Deputatul Cătălin Rădulescu, condamnat definitiv pentru corupție: Protocoalele SRI cu instituţii din sistemul judiciar, un act de poliţie politică. Voi propune ca toate dosarele penale întocmite după 2009 să fie rejudecate

de N.O.     HotNews.ro
Joi, 5 aprilie 2018, 12:21 Actualitate | Politic


Catalin Radulescu, deputat PSD
Foto: Agerpres
Protocoalele SRI cu instituţii din sistemul judiciar reprezintă un act de poliţie politică, susţine deputatul PSD Cătălin Rădulescu. "Au intrat oameni în puşcărie oameni care poate sunt nevinovaţi (...) Oamenii ăia şi-au pierdut familii, şi-au pierdut afaceri, şi-au pierdut prestigiu, şi-au pierdut onoare”, a declarat Rădulescu, la RFI, relatează News.ro. El a mai spus ca toate dosarele penale întocmite după anul 2009 să fie rejudecate.

"În momentul în care noi constatăm şi alţii din interiorul sistemului devoalează chestiuni atât de grave, prin care s-au cerut informaţii despre toate firmele din România, ca să se dea nu ştiu unde, poate s-au dat afară şi dacă s-au dat afară e vorba de trădare naţională, e mai grav, deci cineva a vrut să aibă toată baza de date a oamenilor de afaceri români nativi, adică să distrugem tot ce înseamnă om de afaceri român, să vină străinul în ţara noastră să ia totul. După care am văzut protocoale încheiate cu ÎCCJ. Cum putea SRI-ul? După nici o minte, nici în America, nici în Europa nu se poate imagina că SRI-ul împreună cu procurorul putea să încheie un protocol cu judecătorul. Deci e ceva de noaptea minţii”, a declarat Cătălin Rădulescu.

El susţine că, "dacă au existat astfel de lucruri, înseamnă că cineva şi-a dorit să facă un black list pentru tot ce înseamnă oameni politici români şi oameni de afaceri români" . "Acest black list a fost semnat de anumiţi indivizi, iarăşi nu mai este SF şi trimis spre Bruxelles, după care s-a luat o hotărâre ca aceşti oameni de pe black list să fie distruşi. Cum? Păi, oameni din SRI să implementeze un sistem de ascultare, după care după ce au implementat acest sistem de ascultare, să extragă din aceste ascultări numai ce le-a convenit lor, să constituie un dosar tot cei de la SRI care n-aveau nici un drept legal să facă acest lucru, deci a lipsit pur şi simplu cercetarea penală, după care au dus dosarul să-l dea procurorilor şi procurorii să plece la judecători cu un bileţel”, a afirmat deputatul PSD.

Cătălin Rădulescu a mai spus că va propune rejudecarea tuturor dosarelor de după 2009: "Dacă aceste lucruri sunt clare şi evidente, eu o să propun ca toate dosarele care s-au făcut după 2009 să fie prin lege revizuite. Judecătorii oneşti, care au acest drept constituţional inamovibil să judece după probe şi nu după ce se dă de unii sau de alţii, trebuie să ia fiecare dosar, cu calm, cu intuiţie, cu probe şi trebuie rejudecat fiecare dosar. Au intrat oameni în puşcărie, care poate sunt nevinovaţi, alţi oameni au fost condamnaţi la cinci ani, la şase ani, la şapte ani, la opt ani, în anii anteriori şi acum la Înalta Curte, la completul de cinci, sunt achitaţi pe bandă rulantă, dar între timp oamenii ăia şi-au pierdut familii, şi-au pierdut afaceri, şi-au pierdut prestigiu, şi-au pierdut onoare (...), atunci noi avem un singur lucru de făcut, ca să depistăm şi să arătăm poporului român ce a făcut această poliţie politică în aceşti ani de zile şi să îndreptăm legislaţia, pentru asta suntem trimişi”.

Cătălin Rădulescu este condamnat definitiv la inchisoare cu suspendare pentru fapte de corupție, mai exact pentru pentru săvârșirea infracțiunilor de dare de mită și efectuare de operațiuni financiare ca acte de comerț incompatibile cu funcția.

A fost ales deputat PSD de Argeș de pe poziția a cincea din listă de candidați social-democrați. Rădulescu a fost și suspendat din PSD după ce a făcut mai multe declarații controversate față de protestatarii din Piața Victoriei. 

Este cunoscut și după porecla "mitralieră" în urma scandalului în care poliția i-a anulat permisul de portarmă și procurorii au pornit ancheta pentru că acesta deținea acasă o mitralieră AKM despre care a zis că ar folosi-o din nou să apere țara. 

Înainte de această proeclă, Rădulescu mai fusese apelat în presă drept "deputatul în chiloți" pentru că ar fi ținta frecventă a ironiilor jurnaliștilor din Argeș după ce pe Facebook ar fi  început să circule fotografii, de pe contul personal al deputatului, în care acesta pozează în chiloți.  

