VIDEO Dacian Ciolos: Din Platforma Romania 100 se va desprinde un partid politic / La urmatoarele alegeri, indiferent cand vor avea loc, ne vom prezenta cu o oferta politica

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 10 decembrie 2017, 9:14 Actualitate | Politic


Dacian Ciolos
Foto: Captura Facebook
Dacian Ciolos a anuntat duminica, la o reuniune a Platformei Romania 100, pe care o conduce, ca din aceasta structura se va desprinde un partid politic. "Ne implicam politic pentru a schimba lucrurile", a spus fostul premier. Ciolos a afirmat ca, atunci cand a lansat Platforma , a fost clar ca va fi nevoie si de o implicare politica: "Nu ne-am ferit de lucrul acesta, dar nu am vrut sa punem carul inaintea boilor". 

"Se va desprinde un partid politic, suntem hotarati sa facem lucrul acesta. El trebuie sa fie un proces natural, nu unul fortat", a afirmat Ciolos. 

"Vom fi gata sa ne prezentam la urmatoarele alegeri cu o oferta politica, indiferent cand vor avea ele loc", potrivit presedintelui Platformei Romania 100. 

In privinta relatiei cu celelalte partide de opozitie, Ciolos a spus ca "nu vom actiona impotriva celor cu care impartasim valori si principii comune, cu care impartim acelasi ADN. Vom fi deschisi colaborarii cu cei cu care putem lucra. Nu avem de gand sa ne batem cu cei alaturi de care trebuie sa actionam in perioada urmatoare". 



Duminica, incepand cu ora 10.00, are loc intalnirea comunitatii Romania 100, platforma condusa de fostul premier Dacian Ciolos. "La acest eveniment vor participa deopotriva membrii activi ai comunitatilor tematice, personalitati publice si reprezentanti ai organizatiilor civice partenere. Intalnirea va seta cadrul si prioritatile de lucru, precum si planurile de viitor ale organizatiei noastre", se spune pe pagina de Facebook a Platformei Romania 100.

La acest eveniment participa membri activi ai comunitatilor tematice, personalitati publice si reprezentanti ai organizatiilor civice partenere, noteaza sursa citata.

Ordinea vorbitorilor:
- Cuvint de deschidere: Dacian Ciolos, presedintele Platformei Romania 100
- Mihaela Miroiu, profesor universitar de etica politica
- Victor Rebengiuc, actor
- Mihai Politeanu, Initiativa Romania
- Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient
- Vintila Mihailescu, profesor universitar, antropolog
- Dacian Ciolos, presedintele Platformei Romania 100
Modereaza Cosmin Alexandru



















14073 vizualizari

  • -95 (121 voturi)    
    Cine se aseamănă se adună (Duminică, 10 decembrie 2017, 9:21)

    CalinMircea [utilizator]

    Doamne ferește cum arată lista vorbitorilor! Brrrr! A tunat și i-a adunat!
    • +71 (95 voturi)    
      lista vorbitori (Duminică, 10 decembrie 2017, 10:56)

      nowheremanro [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Stimate Domn,
      Scrie si d-ta o lista de vorbitori PSD-ALDE, mari personalitati publice.
      Pina atunci iti fac eu una:
      - Liviu Dragnea , the Boss - infractor
      - Paul Stanescu, viceprim- ministru - tractorist,
      - Nicolae Badalau - hot
      - Codrin Stefanescu - psihopat
      - Liviu Plesoianu - paranoic
      - NINC - Nicolicea, Iordache, Nicolae, Cataniciu - macelarii dreptului, absolventi de facultati particulare ( cumparatori de diplome) ,fara urme , fara diplome, fara stagiu in justitie.
      - Ecaterina Andronescu - demolatoarea invatamintului romanesc.
      Astept lista ta amice cu valorile PSD.
      Pina atunci, nu vorbi.
      Daca Rebengiuc este o nulitate, actorul vostru reprezentativ care e? Arsinel? Bendeac?
      Daca profesorii universitari de mai sus sunt 0, al vostru care e? Pieleanu?
      Nici tatarii n-au pirjolit tara cum faceti voi.
      • +17 (45 voturi)    
        Ciolos Presedinte (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:02)

