Hans Klemm: Avem o incredere deplina in Directia Nationala Anticoruptie si in conducerea sa

de N.O.     HotNews.ro
Sâmbătă, 3 martie 2018, 13:16 Actualitate | Politic


Hans Klemm
Foto: Ambasada SUA
Ambasadorul Statelor Unite la Bucuresti, Hans Klemm, a afirmat, sambata, ca in cadrul Parteneriatului Strategic dintre SUA si Romania sunt realizate foarte multe lucruri bune, precizand, totodata, ca are "incredere deplina" in DNA si in conducerea sa, relateaza Agerpres.

"Facem multe lucruri in cadrul Parteneriatului nostru strategic, iar o zona specifica in care desfasuram o activitate foarte buna este in domeniul autoritatilor pentru aplicarea legilor. Procurorii romani si americani si agentiile pentru aplicarea legilor in general s-au bucurat de o colaborare foarte, foarte buna. Si acest lucru ne permite ca impreuna sa combatem terorismul, sa combatem infractiunile din domeniul cibernetic, sa combatem traficul de persoane, sa combatem crima organizata si sa combatem coruptia. Am putut sa facem acest lucru doar datorita unui foarte bun leadership care exista in institutiile romanesti pentru aplicarea legilor si in randul procurorilor romani. Astfel ca noi avem o incredere deplina in, de exemplu, Directia Nationala Anticoruptie si in conducerea sa", a declarat Klemm, intrebat care este parerea sa despre faptul ca ministrul Justitiei, Tudorel Toader, a declansat procedura de revocare din functie a procurorului-sef al DNA, Laura Codruta Kovesi.

Ambasadorul SUA la Bucuresti a participat, sambata, la evenimentul "Women of Romania 2018".




















5044 vizualizari

  • +39 (65 voturi)    
    si banggg (Sâmbătă, 3 martie 2018, 13:21)

    MarianPConstantin [utilizator]

    alta palma trosnita cu toata puterea peste fata lui dragnea si a lui tariceanu. Insa pun pariu ca bolsevicul ala de melescanu va spune la TV ca Hans Klemm i-a pupat pe obraz.
    • -46 (80 voturi)    
      nu lui dragnea (Sâmbătă, 3 martie 2018, 14:57)

      El Ciupacabra [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      E o palma data insusi bunului simt si, implicit, intregului popor roman. Prosteala pe fata, mai pe romaneste. Doamne, si cu cat entuziasm o primesc unii.. Mentalitate de sclavi, nu am alta explicatie.
      • +23 (41 voturi)    
        Ma bucur... (Sâmbătă, 3 martie 2018, 16:32)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        ... ca poti sa-ti exprimi opinia si propriul bun simt in libertate. Ai dreptate, palma e pentru toti care au un bun simt ca al tau.

        Eu sunt de acord cu Hans Klemm si am deplina incredere in DNA... cu palma cu tot.
        • +11 (21 voturi)    
          N-are nicio opinie.. e un troll (Sâmbătă, 3 martie 2018, 21:16)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

          Observati mai jos ca toate comentariile facute dupa ora 16:00 nu au voturi negative, dovada ca trolii au terminat programul de lucru si au luat pauza pana luni...
          • +2 (14 voturi)    
            Un troll da, bine zici, dar e o (Sâmbătă, 3 martie 2018, 22:26)

            scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

            legenda, asa ca merita atacat la orice ora...! Ne revedem la ....5...
      • +19 (31 voturi)    
        Al de ciupecapre, se cheama o buna coordonare (Sâmbătă, 3 martie 2018, 16:50)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        intre europeni si americani in problema spinoasa a coruptiei, pe care PSD-ALDE incearca sa o mascheze ei cu nerusinare, inventand "necesitatea luptei impotriva nerespectarii drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor romani de catre unele institutii" !

        PS. Iar PSD si ALDE in frunte cu Dinti de Grebla si cu Tampiceanu trag, nu palme ci de-a dreptul suturi luptei anticoruptie !
        • +3 (11 voturi)    
          Trag suturi draga, e adevarat (Sâmbătă, 3 martie 2018, 22:28)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          dar trag...cu stangu-n dreptu' si e de...punctat...!
          • +2 (2 voturi)    
            Pai ailaltii n-au mai terminat incalzirea (Duminică, 4 martie 2018, 16:35)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

            sa intre si ei pe teren sa inceapa odata sa joace impotriva "rosilor" si sa le marcheze ?

            PS. Avand in vedere ca selectionata Opozitiei il are capitan de echipa pe Ludo, mi-e ca s-a pus de un blat !

            PPS Fara stiinta USR, bineinteles !
      • +18 (26 voturi)    
        sclavi fugiti de pe plantatia lui Dragnea (Sâmbătă, 3 martie 2018, 17:36)

        xtraterestrul_roman [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        .
      • +7 (15 voturi)    
        fac ceva (Sâmbătă, 3 martie 2018, 17:49)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        pe explicatiile unui rusnac ca tine. Aveti curent in Siberia de ai reusit sa postezi?
        • -7 (13 voturi)    
          reciproc (Duminică, 4 martie 2018, 1:36)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          eu fac ceva pe postarile unui sclav al multinationalelor talharesti, asa ca tine
          • +2 (8 voturi)    
            Si pe un reprezentant al (Duminică, 4 martie 2018, 10:37)

            scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            Multinationalei Eterne, nu faci nimic..?
            Hai indrazneste...!