Rădulescu a fost de mai multe ori în prim planul unor ieșiri nervoase. În decembrie, imediat după alegeri, Rădulescu a jignit o ziaristia locală spunând: "Te-a făcut mă-ta proastă! Ești o incultă!", după ce aceasta l-a întrebat de condamnarea sa pentru corupție. 




Citeste mai multe despre   


















7549 vizualizari

  • +60 (64 voturi)    
    Asta e pretul securistului voiculescu (Joi, 5 aprilie 2018, 12:25)

    ciuma.rosie [utilizator]

    Ca sa stea pres toti lingaii aia de la haznaua 3 conditia e sa-l reabilitati pe varan, eventual sa-l si despagubiti gras . Ca de recuperat din cei 60 mil prejudiciu sau recuperat zero barat . Asta e romania, tara de cacao !!!
    • -20 (24 voturi)    
      justitia se infaptuieste de judecatori (Joi, 5 aprilie 2018, 13:36)

      premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      nu de securisti
      • +18 (20 voturi)    
        Te contrazic! In cea mai democratica (Joi, 5 aprilie 2018, 14:46)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

        tara (U.S.A.), in anumite situatii ''securistii'' sunt abilitati sa asigure CEL PUTIN sprijin tehnic...! Ma refer la acele situatii discutate in echivalentul american al C.S.A.T-ului de la noi .

        Ca sa nu mai punem la socoteala faptul ca FBI-ul a fost infiintat in 1908 in mare parte cu fosti ofiteri ai Secret Service iar daca sunteti de acord cu aceasta afirmatie: SUNT un fel de serviciu secret...
        • -7 (9 voturi)    
          Gresit. (Joi, 5 aprilie 2018, 15:56)

          Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

          FBI se ocupa cu totul de altceva si intotdeauna a jucat cu cartile pe fata.
          Si nu a fost condus de un Coldea care se imbata impreuma cu Ghita si cu Ponta, iar dupa aia scuipa la Kovesi.
          Si tot el dupa ce nu termina Politehnica, ajunge mare doctor general si la 45 de ani pensionar cu 5000$ pensie.
          USA nu este si nici nu a fost asa, acolo Coldea poate ajungea cel mult sergent, dar cred ca nivelul lui e de soldat.
          SRI trebuia si trebuie sa lucreze acolo unde ii este menirea, relatia lor cu procuratura a fost clar inafara legii, nu ca as vrea sa scape coruptii, dar nu poti admite ca un organism constituit cu un anumit scop sa faca altceva, este inclusiv deturnare de fonduri, iar cei care au parafat o intelegere de acest fel trebuie sa raspunda in fata legii, asa cum si in USA daca ai facut greseli raspunzi.
          • +4 (6 voturi)    
            Vrei sa insinuezi ca FBI-ul nu se (Joi, 5 aprilie 2018, 19:32)

            scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

            ocupa de cazuri de coruptie la nivel federal, atunci cand aceasta coruptie pune in pericol siguranta nationala...?

            Dar cine se ocupa de aceste cazuri draga Stef, Robocop ori Spiderman...?
            • -4 (6 voturi)    
              FBI ni e SRI... (Joi, 5 aprilie 2018, 20:53)

              Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

              Mai citeste si te informeaza.
              Sunt 2 entitati create cu scopuri total diferite. FBI este similar Politiei romane la nivel national, iar SRI nu poate sa fie similar FBI.

              Daca vorbeai de CIA poate ca era altceva.

              Esti un pic paralel si cred ca USA este pentru tine numai in filme si aleala nivel superficial. Asa ca Multumesc pentru minusuri.

              Dar eu zic sa il iei pe Coldea de brat si sa mergeti la o bere cu Ghita si cu Ponta.
              • +2 (4 voturi)    
                Ptii drace...! Dupa cum spui (Vineri, 6 aprilie 2018, 8:39)

                scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

                se poate trage concluzia ca in USA spionii sunt urmariti si arestati de catre niste simpli ''caralii''...?!

                Frate..., dar la ce nivel a ajuns americanii cu Police Academy asta...!? Nu in zadar au fost ''turnate'' vreo 10 episoade, sau cate or fi...!
                • +1 (3 voturi)    
                  Corectare: au ajuns...! Initial (Vineri, 6 aprilie 2018, 9:05)

                  scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

                  am vrut sa scriu America
        • -3 (7 voturi)    
          justitia nu ancheta! fa diferenta! (Joi, 5 aprilie 2018, 16:19)

          premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

          iar acolo e o lege publica dupa care functioneaza fbi, directorul se prezinta in fata congresului ori de cate ori e chemat la audieri.
          la noi cum e?
          • +5 (7 voturi)    
            La noi cum sa fie, atunci cand se (Joi, 5 aprilie 2018, 19:35)

            scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

            nasoleste situatia, se ''da cu pasul'', in Serbia ca d-ta, in Madagascar, Costa Rica ori aiurea...!
        • -2 (6 voturi)    
          Tie ti-ar trebui un proces scurt... (Joi, 5 aprilie 2018, 16:23)

          LLLL [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

          ..., asa ca cel al lui Ceausescu.
          • +2 (4 voturi)    
            Pai, cine te impiedica sa vorbesti (Joi, 5 aprilie 2018, 19:40)

            scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui LLLL

            cu Gelu Voican Voiculescu, pentru partea a 2-a din "Rafala de Craciun la Targoviste'' ...?!

