​​Sondaj: Ar trebui presedintele Iohannis sa nominalizeze premier tot de la PSD, daca partidul ii retrage sprijinul lui Mihai Tudose?

de RH     HotNews.ro
Luni, 15 ianuarie 2018, 14:05 Actualitate | Politic


Sondaj - Mihai Tudose premier
Foto: Hotnews
PSD a castigat alegerile din 2016, dar in numai un an a schimbat deja un prim ministru, Sorin Grindeanu, dupa ce o prima nominalizare pentru postul de premier - Sevil Shhaideh - fusese respinsa. In aceste conditii, daca PSD ii retrage acum sprijinul lui Mihai Tudose, iar acesta demisioneaza, ar trebui presedintele Klaus Iohannis sa nominalizeze premier tot de la PSD?

  • Participa la sondajul HotNews.ro





Citeste mai multe despre   

















24540 vizualizari

  • +42 (50 voturi)    
    DA (Luni, 15 ianuarie 2018, 14:09)

    falcoind [utilizator]

    pe Dragnea sa știe tot dobitocul de votant pe cine a adus la putere prin vot sau neparticipare.
    • +48 (56 voturi)    
      Nu, PSD nu e partid! E o gasca de interlopi! (Luni, 15 ianuarie 2018, 15:42)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Sa facem anticipate!
      • 0 (0 voturi)    
        Corect, grup infractional organizat insa (Marţi, 16 ianuarie 2018, 12:44)

        CaiusCosades [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        pe astia i-au votat alegatorii. Cu o majoritate considerabila. Concluzia?, alegatorii i-au votat pe cei asemeni lor. Daca concluzia nu-i valabila insemna ca alegatorii sunt, in majoritatea lor, oligofreni.
        Propunere; dreptul de a vota sa devina un drept doar pentru cei ce-s apti sa-l castige. Nu printr-o revolta sau revolutie in care cei multi beneficiaza de sacrificiull si curajul unei minoritati active civic. Ci de fiecare in parte. Ca la examen.
      • +1 (1 vot)    
        sigur vreti anticipate? (Marţi, 16 ianuarie 2018, 13:03)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        au fost alegeri locale partiale anul trecut in iunie si noiembrie. tot PSD/ALDE au castigat in majoritatea localitatilor. de ce s-ar schimba ceva 2-3 luni mai tarziu?
    • +29 (33 voturi)    
      ALEGERI ANTICIPATE (Luni, 15 ianuarie 2018, 18:55)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      singura solutie...alegeri anticipate.
    • +5 (5 voturi)    
      Nuuuuu, premierul ar trebui sa fie de la PMP (Marţi, 16 ianuarie 2018, 2:00)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Nuuuuu, premierul ar trebui sa fie de la PMP...pai ce, Basescu si Colonelu' nu E oameni si ei?
  • +53 (63 voturi)    
    nu conteaza... (Luni, 15 ianuarie 2018, 14:09)

    liviu_ [utilizator]

    daca un partid a castigat sau nu alegerile...
    cand iti dai jos propriul guvern intr-un an de zile de 2 ori, dovedesti ca esti incapabil sa guvernezi!
    un guvern psd NU mai are ce cauta!

    PS: pt cei ce voteza "da ca psd a castigat alegerile". Si oamenii incompetenti au trecut un interviu... e normal sa fie pastrati pt ca au trecut interviul?!
    • -17 (33 voturi)    
      important e cine are majoritate (Luni, 15 ianuarie 2018, 17:22)

      premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      eu sunt sigur ca va desemna din partea celor care au majoritatea
      daca e responsabil, desigur
      daca vrea sa-si ia geaca rosie si sa stea in piata victoriei... poate sa-l propuna pe ciolos :))))))
      • +3 (7 voturi)    
        iti pun o intrebare: (Marţi, 16 ianuarie 2018, 9:45)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

        d c ?!
        conteaza DOAR cine a castigat alegerile?! nu conteaza si CUM se guverneaza?!

        deci tu esti de parere ca daca dracnea da ordin sa se impuste populatia si sa se dea foc bucurestiului psd ar trebui sa ramana la guvernare pt ca a castigat alegerile?!

        de asemenea, cum te impaci cu ideea suspendarii presedintelui?! lucru care psd l-a facut de 2 ori (si ameninta ca-l face a 3a) FARA sa tina cont de oamenii care l-au votat (mai multi decat cei ce au votat psd)?!
        presedintele poate sa fie demis si parlamentul nu, sau cum vine asta?!
        • 0 (2 voturi)    
          e democratie.. (Marţi, 16 ianuarie 2018, 13:09)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          democratia este dictatura mediocritatii.