            De la un timp ma cam mananca un corn, dar lumea se cam fereste de mine, asa ca tare nerabdator sunt sa-mi "soseasca" una putin mai...personala...!
          • +2 (2 voturi)    
            slabut rau de tot (Duminică, 4 martie 2018, 18:13)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            n-ai gasit alta replica mai "inteligenta " ca asta? :))
            Voi hotii nu va dezmintiti.
      • +8 (20 voturi)    
        Bataia e rupta din Rai (Sâmbătă, 3 martie 2018, 19:09)

        kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        "E o palma data insusi bunului simt si, implicit, intregului popor roman. "Ai uitat sa zici de incalcarea suveranitatii si ca o tara "dezvoltata" ca Romania nu primeste lectii in domeniul justitiei sau democratiei de la ambasadorul unei tari "bananiere" ca SUA .
      • +10 (22 voturi)    
        Ma ciubacabra (Sâmbătă, 3 martie 2018, 21:03)

        Philipe [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        Mentalitate de sclav e când accepți și ți se pare chiar normal ca niste bagaboante și copii fara valoare ai unor semianalfabeți ajunși la putere prin minciuna sa fie plătiți din banii tai ca sa-și bată joc de tine, de părinții tai și poate de copiii tai. Și noi am stat la cozi pe la diferite instituții ale statului, inclusiv spitale și am fost umiliți și jecmăniți pe banii noștri, de niste oameni puși acolo prin diferite metode promovate chiar și in prezent de cei pe care bucuros ii săruți in dos, așa ca ne bucurăm când “stapanii” americani tin cu noi.
        • +7 (15 voturi)    
          Tu chiar il iei in serios (Sâmbătă, 3 martie 2018, 21:57)

          Gojifruit [utilizator] i-a raspuns lui Philipe

          Si aduci argumente trolilor? Daca s-ar inventa un sistem de detectat IP-urile din Rep. Moldova si Rusia sau niste teste d’alea gen “I’m not a robot” ar disparea jumatate din comentariile de pe aici.
          Sau poti sa ii raspunzi in chirilice si vezi ce zice.
        • +5 (13 voturi)    
          Bine spus si de apreciat, doar ca (Sâmbătă, 3 martie 2018, 22:35)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Philipe

          semianalfabetii si bagaboantele au drept de vot si nu fac nazuri: "ne pute asta, pentru ca e aceeasi mizerie..." !
  • -35 (69 voturi)    
    lucian onea este in conducerea dna (Sâmbătă, 3 martie 2018, 13:29)

    Movesi [utilizator]

    ne bucura increderea lui klemm in onea
    • +20 (48 voturi)    
      Ambasadorul SUA s-a referit la Kovesi (Sâmbătă, 3 martie 2018, 14:25)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui Movesi

      asta in caz ca nu ai inteles
    • +25 (47 voturi)    
      Las-o jos ca macane :) (Sâmbătă, 3 martie 2018, 14:53)

      Gojifruit [utilizator] i-a raspuns lui Movesi

      EU si SUA sustin DNA si lupta anticoruptie.
      PSD si trolii rusi, nu.
      Presupunand ca nu vreau sa gandesc cu capul meu, pe cine ar trebui sa cred?
    • +3 (15 voturi)    
      si eu (Sâmbătă, 3 martie 2018, 17:51)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Movesi

      ma bucur ca va dati arama pe fata, voi, acolitii lui dragnea si tradiceanu. La puscarie te duci si tu cu dragnea impreuna?
  • -30 (58 voturi)    
    bilant (Sâmbătă, 3 martie 2018, 13:41)

    gpavel [utilizator]

    atata timp cat la bilantul dna ofiterii fbi au fost prezenti,ofiterii de la judiciar si procurorii sunt pregatiti in bazele fbi,e normal ca ambasadorul sa aibe incredere!
    • +22 (42 voturi)    
      foarte bine... (Sâmbătă, 3 martie 2018, 14:01)

      Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

      FBI este institutie cu reputatie.
      • +19 (29 voturi)    
        . (Sâmbătă, 3 martie 2018, 16:03)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

        FBI a fost implicat in curatarea Statelor Unite de coruptie si crima organizata. Fix ce vrem si noi sa facem.
        • -1 (7 voturi)    
          :)))))) (Duminică, 4 martie 2018, 1:37)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui g01an

          deci SUA nu mai are coruptie masiva si crima organizata en gros, zici? muahahahaha
          • +3 (7 voturi)    
            Infectiile nosocomiale din spitale (Duminică, 4 martie 2018, 10:25)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            Si GIO organizat de Kremlin cam acelasi lucru...macar in US se dau publicitatii...in URSS se publica Gloantza peStrada...Nemtzov si alti cardiaci care si au explodat masinile in traficul moscovit
          • +2 (8 voturi)    
            Ce scuza penibila...! (Duminică, 4 martie 2018, 10:45)

            scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            Dar de unde stii tu treaba asta, ca doar la voi in pestera nu ajunge asa usor "lumina civilizatiei" din care sa mai "sorbiti" din cand in cand, ca sa nu va apuce pandaliile...!

            Sunt simple presupuneri, nu au o baza reala...! Si e de presupus ca in orice tarisoara exista o anumita "doza'' de coruptie dar nu e la nivel de "cangrena" asa cum e la noi...!
          • +3 (7 voturi)    
            nu cat are Rusia (Duminică, 4 martie 2018, 10:46)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            muhahalero!
    • +13 (25 voturi)    
      sa aibe ,sa aibe (Sâmbătă, 3 martie 2018, 14:07)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

      sa aibe
    • +19 (39 voturi)    
      Muuult mai bine ofiteri FBI decat FSB... (Sâmbătă, 3 martie 2018, 14:37)

      stirilibere [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

      GRU, MKVD, GPU, MGB, MVD, KGB:
      https://ro.wikipedia.org/wiki/Tabel_cronologic_al_agențiilor_poliției_secrete_sovietice
      • +15 (23 voturi)    
        Oare Cati Avem la Casa Poporului? (Sâmbătă, 3 martie 2018, 16:06)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui stirilibere

