Barna a invitat-o pe Kovesi în USR: "A fost un schimb de mesaje. A spus că se va retrage puțin, apoi vom putea vorbi / Dacă partidul o va susţine, şi doamna Kovesi poate să fie candidat la prezidențiale"

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 10 iulie 2018, 14:51 Actualitate | Politic


Laura Codruta Kovesi
Foto: DNA
Președintele USR Dan Barna a declarat marți că a avut un "schimb de mesaje" cu fosta șefa a DNA, Laura Codruța Kovesi, pe care a invitat-o în partid, iar aceasta i-a răspuns că vor putea sta de vorbă când se va întoarce din concediu. Barna a precizat că, dacă partidul decide să o susțină, în cazul în care aceasta decide să renunțe la cariera de procuror și să se înscrie în USR, poate fi un candidat la prezidențiale.

"A fost un schimb de mesaje în care i-am transmis că se bucură in continuare de încrederea şi de sprijinul nostru. I-am spus, de asemenea, că USR are uşile deschise pentru domnia sa în măsura în care va considera necesar să intre în politică şi i-am spus asta pentru că Laura Codruţa Kovesi este un simbol al luptei anticorupţie. USR este angrenat la propriu cu toate resursele în această luptă de susţinere a statului de drept şi, în măsura in care doamna Kovesi va dori să intre în politică, considerăm că ar putea să fie un membru foarte valoros al partidului nostru şi ar putea să aducă acea parte de Românie decentă, să avem un stat in care un condamnat penal care fură bani de la copii şi îşi plăteşte oamenii de la partid nu conduce statul," a declarat Dan Barna.

"Am primit un mesaj de mulţumire în care a apreciat cumva suportul nostru şi a spus că pentru perioada următoare se va retrage puţin, neavând concediu de 5 ani, după care vom putea să stăm de vorbă în perioada următoare. I-am spus că respectăm anunţul şi decizia de a rămâne procuror în perioada următoare şi orice decizie privind implicarea politică şi paşii următori aparţin exclusiv doamnei Kovesi. Nu se pune problema de refuz în acest moment pentru că oferta mea a fost aceea de a-i spune că uşile USR sunt deschise şi de a o invita în partidul nostru. Dincolo de asta, evident că viitorul va decide. E nevoie de o solidaritate şi de unitate a forţelor care vor un stat european şi un stat democratic", a spus el în continuare.

Întrebat ce poziție îi oferă în partid fostei șefe a DNA, Barna a răspuns: "Nu se pune problema de poziţii în acest moment, deocamdată doamna Kovesi a anuţat că rămâne procuror."

Întrebat de asemenea dacă ar putea să o susțină la prezidențiale, liderul USR a răspuns: "USR este un partid pe bune democratic şi orice membru care îşi doreşte să candideze pentru o poziţie, poate să facă lucru ăsta. Dacă partidul o va susţine, şi doamna Kovesi ca şi oricine altcineva poate să fie un candidat al partidului nostru. Ar putea să fie o opţiune pentru România, pentru că dna Kovesi a dovedit în toată această perioadă că există posiblitatea ca un o să lupte în mod real pentru justiţie şi, da, achitările tocmai arată acest lucru - că justiţia funcţionează şi că nu avem încă un stat de Dragnea, în care instituţiile sunt cabinetul său de avocatură personal sau din perioada evului mediu pentru că, după codul administrativ aprobat aseară practic ceea ce se întâmplă este că instituţiile locale devin adevărate feude în care primarii sunt micii boiernaşi locali".

"Nu suntem la acest tip de decizie", a mai afirmat Barna, întrebat pe cine preferă între Dacian Cioloș și Kovesi. "Am anunţat - USR va avea un candidat propriu, care va fi acesta, vom vedea îm perioada următoare, avem o colaborare foarte bună cu colegii de la Romania 100 Dacian Cioloş şi lucrăm activ şi asumat în a crea o alternativă consistentă şi valoroasă pentru România care să funcţioneze" a mai spus el.


