Dragnea nu exclude suspendarea lui Iohannis: Jocul cu „hai să mai citim” este o bătaie de joc la adresa Curții Constituționale

de C.D.     HotNews.ro
Luni, 25 iunie 2018, 16:33 Actualitate | Politic


Iohannis si Dragnea
Foto: Stirile ProTV
Liviu Dragnea îl amenință din nou pe Klaus Iohannis cu suspendarea, nemulțumit că șeful statului nu semnează decretul de revocare a șefei DNA, Laura Codruța Kovesi, după decizia Curții Constituționale în acest sens. 

„Nu este exclusă (suspendarea - n.r.) pentru că deja a stat neconstituțional de mult și nepermis de mult. Jocul cu „hai să mai citim” este o bătaie de joc la adresa Curții Constituționale”, a declarat șeful PSD. 

Întrebat cum comentează despre anunțul președintelui că va candida pentru al doilea mandat la Cotroceni, Dragnea a răspuns „mare surpriză”.

Declarația lui Dragnea privind decizia președintelui în privința șefei DNA vine după ce, tot luni, Tăriceanu a spus că Iohannis a avut ''destul de mult timp'' la dispoziţie pentru a da un răspuns. "Nu ştiu care este planul de comunicare şi modul în care îşi ia deciziile preşedintele, dar cred că în momentul de faţă a trecut destul de mult timp pentru ca o citire, aşa, aşezată şi profundă să dea posibilitatea ajungerii la concluzie", a afirmat Tăriceanu.

Președintele Klaus Iohannis a declarat marțea tecută că amână cu cel puțin o săptămână o decizie privind revocarea șefei DNA, Laura Codruța Kovesi, după decizia CCR în acest sens. „Și această săptămână este dedicată cititului”, a declarat șeful statului.  

Liderii PSD l-au criticat pe Iohannis pentru amânarea semnării decretului de revocare a lui Kovesi, Liviu Dragnea invocând posibilitatea suspendării președintelui, dacă refuză să aplice decizia CCR în acest sens. 

CITEȘTE ȘI: Iohannis: Asta cu suspendarea văd că devine un fel de obsesie publică. Repet că nu mă preocupă această chestiune

De asemenea, ministrul Justiţiei, Tudorel Toader, a calificat drept "cel mai periculos precedent pentru statul de drept ceea ce preşedintele Iohannis face astăzi", adăugând că este prima dată când un demnitar de rang înalt pune în discuţie respectarea şi aplicarea legii fundamentale şi respectarea şi aplicarea unei decizii a Curţii Constituţionale.



















6705 vizualizari

  • +51 (53 voturi)    
    mi se pare mie sau livache pare ca a fost 'muscat' (Luni, 25 iunie 2018, 16:36)

    qwerasdf [utilizator]

    de un caine turbat?

    pare din ce in ce mai iritat si precipitat, il cocoseaza musca aia de pe caciula...

    mi-e mila de el.... NU!
    Jigodia a cerut scuze infractorilor, nu sarmanilor de prin spitale care stau si sufera...
    • +19 (21 voturi)    
      Mragnea merita mila (Luni, 25 iunie 2018, 16:54)

      CHS [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      cum merita puscariasii scuze. Sau cum ii este lui mila de Romania, asa sa ne fie si noua de el "saracu".
    • +15 (19 voturi)    
      este un politician abil (Luni, 25 iunie 2018, 17:24)

      un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      "jigodia", cum ii zici lui Daddy, este un politician abil, foarte pragmatic: isi cere scuze celor care il voteaza - puscariasii, penalii, cei aflati la inchisoare!

      Copiilor din orfelinate, sau mie si tie, daca avem ghinionul sa ajungem la spital, NU ne cere scuze, deoarece stie foarte bine ca ar fi inutil, oricum noi nu l-am vota niciodata !
      • +16 (18 voturi)    
        abil... debil.. (Luni, 25 iunie 2018, 18:50)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui un_deget_de_secaturi

        ...individul este prea murdar pentru a credea ca poate fi reciclat!
        Este detestat de atat de multi romani, incat nu cred ca o sa fie iertat in veci
        • +1 (1 vot)    
          Gresit! (Marţi, 26 iunie 2018, 9:14)

          un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

          "Este detestat de atat de multi romani,"

          ai o perspectiva gresita!

