USR, critici fata de Iohannis: "Viorica Dancila premier, o noua insulta la adresa romanilor. Este regretabil ca presedintele Iohannis a ratat sansa de a limita dezastrul produs de PSD"

de I.R.     HotNews.ro
Miercuri, 17 ianuarie 2018, 18:31 Actualitate | Politic


Dan Barna
Foto: Agerpres
Partidul Uniunea Salvati Romania critica nominalizarea europarlamentarului Viorica Dancila, din partea coalitiei PSD-ALDE, in functia de premier, despre care spune ca nu respecta criteriile de competenta enuntate public de presedintele Klaus Iohannis si este "o insulta la adresa romanilor".

"USR constata ca singurul criteriu de alegere a premierului la PSD este obedienta fata de liderul suprem si satisfacerea intereselor acestuia de a scapa de justitie si de a-si mentine averea. Anul trecut, Viorica Dancila s-a remarcat ca o sustinatoare inflacarata a OUG 13 si a tuturor modificarilor legilor justitiei, prin declaratii si scrisori in Parlamentul European, legate de protestele civice", se arata in comunicat.

"Romania avea nevoie de un premier din afara coalitiei toxice PSD-ALDE care sa guverneze pentru interesele cetatenilor si pentru prosperitatea tarii. Presedintele a avut o sansa si a decis sa o dea PSD-ului", a declarat presedintele USR Dan Barna, citat in comunicat.

USR sustine ca "este regretabil ca Presedintele Johannis a ratat sansa de a limita dezastrul produs de PSD, a ratat sansa de a-si folosi atributiile constitutionale legitime de a desemna un premier decent. O alta sansa pentru PSD inseamna ca Romania ramane din pacate si in perioada urmatoare prada capriciilor medievale ale unui Liviu Dragnea care ne impinge cu fiecare zi mai departe de Europa."






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9588 vizualizari

  • -33 (97 voturi)    
    Penibili (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 18:37)

    Astronautul [utilizator]

    Astia ne iau mai de prosti decat PSD-istii...

    Era datoria USR sa vina cu o propunere... nu s-a oferit, acum Iohannis e de vina?
    • -49 (85 voturi)    
      Nu asta e problema celor de la USR (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:50)

      cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

      USR sunt suparati pentru ca pentru ei noul premier nici macar atractiv sexual nu mai e.
    • +3 (27 voturi)    
      Penibil este Iohannis.. pentru ceea .. (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:34)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

      a facut in aceasta seara. Eu nu il mai respect ca presedinte. Un lash, care cica in numele "stabilitatii" destabilizeaza Romania cu fiecare zi cat le permite acestor mafioti sa fie la conducere

      ..cam aveti dreptate cu faptul ca nu au venit cu propuneri ...

      .. Sincer, ma simteam mai in siguranta cu presedintele Basescu/ Cghiar daca uneori era mai zbuciumat, avea cohones!!
      • -9 (23 voturi)    
        Comment sters de user (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 22:31)

        Un Nene [anonim] i-a raspuns lui Inna100

        • +9 (19 voturi)    
          Vinovati sunt chiulangii de la vot (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 23:52)

          zzztop [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

          Daca mai mergeau la vot 500.000, PSD pierdea majoritatea parlamentara.

          Dar tinerii au votat cred 1 din 5 asa ca Iohannis nu are ce face. Datoria lui e sa respecte legile adica sa accepte prim-ministrul propus de majoritate.

          Singurii vinovati sunt chiulangii de la vot...
          • +9 (11 voturi)    
            Nu-l obliga Legea pe (Joi, 18 ianuarie 2018, 1:14)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

            Iohannis sa o puna pe Dancila.
            El a socotit ca nu e cazul sa se impotriveasca la nivelul lui ianuaruie 2018, avand in vedere ca puteau fi si propuneri mai rele pentru Romania.
            Oricum, Tudose a plecat din functie cum nu se poate mai prost pentru binele Romaniei. Daca mai ,,astepta" cu plecarea macar vreo 2-3 luni era altceva. Dar a facut pe arogantul si a iestit din politica pe usa din dos.
          • +4 (6 voturi)    
            asa (Joi, 18 ianuarie 2018, 10:54)

            Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

            Dupa ce peste 50% nu s-au obosit sa mearga sa voteze acum "dau din buze". E o vorba "la fotbal si la politica se pricepe toata lumea". Dar 99% din cei din tribune n-au dat cu piciorul in minge de cand erau copii. Asa si cu "politica". Nu se "deranjeaza" sa mearga sa voteze, ca vezi D-ne, toti sunt la fel, si dupa nu le convine rezultatul...adica nu mai sunt toti la fel...
        • +4 (6 voturi)    
          Posibil (Joi, 18 ianuarie 2018, 0:00)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

          Dar nu poti iesi in public cu astfel de mesaje, e imprudent tare.
      • +6 (12 voturi)    
        Nu e chiar asa (Joi, 18 ianuarie 2018, 7:29)

        cvi [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

        Daca opozitia venea si ea cu un premier si cu o lista de semnaturi prin care arata ca 35-40% din parlament il sustine, presedintele putea lua decizia, in mod legal, sa desemneze un pm care sa incerce sa formeze un guvern minoritar. Cam astea sunt regulile jocului. Orice altceva ar fi fost la limita legii si cu rezultate mult mai rele decat varianta actuala.
      • -1 (1 vot)    
        Skaraotzkaya de Romania (Joi, 18 ianuarie 2018, 11:13)

        Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

        Vom avea guvernul dracila condus de dracnea insusi ! Hahaha !
  • -34 (58 voturi)    
    Eu critici fata de USR (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 18:41)

    Astronautul [utilizator]

    "USR partid de opozitie, o noua insulta la adresa romanilor. Este regretabil ca USR a ratat sansa de a limita dezastrul produs de PSD si nu a venit cu o propunere de premier catre presedinte"
  • +15 (35 voturi)    
    USL traieste! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 18:42)

    I [utilizator]

    :))
    • +15 (31 voturi)    
      Tovarasul presedinte (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:17)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui I

      O sa-si ia schiurile si o sa fac poze frumoase. Astia joaca alba neagra cu romanii.
      • -2 (20 voturi)    
        Bravo NATIUNE (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 22:22)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

        Ai ales PSd-eul, Ok!
        Nu ai fost la vot...OK!