          daca psd schimba legile in limitele constitutiei, ce putem face? poti sa protetezi zi de zi, 4 ani, dar daca la urmatoarele alegeri tot PSD castiga? solutia nu este protestul. solutia este sa nu mai platesti taxe in tara care majoritatea isi bate joc de munca ta.
  • +11 (13 voturi)    
    Varianta 2 (Luni, 15 ianuarie 2018, 14:12)

    Cipraen [utilizator]

    Care e sensul ei? Variantele 3 si 4 sunt exact acelasi lucru doar ca nuantat sau varianta 2 e doar pentru psd-istii hardcore pentru care nu conteaza cine e premier dar sa fie de la psd.
    • -5 (29 voturi)    
      am dat cu '2' (Luni, 15 ianuarie 2018, 15:16)

      axismundi [utilizator] i-a raspuns lui Cipraen

      pentru ca PSD trebuie sa fie la putere oricat de mult timp e necesar pt ca votantii lor sa inteleaga cat de nocivi sunt. daca ii dai jos acum, castiga iar in 2020. lasa-i acolo la putere sa vada tot poporu' ce inapti si penali sunt.
      • +12 (18 voturi)    
        Asa credeam si eu ... (Luni, 15 ianuarie 2018, 18:47)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui axismundi

        pana mai incoace, pana am realizat ca nici dupa 10 ani de guvernare monstruoasa a psd-ului , bizonii tot nu vor intelege cat de "inapti si penali " sint , pt toate belelele vor da vina pe : soros, statul paralel, UE, SUA , etc, etc , pe oricine, doar pe dragul lor psd nu .
        E foarte posibil sa fie asa, daca si niste enormitati penale , clare ca lumina zilei , nu le vad acesti bizoni de langa noi...
      • 0 (2 voturi)    
        Te inseli (Marţi, 16 ianuarie 2018, 8:53)

        DE:AD:BE:EF:CA:FE [utilizator] i-a raspuns lui axismundi

        CDR nu au fost la fel de hoti insa au fost la fel de incompetenti.
  • +27 (35 voturi)    
    de cate ori (Luni, 15 ianuarie 2018, 14:18)

    g01an [utilizator]

    trebuiesc lasati sa-si asume politic greselile facute. dupa dezastrele anterioare au venit altii sa curete in urma psdeilor si a lui tariceanu si si-au luat toate bobarnacele. de cate ori ne mai lasam pacaliti de aceasta manevra politica?

    iohannis ar trebui sa forteze alegeri anticipate doar atunci cand actuala majoritate este destramata si se poate baza ca partidele care vin din urma pot forma o majoritate stabila si comfortabila dupa un nou scrutin. pana atunci, orice tentativa va fi exploatata tot de psd.
    • -4 (10 voturi)    
      cine ce a curatat? (Marţi, 16 ianuarie 2018, 1:01)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      Boc? ala pentru care nivelul de trai al cetatenilor nu conta, ci doar "investitiile" care sa umple conturile firmelor mafiei portocalii? nu-ti dai sama ca realmente nu mai avem solutii?
  • -14 (24 voturi)    
    as fi votat, dar nu e raspunsul potrivit (Luni, 15 ianuarie 2018, 14:21)

    premierul grivco [utilizator]

    Sa se consulte, sa vada cine are majoritate si sa desemneze.
    Sau sa puna pe cine vrea, dar daca nu obtine investirea in parlament sa tina cont de cine are majoritatea
  • +18 (26 voturi)    
    Pe de alta parte... (Luni, 15 ianuarie 2018, 14:34)

    Cataleya [utilizator]

    ...daca Johannis il convinge pe Tudose sa nu demisioneze, ci sa bage PSD intr-o noua criza, cu un nou vot de demitere in parlament, PSD-ul ar avea mult mai mult de pierdut pt ca s-ar accentua criza si mai tare si ar fi mult mai vizibila degringolada din PSD decat daca Tudose ar pleca astazi de bunavoie.
    Si dupa ce s-ar termina circul din parlament, cu demiterea lui Tudose, Johannis va avea motive si argumente foarte serioase ca sa refuze numirea unui nou premier de la PSD.
    • +13 (17 voturi)    
      mmm (Luni, 15 ianuarie 2018, 15:22)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      cu ce finalitate? Fara anticipate, care-s practic imposibile, orice guvern fortat de Johannis ar insemna sa deconteze toate bombele puse la baza economiei de PSD in 2017. Iar in 2019 PSD ar cistiga flueirind prezidentialele ormate de parlamentarele din 2020.
      • +17 (19 voturi)    
        Da, asta e problema. (Luni, 15 ianuarie 2018, 15:49)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Presupunand , prin absurd, ca guvernarea va fi preluata de altcineva decat PSD, deja de a 2-a zi PSD va toca noua guvernare ca nu da salariile si pensiile cuvenite, ca una, ca alta si ca din cauza noului guvern , in Romania nu curg laptele si mierea promise de PSD.
        • +6 (6 voturi)    
          bun, si atunci? (Luni, 15 ianuarie 2018, 16:02)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          Vad ca avem aceleasi concluzii la analize. Dar daca asha cum corect spui, o guvernare non-psd sau chiar PSD cu un preimier fortat de Johannis, ar fi mana cereasca pentru Dragnea, atunci de ce s-ar apuca Johannis de asha ceva?
          • +3 (5 voturi)    
            Asta e o intrebare la care... (Luni, 15 ianuarie 2018, 16:19)

            Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            ..numai Johannis ti-ar putea raspunde.
        • +4 (4 voturi)    
          exact, si de aici varianta "2" (Luni, 15 ianuarie 2018, 16:42)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          pentru care @axismundi si-a luat minusuri...
        • +3 (5 voturi)    
          Inevitabil (Luni, 15 ianuarie 2018, 20:05)

          motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          PSD va imparti cu darnicie promisiuni in orice campanie electorala, indiferent daca vorbim de alegeri la termen sau anticipate.
          Si, bineinteles, daca vor castiga ceilalti, pesedistii se vor autozugravi post-electoral in rolul geniilor neintelese "noi am vrut, dar ce sa facem daca nu a fost sa fie?". Opozitia va trebui sa gaseasca solutii de contracarare a acestui gen de discurs, indiferent daca va fi vorba de 2018 sau de 2020.

          Celelalte partide pot incerca sa contraatace venind cu o oferta de crestere sustenabila pe termen lung a nivelului de trai, pe baza investitiilor. Simultan este necesara o campanie de PR foarte activa, care sa explice publicului in mod concret care sunt aceste obiective si in ce mod se vor traduce ele in rezultate la nivelul cetateanului obisnuit, cu cifre si termene.
      • +2 (4 voturi)    
        ma scuzati ca ma bag... (Luni, 15 ianuarie 2018, 17:43)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Orice buget are si rectificari - si orice guvern adevarat poate sa constituie un control mai atent asupra centrelor locale de putere...

        Zic ca o sa iasa un nou guvern si nu gubern.

        Zic ca JK o sa ia o gura de aer proaspat ca sa faca ceea ce trebuie sa faca.

        Zic ca 2018 poate sa arate mai bine decat sfarsitul de 2017.

        Sa fie intr-un ceas mai bun!
        Aferim au infrant!
        • 0 (2 voturi)    
          pai nu s-a vazut in 2016? (Marţi, 16 ianuarie 2018, 12:18)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          bugetul poate avea rectificari, dar legile trebuie aplicate. Si daca parlamentul da azi o lege ca se mareste punctul de pensie cu 10%, trebuie s-o aplici. Daca miine salariile profesorilor trebuie crescute cu 15%, asta faci. Si tot asha. Cu un parlament ostil, nici un guvern nu poate face ceva bun.
          • +1 (1 vot)    
            este si nu este (Marţi, 16 ianuarie 2018, 13:18)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Legile se aplica daca ai banutzi - si daca nu ai banutzi la tescherea spui simplu PAS!

            Nu stiu daca au auzit si inteleg parlamentarii ca legile trebe fundamente.

            In ceea ce priveste legile justitiei este clar ca o sa avem unr aspuns frumos de la Comisia de la Venetzia - astazi insusi maretul Tudorel are de dat raportul ref. penitenciarele - daca nu raspunde bine - carton rosu de la UE...

            Baietii astia veseli de la P$D care s-au jucat de -a gubernarea au constatat, s-ar putea spune ca si brusc - ceea ce personal nu cred pentru ca am urmarit cam din AUgust 2017 cat de tare se cautau prin buzunare de si-au adus aminte si de Terente - ca nu mai au bani in seifuri si de atunci se prefac ca mai vor sa fie la gubernare... A fost un joc de gleze si cam atat cu final asteptat...

            Joc de glezne si cu unitatea partidului - ce nu face un p$dist pentru imaginea sa publica si a partidului care se dorea in toate

            Acum nici in basca nu ii doare de alesii locali care sunt si mai tare pe sponci...

            Curat ghinion!

            Acum astia locali trebe sa dea afara, sa restructureze aparatul propriu, sa raspunda la DNA - sa ne traiasca Codrutza si sa mai clonam alte fete - bine, fie poate sa fie chiar baieti - si daca scapa de racoarea Beciului Domnesc pentru oarece vreme vor apuca vremurile in care vor conduce pana cand localnicii o sa inceapa sa arunce cu rosii/pietre in ei!