Citeste mai multe despre   


















7376 vizualizari

  • +64 (72 voturi)    
    votez instant (Marţi, 10 iulie 2018, 14:54)

    Francisc 1 [utilizator]

    desi nu cred ca se baga!
    • +45 (51 voturi)    
      subscriu (Marţi, 10 iulie 2018, 15:44)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      În plus ar fi primul meu vot PRO. Mereu mereu am votat contra (contra lui Vadim, contra lui Năstase, contra lui Ponta) poate cu o mică nuanță la Geoană, unde nu am votat neapărat contra lui Geoană, nu inspira Geoană nici măcar anti-voturi, mi se părea așa... cam prostănac :)), în 2009 am votat pro Băsescu (și bine am făcut, pentru că a nominalizat-o pe Kovesi la DNA). Acum aș vota pentru prima dată din toată inima și fără nicio reținere pro Kovesi, îmi este absolut indiferent cine mai candidează.
      • +19 (23 voturi)    
        LCK - Presedinta ZECE Ani (Marţi, 10 iulie 2018, 16:42)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui zet

        KWI prim ministru ca il primeste Angela si Macron foarte bine
        astfel P$D,penele si alti sateliti ciume de roshu ( chiar pemepe) sa dispara, sa vedem alte partide
        • +4 (10 voturi)    
          Kovesi, USR, singura solutie! (Marţi, 10 iulie 2018, 19:27)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Sunt buni, foarte buni!
    • +22 (26 voturi)    
      . (Marţi, 10 iulie 2018, 16:13)

      Ingwar [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      de acord, numai ca pe linga faptul ca Kovesi sa cistige alegerile prezidentiala ar fi bine ca USR + partidul lui Ciolos sa cistige majoritatea la cele parlamentare si atunci se poate pune capac pe mafia romana care nu va mai putea sa modifice legile cum vor ei, si nici nu vor mai putea sa demita presedintele la dorinta vreunui mafiot. daca Kovesi are 1000% sa cistige prezidentialile din primul tur atunci cu parlamentarele mai trebue de lucrat. cel mai principal e sa participe si cei tineri masiv
    • +27 (31 voturi)    
      Hmm (Marţi, 10 iulie 2018, 16:28)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Presedintele a devenit un fel de notar bine platit, nu prea are influenta de asta am si ajuns unde suntem, dar totusi Kovesi ar avea votul meu din suflet, ar fi un pas de normalitate.

      Cred ca si diaspora s-ar mobiliza mai mult ca la Iohannis daca Kovesi va intra in cursa pentru prezidentiale.

      Sfatul meu este sa se decida pana in toamna sa poata castiga capital politic si voturi in zonele rurale unde deocamdata conduce PSD detasat.

      Trebuie sa felicit initiativa USR care de la luna la luna devine un partid mai puternic si cu multe idei bune, pacat ca PNL nu reuseste sa invete de la ei.
    • +8 (10 voturi)    
      apartenenta (Marţi, 10 iulie 2018, 18:25)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Cred ca cele mai mari sanse le-ar avea fara sa se inscrie neaparat intr-un partid.Ar vota-o si cei ce ce voteaza PNL,probabil tot mai putini dupa gestul PNL-istului Iohannis,si cei ce ar vota partidul lui Ciolos,daca nu merg pe liste comune+oameni scarbiti de partide,dar care apreciaza munca uriasa facuta de LCK.
    • +7 (7 voturi)    
      sa presupunem ca accepta (Marţi, 10 iulie 2018, 18:32)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      dar la cum au golit de continut functia prezidentiala, nu stiu ce va putea face din postura de presedinte urmatorul ales, chiar daca ar fi ales si D-zeu, singurul lucru ce l-ar mai putea face ar fi sa dea cu toiagul dupa muste.
  • +35 (43 voturi)    
    Ar fi o propunere interesanta (Marţi, 10 iulie 2018, 14:55)

    Martinezu [utilizator]

