Europarlamentarul Siegfried Mureșan trece de la PMP la PNL - surse

de Redactia     HotNews.ro
Vineri, 4 mai 2018, 13:18 Actualitate | Politic


Siegfried Muresan
Foto: Facebook - Siegfried Muresan
Siegfried Mureșan, europarlamentar ales pe listele Partidului Mișcarea Populară, trece la PNL, au declarat pentru HotNews.ro surse politice. 

Mureșan este purtător de cuvânt al Partidului Popular European, cel mai mare grup politic din Parlamentul European.

Partidul National Liberal este și el membru al familiei PPE.



















5046 vizualizari

  • 0 (46 voturi)    
    Hai la vot in 2019! (Vineri, 4 mai 2018, 13:30)

    Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator]

    Gata, votez PNL la europarlamentare!

    Siegfried Muresan e un europarlamentar prolific, acolo e locul lui si ma bucur ca a scapat de pe corabia PMP care e din ce in ce mai gaurita din cauza discursului antijustitie al lui Basescu.

    Acum chiar nu ma deranjeaza sa votez PNL la europarlamentare!

    Hai la vot in 2019, sa incepem reconstructia tarii dupa valul resurgentei ticalosiei PSDiste!
    • -6 (12 voturi)    
      Stai putin (Vineri, 4 mai 2018, 15:55)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      PNL il pacaleste si o sa treaca la PSD. Asteapta un pic. Se cheama operatiunea compromiterea. Se momeste cat un europarlamentar adversar din circumscriptie unde este interes ca sa faca declarative publica. Apoi e terminat devine dependent de nominarea care vine...nu vine... si in final nu vine ca are PNL destui oameni. Doar l-au pacalit ca sa il dea afara PMP.
      • +3 (11 voturi)    
        Te las pe tine sa faci teoria conspiratiei (Vineri, 4 mai 2018, 17:12)

        Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        E bine ca a trecut de la PMP care se scufunda la PNL care macar respira.
  • +12 (38 voturi)    
    Pai si normal (Vineri, 4 mai 2018, 13:33)

    mitg [utilizator]

    PMP e o barca ce se scufunda, in timp ce Siegfried Muresan e un om de stat cu care nu ti-e rusine oriunde in lume.

    Asa da.
    • -7 (23 voturi)    
      E scafandru Onaca (Vineri, 4 mai 2018, 13:53)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Care e mana in mana cu Bossul de la Biruintza
      • +4 (20 voturi)    
        Siegfried Muresan, succes pe mai departe! (Vineri, 4 mai 2018, 14:49)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Desi ma repet, intr-o zi vei fi liderul Romaniei!
    • +2 (28 voturi)    
      Fi serios..... (Vineri, 4 mai 2018, 14:00)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Iata.....nu e nimic altceva decat un "aviator" clasic , tipic pt politica romaneasca.......Ciolanul e tot ceea ce conteaza......Asta e adevarata lor..."doctrina" !!!!
    • -8 (12 voturi)    
      OM DE STAT ? (Vineri, 4 mai 2018, 15:46)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Poate vrei sa zici ca e un... om de stat in mustați ! doar. doar ajunge mare scula la ...prefectula !! Basescu l-a facut CE ESTE , iar el intoarce fundul !! OM de nimic ! TIPIC POLITICIANULUI PNL-ist !!
    • -6 (10 voturi)    
      Om de stat ? (Vineri, 4 mai 2018, 15:56)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      de stat la palavre si migratie politica? El este omul lui insusi si mananca din mana oricui il pume pe o lista de Bruxelles. Omul s-a obisnuit cu salariul gras,confort,manaca bine etc etc....om de stat?
      • +4 (12 voturi)    
        Astept (Vineri, 4 mai 2018, 16:59)

        mitg [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        Ziua in care un singur politician roman va avea presanta pe care o are Siegfried Muresan la Bruxelles. Este el si Monica Macovei care sunt vazuti bine gratie competentelor profesionale pe care le au (Muresan in domeniul economic, Macovei in cel juridic).
        Muresan are avantajul ca vorbeste foarte bine si germana (si Monica Macovei vorbeste doar engleza, dar foarte bine stapaneste limba), a lucrat si pentru Parlamentul German.

