Basescu il critica pe Iohannis: Presedintele a dat constient Guvernul Romaniei pe mana condamnatului Dragnea. Avea marja constitutionala sa respinga nominalizarea facuta de Daddy

de N.O.     HotNews.ro
Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 15:01 Actualitate | Politic


Traian Basescu
Foto: Agerpres (editat)
Presedintele PMP Traian Basescu il critica, pe Facebook, pe presedintele Iohannis pentru ca a acceptat nominalizarea Vioricai Dancila pentru functia de premier facuta de de PSD, spunand ca a dat “constient Guvernul Romaniei pe mana condamnatului Dragnea”, desi avea marja constitutionala suficienta pentru a respinge nominalizarea.

Postarea presedintelui PMP:

Vom vedea, dar atunci va fi prea târziu !
De trei zile, un cor întreg de artişti ai dezinformării remarcă “înţelepciunea” lui Iohannis în evidentul noncombat de la numirea doamnei Viorica Vasilica Dăncilă .
Argumentul suprem este invocarea art. 103 din Constituţie, fals interpretat de artiştii dezinformării şi şantajul mincinos al suspendării.
În realitate, Preşedintele României avea marjă constituţională suficientă pentru a respinge nominalizarea făcută de Daddy.
Poate coriştii reuşesc să explice public, cât este de constituţional ca preşedintele să dea conştient Guvernul României pe mâna condamnatului Dragnea.
Eu cred că acesta este cel mai mare risc, pentru evitarea căruia Preşedintele României trebuia să uzeze la maxim de prerogativele sale constituţionale.
Vom vedea, dar atunci va fi prea târziu !
PS – Oare cine l-o fi păcălit pe Iohannis cu povestea că la ora 18.00 Daddy urma să anunţe suspendarea ?






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3755 vizualizari

  • +5 (49 voturi)    
    traian basescu. (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 15:09)

    bancheru83 [utilizator]

    respect domnule presedinte!
  • +14 (22 voturi)    
    Din lac in putz ! Erau lelitze la coada. (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 15:14)

    Plagarus [utilizator]

    Mai erau /sunt tute doritoare de iubirea politica a lui Dragnea Liviu Nicolae.
  • +6 (34 voturi)    
    CORECT !!! (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 15:15)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    CORECT !!!
  • -4 (30 voturi)    
    !!! (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 15:19)

    nlln [utilizator]

    Nu se putea sa lipseasca Basescu!

    Sa faca ce? Ce stie mai bine.
    Putina agitatie.

    Mda...
    Si Basescu a facut foooarte multe greseli..
    Unele blonde care acum tuna si fulgera impotriva..statului paralel.Plus altele.

    O fii facut Johannis o greseala, asta este.
    Suntem o " familie" destula de mica , aceasta a rezistentei impotriva PSD , si ca in orice familie iertam si mergem mai departe.

    Nu imi pierd increderea ca inclusiv Presedintele a inteles ceva din acest episod.
    • +3 (9 voturi)    
      !!! (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 16:57)

      Diletant [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      ..." Numai cine nu munceste nu greseste!"
      Iohannis este doar exceptia care confirma regula. Greseste fara sa munceasca!
  • +10 (26 voturi)    
    Are dreptate dl. Basescu. (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 15:23)

    Lucky1 [utilizator]

    Trebuia luptat pana la capat, intru-cat armele democratiei nu sunt suficiente pentru a lupta contra unor lupi care se apara cu dintii si ghiarele, gata sa sfasie pe oricine, sa-si salveze prada si pielea proprie.

    In ce priveste "Oare cine l-o fi păcălit pe Iohannis cu povestea că la ora 18.00 Daddy urma să anunţe suspendarea ?" este posibil ca analiza prezentata de Cristian Pantazzi prefigurand scenariul suspendarii si consecintele acesteia, analiza pe care o gasesc nefericita, sa fi stat la baza deciziei lui Johannis.
    • 0 (16 voturi)    
      nu cred ca este asta si chiar daca este asa ... (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 16:07)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Valeu mama de preseditne slab avem!

      Parerea mea este ca este prost sfatuit de consilerii lui, daca acestia il consiliaza cu adevarat, dar mai este si altceva: Presedintele chiar nu crede in forta oamenilor din strada.Pacat!

      Daca credea in oamenii din strada atunci perfect juca cartea pana la capat - parerea mea este ca nu a avut sange in instalatie si asta este!

      O sa invete el si noi alaturi de el ceea ce inseamna adevarata democratie!