    Pentru cea mai mare parte a celor care gandesc in tara propunerea este alternativa mult mai buna la Klauss.
    Pentru majoritatea care voteaza PSD este dovada ca statul paralel continua sa traiasca si lupta impotriva lui Soros trebuie dusa in continuare de Dragnea si Olgutele lui...
  • -41 (51 voturi)    
    usr apara interesele altora (Marţi, 10 iulie 2018, 14:58)

    Kosmos [utilizator]

    Platforma 100 este vitorul
    • +19 (25 voturi)    
      ... (Marţi, 10 iulie 2018, 15:26)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      Si cam cand crezi ca se va infiinta? Cam peste... 100(de ani)? E mai rau ca in bancurile cu ardeleni, sa ma scuzi. Tara se prabuseste , iar Ciolos mai da cate un comunicat mai rar decat insusi Iohanis.
      Kovesi presedinte! Indiferent cine o sustine. Dar sa anunte din timp si sa inceapa serios campania. Cam ce ar fi trebuit sa faca si un eventual candidat la primaria Bucuresti. Nu cu 3 luni inainte unul cu zero notorietate. Sa-l intrebe pe Stavarache de la Bacau cum a castigat impotriva baronilor locali, nici nu mai stiu cum ii chema - ceva cu Seche..(larie,riu) in plina domnie PSD. A facut campanie cu mult timp inainte om cu om. Ca l-a luat si pe el DNA_ul dupa aia :) , e alta treaba.
    • +14 (20 voturi)    
      Probe! (Marţi, 10 iulie 2018, 15:28)

      Keni [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      Adu probe care sa confirme ceea ce zici. Altfel, iti dai doar cu parerea. Si asa neinteresanta.
  • +41 (47 voturi)    
    Pe model croat, va fi prima presedinte al RO. (Marţi, 10 iulie 2018, 14:58)

    Plagarus [utilizator]

    Doamne ajuta, ca merita si noi asisderea !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • +11 (21 voturi)    
      ha-ha-ha!!!! (Marţi, 10 iulie 2018, 15:39)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      "model croat"!!!...in ro singurul "model" care merge este "modelul romanesc" specific hotilor, escrocilor si imbecililor... "merge" din 1945...ce sa faca femeia asta ca presedinte ( care oricum nu are nici o putere ) pt a schimba mentalitatea de ra-at a unui popor????...
  • +38 (44 voturi)    
    si doamna poate (Marţi, 10 iulie 2018, 14:59)

    Hans Metter [utilizator]

    si domnul, si domnul sau doamna...

    Eu nu zic ca doamna Kovesi nu ar fi buna, dar va rog eu USR, incepeti sa va ganditi serios la un candidat comun al dreptei, altfel ne trezim in turul 2 cu Tariceanu si Dragnea
    • +8 (10 voturi)    
      Candidat comun (Marţi, 10 iulie 2018, 16:15)

      Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      USR poate ști dinainte dacă, candidând separat la prezidențiale, pune în pericol șansa oamenilor drepți de a avea un președinte cel puțin onorabil.

      În funcție de aceste sondaje și hotărârea membrilor (în USR ceea ce doresc membri chiar contează) vom merge cu un candidat separat sau împreună cu ceilalți.

      Apoi, USR este în extindere serioasă la nivel național. Văd viabilă opțiunea în care ceilalți, inclusiv PNL, să se alăture candidatului USR.
      Acestă știre dovedește implicarea acestui partid.
      • +1 (3 voturi)    
        visati (Marţi, 10 iulie 2018, 17:23)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu T.

        cu extindere serioasa sau fara. Negocierile nu se fac in functie de cat de mare e reteaua ci de procentele din sondaje sau de la ultimile alegeri. O sa va treziti dupa urmatoarele alegeri. Nu uitati ca si la alegerile anterioare va asteptati la minim 15%.