        Bibishor [utilizator] i-a raspuns lui nowheremanro

        Dacian Ciolos merita sa fie viitorul presedinte al Romaniei
        • +26 (34 voturi)    
          Este Potrivit DOAR ca Premier (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:20)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Bibishor

          Si asta ar merita sa faca pentru Romania MINIM 20 de ani...
        • +30 (38 voturi)    
          nu trebuie sa fie (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:50)

          Watcherss [utilizator] i-a raspuns lui Bibishor

          presedinte. nu are nicio putere de acolo - doar rol decorativ. mai bine premier. dubla iohanis - ciolos ar castiga sigur urmatoarele alegeri pentru ca iohanis ar lua voturi de la liberali iar ciolos de la indecisi (ma rog, asa in linii mari ...)
          • -21 (23 voturi)    
            YUP! (Duminică, 10 decembrie 2017, 16:09)

            Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui Watcherss

            Asa zic si io. Dubla iohanis - ciolos ar castiga sigur nu doar urmatoarele alegeri, ci si Wimbledonul.
        • -21 (29 voturi)    
          e liber (Duminică, 10 decembrie 2017, 15:31)

          meditatorul [utilizator] i-a raspuns lui Bibishor

          postul la noi la asociatia de locatari. Blocul are fix 100 de apartamente, numai bine....
          • -16 (22 voturi)    
            100? (Duminică, 10 decembrie 2017, 16:10)

            Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui meditatorul

            Cam multe pentru el. Un bloc mai mic nu gasesti?
        • -14 (16 voturi)    
          "platforma" aia '100" nu foloseste nimic (Duminică, 10 decembrie 2017, 17:16)

          hermess [utilizator] i-a raspuns lui Bibishor

          Ce "Platforma Romania
          100", bre, se vede ca ati pierdut simtul realitatii de-atata privire a realitatii din birou, si de atata politicianism: "platforma" aia '100" nu foloseste nimic cetatenilor, e plina de lozinci, nimic concret pentru ameliorarea nivelului de trai al oamenilor.Bateti campii.Ati vorbit cu cetatenii?, stiti ce nevoi au?Asa zisa "platforma" are sustinere populara?!
        • -13 (15 voturi)    
          iluzii cu acest partid ciolosist! (Duminică, 10 decembrie 2017, 17:34)

          hermess [utilizator] i-a raspuns lui Bibishor

          Acest partid ciolosist o sa ia voturi de la populatie cand oi fi eu popa!!
          Nu mai pupati voi liberal-pedelistilor--ciolosisti
          voturi!

          Nu v-a interesat de populatie,ati vrut sa taiati pensiile mici, ati taiat salariile, indemnizatiile,ati taiat alocatiile etc., ati inchis spitale si au murit oameni!!, iar “opera” asta satanica impotriva oamenilor va fi continuata de basistii lui Orban si de partidul lui Ciolos!!!
      • +32 (38 voturi)    
        ai uitat pe cineva (Duminică, 10 decembrie 2017, 14:12)

        Walking_dead [utilizator] i-a raspuns lui nowheremanro

        Serban Nicolae - sofer
      • -11 (15 voturi)    
        Are dreptate CalinMircea (Duminică, 10 decembrie 2017, 16:05)

        Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui nowheremanro

        Sii tu ai dreptate.
        Asta e romania, Stimate Domn!
      • -14 (16 voturi)    
        Acel 'partid" ciolosist are sustinere populara?! (Duminică, 10 decembrie 2017, 17:27)

        hermess [utilizator] i-a raspuns lui nowheremanro

        1. ( dupa cum "gandesti", imi dau seama cati retrograzi zbiara contra guvernului PSD.
        Jignesti oamenii din oftica, numai pentru ca acei ministri etc. sunt de la Psd, ca daca erau din opozitie nu mai debitai prostii.
        O chestie: diplomele se cumpara la univers. de stat, nu private.Cati nu au absolvit la stat si sunt incapabili?Vrei exemple cu miile?)

