Dragnea: Categoric nu luam in calcul suspendarea presedintelui Iohannis

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 26 februarie 2018, 16:34 Actualitate | Politic


Liviu Dragnea
Foto: Agerpres
Liviu Dragnea a declarat luni ca PSD nu ia in calcul suspendarea presedintelui Klaus Iohannis, indiferent de ce decizie va lua seful statului in urma cererii ministrului Justitiei, Tudorel Toader, de revocare a Laurei Codruta Kovesi.

"Categoric nu luam in calcul suspendarea presedintelui. Orice discutie pe aceasta tema in care e implicat PSD e falsa. Nu are ce sa caute PSD aici si nu are ce sa se implice", a spus Dragnea, la intrebarile ziaristilor.

Liviu Dragnea considera insa ca Iohannis a facut o "afirmatie gresita" atunci cand a spus ca "daca legea spune ca presedintele revoca, atunci este o chestiune de oportunitate politica daca revoca sau nu revoca si doar presedintele poate sa decida acest lucru".

"Cred ca presedintele a facut o afirmatie gresita. Nu pot fi de acord cu politizarea acestei proceduri" privind revocarea sau nu a sefei DNA, a spus liderul PSD.



















4604 vizualizari

  • +16 (24 voturi)    
    ahaaaa (Luni, 26 februarie 2018, 16:42)

    gogu_milogu [utilizator]

    deci asta era tactica.... de fapt ei nu o vor pe LCK ci vor prin LCK sa il forteze pe KJ sa refuze demiterea si ei sa aibe motiv sa il demita.
    Ce interes ar avea sa incerce o demitere a LCK si sa se loveasca de presedinte (mereu) care are are in spate 6.5 mil de votanti? nu mai bine il suspenda pe neamt si timp de 1 luna trec toate legile si o si suspenda pe LCK?!..... 2 dintr-o lovitura...
    PS: ma gandesc ca d-aia au sarit ca arsi toti (dragnea, mitraliera, nicolea, etc).... li se devoaleaza planul tactic....
    • -7 (15 voturi)    
      Nu PSD îl va suspenda ci CCR (Luni, 26 februarie 2018, 17:39)

      IisusVine [utilizator] i-a raspuns lui gogu_milogu

      După ce in mod “misterios și surprinzător” ii vor apărea dedesubturile afacerilor cu imobiliare in presa și in mod automat vor fi îndeplinite condițiile pentru procedura constituțională de suspendare.
      PSD nu ar tolera altfel in fruntea statului unul care nu e de-al lor și pe care nu l-ar avea la mâna cu ceva.
      Deși ne e simpatic, sa nu uitam ca e șantajabil.
      • +4 (4 voturi)    
        De ce e santajabil ? (Luni, 26 februarie 2018, 19:58)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui IisusVine

        Care-s "dedesubturile afacerilor cu imobiliare" ?! Suspendarea se poate produce pt . "incalcari grave ale Constitutiei " , deci despre ce vorbim aici ?
    • +7 (11 voturi)    
      PSD nu vrea suspendarea pt ca ar pierde (Luni, 26 februarie 2018, 17:44)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui gogu_milogu

      au facut sondaje si PSD ar piede la referendum daca l-ar suspenda pe Iohannis, d-aia nu vor sa-l suspende.


      dar vor sa puna mana pe DNA si primul pas e sa scape de KOVESI. Asa ca dupa ce Iohannis va spuna ce nu o revoca, PSD-ul va contesta la CCR asta si slugile PSD de acolo isi vor face datoria.

      intrebarea e in ce tabara va fi Morar
      • +5 (7 voturi)    
        Nu este clar ???? (Luni, 26 februarie 2018, 19:13)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Nu-i dadea el sfaturi lui Ciordache ?????
        • +3 (3 voturi)    
          "Ieste" clar (Luni, 26 februarie 2018, 23:36)

          Clop [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

          in spiritul lui 2dorel.

          La pesede, orice nu public, este da la partid. Este da de la partid. Dar publicul nu trebuie sa stie tot...