        Dar ca e de vina IOHANIS pentru mizeria asta, numai o minte slaba sau o mare manipulare jegoasca poate aduce idee asta!!!!!
    • 0 (2 voturi)    
      La fel si USR ! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 21:37)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui I

      ;)))
  • +6 (46 voturi)    
    da bine.. (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 18:44)

    Mistrelutz [utilizator]

    e de ras de acum..dar solutii prezentati?
    adica usr se duce fara nici o propunere si apoi plange ca nu a numit pe altcineva. S-au dus sa ceara anticipate,cand stiau ca nu e posibil .
    Nici mie nu imi convine numirea dar nu vad alte solutii in acest moment .
    ''Dreapta'' nu e in stare sa se uneasca pentru un scop comun. Majoritatea dicteaza in democratie..
    • +6 (20 voturi)    
      pentru Mistrelutz (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 22:24)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      Unita, neunita, dreapata nu putea face nimic acum. Daca Johannis nu o numea pe Dancila , PSD avea un pretext sa-l suspende. Avand majoritatea in parlament suspendarea reusea. Pana la transarea problemei prin referendum si reinstalarea lui Johannis la Cotroceni, presedite interimar era Tariceanu. Avea timp sa faca toate magariile acest Tariceanu. Accepta orice premier propus de Dragnea, semna urgent legile de dezmembrare a Justitiei, o demitea pe Kovesi de la DNA, etc. Era bine asa ?
      • +1 (5 voturi)    
        ca la noi (Joi, 18 ianuarie 2018, 10:57)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Degeaba le spui tantalailor care nu s-au ostenit sa mearga la vot si din vina carora se petrec toate...
        • -2 (2 voturi)    
          haida de (Joi, 18 ianuarie 2018, 11:11)

          alxdava [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

          Bre nea caisa, dupa suspendare urma ca intr-o luna sa fie iar vot, unde ficusul era reales dar PSD-ul se arata in adevarata sa splendoare pana la capat si nu mai trambiti toata ziua programul-programul.
          Ficusul pierdea si el o luna la pensie, dar ramanea cu indemnizatia aia mare de presedinte, pt ca, fie vorba intre noi, este singurul lucru care il pasioneaza avand in vedere cu cine se inrudeste si de unde provine politic.
  • -7 (49 voturi)    
    este un fals presedinte... (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 18:45)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    este un fals presedinte...

    este o marioneta !
    • +2 (36 voturi)    
      Domnule, (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:43)

      Chitcaila [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      ce putea face altceva?
      • 0 (30 voturi)    
        Nu stiu ce putea face, (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:26)

        FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui Chitcaila

        Dar sunt sigur ca acum isi ja schiurile si face poze frumoase. Probabil in haine rosii.
        • +2 (10 voturi)    
          Asta ma pune pe ganduri (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:37)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

          KIWI roshu in Multimedia, Singurul Moment de Sinceritate fata de Oamenii din Strada? Adica KIWI omu Ciumei Roshi, nashpa!
      • +8 (12 voturi)    
        Putea (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 21:12)

        veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui Chitcaila

        Sa-l numeasca premier pe Ponta!

        Esential este sa bage hara intre pesedei sa se bata intre ei. Sa fie mai preocupati pesedeii de bataile dintre ei decat de distrugerea Romaniei.
    • +4 (18 voturi)    
      Adevarat ceea ce spuneti!! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:36)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Este si trist, si frustrant... dar din pacate, asa este! Am votat cu totii un lash, caruia ii plac privilegiile oferite de aceasta functie, insa in realitate este un individ slab, fals, lash
      • +5 (7 voturi)    
        Traiesti in logica lui Voda? (Joi, 18 ianuarie 2018, 9:39)

        provest [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

        Voievozii de alta data scoteau sabia si decapitau orice opozitie.
        Democratia e putin mai complicata, nene.
        In conditiile de ieri, Iohanis a facut cea mai buna alegere: el este inca garantul ca nu se schimba brutal capii unor institutii cheie de a doua zi dupa suspendare.
        Intre timp, putem sa-i aratam, in strada sau oricum se poate, ca suntem de partea presedentiei si a intitutiilor care mai au coloana vertebrala.
      • -2 (6 voturi)    
        las (Joi, 18 ianuarie 2018, 11:00)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

        Nu te duce capul dincolo de nas...Daca ti-ai pune mintea la contributie ai sti ca nu prea avea ce face. Si asta din cauza celor care nu s-u dus la vot, cum probabil ai facut si mataluta...
  • +43 (53 voturi)    
    Romania e tara sanselor ratate (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 18:47)

    emil bobu [utilizator]

    Tipic.

    Hai sambata in strada, macar sa aratam aliatilor straini ca nu suntem toti prosti si hoti, ca mai merita ceva salvat din tara asta bolnava.
  • +12 (38 voturi)    
    asa ma... (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:00)

    liviu_ [utilizator]

    scoteti-va ochii intre voi, ca oricum opozitie nu faceti....
    sunteti doar o adunatura de partide care nu stie cum sa adune electorat si atat...

    nu v-ai consultat intre voi (pnl, pmp si usr) , nu ati facut frost comun,,, nimic... si acum aruncati vina pe Iohannis...

    Poate Iohannis a actionat bine , poate nu (eu cred ca asta trebuia sa faca...), dar voi ati actionat bine?!
    Unul din motivele pt care iese psd constant e ca aia sunt uniti... (ma rog cand sunt alegerile, dupa nu se pune), ai achiar fac opozitie nu o mimeaza... etc...
    • +15 (19 voturi)    
      PSD a facut opozitie ? (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:56)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Hai sa fim seriosi, dupa ce a castigat Basescu, PSD a fost in degringolada ani buni, nici nu stiai ca exista. Problema cu acest partid este ca nu trebuie sa faca nimic special pentru a castiga , ei castiga mereu foarte usor intr-o tara unde ai 50% din populatie in zona rurala si poate in jur de 60% din populatie la limita saraciei. Doar trebuie sa promiti ceva si sa dai acel ceva dupa alegeri, nici macar prea mult. Nimic complicat, doar ca USR se incapataneaza sa vada realitatea. Ei cred ca in Romania poti sa faci politica din Franta sau Germania si sa castigi pe idei sau pe concepte abstracte gen educatie, sanatate, infrastructura. O alta mare problema a opozitiei este lipsa unui lider care sa genereze incredere , care sa aiba carisma si sa inteleaga problemele profunde ale aceste societati. Iar problema fundamentala nu este coruptia ci saracia cvasi-generalizata. In cazul de fata Iohannnis a facut ce trebuia, o prelungire a crizei politice ar fi avantajat tot PSD.
      • -9 (11 voturi)    
        Basescu a stat 10 ani, ce a facut? (Joi, 18 ianuarie 2018, 9:00)

        vigni [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Uite asa e postacul Maspp
        zice ca
        dupa ce a castigat Basescu, PSD a fost in degringolada ani buni, nici nu stiai ca exista.
        dar nu se intreaba
        ce a facut? de ce a pierdut, dupa ce 10 ani a fost dictator si a schimbat 4000 procurori fata de 400 Iliescu si taiat salariile cu 25-40 la suta pe real ca sa ne duca in zona de tara de maana a III cum se lauda el
        • +6 (8 voturi)    
          dictator? cunosti sensul cuvantului? (Joi, 18 ianuarie 2018, 10:37)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vigni