        Mi-as dori mult sa ma insel!
  • +37 (45 voturi)    
    nu va grabiti, nu trebuie sa alegeti (Marţi, 10 iulie 2018, 15:01)

    firstfb [utilizator]

    O echipa Ciolos Prim Ministru - Kovesi Presedinte, ar fi fenomenala :)
    • +8 (12 voturi)    
      sau invers (Marţi, 10 iulie 2018, 16:09)

      sim18 [utilizator] i-a raspuns lui firstfb

      Sau invers
    • -7 (11 voturi)    
      Abilitatea doamnei Kovesi (Marţi, 10 iulie 2018, 19:43)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui firstfb

      de a demola rețele sociale infracționale demonstrează că nu are abilitatea de a construi rețele sociale viabile, cum este cazul politicii.
      Toate rețele sociale, legale sau ilegale, au ca liant slăbiciunile oamenilor, un politician de succes se folosește de aceste slăbiciuni, ceea ce nu este cazul doamnei Kovesi.
  • +19 (21 voturi)    
    PSD-ul (Marţi, 10 iulie 2018, 15:03)

    t4v1 [utilizator]

    din lac in put :))
  • +7 (25 voturi)    
    cu sanse de reusita (Marţi, 10 iulie 2018, 15:06)

    mos ion roata [utilizator]

    doamna Kovesi ar tebui sa candideze ca independent
    • +11 (15 voturi)    
      nu (Marţi, 10 iulie 2018, 15:27)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      Ba nu, ca daca isi pun TOTI candidat ajungem ca in 2000 Vadim-Iliescu.
  • -30 (36 voturi)    
    barna asta (Marţi, 10 iulie 2018, 15:10)

    Point [utilizator]

    e o mare hiena politica.se doreste cumva atragerea codrutei pe linia moarta si controlata,numita usr?
    • +18 (20 voturi)    
      Adica USR ... (Marţi, 10 iulie 2018, 15:42)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Point

      ce interes ar avea s-o anuleze pe Kovesi ?! O aberatie , habar n-aveti cine-s Barna si USR !
      • -9 (13 voturi)    
        pai (Marţi, 10 iulie 2018, 16:57)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

        ce putere are presedintele oameni buni?sa dea dea cu pixu' unde-i arata majoritatea aleasa cu 50 de lei votul?
        voi nu vedeti capcana de nasul usr-ului?
        barna e hiena politica fiindca vrea sa o transforme pe codruta in locomotiva la caruta lui
        • +6 (8 voturi)    
          Dar e absolut normal... (Marţi, 10 iulie 2018, 17:22)

          blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Point

          ca un partid (serios, nu laturile de la psd ) sa-si doreasca cooptarea unei figuri recunoscute chiar si international , a unui om de prestigiu , ca sa-i fie locomotiva , cum ziceti !
          Mai trebuie sa va explic ce inseamna ca o personalitate ca Kovesi (scuze pt KKF ) sa adere la un anumit partid ? De ce nu s-ar duce la alde , de exemplu ?! Sa presupunem ca LCK ar ajunge presedinte (desi nu cred sa vrea asta ), chiar daca nu ar avea mare putere, oricu ar asigura stabilitate , l-ar numi pe un Ciolos premier , ar face destule lucruri bune, si in plus ar reprezenta prin ea insasi o garantie pt UE, SUA ....Din pacate , nu prea cred ca LCK va mai ajunge intr-o pozitie la fel de mare ca cea de procuror sef , ca nu vrea sa fie presedinte sau premier , nu's ce vrea ....
    • +9 (11 voturi)    
      tristete mare in panic room (Marţi, 10 iulie 2018, 16:11)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Point

      de cand or iesit rusii la CM e jale mare, scrieti putin si prost. :)
      • -7 (9 voturi)    
        aha (Marţi, 10 iulie 2018, 16:58)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

        acum traduce panic room in modolveneste.
  • +25 (29 voturi)    
    Foarte bine, am avea ce vota la anul (Marţi, 10 iulie 2018, 15:14)

    Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator]

    Hai USR, jos PSD!
  • +20 (24 voturi)    
    i-ar incurca pe multi (Marţi, 10 iulie 2018, 15:17)

    trem [utilizator]

    Doamne ajuta sa avem si oameni ca ea in politica...macar sa mai balanseze adunarea de analfabeti PSD+ALDE! Cu sigurantza as vota-o presedinte.