      Era mai bine sa fie JK suspendat, oamenii sa iasa in strada, sa fie referendum si toate schimbarile care puteau sa apara sa fie ulterior parate.

      Magistratii nu mai sunt supusii partidului care este in toate - au demonstrat ca sunt pe picioarele lor.

      Acum nu putem decat sa luam act de decizia Presedintelui si de opinia exprimata de Basescu.

      Bulgarul se misca si arata ca chiar daca nu a fost suspendat Presedintele mafiotii tot isi fac cartile, mare pacat!!!! - asa ca parerea mea este ca a gresit fatal JK.

      Este o lectie care trebuie sa o luam cu totii; ca sa fii leader trebuie sa intelegi cum functioneaza sistemul, sa ai o echipa puternica de consilieri si sa ai curaj sa iei la un anume moment dat decizii care pot sa para riscante pentru propria piele dar corecte. Daca nu ai curaj o sa ramai mereu un nimeni!
      • +4 (4 voturi)    
        in alte cuvinte: (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 16:40)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        pe viitor nu mai trebuie votat cu "raul mai mic". Daca partidele nu au propuneri serioase din toate punctele de vedere, sa fie penalizate fara exceptii. Sa invete ca nu se pot juca de-a "astia sunt, cu astia defilam".
    • -1 (15 voturi)    
      Basescu vorbeste (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 17:41)

      Mita Beciuklista [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      despre marja de siguranta? El, nefericitul, care declara, in decembrie 2012, citez "nu-l voi numi niciodata pe Victor ponta prim-ministru", ca mai apoi sa-l numeasca? Ce scirba mi-e de pestele asta batrin al Udroaicei, care gilgie patriotic acum, dupa ce un an de zile a votat cu partiduletul lui de buzunar, alaturi de uslam!
  • +6 (24 voturi)    
    !!!! (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 15:29)

    nlln [utilizator]

    La fel cum v-am sustinut si pe d-voastra d-le Basescu.

    Acum inteleg ca va " invarteati" prin medii similare cu cele prin care se invarte Dragnea acum.
    Poate nu la aceeasi scara.

    O mare parte a fostilor d-voastra apropiati au ceva probleme penale.
    Nu ziceti ca nu stiati.
    • +2 (2 voturi)    
      totusi e o diferenta (Duminică, 21 ianuarie 2018, 11:18)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      fostii apropiati alui Basescu, au ajuns sa fie judecati sau condamnati, in schimb mafiotii din pcr-alde-udmr au ajuns sa schimne legile justitiei pt. a scapa de puscarie.
  • -2 (22 voturi)    
    Ce grozav (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 15:31)

    vax-albina [utilizator]

    e să fii chibițul lui Iohannis. Chiar dacă știi doar table și nu șah.
  • +9 (25 voturi)    
    KWJ a facut o cedare tactica... (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 15:32)

    demaGOGU [utilizator]

    ...guvernul Dancila, ptr o (spera el) victorie strategica (justitia, adevarata miza a castigarii alegerilor de catre PSD).

    victoria tactica - respingerea dnei Dancila - i-ar fi adus suspendarea si, in consecinta, infrangerea strategica.

    bref, meciul se joaca.

    inca.
  • -1 (23 voturi)    
    Baselu e imparatul (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 15:36)

    ciuma.rosie [utilizator]

    Restul e cancan !!!
  • +3 (23 voturi)    
    vechi vs nou (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 15:45)

    Mos Andrei [utilizator]

    Eu cred ca stie Iohannis mai bine ce are de facut. Poate nu a comunicat prea bine decizia, dar la final nu asta conteaza.
  • -1 (27 voturi)    
    Tineti-l departe de sticla cu tarie, macar (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 15:50)

    scaraotchi [utilizator]

    pana se incheie protestul...! Discursul sau poate fi extrem de nociv, in dorinta-i arzatoare de a o salva pe Lunuta de beci.

    Puteti sa-l amagiti cu un ceai din flori de tei bine facut, rezolva si zbuciumul hormonal si are si culoarea Chivas-ului cu fix 2 cuburi de gheata...
  • +12 (20 voturi)    
    Noi l-am scapat de suspendare (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 16:45)

    Propinatiu [utilizator]

    Pacat! Locul presedintelui Basescu era cu Liiceanu si Cartarescu, la miting cu noi contra injustitiei, nu sa ajute efortul infiltratilor, ecranacilor si postacilor de deturnare a semnificatiei protestului!
    • -3 (5 voturi)    
      !!! (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 17:02)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui Propinatiu

      Da.

