD a spus că președintele s-a conformat deciziei Curții Constituționale de teama suspendării, interesul fiind păstrarea imunității. Însă, a precizat Dragnea, demersul suspendării nu a fost abandonat, dimpotrivă este iminent. 

„La ora asta nu știu ce să se întâmple ca acest demers să se oprească în toamnă. Dacă dintr-o dată s-ar schimba, dacă ar înțelege că mai important decât mandatul său e destinul acestei țări, lucrurile se pot schimba”, a spus liderul PSD. 

Întrebat care este procentul ca suspendarea să se întâmple, Dragnea a răspuns: „100%, doar dacă nu se întâmplă vreo minune”. El a precizat că a vorbit despre acest lucru și cu liderul ALDE, Călin Popescu Tăriceanu, care „n-a respins ideea”. 

Dragnea a adăugat că revocarea Laurei Codruța Kovesi a fost „un prim pas, unul mic” care însă nu rezolvă problema, fiind necesară intrarea în vigoare a modificărilor aduse legilor Justiției și Codurilor Penale. 

„Eu merg înainte fără ezitare. Cei care vor să meargă cu mine înainte înseamnă că sunt curajoși”

Liderul PSD l-a acuzat pe președintele „Iohannis și cei din spatele lui” sunt responsabili de „asediul turbat” din ultimul an, creând o atmosferă „de teroare”. „România are nevoie de un moment zero. Toți trebuie să înțelegem că trebuie să privim înainte, altfel rămânem prizonierii trecutului. Nu știu dacă toți suntem în stare să o facem, dacă toți au curajul meu. Să nu mai lăsăm loc de șantaj: doar o persoană scoasă din acest angrenaj mafiot al statului paralel nu rezolvă problema. Acest angrenaj a rămas. Trebuie un moment zero. Dacă toți vor avea curaj, România are o șansă uriasă, să scoată din teritoriul național teroarea, frica tuturor că poate fi luat oricine, oricând. Atfel, vor rămâne toată viața cu lasitatea generată de interese personale meschine. (...) În această perioadă cu cât mai mulți oameni de stat, oameni politici cu curaj sunt, această țară va avea o șansă” a spus Dragnea. 

El le-a cerut celor din Guvern și partenerilor de Coaliție să-i meargă alături, altfel vor dovedi că sunt lași. 

„Eu merg înainte fără ezitare. Cei care vor să meargă cu mine înainte înseamnă că sunt curajoși. Cei care nu vor dori să meargă cu mine înseamnă că vor fi niște lași, niște fricoși”, a spus Dragnea. 

„Miza principală a lui Klaus Werner Iohannis este ca eu să nu mai exist”

Șeful PSD l-a acuzat pe președintele Klaus Iohannis că „este implicat direct” în condamnarea sa în dosarul angajărilor fictive de la DGPCAS Teleorman, susținând că sentința a fost dată sub presiune de către judecători.

„Părerea mea este că președintele este implicat direct în condamnarea mea. Vorbim de a doua condamnare pe care o primesc fără probe și sunt nevinovat”, a spus Dragnea, comentând că „miza principală a lui Klaus Werner Iohannis este ca eu să nu mai exist”. 

El a adăugat că magistrații care i-au judecat dosarul au fost amenințați, decizia fiind luată sub presiune. „Am dreptul să am această convingere că sentința mea a fost dată prin presiune. Un judecător nu a cedat, ceilalți da. Nu pot să spun că am fost șocat”, a spus el. 

„Ce probleme să avem: ne pot omorî? Nu”

Liviu Dragnea le-a mulțumit, totodată, parlamentarilor care au avut curaj și au adoptat modificările la Legile Justiției și Codurile penale. 

„Le mulțumesc parlamentarilor pentru curaj. Le exprim respectul meu pentru ce au făcut. Am reușit să adoptăm până la finalul acestei sesiuni ce părea imposibil: Legile Justiției și Codurile. „Dacă și Guvernul va face la fel, și colegii din Coaliție, vom câștiga. Nu poți să faci orice acțiune politică gândindu-te câte procente fac astea. Putem avea costuri de imagine, dar la finalul mandatului toate lucrurile bune se vor vedea. Ce probleme să avem: ne pot omorî? Nu”, a spus el. 

De asemenea, Liviu Dragnea a lăsat deschisă varianta OUG pentru a nu se mai tergiversa intrarea în vigoare a Legilor Justiției și Codurilor Penale

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cele mai importante declarații ale lui Liviu Dragnea: 

- Cred că ăsta a fost motivul principal (suspendarea-n.r.) pentru care a semnat decretul de revocare. Cât a stat, 31 de zile, din câte înțelesesem nu avea nicio rezervă în a disprețui Constituția, ci doar teama suspendării. 

- Acel dosar în care se reclamă că a obținut o casă prin fals și câteva sute de mii de euro pe care trebuie să-i dea la stat și nu vrea. 

- În ceea ce privește revocarea în sine este un prim pas. Este unul mic. Doar schimbarea dnei Kovesi nu rezolvă problema, toți acești ani de abuzuri îngrozitoare. 

- Acțiunea trebuie să continue. Nu trebuie să avem vreo ezitare de susținere a Legilor Justiției, Codurile penale să fie promulgate, publicate și intrate în vigoare. Cei care au semnat protocoale să răspundă pentru ele.

- Doar faptul că a semnat decretul de revocare nu înseamnă că acesta era singurul motiv de suspendare. Este un șir lung de încălcări ale Constituției. Nu este interesat decât de obiectivul personal de a avea un al doilea mandat. dacă-i dați la o parte cuvintul „penal” în dreptul lui nu puteți pune nimic. 

- Eu și colegii mei am întins mâna să facem pace politică în țară. Am mers până acolo încât că i-am votat și un Guvern scos din buzunar. Nu a avut nicio importanță. Doar știe să ceară ca un dictator. 

- La ora asta nu știu ce să se întâmple ca acest demers să se oprească în toamnă. Dacă dintr-o dată s-ar schimba, dacă ar înțelege că mai important decât mandatul său e destinul acestei țări, lucrurile se pot schimba. 

-I-am spus si dlui Tăriceanu, n-a respins ideea. 

- De un an de zile stăm sub acest asediu turbat și noi ar trebui să ne ocupăm de bunăstarea românilor. Iohannis și cei din spatele lui sunt regizorii acestei furtuni. România are nevoie de un moment zero. Toți trebuie să înțelegem că trebuie să privim înainte, altfel rămânem prizonierii trecutului. Nu știu dacă toți suntem în stare să o facem, dacă toți au curajul meu. 