        Pe Unu cu Mobra Hoinar il banuiesc..insa mai sunt?
        • +3 (11 voturi)    
          Pe 6 Martie ne vom lamuri, (Sâmbătă, 3 martie 2018, 21:49)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          doar sa ninga...! Urma lasata in zapada proaspata
          e dovada clasica, Mobra Hoinar nu sare, decat daca e ...provocata...!
    • +3 (13 voturi)    
      Dar ce-ai vrea tu ? (Sâmbătă, 3 martie 2018, 21:20)

      gavrone [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

      Ca ofiterii romani sa fie pregatiti de FSB ?
    • +2 (12 voturi)    
      F.B.I. ? "'Sa mori tu...?!" (Sâmbătă, 3 martie 2018, 22:39)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

      A ajuns FBI pe taramul mioritic? Suntem salvati, fratilor...!
      • +3 (7 voturi)    
        Imi cer scuze...! La "noi" e doar un (Duminică, 4 martie 2018, 10:49)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

        indemn la ...productivitate, dar la voi are sens de .."dor de duca", asa ca nu prea merge...!
  • +20 (42 voturi)    
    aplicare vs. impunere (Sâmbătă, 3 martie 2018, 13:44)

    bigjaw [utilizator]

    Un mic comentariu pe marginea articolului. Americanii nu folosesc sintagma "aplicarea legii" ci pe aceea de "impunere a legii" ("law enforcement") care mie personal mi se pare mult mai potrivita. Poate nu ar strica sa o folosim mai mult.
    • +8 (30 voturi)    
      Excelenta, (Sâmbătă, 3 martie 2018, 14:17)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui bigjaw

      In cazul aliantei prosovietice PSD/PCR,ALDE si
      UDMR(astia din urma lucreaza pentru doi stapani,
      Ungaria si URSS 2.0.) nu puteti avea parteneri credibili si cinstiti de discutii.Asa cum a zis Docila,
      ei sunt autisti si in fata sfaturilor aliatilor ,cat si in fata
      cerintelor legitime ale romanilor.Trebuie sa indentificati
      alte metode!
  • -6 (38 voturi)    
    și cu MS cum rămâne... domnule ambasador (Sâmbătă, 3 martie 2018, 13:48)

    UnMagyar [utilizator]

    Încă odată: de ce este atât de importantă opinia unui ambasador? de ce să credem că deciziile noastre nu sunt valide, decât confimate de cei mari? de ce nu scăpăm de mentalitatea de a cerși acordul Înalt(ei/ elor) Porți? Și cum de nu observăm că misiunea dlui ambasador de a proteja interesele americane este îndeplinită de cei sprijiniți, de ex. cazul Microsoft fiind clasat...
    • +12 (24 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 3 martie 2018, 15:36)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui UnMagyar

      Si cazul Behtel tot clasat e ??Ambele smecherii s-au facut pe timpul carei guvernari??HAi ca nu e sa greu..Sa fie oare guvernarea NAstase???Si Petromul cine l-a vandut oare ???Sa fie din nou Nastase cu PSD-ul ???Complice cu UDMR-ul normal , ca si astia sunt la fel de jeguri ca si ciuma rosie.
    • +11 (23 voturi)    
      Pentru ca atunci (Sâmbătă, 3 martie 2018, 16:05)

      BlackPixel [utilizator] i-a raspuns lui UnMagyar

      cand o tara e cu 100 de ani in urma, are nevoie,si sun t necesare, opiniile unor state/ambasadori, ce sunt, evident, cu 100 de ani inaintea noastra. Cazul Microsoft nu a fost clasat de DNA apropo. Postaci dragi, trebuie sa incepeti sa va folositi creierul ala mic si sa faceti diferenta intre instanta de judecata si DNA. Pana atunci va pup cu drag de la distanta.
      • -3 (13 voturi)    
        100 ani înainte dumatale, da, chiar + (Sâmbătă, 3 martie 2018, 20:49)

        UnMagyar [utilizator] i-a raspuns lui BlackPixel

        Dacă ai citit undeva scris că dna a clasat ceva, înseamnă că aveți vedenii, și asta se poate trata. Creier mare și ochiul mic, o combinație letală... Calificativele dumitale te califică pe dumneata. Marile puteri conduc această țară nu din cauza decalajului (măsurat grobian în ani), cum sugerezi dumneata, ci din cauza impotenței unei nații să-și desemneze conducători. Obsesia dumitale privind postacii explică doar parțial prostiile debitate. Contrapup de la și mai mare distanță de vreo 1000 ani.
    • +3 (15 voturi)    
      Alo, Russia Today? (Sâmbătă, 3 martie 2018, 21:50)

      Gojifruit [utilizator] i-a raspuns lui UnMagyar

      Nota 10! Ai atins perfect toate punctele din briefing: gadilatea nationalismului, independenta in spirit si gandire, ba chiar si superioritatea implicita a acestui popor milenar, care nu mai trebuie sa se inchine in fata imperialismului occidental.
      Voi nu erati ocupati acum cu alegerile din Italia?
    • +3 (7 voturi)    
      Tovarsu UnMagyar (Duminică, 4 martie 2018, 10:57)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui UnMagyar

      Chestia cu Inalta Poarta e decupata din Lenin si A3 dar te iert.
      Hai insa sa-ti spun unde eram acum daca "inalta usa" de la Bruxelles nu ne primea in UE si "inalta portiera" nu ne primea in NATO.
      Ucraina iti suna cunoscut? Aia eram, UnMagyar! Am fi fost un no man land unde rusii si-ar fi facut de cap cu impunitate.
      Fara banii europeni, apararea americana si insistenta ambilor sa fim un stat de drept am fi fost un rahat in ploaie.
      • -1 (1 vot)    
        Just , aici aveți dreptate, pe bune (Duminică, 4 martie 2018, 18:06)