            Acu' mingia a intrat definitiv in terenului JK -

            volgutza a tras ieri un ragnet ca se doreste suspendarea neamtzului - asta ar face ca dracii sa se intarete si mai tare impotriva mafiotzilor si nu cred ca vrea volgutza sa revada cum romanii iarasi i-au foc in PV...

            M-am stricat de ras aseara cand am auzit remarcile valoroase ale Volgutezei !!!!

            Ramane cum am mai spus:

            Sa fie intr-un ceas mai bun!
            Aferim au infrant!
            • 0 (0 voturi)    
              pierzi din vedere esentialul (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 11:46)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

              Pe baietii astia de la PSD (si nu numai) nu ii mai intereseaza de ceva vreme UE, cimisia de la venetia si alte astea. Ei au un singur dor: legile justitiei. Toti, de la primar la premier. Odata incalecata justitia, nu mai conteaza cine e la putere, cine e in opozitie, etc. Intre ALDE in opozitie, si-si alterneaza guvernarea fara probleme, avind grija sa primeasca fiecare cite un ciolan si cind e in opozitie. Fix ca pina-n 2004.
  • +4 (6 voturi)    
    Ghici, (Luni, 15 ianuarie 2018, 14:35)

    alibaba: 10 AUGUST 2018 MPSD [utilizator]

    ciuperca, ce e?
  • +16 (18 voturi)    
    inca o varianta (Luni, 15 ianuarie 2018, 14:36)

    domnescu [utilizator]

    ANTICIPATE!!!
    niciun premier normal nu ar distruge viitorul copiilor lui ai al altor milioane doar sa scape un mafiot ca Dragnea. Atata timp cat guvernul e marioneta coruptilor nu e nicio sansa.
    Iar daca vin altii o sa ia toata vina pentru masurile populiste si inconstiente ce o sa isi vada efectele anul asta si in urmatorii ani
    • +7 (9 voturi)    
      anticipate, dar cum? (Luni, 15 ianuarie 2018, 15:22)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui domnescu

      Citi parlamentari ar fi dispusi sa investeasca intr-un nou set de alegeri?
    • 0 (0 voturi)    
      nu anu asta... (Marţi, 16 ianuarie 2018, 13:20)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui domnescu

      Suntem ocupati - exista planuri mari!

      Anu asta sarbatorim 100 de Ani - MAREA UNIRE!

      Poate la anu sarbatorim unirea cu Moldova si in 3-4 ani intrarea in EMU.

      sa fie intr-un ceas mai bun!
  • +1 (5 voturi)    
    Cu o conditie nenegociabila (Luni, 15 ianuarie 2018, 14:36)

    OG [utilizator]

    Poate tot de la PSD (pt ca au castigat alegerile), dar doar conditionat de retragerea legilor justitiei ! Altfel, anticipate!
  • +16 (20 voturi)    
    mmm (Luni, 15 ianuarie 2018, 14:38)

    bogdan1477 [utilizator]

    A nominaliza altpremier decit cel propus de PSD ar insemna decontarea dezastrului ce sta sa vina din punct de vedere economic. Viitorul premier ar trebui sa mareasca salariile bugetarilor cu 25% sau scoata deficit sub 3% in conditiile in care anul trecut acel 3% a fost puternic tras din condei (sa ne amintim doar de dividendele companiilor de stat platite in avans) si tot asha. Ar fi oportunitatea perfecta pentru Dragnea sa scape de responsabilitatea minciunilor din campanie. Iar in privinta legilor justitie tot n-ar rezolva mare branza.
    Singurul final fericit al unei ne-nominalizari a propunerii PSD ar fi anticipatele, imposibil insa de obtinut. Inafara de USR nici un partid nu are parlamentari care sa-si doreasca sa cotizeze iar la campania electorala la nici un an jumate de la alegeri.
    • +2 (14 voturi)    
      usr sigur vrea anticipate :)) (Luni, 15 ianuarie 2018, 17:19)

      premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      avand sanse sa nu mai intre in parlament sigur-sogur vrea anticipate :))))))
      • -1 (3 voturi)    
        Pe ce te bazezi? (Marţi, 16 ianuarie 2018, 9:48)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

        Pina si in sondajele lui Pieleanu are peste 5%.
    • 0 (0 voturi)    
      aici ar trebui sa intre in actiune Presu JK (Marţi, 16 ianuarie 2018, 13:22)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      daca are matz vine in fata romanilor si sa povestesca ceea ce trebuie sa stie toti romanii...