- Să nu mai lăsăm loc de șantaj: doar o persoană scoasă din acest angrenaj mafiot al statului paralel nu rezolvă problema. Acest angrenaj a rămas. Trebuie un moment zero. Dacă toți vor avea curaj, România are o șansă uriasă, să scoată din teritoriul național teroarea, frica tuturor că poate fi luat oricine, oricând, Sau dacă vor rămâne toată viața cu lasitatea generată de interese personale meschine. Dacă ar fi înțeles președintele ce șansă are această țară, dar el nu înțelege că nu poate avea adversari, constituțional. 

- În această perioadă cu cât mai mulți oameni de stat, oameni politici cu curaj sunt, această țară va avea o șansă. 

- Un astfel de balamuc nu e stârpit în totalitate, lucrurile nu se pot rezolva. Este doar o singură variantă, varianta totală: un sistem nou, o țară care să funcționeze după reguli democratice.

- Foarte multe vorbe pe care le-am auzit și am crezut că sunt zvonuri. Punând cap la cap anumite informații, zvonuri, nu cred că sunt doar zvonuri. De exemplu moțiunea. Ce s-a spus că Raluca Turcan i-a promis lui Iohannis că dacă aranjează condamnarea mea, ea dă guvernul jos. 

- Părerea mea este că președintele este implicat direct în condamnarea mea. Vorbim de a doua condamnare pe care o primesc fără probe și sunt nevinovat. 

- Nu mă uit la emisiunea unor scelerați, dar acolo în două emisiuni au fost amenințați doi judecători din completul meu. Unde era CSM-ul atunci? Nicio reacție. Nu numai acei indivizi au făcut acele presiuni. 

- În dosarul referendumul, eu am fost condamnat pentru ceva de care nu am fost acuzat. Te trimite în instanță pentru că ai omorât un om, în timpul procesului îl aduci și îl vezi că e viu. 

- Am fost adus în acest dosar prin declarațiile date de două inculpate, sub presiune, în fața DNA, dar în instanță au spus că nu e așa. Au fost anulate. Cum să fii condamnat? Cât poți duce? Încep alte dosare. Fac cerere să deschide alte dosare, pe care tot ei le-au închis. Poate o să ceară să deschidă din scoala generală, dinainte să mă nasc. 

- Miza principală a lui Iohannis este ca eu să nu mai exist. 

- Eu merg înainte fără ezitare. Cei care vor să meargă cu mine înainte înseamnă că sunt curajoși. Cine nu sunt niște lași, niște fricoși. 

- Le mulțumesc parlamentarilor pentru curaj. Le exprim respectul meu pentru ce au făcut. Am reușit să adoptăm până la finalul acestei sesiuni ce părea imposibil: Legile Justiției și Codurile. 

- Dacă și Guvernul va face la fel, și colegii din Coaliție vom câștiga. Nu poți să faci orice acțiune politică gândidu-te câte procente fac astea. Putem avea costuri de imagine, dar la finalul mandatului toate lucrurile bune se vor vedea. 

- Ce probleme să avem: ne pot omorî? Nu. 


- Am dreptul să am această convingere că sentința mea a fost dată prin presiune. Un judecător nu a cedat, ceilalți da. Nu pot să spun că am fost șocat. 

Despre dosarul de înaltă trădare: Cu toții suntem oameni cu oarecare experiență. Prima oară a apărut Iohannis: înțelegeri secrete cu niște evrei. Prima dată, părea hilară, apoi amenințarea prim-ministrului. Plângerea era făcută: acest laborator central. Protestele, PNL, USR, totul e coordonat, face parte din același concept. 

- Eu sper că nu (vor merge până la răsturnarea Guvernului - n.r) dar te aștepți la orice. De la început a zis: vreau guvernul meu. În 2016 i l-am dat. Și acum aș face la fel. 

-Cât de sigură este varianta suspendării?  100%. Poate doar dacă s-ar întâmpla o minune. 

Despre declarațiile lui Iohannis de astăzi, despre revocarea lui Kovesi: ipocrizie. Cum vorbea acum o luă, cum vorbea când a primit cererea ministrului Justiției. Și după ce a apărut decizia CCR, bătaie de joc la adresa Curții Constituționale. Un om care are teama de suspendare a luat decizia asta și acum încearcă să o justifice. Statul de drept, DNA, păi să înceapă cu el. Ce se întâmplă cu dosarele?

Despre numirea lui Gabriel Vlase la SIE: Eu am spus că noi nu vom accepta decât o propunere de la PSD. Ca și nume, eu am transmis numele lui Gabriel Vlase în mai multe lucruri. Eu o discuție directă cu Klaus Iohannis nu am avut. eu cu Gabriel Vlase am avut o relație foarte bună. Gabi Vlase a fost cu mine în permanență în campanie. De ce am susținut varianta cu Gabi Vlase e că e un tânăr pregătit în acest domeniu. Ce i-am zis eu înainte de a vota: să aibă în continuare buna credință și să încerce să facă ca aceasta instituție unde lucrează oameni de o rară calitate, neștiuți, care-și riscă viață, să facă în așa fel ca această instituție să lucreze pentru interesul României, nu pentru o persoană, nu pentru Iohannis, nu pentru mine. Ultimii doi care au fost la Cotroceni au avut pretenția să lucreze pentru ei, pentru imaginea lor personală. 

- Ce spune Orban, el e nimeni, spunea ce primea de la laboratul lui Iohannis. 

Dacă se va încerca blocarea legilor justiției și a Codurilor? Aici decizia va fi la Guvern. Nu o să impun premierului sau Guvernului nimic. Ceea ce ține de parlament, de decizia politică sunt lucruri rezolvate. Decizia politică a fost asumată, cu calendar anunțat public, respectat. De aici încolo să vedem cum se desfășoară lucrurile în continuare, contestări. Ei vor să se întindă cu intrarea în vigoare a acestor legi cu speranța restaurației. 

- Ce va face Guvernul, ce vor face partidele din coaliție, vom vedea. Și eu aștept ca toți colegii noștri să facă ceea ce e de făcut pentru ca obiectivele asumate de noi să fie îndeplinite. O să vedem. 

Despre legea offshore. După părerea mea, chiar în ziua în care Iohannis a semnat decretul de revocare eu programasem să prezint elementele pe care eu le propun membrilor din comisii de modificare a legii offshore. Și le-am prezentat. Era varianta inițială prevedea un credit fiscal care ce cuprindea: toată fiscalitatea din România, pe parcursul derulării, se schimbă, statul român este obligat să deschidă un credit fiscal, să nu mai plătească. Nu am fost de acord, însemna să blocăm orice guvern. 

- Producția: în varianta inițială se prevedea că toată producția va fi contractată prin contracte bilaterale. există în legislația noastră pentru activitatea de petrol și gaze un impozit pentru veniturile suplimentare, în 2013 s-a introdus. În varianta inițială se stabilise că nu există niciun impozit suplimentar. 

Ce a apărut în forma votată: creditul fiscal - eliminat, producția - jumătate-jumătate, 50% Bursa din România. 