      A uitat bineinteles.
      A mai avut cateva iesiri lipsite de bun simt in campania alegerilor pentru prezidentiale.
    • +3 (3 voturi)    
      nu ne putem intoarce in timp (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 17:20)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Propinatiu

      Mergem mai departe.

      DEMOS sa invinga.

      Poate sa apara si TB la acest miting - cine stie?
      Poate vine si JK - cine stie?
  • +2 (12 voturi)    
    Marja a fost la fel de mare (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 17:03)

    manusha [utilizator]

    ca atunci când l-ati numit pe Ponta PM pe "pisicuțul" pe "profund coruptul" Ponta, cu toate ca spuneați că nu-l veți numi niciodată.
  • -2 (6 voturi)    
    cacialmist infuriat :)) (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 17:07)

    alex562 [utilizator]

    base, daca nu a mai jucat, nu stie
    poate s-a prins dupa
    prea tarziu, dar niciodata nu e prea...
    zicala ardeleasca are ceva adevar...
    hai sa vedem ce poate face sasul acum..
    • 0 (4 voturi)    
      Iohannis stie ce vrea noi nu pentru ca nu era (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 21:07)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui alex562

      in programul cu care a catigat presedintia.
      PSD vrea legile justitiei. Se pare ca lui Iohannis nu-i displace ideea. Himera lui Iohannis este Romania regat si vrea sa ne procopseasca cu el. Se pare ca si Dragnea agreaza idea sa nu mai vorbim de Tariceanu.
      Tudose le statea in cale: "România nu este monarhie, ci Republică. Palatul Elisabeta trebuie să revină statului român. Membrii Casei Regale pot să stea la Săvârşin sau în altă parte" Nici cu legile justitiei nu prea s-a omorat Tudose.
      Asa ca are loc schimbarea linistita a primului ministru cu Dancila care intamplator este o persoana non-conflictuala cum zice si ALDE. Dupa mascarada traditionala cu "consultarea partidelor"

      Curiozitate - Exista o asemanare intre numele lui ponta si Dancila ambii au initialele prenumelor similare: VV Ponta respectiv VV Dancila.
  • +4 (8 voturi)    
    ai fost presedinte, te-am votat, te-am iubit (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 17:23)

    natbl73 [utilizator]

    acum stai cuminte si ia-ti pensia

    KWI a procedat corect, data fiind situatia - si nu ma refer la "suspendare"
    Ma refer la faptul ca suntem un popor de retardati, stim mai bine cine e antrenor la o echipa spaniola de liga a 2-a decat ce fac astia cu viitorul nostru, si la vot nu ne ducem ca "eu nu fac politica"

    Cand un animal bolnav renunta la a mai bea apa si a manca, il fortezi si il salvezi. Sau te lasi "infrant de sistem"
  • +1 (5 voturi)    
    OH. (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 18:02)

    letsoc [utilizator]

    1.Traim sub semnul suspendarii . Daca era Ponta presedinte si nu facea ce-i spunea Dragnea & Tariceanu , il suspenda si pe el ( vezi Grindeanu si Tudose ) .
    2. Traim sub semnul siluirii constitutiei de catre toti analfabetii functionali . Am o nelamurire si anume : cine e mai presus , parlamentul sau constitutia ? Daca e constitutia , de ce la o eventuala suspendare consultarea ei este facultativa ?
    3. Daca tot se vorbeste de independenta justitiei , poate seful statului sa dea in judecata partidul sau coalitita pentru santaj ?
    CONCLUZIE : delegatia partidului sau coalitiei majoritare sa fie inarmata cand se face propunerea pentru desemnarea PM . ( sa fie articol in viitoarea modificare a constitutiei ) Cu stima , NC .
  • +1 (7 voturi)    
    Inainte de a vorbii tot felul de aiureli, (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 19:23)