          Sau reciti din ce ti-a explicat A3?
          Hai sa iti explic pe intelesul tau, din cei 10 ani de presedintie ai lui Basescu doar 3 ani guvernul a fost al numai al PDL-ului si deci a putut face ce a vrut. Si sa vezi dracovenie, fix anii de dupa criza din 2008.
        • 0 (2 voturi)    
          vai (Joi, 18 ianuarie 2018, 11:02)

          Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui vigni

          Vai de capul tau plecat cu sorcova...
    • +12 (14 voturi)    
      faina observatie! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 21:36)

      Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      chiar asa! oare opozitia si-a jucat bine sansele?
      ce proiect comun are opozitia?


      daca tara ar fi ramas fara prim-ministru 2 luni cine ar fi decontat idiotenia PSD din ultimul an? nu cumva Johanis?
  • +38 (76 voturi)    
    USR ultima reduta (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:00)

    razeshu [utilizator]

    respect USR. Singurii care critica smenul USL ist bine facut.
    • -4 (50 voturi)    
      cu tot respectul, nu avea alta solutie (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:17)

      opinius [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

      Cu tot respectul fata de speranta pe care USR si M10 o reprezinta (chiar, de ce nu colaboreaza mai mult? datorita imaginii proaste a Monicai Macovei?), cred ca decizia presedintelui e foarte buna (chiar daca nu e corecta politic).

      In primul rand presedintele a evitat o situatie in care ar fi fost suspendat si Tariceanu ar fi promulgat legile lui Iordache fara sesizarea Curtii Constitutionale.

      In al doilea rand, chiar daca nu ar fi fost suspendat, s-ar fi ajuns la alegeri anticipate, castigate poate (dar nu sigur) de partidele de dreapta. O coalitie de dreapta ar fi fost incapabila sa implementeze promisiunile PSD, iar PSD ar fi aratat cu degetul: "uite iar taie salarii, nu maresc pensiiile desi toate s-au scumpit, nu fac spitate, autostrazi, etc"

      PSD si noi toti trebuie sa fim lasati sa dam cu capul de grinda de sus. Numai asa ne vom lamuri cine este PSD si ce sunt politicile de dreapta. Vom suferi toti, dar altfel nu ne vindecam...
      • +3 (27 voturi)    
        ... (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:32)

        /./ [utilizator] i-a raspuns lui opinius

        Avea solutia nu trebuia sa il aleaga pe Dragnea PM ca doar mai exista si alti oameni in PSD.Iohanis a cazut astazi minim 10% in sondaje
      • +22 (28 voturi)    
        Erau numai optiuni proaste (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:35)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui opinius

        si totul pentru ca lumea n-a iesit la vot in 2016.

        Totusi, Viorica e sluga ideala pentru Dragnea, cred ca schimbul a fost un pic prea costisitor.

        Poate trebuia sa-l forteze pe Dragnea sa mai caute pe fundul sacului din Videle.
        • +9 (11 voturi)    
          unde sa caute ? (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 22:25)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          sunt cei mai buni oameni ai lor, asa i-ati trimis in parlament. Ce limbi straine, bine ca nu latra!
      • 0 (14 voturi)    
        asa (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:42)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui opinius

        Ai perfecta dreptate, dar ce sa faci daca majoritatea nu-si folosesc creierasul din dotare si se la sa purtati de umori...Au romanii o vorba sa stai stramb si sa judeci drept"...
      • -2 (10 voturi)    
        Ba, tocmai ca e mult prea "corecta politic" ! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 21:47)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui opinius

        Docila nu este penala, are o profesie onorabila, este femeie, (deci marcam un punct si la egalitatea de gen) !

        Ceea ce i se reproseaza lui Iohannis este tocmai ca a actionat mult prea "in litera" si deloc "in spiritul" ! ;)

        PS. Cat priveste legile lui Iordache au fost atacate la CCR de catre PNL !
        • +1 (7 voturi)    
          Alba Neagra (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 23:48)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          P$D si penele sunt Duetul Perfect pentru Alba Neagra; Am Respect pentru Opiniile Tale, insa pedalatul propenele imi suna a lantz ruginit
          • +2 (2 voturi)    
            Ma intristeaza domnule sa observ (Joi, 18 ianuarie 2018, 15:43)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            ca tocmai dumneata ma judeci gresit ! ;)

            Referirea mea la penelisti care tie ti se pare a fi un "pedalat propenele"si care pe deasupra iti suna si "a lant ruginit" este un raspuns strict obiectiv la un comentariu al lui @opinius intitulat "cu tot respectul nu avea alta solutie", facut de acesta ieri la ora 19:17 si in care afirma ca dupa parerea sa, Iohannis a fost de acord cu propunerea de prim ministru a pesedistilor pt ca in caz contrar ar fi fost suspendat iar Tariceanu, venit in locul sau ar fi promulgat legile lui Iordache fara a sesiza CCR.

            Ori este un fapt absolut obiectiv si din acest punct de vedere dovedit 100% (in afara antipatiilor sau simpatiilor pe care le-am avea fata de PNL), ca acest partid a atacat deja la CCR pt neconstitutionalitate cele trei legi ale justitiei.

            PS. Deci, despre ce pedalat proPNL este vorba ?