          L-ati vazut pe tutuianu, baronul de Dambovita.

          Iar daddy zice ca in litera si spiritul... bombeului lui, de exemplu, cu politizarea.

          Cand va fi pe tusa si-n catusa, daddy? Ca in katiusa e deja.
      • +2 (2 voturi)    
        suspendare (Luni, 26 februarie 2018, 21:32)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Da, nu vor, doar vor porni "actiunea" si timp de o luna cu Moliceanu-Tradiceanu etc. interimar va dati seama ca vor putea promulga tot "ce vrea muschiul lor"? Si apoi cine sa le mai abroge? Mai mult, vor putea apela la "principiul legii mai favorabile"...
      • +1 (1 vot)    
        suspendare (Luni, 26 februarie 2018, 21:32)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Da, nu vor, doar vor porni "actiunea" si timp de o luna cu Moliceanu-Tradiceanu etc. interimar va dati seama ca vor putea promulga tot "ce vrea muschiul lor"? Si apoi cine sa le mai abroge? Mai mult, vor putea apela la "principiul legii maim favorabile"...
    • +3 (7 voturi)    
      Nu e simplu sa-l Suspende pe neamt. (Luni, 26 februarie 2018, 18:45)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui gogu_milogu

      Pentru ca Grupul Dragnea sunt rusi, iar majoritatea PSD-ului (cam 60%), este totusi formata din romani. Plus ca o parte din tiganii din PSD (cam 20%) pot sa nu se alature lui Dragnea neconditionat.
      Iar romanii PSD-isti nu vor sa dea pe ,,micul neamt Iohannis" din mana, pe ,,marele rus Dragnea" care are promisiunile pe gard. In plus, pe ,,gardul lui Dragnea" poti in loc de un ,,lucru bun" sa dai de o ,,bomba politica" ascunsa.
      Rusii sunt experti de a intinde curse cu ,,bombe politice"
    • +5 (9 voturi)    
      Are pregatit planul B (Luni, 26 februarie 2018, 19:13)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui gogu_milogu

      Cu ticalosii de CCR
  • +14 (16 voturi)    
    astia de cate ori au spus ca nu fac si pana la (Luni, 26 februarie 2018, 16:42)

    ty [utilizator]

    urma au facut si mai bine nu faceau. Nu se pricep iar la ce se pricep nu ne place noua . . .
    • +1 (1 vot)    
      eh... (Luni, 26 februarie 2018, 22:28)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui ty

      nu e chiar asa, psd a avut nevoie sa isi arate muschii, numai ca e un bluf, si nu unul prea calculat caci pana sa ajunga Iohannis sa spuna ceva, vor spune altii ca nu, iar Iohannis doar ii va aproba. Va fi foarte greu de explicat o eventuala suspendare. Singura valoare adaugata la toata miscarea e pentru Dragnea in interiorul partidului, dar si aceasta e greu digerabila fiindca e doar joc de picioare, fara un rezultat palpabil asteptat de toti cei interesati.
      O suspendare lui Iohannis in conditiile curente ar fi o lovitura pentru PSD mai puternica decat anii cu DNA-ul in coaste, chiar daca Tariceanu isi va face de cap cat va fi presedinte interimar.
      • 0 (0 voturi)    
        Ce convenabil pentru puscariabilii din PSD, ALDE (Marţi, 27 februarie 2018, 12:37)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        sa faca tampenii pe care altii le platesc. Asa cum au tot facut . . .
        Errare humanum est sed perseverare diabolicum
  • +18 (24 voturi)    
    In tradecere, DA (Luni, 26 februarie 2018, 16:43)

    dick357 [utilizator]

    Eu inteleg aceasta declaratie cam asa:
    "Sigur ca vrem sa suspendam presedintele, dar ne e un pic frica de reactia strazii, asa ca vrem sa facem asta repede si neanuntat, sa vina ca o supriza si nu fie suficient timp pentru o reactie."
    Referitor la revocarea LCK inteleg cam asa:
    "Aranjez eu cu dorneanu de la CCR sa dea o interpretare la legii ca preseintele trebuie sa semneze cu primaru si uite am rezolvat simplu."
  • +12 (14 voturi)    
    o sa fie ingesuiala intre alde psd si ipse psd (Luni, 26 februarie 2018, 16:46)

    clencix [utilizator]