          Eu il detest, tu il deteasti, majoritatea celor care citim HN il detesta, da, si?

          MILIOANEL de votanti Ilici si telespectatori ai Latrinelor il adora, ii sorb cu aviditate cuvintele!
      • +7 (9 voturi)    
        e un (Luni, 25 iunie 2018, 19:02)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui un_deget_de_secaturi

        smecher din Gratia aburcat in varful puterii prin mita si coruptie care are tupeul, cu doua condamnari penale la activ (si mai are si dosarul OLAF pe rol), sa ceara respectarea CCR (care si aia e la randul ei in culpa cu propria-i ograda). Un nesimtit tinut de alti penali in brate, de frica puscariei.
    • +22 (24 voturi)    
      normal (Luni, 25 iunie 2018, 17:50)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Orice animal in agonie, incoltit, se comporta in acelasi fel.
      Din partea mea, ii urez sa mai reziste in PSD ceva timp, sa ii duca sub pragul electoral. Fara el, una doua se rebranduiesc cu Ponta sau alt politruc, se face liniste, si uita lumea cine sunt.
    • +20 (24 voturi)    
      Decizia CCR este o bataie de joc (Luni, 25 iunie 2018, 18:41)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Aberanta decizie a CCR este o bataie de joc la adresa constitutiei, a statului de drept, a independentei justitiei.
      Judecatorii corupti sau santajabili de la CCR trebuie sa fie urgent revocati si arestati.
      Este o aberatie sa spui ca presedintele trebuia sa puna in aplicare decizia nerusinata, ilegala si neconstitutionala a CCR.
      Nu poate fi legal, nu poate fi constitutional, nu poate fi normal ca cineva care si-a indeplinit cu brio indatoririle, indatoriri extrem de complicate si de periculoase, sa poata fi revocat la cererea infractorilor, bazindu-te doar pe minciunile, calomniile, dezinformarile si intoxicarile mafiei.
      Cererea ministrului justitiei era evident inadmisibila, chiar daca a fost semnata de premier.
      1. Guvernul nu are nicio atributie in cazul unei revocari, deci nu putea fi parte la, asa-zisul, conflict cu presedintele.
      2. CCR s-a prefacut ca intelege ca presedintele a spus ca cererea este legala, dar nu este oportuna, cind, de fapt, presedintele a explicat ca niciun motiv al revocarii nu se sustine, toate acuzatiile fiind minciuni sfruntate, calomnii, dezinformari si intoxicari.
      3. Chiar CCR s-a pronuntat pe o alta cauza similara, ca cererea este inadmisibila.
      4. Deciziile CCR se aplica doar in viitor. Chiar CCR a confirmat, cu alta ocazie, acest lucru.
      5. CCR nu poate obliga presedintele sa faca sau sa nu faca ceva. CCR trebuie sa se pronunte doar daca o lege este sau nu in conformitate cu constitutia.
      Presedintele trebuie sa constate ca statul a fost capturat de un grup infractional organizat, trebuie sa constate ca este o situatie exceptionala, ca tara este in pericol si sa adopte masuri exceptionale.
      Presedintele trebuie sa suspende constitutia, sa dizolve parlamentul, sa demita guvernul, sa-i revoce pe judecatorii corupti sau santajabili de la CCR, ICCJ, CSM si sa numeasca un premier tehnocrat care sa pregateasca alegeri generale anticipate, la care penalii sa nu aiba dreptul sa participe.
    • +11 (13 voturi)    
      cred ca mai degraba individul dragnea (Luni, 25 iunie 2018, 18:45)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      a muscat cainii.. si nu prea sunt sigura ca este vaccinat
      Acest sociopat trebuie izolat cat mai repede , pentru ca face daune din ce in ce mai greu de suportat! Este mai periculos decat gripa porcina
    • +5 (7 voturi)    
      CCR e o bataie de joc la adresa noastra (Luni, 25 iunie 2018, 18:59)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Ce sa-si bata Iohannis joc de CCR, cand CCR ne ia la misto de 3 ani de zile, de cand s-au dat pe fatza de partea infractorilor?
  • +43 (45 voturi)    
    Aparatorul CC (Luni, 25 iunie 2018, 16:38)

    buncrestin [utilizator]