            PPS Mahnirea mea se leaga insa in special de faptul ca nu imi mai sunt recunoscute marile merite la dezvoltarea zicerii lui Banciu, cum ca "Penelistii sunt tot niste pesedisti, dar mai prosti" si anume : "Penelistii sunt tot niste pesedisti dar MULT mai prosti" ! ;)))

            PPPS. O zi buna !
            • 0 (0 voturi)    
              Buna Ta Credinta (Vineri, 19 ianuarie 2018, 11:03)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              Este un Avantaj pentru penele ! Da, un avantaj ! Oameni Similari Tie Investesc cu Mare si Multa Incredere penele ca fiind de buna credinta, or gestul de a contesta la CCR nu ii absolva de 99 % rele comise din 2016 ytd! raul Primordial fiind numirea unui practicant de Mandolina, Urmarit Penal la Conducere, apoi amnistia fiscala a dezvoltatorilor immobilization, derapajele comandate de o doamna salariata Latrina 3 sotulului Ei, calarasi fuga de la Locul accidentului...asta asa la o aducere aminte de suprafata, fara a mentiona actiunile In Teritoriu prin o puternica cardashie cu P$D...sa amintim de suspiciunile de blat din Consiliul Local prezidat de Principesa de Voluntari DUamna Gabi ?
              Mea Culpa daca randurile mele te au mannitol, eu nu am Criticat ci doar mi am expus ..Mahnirea Mea !
  • +17 (49 voturi)    
    Tradare (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:00)

    Muncitoru [utilizator]

    Oare de ce?Cu ce il au la mana ciumetii rosi?O mare dezamagire,a tradat increderea celor care mai aveau o speranta..
    • -9 (15 voturi)    
      meteo (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:20)

      ernst [utilizator] i-a raspuns lui Muncitoru

      cam cate weekenduri cu zapada au mai ramas? se merita, atunci?.... ca dragnea e de pe balta, nu vine el de mana cu shhaideh pe varfu' omu sa le dea santa klaus binecuvantarea...tre' sa vina muntele la maho....shhaideh
  • +32 (54 voturi)    
    Bravo (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:03)

    vlad.pe [utilizator]

    Bravo Dan Barna, asa simțim si noi ca Dragnea & Co. are opoziție ca PNL doarme in papuci.
    • +12 (16 voturi)    
      nu stiu (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:12)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      cat anume doarme PNL ul dar e clar ca nu are acces la canale de informare precum PSD ul, cu cele 2 TV de casa plus celelalte "amicale". Insa nici in Online nu prea sunt prezenti, acolo a luat USR ul felia cea mare din tort. Au ramas la comunicatele lui Orban saracul. Prea putin pentru un partid (care se vrea) mare.
  • -2 (22 voturi)    
    opozitia (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:11)

    trandafil [utilizator]

    ar trebui sa inceteze sa dea vina pe Iohannis, care este "decat" un singur om. Daca-mi permiteti o mica sugestie: Gasiti caile si mijloacele de a convinge electoratul ca aveti solutii pentru probleme, ca oferiti o alternativa mai buna, si veti putea conlucra cu Iohannis. Aceasta culpabilizare continua a lui Ciolos, Iohannis etc nu face decat sa arate slabiciunea opozitiei.
    • +6 (20 voturi)    
      pai (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:26)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui trandafil

      USR saracul tot incearca, urmariti initiativele din Parlament, luarile de pozitie,... Altceva ce pot face ? Dau in vileag de fiecare data toate magariile facute d emajoritate, incalcarile de regulamente, legile strambe,... . Asta e cadrul democratic de functionare. In plus toate initiativele si amendamentele propuse de ei sunt corecte si laudabile. Sau cel putin sunt facute cu buna credinta. In plus e vorba si de pregatirea profesionala a membrilor lor, mult superioara tractoristilor si secretarelor lui Daddy. Si asta nu e deloc putin. Dar toate aceste lucruri nu ajung la cei spalati zilnic pe creier cu sampon A3 + RTV. Si se pare ca nici pe unii cititori HN. Si atunci cand ajung oricum nu sunt intelese.
  • -8 (20 voturi)    
    D-le Barna, unde erati in 2015? (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:12)

    Bazil [utilizator]

    In 2015, dupa demisia lui Ponta a venit un guvern tehnocrat, guvernul Ciolos, care a cam facut ordine (cu unele sacrificii) in dezordinea lasata de ponta. psd sunt adevarati profesionisti ai promisiunilor electorale. Dovada s-a vazut in noncombatul a 3 din 5 romani, in Dec 2016 si scorul rusinos avut de actuala opozitie (aici nu intra USR, pt sunteti un partid nou). Acum, veniti d-voastra si declarati "Romania avea nevoie de un premier din afara coalitiei toxice PSD-ALDE care sa guverneze pentru interesele cetatenilor si pentru prosperitatea tarii. Presedintele a avut o sansa si a decis sa o dea PSD-ului". Nu sunt de acord cu aceasta declaratie pentru ca orice alt guvern nu facea decat sa pregateasca un nou Decembrie 2016. psd trebuie lasat sa se inece in voma propriei guvernari; poate asa cei 3 milioane de idioti ce ii voteaza se vor destepta.
    • +4 (8 voturi)    
      Hello (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 21:17)

      veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

      Pai vezi ca Barna a fost in guvernul Ciolos! :)

      Chiar nu va puteti informa catusi de putin inainte sa criticati in stanga si in dreapta?!
    • +3 (7 voturi)    
      Nu vi se pare ca sacrificiul este mult prea mare (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 21:56)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

      In "voma" aceasta nu se vor ineaca doar Dragnea si ai lui ci si altii, multi altii care nu au nicio treaba cu PSD-ul dar cu acest prilej vor deveni victimele sale "colaterale" !

      PS. Iar daca PSD va trece prin Parlament si modificarile Codului penal si ale Codului de procedura penala tot asa cum a trecut si legile justitiei, cele doua coduri, vor deveni Bibliile infractorului roman iar Romania raiul (Paradisul) penalilor de pretutindeni !
      • +1 (5 voturi)    
        Am in familie Vanatori (Joi, 18 ianuarie 2018, 0:43)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Care ar face trageri la pepeni politici, asa stiu sigur ca nu fac multa puscarie, imi satisfac placerea de a trage in pepeni Ciuma ti, nu patesc ceva dureros
    • +5 (5 voturi)    
      Nu cred (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 21:57)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

      Cei trei milioane de votanti sunt neclintiti. Mobili sunt nevontantii si cei anti, care in buna parte isi fac acum bagajele si mai pleaca o transa din cloaca pesedista. E iluzoriu sa credeti ca la final de legislatura pesedeaua va fi inecata in ceva si opozitia pe val. Dimpotriva. Va fi realmente un peisaj de N-ai cu cine. Casa goala.
  • +10 (24 voturi)    
    Din pacate PSD ar castiga din nou (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:13)

    trem [utilizator]

    Habar nu am daca e adevarat ultimul sondaj CURS dar cica PSD ar primi 42% din voturi, iar USR doar 5%. Daca aceste cifre sunt adevarate atunci USR ar fi bine sa se consolideze masiv inainte de orice alegeri...