        UnMagyar [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Chestia cu Lenin și A3 mi-a scăpat, am lipsit la acel seminar, în rest sunt cu totul de acord. Vasăzică, fără banii UE și fără armele unchiului Sam fi fost rahat în ploaie. Așa însă, cu banii UE și cu armele lui unchiu, suntem un rahat pe uscat. O fi mai bine? Și nu vreau să fiu obraznic, dar observ că toți care mi-ați administrat lecții de bună purtare și gândire dreaptă ați uitat să folosiți diacriticele specifice limbii române. Nu-i frumos din partea un(ui)magyar, recunosc. Uite așa fel batem joc de toate, începând cu limba voastră maternă...
  • -12 (40 voturi)    
    Time will tell... (Sâmbătă, 3 martie 2018, 14:01)

    Gigi Kent [utilizator]

    Tot Klemm il sustinea si pe Zgonea. Si acum are dosar la DNA. Istoria va vorbi despre exprimentul ratat al luptei anticoruptie din Romania...
    • +13 (23 voturi)    
      Interesant : "experimentul ratat al luptei (Sâmbătă, 3 martie 2018, 16:59)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      anticoruptie" !

      Si atunci daca incercarea, cum spui tu, de a lupta impotriva coruptiei a fost ratata, inseamna ca nu prin lupta putem scapa de coruptie !

      PS. Atunci sa o lasam sa ne sufoce ? Asta sugerezi tu ?
      • -4 (16 voturi)    
        Sugerez ca trebuie... (Sâmbătă, 3 martie 2018, 20:19)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Sugerez ca trebuie gasita o alta cale. Cea a abuzurilor nu functioneaza. Coruptia ne sufoca si acum pentru ca anticoruptia e doar un proces de PR.

        Am mai scris aici ca Alina Mugiu-Pippidi (pe care nu o simpatizez) a pus punctul pe "i":

        'Nu există explicații satisfăcătoare de ce resurse umane mari sunt puse pe cazuri politice (Ponta, Dragnea), deși rezultatul e incert (nu există mită, flagrante) și prejudiciile, chiar cele potențiale, sunt mici, atunci cînd dosare importante (Microsoft, EADS, Apa Nova, Gold Roșia Montană) sunt lăsate cu anii în părăsire. E clar o decizie aici, și e clar o decizie managerială. Dau din nou exemplul Roșia Montană, un dosar de corupție ne scutea de 4 miliarde potențiale despăgubiri la curtea de arbitraj, că tratatele exceptează tranzacțiile corupte, deci GOLD rămînea fără protecția tratatului de liber schimb, DNA a fost sesizat, dar nu vrea să se ocupe. Nu e clar de ce se duc zece oameni să caute ce face Dragnea la ferma de porci sau în Brazilia, că se iau după ziare, și nu găsesc nimic, iar cine e la Microsoft nu are timp destul și se prescrie cazul."

        L-am urat si inca il urasc pe Basescu pentru ce a facut 10 ani. Dar sunt destul de rational incat sa imi dau seama ca nu coruptia a fost problema la el. Deci nu imi doresc neaparat sa ajunga la puscarie. Pe de alta parte cei anti PSD cred ca pot rezolva problema politica prin mijloace "anticoruptie". Iar Kovesi nu face decat sa le dea satisfactie. PR pur.
        • +6 (12 voturi)    
          De coruptie nu poti sa scapi decat luptand (Sâmbătă, 3 martie 2018, 23:19)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          impotriva ei !

          Un "experiment" groaznic de ratat a fost PNA -ul lui Ioan Amariei, din vremea lui Bombonel. Adica nelupta impotriva coruptiei, care a transformat coruptia intr-o adevarata cangrena pe corpul sanatos al societatii romanesti !

          Cazurile lui Ponta si ale lui Dragnea nu sunt politice ! Asta este una din manipularile slabanoage ale lui Mungiu Pizpidi. Intotdeauna pedepsirea (corecta) a unor varfuri din politica are un dublu rol : acela al restabilirii ordinii de drept incalcate prin savarsirea faptei antisociale cu caracter penal precum si un rol inhibitor !

          PS. Din pacate, de prea mult timp d-na Alina nu mai reuseste "sa puna punctul pe i" !
          • -5 (9 voturi)    
            Foloseste-ti creierul... (Duminică, 4 martie 2018, 11:13)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Ce efect inhibitor au? Ca un alt politician de varf nu va mai emite facturi de 2000 Euro precum Ponta?

            Nu ai capacitatea sa-ti dai seama ce efect nociv infinit are un caz precum Microsoft. Practic tot smecherii denunta / se autodenunta si apoi raman cu banii. Orice smecheras a inteles ca daca nu are o pozitie de varf, nu apare la TV etc. poate sa fure linistit oricat. Acesta este efectul.

            Am zis. Esti sclavul "fericirii" pe care ti-o aduce pedepsirea "exemplara" a unor politicieni. Nimic mai mult. Zero ratiune.
            • +2 (8 voturi)    
              Puterea Exemplului Dottore-cort (Duminică, 4 martie 2018, 11:37)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              PeautostradaDan arata, indica celor Capabili sa Gandeasca ca tine sa NU perpetueze gresala, tu, fiind un carlan adulator de Ciuma Roshie nu ai acest Fler
            • +5 (5 voturi)    
              Ratiunea este situata in etajele superioare (Duminică, 4 martie 2018, 15:06)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              ale creierului ! La tine se pare insa ca nu s-a ajuns cu constructia atat de sus !

              Cu unul ca tine care emite o elucubratie de genul "lupta imptriva coruptiei este un experiment ratat", cu alte cuvinte, care invita la gasirea a altceva (dar nu spune ce) prin intermediul caruia (careia) sa scapam de coruptie, este evident ca nu ar trebui sa-mi pierd timpul, cu atat mai mult cu cat ma acuzi pe mine de ceea ce nu ai tu !