      Altfel - ma doare in cot!
      • 0 (0 voturi)    
        Johaniis are de ales intre doua rele (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 11:55)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        1. accepta premierul cu riscul de a parea slab si asteapta urmatoarele mutari (daca o mai avea vruna) in privinta legilor justitiei
        2. nu accepta premierul si se expune la doua pericole:
        a. da o scuza perfecta PSD pentru viitoarele nerealizari in planul maririlor de salarii (sa vezi cum ne va explica Olguta ca nu cresc salariile bugetarilor la 1 martie cu 25% din cauza ca guvernul nu a fost lasat sa-si faca treaba de catre sorosistii lui Johannis)
        b. PSD decide sa mearga pina la capat, il suspenda, Tariceanu are o luna sa schimbe sefii DNA/parchet/servicii secrete/ ce-o mai fi, plus promulga legile justitiei. Dupa care Johannis cistiga la scor la referendum, PSD se retrage in opozitie dar cu majoritate in parlament (sau chiar rupe o bucata care sa joace cu opozitia avind grija sa le puna bete in roate constant), cistiga prezidentialele din 2019 pe fondul unei guvernari ezitante, si aia e. Pentru ca in mod evident o guvernare PNL+USR+UDMR+PMP+minoritati+CITIVA de la PSD ar avea soarta conventiei democrate in cel mai bun caz.

        Sincer, nici eu nu stiu cum e mai bine, sa rupa acum pisica sau sa mai astepte. Intr-o oarecare masura, daca oug 13 nu se abroga, poate era mai bine. Acu am fi fost in punctul in care stia fiecare daca mai e ceva de sperat la tara asta sau nu.
  • +14 (22 voturi)    
    PSD-ul a demonstrat ce poate. (Luni, 15 ianuarie 2018, 14:40)

    unins [utilizator]

    Un guvern de tehnocrati este tot ce trebuie acum, deoarece nicio forta politica actuala din Romania, nu este capabila sa conduca tara. Partidele politice sa mai invete cativa ani si apoi sa emita pretentii de guvernare. Sa auzim de Bine.
    • +4 (8 voturi)    
      noua nu ne trebe tehnocrati (Luni, 15 ianuarie 2018, 16:47)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui unins

      ca si-astia-s un fel de intelectuali !...
      • 0 (2 voturi)    
        Comunistii (Marţi, 16 ianuarie 2018, 11:11)

        unins [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

        urau intelectualii. Eu m-am saturat sa fiu condus de prosti; tu nu? Dar, ce sa-i faci; cine se aseamana se aduna! Sa auzim de Bine!
        • 0 (0 voturi)    
          Bravo! (Marţi, 16 ianuarie 2018, 13:23)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui unins

          Multumesc.
  • +10 (14 voturi)    
    anticipate! (Luni, 15 ianuarie 2018, 14:41)

    subcultura [utilizator]

    ca nu se mai poate
  • +22 (24 voturi)    
    pai asa e cind maimutele sunt la putere (Luni, 15 ianuarie 2018, 14:53)

    Ingwar [utilizator]

    de cind PSD "a cistigat" alegerile in 2016 Romania este mereu in criza, mereu in proteste, drumuri noi nu se fac, locuri de munca noi nu apar, PSD mereu ia credite noi de miliarde si creste datoria tarii, primaria Bucuresti si banii cetatenilor sunt furate de firmele capuse a le lui firea. tara pur si simplu se mai misca bazindu-se pe forta inertiei care are si ea o limita.
  • -14 (22 voturi)    
    ar trebui (Luni, 15 ianuarie 2018, 14:56)

    victor L [utilizator]

    si un slt sondaj:
    Are Iohannis curajul sa nominalizeze alt premier decit de la PSD?
    • +1 (1 vot)    
      redirectionare a intrebarii (Luni, 15 ianuarie 2018, 22:16)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      are cineva, din pnl sau usr, curajul sa accepte sa fie pm cu actualul palavrament ?!
      as vrea sa'l vad pe muzicantu' orban formand un guvern pnl, cu blaga si fetele, si sa obtina confirmarea palavramentului de fatza.
      succesuri.
  • -10 (22 voturi)    
    intrebare inutila (Luni, 15 ianuarie 2018, 15:03)

    pehash [utilizator]

    mai bine v-ati intreba cine ar castiga alegerile parlamentare daca Johannis propune premier de la alt partid si PSD refuza sa-l voteze... eu cred ca tot PSD ar catiga si de data asta l-ar da jos si pe Johannis.
    • +10 (12 voturi)    
      nu cred (Luni, 15 ianuarie 2018, 15:27)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Vreau sa cred ca cei 3 milioane de votanti care au participat la alegerile din 2014 si n-au participat la alea din 2016 nu vor alege in continuare sa stea acasa. Daca intr-adevar ai dreptate, exista mari sanse ca aia 500.000 care au iesit in strada asta iarna sa-si ia familiile si sa emigreze.
      • +2 (6 voturi)    
        speranta moare ultima.. (Luni, 15 ianuarie 2018, 16:32)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        "aia 500.000" au iesit in strada iarna trecuta si jumatate cred ca erau emigranti deja.
        intre timp au fost in 2017 doua runde de alegeri locale partiale, in iunie si noiembrie. poate ti-au scapat stirile? tot PSD castiga, tot acasa stau fraierii.
      • 0 (4 voturi)    
        drum bun (Luni, 15 ianuarie 2018, 17:20)

        premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        ura si la gara
        • 0 (0 voturi)    
          Aici (Marţi, 16 ianuarie 2018, 14:02)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          "....exista mari sanse ca aia 500.000 care au iesit in strada asta iarna sa-si ia familiile si sa emigreze." (bogdan1477)

          ===========================

          Aici s-a deschis o fabrica de covrigi calibrul cozii !
          • 0 (0 voturi)    
            acolo unde? (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 11:56)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            la voi la subsol?
  • +19 (19 voturi)    
    hihihi (Luni, 15 ianuarie 2018, 15:08)

    ..13 [utilizator]

    Sunt in trend ...


    Haide domnule Presedinte o partida merita jucata - macar una la 2-3 ani. Multumiri.

    Spor P$D-ului catre zdrobirea finala!
  • +20 (20 voturi)    
    Doamne fereste.... (Luni, 15 ianuarie 2018, 15:15)

    exlc [utilizator]

    sa se gandeasca sa puna pe oricine altcineva decat PSD. Daca nu pune tot PSD isi da in cap cum a facut cu Ciolos. PSD a promis, a dat, ei sa rezolve problemele. PSD are o stategie buna, bagam tara in rahat, si ne retragem ultimul an inainte de alegeri si ne facem ca ceilalti au stricat tot.... si functioneaza, pentru ca avem memorie de amibe.
    • +3 (5 voturi)    
      depinde f mult cum gandesti... (Luni, 15 ianuarie 2018, 16:38)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui exlc

      pt guvernarea imediata a tarii.... este bine oricine altcineva inafara de psd...

      pt ca votantii psd sa vada ce face psd... ar trebui ca psd sa ramana.
      Daca pleaca psd acum, tara isi va mai reveni, dar tot ce e naspa o sa pice in capul guvernului nou, nu in capul psd... Si aici ma gandesc mai ales la debandada si stangaciile cu minunatul cod fiscal
  • +7 (7 voturi)    
    Pe Tudose ! (Luni, 15 ianuarie 2018, 15:28)

    Susufler0 [utilizator]

    Sau pe Chirica !

    Daca tot face pe durul Dragnea si nu-i pasa decat de el, atunci sa-l vedem cat este de dur in Parlament la votarea unui guvern Tudose / Chirica !

    PS. Si apoi...anticipate !

    PPS. Mai stii...Poate o propune din nou pe Servila sau pe Papusha, ca tot joaca asta rolul Elenei din Videle, (pardon, Troia ) !
  • +2 (6 voturi)    
    Daca pune de la PSD (Luni, 15 ianuarie 2018, 15:36)

    artistu_gogu [utilizator]

    A pierdut votul meu in 2019 si banuiesc ca inca f multe voturi. Eu cred ca acum isi joaca cartea finala.

    Daca dupa 2 esecuri merge tot pe mana PSD nu isi merita rolul de presedinte, este la fel ca si ei, poate chiar in cardasie cu ei. Alta logica nu primeaza.
  • +3 (5 voturi)    
    Desi pare inutila merg pe varianta 3 (Luni, 15 ianuarie 2018, 15:58)

    ioan1948 [utilizator]

    Tudose, in cazul in care Cex ii va retrage sprijinul isi va da demisia. În acest caz consider că Cex nu mai reprezinta fidel opinia PSD si nici a Parlamentului. De aceea ar fi bine sa se testeze opinia parlamentului in acest caz. Eu cred ca Parlamentul dominat de PSD ii va da dreptate lui Tudose.
    • 0 (0 voturi)    
      bre omule ceea ce nu se vede este ca... (Marţi, 16 ianuarie 2018, 13:28)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui ioan1948

      Carutza ALDE+ P$D s-a rupt...

      Acum daca are ceva in cap PNL s-ar regrupa rapid cu USR-ului si cu aia care vor altceva din ALDE si astfel pot matura rapid prin parlament cu P$D...