    Dacă nu semnează neamțu nost', va fi conflict constipational intru alde pesede si pesede ipse, care se vor înghesui sa iasă curați din ce au intrat.
  • +12 (14 voturi)    
    Ei, da (Luni, 26 februarie 2018, 16:48)

    MinDepous [utilizator]

    De ce? Altii nu au voie sa aiba "pozitii politice"? Numai PSD? :-)) Marsh, mah...
  • +12 (16 voturi)    
    Prostovane ! (Luni, 26 februarie 2018, 16:49)

    Susufler0 [utilizator]

    A vrut sa-i dea peste nas lui Slugarel care, cu ajutorul CCR, vrea sa transforme oportunitatea in ceva imuabil si de neatins !

    Asa si cu prerogativa presedintelui de a revoca, va apela la ea doar cand va considera ca este oportun !

    PS. Acum nu e !
    • +6 (8 voturi)    
      Da, Iohannis trebuie sa traga de timp (Luni, 26 februarie 2018, 19:15)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Cat ii permit procedurile. Poate intre timp condamnatul definitiv Dragnea mai primeste o condamnare, doua si ne-am scos......
  • +10 (14 voturi)    
    "Gaz lighting" !!!! (Luni, 26 februarie 2018, 16:50)

    polonyca [utilizator]

    Minteeee.......!!!!!! Nu va lasati aburiti....!!!!
  • +13 (15 voturi)    
    Nici nu iti inchipui cat de mult..... (Luni, 26 februarie 2018, 16:50)

    gigiN [utilizator]

    ...m-ai linistit !! Suspendarea lui ar insemna sfarsitul vostru ! Ia incearca,ca te vei convinge !!!
    • +7 (9 voturi)    
      Va insemna, dar vor avea o luna, doua, (Luni, 26 februarie 2018, 18:25)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      in care vor avea puterea deplina in tara. Va fi mult sange de curatat dupa aceea...
  • +11 (13 voturi)    
    Mda... (Luni, 26 februarie 2018, 16:52)

    UnOmLiber [utilizator]

    Era sa cred.....
  • +14 (18 voturi)    
    mari au ajuns penalii in aceasta tara !!! (Luni, 26 februarie 2018, 16:52)

    ionelcoroiu2010 [utilizator]

    mari au ajuns penalii in aceasta tara !!!
    mai mare rusinea !!!! de aia am ajuns de risul Europei !!
  • +16 (20 voturi)    
    Plecati acasa (Luni, 26 februarie 2018, 16:53)

    Popandau [utilizator]

    Categoric nu puteti lua in calcul decat suspendarea voastra. Faceti-va bagajul si duceti-va ca ne-am saturat de balbaielile voastre.
    Ati facut o lege a salarizarii de toata rusinea. Acum e gata si legea pensiilor.
  • +12 (14 voturi)    
    si atunci (Luni, 26 februarie 2018, 16:55)

    rectificare [utilizator]

    pentru ce tot deranjul ?
  • +12 (14 voturi)    
    Deddy..pe youtube este Imnul P$D (Luni, 26 februarie 2018, 16:55)

    un domn [utilizator]

    ARMA sunt cei care l au dedicate....
  • +9 (11 voturi)    
    Fanii Dragnea vor sa afle (Luni, 26 februarie 2018, 16:56)

    Kosmos [utilizator]

    De unde isi procura semintele gustoase si cat consuma in cele 3 parti ale zilei. Unii vor sa afle daca fluiera printre dinti intre mese
  • +19 (21 voturi)    
    !!!Avertisment!!! (Luni, 26 februarie 2018, 16:56)

    skanda7 [utilizator]

