Liviu Dragnea: Am primit mesaje de la oameni că nu pot plăti taxa de pod la Fetești prin SMS. Inadmisibil, contractul cu operatorii de telefonie mobilă nu conține obligații de ambele părți?

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 1 mai 2018, 20:36 Actualitate | Politic


Taxa la podul Fetesti - Cernavoda
Foto: Agerpres
Liviu Dragnea scrie într-o postare pe Facebook ca a primit astăzi mai multe mesaje de la oameni care se întorceau de la mare cum că nu pot plăti taxa de pod la Fetești prin SMS, deoarece sistemul nu funcționează, liderul PSD denunțând drept "inadmisibil" acest lucru într-o zi cu trafic atât de intens.

"Am primit multe mesaje astăzi de la oameni care se întorceau de la mare, pe Autostrada Soarelui, că nu pot plăti taxa de pod la Fetești prin SMS, deoarece sistemul nu funcționează. Mi se pare inadmisibil ca într-o zi cu trafic atât de intens pe autostradă să existe probleme cu sistemul de plata. Totusi, mă întreb și eu, contractul dintre Compania de drumuri(CNAIR) și operatorii de telefonie mobilă nu conține și niște obligații de ambele părți? Cetățenii care nu au nicio vină nu trebuie protejați?", a scris Liviu Dragnea, marți seară, pe pagina sa de Facebook.


UPDATE 1:
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat în cursul serii, înr-un comunicat, că sunt probleme cu achitarea prin SMS a tarifului de trecere a podurilor de la Fetești și Cernavodă la operatorul de telefonie mobilă Vodafone.

"Abonații VODAFONE ROMANIA care doresc să achite tariful pentru utilizarea podurilor peste Dunăre între Fetești și Cernavodă (peaj) nu pot face acest lucru  din cauza unor probleme tehnice ale acestui operator de telefonie mobilă", se precizează în comunicat.

Potrivit CNAIR, această situație "a apărut astăzi, 01.05.2018, începand cu orele 19.00".

"Plata peajului poate fi însă efectuată prin sms la toți ceilalți operatori de telefonie mobilă, la care serviciile funcționează", dă asigurări Compania de Drumuri, care explică totodată că "utilizatorii pot achita peajul până la ora 23.59 a zilei următoare efectuării trecerii, atât prin sms la ceilalți operatori de telefonie mobilă cât și direct, la distribuitorii autorizati (în special benzinării) sau prin intemediul portalului www.erovinieta.ro".

CNAIR mai precizează că, în urma sesizarii sale, "personalul tehnic al VODAFONE ROMANIA a dat asigurări că lucrează pentru remedierea problemei".


UPDATE 2:
Într-un comunicat difuzat ulterior, CNAIR anunță că Vodafone a remediat problemele tehnice, iar taxa de pod poate fi din nou achitată prin SMS la acest operator începând cu ora 20.38.

"Abonații VODAFONE ROMANIA pot să achite din nou, prin SMS, tariful pentru utilizarea podurilor peste Dunăre între Fetești și Cernavodă (peaj), începând cu ora 20.38. Plata peajului nu a putut fi efectuată între orele 19.00 și 20.38, astăzi, 01.05.2018, din cauza unor probleme tehnice, care au fost soluționate însă de VODAFONE ROMANIA, în urma sesizărilor CNAIR S.A.", se precizează în comunicat.