        Ce politicieni de calibrul lui mai avem la Bruxelles?
  • +3 (17 voturi)    
    Verticalitate ! (Vineri, 4 mai 2018, 13:59)

    Rainy Jazz [utilizator]

    Yeaaah ! Rhight !!!! :)))
  • +22 (40 voturi)    
    Nu-l condamn ca pleaca din PMP ! (Vineri, 4 mai 2018, 14:13)

    Susufler0 [utilizator]

    Il condamn ca pleaca atat de tarziu ! Ar fi trebuit sa o faca din momentul in care Base a derapat total in chestiunea DNA si ar fi trebuit sa se indrepte catre USR !
    • +12 (20 voturi)    
      Corect (Vineri, 4 mai 2018, 14:24)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Asta as fi scris
    • -13 (17 voturi)    
      uite cum se derapeaza: (Vineri, 4 mai 2018, 14:51)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22427229-judecatoarele-gabriela-brsan-iuliana-pusoiu-fost-achitate-definitiv-pentru-luare-mita-abuz-serviciu.htm
      Dar de catre DNA.
      • +3 (5 voturi)    
        Ce DNA le-a achitat? (Vineri, 4 mai 2018, 16:00)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui victor L

        A inceput sa meraga din nou cooperativa din justitie. Nu le mai este frica de DNA. A inceput din nou marea negociere. cat mai e achitarea? dar reancadrarea?da o amanare? da o retrimitere? da o achitare? da o condamnare in fals a dusmanilor?Toate sunt scenarii posibile in justitie. Justitia a pierdut incredrea oamenilor.Toata lumea stie ca se aranjeaza.Depinde cine si pe ce.Trebuie obligatii mari sau banul gros.
    • +12 (14 voturi)    
      Ramane sa vedem... (Vineri, 4 mai 2018, 15:00)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      ...care vor fi motivele invocate de Muresan pt decizia luata.
      Asta in cazul in care isi va da osteneala sa explice ce si cum...
      A fost ales in PE din partea PMP, cu sprijinul PMP, a ocupat locul unui PMP-ist...iar acum trece la alt partid.
      Asta este traseism in toata regula, indiferent de motivele pe care le invoca.
      • +6 (10 voturi)    
        Ti-as povesti multe, multe, la o bere (Vineri, 4 mai 2018, 16:24)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        despre subiectul la care faci referire(bineinteles necontestand decizia ICCJ, care practic a capatat putere de lege)ci modul in care s-a ajuns la ea!

        Ma limitez la a-ti povesti in rezumat un roman satiric sovietic exceptional:

        Sotia unui director de fabrica din Moscova, loveste pe trecerea pt pietoni, pe culoarea verde, un batran si-l accidenteaza usor
        Disperarea este mare ,intrucat tovarasa poate face inchisoare iar sotul ei va pierde postul de director si odata cu acesta si apartamentul de trei camere primit de la Primarie

        Intervine pe sistemul relatiilor un ins destul de dubios care promite directorului si sotiei acestuia ca o sa o scoata bazma curata. Incepe prin a lua legatura cu martorii si a-i face sa se indoiasca de realitatea faptelor vazute la locul accidentului. Fiecaruia ii promite cate ceva: ba un bilet la bai, ba o butelie, unuia care-i magazioner la o fabrica ii face rost de materialele care lipseau si puneau prin aceasta in pericol realizarea planului cincinal. Magazionerului de la care a facut rost de materiale ii face rost de altceva prin intermediul unui expert care primeste si el un bilet la Soci si drept multumire, reface expertiza tehnica si o plaseaza pe sotia directorului cu masina si pe cel accidentat, in afara
        zebrei. Si tot asa ! Cartea este exceptionala cu atat mai mult cu cat, te rog sa ma crezi, a fost scrisa prin 61-62!

        Finalul romanului : In lumina "reevaluarilor" datorate sistemului relational pus in miscare de acel ins, sotia directorului este achitata, privilegiile familiei sunt pastrate, victima este despagubita, martorii se aleg cu ce aveau stringenta nevoie (butelie, bilet de tratament la bai, materiale de productie cu care fabricile continua sa functioneze, bilete la mare etc!

        PS. Tot cuprinsul romanului prezentat mai sus in rezumat il povesteste eroul principal, procurorului de caz cu care s-a intalnit intamplator pe o plaja din Crimeea, fiecare din cei doi stiind cine este celalalt!

