Tariceanu: Zilnic primesc sesizari din partea unor cetateni care condamna incalcari flagrante ale drepturilor si libertatilor./Romania este sub asediul sistemului paralel de putere

de N.O.     HotNews.ro
Duminică, 4 februarie 2018, 17:31 Actualitate | Politic


Calin Popescu Tariceanu
Foto: Agerpres
Presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu, vorbeste din nou despre statul paralel, intr-un mesaj postat duminica pe Facebook, in care explica "elementele esentiale ale statului de drept" si sustine ca Romania este sub asediul sistemului paralel de putere, relateaza News.ro. El mai spune ca primeste zilnic la biroul sau de la Senat sesizari din partea unor cetateni care condamna incalcari flagrante ale drepturilor si libertatilor.

"Elementele esentiale ale statului de drept sunt: 1. Prevalenta drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor in fata institutiilor; 2. Institutii alese democratic ce exercita puterea in baza legitimitatii date de votul alegatorilor, fara a exista interferenta institutiilor de forta. Parlamentul este expresia vointei romanilor si reprezinta institutia fundamentala; 3. Separatia si controlul reciproc al puterilor,pentru a preintampina derapajele si excesele caracteristice abuzului de putere; 4. Domnia legii(rule of law). Constitutia este legea suprema si fundamentala", spune Tariceanu, sustinand ca in aceste puncte statul de drept din Romania este sub asediul sistemului paralel de putere.

El mai sustine ca majoritatea romanilor vad cu ingrijorare ca Romania a cunoscut un regres urias in ceea ce priveste respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale, inclusiv fata de primii ani de dupa 1990, cand o serie de institutii de forta nu se reformasera inca.

"In ultimul timp, au aparut noi si noi dovezi legate de incercarile de denaturare a procesului democratic de catre statul paralel. Sunt multe semne de intrebare legate de incercarea de influentare a rezultatelor alegerilor prezidentiale din 2009, atunci cand sefi ai institutiilor de forta stateau la masa cu oameni politici. Avem si certitudini legate de abuzuri ale statului paralel impotriva oamenilor politici, in incercarea de a influenta momente electorale cheie. Un astfel de moment a fost in 2014, atunci cand a existat un mandat de supraveghere pe numele mai multor politicieni, printre care m-am numarat. In ceea ce priveste al treilea punct, vedem pe zi ce trece oameni de la varful institutiilor de forta, unde coruptia iese la suprafata intr-o dimensiune uriasa si care refuza sa se supuna oricarui fel de control democratic. In Statele Unite, procurorul general se prezinta la orice solicitare a Congresului pentru a da explicatii. In Romania, avem refuzuri si o fuga constanta de responsabilitate care denota mentalitatea celor care se considera mai presus de lege", scrie Tariceanu.

El mai spune ca, desi intr-un stat de drept Parlamentul este unica autoritate legiuitoare, in Romania exista declaratii din partea celor care trebuie sa aplice legea, prin care este pus sub semnul intrebarii dreptul Parlamentului de a legifera.

"Stiu ca cei care semneaza pe statul de plata al statului paralel vor merge pana in panzele albe pentru a nega evidentele. Vor spune ca nu exista statul paralel, ca in Romania drepturile si libertatile cetatenilor sunt respectate la virgula si ca toate dezvaluirile din presa sunt exceptii ce trebuie ignorate", adauga liderul ALDE.



Citeste mai multe despre   


















4982 vizualizari

  • +62 (68 voturi)    
    omg (Duminică, 4 februarie 2018, 17:35)

    deville2010 [utilizator]

    omul asta e dus cu pluta rau,rau,rau de tot
    • +33 (37 voturi)    
      eu il cred... (Duminică, 4 februarie 2018, 18:18)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

      pt ca romania e plina de penali ( profesori, medici, judecatori, functionari din politie, administratie si politica, etc. care se folosesc de functia lor pt a se imbogati ), nu numai de escroci si hoti...si care sunt "hartuiti" de ..statul paralel (..adica de justitie )...
      • -21 (25 voturi)    
        Da... (Duminică, 4 februarie 2018, 20:34)

        unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        Doar procurorii și angajații SRI nu. Ei au coborât din cer, și sunt sfinți toți. Nu?
        • +9 (11 voturi)    
          Om simplu cu duhul (Duminică, 4 februarie 2018, 21:27)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui unsimpluom123