    Apoi mai este si apatia strazii...Inainte de a spune ca Iohannis a tradat, uitati-va la semnalul de indiferentza pe care il da societatea.
  • +7 (21 voturi)    
    si unde este contra-propunerea? (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:20)

    Robbiew [utilizator]

    pai si daca vroiati un premier din afara psd-alde, de ce nu ati propus unul? cam ilogic sa te plangi de ceva, dar sa nu faci nimic impotriva.
    • +5 (13 voturi)    
      Trebuia ca USR sa propuna pe cineva (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:30)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Robbiew

      Nu pot sa-mi spuna ca n-au pe cineva pana acum.
      • +3 (7 voturi)    
        Nici ei si nici penelistii nu au inteles (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 22:01)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        ca trebuie sa actioneze coordonat in astfel de situatii !

        Timpul nu mai are rabdare : numai maine nu-i poimaine si vin alegerile parlamentare iar opozitia este tot dezbinata !

        PS. Treziti-va ! In curand bate de 12 ceasuri si voi ?
    • +1 (7 voturi)    
      ... (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:34)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui Robbiew

      Ei vreau alegeri anticipate daca nu ai inteles probabil se asteptau ca PNL-ul care are cele mai multe voturi sa propuna un premier si acela sa fie respins de doua ori si apoi alegeri anticipate.
      • -1 (5 voturi)    
        imposibil (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:43)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui /./

        in situatia actuala nu era nici o sansa la anticipate
    • +15 (19 voturi)    
      Nu era momentul (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:52)

      Barthales [utilizator] i-a raspuns lui Robbiew

      Iohannis trebuia sa respingă prima propunere a PSD și să le ceară să facă altă propunere. Dacă și a doua propunere era tot o bătaie de joc, atunci Johannis, fie venea cu o propunere proprie, fie le cerea celorlalte partide o propunere. Chiar cu riscul suspendării. Oricum ăștia merg înainte cu legile justiției și Iohannis, suspendat sau nu, nu poate face nimic. Singura speranță era tot în stradă. Dar era o diferență. Ce mobilizare ar fi fost cu Iohannis suspendat și ce mobilizare să mai așteptăm acum, când Iohannis a făcut ce era mai bine pentru el, nu pentru România?
      • +1 (5 voturi)    
        Care ajungere la a doua propunere ? (Joi, 18 ianuarie 2018, 1:29)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Barthales

        Dragnea incepea Suspendarea chiar de astazi !
        51% din Parlament ajunge. Asa e idioata de Constitutie, facuta de Iliescu cu buna-stiinta poate.
        Ca se putea ajunge cu lumea in strada ?!
        Cine garanteaza ca ai fi iesit si tu la o noua Revolutie ?
        Ca asa, din gura, e usor sa spunem. Dupa care ne bagam sub paturi ! : --)))))) Am mai cunoscut ,,viteji" ca astia, care la Revolutie, cand a fost vorba sa infrunte glontele ,,s-au dat la fund".
        • 0 (2 voturi)    
          Putina logica? (Joi, 18 ianuarie 2018, 11:40)

          Barthales [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          Cine mai poate opri legile justiției? Președintele le mai poate amâna puțin. Atât! Eu spun că numai strada le mai poate opri. Numai strada poate opri acest partid ticălos! Când ar fi fost șansele mai mari să iasă mai mulți oameni în stradă. Cu un președinte marionetă, preocupat de propriile calcule politice, sau cu un președinte suspendat?
  • +4 (28 voturi)    
    FICUS (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:24)

    CIP03 [utilizator]

    Iohanis nu a ratat nimic, PSD nu are un candidat la presedintie asa ca Iohanis a zis ca prin alegerea de azi va castiga electorat PSD! Iohanis nu e jucator, e doar un ficus care vrea sa stea 8 ani la cotroceni fara sa fie deranjat prea mult.

    Se vede pe fata ficusului ca-l cam deranjati...
    • -6 (12 voturi)    
      ficus (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:44)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui CIP03

      Ai tot atata inteligenta ca un...ficus si te uiti in gura carcotasilor...
  • -5 (31 voturi)    
    Aveti putintica rabdare... (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:24)

    Klaus_ [utilizator]

    Aveti putintica rabdare, nu va repeziti asa. Nu uitati ca Iohannis are acces (conform legii!) la informatii clasificate. Si nu e nici prost, ca Tariceanu, nici fricos, ca si Constantinescu, si nu e nici repezit ca Basescu. Mai cateva zile si veti intelege de presedintele a ales sa o desemneze repede pe tuta PSDista ;)
    • +4 (20 voturi)    
      e vremea buna de schiat in weekend... (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:30)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      cred ca asta a fost criteriul de performanta al pres-lui, informatiile clasificate nu sint tot una cu cele de bun simt, indiferent de conjunctura.
    • +5 (13 voturi)    
      Hai lasă-mă! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:53)

      Barthales [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      Ce fumezi?
  • +3 (19 voturi)    
    Pentru toti (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:31)

    zanghe [utilizator]

    Cei care mai sperau in Johannis. I a tradat iar !! Johannis = glugă de coceni !!
  • +1 (13 voturi)    
    Vax (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:34)

    Lynxx [utilizator]

    Creatorii manipularii au fost geniali.Au reusit sa implementeze doi poli opusi. Pe de o parte un PSD "tembel" iar de cealalta un presedinte "altfel" .In felul asta
    detin controlul total.Fata si reversul aceleiasi mizerii. Toti o apa si un pamant....Si neamtul este tot al lor. Atentie la ,legile justitiei si acolo va trada. Nu stiu pe unde vom iesi.
    • +6 (14 voturi)    
      hmm (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:49)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Lynxx

      Cred că pe la Borș sau Moravița.
  • +2 (22 voturi)    
    USR (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:44)

    vasiledorobantu [utilizator]

    A mers cumva USR astăzi cu o propunere de premier? Anticipatele nu se fac bătând cu pumnul în masă. Voiaţi ca Johannis să propună un premier de la PMP, singurul care a mers cu propunere?
    • -1 (5 voturi)    
      Hai las'o (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 22:02)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui vasiledorobantu

