Robert Negoita: Ce ii costa pe cei care organizeaza protestele sa ceara autorizatie? 20 de milioane de oameni nu au fost de acord cu protestele

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 22 ianuarie 2018, 17:46 Actualitate | Politic


Robert Negoita
Foto: Agerpres
Primarul Sectorului 3, Robert Negoita, a declarat luni, inainte de Comitetul Executiv National (CExN) al PSD, ca oamenii care au protestat vor un stat de drept si legalitate, dar au organizat un miting fara autorizatie, scrie News.ro. El mai spune ca 20 de milioane de oameni nu sunt de acord cu protestele, deoarece nu au participat la ele.

"Cand vrei sa traiesti intr-o tara civilizata, in care statul de drept si legalitatea sa fie la putere, si legea sa fie la putere, iar tu faci chestii ilegale (...) Ce costa sa isi asume cei care organizeaza protestele sa se duca sa ceara (autorizatie - n.r.)?", a declarat Robert Negoita.

El spune ca 20 de milioane de oameni nu sunt de acord cu protestele, deoarece nu au participat la mars, iar protestele trebuie facute cu autorizatie.

"20 de milioane nu au fost de acord cu protestele, pentru ca nu au fost acolo. Protestele sunt legale in tara asta si e normal sa protestam. In primul rand, cred ca trebuie sa o facem legal, adica autorizat", a mai spus el.

De asemenea, edilul a afirmat ca trebuie promovata normalitatea prin "fiecare dintre noi".

"Trebuie sa promovam normalitatea cu totii. O tara normala nu inseamna doar prim-ministru, ministri, Guvern sau institutiile statului. O tara normala inseamna fiecare dintre noi, iar pentru asta, toti cei care ne dorim o tara normala trebuie sa promovam normalitatea incepand cu persoana normala", a declarat Negoita.

Intrebat cum promoveaza PSD normalitatea, tinand cont ca a schimbat doua guverne in mai putin de un an, Robert Negoita a spus ca "asta e alta discutie".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4091 vizualizari

  • +45 (47 voturi)    
    pe aceeasi "logica" (Luni, 22 ianuarie 2018, 17:53)

    gabone [utilizator]

    cei care nu participa la mitingurile PSD inseamna ca sunt anti-PSD..
    • -14 (20 voturi)    
      pai e logica de politician roman (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:22)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui gabone

      S-o fi inspirat de la base, care a spus ca cine nu a fost la vot (ne)suspendare, era cu el.

      Si uite asa se intorc si sunt folosite precedentele, aplaudate de unii ca focile la momentul respectiv.
    • +3 (3 voturi)    
      pai... (Luni, 22 ianuarie 2018, 20:32)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui gabone

      pe aceeasi logica vreo 16 milioane de romani nu vor PSD-ul la putere...
  • +29 (31 voturi)    
    Domnul Necoita (Luni, 22 ianuarie 2018, 17:54)

    mitg [utilizator]

    Stii cum s-a terminat data trecuta cand au iesit milioane in strada?

    S-a terminat cu moartea prin pluton a unor somaldoci carora li s-a urcat puterea la cap.
  • +35 (37 voturi)    
    Logic! (Luni, 22 ianuarie 2018, 17:55)

    gigicel [utilizator]

    Deci, dupa aceeasi logica, peste 10 milioane n-au fost de acord cu PSD pentru ca nu i-au votat.
  • +27 (29 voturi)    
    prinsesi glas? (Luni, 22 ianuarie 2018, 17:55)

    revo [utilizator]

    Acum, ca nu-ti mai zangane catusele si nu te mai ameninta puscaria pentru datoriile catre stat, prinsesi glas? Javra!
    Vrei sa vezi 20 de milioane in strada? Dar ai curaj sa vezi macar unul dintre manifestanti intre patru ochi? Jigodie, nu ti-ar mai muri multi inainte!!!
    Dobitocule, gura spurcata l-a pierdut pe Ponta, voi nu invatati nimic, nimic?!
  • +30 (32 voturi)    
    19.999.999 de fapt (Luni, 22 ianuarie 2018, 17:56)

    aladdin [utilizator]