            Asasinilor...!
      • +8 (8 voturi)    
        ai dreptate (Joi, 5 aprilie 2018, 15:54)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

        si asa a si fost, judecatorii au decis, nu securistii. Inainte de toate SRI nu e securitatea din 80, asta 1. SRI a produs probele prin care judecatorii au inteles ca aia sunt corupti. Nici nu ai nevoie de prea multe ca sa intelegi ca Dragnea si gasca din PSD sunt corupti.
    • +15 (17 voturi)    
      . (Joi, 5 aprilie 2018, 14:16)

      theo667 [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      ''s-au cerut informaţii despre toate firmele din România, ca să se dea nu ştiu unde, poate s-au dat afară şi dacă s-au dat afară e vorba de trădare naţională'' pai domnu Ilan Laufer a fost ministru pentru IMM, afaceri etc . O fi luat si baza de date cu el sa o dea mai departe? decat intreb, zic
    • +3 (3 voturi)    
      Prostia se vede (Joi, 5 aprilie 2018, 21:24)

      CipCC [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      Vede cineva prostia pe fata acestui om?
      Oamenii prosti se vad de la o posta!
      Priviti va rog chipul acestui om, figura lui Serban Nicolae, Vanghelie.
      Oamenii fara educatie se vad fara a scoate un cuvant.
  • -64 (74 voturi)    
    istoria nu poate fi rescrisa... (Joi, 5 aprilie 2018, 12:26)

    demaGOGU [utilizator]

    ...dupa obsedantul deceniu nkvdist din anii '50, vom ramane cu o alta perioada neagra aflata sub zodia binomului sri-dna sau, daca vreiti a trinomului sri-dna-iccj
    • +52 (52 voturi)    
      Hot, corupt, prost (Joi, 5 aprilie 2018, 13:04)

      liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Sau platit? Alege-ti rolul ca sa stim si noi.
      • -38 (46 voturi)    
        in ce tara din UE mai exista asa ceva? (Joi, 5 aprilie 2018, 13:26)

        premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

        In ce tara din UE mai exista asta ceva?
        serviciile secrete sa aiba protoale cu procuratura generala si cu instanta suprema?
        • +26 (28 voturi)    
          În ce țară poliția a fost subfinanțată.. (Joi, 5 aprilie 2018, 13:38)

          Spiky [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          ... pentru a nu fi capabilă să monitorizeze infractorii? În țara în care infractorii ajung în parlament și dau legi antisociale pentru stimularea delicvenței, gen 500 de euro la ieșirea din închisoare, că a fost greu acolo și despăgubim hoțiii....
          • -4 (8 voturi)    
            Politia subfinantata?!?? Ha ha ha (Joi, 5 aprilie 2018, 16:03)

            Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

            Ia uita-te care dintre politii mai are in dotare Audi si Touareg, urmareste un pic salariile lor, cand un individ care a terminat 6 luni de scoala ajunge sa ia in mana de 2-3 ori cat un profesor, iar un ofiter superior ia peste 2000$.
            Doar 1450 lei primeste in plus pentru ca foloseste calculatorul.
            Hai sa fim seriosi!

            Da- daca ziceai ca in ce tara, vezi politisti care au doctorate pe banda rulanta, si facultati terminate pe nedrept erai corect.

            Sau daca ziceai ca in ce tara vezi politisti pensionati la 45 de ani, asa burtosi ca si la noi aveau dreptate.
        • +25 (27 voturi)    
          trebuie sa fii foarte limitat daca nu vezi (Joi, 5 aprilie 2018, 13:44)

          EMC2*2/2#@4 [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          padurea de copaci.

          In toate tarile din lume exista asa numita colaborare institutionala ... reglementata de protocoalele semnate intre institutii. Desigur ca aceste protocoale trebuie sa fie facute in litera legii si nu altfel.

          Imagineaza-ti, DNA cerceteaza dosare cu prejudicii foarte mari, peste 1 milion de euro (nu stiu limita exact sau criteriile), daca procurorii constata ca anumite persoane atenteaza la siguranta nationala, ei trebuie sa poata anunta autoritatile competente DIICOT, SRI, SIE sau mai stiu eu care alte institutii.

          Daca nu ar exista aceasta colaborare intre toate institutiile... tara ar fi praf.

          Ce incearca acum idiotii este sa rupa aceste protocoale, sa ne intoarca in epoca intunecata in care nimeni nu stie nimic ...sau daca stie sa moara cu informatia ca nu poate face mai multe. In schimb ei, se pot misca liberi pentru ca detin controlul tuturor institutiilor din tara.