              Mi-am adus insa aminte ca esti postac pesedist (ceea ce in cazul acesta reprezinta o circumstanta atenuanta pt tine), astfel incat te invit sa-mi spui care este metoda clasica (nu "experimentala", pt ca abia ai decretat ca incercarea a esuat) prin care PSD o sa tina macar in frau coruptia, daca nu o va si imputina ca fenomen) ?

              PS. Poti sa suni un prieten ! ;)
        • +5 (11 voturi)    
          Abuzurile (Sâmbătă, 3 martie 2018, 23:51)

          kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Banuiesc ca abuzurile de care vorbesti sunt luate de la Curtea de Apel Latrina 3,care au ca politica generalizarea unor cazuri izolate de abuz cu scopul de compromitere a lui Kovesi si a DNA-ul ca institutie. In ce o priveste pe doamna Pippidi aceasta dupa ce mii de oameni au iesit in strada, miercuri seara18 ian.2017 in semn de protest fata de ordonantele elaborate de Ministerul Justitiei privind gratierea si modificarile la Codurile Penale, folosind retorica PSD-ului este cuprinsa de ingrijorari ca manifestantii ar putea fi manipulati si declara „Sunt sigură că oamenii care au ieşit în stradă sunt de bună credinţă, dar aş vrea să ştiu şi eu cine i-a chemat." sugerand apoi ca organizatori ar fi niste " ONG-uri care iau bani mulţi şi sunt ataşaţi pe lângă un Doi şi-un sfert" Iar recent doamna Pippidi care se pare calca pe urmele lui Victor Ciorbeai declara: „Mie mi se pare bine făcut raportul lui Tudorel Toader" contrar parerii aproape tuturor specialistilor in justitie.
          • -2 (6 voturi)    
            Cazuri izolate? (Duminică, 4 martie 2018, 11:18)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui kiko123

            Prietene, lista e mult prea lunga deja. Cate dosare nu au fost trimise inapoi la DNA de judecatori? Inregistrari trucate. Martori falsi. Depozitii mincinoase. E un modus operandi raspandit. Mai ales in cazurile "suculente" de politicieni cu vizibilitate.

            PS Raportul lui T Toader chiar e bine facut. Nici nu prea avea cu ce sa fie gresit, fiind doar un sumar de informatii, decizii si rapoarte cunoscute deja public. "Aproape toti specialistii din justitie" sunt cei care s-au obisnuit cu modul in care functioneaza Justitia acum si nu vor sa se imbunatateasca nimic. Ce "specialist din justitie" care nu are acum nici o raspundere pentru ceea ce face si-ar dori brusc sa fie responsabil? Sa fim seriosi ...
            • +1 (1 vot)    
              PSD reformeaza justitia (Duminică, 4 martie 2018, 19:28)

              kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              Deci inregistrari trucate,martori falsi,depozitii mincinoase sunt texte pe care le ruleaze in bucla A3 .Toti cei care sunt in situatia de mai sus( in general politicieni inculapati) sa faca plangere in justitie nu sa faca circ la televiziune.Ideea ca magistratii nu au nici o raspundere pentru ceea ce fac este falsa exista inca din 2011 si a fost promulgata de Traian Basescu.Iar in Decembrie 2017 Înalta Curte de Casație și Justiție transmitea că modificările privind răspunderea materială a magistraţilor încalcă Constituţia sunt neclare şi confuze.Eu cred ca corectiile din justitiei trebuie facute de specialisti din interiorul sistemului nu de politicieni cu probleme penale sau de "specialistii" Iordache,Nicolicea sau Serban Nicolae toti cu dreptul facut la 40-50 de ani in paralel cu deputatia si la niste facultati de 2 bani.A si in legatura cu raportul lui Tudorel Toader zici ca e bine facut? Ciudat deoarece vecinul Vasilica colegul tau de la facultatea de drept zice ca nu e bine facut.ca e prea vag si subiectiv iar cei din CSM i-au dat dreptate.
        • +3 (7 voturi)    
          Papadia de Alinuta-Mingiutza, s-a (Duminică, 4 martie 2018, 11:58)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          contaminat in perioada S.N.S.P.A., o perioada "romantica'', potrivit vorbelor unor apropiati.
          Ma rog, doar barfa, dar cateodata are si barfa rolul ei...,. Daca nu ar fi "gura lumii'', de unde am sti noi de "apucaturile" lui Cezar, de "slabiciunile'' lui Napoleon, sau de "inclinatiile'' lui Bombonel...!?

          Si sa stii ca nu e o simpla actiune de PR, asa cum spui - e chiar "esenta'' problemei...! Ne agitam prin piete strigand "jos comunistii" si bine facem, dar ceea ce se petrece de 28 de ani, nu prea mai are legatura cu Comunismul, nu nici gand...!

          Nu sunt fratilor comunistii, sunt talharii si paiatele lor, cei ce ne suprasolicita inspiratia de peste 28 de ani...! Asa ca eu voi refuza sa mai strig "Jos Comunismul", ca sa nu mai fiu luat de fraier...!

          Basescu a inceput bine, dar a terminat prost! Si a terminat prost din cauza slabiciunii umane- cea care-ti "inmoaie" oasele in momentul in care iti vezi fratele si "febletea" tarati catre ocna...!
          Intr-un fel, omeneste vorbind, e de inteles, dar altfel nu e - putea sa ceara ajutor, fie si clipind din ochi...!
          Ma rog, ca sa fi inteles trebuia sa fim 2, unul sa ''interpretam'' ce se petrece cu ochiul stang iar celalalt cu dreptul...!
    • +2 (14 voturi)    
      slab (Sâmbătă, 3 martie 2018, 17:57)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      exemplu. Cred ca nu-ti mai iei rublele pe postarea asta.
  • +10 (22 voturi)    
    A uitat sa spuna ceva. (Sâmbătă, 3 martie 2018, 14:03)

    Azra [utilizator]