          Avem si replica fanului haznalelor.
          Ce vedeti acolo mai, de va spala aia creierul in halul asta ? :)
          Dogarienilor.
          • +7 (7 voturi)    
            Politica ta editoriala (Duminică, 4 februarie 2018, 21:39)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

            E bizara, ba lauzi URSS sau P$D, ba te legi de vuvuzelele lor, oclarificare este necesara din partea ta
        • +5 (5 voturi)    
          ce nickname grozav ti-ai gasit... (Duminică, 4 februarie 2018, 23:53)

          Fuscus [utilizator] i-a raspuns lui unsimpluom123

          chiar ca esti un simplu om. muuult prea simplu ca sa te aperi de spalarea creierelor practicata de Latrinele TV
    • +26 (30 voturi)    
      cred (Duminică, 4 februarie 2018, 18:29)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

      ca si un pic senil sau prost.
      Altfel nu se explica cum de face afirmatia ca statul paralel, al hotilor, din care face parte si el si dragnea in calitate de conducatori, este cel care incalca flagrant drepturile si libertatile cetatenilor romani, punand Romania sub asediul injustitiei, al coruptiei, al mitei si abuzurilor
      • +14 (16 voturi)    
        primeste biletele de la fhurtin (Duminică, 4 februarie 2018, 19:31)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        ca altfel nu se explica ura asta fata de poporul roman...
      • -16 (20 voturi)    
        Ne-ai lămurit (Duminică, 4 februarie 2018, 20:39)

        unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Da, ai dreptate. Înainte să ajungă PSD la putere nu se făcea nici un abuz, corupții se vedeau doar în filme, nu puteai să dai nici măcar bacșiș, ce să vorbim de mită și era justiția beton. Păcat că a venit PSD, și a stricat țara asta minunată, altfel eram primii în lume la toate.
        • +11 (11 voturi)    
          Urlatorilor (Duminică, 4 februarie 2018, 21:30)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui unsimpluom123

          PSD este la putere inca din decembrie 89. PSD este un nume oarecare, in realitate este PCR. A facut parte din toate guvernele, a urlat din toate opozitiile, si nu s-a remarcat niciodata decat prin admirabila capacitate de-a frana orice pornire a Romaniei in directia modernizarii. Altfel spus, se opun la orice, inclusiv la condamnarea ticalosilor, pentru ca ei reprezinta 100% din acei ticalosi. Numai cand au ciolanul se mai inveselesc si ei si pornesc "reforme". Trei guverne, asta-i al treilea adica si unde-s maretele realizari ?
          In capetele voastre de maimutoi latrinari, acolo-s.
          • -9 (9 voturi)    
            Voi sunteți cu urlatul (Duminică, 4 februarie 2018, 23:16)

            unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

            Ai dreptate, PSD-ul nu s-a remarcat niciodată. Ceilalți însă au fost extraordinari. Mai ales tehnocrații. Au fost așa de buni, că lumea s-a îngrămădit la vot, să-i aleagă.
            Când erau ei la guvernare s-au urcat realizările pe noi. Să fim serioși.

            Și nu v-ați plictisit încă de prostia cu ”condamnare ticăloșiilor”? Dacă ar fi această preaslăvită DNA și justiție ceva pe bune, și nu un jucător politic, ar fi trebuit să le facă dosare reale și să-i condamne acum foarte mulți ani. Până nu se face curat prin justiție, n-o să se facă nici în parlament. Faptul că își folosesc toate resursele să condamne PSD-iștii, mai ales pe Dragnea, și încă n-au făcut nimic în afară de condamnarea aia cu suspendare (de tot râsul), dovedește incompetența lor fără de margini. L-am văzut toți pe Dragnea, și inteligența lui. Și la fel pe mulți alții de la PSD. Cum să mă uit cu speranță la Kovesi și DNA, când nu sunt în stare să le facă un dosar pe bune?
            • 0 (0 voturi)    
              bravo desteptule (Luni, 5 februarie 2018, 18:25)

              gwolf [utilizator] i-a raspuns lui unsimpluom123

              tehnocratii nu se aleg la vot ca d-aia sunt tehnocrati adica nu apartin de politic. La vot, din pacate, Si chiar daca ar fi apartinut, lumea este prea idioata (ca tine) ca sa-i voteze pentru ca este ca un fel de fizica atomica pentru prosti.
        • 0 (0 voturi)    
          t@unsimpluom: tu ne demonstrezi... (Luni, 5 februarie 2018, 12:09)