    Eu unul nu am fost la protest, dar sunt total de acord cu ele.
    • +5 (7 voturi)    
      19.999.998 (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:15)

      oopsie_daisy [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

      nici eu nu am fost, ca nu mai sint in tara.
      Din 20 de milioanele alea, sa ii scada Negoita pe cei ce au plecat din tara. Si sa ii adauge pe cei care au protestat in fata ambasadelor
  • +17 (17 voturi)    
    hmm (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:00)

    DT34 [utilizator]

    Am observat ca nu numail el, si altii din PSD vor sa traga pe cineva la raspundere.
  • +18 (18 voturi)    
    Negoita (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:01)

    deville2010 [utilizator]

    promoveaza normalitatea furand ca in codru.Oare zidurile roz cu care a umplut sectorul 3 o fi avand autorizatie?
  • +15 (17 voturi)    
    de ce birocratie? (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:02)

    George50 [utilizator]

    daca legea spune ca nu e obligatoriu atata timp cat este un protest pasnic si se afla in raza unei institutii publice?

    Cine sunteti voi sa va dati cu presupusul cand si de ce se face un protest?

    Vedeti-va de administrat treburile publice!
  • +27 (29 voturi)    
    Pe aceeasi logica... (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:03)

    A R [utilizator]

    17 milioane de oameni nu sunt de acord cu PSD, ca nu au votat cu voi!
  • +19 (21 voturi)    
    Din putul gandirii pesediste (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:05)

    2016 [utilizator]

    Mare este gradina mafiei PSDragnea si plina de prosti! A vorbit retardatul asta cu cele 20 de milioane care nu au iesit la protest si a aflat instantaneu raspunsul!
    Asta-i mafiotul care a trimis ultrasii dinamovisti anul trecut la manifestatia din Piata Victoriei! De aceea nici nu se spune cine a fost, deoarece in spate ese acest mafiot care cumpara jucarii de milioane euro in sectorul 3, in loc sa repare scolile si spitalele (aici spaga este neinteresanta!). Va ia DNA-ul, unul cate unul. Acum este randul baronului de Olt, nu va ingramaditi toti, nitica rabdare!
  • +23 (23 voturi)    
    Constitutia Romaniei (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:05)

    RK [utilizator]

    "Art. 39 – Libertatea întrunirilor
    Mitingurile, demonstraţiile, procesiunile sau orice alte întruniri sunt libere şi se pot organiza şi desfăşura numai în mod paşnic, fără nici un fel de arme."
    Unde scrie ca necesita autorizatie?
  • +5 (11 voturi)    
    Mincinosul de Negoita (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:06)

    omu' strazii [utilizator]

    Mitingul de Sambata a fust autorizat.
    • +2 (4 voturi)    
      Ma rog, nu "autorizat" ca legea cere (Luni, 22 ianuarie 2018, 19:52)

      bdbd [utilizator] i-a raspuns lui omu' strazii

      doar notificare. Notificat catre toate institutiile implicate. Negoita manipuleaza ca intotdeauna. Mare javra!
  • +14 (18 voturi)    
    Numai 20 milioane? Eu zic ca vreo 7 miliarde... (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:08)

    LiviuX [utilizator]

    Asta e dus cu pluta. Nici cele mai mari proteste din istorie nu au avut mai mult de 1-2% din populatia vreunei tari. Daca e vorba de asa, de exemplu unul din cele mai mari proteste impotriva razboiului din Vietnam a avut circa 1 million de participanti. Asta, dupa parerea lui, ar fi nesemnificativ, insemnand sub 0,5% din populatia SUA si deci razboiul din Vietnam ar trebui sa continue si azi, nu-I asa? Sa mai zic dar de protestele anti-Trump cat de semnificative sunt daca calculam procentual?
    • +11 (11 voturi)    
      dupa mintea prostului (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:22)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      protestul de pe 22 decembrie nu avea autorizatie...deci ceausescu trebuia sa fie presedinte. mai punea el hotelul pe groapa de gunoi la glina?
  • +8 (10 voturi)    
    asa (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:08)

    dick357 [utilizator]

    Si aia 20 de milioane de rusi comunisti sa stea acasa la ei.
  • +5 (7 voturi)    
    Alt primar praf (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:10)