    Urmariti cu atentie iesirile publice a lui Dragnea si o sa vedeti ca mereu a facut exact invers de cum a promis. Vad ca si alti pesedei s-au grabit sa intareasca ce a a spus Dragnea deci probabil ca e in lucru procedura de suspendare.
  • +11 (13 voturi)    
    mdea (Luni, 26 februarie 2018, 16:56)

    bogdan1477 [utilizator]

    el spera ca ccr va zice ca a fost conflict intre insititutii, bla, bla bla
  • +17 (21 voturi)    
    E clar (Luni, 26 februarie 2018, 16:56)

    midumi [utilizator]

    baietii isi fac teren de suspendare. Trebuie sa ne tinem tare!


    "Nu pot fi de acord cu politizarea acestei proceduri"
    A uitat sa precizeze... de altii.
    Cand o politizeaza el, este OK.

    Ah... ce lehamite imi e....
  • +13 (15 voturi)    
    Cine? (Luni, 26 februarie 2018, 16:57)

    Geo7 [utilizator]

    Și cine poate crede ceva din ce mai afirmați voi? Orice ar spune personaje precum Dragnea, Tariceanu sau dl. Mitraliera, nu are nici un fel de relevanță. Când vă dați demisiile de la șefia Camerei depatuților și Senat? Pe când vă opriți să jefuiți și să distrugeți țara asta? Vrem demisiile scrise și semnate, nu abureli ca de obicei.
  • +13 (17 voturi)    
    Priviti fotografia ! Mi se pare mie sau lui (Luni, 26 februarie 2018, 16:58)

    scaraotchi [utilizator]

    Daddy i-au aparut bube noi pe fata de cand sta "bot in bot'' cu Tudorel...? Probabil ca legenda cum ca minciuna provoaca "'decat" alungirea nasului a suferit mutatii... genetice.....
    • +4 (4 voturi)    
      Drake, ai Dreptate (Luni, 26 februarie 2018, 21:26)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

      Vrei sa te numim in locul LCK La Finele Mandatului Doamnei?
      • +3 (3 voturi)    
        Stai putin sa vorbesc cu Ciordache (Marţi, 27 februarie 2018, 9:59)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        sa-mi spuna cat mai merge spaguta la celebra Facultate de Drept din Balti. Trag speranta ca la moldoveni 1000 de parai sunt bani nene si-n vreo 6 luni sa-mi iau si diploma de master si doctoratul...
  • +14 (18 voturi)    
    In bunul spirit (Luni, 26 februarie 2018, 17:02)

    Hababaeba [utilizator]

    al binecunoscutului personaj, "Categoric nu luam in calcul" insemna ca este foarte probabil, decizia va veni de la limbutza sau de la Gargamel sluga model.
    Sau si mai bine de la idolul femeilor cu zambet de sacal care nu e in PSD, astfel ca mustache ramane imaculat ca un ghiocel.
  • +15 (17 voturi)    
    e ca si facuta (Luni, 26 februarie 2018, 17:05)

    revo [utilizator]

    Dragnea a dat semnalul in public, sa nu mai fie niciun dubiu si crima organizata sa fie pe pozitii.
    Daca a zis nu, inseamna ca a stabilit si ora, nu numai ziua.
    Daca nici acum serviciile si armata nu intervin in apararea statului, inseamna ca de fapt e lovitura lor, PSD-ALDE-UDMR sunt doar uneltele pentru sugrumarea ultimelor ramasite care mai rezista. Au strans cat pentru 10 vieti si acum isi apara bogatiile facute din jaf.
  • +34 (40 voturi)    
    Eu as lua in calcul... (Luni, 26 februarie 2018, 17:07)

    LLLL [utilizator]

    ..., urgentarea dosarelor in care esti anchetat. Ca din cauza ta s-a intors tara cu fundu-n sus.
  • +15 (19 voturi)    
    Venind din partea acestui individ... (Luni, 26 februarie 2018, 17:13)

    puscas2 [utilizator]

    ...eu as citi: "categoric luam in calcul suspendarea presedintelui Iohannis".