          Fuscus [utilizator] i-a raspuns lui unsimpluom123

          ca sigur ramanem primii ca procent de oameni saraci cu duhul. logica ta e una imbatabila! nu poti gandi decat in termeni de "totul sau nimic". nuantele de genul "mai mult... mai putin..." nu exista pentru tine. si ca tine sunt multi , asta ma ingrozeste.
    • +17 (21 voturi)    
      unde primeste ? poate ii transmit si eu ceva... (Duminică, 4 februarie 2018, 18:32)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

      care e adresa de email pt slugile PSD ? poate ca vor si oamenii cinstiti, nu doar votantii si POSTACII PSD, sa-i transmita ceva
      • +4 (4 voturi)    
        Motocicleanu este consiliat de gealatzii (Duminică, 4 februarie 2018, 21:41)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        Lu Ponta Pinocchio
    • +8 (8 voturi)    
      Doar propaganda (Luni, 5 februarie 2018, 2:12)

      Doaroparere [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

      Manualul clasic de manipulare:
      Inventeaza un inamic si spune ca lumea este sub asediul lui.
      Sa zica saru' mana la FSB ca i- a dat idei de cum sa vb.
      Noi ceilalti putem sa il ignoram complet.
  • +46 (50 voturi)    
    :)) (Duminică, 4 februarie 2018, 17:36)

    Ragnar [utilizator]

    Ma izmene,ne arati si noua sesizarile?Sau tu crezi ca inca suntem toti chiar atat de prosti incat sa mai credem orice mizerie la fel ca in 89 cand ati preluat puterea?Vei ramane doar o simpla rusine in cartile de istorie.
    • -18 (28 voturi)    
      Ehe... (Duminică, 4 februarie 2018, 18:38)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Ragnar

      ce lecție veți lua și la următoarele alegeri ;)....
      • -15 (19 voturi)    
        Bine-ar fi! (Duminică, 4 februarie 2018, 20:19)

        Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Tariceanu presedinte si ai lui cu 67% in parlament - singura salvare pentru Romania ca stat.
        • +5 (9 voturi)    
          ALD€ acel Sindicat al Infractiunilor (Duminică, 4 februarie 2018, 20:52)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

          Ar oferi celor de la ubisoft tema:Bucuresti Vice City,or intai MosCow Vice City..mai bine
          • -4 (8 voturi)    
            Vad ca te stii la jocuri pe calculator (Duminică, 4 februarie 2018, 21:05)

            Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            De ce nu ramii tu la ce te pricepi si tot incurci lumea cu prostiile tale?
            Pune, dreaq, mina pe joystick si trage de el pina cazi sub masa. Lasa tastatura, ca cu asta e mai greu si nu e de tine.
            • +4 (6 voturi)    
              Astept sa te gasesc in catarea (Duminică, 4 februarie 2018, 22:20)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

              Joystick, pentru a savura excesul de presiune sangvina care erupe din pepenele tau
      • +4 (8 voturi)    
        22 noiembrie 1963 (Duminică, 4 februarie 2018, 20:39)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Este o zi cand un Bolshevik a devenit mai bn,similar un Motociclean poate fi
      • -1 (1 vot)    
        Ehe... (Duminică, 4 februarie 2018, 21:33)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Cate nu stiu unii...
    • -10 (14 voturi)    
      Răspuns corect: DA (Duminică, 4 februarie 2018, 20:42)

      unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui Ragnar

      Când vine DNA-ul cu un dosar făcut la mișto, credeți totul. Deci răspunsul la întrebarea ta este da, sunteți chiar atât de proști.
      • +4 (6 voturi)    
        realizam oare? (Duminică, 4 februarie 2018, 21:06)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui unsimpluom123

        citat: "În lumea noastră de incompetenţi şi de calici, de impostori şi analfabeţi, de oportunişti şi mafioţi, de curve de videochat, de ţaţe făcute grămadă şi de politicieni vicleni, cu ştaif de diplomaţi, dar de o infamie egală celei proprii oricărui tâlhar de drumul mare, sunt rare insulele salvatoare."