        Te oftici ca ati pierdut-pe limba voastra- in 11 dec.2016!Asta e!Ia un calmant)

        2.Ce "Platforma Romania
        100", bre, se vede ca ati pierdut simtul realitatii de-atata privire a realitatii din birou, si de atata politicianism: "platforma" aia '100" nu foloseste nimic cetatenilor, e plina de lozinci, nimic concret pentru ameliorarea nivelului de trai al oamenilor.Bateti campii.Ati vorbit cu cetatenii?, stiti ce nevoi au?Asa zisa "platforma" are sustinere populara?!
    • +43 (55 voturi)    
      Si cum arata lista domnule? (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:01)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Nu este normal sa se adune cei ce au acelasi tip de gandire, cei ce se manifesta si gandesc la fel despre democratie si despre un stat civilizat...?!
      Ati fi vrut sa ii adune si pe psd-isti?!
      • -14 (18 voturi)    
        Cum arata lista? (Duminică, 10 decembrie 2017, 16:12)

        Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

        Arata si suna ca dracu.

        Dar ai dreptate: este normal sa se adune cei ce au acelasi tip de gandire.
    • +55 (65 voturi)    
      Asa e mai (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:09)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Cum poti sa si parcurgi lista vorbitorilor cand de pe ea lipsesc un Serban Nicolae,un Pieleanu,un Catalin Voicu,o Olguta sau o Firuta.De Floricica dansatoarea ca alternativa artistica la Rebengiuc sa nu mai vorbim...
    • +54 (66 voturi)    
      intr-adevar (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:12)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Daca esti PSD-ist care ai luat Bac-ul la 35 de ani ti-e greu sa urmaresti o fraza de a lui Vintila Mihailescu si te ia cu frisoane.
      Despre un discurs coerent si lipsit de greseli gramaticale precum cel ale lui V. Rebengiuc ce sa mai vorbim.
      Idolii vostri sunt Liviu Pop si Grapini.
    • -50 (70 voturi)    
      Denumirea e aleasă greșit (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:22)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Mai corect ar fi fost „Platforma 000”
      • +44 (58 voturi)    
        Corectie.... (Duminică, 10 decembrie 2017, 12:03)

        Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Ai dreptate partial dar tin sa te completez: Platforma "000 furt". Perioada lui Ciolos a fost singura in care nu trebuia sa urmarim disperati cum se asambleaza spagile si smenuielile de partid. Da, stiu, voi ati fi vrut ca Ciolos sa faca intr-un an cat nu au facut idolii vostri in 27. Right?
    • +39 (51 voturi)    
      pentru tine (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:30)

      Sorrows [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      e buna cu gura doar olgutza, asa-i?
    • +42 (52 voturi)    
      screensaver (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:30)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      atunci cand iti pui screensaver cu Serban Nicolae e si normal sa nu iti placa restul lumii.:)
    • +33 (45 voturi)    
      Pentru cei ca tine... (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:31)

      TheRealGicaContra [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      ... ramane valabila lista celor mai buni comunicatori: Serban Nicolae, Daea, Grapini, Carmen Dan, ...
    • +17 (29 voturi)    
      tu mai lipseai... (Duminică, 10 decembrie 2017, 12:01)

      Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      nu-i asa? expertule.
    • +23 (33 voturi)    
      Știu, (Duminică, 10 decembrie 2017, 12:35)

      Geirge [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Ai fi preferat o altă listă a vorbitorilor:
      -Ion Iliescu,
      -Adrian Nastase,
      -Dan Voiculescu,
      -Viorel Hrebenciuc,
      -Liviu Dragnea...
      -și toată lista pușcăriașilor de la Jilava.
      • -2 (4 voturi)    
        Lista penalilor din PNL (Duminică, 10 decembrie 2017, 18:38)

        hermess [utilizator] i-a raspuns lui Geirge

        Lista penalilor din PNL:
        Ludovic Orban – vizat într-un nou dosar de procurorii DNA. Prejudiciul este de sute de milioane de lei