      O fi asta mut dar putea sa intrebe si el "dar pe cine aveti?" daca era curios. USR nu se poate visa cu premier la 9%. In orice caz, orice ales al USR e mult peste oaia impaiata.
  • -8 (20 voturi)    
    Pentru criticii D-lui Presedinte: (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 19:52)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Sa-i multumim pentru decizia dureroasa prin care a salvat ce se mai putea salva. Dragnea e acum o fiara turbata care ar fi in stare sa distruga o tara ca sa se scape pe el de puscarie; l-ar fi suspendat pe Presedinte, in luna avuta la dispozitie Tariceanu ar fi decapitat toate institutiile de forta, majoritatea din Parlament ar fi dat legi cum ar fi vrut muschii ei, legi pe care Tariceanu le-ar fi promulgat imediat, Presedintele ar fi fost scos din orice rol in numirea institutiilor de forta, asa ca la intoarcerea la Cotroceni Presedintele nu ar mai fi avut nicio parghire la indemana.
    • +4 (14 voturi)    
      deminitate (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:09)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Dar se intorcea macar demn.Cuvantul asta DEMN e strain poporului roman.Asta asteptam eu fost votant al presedintelui.Cu siguranta votul meu si al familiei mei nu o sa il mai aibe.
      • 0 (6 voturi)    
        se intorcea demn la ce? (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:47)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui /./

        la un haos total ?
        • +2 (4 voturi)    
          .. (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 22:48)

          /./ [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

          Haos dar cu un popor in spate PUTERNIC, cu SPERANTA pt maine.Ce avem azi , speranta a murit si cu ea probabil o sa mai plece cateva sute de mii de romani afara.Haos oricum o sa fie , Dragnea fiind in momentul asta PM poate sa dea orice OG care nu mai poate fi atacata de presedintela CCR si care isi face efectele imediat.Sansele ca sa il fi suspendat erau f f mici , multi din PSD au si zis ca ei nu sunt de acord cu suspendarea.Johanis s-a gandit doar la alegeriile viitoare, dar lumea nu o sa uite pactul cu diavolul.PNL + PSD =USL si cred ca asta zice totul.
    • +2 (6 voturi)    
      pai (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:32)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      si ce crezi ca ii va opri sa dea legile alea in continuare ? Ok, o sa dureze putin mai mult. si ce ? Rezultatul e acelasi. Vor pleca de la guvernare doar cand va llovi o criza serioasa si ii vor scoate afara fix fomistii lor. Dar si atunci vina va fi tot a statului paralel declansator de criza. Cred ca PSD ul traduce de zor speach urile lui Chavez si Maduro :) Care continua sa castige alegeri intr o tara cu populatie infometata. E de manual, sa recunoastem. Iohannis avea ocazia azi sa fie mare. A preferat sa fie doar comod.
    • +1 (5 voturi)    
      n-ai cu cine.. (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:46)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      inteligentii de pe aici au scos cutitele,nu mai conteaza ratiunea si nici logica
    • +1 (5 voturi)    
      Aiurea (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 22:06)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      La un semn de incoltire a presedintelui isi scotea si poporul castile de pe urechi si degetele din posterior si ii arata lui tariceanu ca nu e chiar cum pofteste. Atunci chiar ne lamuream daca mai e de asteptat ceva de la natia asta. In an de centenar.
  • 0 (18 voturi)    
    USR (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:14)

    Dizidentul [utilizator]

    Partidul dumneavoastra devine penibil numai sa
    criticati fara sa faceti nimic este usor.Unde sint activisti
    dumneavoastra de cite ori si-au murdarit pantofii mergind prin sate in lupta electorala? Este usor de stat
    in Parlament si sa critici,nu spun ca nu aveti dreptate
    dar sinteti prea mici.
    • +2 (6 voturi)    
      Pai daca nu in Parlament , atunci unde ? (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:59)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

      Per total USR face ce trebuie ca partid de opzitie. Insa le lipseste un lider cu carisma si o viziune mai larga , altceva decat lupta impotriva coruptiei. Nu vor convinge mai mult de 10% cu abordarea asta, ba s-ar putea sa ia chiar mai putin decat au luat data trecuta. In orice caz, Dan Barna nu e liderul care sa duca partidul inainte.
      • 0 (2 voturi)    
        De acord! (Joi, 18 ianuarie 2018, 10:24)

        BibiAfricanul [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        atata timp cat opozitia nu exista, fizic, si nu reuseste sa se consolideze si sa isi promoveze un lider adevarat, putem noi sa combatem pana la sf. asteapta.
        L-ati vazut zilele astea pe Orban? Nu, pentru e ocupat cu justitia....si atunci????
        Gorghiu zicea ieri "opozitia trebuie sa strige"...eu zic NU, opozitia trebuie sa se unifice, sa isi promoveze un lider si un guvern alternativ, sa isi contureze un program solid si sa isi faca propaganda pana la alegeri. Altfel, ne facem nervi degeaba.
        Iar asteptam un lider providential?
  • +6 (8 voturi)    
    Sunt niste oameni care vin pe jos (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:23)

    Grandgousier [utilizator]

    Spre Bucuresti.Un minim respect fata de ei ar presupune sa se amane dancilizarea tarii pana pe 20 ianuarie.Trei amarate de zile.In locul lor, eu m-as sui in primul marfar si as pleca acasa...
    • +3 (5 voturi)    
      Adica i-a durut in cur ca o sa vina japonezu (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 22:06)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Grandgousier

      si n-o sa aiba cu cine discuta si acum o sa-i apuce deodata respectul de romani ?

      PS. Pesedistii astia sunt o natie nenorocita de oameni !
      • +1 (3 voturi)    
        Eu ma refer la decizia presedintelui (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 22:49)

        Grandgousier [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        De ce nu a asteptat ziua de 20...Sa vedem si noi cati mai suntem...Indiferent de reguli si restrictii,presedintele trebuia sa ne asculte si apoi sa faca ce-o face.
        • +3 (3 voturi)    
          Scuze, ce se intampla pe 20? (Joi, 18 ianuarie 2018, 10:17)

          BibiAfricanul [utilizator] i-a raspuns lui Grandgousier

          Umplem iar Piata Victoriei si.......ca si pana acum, nu se intampla nimic.
          Cei mai multi care vin apoi la vot nu sunt cei din Victoriei. Din pacate.
          Si Piata Victoriei nu e Parlament. Din pacate.
          Cam asta e, ne place sau nu....
  • +3 (5 voturi)    
    Aș fi vrut ca Președintele (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:34)

    gti53 [utilizator]

    să-i fiarbă puțin pe PSD- ei. Aș fi vrut ca USR, PMP și PNL să fi mers împreună la Cotroceni cu un premier comun...Altfel ar fi arătat lucrurile.
    P.S. Cam multe dorințe, nu-i așa?
  • +3 (5 voturi)    
    Pai Iohannis e de vina (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:50)

    kthor7 [utilizator]