        cat de grav este ca TU, molusca proasta, vorbesti si scrii aceeasi limba cu mine si altii ca mine?
        • -6 (6 voturi)    
          . (Duminică, 4 februarie 2018, 22:35)

          unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

          Ai scris un citat, și te crezi deja mare intelectual. Bravo. Bine că sunteți voi, ”insule salvatoare” în această țară.
          Eu îți scriu un citat mai simplu, să fiu sigur, că-l înșelegi:
          ”Prostul dacă nu-i fudul, parcă nici nu-i prost destul.”
          • +2 (2 voturi)    
            hai, nu te ataca asa (Luni, 5 februarie 2018, 9:53)

            gwolf [utilizator] i-a raspuns lui unsimpluom123

            am dat si eu un citat ca era duminica seara si mi-a fost mai usor sa dau copy-paste. In societatea traditionala duminica este pentru odihna, biserica si familie.
            Asta pana apare un dosar DNA sau un procuror la pachet cu un obsedat mintal (sa-l numim generic "molusca proasta") care leaga ca papagalul aceste cuvinte de orice subiect in dezbatere.
            Mica mi-ar fi mirarea sa vad cum un salvamontist n-a putut sa-l scoata pe unu' din avalansa din cauza unui dosar la comanda sau ca un procuror roman a intervenit pentru excluderea sportivilor rusi de la olimpiada de iarna.
            Am scris, simplu, ca, sa, fiu, sigur, ca, intelegi. (am abuzat de virgule ca sa ma ridic la nivelul partenerului de dialog)
  • +39 (43 voturi)    
    Romania.. (Duminică, 4 februarie 2018, 17:38)

    arpi [utilizator]

    Statul paralel este acela in care pe tine te apara o imunitate parlamentara pentru furaciunile si magariile facute.
  • +26 (32 voturi)    
    Sterling Popescu T. = martor mincinos vocational (Duminică, 4 februarie 2018, 17:40)

    Plagarus [utilizator]

    A iesit din spuma M.Negre,inegrit de foloase necuvenite.
    • +9 (11 voturi)    
      Pensiile Alimentare din Urma il preseaza (Duminică, 4 februarie 2018, 20:41)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Motocicleanu platitor de asistenta sociala
  • -18 (32 voturi)    
    bey asta... (Duminică, 4 februarie 2018, 17:41)

    demaGOGU [utilizator]

    ....cu democratura originala de nici 30 de ani, nu esti in pozitia de a defini statul de drept, definitia va veni, in plic!, din Occident.

    va trebui respectata la virgula, sub amenintarea taierii integrale a finantarii europene.

    cine plateste, comanda musica.
    • +1 (1 vot)    
      acu chiar nu inteleg (Luni, 5 februarie 2018, 9:55)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      De ce si-a luat minusuri ?
      Are dreptate cu postarea asta.
      Io insa, spre deosebire de el, nu vad care-i problema?
  • +11 (15 voturi)    
    Da? (Duminică, 4 februarie 2018, 17:42)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Vreau sa cunosc
  • +20 (24 voturi)    
    Da? (Duminică, 4 februarie 2018, 17:43)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Vreau sa cunosc si eu oamenii astia care iti trimit tie personal sesizari. Sa inteleg ca au e-mail-ul tau sau ce?
    • +1 (1 vot)    
      Sunt două întrebări la faza asta: (Luni, 5 februarie 2018, 11:37)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Niște oameni sunt aceiași oameni? Dacă da, care este numărul camerelor în care locuiesc aceștia la hotelul Alexandru Obregia, sector 6? Își iau regulat tratamentul antiparanoia politică?
  • +23 (31 voturi)    
    Asta-i dus ????? Nu le face nimeni nici un (Duminică, 4 februarie 2018, 17:45)

    cartofil [utilizator]

    control psihiatric, acolo, la Parlament ???? Parca ar juca intr-o sceneta la scoala generala (de retarzi).
  • +26 (32 voturi)    
    nesimtitule! (Duminică, 4 februarie 2018, 17:45)

    kthor7 [utilizator]