      Totul depinde matzul lui Presu si de rapiditatea PNL-ului in trezirea finala...
  • -1 (9 voturi)    
    sa nu o dam in diverse (Luni, 15 ianuarie 2018, 16:34)

    Razvan_M [utilizator]

    Nu-mi place lucrul asta, dar:

    PSD inca beneficiaza de majoritate parlamentara - adica peste 50% din Parlament. Punct.
    • +4 (4 voturi)    
      A gresi este omeneste (Luni, 15 ianuarie 2018, 17:08)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      dar a persevera in greseala, este prostie! Chiar daca psd-ul avea 100% din Parlament, orice om normal la cap, reactioneaza atunci cand vede ca niste incapabili duc tara de rapa. Ce sa mai asteptam? Sa ne omoare pe toti? Pentru ce au facut psd-istii timp de peste un an, nu este suficient sa plece de la guvernare, ci trebuie sa infunde puscaria. Sa auzim de Bine.
      • +2 (2 voturi)    
        okay. pe cine punem in loc? (Luni, 15 ianuarie 2018, 21:23)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui unins

        PNL tace malc. Sunt incompetenti politic. Sa-i rugam pe ei sa ne-o traga?
        • 0 (0 voturi)    
          sunt si alte solutii... (Marţi, 16 ianuarie 2018, 13:29)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

          Numai ca trebe sa le vedem...

          Spor!
        • 0 (0 voturi)    
          ...... (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 0:46)

          unins [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

          ....Cauta mai sus...
  • +1 (3 voturi)    
    lasati-i la guvernare (Luni, 15 ianuarie 2018, 17:48)

    gelu antigelu [utilizator]

    PSD trebuie lasat la guvernare ca sa-si rupa dintii dupa tampeniile facute.
    Sa puna in aplicare programul lor inept de guverare. Sa vedem pe cine mai dau vina pe urma.
    • +6 (8 voturi)    
      Ba eu zic ca (Luni, 15 ianuarie 2018, 19:24)

      newuluc [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      psdistii trebuie bagati toti in puscarie si tu la fel ca le iei banii degeaba si nu faci nici cat o ceapa degerata. De ce sa fie lasati la butoane cand au dovedit ca nu fac altceva decat sa-si acopere spatele ca sa poata fura mai bine
    • +4 (4 voturi)    
      Chiar daca nu ar vrea sa-i lase la guvernare (Luni, 15 ianuarie 2018, 20:10)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      n-or sa plece ei de la butoiul cu miere !

      Si in caz de anticipate tot PSD castiga, cu un scor mai mic insa, dar Dragnea zboara pt ca va fi socotit (si asta pe buna dreptate) un bolovan legat de picioarele partidului !

      PS. Opozitia insa (USR si PNL) trebuie sa ia in considerare tot mai mult realizarea unei aliante politice in perspectiva bataliei electorale pt Parlament, fie ea purtata la termen sau anticipat.
      • +2 (2 voturi)    
        In caz de anticipate (Luni, 15 ianuarie 2018, 20:56)

        motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        ...conteaza daca PSD si ALDE (care e tot PSD) scot cumulat peste 50%. Anticipatele ar fi o situatie total atipica pentru Romania, capabila sa genereze rezultate surpriza.

        Eu unul sper ca USR si PNL au inceput inca de pe acum, la nivel intern de partid, pregatirea unei aliante. S-ar putea sa se simta nevoia ei foarte curand.
        • 0 (0 voturi)    
          si mai este ceva... (Marţi, 16 ianuarie 2018, 13:33)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

          Imi doresc sa serbez si io

          100 de ani de la MAREA UNIRE!

          sunt de fapt numai 100 de ani de cand ne putem numi romani cu adevarat!

          Vreau o SARBATOARE MARE tot ANUL!!!

          De ce sa imi strice cheful de petrecere niste neica nimeni de la p$d, alde sau ceva maruntis de la iudmr...

          Stelele s-au aliniat!
    • +1 (1 vot)    
      Problema este ca (Luni, 15 ianuarie 2018, 22:25)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      "programul" lor de guvernare il aplica pe pielea noastra - si a ta! Oare cat de prosti trebuie sa fim sa mai acceptam experimentele unor incapabili, pe noi, romanii? Cat timp sa mai treaca pentru a intelege ca psd-ul este un partid antiromanesc, care da legi si elibereaza infractorii, doar pentru a putea sa-si atinga scopurile personale si de gasca? Noi suntem cei mai afectati, Poporul Roman! Desteapta-te Romane! Astazi, ca maine va fi prea tarziu! Dar, sa speram ca o sa auzim de Bine.
  • +3 (5 voturi)    
    Pe surse (Luni, 15 ianuarie 2018, 20:09)

    ipolitic [utilizator]

    ultima varianta: Carmen Dan accepta o operatie de schimbare de sex, isi lasa mustata si ia postul de prim-ministru.
  • -3 (3 voturi)    
    Ar mai fi o varianta (Luni, 15 ianuarie 2018, 21:19)

    OsirisD [utilizator]

    Ar mai fi o varianta: cea in care Iohannis nu accepta demisia lui Tudose. In acest fel forteaza PSD-ul sa-si rezolve treburile interne.
    • 0 (0 voturi)    
      asta este calceama (Marţi, 16 ianuarie 2018, 13:35)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui OsirisD

      si JK nu are placerea jocului...