    Dl.Klemm trebuia sa aminteasca ,in context si despre d-nii:Traubb si Guitenstein;Cam tot astfel de lucruri ne spuneau si ei.
    • +2 (12 voturi)    
      Paharnicii URSS nu s au pronuntat (Sâmbătă, 3 martie 2018, 20:27)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Azra

      Ei fiind abulici si bahic inmiresmati Traditional cu Pufoaika
  • -15 (47 voturi)    
    orice stapan (Sâmbătă, 3 martie 2018, 14:04)

    cucuveauamov [utilizator]

    are increde intr-un sclav atat timp cat ii indeplineste intocmai ordinele. Noroc ca restul lumii s-a prins cum sta treaba.
    • +7 (17 voturi)    
      ai dreptate (Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:01)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      am observat astab la Putin.
      Cum scoate unul capul, cum il baga la racoare. Curat democratic. D-aia e si solo pe tarla. Cu mici exceptii la fel de democratice. Turcia si Iran sunt numai bune de exemple.
    • +2 (14 voturi)    
      Orice membru al unei familii (Sâmbătă, 3 martie 2018, 20:13)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      ... are incredere in rudele sale atata timp cat acestea nu sunt betive sau drogate. Daca observa asemenea comportamente, reactia responsabila ar fi sa le ajute sa scape de apucaturile prin care practic se distrug singure.

      Romania si SUA sunt membri ai aceleiasi aliante.
      La noi, o grupare aflata temporar la putere incearca sa confiste institutiile in folos propriu si in detrimentul cetatenilor, slabind astfel statul in ansamblul sau si implicit subrezind o veriga a aliantei.
      Ca atare, luarea de pozitie a ambasadorului statului aliat SUA mi se pare oportuna si perfect indreptatita.
  • +13 (31 voturi)    
    O precizare (Sâmbătă, 3 martie 2018, 14:07)

    Altiro [utilizator]

    care ii baga putin in ceata pe Livache, Slugarel si pe ingrijorata de indicele 'DauGions' din capul guvernului..
    • +3 (3 voturi)    
      Holinesdeniel va lasa sa hulitzi numele P$D (Duminică, 4 martie 2018, 13:14)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

      Chiar Asa? Contributoru Net la Catedrala Betoanelor Neamului?
    • +3 (3 voturi)    
      Esti prea elegant cu ea ! (Duminică, 4 martie 2018, 15:21)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

      De fapt se spune ca imediat dupa ce au terminat poza oficiala docila a vrut sa-i arate ambasadorului ca este la curent si empatizeaza cu americanii, cu atat mai mult cu cat toata presa americana vorbea de ceea ce se intamplase, asa ca s-a interesat de starea de sanatate a lui "dom' Gions" In lb romana !

      "Am inteles ca a alunecat si a cazut. Sper ca nu si-a fracturat ceva. Va rog sa-i transmiteti gandurile noastre de bine si insanatosire grabnica. Si cine stie poate ca in viitor ne vom vedea in cadrul unei vizite aici sau la Washington"

      Dupa ce i s-a tradus, Klemm, un perfect diplomat a dat din cap si a schimbat vorba !

      PS. O zi buna !
  • +13 (31 voturi)    
    Ai dreaku' capitalisti .... (Sâmbătă, 3 martie 2018, 14:26)

    astronaut [utilizator]

    s-au apucat sa laude procurori romani , in DISPRETUL lu' TRADI SI DRACNEA , deci Dna Kovesi va pleca de la DNA la sfarsitul MANDATULUI !
  • +12 (28 voturi)    
    Raspuns de diplomat (Sâmbătă, 3 martie 2018, 15:09)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Asta ca sa nu spuna direct: TT este un ticalos, impostor si carierist ceausist. Un Komisar la Poporului Stalinist, pe care numai o cloaca universitara numita AL I CUZA IASI l-a putu alege rector. A for vârful de lance al gruparii infractionale Fenechiu - si adus ministru de CPT in intentia de a DISTRUGE Justitia din România.
  • +13 (29 voturi)    
    Diseara la halena 3 (Sâmbătă, 3 martie 2018, 15:10)

    ciuma.rosie [utilizator]

    Klemm NU o mai sustine pe Kovesi !
    Toti asistatii si pensionarii vor fi in extaz ...
    • -7 (9 voturi)    
      desigur (Duminică, 4 martie 2018, 1:41)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      intre timp, pregatim lagare de munca silnica pentru neofascistii ca tine
      • +7 (9 voturi)    
        "Intre timp pregatim lagare de munca silnica (Duminică, 4 martie 2018, 11:12)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        pt neofascisti ca tine"!

        Oooo, dar ce avem aici ? Un spârc, un spârcusor, un spârculet cu veleitati de mare "rahat" !

        Mai sprc , esti luat una-doua pe talpa pantofului de aproape toti cei care intra pe site-ul acesta desi folosesti intr-una pluralul ca sa ne impresionezi !

        Nenea Dragnea stie cum vorbesti si ce prostii imense spui ?
      • +4 (4 voturi)    
        E chiar indicat ca sa va "atzatzam" nitzel ! (Duminică, 4 martie 2018, 13:26)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Pe la jumatatea "meciului" nu prea mai rezistati si instinctiv "dati cu deshtu' '' prin cutiutza cu alifie aramie ca sa va manjitzi pe fatza...!