Despre anularea vizitei lui Netanyahu în România: A fost o amânare, din câte știu eu. Au fost două variante iulnie-iulie sau toamna. Decizia de amânare a fost luată de niște evoluții zonale. 

Despre legea pensiilor: În această vară voi lucra cu colegii mei, cu doamna Olguța Vasilescu, dna prim-ministru și alți colegi și în tomnă vreau să intrăm în forță cu această lege. Este o altă măsură pentru a îndrepta o uriașă nedreptate care se face pensionarilor. Nu va fi ușor, dar o vom duce la capăt. Pănă la sfârsitul acestui an să fie adoptată în Parlament. 

- E o lege complexă, de reașezare a unui sistem uriaș. Sunt români care pe aceeași durată de muncă, aceleași condiții de muncă, au pensii diferite. Noi nu mergem pe ideea ca să mărim pe ale celor care câștigă mai puțin. Legea pensiilor să fie o lege onestă și românul care azi e activ să știe că statul român are un sistem de pensii corect.


















13209 vizualizari

  • +64 (70 voturi)    
    si statul cand da banii inapoi ?! (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:24)

    ics_11 [utilizator]

    statul a incasat impozite si taxe pe salariile primite ilegal de angajete fictive de la directia protectia copilului din teleorman.
    cand inapoiaza anaf banii incasati ilegal de la protectia copilului ?!

    imi amintesc ca la inceputul guvenarii psd, dragnea descoperise o gaura de 10 miliarde de lei lasata de ciolos. a facut si o comisie parlamentara de ancheta. cand recupereaza anaf aceasta gaura ? sunt miliarde de euro acolo, nu ?!
    • +31 (33 voturi)    
      Un scelerat (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:39)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Pentru el, presedintele e de vina că el a furat bani de la gura copiilor ca sa-si plăteasca secretarele mafiei psd. Evident că habar nu a avut, lepra de Teleorman.. S-a fâcut fara stirea lui, nu? MINTE CA UN CONDAMNAT CE e pentru ca stie că il asteapta PUSCARIA pentru TICALOSIA LUI.
      • +7 (11 voturi)    
        asa este (Joi, 12 iulie 2018, 9:37)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Am spus-o inca de acum 2 saptamani: Dragnea nu are alta solutie decat demiterea presedintelui Johannis. Daca presedintele e demis, atunci conform legii presedintele senatului va deveni presedinte interimar in locul celui demis. Odata instalat pe functie, Tariceanu va promulga toate legile justitiei si toate celelalte legi pe care Johannis nu le-a promulgat. O zi daca sta Taricenu pe functie, va promulga tot. Consecinta? Fapta lui Dragnea din al doilea dosar penal este dezincriminata (persoanele angajate fictiv de el la Teleorman nu sunt rude, deci nu este abuz de putere). Prin urmare va scapa Dragnea si alti penali de-ai lui.
        Asta e, Johannis s-a facut de ras cu demiterea Codrutei Kovesi: a crezut ca scapa de suspendare si uite ca nu va scapa. Sa ii fie invatatura de minte pe viitor, sa invete sa fie mai barbat.
        • 0 (2 voturi)    
          ...foarte plauzibil (Joi, 12 iulie 2018, 11:56)

          Observatore [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          ...diagnostic .
          • 0 (0 voturi)    
            Si mai plauzibil... (Joi, 12 iulie 2018, 20:42)

            Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

            Tariceanu se da "lovit", refuza interimatul si Dragnea ajunge presedinte, cu imunitate, cu tot tacamul si va avea satisfactia sa promulge CHIAR EL legile care il scapa de puscarie...
    • +38 (40 voturi)    
      Cand romanii vor vota oameni cinstiti (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:21)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Cand romanii se vor trezi din coma si vor vota unul din cele doua partide de oameni cinstiti.
      • +25 (27 voturi)    
        aici e vorba de atac (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:45)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui 2087

        La votul celor 6 milioane de romani care au votat PRESEDINTELE.
        • +1 (3 voturi)    
          Exact (Joi, 12 iulie 2018, 11:09)

          sim18 [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

          Presedintele face ...pentru ca POATE! A fost ales de 6 milioane de oameni.
      • +15 (17 voturi)    
        Stati voi si latrati aici in timp ce fam Dragnea (Joi, 12 iulie 2018, 1:27)

        PutinMustDie [utilizator] i-a raspuns lui 2087

        strange milioanele din taxele voastre.
        Sa nu uit, cand va veti imbolnavi de la mizerie si saracie, va asteapta niste spitale fara doctori. Cand va veti cere dreptate in tribunale, nu vor fi judecatori sau procurori. Macar gropari mai sunt.
    • +25 (27 voturi)    
      DRAGNEA la PUSCARIE ! asta vor romanii (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:01)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      PSD planuieste sa-l suspende pe Iohannis inca din primul an de mandat


      suspendarea fara motiv e de fapt o incalcare a constituei....desi Dragnea e toata ziua cu Constitutia in gura dar pt el e doar un slogan, n-a citit-o


      daca Dragnea nu intra la PUSCARIE nu va fi pace in Romania
      • +18 (20 voturi)    
        DA (Joi, 12 iulie 2018, 4:44)

        Lake123 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Absolut de acord. DA când naiba se judecă ultimul lui recurs? Dece se amână atâta? Ce naiba fac judecătorii ăia acolo?
      • +11 (13 voturi)    
        ar fi (Joi, 12 iulie 2018, 8:46)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        foarte interesant cine mai pune botul la aberatiile si minciunile emise de acest dublu condamnat penal cu amifestari evident clinice de paranoia si schizofrenie.
        In locul lui Johannis l-as da in judecata pentru afirmatii calomnioase. E inadmisibil cum un hot se erijeaza in etalonul moralitatii, al corectitudinii, impartind lumea in lasi si curajosi.
        E inadmisibil ca un om pe care daca-l iei la bani marunti in privinta averii sale, sa nu afli in ce hal a furat statul si implicit populatia pentru care pozeaza acum in martir, in victima a opresiunii.
        Cred ca evreii care-l consiliaza au sarit gardul rau de tot.
  • +50 (54 voturi)    
    Trenul Olaf-Alexandria, Opreste la Peronul Central (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:28)

    un domn [utilizator]

    Liv Jong Un este Asteptat in Straie de Zeghe,netraditional de Teleorman...Moromete, amzis Bine?
    • +18 (20 voturi)    
      DRAGNEA minte, inventeaza povesti cu spioni (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:04)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      cica i-ar fi zis lui un ofiter care a auzit el la o intaklnire a altor ofiteri care vorbeau asa in public, fara nicio jena despre un COMPLOT


      Dragnea ii ia de prosti pe telespectatorii Antena 3, le spune alora ca cei care comploteaza vorbesc liber despre asta, e atat de secret COMPLOTUL incat aia vorbesc ca la piata
  • +47 (51 voturi)    
    . (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:30)

    theo667 [utilizator]