    Tu ne incalci drepturile! Nu mai spune! Primesti de la cine? De la interlopii tai? De la baronii nesimtiti si analfabeti care au facut bani furand sub aripa ta protectoare? Ce-ai facut ma, cu fundatia Gojdu? Ce? Ai tradat Romania si eu pe asta te-as lua fara nimic altceva. Acelasi lucru l-ai facut si acum, tot cu ungurii. Ai negociat libertatea ta de penal, este? Mi-e scarba de tine! Esti un nimic! Dovada sunt femeile cu nemiluita din viata ta pe care le tot iei si te desparti. Asta e familia aia traditionala pe care o promovezi tu? Nu ai minte nici cat o gaina.
  • +21 (27 voturi)    
    of of mai mai .. (Duminică, 4 februarie 2018, 17:46)

    Francisc 1 [utilizator]

    tot maneaua asta o cantati mai ? a trecut anul , bagati piese noi ca se plictiseste pulimea care v-a votat!
    • +6 (8 voturi)    
      Mr Biletel (Duminică, 4 februarie 2018, 21:04)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Cand intra asta la puscarie am sa desfac o sampanie scumpa.Individul a facut mult rau Romaniei!
      • +6 (6 voturi)    
        corect (Duminică, 4 februarie 2018, 22:26)

        Lake123 [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        Doamne-ajută. Mai dau și eu una.
  • +20 (24 voturi)    
    OH. (Duminică, 4 februarie 2018, 17:52)

    letsoc [utilizator]

    Cetateni ca el certati cu legea si mincinosi sunt destui , slava Domnului .
  • +24 (28 voturi)    
    . (Duminică, 4 februarie 2018, 17:52)

    theo667 [utilizator]

    Ia vedeti domnu tariceanu in ce stat paralel cu realitatea se simt cei care au nevoie de imunoglobulina. Dar dvs ii tot trageti cu imunitatea de care ati avut parte din tinerete pana la batraneatea lipsita de orice bun simt
  • +22 (26 voturi)    
    Pedeapsa cu munca silnica pe viata! (Duminică, 4 februarie 2018, 17:52)

    alibaba: 10 AUGUST 2018 MPSD [utilizator]

    "Institutii alese democratic ce exercita puterea in baza legitimitatii date de votul alegatorilor, fara a exista interferenta institutiilor de forta."

    Alegatorii au ales niste liste. Nu oamebi in functie de competentele si intentiile lor. Deci, "legitimitatea" este nula.

    "Parlamentul este expresia vointei romanilor si reprezinta institutia fundamentala"

    Expresia vointei romanilor din Piata Victoriei...


    Hotilooooooooooor!
    • -6 (12 voturi)    
      Bine că ești tu legitim (Duminică, 4 februarie 2018, 20:51)

      unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui alibaba: 10 AUGUST 2018 MPSD

      Când am verificat eu ultima dată, nu a fost toată România în Piața Victoriei. Cum ar fi să iasă 100.000 de unguri în Harghita, și să vorbească în numele României (cum faci tu acum)? Ar fi cam penibil. La fel cum ești tu acum.
      Ciocul mic, și spor la vot.
  • +25 (29 voturi)    
    Bun exemplu' cu statele unite! (Duminică, 4 februarie 2018, 17:53)

    _eu_ [utilizator]

    As vrea sa il intreb pe asta de ne vorbeste de procurori chemati sa dea explicatii in congres, cati congresmeni condamnati sunt in congress? Cati sunt cercetati pentru coruptie?

    Daca un parlamentar (si's multi la noi) e cercetat de un procuror, e normal ca acel procuror sa fie controlat de parlament?
  • +23 (29 voturi)    
    sa mori tu?! (Duminică, 4 februarie 2018, 17:57)

    liviu_ [utilizator]

    daca existau chestiile alea si erau credibile erau data 25 de ore pe zi la latrina 3...

    sa fim seriosi MINCIUNI!!!

    si doar minciuni pt electorate psd si pentru slugile psd... ca ceilalti nu-l cred
  • +18 (22 voturi)    
    Tov Tariceanu (Duminică, 4 februarie 2018, 18:06)

    B.Michelle [utilizator]

    ...iar nu v-ati luat pastilele !!!
    Mare pishicher...iti scrie draqu !!!
  • +20 (26 voturi)    
    Cine a creat statul paralel? (Duminică, 4 februarie 2018, 18:06)

    asavreau [utilizator]

    Dacă primește sesizări de ce nu le rezolvă?Tăriceanu ca președinte a unei camere a Parlamentului se comportă ca un dobitoc.Nu există nici-un sistem paralel,totul se desfășoară legal și Tăriceanu a contribuit la facerea legilor.Dacă spune că nu sunt bune înseamnă că a luat banii de pomană.Dacă ar avea bun simț ar demisiona și ar lăsa pe alții care să facă legile corect cu respectarea drepturilor omului,nu a infractorilor.Tăriceanu face parte dintr-o gașcă care vor să modifice legile încât infractorii să obțină un statut special,să fie protejați,adică să facă parte dintr-un stat paralel,de neatins.
  • +18 (24 voturi)    
    ba paralelule!!! (Duminică, 4 februarie 2018, 18:06)

    cristi_an [utilizator]

    uite aici:

    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22266669-criza-imunoglobulinei-prelungeste-2018-pacientii-nu-primit-medicamentele-promise-luna-ianuarie-ultima-jumatate-intrat-tara-singura-transa-imunoglobulina-decembrie-suficienta-pentru-maximum-luna.htm

    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22266628-managerul-spitalului-boli-infectioase-din-timisoara-dupa-facebook-fost-postate-imagini-dezolante-unitatea-care-conduce-renoveaza-spitalul-fotografiile-postate-sunt-facute-din-cel-mai-urat-unghi.htm

    SAMD!! ASTEA SUNT PROBLEMELE CARE FRAMANTA TARA!!!!
    sa va faceti tzarana toti!!
  • +12 (18 voturi)    
    !! (Duminică, 4 februarie 2018, 18:07)

    nlln [utilizator]

    "Zilnic primesc sesizari din partea unor cetateni care condamna incalcari flagrante ale drepturilor si libertatilor"

    Daca este asa atunci aveti obligatia sa actionati.
    Faceti public totul.Ce este de ascuns?

    Sau...acesti cetateni sunt aceeasi cu cei care il informeaza nu stiu ce pe Dragnea, unul din acesti cetateni i-a "soptit" lui Paul Stanescu( ?) ca Dragnea va urma nu stiu ce cale....si tot asa.

    Sau....acesti cetateni fac parte din grupul " vizitatorilor" pe la DNA?


    Doar minciuni.
    Diversiune.
    Cum altfel sa speri ca poti acoperi dezastrul guvernarii ?
    Dezastrul desfasurarii masive de incompetenta.
    • +7 (7 voturi)    
      Primeste sesizari de la indivizi (Duminică, 4 februarie 2018, 21:23)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      gen sebastian ghita , puiu popovici , alina bica , elena udrea , paul stanescu etc.
  • +16 (18 voturi)    
    la rece (Duminică, 4 februarie 2018, 18:13)

    Dedalus [utilizator]

    Separatia puterilor in statul democratic se refera nu doar la separarea lor ca atare ci si la rolul acestora (garantat de Constitutie) de a se controla reciproc

    Altfel spus, nicio putere nu este in drept sa impiedice o alta de a actiona in indeplinirea acestui rol.

    Asa ca de fapt controlul Parlamentului de catre justitie este legitim. Dupa cum si controlul Justitie de catre PArlament este la fel de legitim si de dorit.

    Dar acest control nu trebuie exercitat in asa fel incat sa slabeasca puterea controlata pana la punctul in care aceastea devine subordonata celei care exercita controlul.

    Aceste lucruri nu sunt la indemana populatiei, pentru ca necesita o analiza mult prea aprofundata, Un petent care reclama "un abuz" din partea justitiei se refera la cazul sau, personal. Ori, orice justitiabil caruia justitia nu i-a dat dreptate se va considera "nedreptatit" si "abuzat",

    Cazul personal nu poate fi insa extins la scara statului. Justitia abuzeaza cetateanul? Raspunsul la aceasta intrebare nu il poate da un parlamentar, pentru ca presupune cunostinte mult prea puternice de drept constitutional.

    Desigur, domnul Tariceanu are un discurs politic si e treaba domniei sale cum prezinta situatia din tara. Dar in nici un caz un asemenea discurs nu trebuie extrapolat pana acolo unde el pune sub semnul indoielii ordinea de drept prezenta.

    ===

    Pentru a inlatura orice indoiala, o analiza a functionarii justitiei poate fi realizata numai de catre uniunea fortelor politice, ea nu poate veni din partea unui partid anume.
  • +12 (18 voturi)    
    tariceanu (Duminică, 4 februarie 2018, 18:19)

    fonciierea [utilizator]

    ia mai du-te dracului de mincinos,iti tataie fundu ca te condamna in curand ptr marturie mincinoasa,pana la urma ptr ce putea sa fieacuzat dl Tariceanu?!
  • +12 (16 voturi)    
    WoW (Duminică, 4 februarie 2018, 18:25)

    MoemBius [utilizator]

    "si o fuga constanta de responsabilitate care denota mentalitatea celor care se considera mai presus de lege"

    TU vorbesti bai Ciob de oala sparta
    ala care sare randu sa ti iei permisu de conducere si fraierii de rand stau la coada?
    asa numai un ex din multe

    halal
    MUCLES Razgandene ca se da cu praf de scarpinat .....soon
  • +9 (15 voturi)    
    tupeu gretzos (Duminică, 4 februarie 2018, 18:48)

    sov [utilizator]

    Ai un tupeu si un obraz gros greu de egalat. De ce nu vb
    de principiul egalităţii în drepturi şi îndatoriri ale tuturor cetăţenilor? Mai intri pe altă uşă ca să nu stai la coadă şi să-ţi rezolvi problemele? Ştiu, timpul tău este preţios, ca şi tine...
  • +9 (15 voturi)    
    Niste criminali (Duminică, 4 februarie 2018, 18:59)

    neagoe [utilizator]

    PSD+ALDE+UDMR incalca dreptul la VIATA a multor romani.
    Doar un exemplu cotidian: Criza imunoglobulinei pune in pericol viata a sute de oameni care nu au bani sa-si procure singuri medicamentele. (v. stirea de azi pe Hotnews)
    Alt exemplu cotidian: criza produselor oncologice - mii de oameni mor din cauza ca Tarciceanu & Co protejeaza coruptia. (v. stirea de azi pe Hotnews cu ministrul care promite verzi si uscate)
    Alt exemplu: spitalele in care mor zilnic din cauza conditiilor mizere alte mii de oameni in fiecare an. (v. stirea de azi pe Hotnews despre spitalul din Timisoara)

    Coruptia ucide. Deci coruptia trebuie tratata ca OMOR CALIFICAT CU PREMEDITARE. Iar omorul nu se prescrie niciodata.
  • +9 (13 voturi)    
    De fapt te cauta puscaria (Duminică, 4 februarie 2018, 19:05)

    petre20 [utilizator]

    si nu stii cum sa mai faci sa scapi de ea.
  • +8 (14 voturi)    
    Interesting, Facoceru Sterling 5 Femei (Duminică, 4 februarie 2018, 19:15)

    Dalinar [utilizator]

    Care a fost in tot si in toate de la revolutie incoace si a facut avere, mare, se caina acum tocmai de institutia pe care a coordonat-o atent atatea decade. Statul Paralel de fapt e Mafia Transpartinica ce a preluat puterea in 89.
    Sorry Motociflene, dar pacsleste-ti prostii tai, nu pe noi, ca nu-ti merge.
    • +3 (3 voturi)    
      Am o întrebare pentru Tăriceanu. (Duminică, 4 februarie 2018, 21:00)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      Ce sa ales de Fondul Național de Dezvoltare,circa 4 milioane de euro,bani proveniți din privatizări(BCR,etc.)?Este bine de știut pentru-că PSD-ALDE vor să repete figura la nivel mai mare,dublu,triplu,lăsând România în sapă de lemn.
  • +5 (5 voturi)    
    Sesizari nu primesti (Duminică, 4 februarie 2018, 19:26)

    ady77 [utilizator]

    Si cand sari peste rand?
    Si statul perpendicular pe unde o fi?
    Am ajuns intrun punct in care se constata, ca infractorii au mai multe drepturi decit oricare dintre noi.
  • +4 (4 voturi)    
    Primesti o p (Duminică, 4 februarie 2018, 19:46)

    mitg [utilizator]

    Cred ca s-a dilit cu totul.
  • -5 (5 voturi)    
    Tariceanu, ultimul politician roman (Duminică, 4 februarie 2018, 20:15)

    Attila the Hun [utilizator]

    .
  • +2 (4 voturi)    
    Da (Duminică, 4 februarie 2018, 20:53)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    Microsoft a primit o plangere ca a primit prea multi bani pe licentele din Ro. Nu cumva ai matale ceva cu minus din perioada aceea?
    Ce `stat` mai e si asta? `Statul` la origine e un cuvant francez, inseamna altceva decat intelege mamelucul asta de la Adesgo. `Stat` inseamna starea natiunii, si dupa cum se vede e o stare putreda. Gandesc(deci exist) ca dizolvarea sau razboi impotriva USA e cea mai buna solutie pentru oamenii ce locuiesc in acest teritoriu.
  • +3 (5 voturi)    
    Tovarase fost Presedinte de Consiliu (Duminică, 4 februarie 2018, 21:09)

    scaraotchi [utilizator]

    Judetean Liviu Nicolae Dragne, prin prezenta va somez sa incetati sa mai utilizati metoda de intimidare de sorginte stalinista, aceea de a aduce la manifestatiile pasnice membri ai galeriilor de fotbal. Metoda e fumata pana la carton si nici macar copiii de gradinita nu mai pot fi "driblati" cu ea.

    In situatia in care aceasta somatie nu e luata in seama, imi rezerv dreptul de a raspunde prin actiuni similare, adica voi suna adunarea catre numeroasa galerie New Jersey Devils si atunci sa vezi tropaiala...

    Daca te simti asa "legat" de galerie, putem aranja infiintarea unui club de fotbal direct in divizia locala pe care sa-l botezam sa zicem Galacticii din Jilava iar acolo poti linistit sa-ti chemi ce galarie vrea "muschii tai" ...!

    Te avertizez, nu te juca cu rabdarea noastra, e foarte posibil sa se intoarca totul impotriva ta ca un bumerang si atunci iar te voi vadea vaitandu-te de: lipsa de comunicare, de statul perpendicular, de cate si mai cate....!
  • +3 (5 voturi)    
    comentarii fara logica (Duminică, 4 februarie 2018, 21:19)

    Dizidentul [utilizator]

    Domnule Tariceanu comentariile de la cetatenii
    ingrijorati de statul paralel se mentine in limite ar trebui
    sa va ingrijoreze majoritatea mult mai mare a celor
    care vor dreptate. Statul paralel a devenit o adevarata
    obsesie pentru dumnevoastra.
  • +2 (4 voturi)    
    Am intarziat (Duminică, 4 februarie 2018, 21:25)

    ruskimushki [utilizator]

    Uite ca eu inca n-am trimis sesizari... Nu stiu cum nu prea imi vine sa scriu maimutoilor.
  • +1 (1 vot)    
    butuci (Duminică, 4 februarie 2018, 22:21)

    Lake123 [utilizator]

    Nenică, da printre cei care-ți scriu, nu-ți zice nimeni ca-ți pus țara pe butuci?
  • +2 (2 voturi)    
    Hotnews.ro (Duminică, 4 februarie 2018, 23:24)

    Caragiale2.0 [utilizator]

    Si pe acest site se primesc zilnic sute sau mii de sesizari despre sanatatea mintala a d-lui tariceanu, despre abuzurile psd, ect, etc, Cel putin acestea sint documentate, sint acolo sa le vada toata lumea, inclusiv numele de uitilizator. Tu ce dovezi aduci!
  • 0 (0 voturi)    
    Victimizarea continua (Luni, 5 februarie 2018, 10:30)

    benicio [utilizator]

    Dupa valul de pomeni electorale, acum am intrat in faza de victimizare. Leprele astea se vaicaresc intr-un pe la televiciunile alea jenante. Dupa care urmeaza un nou asalt impotriva justitiei, in parlament si guvern, coroborat.

    Deci, da-i inainte cu statul paralel, pe modelul sovietic de creionare a unui dusman comun si manipulare a maselor impotriva acestui dusman, pe toate fronturile, mascand adevaratele intentii. Sunt fumate tehnicile astea, numai ca sunt in continuare destui oameni creduli care inca pun botul la ele.
  • +1 (1 vot)    
    mda (Luni, 5 februarie 2018, 11:42)

    SoulSearcher [utilizator]

    stim cu totii care sunt acesti cetateni care iti trimit tie sesizari...

    ii gasesti pe lista "most wanted fugitives" si impreuna cu toti hotii care au dosare penale


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version