        Ion Ariton, senator – urmărit penal
        Gigi Chiru, senator – condamnat în primă instanță
        Tudor Chiuariu, senator – condamnat cu suspendare
        Gheorghe Costin, deputat – trimis în judecată
        Grigore Crăciunescu, deputat – condamnat în primă instanță
        Victor Paul Dobre, deputat – urmărire penală blocată
        Corneliu Dobrițoiu, senator – condamnat în primă instanță
        Verginel Gireadă, deputat – condamnat cu suspendare
        Mircea Man, deputat – urmărit penal
        Dan Motreanu, deputat – trimis în judecată
        Corneliu Popescu, senator – cercetat penal
        Dian Popescu, senator – condamnat în primă instanță
        Alin Popoviciu, deputat – urmărit penal
        Mircea Roșca, deputat – trimis în judecată
        Cornel Sămărtinean, deputat – trimis în judecată
        Raluca Surdu, deputat – soțul este urmărit penal
        Cătălin Teodorescu, deputat – urmărit penal
        Hubert Thuma , deputat – condamnat cu suspendare
        Ionuț Zisu, senator – trimis în judecată
        • +5 (7 voturi)    
          de-asta il asteptam pe Ciolos (Duminică, 10 decembrie 2017, 22:16)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui hermess

          Pana acum am avut doar USR-ul ca optiune cat de cat decenta.
          Ciolos ar fi o optiune super decenta.
          In rest putregaiul a cuprins PNL dinspre infectia numita PSD-ALDE.
    • +8 (20 voturi)    
      Hm (Duminică, 10 decembrie 2017, 12:39)

      R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Doar un om cu mintea complet corupta poate reactiona asa atunci cind vede oameni de treaba.
      Nu e vorba "doar" de etalarea unui cinism incalificabil, ci direct de morbid. Si nu mai e vorba aici nici macar de politica, fiindca atunci cind un om reactioneaza asa in fata normalitatii, este cit se poate de clar ca omul acela nu mai e unul normal.
    • +6 (6 voturi)    
      poti sa explici d c?! (Duminică, 10 decembrie 2017, 17:09)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      niste oemeni curati dpdv penal sunt "Brrrrr"
      dai dracnea si tariceanu sund "da"?!
      did I miss something?!

      voi "ganditi" pe dos sa dea naiba...
  • +20 (50 voturi)    
    Daca nu e partid nu ma intereseaza (Duminică, 10 decembrie 2017, 9:54)

    Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator]

    Degeaba stau ei pe margine si discuta civilizat la un cocktail daca nu se baga in ring cu vechii comunisti sa le dea KO.
    • +29 (41 voturi)    
      La mai mare! (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:07)

      Varanuuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      Si eu asta astept, sa-si faca partid si sa-i pot vota. Guvernul Ciolos - singurul guvern in slujba romanilor de dupa revolutie.
      @CalinMircea: cu cat se mai plateste slujba de postac?
    • -15 (37 voturi)    
      degeaba (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:28)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      Exact, e degeaba. Dar cred ca unii au asteptari prea mari de la cel mai bun prim ministru pe care l a avut PSD ul ever. Omul nu e un luptator oricum, e un functionar. Nicusor asa lent cum pare el, s-a luat la tranta cu astia de susfara retineri, i-a hartuit cu procese,... Ciolos da un comunicat pe luna pe FB si cu asta si considera treaba facuta. Si pare si excesiv de optimist daca si imagineaza ca vor mai fi alegeri. corecte :)
    • +2 (12 voturi)    
      ...??.... (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:33)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      ''Din Platforma Romania 100 se va desprinde un partid politic ''
      ??
      • +17 (27 voturi)    
        Aha, au actualizat articolul! (Duminică, 10 decembrie 2017, 12:05)

        Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        Eh, asa mai merge!