    Neinteresant si ce spune cercopitecul de telemorman si ce nu face sasul ficus. Orice dictator are impresia ca este nemuritor. Foarte putini ''sfarsesc'' politic in propriul pat
    • +13 (15 voturi)    
      Hmm (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:40)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui theo667

      La atatea calomnii, nu se auto-sesizeaza CNCD? Hmm... ah da... uitasem !
      • +7 (9 voturi)    
        Johannis ar (Joi, 12 iulie 2018, 8:49)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        trebui sa-l dea in judecata.
        Ce-i drept, licheaua de dragnea si-a ales bine momentul, actionand ca orice las, in absenta opozantului, Johannis fiind plecat la summitul NATO, iar judecatorii intrand in vacanta.
        Asta nu inseamna insa ca Johannis nu-i poate face plangere penala pentru calomnie si atac la deminitate, atat a lui cat si a functiei pe care o reprezinta.
        • 0 (2 voturi)    
          Chiar trebuie (Joi, 12 iulie 2018, 11:11)

          sim18 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Sa nu uite sa faca asta.
    • +5 (7 voturi)    
      Da (Joi, 12 iulie 2018, 10:19)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui theo667

      insa i-ar face cineva un bine daca l-ar suprima din greseala, macar ar ajunge la nivelul lui Lennon, care era jos de tot in treacat fie spus.
      Iti dai seama la ce nivel e oligofrenul asta.
      Si-ti dai seama cine-i in spatele circului: cineva, o mare putere de la rasarit, plina de bani.
      Si cat de tampiti pot fi cei care casca gura la povestile lui.
      Asta nici la maturat nu era angajat prin occident.
  • +52 (56 voturi)    
    Jeg (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:32)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Un jeg scârbos aceasta târâtura. Nu va sfârși bine, Târgovistea = pare ca si-o cauta.
  • +34 (40 voturi)    
    asa (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:32)

    andrei1232000 [utilizator]

    v-a tras-o si acum sunteti ofticati. Mai bine va suspendati intre voi, PSD cu ALDE, sau si mai bine va luati galetusele rosii care v-au ramas din campania electorala si va duceti sa va jucati in nisip.
  • +50 (54 voturi)    
    ceva e dubios (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:34)

    Adrian1 [utilizator]

    Ceva e dubios in reactia PSD-ului post-revocare. Dupa ce ani de zile au dus o campanie turbata anti-Kovesi ma asteptam sa-i vad sarbatorind revocarea cu sampanie la Universitate...Dar nu, au niste moace de parca li s-au scufundat vapoarele cu bani. Probabil va urma un contraatac devastator si au deja idee in ce va consta. Eu unul ma gandesc la inculparea Veoricai si arestarea ei, avand in vedere ca acuzatia de inalta tradare e extrem de grava si poate fi arestata, neavand imunitate parlamentara.
    • +13 (15 voturi)    
      ... (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:39)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      Il doare pe Dragnea 3 metri in spate de Viorica. Un alt Grajdan sau cum il chema pe ala.
      • +6 (8 voturi)    
        daca (Joi, 12 iulie 2018, 9:17)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        scenariul respectiv se intampla,adica vasilica e pusa sub acuzare de inalta tradare, Johannis are tot dreptul sa o demita, ceea ce duce la caderea guvernului. De data asta nu cred ca le mai da o sansa pesedacilor, putand linistit sa provoace alegeri anticipate. D-aia cred ca-s ofticati Ali Baba dragnea si ceilalti 40 de hoti (sau poate chiar mai multi).
    • +16 (18 voturi)    
      Urmeaza (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:59)

      geag [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      Asta nu i ultimul dosar al lui dragnea . Asta e infractor in serie , are mult potential. Sper ca cei care trebuie sa l pedepseasca sa reuseasca. Doamne ajuta !
    • +16 (18 voturi)    
      . (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:00)

      theo667 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      Gresit. Masinaria antenelor, propaganda are nevoie mereu de dusman,nu mai este basescu este kovesi, nu e kovesi este statul paralel, coldea, ponta etc etc... prostii se rotesc mor se nasc altii trebuie mereu prosteala si momeala
      • 0 (0 voturi)    
        asta (Joi, 12 iulie 2018, 13:25)

        andrei1232000 [utilizator] i-a raspuns lui theo667

        inseamna sa produci dezbinare. Ei sunt cei care provoaca razboiul romano-roman si sper ca pana la urma prostimea sa-si dea seama.
        Tot timpul trebuie sa se abata atentia de la potlogariile pe care le fac, poate lumea nu-si da seama. Moise Guran de un an de zile tot spune asta. De fapt scopul principal este sa puna mana pe justitie si de asta ii oftica Johannis. Nu vedeti ca fiecare Presedinte care nu a provenit din PSD este dusman? Ei vor ca pe vremea tatucului Iliescu care i-a lasat sa fure cat au vrut.
    • +14 (16 voturi)    
      mda... (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:19)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      ori au capatat aripi si mult tupeu dupa revocare...

      dar totusi nu par sa aiba tupeu de maimutze fericite... par sa aiba tupeu de morcov in fund.... ceea ce ma uimeste putin... adica psd pare ca e la un pas sa castige TOT in romanica.... si totusi se kk pe ei de frica... d-abia astept sa vad ce urmeaza... daca sunt cu morcovu cu un motiv bun si urmeaza distrugerea psd... o sa stau beat de fericire o saptamana :D
      • +4 (6 voturi)    
        se cheama (Joi, 12 iulie 2018, 9:47)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        preluarea intregii puteri in stat. daca Johannis nu si-a dat seama de asta poate sa sfarseasca la ghilotina. Si poporul pe mosia PSD-ului ca sclavi.
    • +13 (17 voturi)    
      Dosarele Israel, DIICOT Sibiu (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:32)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      Veorica si Liv Jong Un in zeghe
    • +13 (15 voturi)    
      e comportamentul tipic al haitei (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:30)