        Intrebarea e, lagarele respective vor fi mixte...? Intreb pentru o prietena, care nu rezista fara mine si n-as vrea sa i se "adanceasca'' suferinta in mod inutil...!
  • -12 (32 voturi)    
    Klem (Sâmbătă, 3 martie 2018, 15:37)

    sondel [utilizator]

    are incredere abia dupa ce a vazut ca dna a prescris dosarul ms, interesul ro nu are nicio valoare pt kovesica, klem etcetc
    • +11 (23 voturi)    
      Mujicul Kuzmin sta dupa gardu electric (Sâmbătă, 3 martie 2018, 16:10)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui sondel

      Din Kiselef, Coruptia este in Constitutia URSS la Capitolul Drepturi Inviolabile! Or LCK practic este Dushmanul Poporului in URSS!
    • +6 (16 voturi)    
      Mihaela Iorga (Sâmbătă, 3 martie 2018, 19:19)

      kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui sondel

      Dosarul Microsoft a fost instrumentat de Mihaela Iorga o procuroare care s-a alaturat corului de inculpati si infractori care o critica pe Kovesi.
  • +14 (32 voturi)    
    Yep! (Sâmbătă, 3 martie 2018, 15:57)

    1A [utilizator]

    Mesajele pozitive la adresa DNA din partea UE, SUA, NATO produc zvarcoliri si spasme la televiziunile infractorilor si incredere in randurile populatiei oneste.
    O pastila servita frumos si diplomatic.

    Respect LCK !
  • -14 (26 voturi)    
    O noua Epoca de Aur! (Sâmbătă, 3 martie 2018, 16:12)

    CPM1 [utilizator]

    De-abia astept sa o vad pe Codruta Kovesi presedinte al Romaniei. Va incepe raiul pe Pamant!
    • +4 (8 voturi)    
      Gresit (Duminică, 4 martie 2018, 0:09)

      kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui CPM1

      Esti prost informat raiul pe pamant este deja in Teleorman unde sub conducerea inteleapta a lui Dragnea acest judet a ajuns la un nivel de prosperitate ridicat comparabil cu Epoca de Aur de pe vremea lui Nicolae Ceausescu.
  • -15 (27 voturi)    
    el si (Sâmbătă, 3 martie 2018, 16:13)

    nash pandelica [utilizator]

    kelemen ce mai sustin lupta anticoruptie :-))

    as vrea sa stiu daca clam ar sustinne un procuror sef american, care incalca constitutia lor.
    si daca da, cat spera sa mai stea in functie, el isnusi.
    restu', palavre.
    • +5 (7 voturi)    
      Mda (Duminică, 4 martie 2018, 0:03)

      kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Mai exact ce articol din constitutie?Corect era sa scrii ca incalca constitutia dupa parerea lui Tudorel ventrilocul lui Dragnea, Latrinei 3 cu patron infractor si RTV cu patron inculpat.
      • -3 (7 voturi)    
        dupa prerea si in urma hotararii (Duminică, 4 martie 2018, 11:06)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui kiko123

        curtii constitutionale.
        tudoerl a citat din trei hotarari ale curtii, prin care conducerea dna s'a aflat in conflict cu constitutia, si'a bagat nasul intreaba executivuluui si a legieslativului. cine e conducerea dna ?!

        si i'as mai recomanda dlui anbassadore sa'l ia ei pe portocala cu lucica cu tot, sa'i foloseasc in anchetarea lui trompa.l :-))
        • -2 (4 voturi)    
          ar trebui sesizati (Duminică, 4 martie 2018, 15:15)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          departamentul de stat si presedintele fatza de pozitia lul clam, care indeamna la nerespectarea constitutiei, in tzara unde e acreditat.
          ma mir ca n'a facut'o nimeni pana acum/
        • 0 (0 voturi)    
          Mda (Duminică, 4 martie 2018, 20:29)

          kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          "Parlamentul a încălcat Constituția în mod repetat: Șapte situații în care aleșii au ignorat legea fundamentală" gasesti subiectul in Romania Libera.De ce conducatorilor acelor institutii nu li s-a cerut demisia pentru incalcarea constitutiei?
  • -17 (29 voturi)    
    Domnule ambasador , (Sâmbătă, 3 martie 2018, 16:40)

    A310 [utilizator]

    ori nu cunoasteti realitatea ori sunteti cel putin rau intentionat .
    De ce nu sustineti dvs. ca in Romania sa fie implementat acelasi sistem de justitie ca in SUA .
    • +5 (11 voturi)    
      Asa... (Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:19)

      Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Si care este realitatea pe care banuiesc ca doar tu ai capacitatea sa o vezi?
    • +5 (11 voturi)    
      Klem asta... (Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:47)

      Gojifruit [utilizator] i-a raspuns lui A310

      E prost informat. Nu se uita si el la antene.. nimic.
    • +4 (12 voturi)    
      N-ar fi mare lucru... (Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:58)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Problema e cu juratii (cetateni obisnuiti adusi cu convocare, selectionati la intamplare din baza de date a registrului electoral) care in partea asta de lume sunt plini de prejudecati si au o atitudine ostila fata de autoritate. Nu vad cum un juriu recrutat dintr-un sector din Bucuresti l-ar condamna pentru frauda pe primarul lor care le-a organizat niste revelioane de vis ani la rand, gratuit sau pentru o suma modica. (Si exemplele se pot multiplica la infinit).
      • -5 (15 voturi)    
        Eu sunt (Sâmbătă, 3 martie 2018, 20:06)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui John M.

        convins ca cetatenii care ar face parte din jurii , ar condamna pe oricine pe baza unor probe (dovezi) irefutabile , si nu pe "supozitii rezonabile " , acum poti sa fi plasat in arest preventiv fara probe . De exemplu , judecatorul din camera preliminara nu verifica autenticitatea celor prezentate in rechizitoriu , adica ia de bun ceea ce prezinta procrorul .
        Sa nu uitam de cazul Dan Radu Rusanu , falsurile din procesul Paltin Sturdza si multe , multe alte procese , nu mai vorbesc de cati oameni simpli au fost condamnati fara probe .
        • +1 (7 voturi)    
          De . (Duminică, 4 martie 2018, 8:42)

          Jar [utilizator] i-a raspuns lui A310

          Darius Valcov,consilier al PM,ce zici?
          Puneti-l pe Valcov PM si gata cu agresiunea UE, SUA etc.
          • +3 (7 voturi)    
            Urmeaza (Duminică, 4 martie 2018, 10:27)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Jar