Citeste mai multe despre   


















3303 vizualizari

  • +26 (28 voturi)    
    Dragnea da vina pe altii...desi e vina guvernului (Marţi, 1 mai 2018, 20:49)

    Kivek [utilizator]

    Dragnea da vina pe multinationale (Orange, Vodafone) desi vina e a Guvernului (Compania de drumuri - CNAIR) a carui sistem nu functioneaza.
    • -11 (17 voturi)    
      Nu vina, e meritul guvernului! (Marţi, 1 mai 2018, 21:17)

      asistat [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Sta fraeri cu masini a-n trafic mai mult si adunam banuți la buget! Isteț domnu Dragnea!
      • +7 (11 voturi)    
        Istet nu stiu daca e (Marţi, 1 mai 2018, 22:52)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui asistat

        Decat ca nu e atat de analfabet ca tine.
      • +4 (6 voturi)    
        Cine i-a dat SMS? Aia de au mers cu elicopterul? (Marţi, 1 mai 2018, 23:24)

        IisusVine [utilizator] i-a raspuns lui asistat

        Ii dau si eu SMS ca e justita obstructionata si ca ne lipsesc 21 milioane de EUR pe undeva, dar familiei ii merge bine si nu ne explicam de ce. Mie de ce nu imi raspunde?
    • +14 (16 voturi)    
      Statul borfas nu e in stare. (Marţi, 1 mai 2018, 21:37)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Statul borfas nu stie decat sa desfiinteze firmele concurente contra spaga, sa terorizeze contribuabiliii onesti, nu e in stare sa se achite de cele mai marunte obligatii.
      In fara acestui haos ultimele resurse tinere si cu initiativa isi fac bagajele si in degringolada pleaca dracului din tinutul hotilor si jegurilor.
    • +3 (15 voturi)    
      De data asta nu e vina guvernului (Marţi, 1 mai 2018, 21:42)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Dar nici a companiilor de telefonie. Probleme tehnice pot aparea si nu pot fi totdeauna prevazute. Insa in cazul de fata, daca nu se poate plati ar trebui sa se poata trece fara plata. Dar dupa cum se spune, plata se poate face si mai tarziu. Deci nu vad care e problema!
    • +8 (8 voturi)    
      Observati ca Dragnea se erijeaza in dictator, (Marţi, 1 mai 2018, 22:14)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      mai are putin si spune ca el face trenurile sa mearga la timp.
    • +3 (3 voturi)    
      Dragnea? (Miercuri, 2 mai 2018, 9:11)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Acest fucktotum al parlamentului, guvernului și tot ce mișcă în țara asta....
  • +19 (21 voturi)    
    gluma secolului... (Marţi, 1 mai 2018, 20:55)

    Xorciser [utilizator]

    Inadmisibil e sa platesti prin SMS si sa primesti si amenda. Caz patit de mine, am trecut podul am platit prin SMS dupa juma de an ma trezesc cu cont poprit pt amenda de trecere a podului fara plata. Nu mi-au deblocat contul pana nu am platit, desi aveam dovezile de plata (SMS-urile de confirmare), mi-au zis ca pot da in judecata. Doua probleme: 1. am platit deci nu trebuia sa primesc amenda. 2. amenda nu mi-a fost niciodata comunicata, am primit direct poprire pe cont. Cred ca e o structura planificata, nu o eroare. Statul umbla cu japca, stiu ca 90% platesc amenzile si nu mai dau in judecata.

    Am inteles zilele trecute ca nu sunt eu singurul prost in situatia asta, mai sunt in jur de 100.000 amenzi emise eronat pt plati facute prin SMS.