    PNL este partidul din care vine Iohannis, dupa PSD este partidul cu cel mai mare procent din opozitie. Unde a fost propunerea de premier? Hai sa fim seriosi! NU mai veniti cu "dar ce putea face? Constitutia bla bla". Putea amana pentru a se gandi mai mult. Cei mai activi din opoziti si mai verticali sunt USR, dincolo de propaganda de doi bani a pesedeului pe care ati inghitit-o toti...aia cu vai, dar ce barbari, dar ce jegosi, dar ce adormiti bla bla. Picati in plasa pesedeului de aproape 30 de ani si tot nu va vine mintea la cap. Asa este corect, galagie, huiduieli, vuvuzele, proteste in parlament, da! Urmariti parlamentul din UK si veti vedea ca am dreptate. Iohannis l-a avut pe Siegfried Muresan ca propunere. A doua oara. Ce -l impiedica sa-l propuna? Dar era prea mult de lucru domnule! Era mai comod sa zica ah le mai dau o sansa. Ce-mi pasa mie de romanii aia care au venit in strada sa inghete? De aia care lupta pentru idealuri? De aia care au murit pentru ele...eu aici, frumos, banutu la buzunar, scap si de mandatul asta si gata, linistit ma retrag la schi. Ei...lasa-i pe prosti sa lupte. Ma prefac ca mai contest si eu, aia aia...Aritmetica...ma lasi? Pana cand mai dai tu sanse, cocosel? Ia zi? Ceva troc politic?
  • 0 (6 voturi)    
    Misterioasa opozitie, misteriosul USR (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:50)

    kpopper [utilizator]

    De ce or fi mers la consultari ramane un mister. Au mers acolo sa-i forteze mana presedintelui pentru a lungi cat de mult se poate numirea unui prim-ministru de parca la sfarsit s-ar fi produs o minune. Nu sunt in masura sa creeze o noua majoritate parlamentara, in sondaje au pierdut cam multe procente, o propunere de program de guvernare si de prim-ministru nu au, dar vor ca presedintele sa rezolve cumva lipsa lor de competenta. Daca presedintele a fost rational si constitutional s-au suparat pe el. Greu de inteles acest mod de exercitare a parlamentarismului.
  • -1 (7 voturi)    
    ce distractiv (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 20:56)

    meditatorul [utilizator]

    e sa citesti comentariile naive de pe aici...
  • +1 (5 voturi)    
    Respect USR (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 21:26)

    lp [utilizator]

    La lupta pana la capat. Chestiunea asta cu "n-avea ce face" nu poate fi acceptata. E presedinte, trebuia sa actioneze ca un presedinte si sa respinga jignirea asta la adresa noastra, a tuturor
  • -3 (5 voturi)    
    USR trebuia sa vina cu o propunere (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 21:30)

    Ochiana [utilizator]

    s-au dat deoparte cand au fost intrebati si acum dau vina pe presedinte.
    Isi merita soarta.
    johannis ii lasa pe PSD ei sa se scufunde singuri...
    O sa ne mai taraim un an maxim cu aceasta Dancila pana cand PSD ori se mananca intre ei ori intra Dragnea la inchisoare ori ne ia dracu pe toti...
  • -5 (7 voturi)    
    BRAVOOO!!! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 21:30)

    MRS SMN [utilizator]

    Initial si eu mi-am pierdut speranta. Apoi m-am trezit brusc...Atentie la limbajul presedintelui...in primul rand: "mai dau PSD inca o sansa"...Perfect jucat, daca s-ar fi pus contra, ar fi fost suspendat in secunda 2.
    In al doilea rand: a spus raspicat " aritmetica parlamentara"...PSD are majoritate. Dar daca opozitia demonstreaza ca nu e asa?.
    GENIAL!!! ...A RIDICAT-O la fileu opozitiei...sa faca tot posibilul ca acest guvern sa nu treaca de parlament. Apoi intra el in joc desemnand premierul pe care-l vrea...si gata, SAH MAT...PSD nu va avea motiv sa-l suspende; al doilea guvern propus va fi daramat chiar de psd, orbit de intorsatura evenimentelor...si iaca sunt indeplinite elegant toate conditiile pentru anticipate.

    Deci Presedintele a mutat GENIAL. Urmeaza sa-si faca treaba si opozitia, sa se mobilizeze, sa promita ministere PSD-ului paralel ( grindeanu, tudose, ciolacu etc)...pac pac pac....i-a ciuruit. Sper sa nu ma insel! Deci USR, PNL, PMP...de ce stati sa va plangeti?
  • +1 (5 voturi)    
    Asa e când ai alte planuri (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 21:42)

    preamultamizerie [utilizator]

    Decizia presedintelui e normal să genereze frustrare. Cred ca ar fi trebui să o refuze pe Dăncica și să astepte cel putin altă propunere. Dar la ascultat pe Daea și a ales oaia.

    Revenind la USR. Ei cu siguranta au sanse mari pentru alegerile prezidențiale si isi doresc propriul candidat. Tocmai de aici vine și critica impotriva presdintelui. Spera ca electoratul dezamagit de Iohannis să migreze către candidatul lor. Insa e putin probabil având in vedere paleta politică destul de limitată din partidul lor. Nu văd vreun lider care să răsară peste noapte. Insă dacă toti cei dezamagiti de Iohannis o să continue in stilul ăstă, PSD-ul o să fie extrem de linistit dacă opozitia isi dă in cap constant,

    Cu cât o să se apropie alegerile prezidențiale cu atât mai mult opoztia o să se saboteze prin atacuri constante. Imi pare rau să spun, dar clasa politică de la noi nu are absolut deloc "clasă".
    • 0 (0 voturi)    
      Si daca, (Joi, 18 ianuarie 2018, 10:13)

      BibiAfricanul [utilizator] i-a raspuns lui preamultamizerie

      la a doua prounere veneau cu Daea, sau cu Stanescu care scrie "mi-au" intr-un cuvant?
      Atunci ce se intampla, facea iohannis pe cavalerul razbunarii si rasucea tara doua luni sa iasa PSD si mai bine?
      Ganditi-va fratilor la aia care nu comenteaza pe Hotnews, aia decid pentru noi. Sorry!
  • -1 (11 voturi)    
    L-ati matrasit degeaba pe Nicusor (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 21:47)

    Irina25 [utilizator]

    L-ati matrasit degeaba pe Nicusor, pentru ca, dupa cum sta treaba, n-o sa ajungeti la ciolan in viitorul apropiat.
  • +3 (9 voturi)    
    Dragnea a mai pescuit o stiuca! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 22:50)

    ionanc [utilizator]

    Un presedinte mut ca o stiuca de la Belina...