        PPS. Dar astea le stiu doar ei!
        • +2 (4 voturi)    
          Sunt convinsa ca... (Vineri, 4 mai 2018, 17:09)

          Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          ..toti traseistii au la ei o multime de argumente prin care isi motiveaza "migratia" de la un partid la altul si ca abia steapta sa fie intrebati de reporteri despre ce si cum.
          Dar tot traseisti raman.
          Chiar daca Muresan are motive foarte intemeiate sa plece din PMP, nu le vad pe cele care-l fac sa se inscrie in PNL sau in alt partid?
          In afara de asta, Muresan pare a fi un om cu coloana vertebrala si care nu se sfeieste sa spuna ce are de spus.
          Tocmai de aceea, cred ca Muresan ar fi trebuit sa-si termine mandatul la PMP, chiar si numai din respect pt cei cateva sute sau mii de oameni care l-au votat si i-au facilitat cariera de parlamentar European al Romaniei din partea PMP.
          • +1 (3 voturi)    
            Poate ca ai dreptate ! Nu, sigur ai dreptate (Vineri, 4 mai 2018, 19:45)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

            dar asta intr-o lume ideala ! Prin "lume ideala" (din nefericire voi "trivializa" de-acum discutia prin coborarea ei in concret) inteleg, de exemplu Norvegia, sau Suedia sau Finlanda, unde oamenii politici care, din gresala, din usurinta, din imprudenta au facut un drum cu masina de serviciu pt a cumpara flori sotiilor sau au cumparat niste ciocolatele folosind cardul de serviciu, etc, dupa care aflandu-se de greselile lor in presa, in media si-au dat imediat demisia din guvern, din Parlament, etc

            In Romania, unde avem extrem de putini oameni politici tineri, valorosi, cinstiti, este de-a dreptul un lux (pe care - zic eu - nu ni-l putem permite decat cu riscul de-ai impamanteni pe pesedisti la carma tarii) de a-i pune pe SM, Nahoi, Catu, etc sa stea pe tusa patru ani.

            PS. Pt ca asta ar insemna ca Muresan sa ramana in PMP !
        • +3 (3 voturi)    
          poate de aceea avem nevoie de (Vineri, 4 mai 2018, 21:01)

          Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          doar un partid sau doua max...sau lipsa ca sa fie pe placul meu.
          • +1 (1 vot)    
            Si tocmai de aceea opozitia din Romania (Sâmbătă, 5 mai 2018, 2:17)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

            trebuie pt inceput sa faca o reala alianta politica (am in vedere USR, Romania Impreuna si PNL) cu care sa invinga PSD-ul in alegeri iar mai apoi, in functie si de afinitati, vad un partid format prin comasarea USR cu Platforma lui Ciolos, la care sa migreze elementele cu adevarat valoroase (si tinere ) din PNL.

            PS. Exclus o Mara Mares, care este doar tanara !
          • 0 (0 voturi)    
            Nu sunt de acord cu părerea dumneavoastră (Sâmbătă, 5 mai 2018, 18:23)

            trotuar [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

            Un singur partid exclus (prietenii știu de ce).

            Numai două partide este o opțiune proastă din mai multe motive:
            1. Lumea nu e alb și negru. Sunt mai multe opțiuni la mijloc
            2. Se ajunge la un pingpong. Când unii la putere când ceilalți și fiecare dă vina pe celălalt pentru "atarea națiunii". Prezent în alte țări dar și în România interbelică (PNL-PNȚ)
            3. O entitate cu mulți bani (să spunem o corporație dar nu numai) are de dat mită în doar două părți să se asigure că indiferent de rezultatul alegerilor interesul său va fi reprezentat de politicienii aleși.
            4. Datorită punctului doi politicienii din ambele partide știu că vor fi când sus când jos și o dau la mica înțelegere în spate în timp ce se luptă în public.
            5. Fiecare când ajunge la putere demontează tot ce a făcut celălalt pentru a-și alenge punctul de vedere binar. O politică pe termen lung e imposibilă.
            6. Ultimul în prezentare dar nu neapărat cel mai puțin important, ambele partide vor alege reguli la alegeri să nu permită un al treilea partid gen prag minim de reprezentare în parlament ridicat, alegeri locale într-un tur, etc.