    Daca nici unul din cei buni nu se baga la final majoritatea o constituie niste Nicolicea, Nicolae, Ciordache, Mitraliera si altiii ca ei.
  • -19 (29 voturi)    
    ... (Marţi, 10 iulie 2018, 15:17)

    gorky.park [utilizator]

    Partid "no name" parazitează pe brandul Kovesi! Sper să nu le accepte invitația.
    • +5 (7 voturi)    
      scremutule (Marţi, 10 iulie 2018, 18:46)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui gorky.park

      USR-ul este singurul partid cu vizibilitate si onorabil din cloaca aia. PNL- doar vreo 30%, Romania + inca nu e partid parlamentar.
  • -21 (31 voturi)    
    ?! (Marţi, 10 iulie 2018, 15:19)

    noi2013 [utilizator]

    Este incredibil cat de putin si dualist se gandeste, cel putin pe HN!!!

    daca e contra PSD e tot ce e mai bun! V-ati intrebat daca tot circul si praful in ochi de la DNA e de fapt un rezultat pozitiv?

    E Romania mai putin corupta daca ca fost Kovesi seful DNA? A facut ceva cu adevarat ca institutia sa mearga cu adevarat indiferent de persoana care e in functie? care a fost strategia DNA de a cerceta si aduna probe pentru condamnarea celor trimisi in judecata?

    ce ar avea bun pentru a fi presedinte ...in afara de niste proptele, ca toti de pana acum?

    daca vrem sa schimbam ceva in tara asta ar trebui sa ne gandim la beneficii, ce vrea sa faca bun un candidat, care est estrategia pt Romania pe care o are.

    Da, stiu PSD fura si sunt penali, Dar in afara de circ ce ne aduc ceilalti, ca de fapt nu au adus nimic constructiv si m-am saturat sa traiasca bine in opozitie pe votul si pe banii mei!!!
    • +10 (14 voturi)    
      pai voteaza (Marţi, 10 iulie 2018, 15:37)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      programul de guvernare PSD... astia chiar au strategie (pe bune, citeste programul)... aaaa ca nu-l implementeaza asta e altceva...

      inteleg ce zici si ai dreptate. Insa pe hartie toti pot avea strategie.

      Personal mi-au scazut mult asteptarile.. daca nu e hot e suficient. Mai vedem dupa.
      • -2 (2 voturi)    
        si rezultatele (Miercuri, 11 iulie 2018, 9:59)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

        sunt in consecinta, conform asteptarilor.

        Dupa acelasi principiu te ghidezi si in viata de zi cu zi, cand iti alegi iubita sau sotia?!

        Low hanging fruits...
    • +10 (16 voturi)    
      uite l si pe asta (Marţi, 10 iulie 2018, 16:17)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      grija lui e ca traieste prea bine opozitia din banii lui. Asa e amice, de la atata ploaie ti-a inverzit si tie in sfarsit o idee in cutia craniana atat de arida pana acum. Daca tot incerci sa gandesti cu capul tau cum zici continua rationamentul si cu celelalte partide din parlament. Iti dau si un indiciu - nu toate partidele din parlament sant in opozitie. Da,stiu, e o noutate pentru tine. Acum ca ai aflat asta te las sa vezi si ce bani invart ele si cum iti cheltuie de fapt taxele. Desi tare cred ca taxele tale s platite tot din bani veniti de la partide. Cat de retardat sa fii sa critici opozitia in momentul in care puterea are toate instrumentele de forta pe mana. Asta are sens doar daca esti trompeta unui viitor dictator care vrea sa inlature orice forma de impotrivire. Apropos - vi se dau si discursurile lui Erdogan traduse spre indoctrinare ?
    • +7 (11 voturi)    
      :) (Marţi, 10 iulie 2018, 16:20)