    Un sef de stat fricos ca un iepure de Teleorman...

    le-a cerut pesedistilor sa performeze!

    Pai ce fac pesedistii cu mana lunga de 38 de ani? Performeaza... la furat.

    Schade...
  • 0 (4 voturi)    
    nimic (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 23:12)

    Cetateanu [utilizator]

    Ma baieti continuati sa visati. Iohanis -pana la PSD (ca sa fiu pe placul multora) tot o haita. 4 case, belina-ti tara, in rest numai vorbe si cativa care n-au contribuit, usor prin tribunale. Ia uite ce facu neamtu plecand de la pupilii lui din pnl: https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22232420-fostul-sef-anaf-gelu-diaconu-semnaleaza-seful-statului-promulgat-recent-lege-care-sterge-obligatii-fiscale-pentru-smecheri-din-imobiliare-care-construit-persoana-fizica-cvartale-blocuri-cele-mai-luxoa.htm (asta pentru cine n-a citit).
    Saraca tara: cine te conduce, cine te locuieste... nimic nu-i intamplator..
  • +2 (6 voturi)    
    Iohannis o duce bine (Joi, 18 ianuarie 2018, 0:36)

    merace [utilizator]

    Iohannis o duce bine la presedintie. Are deja asigurate, pe viata, si imunitate, si bani garla de la stat. De ce i-ar mai pasa de Romania?! A acceptat-o pe Viorica Dancila fiindca nu e treaba lui daca PSD se sinucide pe mana lui Dragnea.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu exista eroism in politica, ci numai (Joi, 18 ianuarie 2018, 8:14)

    John M. [utilizator]

    interese personale sau de grup. In acest caz sunt personale: Dragnea sa scape de puscarie si Iohannis sa mai stea 5 ani la Cotroceni.
    Nu faceti pe vitejii ca nu-l mai votati ca nu veti avea pe cine altcineva.
  • -1 (5 voturi)    
    Citesc opiniile concetatenilor (Joi, 18 ianuarie 2018, 10:08)

    BibiAfricanul [utilizator]

    si realizez ca nu avem nicio sansa de mai bine.
    Patima, lipsa de informatie, lipsa de viziune. Cam asta e.
    Ne grabim sa dam verdicte.
    Ce usor e sa dai cu pietre. Pana la urma, cu sau fara dragnea sau iohannis, oameni buni, tot aia suntem.
    Am uita oare toti ce a facut basescu si pdl timp de 10 ani?
    Era mai desteapta udrea? Mai bine imbracata da, dar altfel????.
    Era mai destept sau mai vertical boc, cand vorbea basescu pentru el, asa cum face dragnea cu tzatza de danacila? Va ajut eu - NU.
    La noi pleaca dracu si vine tac-su.
    Si flacaii intelectuali de la USR si in general opozitia, stau complice in banca lor, nu fac absolut nimic, doar cu gura mare.
    Amin!
    • +1 (1 vot)    
      Nu ai dreptate niciun pic (Joi, 18 ianuarie 2018, 11:21)

      lp [utilizator] i-a raspuns lui BibiAfricanul

      N-o agreez pe Udrea, dar da, era mai despteapta. Base s-a dovedit un mizerabil, dar da, tinea piept celor care voiau justitia praf. Cat a fost base, s-a construit efectiv sistemul de justitie, si i se datoreaza lui in foarte mare masura. uiti ca inainte de el aici a fost tara lui nastase ?! USR lupta cu toate fortele, e f bine ce face. Si nu numai critica, asta e o minciuna, "flacaii" cum le spui incercand sa-i jignesti, nu numai ca lupta in toate comisiile parlamentare sa tina legislatia pe un drum corect, dar au si multe proiecte de legi foarte bune: pt sistemul de sanatate, pentru administratie, etc. Mai mult: ei raporteaza aproape zilnic, pe facebook si alte site-uri, ce fac in parlament - fiecare din ei
      • 0 (0 voturi)    
        Eu nu o sa zic, (Joi, 18 ianuarie 2018, 11:37)

        BibiAfricanul [utilizator] i-a raspuns lui lp

        ca NU ai dreptate. Iti respect opinia.
        Si nu am jignit pe nimeni, am folosit doar termeni la figurativ...cred e asta am voie...
        Pana la urma, fiecare cu parerea lui, dar rezultatele tuturor guvernarilor din ultimii 28 de ani se vad. Aici nu avem ce dezbate.
        Iar justitia este ceea ce politicul a creat. Daca tu zici ca basescu a facut-o bine, asa sa fie.....
  • +1 (1 vot)    
    Noi trebuie sa salvam Romania (Joi, 18 ianuarie 2018, 11:10)

    FA [utilizator]

    Noi trebuie sa salvam Romania, nu USR, nu Klaus, noi toti care mai avem un dram de minte tre sa iesim masiv la proteste si la vot, si sa ne implicam intr-un razboi total impotriva coruptiei pana invingem sau murim cu ea de gat.
  • 0 (0 voturi)    
    usr a mai cazut un test al politicii (Joi, 18 ianuarie 2018, 12:34)

    pb80tm [utilizator]

    am sperat ca va reveniti macar politic.
    din pacate sunteti o trompeta fara idei fara ideologie. partid formal care sa umple galeria vesnicilor nemultumiti. daca ki e criticabil in aceasta speta ce sa mai zic. de cateva luni urmaresc un parlamentar usrist. are o activitate atit de political correct incat cred ca e udmrist. da posteaza despre coruptie. dar si interpelari sforaitoare la adresa psd. de genul ca perdelele din parlament au culoare asemnatoare cu steagul psd deci fac campanie electorala mascata. chiar si in domeniul in care se da expertiza incalca flagrant logica pe motiv de risipa de bani. in aceiasi conjunctura dar in alt moment de timp aceiasi retorica a scos si psdist. atunci a fost contra deh psd nu are voie sa reclame pretul ridicat.
    da aveti democratia in sange a-ti supus la vot cu ce tip de comunicat iesiti. a castigat masa de manevra si a iesit ki vinovat. nu sunteti speciali atit timp cat desepti partidului sunt sub masa paridului.
    usr cu mici aspecte e un avatar psd.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by