          Cum spuneam, in toata lumea exista asa ceva.

          terminati odata cu aberatiile astea ca nu trebuie sau ca sunt rele ... atata timp cat sunt in litera legii... nu ai ce sa reprosezi.
        • +13 (13 voturi)    
          Zi in ce tari nu sunt. (Joi, 5 aprilie 2018, 13:50)

          Ord [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          .
        • +15 (15 voturi)    
          Simplu (Joi, 5 aprilie 2018, 13:54)

          rcb [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          In toate
          • -5 (7 voturi)    
            o sa ne raspunda UE (Joi, 5 aprilie 2018, 16:20)

            premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui rcb

            sa vedem ce zic cand mai vorbesc de independenta justitiei :))
        • +18 (18 voturi)    
          In ce tara mai exista atata coruptie? (Joi, 5 aprilie 2018, 13:58)

          math_2 [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          Ce tara este mai saraca si mai nasoala?
          Dupa mintea pesedistului amator coruptie exista peste tot si in Somalia este si mai groaznic. Stim asta. Stim si ca propaganda ruseasca va iubeste si va sprijina masiv. Alta intrebare!
        • +14 (14 voturi)    
          In toate (Joi, 5 aprilie 2018, 14:06)

          grunespferd [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          Si nu e nici un secret, informatiile intr-un stat normal circula.
        • +17 (17 voturi)    
          ce naiba (Joi, 5 aprilie 2018, 14:07)

          Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          ti se pare asa de scandalos in faptul ca Sri colaboreaza cu alte institutii sa prinda pe cei care nu respecta legea ?procesele au urmat acelasi traseu ca oricare altul..si judecatorii au stabilit sentinte,nu SRI
        • +18 (18 voturi)    
          in ce tara din UE (Joi, 5 aprilie 2018, 14:39)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          (inafara de romania) tara e condusa de un condamnat penal?!

          in ce tara din ue mai exista corutie generalizata (ca in bulgaria nu mai e chiar asa, la polonia vor sa controleze justitia, dar nu in halu din romania etc)?

          oricunde in lume, cand ai o problema foarte grava, o rezolvi prin ce mijloace poti... (de exemplu in mexix armata se lupta cu traficantii de droguri - pt ca politia e incapabila...) aici s-a luptat SRI pt ca justitia nu avea echipament etc...
          nu vad absolut nici o problema in asta...

          also... urlati cu protocolu asta ... ar "uitati" sa mentionati ca psd a facut PRAF legea salarizarii si codu fiscal...
          cum face psd o tampenie cum aruncati un scandal in fata...
          hai sictir... chiar crezi ca suntem la fel de prosti ca privitorii a3 sa nu ne dam seama?!
        • +7 (7 voturi)    
          In orice tara europeana in care (Joi, 5 aprilie 2018, 14:58)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          ''ciuma'', indiferent de culoare isi face simtita prezenta, punand in pericol ''sanatatea'' societatii...!
        • +5 (5 voturi)    
          In orice tara (Joi, 5 aprilie 2018, 16:41)

          liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          In care daca procuraturii ii lipseste dotarea tehnica o poate asigura o alta agentie. Sa luam de exemplu SUA unde cand politia nu are acces la datele criptate pe un calculator apeleaza la CIA sau FBI. Crezi ca apeleaza ca de la prieten la prieten sau exista un contract semnat ?

          PS: Stii ca in SUA daca politia obtine o recunoasterea unui delict prin minciuna, recunoasterea e valida? De exemplu daca sunt doi infractori si politistii il mint pe unul cum ca celalalt a recunoscut si acesta recunoaste, ce recunoaste este obtinut corect.
        • +5 (5 voturi)    
          Inca ceva (Joi, 5 aprilie 2018, 16:43)

          liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          In state politia nu are jurisdictie dintr-un stat in altul, toate actiunile coordonate cad in sarcina FBI.
        • +2 (4 voturi)    
          in toate tarile fraiere (Joi, 5 aprilie 2018, 16:50)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          ..
      • +9 (11 voturi)    
        E un troll (Joi, 5 aprilie 2018, 13:59)

        AdrianRO [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

        Pana si numele lui o spune.
    • +19 (19 voturi)    
      zi-le demagogule... (Joi, 5 aprilie 2018, 13:34)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Explica cum coruptii sunt de fapt cinstiti.
      Explica cum cei ce ne fura sunt de fapt victime.

      Tie chiar nu iti e rusine pentru propaganda care o faci?
    • +19 (19 voturi)    
      Gogu Demagogu.... (Joi, 5 aprilie 2018, 13:36)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ia spune măcar un caz în care este vorba de poliție politică! Că nea Mitralieră a vorbit în termeni vagi, generali, ”uitând” să mai aducă și argumente.
      Deputați penali care manipulează legea pentru ca să scape de pârnaie...
      Aceștia sunt adevărații trădători de țară: Adrian Năstase (vândut rușilor), Dragnea (ne vinde rușilor), Cătălin ”mitralieră” Rădulescu, tetea democrației calibrul 7,62....
    • +13 (13 voturi)    
      Asa e, istoria nu poate fi rescrisa. (Joi, 5 aprilie 2018, 13:43)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Deci, hotii aparati de cei ca tine, ar fi bine sa ramana la bulau si cu bulaul in cazier.
      Restul, gargara ta, ... apa de ploaie!
      Tu.... pisu in vant!
    • +12 (12 voturi)    
      te rog (Joi, 5 aprilie 2018, 14:36)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      arunca-te de pe o stanca
      nu dealta da respiri aeru degeaba!
    • +8 (8 voturi)    
      Compari deceniul ''de glorie'' al bunicilor (Joi, 5 aprilie 2018, 14:56)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      tai, cu deceniul ''frustrant'' pe care l-ai traversat...?!
    • +4 (4 voturi)    
      Da bre (Joi, 5 aprilie 2018, 16:11)