      apis [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      care a reușit să atingă victima, acum e întărâtată. Trebuie multă atenție, un ciomag zdravăn mânuit cu abilitate, altfel haita nu se lasă până nu devorează victima. Doamne, ocrotește-i pe români, dă-le mintea cea de pe urmă!
    • +4 (6 voturi)    
      probabil ai dreptate (Joi, 12 iulie 2018, 10:21)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      Daca Veorica e demisa adio ordonanta de urgenta si se pare ca aia e ultima solutie a sobolanului.
      Nu trebuie sa fie arestata ci doar demisa impreuna cu tot guvernul. Un guvern interimar nu poate emite OUG-uri.
      De aia e turbat sobolanul.
    • +1 (3 voturi)    
      le-a disparut sacul de box (Joi, 12 iulie 2018, 11:12)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      dadeau in el si prostii se bucurau , sa vezi cand o muri Soros ca-i batran si ala are vreo 86 de ani si le dispare si inamicul extern , pana planteaza in cerierele mici ale votantilor alt dusman mor votantii.
    • 0 (2 voturi)    
      Dragnea are nevoie disperata ca noile legi (Joi, 12 iulie 2018, 12:00)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      ale justitiei sa intre in vigoare inainte de judecarea recursului pentru cel de-al doilea dosar penal al sau. In prima instanta a luat 5 ani cu executare, si, daca Inalta curte de casatie si justitie mentine pedeapsa, va intra garantat la puscarie. Dragnea are nevoie disperata sa schimbe legea inainte sa se judece recursul..asa ca, daca il demite pe Johannis, Tariceanu va fi presedinte interimar . Iar Tariceanu va promulga legea rapid, sa scape Dragnea.
      Sau te pomenesti ca nu o promulga nici el, sa scape de Dragnea?? Ar fi circul circului.....
  • +11 (13 voturi)    
    Sigur (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:36)

    JHolden [utilizator]

    Iohannis i-a pus in carca vila din Brazilia si mosia din TR...
  • +13 (15 voturi)    
    Et Si Tu N'Existais Pas (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:39)

    BillytheGreat [utilizator]

    Doamne bine mai era...
  • -22 (24 voturi)    
    Dragnea (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:39)

    cucuveauamov [utilizator]

    a fost o tinta si a fost executat. Daca PSD-ul nu cistiga alegerile in 2016, oare mai avea Dragnea dosar azi? evident, nu. Daca Ponta nu era prim ministru, mai avea dosar la DNA? evident, nu. Daca Ghita nu se certa cu sistemul, mai avea vreun dosar? evident, nu. s.a.m.d. Cand vor intelege si neghiobii din DNA ca justitia inseamna sa cercetezi mai intaii fapte si apoi persoane? niciodata, pentru ca cei mai multi sunt incompetenti.
    • +5 (7 voturi)    
      Mai bine (Joi, 12 iulie 2018, 9:15)

      2016 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      te duci si te culci! Esti din statul paralel, nu intelegi nimic! Dragnea este un mafiot dovedit si locul lui este la puscarie!
    • +6 (8 voturi)    
      nice try, punk (Joi, 12 iulie 2018, 9:44)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      persoanele sunt cele care comit fapte, vita
      nu poti baga la parnaie o fapta, loaza
    • +6 (8 voturi)    
      Ha ha ha (Joi, 12 iulie 2018, 9:56)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Adica dosarul infractorului dragnea (denumirea a castigat-o pe condamnarea definitiva si irevocabila anterioara) nu e datorat furturilor ("certificate" si de organisme internationale) ci castigarii alegerilor. Ca o cucuvea nu prea are minte stim, cand e si mov si la psd situatia e chiar catastrofala. Nici o justitie din lume nu cerceteaza fate (doar in rem) fara sa judece persoane - asta ar trebui sa intelegeti voi neghiobii din psd - cand fur justitia se ia de tine chiar daca ameninti si incerci sa blochezi legile
    • -2 (2 voturi)    
      Eroare (Joi, 12 iulie 2018, 11:19)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Procurorii DNA nu sunt incompetenti. Sunt doar asa cum trebuie sa fie. Odata par incompetenti. Odata par calificati. Cum se negociaza intre servicii. In joc intra si judecatorii care trantesc dosare sub pretexte de virgula. Hotul a furat ..banii sunt la el in mana dar...judecatorul constata ca nu(mai) sunt desi au fost.Acuma au trecut in mana altcuiva prieten cu un judecator. Spaga se ia incrucisat.
    • +1 (1 vot)    
      Explica-mi cum un salariat la stat (Joi, 12 iulie 2018, 21:08)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      A reusit sa faca avere, mare, din salar???
  • +16 (18 voturi)    
    offf (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:39)

    liviu_ [utilizator]

    iar debiteaza asta vrute si nevrute...
    serios... mie mi se pare IREAL ca-l mai crede cineva!

    si eu am fost psdist (am inca cel putin partial o gandire socialista), dar fratele meu NU POTI sa crezi aberatiile care le debiteaza astia la latrine... asta m-=a si facut sa-mi schimb parerea de psd... nu pricem cum de nu isi dau seama si alti oamenii.

    acum 10 ani toti se plangeau ca "nimeni nu ajunge la puscarie" acum tot ise plang ca "ajung oameni nevinovati la puscarie" desi nu exista NICI O DOVADA ca cei ce au facut puscarie au fost nevinovati ... desi tara asta e furata ca-n codru .... etc
    chiar nu vede nimeni asta?!

    also... observa cineva ca pesedeii nici nu mai vin la alte televiziuni: (doar a3 si ghitzatv).... ?! nici macar nu vor sa-i contrazica cineva... trebuie sa-si recite povestea si aATAT!
  • +6 (10 voturi)    
    intrebare de cultura generala (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:49)

    gica69 [utilizator]

    oare asta (herr dragnea) stie ca presedintele poate dizolva parlamentul ?
    • +1 (3 voturi)    
      nu, (Joi, 12 iulie 2018, 9:24)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui gica69

      nu poate dizolva parlamentul.
      Doar daca pica primul ministru poate provoca alegeri parlamentare prin 2 propuneri de prim ministru care sa pice la votul parlamentar. Si in cazul asta, insa, ciorditorii de profesie din Parlament, clica psd+alde+udmer, ar fi in stare sa treaca primul ministru si sa actioneze la fel cum au facut-o cu guvernarea tehnocrata a lui Ciolos, vopsind cioara din nou la alegerile parlamentare din 2020. Cum romanii au memoria scurta, au toate sansele sa fie realesi majoritari, in 2020, mai ales daca intre timp scapa de pablito dragnea.
    • 0 (4 voturi)    
      Cum? (Joi, 12 iulie 2018, 9:51)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui gica69

      De ce n-o face? Pentru ca PSD-ul controleara Monitorul Oficial, Parlamentul, CCR, guvernul si acum, mai nou DNA? Dictatura e la un singur pas iar din fata TV-uli la fotbal, cu berea in fata si pe caldura asta nici nu se baga de seama.
  • +7 (9 voturi)    
    Tov Draqnea (Miercuri, 11 iulie 2018, 21:52)

    MoemBius [utilizator]

    avetz grija ce va doriti "e ca eu să nu mai exist"
    your dreams may come true .....soon
  • +7 (9 voturi)    
    Si pensiile speciale pentru primari (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:02)

    Maspp [utilizator]

    al carei aranjament sunt ? Al PNL Si PSD ?
  • +7 (9 voturi)    
    Paranoia (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:03)

    Pac-pac [utilizator]

    Cineva sa ne scape de acest dement! Justitia, se aude?
  • +11 (13 voturi)    
    Mustaciosule.... (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:04)

    GodSpeed [utilizator]

    ....hai sictir ba martalogule. Daca te-as avea in fata te-as scuipa de nu ti s-ar mai lua! Am o ura pe voi ce nu-ti poti imagina arde-v-ar focu pe oase....
  • -19 (21 voturi)    
    cu ficus si fara ficus (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:06)

    Itsoc [utilizator]

    tot dracul ala e.
    suspendati-l! oricum n-a facut nimic, cu el si fara el tot tacere e.
    in 2014 l-am votat pe ficus dar daca se face referendum de suspendare votez PRO ca prea mult m-a dezmagit jegul asta de sash!
    • 0 (0 voturi)    
      MINTI! (Joi, 12 iulie 2018, 12:43)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Ai fost PSD-ist dintotdeauna!