    Rahan5 [utilizator]

    ar trebuii ca Basescu sa-si dea seama de prostia care a facut-o timp de vreo 3 ani jumate, cat a fost la putere cu PDL-ul, si cand ar fi trebuit sa
    incerce de a modifica Constitutia lui Iliescu, si a face un Referendum pentru modificarea art. 95 punctul 1, pentru a fi nevoie de doua treimi din Parlamentari pentru Suspendare.
    Art. 95 – Suspendarea din funcţie
    (1) În cazul săvârşirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituţiei, Preşedintele României poate fi suspendat din funcţie de Camera Deputaţilor şi de Senat, în şedinţă comună, cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor, după consultarea Curţii Constituţionale. Preşedintele poate da Parlamentului explicaţii cu privire la faptele ce i se impută.
    • +3 (5 voturi)    
      Daca Basescu cu PDL aveau 70% in parlament (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 20:59)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      (cum a avut ulterior USL) modifica si Constitutia (300 parlamentari si o singura camera) In cazul suspendarii ratate de parlament acesta se putea dizolva si urmau alegeri anticipate.
      Din pacate Basescu nu a avut niciodata o astfel de majoritate parlamentara cu toate aliantele pe care le-a facut.
      • -2 (4 voturi)    
        Lasa majoritatile parlamentare. (Duminică, 21 ianuarie 2018, 0:15)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Se putea face Referendum unde e necesar numai 51% din electorat.
        Oricum, chiar si ca alianta politica, Oprea nu ar fi vrut probabil asa ceva, dar nu s-ar fi putut opune unui Referendum.
        Chair si acum, este cat se poate de potrivit sa fie facut un Referendum exact pe tema asta.
        • +1 (3 voturi)    
          Pe ce lume traiesti? (Duminică, 21 ianuarie 2018, 11:43)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          "Lasa majoritatile parlamentare."?
          Rezultatul validat al unui referendum care implica revizuirea Constitutiei se poate face conform:
          Procedura de revizuire a Constitutiei ARTICOLUL 151
          (1) Proiectul sau propunerea de revizuire trebuie adoptată de Camera Deputaţilor şi de Senat, cu o majoritate de cel puţin două treimi din numărul membrilor fiecărei Camere.
          (2) Dacă prin procedura de mediere nu se ajunge la un acord, Camera Deputaţilor şi Senatul, în şedinţă comună, hotărăsc cu votul a cel puţin trei pătrimi din numărul deputaţilor şi senatorilor.


          Azi in Romania conditiile referendumului sunt: 30% prag de participare , 25% trebuie sa spuna DA sau NU.
          • 0 (2 voturi)    
            Adrian Nastase a revizuit intre (Duminică, 21 ianuarie 2018, 17:27)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui ty

            anii 2000-2004 Constitutia prin Referendum, si cu siguranta se poate revizuii Constitutia si acum.
            La nevoie se poate vota la Referendum chiar si o noua Constitutie.
            • 0 (0 voturi)    
              banuiesc ca nu-ti sunt clare inca procedurile (Duminică, 21 ianuarie 2018, 19:18)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

              TITLUL VII Revizuirea Constituţiei
              Iniţiativa revizuirii ARTICOLUL 150
              (1) Revizuirea Constituţiei poate fi iniţiată de Preşedintele României la propunerea Guvernului, de cel puţin o pătrime din numărul deputaţilor sau al senatorilor, precum şi de cel puţin 500.000 de cetăţeni cu drept de vot.
              Cei care pot avea initiativa modificarii Constitutiei sunt precizati mai sus.

              Revizuirea Constitutiei revine Parlamentului conform Art. 151 (1) si (2) - vezi postarea precedenta.

              Dupa ce Parlamentul a votat modificarile se revine la popor conform: Procedura de revizuire Art. 151
              (3) Revizuirea este definitivă după aprobarea ei prin referendum, organizat în cel mult 30 de zile de la data adoptării proiectului sau a propunerii de revizuire.
  • +5 (7 voturi)    
    Nu putem compara (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 20:14)

    batmanss [utilizator]

    Un căpitan cu un profesor ...pe vas ești calit de pericolele naturii ,de problemele echipajului. Sunt convins ca Iohannis nu s-a lovit in viața de situații critice de care a avut parte Basescu , care înoată in conflicte precum un rechin in ocean, uneori chiar le caută si dacă nu exista le creeaza.
    • +4 (6 voturi)    
      din pacate 2 profesori am avut ca presedinti (Sâmbătă, 20 ianuarie 2018, 21:01)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui batmanss

      si doar un singur marinar
      • +3 (3 voturi)    
        Care 2 profesori ? (Duminică, 21 ianuarie 2018, 10:05)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Emil Constantinescu ? Era secretar cu PCR-ul in Universitate, altfel nu ajungea el profesor.
        A fost doar un oportunist al ,,tranzitiei" din anii '90.
        Constantinescu se pregatea sa ajunga un mare comunist, dar Revolutia a dat lucrurile peste cap.
        Avand o ,,coloana vertebrala" foarte flexibila, s-a adaptat rapid noii situatii, spre diferenta de alti comunisti.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by