      Landser [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Psd trebuie destructurat prin orice mijloace legale/ilegale !Partidele de stanga trebuie marginalizate si sa existe doar de forma!
    • +5 (5 voturi)    
      Te pomenesti ca... (Joi, 5 aprilie 2018, 16:30)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      perioada asta neagra in care tara n-are scoli , n-are spitale, educatie nema , autostrazi nema , e din cauza "binomului " si nu din cauza borfasilor ...mai nene , esti specialist in "binoame" , iti spala unii gras platiti creierul si d-ta n-ai dupa ce bea apa ...
    • +3 (3 voturi)    
      ai dreptate... (Joi, 5 aprilie 2018, 16:33)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      o perioada neagra pt romania si a binomului, trinomului, etc. ca nu a reusit sa trimita dupa gratii toate je-urile din politica dar si pe slugile lor ( printre care si postacii )...de la mii de km iti transmit un sincer : hai sictir!!
  • +54 (56 voturi)    
    daca-l ierti pe hot... (Joi, 5 aprilie 2018, 12:27)

    Francisc 1 [utilizator]

    el te arde la prima ocazie , si te mai crede si prost!
  • +47 (49 voturi)    
    amendament (Joi, 5 aprilie 2018, 12:40)

    KronosTM [utilizator]

    propun un nou amendament la legile justitiei:

    art. 0 - linsajul politicienilor se prescrie dupa 30 de minute
  • +34 (36 voturi)    
    Obsesia hoților. (Joi, 5 aprilie 2018, 12:48)

    asavreau [utilizator]

    Justiția.Actuala coaliție de la guvernare are această obsesie și se supără când le spunem că sunt hoți.
  • +36 (36 voturi)    
    Ce e azi o imbecilitate, (Joi, 5 aprilie 2018, 12:57)

    Martinezu [utilizator]

    maine e lege.
    Daca ne intoarcem cu un an jumatate in urma asemenea ineptii le-am fi tratat la rubrica "Ce mai zic dobitocii nostri din parlament." Azi deja nu mai sunt glume sau doar ineptii.
  • -47 (49 voturi)    
    Colonia (Joi, 5 aprilie 2018, 13:01)

    vodatepes [utilizator]

    Cred ca in spatele tuturor protocoalelor stau niste baieti din afara tarii. Acestia au promis la niste cetateni romani care vremelnic au ocupat si inca ocupa functi de conducere in statul roman ca vor fi protejati de ei de afara. Interventia unor ambasadori in politica si economia romaneasca se face pe fata fara perdea. Daca aceste protocolae ( portocale) au dus in final pe baza de liste negre la scoaterea din viata publica a unor oameni nevinovati daca au afectat afaceri si prin distrugerea afacerilor s-a distrus capitalul romanesc si a fost afectata economia romaneasca putem spune ca acestea protocolae sunt un act de tradare la adresa Romaniei facand jocul unor state care au avut si au interese economice.
    Nu il simpatizez pe Ghita dar a spus de Coldea si Kovesi ca sunt agenti ai unui stat strain iar acum se confirma ca efectele actiunilor lor care au dus la sabotarea vieti sociale si economice a Romaniei, a afectat imaginea Romaniei. Oare in fruntea unei institutii care gestioneaza actul de justitie poate sta un om care minte? CE AUTORITATE morala mai poate avea? Kovesi a spus ca nu exista nici un protocol intre SRI si DNA desi ea la semnat. Intr-o tara civilizata era de mult plecata. Cine mai crede in cuvantul ei? Nu pleaca pentru ca cei de afara pentru care lucreaza o sustin ( FBI, CIA, ambasadorul SUA) impotriva intereselor Romaniei.
    • +12 (12 voturi)    
      Prin unele capete (Joi, 5 aprilie 2018, 13:51)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      zboara colonii de muste.
    • +13 (13 voturi)    
      a (Joi, 5 aprilie 2018, 13:54)

      adrian67 [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      Daca tu aasta crezi, inseamna ca esti prost sau platit sa postezi pe aici prostii, deci o sluga a lui Dragna.Tu alegi.
    • +11 (11 voturi)    
      Da este foarte precis (Joi, 5 aprilie 2018, 14:04)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      Tu reiei exact "adevarata istorie" prezentata de Antene si de propaganda ruseasca. Daca se repeta orice tampenie de 8700 de ori ea devine adevar absolut si romanii cu 4 clase (chiar si cei saraci si cinstiti, nu numai coruptii impostori infiltarti cu miile in administratie).sunt gata sa omoare pe orice opozant tradator al PSD+Izmene.
    • -17 (19 voturi)    
      daca ai fi citit, si mai ales inteles... (Joi, 5 aprilie 2018, 14:20)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      ...istoria, vei fi stiut deja ca nu e prima data cand se intampla acest scenariu, dimpotriva, in fiecare epoca s-au gasit cozile de topor autohtone care sa sustina interese externe in dauna intereselor populatiilor locale.