      Fapte [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      In primul rind, pe cale de logica, daca admitem ca PSD e tot ce e mai rau, clar ca tot ce e impotriva PSD e tot ce e mai bun. Daca nu admitem ca PSD e tot ce e mai rau inseamna ca am trait intr-o realitate paralela si nu avem ce discuta.
      Ceilalti nu trebuie sa ne aduca niste beneficii (asta imi aminteste de gradinita: "copii, ce ne da noua vaca? Lapteleeee... carneaaaa... pielea .... si copitele!!"). In aceste momente critice e important ca ceilalti sa nu ne mai ia (padurile, libertatea, banii, dreptatea). Sa ajungem odata la zero si apoi ne gindim si la plus.
  • +5 (7 voturi)    
    "a apreciat cumva suportul nostru" (Marţi, 10 iulie 2018, 15:23)

    AlexeiV [utilizator]

    ai vrut sa spui "sustinerea noastra", dar e grea limba romana cand esti "trainer" sau "formator".
  • +1 (21 voturi)    
    Unde n-ar candida Kovesi pentru USR, (Marţi, 10 iulie 2018, 15:37)

    xrogo [utilizator]

    Johann pentru PNL si Ciolos pentru platforma sa, ce dezbinare superba a dreptei!
    • +11 (17 voturi)    
      Va roade ca n-aveti presedintia (Marţi, 10 iulie 2018, 16:13)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      si va straduiti sa gasiti pretexte sa-l suspendati pe Iohannis fiindca PSD e un partid prea ticalos sa dea un presedinte.

      PSDistii sunt o mizerie corupta pana in maduva oaselor, rautatea intruchipata.
    • +3 (9 voturi)    
      De ce sa fie dezbinare (Marţi, 10 iulie 2018, 16:15)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Diversitatea la dreapta e o necesitate. Poporul asta are nevoie si de vesti bune, mutarea este necesara chiar obligatorie in acest moment. Dar sa vedem care sint retinerile? Competitia pe functia de sef al statului trebuie sa fie elevata si “batalia” nu se cuvine a se purta doar cu citeva luni inainte de alegeri. Avem nevoie sa vedem cum un om se comporta inainte de a primi votul. codruta, nu te mai gindi mult dar ai grija la strategie, esti cu noi poporul sau...mai stam cu totii o tura?
    • +1 (7 voturi)    
      viseaza iepuras, viseaza (Marţi, 10 iulie 2018, 18:47)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      N-o sa pupati Presedintia inca vreo 10 ani de acum incolo.
  • 0 (14 voturi)    
    dezbinare (Marţi, 10 iulie 2018, 15:41)

    cetateanulmodern [utilizator]

    Exact asta vrea PSD-ul.Sa rupa in mai multe parti opozitia.Unii o sa-l voteze pe neamt, unii pe Kovesi si asa o sa castige Firea sau Tariceanu.
    F bine romani!!Bravos natiune, prea patimasi ca sa va uniti nici in al 12-lea ceas.
    • +5 (9 voturi)    
      sunt alegeri in 2 tururi... (Marţi, 10 iulie 2018, 15:51)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cetateanulmodern

      nu rup pe nimeni... si dupa demiterea lui Kovesi nu mai votes Iohannis (Decat daca o sa fiu obligat)
    • +7 (13 voturi)    
      Povesti (Marţi, 10 iulie 2018, 15:55)

      AlinL [utilizator] i-a raspuns lui cetateanulmodern

      Asa se uneste dreapta. Daca Kovesi intra in joc s-ar putea sa vezi ca ceilalti sa retrag. Ce naiba ma.
    • +9 (15 voturi)    
      Nu înțeleg o chestie (Marţi, 10 iulie 2018, 15:59)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui cetateanulmodern

      De ce l-ai băgat pe ”neamț” la opoziție? Vorbesc serios. Am încercat să îmi imaginez ce ar fi făcut diferit un președinte pesedist în ultimul an. Nu am găsit nimic
  • +9 (13 voturi)    
    O.M.F.G. (Marţi, 10 iulie 2018, 15:48)

    AlinL [utilizator]