    Pana la urma poate ar fi bine sa faca si treaba asta si sa scapam o data de marea lor amenintare.
  • +14 (18 voturi)    
    Traducere (Luni, 26 februarie 2018, 17:16)

    aniod [utilizator]

    il vom contesta cat de curand.
  • +15 (19 voturi)    
    Dragnea, ca un (Luni, 26 februarie 2018, 17:17)

    Rahan5 [utilizator]

    rus smecher, a asteptat sa treaca ziua de duminica seara cu 4000 de protestatari numai in Bucuresti pe -4 C, si sa zica luni faptul ca nu vrea sa-l Suspende pe Iohanis. O comportare exact la fel ca si la cumatra
    Dancila, care a asteptat sa se termine vizita de la Bruxeless, si apoi ,,i-a dat drumul din zgarda" lui Tudorel Toader, sa inceapa destituirea lui Laura Codruta Kovesi, imediat ce a ajuns inapoi la Bucuresti.
    Daca ar fi avut o comportare rea, dar macar ,,onorabila", Dragnea putea sa faca declaratia asta de vineri sau sambata, si sa nu astepte mitingul.
    Asta arata ca puterea lui Dragnea nu este decat un ,,balon umflat de plastic", gata sa se sparga la primul ac infipt in el.
  • +9 (15 voturi)    
    e clar, (Luni, 26 februarie 2018, 17:17)

    fokerul [utilizator]

    vor lua în calcul suspendarea preşedintelui
  • +11 (15 voturi)    
    ...categoric... (Luni, 26 februarie 2018, 17:21)

    mitocanu [utilizator]

    ...nu am furat, a declarat dragnea....dar cine il crede???....
  • -9 (17 voturi)    
    normalitate (Luni, 26 februarie 2018, 17:30)

    Razvan_M [utilizator]

    Trebuie remarcata atitudinea care normalizeaza o relatie de coabitare fara actiuni extreme din partea majoritatii PSD. Nu stiu cata lume intelege implicatiile unui asemenea mesaj, dar este o antiteza la mesajele din 2007 si 2012 transmise de alianta PNL-PSD de atunci.

    Indiferent de parerea mea personala fata de dl. Dragnea, aici cred ca joaca mult mai inteligent decat Tariceanu si Ponta/Antonescu.
    • +2 (4 voturi)    
      de regula (Luni, 26 februarie 2018, 19:05)

      Stapanu [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      imi plac postarile d-tale; asta insa nu; "dl. Dragnea" ???!!! e o politete care dupa parerea mea nu-si are locul (!)
      • +1 (3 voturi)    
        de data asta a fost mai echilibrat (Marţi, 27 februarie 2018, 10:26)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Stapanu

        Nu am nicio simpatie speciala pt. acesti oameni. Dar o criza de suspendare, cu campania toxica corespunzatoare, ne-ar putea duce pe scadere economica. Pusa in context, ciordeala lui Dragnea, care a inceput pe vremea CDR, a continuat cat timp Dragnea a fost membru marcant al PD (sub PSD) si acum este fapt implinit si probabil imposibil de trimis in judecata, este minora fata de o pierdere de cateva procente din PIB.
        Sa ne uitam putin in jur. Se intampla lucruri si pozitive, dar si negative. Momentan noi suntem pe un val de oportunitate. Ar fi bine sa n-o dam in bara. Iar daca ne conectam la lucrurile negative, Dragnea ar putea deveni "un rau mic".
    • +2 (2 voturi)    
      Zau ??? (Luni, 26 februarie 2018, 20:15)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      "Relatie de coabitare fara actiuni extreme" ?? Deja demararea procedurii de revocare a sefei DNA de catre toader e o actiune extrema ! E extrema pt ca esafodajul pe care s-a construit e absolut halucinant , numai daca consideram e vorba de cea mai eficienta institutie din Ro ! Parca era vorba de "management defectuos " in criteriile de revocare , pai despre ce vorbim aici ?!
      D-le , dragnea nu "joaca inteligent ", nu , el e un sacal care joaca perfid si instinctiv , se preface conciliant si "intelept " ca sa poata lovi apoi cand nu ne asteptam , total incorect .
      Ce a facut toader e mana lui dragnea 100% si asta e o actiune in forta , irationala si inacceptabila !
      Dv. il tratati prea cu manusi , probabil chiar il considerati vreun politician veritabil pe acest smardoi ajuns undeva sus unde aerul l-a ametit si crede ca poate subjuga Ro.
      • 0 (2 voturi)    
        sa zicem ca nu sunt afectat de televizor (Marţi, 27 februarie 2018, 11:26)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