            Mai sunt de adăugat dar mă opresc pe moment.
            • +1 (1 vot)    
              Tot ce ai scris mai sus, toate cele 6 (Duminică, 6 mai 2018, 9:44)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui trotuar

              puncte se intampla, se petrec, le traim acum la inceputul "domniei" lui Dragnea si a PSD (sa fim seriosi, daca si-ar dori-o Ochidepestemort ar termina rapid cu ALDE, dar are nevoie de Tariceanu sa-i faca munca de jos - atacuri la Presedinte, la PNL, la USR, etc-) si se intampla cu asupra de masura : nu avem doua culori, avem una singura, cea neagra; PSD tocmai se specializeaza sa joace ping pong la perete si sa dea vina pe acesta sau pe calitatea paletei ori a mingii (ambele produse de "straini") atunci cand greseste; corporatiile dar nu numai fac si acum donatii si dau mita cui este la putere. (Evident ca sa dai unui singur partid cum fac ele in Romania de vreo 5-6 ani si se pregatesc sa faca in continuare e mult mai convenabil).

              In mod tragic-comic p-ctele 4 -6 nu se vor putea materializa vreodata cu PSD la putere, pt ca vom fi in situatia partidului unic.

              PS. Ca sa n-o mai lungesc: daca nu vom ajunge la doua partide puternice si unul "de legatura" (cu un potential de 7-8%, nu vom putea lupta, cele doua partide nu vor putea lupta in veci in Romania, ca sa nu se intample ceea ce spui tu in comentariul tau !

              PPS. Vom ramane doar cu PSD si cu teoria !
        • +1 (1 vot)    
          Frumoasă poveste dar ... (Sâmbătă, 5 mai 2018, 20:02)

          trotuar [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          ar trebui să menționezi romanul. Pare interesantă pentru cei care îi interesează să citească bineînțeles.

          Finalul prezentat pe scurt de dumneavoastră are o mică problemă. Pentru toți actorii direct implicați (vinovat, victimă, martori, anchetator) totul se termină cu bine.

          Dar problema cu acest final fericit este că cei implicați și cunoștințele lor au văzut că pot evada legea și vor acționa în viitor pe baza principiului că deși încalcă o lege întotdeauna e o posibilitate de scăpare.

          În final se creează o avalanșă în care toți caută să găsească o cunoștință care să-i ajute în evitarea legii.

          Să presupunem legea aplicată corect. Autoarea accidentuluil este pedepsită, soțul dat afară, pierd casa, martorii nu primesc butelii, si accidentatul nu este neapărat despăgubit deoare nu știi daca autoarea își permite după ce pierde casa.

          În primul caz participanții câștigă iar legea pierde credibilitate, în al doilea caz toți cei implicați direct "pierd" dar câștigă societatea prin respectarea legii.
          • +1 (1 vot)    
            Acum ceva timp un vecin mai in varsta isi facea (Duminică, 6 mai 2018, 10:01)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui trotuar

            isi facea curat in garaj si se pregatea sa arunce o lada cu carti. I-am cerut-o, mi-a dat-o si printre ele, (toate intr-o stare mai mica sau mai mare de degradare) am dat de aceasta. Fara coperti si chiar fara primele 10-15 pagini. Deci titlul cartii si autorul ei imi sunt pe veci necunoscute. Anul tiparirii sale 1959, anul traducerii in romana-1962, restul rezulta din cuprinsul ei !

            In toate cazurile este vorba ca in orice fel de regim politic, fie el bolsevic, fie democrat, adevarul poate fi manipulat si prin aceasta, indirect, insasi legea poate fi manipulata.

            Cand nu se ajunge la asta avem de a-face cu adevarul "judiciar"!

            PS. Paradoxal, in ambele situatii, toti pierd, inclusiv cel care a "castigat" !
    • 0 (0 voturi)    
      mde (Duminică, 6 mai 2018, 11:28)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Base nu a derapat.
      Dvs vedeti ce va spune presa .
      ....nu trebuie sa vedeti restauratia.
      Si nu o vedeti
      • 0 (0 voturi)    
        Daca ar fi sa ma iau dupa dvs ar insemna ca (Duminică, 6 mai 2018, 12:32)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        Base este cel de-al doilea Presedinte al Romaniei invins de sistem !

        In realitate si Base si sistemul s-au folosit reciproc... pana la un punct !

        PS. Basescu ramane in istoria postdecembrista a Romaniei cu marele, uriasul merit al reformei facute in justitie dar si cu "omeneasca" incercare de a ajuta adevaratele forte antireformiste de a demola tocmai ce a construit !

        Se spune ca in istoria omenirii o tara, un imperiu, un popor, reprezentate de fiecare data de o personalitate dominatoare, traiesc un adevarat "moment astral", de care
        depinde soarta lor.