    StefanN1978 [utilizator]

    Asta e spalat pe creier . Vrea sa vada neaparat 18 milioane de romani in fata guvernului , dar cred ca nici atunci nu ar crede ! Abia astept alegerile viitoare. Iti promit ca nu voi mai sta acasa ... Toata familia si toate neamurile vor iesi la vot obligatoriu. Nu va mai dam ocazia sa va legitimati prostia si hotia !!
  • +8 (8 voturi)    
    PRAF (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:12)

    RCM [utilizator]

    1. Protestele se anunta! Nu se cere/emite nici o autorizatie. Vezi legea 60/1991 republicata si anexa ei.
    2. Daca mergem pe logica 20 de milioane nu au fost acolo, deci nu au fost de acord, atunci nici Parlamentul, nici primarii nu sunt legitimi pentru ca mult mai multe persoane au votat impotriva sau nu le-au dat votul, decat persoanele care i-au votat.
    3. Robert Negoita - primar cu dosare penale, studii fictive la 40 ani si doctorat plagiat - credibilitate zero. Specializare reala - furt din bani publici.
  • +5 (5 voturi)    
    . (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:14)

    Toate nickname-urile erau luate [utilizator]

    Cum 20 de milioane, nici bulgarii nu sunt de acord cu ele sau ce?
  • +2 (2 voturi)    
    heheh (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:14)

    gogu_milogu [utilizator]

    i-a intrebat el personal pe toti 20 milioane de oameni daca sunt sau nu de acord?..... sau e mai arogant decat codrinel si crede ca 20 de mil de oameni au votat psd....
    Ti se face scarba.....
  • +4 (4 voturi)    
    ia uite (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:14)

    csan [utilizator]

    Nu-ti este rusine mai caramidarule? Ai scos capul , te-a scapat partidul de parnaie? Care normalitate s-o promovam, acea in care voi sa furati, sa mintiti, sa nu va platiti taxele si impozitele pe care tot voi le puneti, dar pentru noi nu pt. voi? Intro zi tot o sa platiti toate mizeriile pe care le faceti poporului. Nu scapati cu toate mizeriile pe care le faceti in parlament , in guvern si in primarii. Neam de jigodii ce sunteti.
  • +6 (6 voturi)    
    ma consider jignit (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:15)

    dreptaciul [utilizator]

    Tov Negoita, ma simt jignit de logica dumitale rosie. Eu nu am fost la proteste dar sunt 100% de acord cu ele. Te rog sa nu mai vorbesti in numele meu ptr ca nu ma reprezinti. Ai prins glas acum ca ai scapat de TVA-ul datorat vanzarii pe persoana fizica a sute de apartamente? A lucrat bine grupul infractional organizat?
    Vad ca si tu si Firea vreti sa vedeti cine organizeaza protestele, mama-mana ce ati mai trimite jandarmi sa-i ridice. ADN de comunist.
  • +9 (9 voturi)    
    20 milioane? (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:19)

    Petru108 [utilizator]

    Stii macar zece persoane din afara psd care nu au fost de acord?
    Printre ei sunt si copiii precum baiatul tau de 4 ani Vlad Cezar? A reusit la varsta asta sa spuna ce (nu) vrea? Si cei peste 9 milioane din mediul rural? Si cei din politie, armata, servicii etc care nu au voie sa participe la proteste?

    Probabil ca esti frustrat ca nu ai mai putut aduce galeria Dinamo la proteste, precum acum un an. Curand forta strazii va va matura din functii.
  • +10 (10 voturi)    
    complet fals (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:19)

    zot [utilizator]

    dle negoita;
    conform logicii dumitale mai putin de 3 mil.
    au votat psd ul, iar 17 mil. nu au votat, deci sunt impotriva psd ului, deci pe cine reprezentati dvstra ?
    aceiasi logica utilizati si cand legiferati, si cand va dati
    salarii, pensii si cand nu stati la rand cand schimbati
    permisele auto si cand intrati la muzee, oricand este
    vorba de privilegiile politicienilor;
    priviti la dragii dvstra colegi reprezentativi, ghita si
    mazare, cum inteleg sa respecte legislatia si cum
    reusesc ilustrele dvstra guverne sa ii repatrieze;
    ce ziceti?
  • +10 (10 voturi)    
    Cei care au stat acasa si nu v-au votat? (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:20)

    nlln [utilizator]