        Privind lucrurile dintr-o zona mai concreta si mai putin legata de Bucuresti si alte orase mari, lucrurile capata alta perspectiva.

        Romania are nevoie de stabilitate politica. Trecerea obligatiilor de plata de la angajator la angajat - are un potential pozitiv care nu este scos in evidenta de analistii de pe Hotnews, ceea ce ma dezamageste. Sunt obisnuit sa gandesc cu mintea mea si imi pun si banii acolo unde mintea decide, asadar imi asum riscul de a gresi. Sunt investitor in Romania din mai multe puncte de vedere si incerc sa ma detasez cat mai mult de o abordare stanga/dreapta a politicii de la noi.

        Parerea mea este ca Romania are potential de a-si creste PIB-ul de 4 ori (de la 180 miliarde pe an la peste 700 miliarde pe an), daca ne uitam la dimensiunea populatiei si suprafata tarii. Asta ar insemna aprox. 30 de ani de crestere de 5% neintrerupta. Pentru a creste la acest nivel avem nevoie de coeziune sociala si de investitii masive in infrastructura. Climatul asta de confruntare continua nu face altceva decat sa ne scoata de pe teritoriul conlucrarii.

        Si mai trebuie observat un lucru: DNA nu poate conduce o tara. Eu cred in lege si ordine, insa politicienii iau decizii politice care tot timpul avantajeaza pe cineva si dezavantajeaza pe altcineva. Daca-i bagam la parnaie pt. decizii politice, indiferent ca au un interes direct (in calitate de cetateni oricum au un interes direct), riscam sa ne blocam toate institutiile.

        Sa iesim putin din Bucuresti si sa observam ca in restul tarii sunt peste 10 milioane de romani care inca nu vad beneficiile cresterii economice din ultimii 28 de ani. Merg constant la tara in Arges si drumurile sunt la fel de neasfaltate sau de distruse ca in urma cu 10 ani.... Cred ca ne concentram excesiv intr-o directie utila, dar nu critica pt. dezvoltare.
  • +9 (11 voturi)    
    Cu CCR la picioare (Luni, 26 februarie 2018, 17:33)

    slakeritul [utilizator]

    Ce sa i mai intereseze sa l suspende pe Iohannis?! Perfect democratic vor zice.
  • -3 (5 voturi)    
    Sper ca glumeste! (Luni, 26 februarie 2018, 17:39)

    asistat [utilizator]

    Io nu deaia a-l votez!
  • +9 (15 voturi)    
    Daca Abu Dragneev si bolsevicii sai (Luni, 26 februarie 2018, 17:49)

    Rescator [utilizator]

    vor pune de o suspendare a Presedintelui vor asigura conditii pentru un razboi civil in anul Centenarului,cu
    consecinte mortale pentru Romania.Si pentru ce?
    Sa scape de justitie Daddy ,Tradiceanu -Naraskin si
    gasca lor de penali.Merita efortul!?
    • +2 (2 voturi)    
      Acuma e Limpede ca asa, asta isi Doresc (Marţi, 27 februarie 2018, 10:40)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      Toata povestea are si un talc: Strada va scoate in Ilegalitate Latrinele 3 si Raitaru RT Kremlin sucursala de Romania
  • +9 (11 voturi)    
    Protejati-o pe Alexandra,protejati-i pe judecatori (Luni, 26 februarie 2018, 18:05)

    Grandgousier [utilizator]