        In Romania Basescu a trecut peste un astfel de moment fara sa il observe !

        PS. Ghinionul nu este doar al lui ci si al nostru !
  • -3 (13 voturi)    
    din lac in puţ (Vineri, 4 mai 2018, 14:42)

    tropotaru [utilizator]

    pleaca de la Udrea si cade in bratele lui Gorghiu
  • +1 (19 voturi)    
    xxxxl (Vineri, 4 mai 2018, 14:46)

    vorbeste lumea [utilizator]

    cam alunecos neica muresan asta ...
  • -3 (15 voturi)    
    Chiar nu cred ca intereseaza ... (Vineri, 4 mai 2018, 14:49)

    Gigi Kent [utilizator]

    Chiar nu cred ca intereseaza pe nimeni traseismul politic al unui politruc mediocru. Tot ce pot spera e ca linia pentru alegerile europarlamentare viitoare sa se traga pe lista PNL fix deasupra marelui om de stat Muresan.

    De exemplu o stire mai interesanta este ca incasarile ANAF au crescut cu 12% in Ianuarie-Aprilie 2018 relativ la 2017.
    • 0 (2 voturi)    
      Frustrat ? (Sâmbătă, 5 mai 2018, 10:33)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Numai pe unii ca tine nu-i intereseaza , te faci ca nu vezi , dar daca si SM e "politruc mediocru " , atunci chiar nu stii ce vorbesti .
  • -2 (16 voturi)    
    asta înseamnă (Vineri, 4 mai 2018, 15:23)

    Mazeta [utilizator]

    că și Macucuveaua va parazita tot PNL, dacă mai vrea un salariu nesimțit de bugetar. Și cine nu vrea??
    • +1 (5 voturi)    
      Tu nu vrei (Vineri, 4 mai 2018, 16:35)

      Keni [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      vad ca te tot vinzi pentru cativa arginti, postand aici pe HotNews.
  • -5 (7 voturi)    
    PNL atrage toti popandaii care vor sa se tina de (Vineri, 4 mai 2018, 16:17)

    adrianhn [utilizator]

    scaunul pe care il ocupa. E de asteptat, vezi ce batalie sa dat la USR. Opozitia e doar despre cine obtine un loc mai caldut sa stea la umbra si sa faca scandal, sa creada votantii lor ca "fac un bine Romaniei ca OTV-ul sa mutat in parlament".
  • -1 (5 voturi)    
    deontologi supravietuind in jungla (Vineri, 4 mai 2018, 16:31)

    Boa [utilizator]

    Nu sunt sigur ca mutarea de la PMP la PNL este una buna, ramane de vazut care va lua mai multe voturi si mi-e teama ca niciunul nu va face un rezultat prea bun.

    PMP la ora asta este un partid mai viu decat PNL care zace in moarte clinica. Poate doar daca ies iarasi la suprafata zoombies de la ex-PDL ce erau specialisti in castigat alegeri.

    Peste toate cred ca miscarea lui Ciolos va lua caimacul de la ambele partide la alegerile europarlamentare.

    Cat despre Muresan e clar ca a facut o mutare interesata ca sa poata sa mai ramana la Brx.
    E de inteles, si nu numai prin prisma venitului de europarlamentar din care foarte probabil ca plateste ceva tribut partidului.
    Insa in tara ar fi zero dpdv politic asa cum ar fi cam toti europarlamentarii. In tara e nevoie de unii gata sa faca pactul cu diavolul sau de unii cu ochii deja foarte albastri, capabili sa minta fara sa schiteze un gest si suficient de verosi ca sa reziste in fruntea familiei inlaturand rand pe rand persoanele incomode sau sa se supuna fara cracnire ordinelor.
    Muresan pare sa corespunda in mare profilului insa pare ca-i lipseste croseul de stanga atat de necesar supraviturii in habitatul natural al politicianului roman.

    Insa nu este nicio supriza in mutarea asta, europarlamentarii romani actioneaza mai mult ca freelanceri din moment ce nu am avut niciodata o pozitie coerenta ca tara pentru care sa lupte, singurul interes major al lor fiind sa spele in public chilotii murdari ai celor de acasa.
  • -1 (1 vot)    
    mde (Duminică, 6 mai 2018, 11:23)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    mare perdant!

    Dupa ce si-a facut un nume pe spinarea PMP se duce la partidul mare si traditional perdant....


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version