    Nu sunteti reprezentativi- v-au votat acolo..18 %.
  • +10 (10 voturi)    
    hue, spuse cel care nici macar nu plateste taxe (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:25)

    g01an [utilizator]

    incidentele de la targul de craciun ne arata ca saptamanal se depun notificarile cerute de lege la autoritatile avizate. intrebarea este de ce nu sunt avizate in conditiile legii?

    doi la mana, tot persista nesimtita confuzie. dreptul la protest este unul fundamental, nu ti-l da cineva si nici nu ti-l avizeaza aia la putere care sunt de cele mai multe ori vizati de proteste. exercitare acestui drept doar se instiinteaza, atat cere legea, chiar si prost facuta ca-n Romania, iar avizul se poate respinge doar in conditiile limitate. treaba functioneaza fix invers decat se sugereaza.

    trei la mana, cel costa pe negoita sa-si plateasca taxele ca restul romanilor din tara asta? asa ca sa poata emite pretentii fata de altii...
  • +10 (10 voturi)    
    Logica de idiot (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:25)

    Fabian.M [utilizator]

    conform acestei gandiri, 82% din Romanii cu drept de vot sunt impotriva PSD-ului, pentru ca nu i-au votat... Halal reprezentabilitate pentru a distruge o tara...
  • +10 (10 voturi)    
    dragutz... (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:27)

    liviu_ [utilizator]

    romania are 19 mil de oameni, 20 mil sunt impotriva unui protest.... just lol

    supa logica asta... sa va dati toti demisia ca 54% nu v-au votat! din cei prezenti la vot si vreo 82% din totalul romania nu v-au votat

    eu am vost (spre rusinea mea) doar de vreo 4 sau 5 ori la proteste in ultimu an... dar am fost DE FIECARE DATA de acord cu protestele...

    declaratiile pesedeilor sfideaza orice logica... si este clar ca se adreseaza doar celor care cred ceva fara sa gandeasca sau nu gandesc in general!
  • +6 (6 voturi)    
    Ce logica de aurolac turmentat (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:31)

    Rescator [utilizator]

    El crede ca averea obtinuta din furat,spagi fara numar,
    inginerii financiare ,etc. ar trebui sa-i tina loc de creer.
    Este frate la "logica" si "bun" simt cu vivandierele
    nervoase:Abramburica,Volguta,Firuta,Carmencita,
    Plumbuita .Vine tare din urma Vasilica din Videle.
    Ce rapandule!?
  • +7 (7 voturi)    
    Negoita baiatule, tu nu mai vorbii in numele (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:34)

    Rahan5 [utilizator]

    a tuturor 20 milioane de cetateni romani. Mai bine vorbeste numai in numele tiganilor tai din Ferentari. Daca te accepta si aia cu totii.
  • +10 (10 voturi)    
    Mars la FISC, ca te cam obsedeaza cifrele..... (Luni, 22 ianuarie 2018, 18:54)

    Plagarus [utilizator]

    de cca. 20 milioane de lei datorii ( astea la o prima citire )
  • +3 (3 voturi)    
    ALT (Marţi, 23 ianuarie 2018, 0:51)

    rutger [utilizator]

    mare bou ! Stie el cum se dau autorizatiile: sa ne ducem la primari si sa deschidem usa cu picioru' ! PESEDE = CIUMA ROSIE !!!
  • +1 (1 vot)    
    Autorizatie de mers pe strada (Marţi, 23 ianuarie 2018, 3:20)

    voinicu [utilizator]

    La cit de tantalau e nu va putea intelege niciodata ca eu nu am nevoie de autorizatie sa ies pe strada , pentru ca strada aia e a mea, e facuta din banii munciti de mine si este un bun public - adica a mea.
    El in primarie este un impostor, prin numarul de voturi pe care le-a primit, iar sederea lui va fi de scurta durata din cauza nivelului precar de inteligenta pe care il arata.
    Strada e a mea, iar primaria nu e a lui negoita. Pentru ce sa cer lui autorizatie cind ies pe strada?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by