    Noroc cu Liviu Dragnea ca o apara, altfel ce se facea Curtea Constitutionala?
  • +33 (37 voturi)    
    Bine-ar fi (Luni, 25 iunie 2018, 16:44)

    mitg [utilizator]

    Sa-l suspende o data si sa-si ia o palma de genul 75% votand NU impotriva suspendarii, pentru ca Iohannis sa aiba o legitimitate sporita in a-i pune la punct pe scarbosii condamnati.
    • +9 (11 voturi)    
      "Legitimitate sporita" (Luni, 25 iunie 2018, 16:59)

      Ali Mentara [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Legal nu exista asa ceva. In urma unui vot negativ, presedintele se intoarce pe EXACT aceleasi atributii ca inainte, nu mai mult, nu mai putin.

      A vorbi de legitimitate este ca si cum ai face apel la moralitate unui criminal in serie. A dovedit deja ca nu o are.
    • +9 (11 voturi)    
      problema: (Luni, 25 iunie 2018, 16:59)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      legile (anti)justitie o sa treaca, la dna si procuratura etc o sa fie numai slugi puse etc etc...
      NNU se va putea da revert la ce s-a facut in timpul suspendarii!

      psd profita de arma suspendarii,,, tocmai pentru ca nu au nici un fel de raspundere daca o dau in bara... in cazul asta castiga oricum!

      nici cand l-au suspendat pe Basescu nu au platit in nici un fel! (in nici una dintre dati)...

      parlamentul face legile in favoarea parlamentului... d-asta nu are preseintele nici o putere. Daca putea si el sa dizolve parlamentul..... ehe.... altfel stateau lucrurile acum in romanica
    • +9 (11 voturi)    
      de acord (Luni, 25 iunie 2018, 17:37)

      DrPepper [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      doar ca odata suspendat Motocicleanu aproba tot si nu mai avem ce face. Asa macar ii franeaza cat poate pana cumva se intampla ceva minune in PSD
  • -12 (14 voturi)    
    Cand (Luni, 25 iunie 2018, 16:48)

    A310 [utilizator]

    stii ca ai spate din afara , bineinteles ca tratezi totul cu dispret .
    • +11 (15 voturi)    
      La fel cand stii ca ai spatele asigurat.. (Luni, 25 iunie 2018, 18:39)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui A310

      ..de catre parlamentul hotilor, furi ca in codru (chiar si codrul) si fireste ca tratezi totul cu dispret, ca si cand ai fi pe mosia ta (si aia furata).

      Voi, hotii, vreti ca toti sa va respecte si toti ceilalti sa respecte legea, dar numai voi sa nu o respectati.
    • +2 (4 voturi)    
      poti sa fii explicit si sa ne descrii (Luni, 25 iunie 2018, 18:54)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui A310

      cine este "spatele" lui dragnea dinafara??
      Ce tara normala ar sustine un infractor, mai detestat de romani decat un criminal in serie???
      Decat poate tot cineva ce uraste visceral Romania si o vrea colonie buna de supt pentru propriul neam???!!
      • 0 (2 voturi)    
        Nu (Luni, 25 iunie 2018, 21:52)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

        la spatele lei Dragnea din afara faceam referire .
    • +2 (4 voturi)    
      esti (Luni, 25 iunie 2018, 19:13)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui A310

      de-a dreptul penibil sa-i iei apararea unui penal dovedit. Si-l mai asteapta si dosarul OLAF.
      In loc sa va lepadati de acest dinu paturica care trage in jos, in groapa istoriei, notiunea de social, doar pentru a-si apara fundul de a deveni vargat, va complaceti in a-l sustine pe niste firfirei. Dovediti ca nu aveti decat o constiinta mercantila. La atat se reduce conceptia voastra de partid social.
    • +3 (5 voturi)    
      Ati uitat ... (Luni, 25 iunie 2018, 20:41)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui A310

      ..cand hotii vostri nu publicau deciziile CCR in Monitorul Oficial decat dupa muuult timp, cand efectele deciziei CCR nu mai insemnau nimic? Cand jigodia de tonta si-a trecut MO in subordine. Atunci nu tratau cu dispret, nu? Si mai zici ca nu iei apararea hotilor. Niciodata nu ai fost obiectiv, ci partinitor la hotiilor hotilor tai.
  • -15 (19 voturi)    
    gresit (Luni, 25 iunie 2018, 16:49)

    cucuveauamov [utilizator]

    este o bataie de joc la adresa tuturor cetatenilor care respecta legea.
    • +10 (12 voturi)    
      o bataie de joc la adresa cetatenilor (Luni, 25 iunie 2018, 18:35)

      adrian_c [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      e chiar existenta voastra de postaci infecti.
      • -11 (13 voturi)    
        Nu am sustinut si nu voi sustine decizia CCR (Luni, 25 iunie 2018, 18:42)

        arkade [utilizator] i-a raspuns lui adrian_c

        dar legea, buna sau rea trebuie respectata.