      Asa sunteti toti in acest partid de interlopi.
      Ponta, Dragnea, Nastase, Iliescu,...sunt modelele voastre.
  • +10 (12 voturi)    
    Acest indivic abject nu face... (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:20)

    gigiN [utilizator]

    ...altceva decat sa puna in carca altora toate relele care ii definesc sinistra persoana.
  • +40 (42 voturi)    
    esti dus, tata! (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:20)

    kthor7 [utilizator]

    uite cum un scelerat, cu alti scelerati alaturi, distruge Romania!
    • +10 (12 voturi)    
      Da. (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:08)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      Omul are luciul nebuniei in ochi si se uita, in aparitiile televizate, pe langa jurnalistii care intreaba chestiuni serioase.

      Cand stie ca trebuie sa priveasca in ochi, probabil la sfatul unor consilieri, e bufon.
  • +42 (44 voturi)    
    eu nu merg cu tine, (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:22)

    gatsby [utilizator]

    pentru ca eu sunt cinstit! Cu tine merg doar hotii si directia voastra e spre Jilava!
  • +14 (16 voturi)    
    „Miza lui Iohannis e ca eu să nu mai exist” (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:29)

    micsinegru [utilizator]

    Greșit!!! Aceasta, încet, încet, devine "miza" unei națiuni... Ai grijă ce-ți dorești că poate se găsește vreunul care să-ți îndeplinească dorința!
    Până una alta, dacă ar fi să se întâmple ca-n banc, aș face credit la bancă și aș cumpăra o rafinărie...

    "Așteptam la semafor in București, când, apare unul care ne face disperat semn să coborâm geamul...
    -Repede, teroriștii au ocupat Palatul Parlamentului și era ședința pentru schimbarea Codurilor... Au zis să le dăm 10 milioane de euro, altfel dau foc tuturor parlamentarilor.
    -OK, și cât a dat lumea până acum? Întreb eu curios.
    -5 litrii de persoana!!!"
    • +3 (5 voturi)    
      bani de o rafinarie n-am (Joi, 12 iulie 2018, 3:36)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui micsinegru

      dar ca sa nu fiu mai prejos ca ....bancu
      dau si eu 10 litri de naftalina
  • +5 (7 voturi)    
    lasi fricosi (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:35)

    zicsieu [utilizator]

    si fara condamnari.
  • +11 (13 voturi)    
    Doamne-fereste... (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:48)

    blackarrow [utilizator]

    asta e chiar nebun ! Pana acum credeam ca e doar un ticalos , destul de abil , dar acum sunt convins ca el chiar crede in ce spune, e un scelerat ,psihopat , nebun in orice caz !
    Fratilor, pe ce mana am intrat , cine stie ce mai urmeaza...
  • +11 (13 voturi)    
    Cam asta e omul.... (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:53)

    Costello [utilizator]

    .... daca un bun psiholog ar analiza toate spusele susnumitului la a3, ar pune un diagnostic grav pe care l-au avut si alti "lideri" care nu au sfarsit tocmai bine. Acum ne dam seama de ce repeta obsesiv "pana la capat". Nu mai e drum de intoarcere!
  • +10 (12 voturi)    
    Asa urlau si cu Basescu (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:56)

    Dalinar [utilizator]

    Astia au turbat de-a binelea.
  • +4 (6 voturi)    
    spuse el (Miercuri, 11 iulie 2018, 22:57)

    paulwien [utilizator]

    cu toata sinceritatea :-)
  • +14 (16 voturi)    
    'Kamikaze' (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:00)

    Altiro [utilizator]

    Țeapă, Liviule: Kovesi va controla DNA-ul de la Parchetul General! Tot la bulău ajungi!
    Augustin Lazăr a delegat-o pe Kovesi la Serviciul de Îndrumare și Control din Parchetul General, de unde se va ocupa, printre altele, cu controlul DNA-ului. Liviule, ascultă, până nu dai lege să se desființeze pușcăriile pentru infractori, nu ai cum să scapi.
  • +13 (15 voturi)    
    Ce ti doresc eu tie , dulce Romanie! (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:09)

    noodles2016 [utilizator]

    Ce bolnav esti...esti atat de bolnav incat nici in ruptul capului nu intelegi ca lupta asta de doi lei,toata instigarea aceasta lumeasca este degeaba....Esti atat de bolnav omule, sincer sunt impresionat...Atatia oameni iti spun ca gresesti in atitudini si fapte tie lui Stefanescu, Voiculescu si alti escu...Doamne, esti atat de bolnav...Tu ai curaj sa te uiti in oglinda dimineata sa te vezi? Am asa o presimtire ca se va intampla ceva...Ceva tot se va intampla...Ceva se intampla...Prea bolnav esti mai omule.Stirea vestii ultimului drum.
    Ai fi un bun model de studiu pentru licenta facultatii de psihologie....Cum oare stau romanii astia de vorba cu tine? Cine te poate suporta? Se va intampla ceva...Cum sta tineretul asta pesedist de vorba cu tine, cum sta sotia, amanta, mama ta...Cum stau vecinii de vorba cu tine....Omule , natia aceasta suporta in aceste zile poate unul din cel mai rar intalnite fenomene...15 milioane de oameni privesc teatrul unui bolnav mental....Privirea ta, faptele tale, tu nu te uiti niciodata la camere...Mereu iti dai ochii in parti....Creierul tau stie ca minti si ochii se ascund....Ti ai lasat mustata ca sa nu vedem mimica fetei...Adica cand razi de toate idioteniile tale pe care le faci pe seama unei natii.....Ceva se va intampla...
  • +10 (12 voturi)    
    Sîntem și noi pe aici, băi "revoluționarule" (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:14)

    n.dumiritu [utilizator]

    "Este doar o singură variantă, varianta totală: un sistem nou, o țară care să funcționeze după reguli democratice"

    "Eu merg înainte fără ezitare. Cei care vor să meargă cu mine înainte înseamnă că sunt curajoși. Cine nu sunt niște lași, niște fricoși."