    In conditiile astea, Dragnea ar trebui sa isi puna alte intrebari,, nu chestiile astea hilare. Oricum problemele nu sunt la operatorii de telefonie mobila, ca nu exista sa pice simultan sistemul la toti operatorii... problema e la CNAIR si la stat!
    • +2 (4 voturi)    
      Asta nu e guma, e trist si chiar ilegal cred (Marţi, 1 mai 2018, 22:28)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Daca mai sus am spus ca nu e vina nimanui, probleme tehnice pot aparea, doar trebuie bun simt pentru a le rezolva cumva (trecere fara plata, plata mai tarziu - in alte parti se poate!) aici e clar o problema. In primul rand, nimeni nu-ti poate pune poprire pe cont FARA o hotarare judecatoreasca! ai avut asa ceva? In al doilea rand, de bun simt ar fi cateva somatii, la saptamani sau chiar luni distanta, ca sa ai timp sa platesti sau sa dovedesti ca ai platit deja. Evident dovezile de plata trebuie luate in considerare. Iar ultima cale, dar care dupa cum spui nu se practica, e sa-i dai tu pe ei in judecata pentru asta si sa le ceri daune morale, materiale. In alte parti aceste daune pot ajunge la sute de mii sau milioane. Sa vad daca le convine sa plateasca.
      P.S. Somatiile trebuie sa fie cu confirmare de primire, altfel nu sunt valabile.
    • 0 (0 voturi)    
      nedumerire (Miercuri, 2 mai 2018, 11:28)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Daca esti 100% convins ca ai dreptate, pot sa te intreb de ce nu ai vrut sa castigi niste banuti prin intermediul unui avocat istet? Astept raspunsul cu nerabdare..
      • +1 (1 vot)    
        Simplu: datorita sistemului juridic din Romania (Miercuri, 2 mai 2018, 14:39)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        In primul rand procesele dureaza cu anii, de multe ori chiar pana se prescriu. Cine are atata timp de pierdut? Da, spun bine pierdut, pantru ca in acelasi timp, de cele mai multe ori (si probabil si in cazuri ca acestea) daunele sunt minore. Asa ca de unde plata avocatului, a cheltuielilor de judecata, a timpului pierdut? Asta daca mai si castigi, pentru ca se poate foarte bine sa nu castigi, chiar daca ai dreptate, invocandu-se cine stie ce, de ex. probleme tehnice...
        P.S. Tu de cate ori ai dat in judecata pe cineva stiind ca ai dreptate si putand si dovedi asta?
        • 0 (0 voturi)    
          simplu si la mine (Miercuri, 2 mai 2018, 18:38)

          1anonim [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Ei aici m-ai nimerit ( recunosc ca te-am provocat nitel, dar ar fi fost spre binele tau). Eu am dat statul ( primaria ) in judecata si am castigat cu un avocat ISTET. Este esential acest aspect in sistemul juridic romanesc dupa cum ai sesizat si tu. La tine ar putea fi la fel, daca ,repet, esti beton 100%, adica n-au cum sa se agate de ceva. In acest caz dureaza cateva luni, si tu nu pieri zici o centima...
  • +9 (9 voturi)    
    ce treaba are (Marţi, 1 mai 2018, 21:05)

    torna_fratre [utilizator]

    firma de telefonie ca sistemul CNAIR nu poate prelua volumul mare de date si le pica sistemul?
    adica Firma X de telefonie transmite catre CNAIR pachetul de date aferent plati insa acesta nu poate fi preluat de sistemul final .
    acum eu intreb boul de mustacios daca stie cu ce se mananca sistemul de plata prin SMS sau a sarit ca musca in lapte?
    apropos, autostrada pe valea oltului si valea prahovei cand facem bah cariatule?au trecut 29 de ani si inca mergem pe infrastructura deschisa de legiunile romane acum 2000 ani.
    autostrazi livache,se aude?las-o pe aia cu taxa sms ca si asa platim zeci de taxe pentru drumuri care nu se mai construiesc .AUTOSTRAZI bah livache ,cand o sa avem autostrazi o sa mearga si sistemul cu plata sms.
    de cand sunteti la guvernare totul cade inclusiv sistemele sa adune bani pentru hoti...
  • +12 (14 voturi)    
    Dragneo (Marţi, 1 mai 2018, 21:20)

    hamurabi [utilizator]

    intreaba-te mai temeinic !
  • +16 (18 voturi)    
    Ca de obicei... (Marţi, 1 mai 2018, 21:22)

    modream [utilizator]

    ...alții sunt de vină, ei n-au nici o treabă, spectatori, își pun întrebări retorice de pe margine. Ei au făcut tot ce le-a stat în putere, perfect. Monumente de neputință și incompetență.
  • +22 (24 voturi)    
    Am primit și eu multe mesaje ... (Marţi, 1 mai 2018, 21:24)