        Nu sunt de acord cu ea, dar asa cum e trebuie aplicata.

        Nu sunt de acord cu multe legi, de exemplu: sa platesc contributii sociale, sa platesc impozite,etc..dar asta nu inseamna ca nu respect acele legi.

        Ce face Iohannis, din punctul meu de vedere este o lipsa de respect fata de CCR.

        A fost dechisa cutia pandorei de CCR atunci cand a pus justitia sub ministerul justitiei, acum Iohannis deschide o alta cutie prin amanarea executarii sentintei.

        Nu cred ca ar trebui suspendat pentru asta, dar asta nu decid eu ci parlamentul. Eu pot decide daca va fi demis (votez la referendum).
    • +9 (11 voturi)    
      Corect! (Luni, 25 iunie 2018, 18:36)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Politicienii nu fac parte din acea categorie mentionata de tine. Si da, tot ce fac hotii vostri "este o bataie de joc la adresa tuturor cetatenilor care respecta legea".
  • +18 (20 voturi)    
    Liviuuuleee (Luni, 25 iunie 2018, 16:52)

    ady77 [utilizator]

    Problemee " ma".
    Curtea Constitutionala e orice, numai garant al respectarii legii nu e.
  • +6 (8 voturi)    
    mustata este nervos! (Luni, 25 iunie 2018, 16:54)

    ..13 [utilizator]

    Curat ghinion - Livache!

    Lumea nu il mai vrea pe Livache - poate doar pretenii domniei sale sa ii pupe condurii ca altfel...
  • +8 (10 voturi)    
    pai atunci (Luni, 25 iunie 2018, 16:56)

    liviu_ [utilizator]

    te rog sa-ti iei colegii de partid si sa va aruncati de pe o stanca!

    daca pt o amanare de 2-3 saptamani TREBUIE suspendat... inseamna ca pentru o amanare de vreo 7 ani, TREBUIE toti omorati! deci va rog sa impuscatit toti parlamentarii din ultimii ani care nu respecta decizia CCR si refuza sa implementeze 300 parlamentari!

    also conform psd 4 mil votanti conteaza mai mult decat 6 mil... "democratie"!

    cum este permis ca un CONDAMNAT sa faca legile intr-o tara?! nici macar erdogan sau putin nu fac asa ceva!!!

    PS: cum dracu se poate dizolva parlamentul?! efectiv este o bataie de joc la adresa noastr!
  • +9 (11 voturi)    
    Nerabdator ai mai devenit! (Luni, 25 iunie 2018, 17:03)

    trem [utilizator]

    Pe toate fronturile Liviu se grabeste...oare de ce? Ce sa mai spunem ca Parlamentul nu a fost redus la 300 membri tot dupa o decizie a CCR...ar trebui sa suspendam Paralementul?

    Se pare ca ne grabim, doar acolo unde are un interes PSD-ul.
  • -6 (10 voturi)    
    pe ficus, baiat de salon il somnul repede (Luni, 25 iunie 2018, 17:04)

    mnicku [utilizator]

    basca 133 de pagine scrise in limba de lemn ..........asa ca nu-i de mirare ca-l ia somnul , are si el antrenament
  • +7 (9 voturi)    
    Eu zic să-l suspende Parlamentul unicameral (Luni, 25 iunie 2018, 17:10)

    hic sunt leones [utilizator]

    pentru că avem o altă „bătaie de joc la adresa Curții Constituționale” (și a poporului, însă aceea este altă discuție) care durează de vreo 9 ani.
  • +5 (7 voturi)    
    "Decat"dragnea citeste cel mai repede,... (Luni, 25 iunie 2018, 17:14)

    gigiN [utilizator]

    ...chit ca nu intelege nimic.El citeste pe verticala,prima litera a fiecarui rand.
  • +8 (10 voturi)    
    Romania intoarsa pe dos... (Luni, 25 iunie 2018, 17:17)

    taro [utilizator]

    Un condamnat penal la inchisoare cu executare vorbeste despre suspendarea presedintelui.