    Daca intra Kovesi in joc 300 de parlamentari vor lua calea strainatatii inainte de urmatoarele alegeri. E si asta o modalitate de a pune in aplicare referendumul. Mie imi trebuie o fata in casa sa dea cu aspiratorul si sa frece podelele. Pandele, trimite-o pe Corina s-o fac in Marea Britanie ca o fac regina!
  • +4 (10 voturi)    
    fara suparare... (Marţi, 10 iulie 2018, 15:50)

    liviu_ [utilizator]

    ce sa faca Kovesi ca presedinte? presedintele nu mai are nici o putere.
    mai degraba PM sau MJ... dar na... mai e mult pana acolo!
    • +2 (6 voturi)    
      Si pe cine ai vrea tu presedinte? (Marţi, 10 iulie 2018, 16:14)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Nu vad pe nimeni inafara de Kovesi momentan.

      La candidati buni, ma refer.
  • +13 (19 voturi)    
    lol (Marţi, 10 iulie 2018, 16:12)

    Fapte [utilizator]

    Kovesi presedinte, Ciolos premier si Macovei la Justitie. CNA, CCR si CSM depolitizate, la fel toate institutiile statului (de la scoli si gradinite pina la Tarom).
    In 2 luni Badea si Gadea si-ar cauta de lucru, Antena 3 s-ar inchide din cauza ca nu-si mai pot plati amenzile, in 3 luni Voiculescu ar muri de inima rea. Jivinele pesedistoide s-ar perpeli ca hamziile in tigaie.
    Si uite asa, cu o intirziere de "numai" fix 30 de ani, am putea relua treaba de unde am lasat-o dupa Revolutia din '89.
  • -11 (13 voturi)    
    bezmetici (Marţi, 10 iulie 2018, 16:35)

    revo [utilizator]

    astia din USL fac tot posibilul sa iasa din scena, tot incearca in fel si chip si pana la urma or sa reuseasca! N-ar fi mai simplu sa desfiintati formatiunea?

    Tolomacul, daca esti cu adevarat tolomac si nu te prefaci, de doi ani Kovesi este sub tirul concertat al celor mai puternici mafioti din tara, care dispun de cele mai puternice arme de distrugere in masa - mass media, Parlamentul, Guvernul, CCR, Ministerul Justiei.
    Kovesi ba a fost cucuvea, ba au cautat-o la pat, ba i-au trimis mafia jidaneasca pe cap, ba mafia din asa-zisul minister de justitie (inspectia judiciara), au tarnuit cu ea pe toate canalele de fecale, au desfiintat-o cu mafia CCR-ului - crezi cumva ca daca intra in politica actiunea de distrugere n-ar continua, de data aceasta la un nivel extrem?
    Uite, au dat-o afara din DNA si nu e sigur ca maine canalia de TuDorel o va mai primi ca procuror.

    Voi, USL-ul, sunteti blocati si in primarii si in Parlament, vi se taie microfonul, sunteti dati afara din sala, sunteti jigniti si porcaiti ca in Ferentari, abia va duceti ziele - in ce fel i-ati fi voi de folos lui Kovesi?
    • +5 (9 voturi)    
      uau, nici Latrina 3 nu putea sa sintetizeze (Marţi, 10 iulie 2018, 18:52)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui revo

      mai bine situatia.
      Sa va tzatzaie rau buccile la combinatia asta?
  • +7 (11 voturi)    
    Da (Marţi, 10 iulie 2018, 16:40)

    nlln [utilizator]

    Dupa reforma PSD , a se citi " macel" , Presedintele nu mai are prea multa putere.

    Mai bine intra in politica si este numita la Justitie.