            Docila VV se va dovedi ca NU este Suficient Docila pentru P$D
        • +4 (6 voturi)    
          cati oameni simpli au fost condamnati fara probe? (Duminică, 4 martie 2018, 11:13)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui A310

          Cati? Ai o cifra? sau mananci rahat?
          Hai spune-ne, ventilator de rahat:
          Din atatea procese in instantele din Romania, in perioada 20xx-20yy, un numar de zzz oameni simpli au fost condamnati fara probe.
          Dintre acestia, un numar de x au fost condamnati pe baza rechizitoriilor DNA.
          Hai mars, manjitule!
          • -1 (1 vot)    
            Modul dvs. (Duminică, 4 martie 2018, 20:51)

            A310 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            de expimare este incalificabil .
    • +3 (11 voturi)    
      Nu poate fi "implementat"un alt sistem (Sâmbătă, 3 martie 2018, 20:58)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui A310

      principial diferit ! In plus din cine sa fie formata curtea cu juri ca cati cretini (juridic) au ramas in tara ??!!
    • +7 (13 voturi)    
      Tu parca te laudai ca stai la Paris (Sâmbătă, 3 martie 2018, 21:41)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Cat de bine cunosti realitatea de pe plantatia lui dracna???
      • -2 (2 voturi)    
        Eu (Duminică, 4 martie 2018, 20:48)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        nu stiu unde este plantatia aceasta .
      • -2 (2 voturi)    
        Nu in apropiere de Paris , (Duminică, 4 martie 2018, 20:53)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        realitatea din Romania o cunosc de la prieteni si familie .
        Si eu u ma laud .
  • +5 (7 voturi)    
    Ambasadorul USA intr-adevar serveste interesele (Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:19)

    xtraterestrul_roman [utilizator]

    tarii sale sprijinind lupta anticoruptie de la noi in contextul mai larg al intaririi democratiei. De ce cred asta? Pentru ca intr-un stat democratic coruptia (care exista peste tot in lume) este mai "ieftina" decat intr-un stat autoritar. Sa ma explic (din teoria jocurilor): Sa presupunem ca MS (de exemplu) are un buget de 10 mil USD pentru "lobby" intr-o comisie parlamentara din 5 membri. Daca se intelege cu 3, atunci afla si ceilalti 2 si acestia sunt dispusi la mai putin. Si tot asa (primii 3 scad si ei tariful) pana se ajunge la sume ridicole fata de suma initiala (zeci, sute de mii USD). Acum sa repetam scenariul in cazul unui stat autoritar: oricare din cei trei contactati initial raporteaza lui "Daddy" ca e vorba de 10 mil USD. De aici am obosit cu povestea, ma opresc. ;)
    Morala este ca oamenii sunt departe de a fi ingeri. Dar prin politici inteligente se pune ordine in societate, ba chiar exista si societati prospere. Asa functioneaza lumea. Cu oameni imperfecti.
    • -5 (9 voturi)    
      buuun asa (Duminică, 4 martie 2018, 1:49)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui xtraterestrul_roman

      deci e nevoie de lupta anticoru[tie pentru ca multinationalele sa cheltuiasca mai putin cu spaga? exceptionala explicatie, o s-o popularizez :)))
      • +5 (5 voturi)    
        Popularizezi printre pavianii cu mantie (Duminică, 4 martie 2018, 13:33)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        sau cu gibonii cu fund rosu te-ntelegi cel mai bine...?!
      • +3 (3 voturi)    
        Ceva, ceva ai inteles... :) (Duminică, 4 martie 2018, 15:58)

        xtraterestrul_roman [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Dar hai sa gandim in pic mai departe. Am demonstrat ca nu este irrational ca aliatii USA, UE sa ceara intarirea luptei anticoruptie, la fel cum este rational (teoria alegerii rationale) ca cei corupti sa se opuna acestei lupte. Problema este ca marea majoritate, neimplicata in coruptie se situeaza in mod irrational de partea celor corupti si refuza alianta naturala cu primii pe motiv ca sunt straini, au ganduri ascunse, etc., de parca fiind aliat cu coruptii "nostri" ar fi avantajos. Sa ignori faptul ca un corrupt are o avere uriasa stransa din salariul de la stat ("de ce?", pentru ca POATE), si sa te uiti cu lupa la greselile anchetatorilor lui (in loc sa te intrebi DE CE POATE?), repet fara sa fii implicat in activitati de coruptie... este cam straniu. Din pacate masele nu prea au alegeri rationale, istoria omenirii e plina de exemple.
  • -5 (13 voturi)    
    In aceste conditii (Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:24)

    marian_ulise [utilizator]

    sa speram ca domnul Klemm nu va avea incredere in viitorul procuror sef DNA. Daca va avea incredere inseamna ca va fi schimbata Kovesi cu Movesi.
  • +1 (13 voturi)    
    Americanii au "nas"pentru Ciuma rosie ! (Sâmbătă, 3 martie 2018, 20:54)

    deval [utilizator]

    Comunistii astia malformati au inlocuit lupta de clasa cu "drepturile coruptului " si opun drepturile omului , drepturilor oamenilor !!
  • -7 (19 voturi)    
    dupa succesul cu Microsoft! (Sâmbătă, 3 martie 2018, 21:14)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    chiar ca merita increderea deplina! Niciun cetatean american nu va suferi!
  • +3 (9 voturi)    
    when in Rome do as the Romans do (Duminică, 4 martie 2018, 1:07)

    Coco Whistle [utilizator]

    cei din ambasada stiu...eu as fi rezervat. america e doar un vis, daca privesti mai atent...
  • +4 (4 voturi)    
    Revolutie (Duminică, 4 martie 2018, 15:18)

    Ravelo1 [utilizator]

    Revolutie pe 6 martie. Nu se mai poate cu vorba buna. Degeaba tipam daca nu intram peste ei in parlament!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version