      ce e diferit: dimensiunea dezastrului economic, social si uman; se poate argumenta ca nici in urma celor 2 razboaie mondiale Ro nu a suferit asemenea pagube umane si materiale.
      • +10 (10 voturi)    
        Asa-i cum zici. (Joi, 5 aprilie 2018, 14:37)

        dinfranta [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        Cozi de topor care ne-au vindut si continua sa ne vinda Rusilor.
      • +5 (5 voturi)    
        Delirezi...! Foloseste un termomentru dar (Joi, 5 aprilie 2018, 15:28)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        ai mare grija, pentru ca temperatura nu trebuie sa depaseasca 41 de grade C, altfel vei merge la...triaj...!
        Interesul MAJOR al ''populatiilor locale'' asa cum le numesti e sa scape de hoti si de talhari, care-i ''sug' sangele'' precum varul Dracula...!

        Dezastrul economic, social si uman e pe cale sa se petreaca, aici sunt de acord cu tine, dar urmare ambitiilor Marelui Lider "EL Grande Cuman'' ...!

        Si ai sa vezi cum, in plin dezastru, atunci cand noi toti ne vom da cu capul de toti peretii: noi pentru ca NU ne-am impotrivit suficient (mai iese cineva in piata, ori am ''dat-o in branza'' ei), voi pentru ca l-ati crezut pe cuvant, deci veti vedea cum ''pramatia'' isi va lua ''picioarele la spinare'' si va va saruta dulce de pe plaja de la Fortaleza...!
      • +3 (3 voturi)    
        Da... (Joi, 5 aprilie 2018, 21:11)

        Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        Dezastrul pornit de Iliescu, Petre Roman continuat de Nastase, Ponta vremelnic oprit de Boc si acum accentuat de incultii care au ajuns sa ne conduca- Dragnea, Tartachila, Dracila si alti indivizi de pe meleagurile unde s-a rasturnat caru‘ cu prosti.
        Indivizi dovediti ca sunt penali si pretenii lor sa plece - asa ar fi normal.
    • +3 (3 voturi)    
      Da bre ,Colonie! (Joi, 5 aprilie 2018, 16:07)

      Landser [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      Ar fi bine daca tara ar fi condusa de straini!Sper ca asta sa se intample cat de curand!
      De fapt numirile in politica din romania ar trebui sa vina in plic de la Berlin sau din usa!
      Personal imi doresc sa tara asta sa devina o colonie germana ca america e cam departe(dar pot aduce aici focoasele alea nucleare din turcia).
  • +25 (27 voturi)    
    Cataline, daca tot am ajuns la propuneri (Joi, 5 aprilie 2018, 13:01)

    Susufler0 [utilizator]

    de noi inceputuri, gen rejudecarea dosarelor , poate ca ar fi util sa intri, sa te bagi, eu stiu, sa te strecori, in asa fel incat sa renasti, sa te nasti a doua oara, un alt om, cu alte energii, inarmat eventual mai modern, nu tot cu prapaditele alea de AK - 47 !

    PS Ce zici ?
  • +22 (22 voturi)    
    CLASAMENT PSD+ALDE+UDMR (Joi, 5 aprilie 2018, 13:28)

    programatoru [utilizator]

    clasament de hoti+hoti+hoti al debilitantilor:
    1. Tudore (akal menstrel , aka alunecosul), de vrea sa dea bani la puscariasi (sute de milioane de euro pentru penali) +evidentul ataca asupra DNA
    2. Radulescu Catalin (aja AK 47) cu toate propunerile lui (cu ANI, cu rejudecari ...)
    3. Daniel Breaz cu puscaria acasa ...

    O mentiune speciala lui Dracnea Liviu, (aka Daddy) sefu' din umbra si nea Tari
  • +14 (14 voturi)    
    Acest parazit (Joi, 5 aprilie 2018, 13:31)

    sucar [utilizator]

    trebuie tratat cu insecticid.
  • +12 (12 voturi)    
    Rejudecare dosare (Joi, 5 aprilie 2018, 13:31)

    sir1 [utilizator]

    Bai esti prost? Deci eu cunosc personal doua cazuri de contestari in instanta ale ridicarii permisului de conducere, care s-au rezolvat dupa 3 ani de zile (in conditiile in care 2 ani era permisul suspendat, si omul a avut permisul blocat pana la decizia instantei), si desteptul asta vrea sa fie rejudecate toate dosarele dupa 2009?