    Si abia atunci vom vorbi de normalitate.
    Sigur va readuce legile justitiei la aspectul initial ( cel anterior " macelului" PSD)
  • -7 (13 voturi)    
    n-are sanse (Marţi, 10 iulie 2018, 17:10)

    jescu [utilizator]

    N-are nici o sansa. Kovesi este compromisa mediatic deja de toate televiziunile detinute de moguli(sau boieri,...cum s-or mai numi acum). Dupa modelul compromiterii lui Basescu. Ar putea sa ia un 30-40% poate. Strategia PSD din trecut a dat roade, a pus o candidata care era prezentatoare TV, nu era inca compromisa mediatic, si uite ca acum e primar de Bucuresti. PNL si USR ar trebui sa-si ia si ei cate un consilier, specialist in alegeri.
  • 0 (12 voturi)    
    Aiurea! (Marţi, 10 iulie 2018, 17:30)

    Marionette [utilizator]

    In primul rand, USR trebuie sa decida ce sunt. Sunt progresisti(comunisti de treaba), sunt liberali, sunt ultraliberali, sunt socialdemocrati. Apoi ce vor. Vor marirea taxelor, vor micsorarea, vor mai mult capital autohton, vor sa stimuleze marile corporatii.
    Kovesi presedinte e insignifianta, importanta e majoritatea parlamentara. Presedintele dreptei, indiferent cine ar fi trebuie sa aiba in spate o majoritate parlamentara. Si CCR trebuie modificata din radacini prima.
    • +1 (1 vot)    
      Verifica cine sint capetele (Miercuri, 11 iulie 2018, 4:19)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Si apoi legaturile cu alte....personaje. E f simplu.
  • 0 (2 voturi)    
    Speranta moare ultima (Miercuri, 11 iulie 2018, 2:08)

    Dalinar [utilizator]

    Dar s-a cam terminat cu democratia in Romania. Ce urmeaza nici nu vreti sa va imaginati. Dar faceti un exercitiu de imaginatie, toata media va face propaganda pt psd si brainwashing crunt. BOR e cu ei. La vot va fi mobilizare cu arcanu ca la mitingul Camasilor Albe. De data asta psd va face treaba by the book, a dirty book.
    Sorry dar ati vazut, listele electorale au 20 mil de votanti din care 5 is afara din care pot vota 1%. Votantii psd merg la vot 99%....uneori 150% cu tot cu aia morti.
    • -1 (1 vot)    
      Asa ajungem la concluzia ca avem nevoie (Miercuri, 11 iulie 2018, 4:22)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      De o garda de fier sau ne mutam cu totii pe munte? E pacat ca nu ies in presa scurgeri cu “interesele straine” poate doar asa in mare, diluat ca sa nu moara romanul de ciuda dar cit sa zica ”asta e”
  • -1 (1 vot)    
    De ce sa devoalezi in presa (Miercuri, 11 iulie 2018, 7:32)

    TheDudeLebowski1988 [utilizator]

    De ce Barna nu asteapta pana vorbeste cu Kovesi, de ce devoaleaza in presa inainte o discutie care nu valoreaza nimic?

    Ar fi super ca Kovesi sa intre in politica, pentru ca cunoaste o gramada de lucruri.
    • +1 (1 vot)    
      Politica (Miercuri, 11 iulie 2018, 10:07)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui TheDudeLebowski1988

      Politica se face pe cine ce cunoaste despre cine?!

      Doctrinele, ideile, programele sunt de rahat... la noi e faza pe dosare.... cu rezultatul cunoscut vs. tari unde politica e politica si lumea e interesata si ce vor sa faca unii, altii de prin partide, de ce parte sunt....

      Mare dreptate avea un analist strain anul trecut cand zicea ca problema Romaniei nu este coruptia in sine, ci incompetenta! Foarte mare dreptate!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Codruta sa-si faca urgent partid propriu! (Miercuri, 11 iulie 2018, 14:25)

    John M. [utilizator]

    Are toate motivele si toate calitatile unui lider pentru un nou gen de politica.
    M-as inscrie pe loc pentru prima data in viata mea si as face o donatie substantiala.
    M-as angaja sa deschid o filiala anticomunista si anticoruptie in America, intr-o regiune locuita de multi romani unde se vor produce materiale publicitare ce vor servi noua cauza si unde se va putea vota expeditiv si corect.
    LCK istoria te asteapta !


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version