    Numai asa ca idee: PSD a adunat 3 milioane de voturi la alegeri. Iohanis 6.2 milioane! Cine suspenda pe cine.
  • +5 (7 voturi)    
    zise (Luni, 25 iunie 2018, 17:18)

    nesuferitu [utilizator]

    ''puscarie'', ''martalogul'', etc.
  • +6 (8 voturi)    
    crezi ca schimbi tu presedintele Romaniei (Luni, 25 iunie 2018, 17:20)

    yellowdog [utilizator]

    cum ti-ai pus zombii ca primi ministrii? crezi ca toata Romania este dupa chipul tau hidos si pervers?
  • +9 (11 voturi)    
    'Kamikaze' explica nervozitatea lui Liviu (Luni, 25 iunie 2018, 17:27)

    Altiro [utilizator]

    Coșmar pentru Dragnea: de Sânziene și-a visat cei 8 viitori colegi de celulă! Deodată! Pe langa statul paralel a inceput sa se teama si de statul aplecat..
  • +13 (15 voturi)    
    Suspendati-l (Luni, 25 iunie 2018, 17:27)

    vasile-roaita [utilizator]

    ca sa-i inraiti pe romani sa se duca la vot si cei care stateau acasa. O s-o luati rau de tot in barba iar tu Drac-nea n-o sa scapi de puscarie. Nu pune prea mult rabdarea romanilor la incercare.
  • +4 (6 voturi)    
    bai nesimtitule care esti lnd (Luni, 25 iunie 2018, 17:35)

    Stapanu [utilizator]

    ce vrei sa demonstrezi? ca numai tu stii sa citesti?!!! e.g. cum vine asta "presedintele va semna" (?!!!); pe cc poti sa-i lasi sa se apare singuri ca e vaccinati; iar in ce te priveste in cazul tau tacerea e de aur, nu e cazul sa vorbesti chiar maria-ta de bataie de joc... ha?(!)
  • +14 (16 voturi)    
    auzi, jevruta, (Luni, 25 iunie 2018, 17:38)

    revo [utilizator]

    de cand toooot latri pe la colturi... Hai, fa-o, sa vedem daca esti dulau care musca sau doar o potaie rapciugoasa.
  • +9 (11 voturi)    
    Are dreptate infractorul daddy (Luni, 25 iunie 2018, 17:44)

    ciuma.rosie [utilizator]

    CCR chiar e o bataie de joc ...la adresa milioanelor de romani cinstiti si muncitori . CCR=pensii speciale=case gratuite de la stat=chirii platite de stat ...pe spinarea noastra !!
    • +1 (1 vot)    
      scenariu similar in Moldova (Marţi, 26 iunie 2018, 1:39)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      si in alte tari..numai ca la noi e fara pauza. cum ne slabesc aia cum o luam razna.
  • +5 (7 voturi)    
    Ce face infractorul condamnat Dragnea (Luni, 25 iunie 2018, 17:46)

    tarabost [utilizator]

    e o bataie de joc la adresa Poporului Roman!
  • +19 (21 voturi)    
    Javra puscariabila a turbat (Luni, 25 iunie 2018, 17:48)

    Wanheda [utilizator]

    Se strange latul?
  • +11 (13 voturi)    
    Mai , mai ... (Luni, 25 iunie 2018, 18:12)

    blackarrow [utilizator]

    CCR a devenit asa pretioasa de cand e pesedizata , "deciziile CCr se executa , nu se discuta"-parca asa zicea toader ...
    Dar cu aia 300 de parlamentari de ce nu respecta decizia tot a ccr ? Pai ori le respecta pe toate , ori nu ! Chestia e ca nu e prevazut nicaieri ce se intampla daca nu se respecta ce zice ccr, nu are puterea unei instante de judecata , ei nu pot da ordine .
  • +10 (12 voturi)    
    Constitutia lui Iliescu din 1991 (Luni, 25 iunie 2018, 18:22)