    Mai sintem vreo 20 de milioane pe aici. Ne ducem cu totii cu ăsta de rîpă? Mai e careva de acolo sus care să-l potolească? Ce înseamnă demența asta? Funcționăm în orb, cu demenți care fac "sistem nou" nesolicitați și nemandatați? Ce fel de "sistem nou" ai în proiect, jupîne? Te-a apucat pofta de demolat? Cine ești tu, bă repetentule, să proiectezi regulile de funcționare ale unui stat?

    "Cine nu merge cu mine este laș și fricos" - e bine să-ți selectezi tovarășii, îndîrjiți în prostie și orbire. Să mergeți cu toți ca berbecii, cu "curaj", băi tată! Faceți întruniri în care să vă felicitați reciproc: "băi, ce curajoși sîntem noi, mergem cu Dragnea, fără ezitare; ce bărbați neînfricați sîntem, mă!"
    • 0 (2 voturi)    
      Foarte bun comentariul tau (Joi, 12 iulie 2018, 11:22)

      sim18 [utilizator] i-a raspuns lui n.dumiritu

      Nota 10
  • +6 (8 voturi)    
    ne pot omorî? Nu (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:16)

    ruskimushki [utilizator]

    hehe
  • +6 (8 voturi)    
    citesti a3 (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:18)

    ruskimushki [utilizator]

    si deja te doare-n p...a.
  • +11 (13 voturi)    
    "cei care nu-s cu mine is impotriva mea" (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:19)

    grunespferd [utilizator]

    si a tarii, a lumii, a lui Dumnezeu...samd.

    Sau poate esti doar un parlit de infractor din Teleorman, care crede ca poate "face" toata Romania.

    La parnaie cu tine, borfasule (si asta in cazul cel mai bun pentru tine)!
  • +2 (4 voturi)    
    7 April 2018 (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:35)

    Dedalus [utilizator]

    Luiz Inácio Lula da Silva.
  • +11 (13 voturi)    
    Agitatorul sef ... (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:38)

    astronaut [utilizator]

    vrea scandal (suspendare) , dar imediat ramane fara ''oaste'', ramane cu ''SOPARLA BALOASA'' si cu cativa ciraci , care urla ''pe bani'' ! Pana'n toamna vine 10 august si te mutam inapoi de unde ai ''IESIT''!
  • +15 (15 voturi)    
    Ce ti doresc eu tie, dulce Romanie! (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:52)

    noodles2016 [utilizator]

    Atunci cand in Teleorman, de a lungul anilor ai necajit o multime de oameni , cand ai furat ca in codru atata amar de vreme, te ai considerat mare cocos si mare mafiot.....Acum pe tine si pe Voiculescu, v a prins politia....Vine politia, si mi ia toata marfa! Bun...Intre timp 30 de avioane zboara zilnic in Anglia, 20 in Italia, 5 in Spania, etc...In fiecare zi....Mii de copii stau singuri acasa, caci parintii lor muncesc in afara Romaniei....Romania e prastie, spitale nu, scoli nu prea, saracie peste tot...Cam 100 de aviaone duc si aduc emigrantii zilnic...Aratam ca dracu toti....Iar voi, barbati de fier acum deveniti gaini ca v au prins...Mai v au prins...Sunteti hoti, penali , mizerabili ca toata Romania asta...V au prins mai....Nu intelegi....Mai cocosule de Teleorman, v au prins...Vine politia si i a toata marfa!Si tu si Voiculescu faceti puscarie la 60 de ani ca sunteti bolnavi mentali...In loc sa jucati table in parc si sa va uitati la babe , voi furati si vreti minore...Si Pentaltiiii..Mai , voi va uitati in oglinda?
  • +13 (15 voturi)    
    haha (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:55)

    ValentinV [utilizator]

    A luat-o rau de tot pe ulei... am incredere ca poporul roman va sti ce sa faca cu el. Suna tot mai mult a ..ori el ori romanii.
  • +6 (8 voturi)    
    probleme si probleme (Miercuri, 11 iulie 2018, 23:58)

    Fapte [utilizator]

    "Ce probleme să avem: ne pot omorî? Nu".
    Pai? Aveti garzi de corp sau ce?
  • +10 (12 voturi)    
    ! (Joi, 12 iulie 2018, 0:08)

    tudorr [utilizator]

    Faptele sunt fapte, ai 2 condamnari si mai urmeaza si alte dosare hotule!
  • +12 (14 voturi)    
    Aceste cuvinte ne doare (Joi, 12 iulie 2018, 0:22)

    Bolsevicul [utilizator]

    „dacă ar înțelege că mai important decât mandatul său e destinul acestei țări”

    Citești și te crucești. Aceste cuvinte nu se referă LA Dragnea, ci sunt spuse DE Dragnea!
  • -11 (15 voturi)    
    daca "ficusul" se face presh in fata necromanului (Joi, 12 iulie 2018, 0:30)

    yellowdog [utilizator]

    mai bine isi da demisia de acum
  • +14 (16 voturi)    
    Ce zice Dragnea ?! (Joi, 12 iulie 2018, 1:08)

    Rahan5 [utilizator]

    Iohannis a obtinut o casa prin fals ?
    La momentul achizitiei casei, vanzatorul a prezentat la notar acte valabile si legale la timpul respectiv.
    Notarul cu meseria lui nu a remarcat nimic. Cum poate sa spuna Dragnea ca Iohannis le-a falsificat ?!
    Dragnea de ce nu dovedeste ca le-a falsificat Iohannis ?, inainte de a lansa acuzatii.
    Ca de dat bani inapoi, Iohanis nu e obligat penal cu nimic. E obligatia Fiscului sa recupereze banii singur, in ultima instanta.
    Iohannis are dreptul legal sa colaboreze sau nu in privinta Fiscului.
    Fiscul nu are nevoie de colaborarea obligatorie a datornicilor sa recupereze bani de la ei.
  • +14 (16 voturi)    
    Hauleu, a luat-o razna! :) (Joi, 12 iulie 2018, 1:46)

    za-k [utilizator]

    Toti au plecat in concediu numai Dr.Agnea ramine pe baricade sa se lupte cu inamicul invizibil! :)

    Credeam ca o sa fie revelion la PSD si Haznaua3 dupa revocarea lu' Kovesi, dar cind colo toti au fetele trase si par mai disperati decit inainte.

    Dr.Agnea s-a cerut la interviu sa-i faca pe toti lasi ca sar in cap impreuna cu el in piscina goala, fabulos!
    Normal ca il doare, nu mai poate convinge pe nimeni sa il suspende pe presedinte si nici macar manivela de Veorica nu vrea sa bage codurile prin OUG (nici nu mai poate ca au fost trecute prin parlament si atacate la CCR).