    Frate, eu daca as scoate la jobul meu asa ceva pe gura as fi concediat pentru incompetenta, astia au voie chiar sa abereze orice fara sa sufere nici un fel de consecinta? Adica inteleg ca "democratie", dar cum eu sunt liber sa injur oameni pe strada, si ei sunt liberi sa ma snopeasca-n bataie, trebuie restabilit un echilibru cu debilii astia.
  • +13 (13 voturi)    
    Sau cum prind penalii si coruptii aripi (Joi, 5 aprilie 2018, 13:40)

    Jan2016 [utilizator]

    Si uite asa, de la facutul puscariei acasa , se ajunge la rejudecari, maine poimaine le platim si curentul la piscine si 2 jacuzzi ca sa aiba conditii de executare a pedepsei.
    Stimate corupt si incompetent, da-mi voie sa iti zic ceva: mars, ma.
  • +11 (11 voturi)    
    haha (Joi, 5 aprilie 2018, 13:43)

    mgf007 [utilizator]

    asta e fraierul care ar impusca protestatarii? wow ce fain, acesta este doar inceputul, piesa cu piesa, domino-ul pesedis se va pravalii. Oh happy day !
  • +14 (14 voturi)    
    Coruptul care elibereaza coruptii?! (Joi, 5 aprilie 2018, 13:50)

    trem [utilizator]

    WTF...ce tzara mai este asta? E absolut incredibil ce face acest individ impins tacit de infractorii PSD+ALDE si probail si de prin alte partide. Clovnul de serviciu e pus sa intinda coarda ca sa vada cat de departe pot merge....si cum nimeni nu pare sa protesteze, ideea devine lege.

    Coruptia a devenit o virtute iar cei acuzati martiri!!!??? incredibil....ce sa mai zicem de cei care au murit in inchisorile comuniste - batuti, infometati, batjocoriti? Este socant cat de mult ne-am degradat ca popor...ne-am vandut pe o marire (virtuala) de salariu.
  • +10 (10 voturi)    
    Temperatura apei a ajuns la punctul de fierbere (Joi, 5 aprilie 2018, 14:25)

    tarantella [utilizator]

    Au realizat si broastele, in sfarsit. Din pacate, prea tarziu. Romania e deja condusa de infractori (in cel mai bun caz) ori de infractori analfabeti. Scapa cine poate.
  • +12 (12 voturi)    
    Propunere de rejudecare (Joi, 5 aprilie 2018, 14:27)

    grunespferd [utilizator]

    Propunere adresata cui? Domnul asta a uitat in ce tara traieste. Poate nu stie ce este, insa ar trebui sa afle, ca intr-un stat de drept exista separatia puterilor. Un deputat nu are ce cauta in treburile justitiei. El poate foarte frumos, sa propuna nevestei lui acasa, ce vrea el, sau asociatiei de locatari, sa schimbe toate tomberoanele cumparate dupa 2009... de pilda etc. Dar cam atat.
  • +8 (8 voturi)    
    inca putin... (Joi, 5 aprilie 2018, 14:35)

    liviu_ [utilizator]

    si astia desfiinteaza de tot codu penal...
  • +10 (10 voturi)    
    si eu propun sa ni se dea viata inapoi (Joi, 5 aprilie 2018, 14:36)

    Coco Whistle [utilizator]

    coruptia e prea mare in romania, intr-o zi...o sa platiti...
  • +9 (9 voturi)    
    un partid (Joi, 5 aprilie 2018, 14:50)

    zigot [utilizator]

    care foloseste trompete gen: radulescu, codrin
    stefanescu, nicolicea, serban, tudorel nu poate
    reprezenta poporul roman in totalitatea lui si face numai
    rau acestei tari; priviti cum arata sanatatea, educatia, ce
    vor sa faca din justitie, cum repartizeaza cresterea
    economica, cum isi distribuie singuri salarii, pensii, cum
    ii mint pe medici, profesori, pensionari si ce privilegii
    economice au parlamentarii si guvernantii;
    cum sa revina romanii in tara lor cat timp vor guverna
    psd+ alde + udmr?
  • +8 (8 voturi)    
    recunosc! (Joi, 5 aprilie 2018, 14:57)

    iodixit [utilizator]

    ipochimenul asta ma lasa masca de fiecare data cind vine cu ceva nou. imaginatia lui, numai ca-i excitata de un spirit malefic, ca altfel mu-mi explic ideiile care-i trec prin craniu!
  • +5 (5 voturi)    
    xxxxl (Joi, 5 aprilie 2018, 15:02)

    vorbeste lumea [utilizator]

    pe asta si altii ca el de prin parlament cu nimic nu-i poti opri ... saracii, ei cred ca fac bine si ne chinuie de nu se poate ...
  • +3 (3 voturi)    
    kalasnikov (Joi, 5 aprilie 2018, 15:18)

    Whatsupdoc [utilizator]

    ne trebuie de urgenta unul. sau mai multe. si sa le folosim.altfel nu putem scapa de leprele astea ....
  • +3 (3 voturi)    
    Mai usor, ca te spargi! (Joi, 5 aprilie 2018, 15:29)

    Metec [utilizator]

    Domnul acesta e tare pornit pe nedreptatile DNA, dar nu pare la fel de revoltat de faptul ca, la Revolutia la care zice ca a participat, au tras multi oameni care nu au raspuns penal!
    La cat de nestiutor se arata in treburile separatiei puterilor in stat, nu m-as mira sa-l vad Ministrul Justitiei in guvernul viitor al PSD... :)))
    Auzi, da el lege sa se rejudece dosarele! Ba', ej nebun?!
  • +4 (4 voturi)    
    Domnu' doctor Radulescu...! (Joi, 5 aprilie 2018, 15:41)

    scaraotchi [utilizator]

    Daca nu e aprobata rejudecarea dosarelor, ce vei face...?