      Plus ca 2dose nu merita atata efort din partea Presedintelui.
  • +2 (8 voturi)    
    Sa termine Iohannis prostia asta odata!!! (Luni, 15 ianuarie 2018, 21:33)

    kthor7 [utilizator]

    Mars cu pesedeu afara. Si ca sa-i ofticati, propuneti-l tot pe Tudose. Sa-si faca guvern cum vrea el, nu cum vrea Cex-ul lui Dragnea sau coalitia demonilor Dragnea-Tariceanu. Nu stai sa te joci de-a interlopul retardat cu o tara intreaga!! Stam toti ca prostii sa ne uitam cum ne conduc doi tampiti spre pieire si nu facem nimic. Frate, l-ati injurat pe Basescu, dar nu se intampla asta daca era Basescu. Le-o facea din prima! Aici nu mai e vorba de pesedisti, aici e vorba de niste interlopi retardati. Atat! Si care se cred smecher pentru ca alti prosti le-au dat puterea. Tudose s-a plictisit si ala. Toti se plictisesc sa le fie bagati pe gat niste prosti, si 21!
    • 0 (6 voturi)    
      Corect (Luni, 15 ianuarie 2018, 21:53)

      farafiltru [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      Cel mai competent comentariu.
  • +3 (5 voturi)    
    postacii? unde sunt? (Luni, 15 ianuarie 2018, 22:07)

    gwolf [utilizator]

    probabil ca la CEx!
    altfel erau in prim-plan acum
    • +3 (3 voturi)    
      Asteapta sa vada (Marţi, 16 ianuarie 2018, 0:20)

      Alethea [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

      cine iese tartor la psd, ca ala le va da salariul. Acum sunt in sevraj
      • -1 (3 voturi)    
        draga (Marţi, 16 ianuarie 2018, 1:07)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Alethea

        asa-i in capitalism: cine plateste ala comanda
  • +2 (2 voturi)    
    e jale (Marţi, 16 ianuarie 2018, 0:59)

    srpc [utilizator]

    chiar nu mai avem nici o forta politica in stare sa conduca decent tara
  • -2 (2 voturi)    
    :))) (Marţi, 16 ianuarie 2018, 9:30)

    laurentiucat [utilizator]

    nu stiu ce as prefera... sa fie anticipate, sa vad daca mai intra usr in parlament sau sa-l vad pe ciolos prim ministru pus de o coalitie in care e si basescu!?
    p.s.
    mama cati oameni destepti au o gramada de plusuri mai sus. si cica sunt elita. :)))))))))
  • +2 (2 voturi)    
    sondajul...vietii (Marţi, 16 ianuarie 2018, 9:46)

    baronulmunchausen [utilizator]

    Un sondaj ciudat, trebuia sa aiba doar primele doua intrebari ( de la stanga la dreapta), celelalte doua sunt pt prosti.
    Tudose si-a dat demisia, cum naiba sa-i treaca in gand presedintelui sa-l propuna inca odata ?
  • -1 (1 vot)    
    ultima solutie (Marţi, 16 ianuarie 2018, 13:21)

    vodatepes [utilizator]

    Monarhia salveaza Romania. Unde esti tu regele Mihai?
    • 0 (0 voturi)    
      Altcineva intreba (Marţi, 16 ianuarie 2018, 16:47)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      unde este Ratiu, Coposu... Oare cata minte ne mai trebuie sa intelegem ca "salvarea" nu va veni de altundeva decat de la NOI ?!? Fara NOI nici ei nu ar putea face ceva (istoria recenta a demonstrat asta). Daca doar plangem mortii si asteptam, inseamna ca noi suntem mai morti decat ei!!! Desteapta-te romane! S-auzim de Bine!
  • +1 (1 vot)    
    Piata Universitatii 20 ianuarie 2018 (Marţi, 16 ianuarie 2018, 14:40)

    Brindusa1 [utilizator]

    Trebuie sa facem ceva! Sa nu lasam Romania pe mana unor hoti, sa le reamintim ca Romania este a tuturor romanilor, nu doar a unora dintre noi. Va asteptam la protest, 20 ianuarie 2018, Piata Universitatii, ora 18.00. Link-ul mai jos

    https://www.facebook.com/events/1974424552886382/


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version