    Rahan5 [utilizator]

    este o prostie mare, dar daca rascolim in prostia aia se gasesc urmatoarele:
    1) Presedintele se suspenda la o INCALCARE GRAVA A CONSTITUTIEI ---- Nu e cazul cu demitera sefei DNA.
    Incalcare grava este de genul de a nu nominaliza Seful Statului Major al Armatei, etc., care poate sa puna in pericol siguranta statului etc.
    Judecatoriile merg si fara sa fie data jos Codruta.
    Codruta e criticat ca e prea drastica, si nu ca lasa scape hotii. Ceea ce este un non-sens pentru inlaturare . Pentru ca Judecatorul condamna inculpatul, si nu procurorul. Judecatorii lui Dragnea nu au decat sa dea drumul la toti hotii inculpati de Codruta, si sa astepte incheierea mandatului lui Codruta. Deci categoric nu avem deaface cu o INCALCARE GRAVA A CONSTITUTIEI.
    2) In Constitutie nu scrie ca numai Curtea Constitutionala decide ce este Constitutional si ce nu. Deci orice cetatean al Romaniei, cu atat mai mult Presedintele sau Seful Statului Major al Armatei poate citii textul Constitutiei si sa aprecieze daca ceva este Constitutional sau nu, iar pe propria responsabilitate poate baga tancurile in Curtea Parlamentului si sa Suspende Parlamentul daca nu se face Referendumul pentru demiterea Presedintelui.
    Pentru ca in Constitutie scrie negru pe alb ca este necesara organizarea Referendumului. Si cum numai Guvernul / Parlamentul poate organiza in mod normal un Referendum, daca nu vor sa faca asta, Seful Statului Major al Armatei poate supenda Parlamentul si Guvernul pe propria responsabilitate, si organiza pe cont propriu Referendumul + asigura Guvernarea Tarii + crearea unei noi Constitutii. Nici un Tribunal Militar nu il poate condamna pe Seful Statului Major al Armatei ca a incalcat Constitutia suspendand Parlamentul, pentru ca Seful Statului Major tocmai aparat-o.
    Parca este si in Juramantul Militar scris ca Armata trebuie sa apere Statul si Respectarea Constitutiei.
    Si nu scrie deloc acolo ca Seful Statului Major al Armatei trebuie sa astepte ce zice CCR-ul.
  • +2 (4 voturi)    
    ma gadesc, sa accepte revocarea (Luni, 25 iunie 2018, 19:57)

    Bobilu [utilizator]

    in secunda 2 de la a aplicare a rezultatului referendumului(i.e. reducerea nr de parlamentari)

    Daca mister president ar avea o echipa desteapta, ar face jocul de sah astfel, ar face schimbul.
    Castigam pe toate liniile, inclusiv el capital politic.
  • 0 (6 voturi)    
    si cine o sa-l opreasca ? (Luni, 25 iunie 2018, 20:07)

    keiser_soze [utilizator]

    Sa crezi ca este inceputul sfarsitului pentru dragnea, din nou (sic!), e mai mult decat naivitate, serios !
    E un teatru ieftin, cu scopul de a masca adevaratele intentii.
    Nu-i este frica de absolut nimic, si de ce i-ar fi ? Societate civila este egal zero, multe declaratii inflamate si...la miting abia au iesit 12000 ????
    Presedintele tarii pare depasit de situatie, e intr-o stare de non combat, nu inteleg de ce nu face o sedinta urgenta CSAT in care sa constate ca psd si liderii lui au atentat la siguranta nationala, de ce nu desfiinteaza psd ca partid (am inteles ca se poate)......cam astea sint faptele !
    Asadar, cu mare tristete spun ''noate buna, Romania''. Nici acum poporul asta nu e in stare sa se adune mai mult de 12000 cand sintem la cativa cm de groapa, asteapta sa vina cineva sa-i organizeze, sa le spuna ce sa faca, cum , cand si unde ! Trist !
    • +2 (4 voturi)    
      puteti (Luni, 25 iunie 2018, 22:31)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

      sa dati cu minusuri pina va plictisiti, faptele astea sint ! A trecut vremea declaratiilor inflamate, a luminitelor si cantecelor, e timpul actiunii ! daca nu intelegeti asta, macar acum, repet cu tristete : noapte buna, Romania !
      La viitoarele alegeri nu mai sint sanse de redresare, uitati-va ce se intampla in Chisinau.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică