Liviu Dragnea, intrebat daca in guvernul Dancila vor putea fi numiti ministri cercetati penal: Da

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 22 ianuarie 2018, 18:59 Actualitate | Politic


Liviu Dragnea
Foto: Agerpres
Seful PSD, Liviu Dragnea, a declarat ca membri partidului care sunt cercetati penal vor putea sa faca parte din cabinetul Viorica Dancila, raspunzand la intrebarea unui ziarist.

Chestionat despre criteriile de integritate, Dragnea a precizat: "Am hotarat sa ne facem noi guvernul si nu alte institutii".

Intrebat de ziaristi cum comenteaza cazul lui Paul Stanescu, dupa aparitia informatiei potrivit careia Inalta Curte de Casatie si Justitie va judeca, joi, o cerere de confirmare a redeschiderii urmaririi penale in cazul acestuia, Dragnea a subliniat: "Am hotarat sa tinem cont de voturile romanilor din decembrie si sa ne facem noi guvernul".



















6379 vizualizari

  • +44 (46 voturi)    
    Criterii obiective si transparente (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:09)

    revolution2017 [utilizator]

    Pai asta e unul dintre criterii in PSD :daca nu esti inculpat sau infractor nu ai ce sa cauti in conducere. Doar asa esti santajabil si obedient.
    "Am hotarat sa tinem cont de voturile romanilor din decembrie si sa ne facem noi guvernul" spuse un condamnat definitiv pentru fraudarea voturilor romanilor ("decat" 1.5 milioane voturi fraudate).
    • -15 (19 voturi)    
      daca frauda 1,5 mil de voturi nu lua cu suspendare (Luni, 22 ianuarie 2018, 21:05)

      Movesi [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

      dar daca asa ti-a zis macovei.....
    • +5 (9 voturi)    
      Unchiul infractorului condamnat Dragnea (Marţi, 23 ianuarie 2018, 9:50)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

      este generalul de militie Marin Dragnea. De aici protectia si ascensiunea repetentului. Este si el o papusa in cadrul sistemului mafiot care conduce Romania.
    • -2 (8 voturi)    
      Populatia, alegatorii chiar conteaza ! (Marţi, 23 ianuarie 2018, 12:00)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

      "Pai asta e unul dintre criterii in PSD :daca nu esti inculpat sau infractor nu ai ce sa cauti in conducere." (revolution2017, asistat de Binom-$oro$)

      ==============================

      Sa trecem peste faptul ca afirmatia de mai sus reprezinta o imbecilitate in sine, dar e tipul de popaganda a Binomului $oro$ croita pentru sustinatorii mononeuronali.
      Sa consideram pentru o clipa ca exact asa ar sta lucrurile. Care ar fi problema din moment ca exista institutia interzicerii unor drepturi, inclusiv interzicerea drepturilor de a ocupa anumite functii publice, interdictie pe care o poate institui orice judecator, in orice caz judecat, ca pedeapsa complementara fata de cea principala?

      Aaaaa, faptul ca nu mai stabileste "sistemul" cine conduce si cine nu? Faptul ca alegerile si vointa cetatenilor incep intr-adevar sa conteze, nu "avizele SRI" sau "inceperea urmaririi penale"? Ei bine, da, aici s-ar putea sa fie o mare problema pentru unii, Binomul $oro$, care stabileau ca "nu conteaza populatia, ca stiu ei ce si cum", eventual cu ajutorul diferitelor "societati deschise".
      • 0 (0 voturi)    
        mizeria conteaza (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 23:53)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Problema e asa ca daca esti cercetat penal ar trebui sa te retragi pana se limpezesc apele. Daca e abuz atunci denunta-l, aducand dovezi.

        Iata spre lecturare ultimul bilant al DNA:
        http://www.mediafax.ro/politic/bilant-dna-2016-kovesi-mult-sfert-inculpatii-trimisi-judecata-au-comis-infractiuni-abuz-serviciu-iohannis-subiect-extrem-important-ramane-cel-recuperarii-prejudiciilor-live-text-16170617

        Astept cu nerabdare bilantul pe 2017.. Poate ca faptele de coruptie au scazut.

        In acelasi timp algerile parlamentare nu sunt corecte. Eu nu ma simt deloc reprezentat de parlament unde se voteaza ca turma, dupa cum vrea seful de trib :))) si unde unele grupari sau indivizi primesc locuri fara sa aiba numarul necesar de voturi.

        unde e votul Romanilor cu unicameralul 300 ?
  • +36 (38 voturi)    
    Pai (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:09)

    tudor74 [utilizator]

    In PSD sa fi cercetat penal (macar atat) e conditie minima pt a face parte din acest partid.

    Abia cand ai o condamnare penala definitiva poti sa zici ca esti cineva in partidul ala !
    • +11 (13 voturi)    
      daca nu e PENAL nu e ministru PSD (Luni, 22 ianuarie 2018, 20:37)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      cum sa fie ministru PSD daca el n-a furat nimic toata viata?
      • +2 (2 voturi)    
        e si normal (Marţi, 23 ianuarie 2018, 16:43)

        ACP [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        nu are experienta pentru postul ala si nu poate "lucra" eficient.
    • +3 (5 voturi)    
      Da, binenteles, ca sa fii ministru trebuie sa fii (Marţi, 23 ianuarie 2018, 9:46)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      neaparat hot. Prins, deja cu condamnare, este o recomandare in plus, dar si asa , neprins este ok daca noi stim cu tu esti hot. Nu vedeti , Dragnea nu poate lucra decat cu hoti. Mai intai intre ministrii are cativa hoti pe care puscariile o sa-i gazduiasca in curand. Iar bugetul Romaniei il face Darius Valcov, un megahot, care zidea Picasso in pereti.
  • +31 (33 voturi)    
    Don Liviu Nashu Jandarului de Sambata (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:10)

    un domn [utilizator]

    Cand merge la psihiatru? Cand ajunge la Brutarie! Adica In 2018!
  • +33 (35 voturi)    
    normal (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:10)

    alex34 [utilizator]

    "Am hotarat sa tinem cont de voturile prostilor romani din decembrie si sa ne facem de cap cu guvernul, ca si pana acum"
  • +14 (16 voturi)    
    ale dracu i-uri (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:13)

    adrian_c [utilizator]

    "membri ai partidului" ori "membrii partidului", hotarati-va.
    E inacceptabil ca pana si jurnalistii hn sa se incurce la numarul de "i".
  • +31 (33 voturi)    
    Din pacate (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:14)

    sentenced [utilizator]

    Incep sa simt ca tara asta este pierduta iremediabil.
    • +22 (24 voturi)    
      Poate, dar exista o sansa sa o salvam (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:32)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      fiindca nu suntem toti slugi, unii voteaza si ies si la proteste.

      Mai exista si diaspora, aliatii, institutiile europene, nu suntem singuri, nu suntem nici Polonia, nici Ungaria, unde schimbarile sunt de durata.

      In plus, la noi se schimba lucrurile repede.

      Sa vedem ce iese la alegeri in 2019 si 2020.

      Avem cativa ani sa le explicam prostilor care nu voteaza care-i importanta votului lor, deja simt ca lumea s-a mai trezit. Sigur nu toti, dar nu se compara cu adormirea din 2016.
      • +10 (12 voturi)    
        Din pacate (Luni, 22 ianuarie 2018, 20:29)

        chiareleste [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

        Din pacate vor aduce iar experti israelieni care sa le faca celebra campanie cu "toti sunt la fel, nu merita sa ma duc la vot ca nu am cu cine sa votez".
        Asta e cea mai mare problema, ca tot romanul mediu a pus botul la vrajeala asta si a stat acasa.
        Ei castiga de 25 de ani alegerile pe "toti sunt la fel".
  • +30 (32 voturi)    
    In The Republic of Thieves (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:16)

    Wanheda [utilizator]

    Hotii sunt Ministri si Repetentu Dracna, Imparat!!!
    • +5 (7 voturi)    
      Red Villains (Luni, 22 ianuarie 2018, 20:20)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      https://www.dreamstime.com/editorial-photo-bucharest-romania-january-thousand-people-marched-romanian-capital-wednesday-night-to-protest-gove-government-s-image85377216
  • +26 (28 voturi)    
    Daca nu esti infractor n-ai ce cauta in PSD (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:17)

    Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator]

    Asta e clar.
  • +21 (25 voturi)    
    Pa si pusi! (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:20)

    un_bun_cetatean [utilizator]

    Eram de acord cu cei care ziceau ca mai bine stam si luptam pt tara asta si pt dreptate, justitie etc. Dar acum nu stiu ce sa mai zic, pt ca vad ca nu ajungem niciunde cu astia. Si nu stiu dom'le dar cumva parca au ajuns imuni si la proteste de strada. Ce naiba mai poti sa le faci, mai ales ca sunt atatia care ii sustin? Nu-i mai bine pt noi tinerii sa fugim de aici cat vedem cu ochii? Vorba aia, cat inca se mai poate...
    • +4 (6 voturi)    
      Intrati in PNL. (Luni, 22 ianuarie 2018, 21:50)

      Grandgousier [utilizator] i-a raspuns lui un_bun_cetatean

      Daca 100.000 de buni cetateni ar face asta...Dupa alegeri interne,din PNL ar iesi cativa pe usa din dos,cu dintii in batista...Si brusc,atmosfera devine respirabila.Eu cred ca si 50.000 de "domni",BobMulleri"si"Wanhede" ar rezolva problema...Hai,incalecarea!
      • +7 (7 voturi)    
        Rezolva cu Shica + Gospodina Tecuceanca (Luni, 22 ianuarie 2018, 23:49)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Grandgousier

        Sa se teleporteze la o Manastire, apoi, predoi,zamfiri si alticlovni ii pensionam usor
  • +20 (22 voturi)    
    e clar (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:22)

    vax-albina [utilizator]

    Se întorc Vâlcov, Shaideh, Plumb și alți penali. Dragnea turează la maxim.
    PS cred că forțează respingerea guvernului Dăncilă. E singura explicație logică, altfel e o mare bătaie de joc.
    • +17 (19 voturi)    
      Ar fi primul guvern PSD lichidat din fasha (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:36)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui vax-albina

      Cred ca Dragnea ar putea recicla si 30 de guverne ca tot la puscarie ajunge.
    • +5 (7 voturi)    
      glumă? (Luni, 22 ianuarie 2018, 23:25)

      vax-albina [utilizator] i-a raspuns lui vax-albina

      – Cine e mai tare? Batman, Spider-Man sau Superman?
      – Teleorman!
  • +19 (21 voturi)    
    Intrebare ? (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:27)

    Livius777 [utilizator]

    Liviu Dragnea e ...penal ?
    Raspuns: E Tatal penalilor!!!
  • +17 (19 voturi)    
    se impune o greva fiscala (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:29)

    rov [utilizator]

    sa fim si noi restul cercetati penal, a.i. sa pornim de la premize egale cu domnii ministri....
  • +25 (29 voturi)    
    oameni buni (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:32)

    rov [utilizator]

    revolutia din 89 s-a facut cu 1000000 oameni.
    Hai sa demolam aceasta canalie numita pesede!
  • +16 (18 voturi)    
    tipul se comporta ca si cum seara de sambata (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:33)

    lp [utilizator]

    n-ar fi existat. Dar sigur ca stie, sigur ca s-a bucurat sambata ca ninge si e o vreme mizerabila. Nu trebuie sa cadem in plasa asta, guzganul asta si cel din fruntea senatului stiu sigur ca ii vedem si ca nu-i lasam. Au mai facut un pas inainte - vor penali in guvern. Asta avanpremiera pentru prim-ministru penal ... Nu numai ca nu inghitim gogosile voastre, razboiul o sa-l castigam noi.
  • +18 (20 voturi)    
    Cat tupeu,cata nesimtire,cat dispret (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:33)

    Rescator [utilizator]

    fata de romani are acest semianalfabet,profund corupt si
    condamnat penal,avand alte trei dosare in lucru(care
    se misca cu viteza de un centimetru pe an)?!
    Mai are extrem de putin pana la distrugerea totala a tarii.
  • +15 (17 voturi)    
    TELE+ ORMAN (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:35)

    aniod [utilizator]

    = PADURE NEBUNA PE TURCESTE.
    de mai multe cuvinte nu este nevoie.
  • +17 (19 voturi)    
    cretin (Luni, 22 ianuarie 2018, 20:13)

    torna_fratre [utilizator]

    ba dragnea eu zic sa pui direct condamnati penali ce panea mea...atat o dati pe langa ciresh.
  • +20 (22 voturi)    
    Ce au votat romanii? (Luni, 22 ianuarie 2018, 20:15)

    Metec [utilizator]

    Unde s-a mai pomenit ca un partid castigator detasat al alegerilor sa iste atatea demonstratii de sute de mii de oameni, care sa protesteze impotriva politicii sale, in primul an de guvernare?
    Unde s-a mai vazut ca un partid care se proclama "cel mai puternic din Romania", sa nu fie in stare sa dea un guvern pentru 4 ani?
    Toate astea vorbesc despre o mare frauda electorala. Oamenii au fost pacaliti, major, cu promisiuni pe care nici extraterestrii, daramite mediocritatile din PSD, nu le-ar putea transforma in realitate!
    PSD este o fantosa, o iluzie pentru saracii acestei tari. In spatele ei, se ascund niste rechini lacomi si fara scrupule, care jupoaie Romania imediat ce se vad in functii.
    Romania, trezeste-te! Esti jefuita chiar in acest moment.
  • +15 (15 voturi)    
    Doar penalii se " asorteaza" cu partidul.. (Luni, 22 ianuarie 2018, 20:17)

    nlln [utilizator]

    Asta este , va intelegem, gusturile nu se discuta.
    Unde sa gasiti altii?
  • +20 (20 voturi)    
    When the going gets tough (Luni, 22 ianuarie 2018, 20:17)

    anton_carpati [utilizator]

    Dacă ne dăm bătuţi în faţa unor ghiolbani ca Dragnea şi fugim în străinătate merităm să fim prost văzuţi de restul lumii.

    Nici măcar n-am ajuns (şi nici nu mi-aş dori să ajungem) în punctul în care membrii ONG-urilor şi jurnaliştii să dispară, sau în care forţele de ordine să intervină cu echipament militar asupra mulţimilor. Faptul că un tăntălău de jandarm a dat cu pumnul ţine prima pagină a ziarelor.

    Da, puteţi pleca pentru că nu vă place că nu sunteţi respectaţi şi că faceţi mai puţini bani din cauza unor canalii. Însă e garantat că fără oameni buni în ţară lucrurile n-au decât să se înrăutăţească.

    Pe de altă parte, dacă cei plecaţi în străinătate s-ar întoarce acum, iq-ul naţional ar creşte la valori normale şi cel mai probabil în 4 ani am avea politicieni întregi la cap.
    • +7 (7 voturi)    
      . (Luni, 22 ianuarie 2018, 20:45)

      A.A. [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

      Complet de acord! Motiv pentru care si eu ma voi intoarce anul acesta si imi voi aduce cu mine si afacerea (mica dar suficienta pentru a ma pune pe picioare la inceput). Nu suntem invinsi pana nu stam la orizontala intre patru scanduri si asta nu pricepe multa lume care se da batuta dupa prima lupta.
  • +19 (19 voturi)    
    Tupeul disperatului care stie ca va pierde tot !!! (Luni, 22 ianuarie 2018, 20:25)

    Plagarus [utilizator]

    La a doua condamnare va pierde partidul,acum este un paria in Europa si peste ocean.
  • +11 (11 voturi)    
    Domnule Dragnea (Luni, 22 ianuarie 2018, 20:39)

    Ali Mentara [utilizator]

    Ziarist: Este posibil ca in noul guvern sa fie ministri care acum sunt incarcerati?

    Dragnea: Cu siguranta!
  • -4 (12 voturi)    
    Bravo Iohannis! (Luni, 22 ianuarie 2018, 20:56)

    ouyang [utilizator]

    Le-ai dat încă o șansă. Voila, îți dau cu șansa peste ochi.
  • +10 (10 voturi)    
    Traiasca infractiunea, un nou termen legal (Luni, 22 ianuarie 2018, 22:01)

    GabrielT [utilizator]

    Ce se petrece in Romania e fabulos, Infractorii conduc tara pe fata, nu se autosesizeaza nici o institutie, in urma acestei afirmatii?
  • +2 (8 voturi)    
    Imi "place" de Dragnea... (Marţi, 23 ianuarie 2018, 1:23)

    Lucky1 [utilizator]

    ...cel putin are taria opiniunilor sale si suficient sange sa spuna adevarului pe nume: da suntem penali si da, vom putea fi demnitari de stat.
    Daca la Dragnea este justificat caci este la capatul carierei de mare sef si la inceputul "carierei de piatra" sa vedem ce reactie va avea dl. Presedinte. Se va rusina si va accepta sau i se ridica tensiunea in instalatie si se trezeste ca spune NU.
  • +2 (2 voturi)    
    Voturile si guvernul (Marţi, 23 ianuarie 2018, 8:44)

    benicio [utilizator]

    "Am hotarat sa tinem cont de voturile romanilor din decembrie si sa ne facem noi guvernul"

    Pai voi il faceti, voi il desfaceti, de a ramas tara neguvernata de peste 1 an de zile. Papagalilor. Si normal ca au voie penalii in guvern, altfel ar trebui sa faceti guvern de tehnocrati, ca voi toti sunteti penali.
  • +3 (3 voturi)    
    Pana si SRL-uri au si respecta criterii/coduri de (Marţi, 23 ianuarie 2018, 9:00)

    deval [utilizator]

    conduita, etice ! Codul etic se respecta doar in campanie de catre psd ! PSDalge considera ca Romania nu merita asa ceva. Dinpotriva ! Mai mult, sociopatul Escobar continua contrazicandu-se spunand ca :
    -a avut mana proasta (ca atunci cand cineva joaca barbut) la facerea guvernului -dar si ca :
    -al treilea guvern psdalge, iesit din mana lui e "facut"de fapt, de alte ...institutii !
    Cum or fi stabilit ca Grindeanu si Tudose pe langa incapabili si prosti sunt securisti nu se stie, dar daca au stabilit asta de ce ii recompenseaza acum cu alte functii si nu ii dau afara din partid daca tot zic ca se lupta cu statul paralel ?!
  • +3 (3 voturi)    
    Guvern sau Sindicatul detinutilor de la Jilava? (Marţi, 23 ianuarie 2018, 9:11)

    RamoM [utilizator]

    Dragi guvernanti,

    Eu inteleg faptul ca va framanta ideea de a sta la Jilava pentru prostiile facute, insa va rog sa nu confundati Guvernul Romaniei cu sindicatul detinutilor de la Jilava. Acestea sunt si trebuie sa fie doua entitati complet diferite. Criteriile de integritate ar trebui sa fie diferite (ex. minim o condamnare la Jilava/ Poarta Alba, calificare relevanta si experienta in domeniu, lipsa cazierului fiscal si judiciar pentru Guvernul Romaniei) .
    Simplu fapt ca sunteti mai multi cu condamnari penale nu va da dreptul sa fiti vocali oriunde.
    Castigul nostru al tuturor din afara acestei "elite" este simplul fapt ca in sfarsit isi dau arama pe fata. Nu cred ca un om decent in aceasta tara poate fi fericit cu votul dat acestei gasti infractionale. Chiar daca au votat PSD, sunt sigura ca a fost pentru ultima data.

    Va multumesc,
    R
  • +4 (4 voturi)    
    ... (Marţi, 23 ianuarie 2018, 10:15)

    mihai_mi [utilizator]

    Intrebarea a fost pusa total gresit. Corect ar fi fost: "...vor putea fi numiti ministri NEcercetati penal?".
    • +1 (1 vot)    
      Nu, ca nu avem astfel de oameni in PSD (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:28)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

      :-)
  • +5 (5 voturi)    
    mi-e o sila (Marţi, 23 ianuarie 2018, 10:57)

    Jan2016 [utilizator]

    Cand il vad pe asta la TV, asa ma apuca o sila si o disperare....simt ca nu mai exista scapare.

    Asta il va corupe pana si pe Dumnezeu....

    Oare de ce nu scapam odata de el si de restul scursorilor
    • +3 (3 voturi)    
      Este de inteles sentimentul dvs. (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:54)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Jan2016

      Latinul a spus o vorba inteleapta: "Sa gresesti este omenesc. Sa perseverezi in gresala este diavolesc".
      Asta este diferenta intre oamenii normali, cu bun simt, constiinta si dragoste pentru adevar si cei de teapa lui Dragnea care nu au nici rusine, nici constiinta si urasc adevarul, dar au in schimb mult tupeu, ceea ce le confera o tenacitate malefica.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version