    Clasic PSD, tara luata razna in care un condamnat penal dublist il ameninta pe presedinte cu supendarea! Hai sictir!
  • +14 (16 voturi)    
    Dracna a furat fara perdea (Joi, 12 iulie 2018, 3:08)

    Dalinar [utilizator]

    Toti stiu, l-au vazut toti, si acum incearca sa isi ascunda urmele. Too late, what is done is done, the bullets left the gun.
  • +10 (12 voturi)    
    Libgăi (Joi, 12 iulie 2018, 4:54)

    Lake123 [utilizator]

    Rezultă din comentariile de mai jos, că în țara asta mai sunt destui lingăi ai PSD. Deci mare atenție la votarea următoare, depinde numai și numai de noi.
  • +6 (8 voturi)    
    Mutarea in plic (Joi, 12 iulie 2018, 7:35)

    tontu [utilizator]

    Don Livio a cazut in campcana intinsa de presedinte.
    Desi aparent PSD a obtinut o victorie in cazul LCK, KWI a iesit intarit din aceasta confruntare. Daca-l suspenda actualul presedinte va castiga alegerile fara sa trebuiasca sa-si faca campanie; doar le trimte urmatoarea "mutare" in plic...
  • +8 (12 voturi)    
    Este uluitor ce declara și face (Joi, 12 iulie 2018, 8:05)

    Rescator [utilizator]

    ipochimenul Dictator Liv Jong Unu.Mai sfecloidule
    te-a pus Iohannis sa furi de la copii amarați din cel
    mai prapadit județ al țarii!?Toți teleormanenii au declarat și declara ca nu a zburat și nu zboara nicio
    musca in Teleorman fara aprobarea Dictatorului si
    dintr-o data nu știi nimic de cele doua angajate care
    lucrau in sediul PSD/PCR condus de tine.Ne prostești
    pe toți in fața cu tupeul tau nebun de borfaș.
    Te-a pus Iohannis sa pui morții sa voteze!? Te-a pus
    Iohannis sa furi la zece maini cu Tel Drum si cu alte
    șmenuri si sa-ți faci o avere uriașa in țara și in
    strainatate!?Cine mama dracului te crezi!?
    Incearcați norocul și o sa vezi ce iese mai Liv Jong
    Unu,bolșevic stalinist superbogat din furtișaguri.
  • +9 (11 voturi)    
    chemati salvarea ! (Joi, 12 iulie 2018, 9:48)

    lp [utilizator]

    tipul asta a luat-o pe aratura complet
  • -4 (6 voturi)    
    Atentie (Joi, 12 iulie 2018, 10:09)

    robertTm [utilizator]

    Dragnea vrea sa se asigure ca nu apare alt contracandidat pt Iohannis. Cu Iohannis: a pus premier, sefi de servicii, si sefi la justitie pe cine a vrut + poate sa pozeze pt electoratul psd ca fiind inca in opozitie. Eu zic ca eram mai cistigati in perioada asta cu un psd ist presedinte. Si iesirea lui Dragnea il revigoreaza pe Iohannis , nu are cum Dragnea sa nu stie asta.
  • +2 (4 voturi)    
    abia astept (Joi, 12 iulie 2018, 11:39)

    stefan2008 [utilizator]

    Incercarea de suspendare a presedintelui va fi sfarsitul lui Dragnea. Asa sut in cur nu a primit inca in viata lui cum va primi la referendumul pentru suspendare.
  • +1 (3 voturi)    
    Dragnea a recunoscut ca e terorizat (Joi, 12 iulie 2018, 11:57)

    Zimbru [utilizator]

    Ca traieste cu frica in san cat magariile pe care le face si le-a facut vor fi descoperite, si mai incepe un proces.
  • +2 (4 voturi)    
    ! (Joi, 12 iulie 2018, 12:00)

    jaoju [utilizator]

    cum se nasc astfel de monstri ?!
    • +2 (2 voturi)    
      Individul nu s-a nascut. (Joi, 12 iulie 2018, 13:42)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui jaoju

      A fost creat in eprubeta de catre oamenii de stiința
      de la KGB și GRU.
  • +2 (2 voturi)    
    ce face Dragnea acum (Joi, 12 iulie 2018, 14:45)

    mos ion roata [utilizator]

    interpreteaza cu succes cantecul de lebada (sau lebadoi pentru apropiatii din psd) .Este final de epopee -Konec!
  • 0 (0 voturi)    
    o intrebare simpla ptr. Dragnea (Joi, 12 iulie 2018, 18:14)

    Dizidentul [utilizator]

    Are curaj sa iasa pe strada cum iese Johannis?,are curaj sa apara in public?cu sau fara bicicleta,la intinliri sportive?,la o noua olimpiada de matematica?asa simplu intre oameni.
  • 0 (0 voturi)    
    Disperarea (Joi, 12 iulie 2018, 18:28)

    vasile-roaita [utilizator]

    Disperarea ca va zdranganii gratiile de la Jilava ii ia mintile. N-ati vazut in ultimile zile ce tras este la fatza si galbejit ?. Cred ca pina la urma o va sfirsi printr-un atac de isterie-epileptica. Asta ar fi singurul mod ca sa scape acum de pirnaie.
  • +1 (1 vot)    
    Mai important decât mandatul (Joi, 12 iulie 2018, 21:23)

    NME [utilizator]

    „dacă ar înțelege că mai important decât mandatul său e destinul acestei țări”, a spus liderul PSD.

    Păi, don Livio, asta merge și în sens opus.
    Cum poți cere cuiva să-și dea demisia dintr-o funcție oarecare, când tu nu ești în stare să faci același lucru? Sau fără tine nu mai răsare Soarele mâine?
  • +2 (2 voturi)    
    Cat timp va mai putea fi suportat ? (Joi, 12 iulie 2018, 21:59)

    Isobar [utilizator]

    „Miza principală a lui Klaus Werner Iohannis este ca eu să nu mai exist”
    Are mare dreptate .
    Pana in ziua de astazi nu a existat in politica romaneasca un personaj atat de josnic si nociv intereselor tarii.
    Mizeaza pana la nesfarsit pe ignoranta admiratorilor binespalati pe creier de la A3 ?
    Cata nerusinare in a cere despagubiri Presedintelui cand nici pana astazi nu a explicat provenienta bunurilor agonisite .( inca ne evaluate.de DNA).
    (Se stie doar ca totul a inceput cu comertul de blugi).
    Cata lasitate , sa se adreseze "miloaneleor de romani"prin vocea urii si dezbinarii A3.
    Romania nu are o televiziune publica ca orice stat al
    Uniunii Europene prin care un "Mare Lider " se adreseaza "miloaneleor de romani" in probleme de interes national ???
    Se pare ca nivelul politic al "Marelui Lider " nu poate depasii pragul A3,. asa ca miza Presedintelui este indreptatita.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version