    Scoti AKM-ul si-l faci sa ''latre''...? Macar pe Daddy cruta-l...! Iubeste si el acu' cu toata inima si nu merita o soarta asa de cruda. Si pe urma gandeste-te la Irinuca, ce alta Mare Capetenie se va mai uita la ea asa ... deja inceputa...?

    Apropo, se stie bancul cu Scufita Rosie si cu lupul, anormal de...flamand?

    Scufita Rosie:"Cine ma mai ia pe mine acum, deja ..inceputa ?''

    Lupul, gafaind adanc: ''Ai rabdare ca te iau tot eu, dar numai sa-mi trag putin sufletul...''
  • +4 (4 voturi)    
    Chiar, ce ar fi (Joi, 5 aprilie 2018, 17:31)

    ipolitic [utilizator]

    ca toata mancarea infulecata de Radulescu din 2009 incoace sa fie re-mancata. Tot de catre el.
  • +2 (2 voturi)    
    Rejudecare (Joi, 5 aprilie 2018, 18:57)

    D.M.A.Gogu [utilizator]

    Omul isi taie singur craca de sub picioare. Nu se gandeste ca o rejudecare dupa chipul si asemanrea legilor facute de ai sai ar putea deveni nevinovat? Fara un dosar penal pentru coruptie sau macar un mic conflict de interese, daca nu o delapidare, oare ce argumente ar mai avea sa fie plasat pe locuri eligibile pe listele PSD-ALDE?
  • +2 (2 voturi)    
    Cam multi postaci in procese (Joi, 5 aprilie 2018, 20:08)

    Dalinar [utilizator]

    Avand in vedere cati il sprijina pe gibonul din poza.
  • +3 (3 voturi)    
    Cel mai bun raspuns (Vineri, 6 aprilie 2018, 0:33)

    Isobar [utilizator]

    Platforma România 100 denunță cartelul politicienilor care doresc să ispășească acasă pedepsele pentru corupție

    Întâi ați vrut să rămâneți în politică, deși erați condamnați cu suspendarea executării pedepsei, acum vreți să nu ajungeți cu niciun preț în închisoare.
    Platforma România 100 denunță categoric propunerile legislative cu dedicație ale unor parlamentari din coaliția de guvernare, menite să ușureze viața persoanelor condamnate pentru corupție. Fără pușcărie pentru infracțiuni de corupție, aceasta e propunerea PSD, ALDE și UDMR.
    Chiar dacă victimele infracțiunii de corupție nu sunt întotdeauna la fel de ușor de identificat ca victimele unei agresiuni directe de furt, tâlhărie sau omor, ele sunt cu mult mai numeroase. Când un primar este corupt, victima este întreg orașul, împreună cu șansele de prosperitate ale locuitorilor săi. Din păcate, sunt și cazuri când efectele nu mai sunt atât de difuze. Când autoritățile au închis ochii la avizele ISU, victime au fost cei 64 de tineri care au murit la Colectiv.
    Până când parlamentarii puterii nu explică de ce clemența publică trebuie să fie mare pentru hoții cei mari și mică pentru găinari, orice om de bună credință va trage o singură concluzie: acestea sunt măsuri luate exclusiv în folosul celor care vor să ne conducă, deși ne fură. Cel mai grav este că, deși textul inițial al propunerii legislative excludea în mod expres executarea la domiciliu a pedepselor pentru infracțiunile de corupție, membrii grupului parlamentar PSD au insistat asupra reintroducerii acestor infracțiuni printre cele care pot fi pedepsite cu închisoare la domiciliu.
    Considerăm că legislația penală din România trebuie așezată pe principii juste, în virtutea cărora pedeapsa să reflecte gravitatea activității infracționale. Modul în care se execută pedeapsa pentru o anumită infracțiune de corupție trebuie stabilit de judecător, care apreciază în funcție de gravitatea infracțiunii săvârșite
  • +3 (3 voturi)    
    Coreea de Sud vs Romania (Vineri, 6 aprilie 2018, 14:52)

    quietguy58 [utilizator]

    Coreea de Sud vs Romania

    In Coreea de Sud fosta presedinte al acestei tarii a fost condamnata la 24 de ani inchisoare pentru coruptie

    In Romania agariciul AKM vrea sa schimbe legile.
  • 0 (0 voturi)    
    tara (Sâmbătă, 7 aprilie 2018, 10:45)

    Ilidia [utilizator]

    In cate tari un condamnat penal pentru coruptie mai ramane parlamentar? Si mai si initiaza legi in apararea celor cael?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version