    Pe Iohannis il protejam noi.Vreau sa aud atat:tzac,tzac...(bratarile de inox).
  • -4 (6 voturi)    
    Iohannis e bun pt PSD (Luni, 26 februarie 2018, 18:08)

    robertTm [utilizator]

    Sunt convins ca nu o sa-l suspende se joaca de-a politistul bun si rau cu noi. Va rog sa tineti cont cind da-ti minus ca a fost propunerea lor de premier, nu au pus contracandidat problema niciodata cit era primar la Sibiu. In campania de prezidentiale nu l-au atacat ca a fost translator la vinzarea de copiii desi au aratat ca denigraza si cu video-uri falsificate daca e in interesul lor. In momentele cheie Iohannis ii ajuta , de obicei prin lipsa oricarei actiuni si de cind e el presedinte toti infractorii romani sunt prin strainatate si nu la puscarie. Pana nu dispare Iohannis nu risca PSD sa apara cineva care chiar sa ii puna in dificultate. Va rog sa va ginditi daca are sens.
  • 0 (4 voturi)    
    simplu (Luni, 26 februarie 2018, 18:15)

    gica pantalon [utilizator]

    iohannis a acceptat-o pe madam premier, psd nu il suspenda
  • +9 (11 voturi)    
    Liviu Dragnea a declarat (Luni, 26 februarie 2018, 18:21)

    Caragiale2.0 [utilizator]

    A declarat, deci nu l-a intrebat nimeni.
    Atunci care este scopul acestei declaratii? Mai ales cind colegi din psd declara ca nu este treaba psd sa o revoce sau nu pe LCK!!
    Complicata situatie iar Belinosul vrea sa abureasca populatia din nou.
  • +8 (10 voturi)    
    Mustaciosu' mincinos! (Luni, 26 februarie 2018, 18:24)

    trem [utilizator]

    Cine te crede bai Liviule pe tine! Exact atunci cand faci pe prostu' mai tare, e clar ca ascunzi ceva.

    Te-or fi invatzat pe tine consultantii israelieni ce si cum sa dai la public, dar am ajuns sa ne cam prindem de minciunile tale!
  • +3 (5 voturi)    
    De ce si-ar bate capul Johannis? (Luni, 26 februarie 2018, 18:51)

    CaludeVD [utilizator]

    Nu scrie nicaieri in lege cat timp are Johannis ca sa aprobe/respinga raportul de la MJ - asa ca o sa astepte, probabil pana cand ii va expira mandatul lui Kövesi.

    Atata timp cat nu exista o decizie de la Cotroceni, PSD nu are ce ataca la CCR. De altfel presedintele a spus la inceput ca este o decizie care va dura - insa n-a spus cat de mult si nici legea nu spune nimic in privinta asta.

    Mult noroc cu demiterea sefei DNA, nu se va intampla in mandatul asta.
  • +3 (3 voturi)    
    Categoric nu e un borfas cu sisul dosit (Luni, 26 februarie 2018, 20:02)

    grunespferd [utilizator]

    E un gentleman. Din Teleorman.

    Pentru mine e clar, urmeaza suspendarea. In pofida “rezistentei” eroice a borfasului, va fi nevoit de vointa Partidului sa semneze propunerea de suspendare. Dar numai ca sa salveze independenta justitiei si statul de drept, asa cum il intelege Dragnea si gasca lui de mafioti: “legea o facem noi, ba sarantocii dreacului!”.

    DNA-ul mult mai mult decat se vede, e cel mai vizibil reper al normalitatii. Fara el, e ca si cum am pierde un razboi. Pur si simplu.

    Pe scurt: avem datoria sa nu cedam.
  • +2 (2 voturi)    
    El se jura ca nu fura (Luni, 26 februarie 2018, 20:15)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    Dar l-am prin cu rata-m gura!
  • +2 (2 voturi)    
    :) (Luni, 26 februarie 2018, 23:55)

    Sebycopilu [utilizator]

    Asta va mai lipsea acum si faceati meniul complet.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version