    Adrian Calin [utilizator]

    ... în care oamenii erau nemulțumiți că plătesc banii de pomană către un stat care ar trebui să-și facă treaba și nu și-o face pentru că a încăput pe mâna unora ca Dragnea. Cât tupeu pe mustăciosul ăsta!
  • +16 (18 voturi)    
    Tov. dracnea (Marţi, 1 mai 2018, 21:31)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    de cand esti la emisiunea... raspundem ascultatorilor?
    Nu operatorii sunt de vina ci mi se pare ca aia cu compania aia.... CNAIR, ai auzit de ea?
    Nu/ti mai plimba mustata de tatuc pe latrine; incepe sa puta si deranjeaza rau! O za vezi la vot!
  • -4 (4 voturi)    
    xxxxl (Marţi, 1 mai 2018, 21:34)

    vorbeste lumea [utilizator]

    pai rezolva treaba la oameni, mai ....
  • +15 (17 voturi)    
    JOS CIUMA ROSIE (Marţi, 1 mai 2018, 21:38)

    vidra [utilizator]

    Of, Soros asta nu raspunde la mesaje! Pentru cei care nu inteleg sarcasmul, Dragnea e mincinos si nu mai votati PSD.
  • +17 (19 voturi)    
    ca totdeauna (Marţi, 1 mai 2018, 21:43)

    un_deget_de_secaturi [utilizator]

    Statul paralel si corporatiile multinationale sunt de vina!
    In acest caz, Vodafone.

    Ar trebui sa le nationalizeze!

    Tel Drum poate prelua cu succes si functia de operator de telecomuncatii!

    Jos exploatatorii straini!
  • +13 (15 voturi)    
    Mesaje (Marţi, 1 mai 2018, 21:57)

    Soljenitin [utilizator]

    Dar unde ii dau oamenii mesaje infractorului condamnat penal definitiv? Ca si eu i-as da niste mesaje...
  • +19 (21 voturi)    
    Dragă Liviule, (Marţi, 1 mai 2018, 22:09)

    constantinmarian [utilizator]

    poți să ne dai și nouă numărul tău de telefon?
    • +4 (4 voturi)    
      Nu poate (Miercuri, 2 mai 2018, 9:14)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui constantinmarian

      Că n-o să mai poată prelua volumul mare de înjur.... mesaje de felicitare de la toată lumea....
  • +5 (5 voturi)    
    Rezolvatorul Dragnea (Marţi, 1 mai 2018, 22:16)

    tarantella [utilizator]

    Toate erau puse la punct in tara asta, mai era 'decat' de bibilit ceva la taxa de pod. Cum restul lumii era in vacanta, tot Dragnea s-a ocupat.
  • +6 (6 voturi)    
    Inca mai exista taxa de pod???? (Marţi, 1 mai 2018, 22:53)

    Wanheda [utilizator]

    Loooloooooli!!!!
  • +10 (10 voturi)    
    presedintele Camerei deputatilor (Marţi, 1 mai 2018, 23:04)

    covrig [utilizator]

    primeste SMS-uri cu lucruri care nu functioneaza in tara noastra? Cat de tare!
  • +5 (5 voturi)    
    dragnea a descoperit facebook-ul (Marţi, 1 mai 2018, 23:20)

    Soricelu [utilizator]

    acolo cred ca-i dau mesaje oamenii. cine primeste amenda aiurea in tramvai, cu dovada de sms platita, trebuie sa dea in judecata statul si sa ceara daune rezonabile. va castiga sigur.
  • +4 (4 voturi)    
    Vreau su eu ..... (Miercuri, 2 mai 2018, 7:23)

    sipu [utilizator]

    sa ii dau un mesaj cu DEDICATIE
    • +3 (3 voturi)    
      Doar pentru el? (Miercuri, 2 mai 2018, 9:15)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui sipu

      Sau pentru toată familia (extinsă și la amantă)?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version