        Astept Parlamentul alcatuit din USR+Romania100.
  • -4 (24 voturi)    
    imi aduce aminte de gds in 1990! (Duminică, 10 decembrie 2017, 10:36)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Imi aduce aminte de GDS in 1990, " nu suntem partide!", Liiceanu si Paler au candiat ca independenti. Rezultat final-zero.Asta va fi si cu platfoma asta....
    Prefer USR- un partid pornit tot de la un ONG , de la intelectuali, care insa e din ce mai combativ, e in strada, e singurul partid care se bate cu PSD acum. Mai are multe de facut, sa isi gaseasca leaderi autendici , si mai ales sa convinga electoratul indiferent, satul de promisiuni si viata fara perspectiva de zi cu zi ,saracaciosa, ca se poate si alfel. Caci el, acest electorat a dat girul lui Dragnea, Tariceanu, si multe alte figuri sinistre. Am ascultat on-line ce spun in timp ce scriu...
    M-am lamurit! Pun punct.Ascult chiar acum o doamna care zice din cand in cand: "however" ., "judgement" , "self-correction", " leadership" . Pricep oare chestia asta taranii din Magurele, vecinii mei?
    • -13 (33 voturi)    
      Care se bate? (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:52)

      Romulanul [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      nu, singurul partid care face circ.
  • -11 (29 voturi)    
    altul? toti cred ca detin adevarul absolut! (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:04)

    iodixit [utilizator]

    baaai, voi sinteti batuti in cap? in loc sa va uniti intr-un partid mare ca sa faceti fata psd-ului, voi faceti singuri politica psd. de divide et impera ati auzit? sinteti baieti destepti, dar citeodata nu vedeti adevarul de la virful nasului vostru!
    • -2 (4 voturi)    
      plus (Duminică, 10 decembrie 2017, 15:58)

      lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

      Eu ti-am dat un plus dar, nu pot face fata oamenii care gandesc rational. Ai spus un adevar mare: nu trebuie zeci de partide minuscule, ci unul adevarat care sa faca opozitie adevarata. Din pacate aici se dau plusurile si minusurile la comanda.
    • +7 (7 voturi)    
      si daca nu pot sa faca din start un partid mare (Duminică, 10 decembrie 2017, 16:05)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

      ?
      Ce sa faca? sa stea acasa si sa nu faca politica?
      Esti baiat destept dar uneori nu prea vezi adevarul din motive stiute de tine.
      • +1 (1 vot)    
        asa, (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:58)

        iodixit [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        or sa rupa din usr, pmp, pnl si in final o parte a voturilor se vor pierde fiindca multe partide mici nu intra in parlament si iar cistiga psd. chiar daca un partid existent nu corespunde 100% viziunii personale, inscrierea in acel partid e preferabila crearii unuia nou care nu intra in parlament. privitii pe timpitii aia din pntcd si luatii ca exemplu negativ.
  • +25 (33 voturi)    
    Votez (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:11)

    Francisc 1 [utilizator]

    Multumesc pentru varianta oferita!
  • +21 (35 voturi)    
    Asa da! (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:11)

    Tony_K [utilizator]

    Sa vezi acum cum o sa le tremure barbia la postaci ca o sa trebuiasca sa mearga la munca! Sa vezi acum ce o sa mai arunce cu laturi din sufletul lor plin de mizerie! Hai Ciolos !
    • 0 (0 voturi)    
      Nu e bun optimismul excesiv! (Luni, 11 decembrie 2017, 9:30)

      complet_retard [utilizator] i-a raspuns lui Tony_K

      "o sa le tremure barbia la postaci" -deocamdata nu

      "o sa trebuiasca sa mearga la munca!" - asta ar fi ceva groaznic pentru ei! Nu cred ca se va intampla, oricum sunt incapabili sa lucreze ceva, ca oamenii normali ...
  • +24 (34 voturi)    
    da' (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:29)

    Sorrows [utilizator]

    hai odata, Ciolos, ca te-asteapta multa lume si timpu-i scurt.
  • +8 (20 voturi)    
    la comunicare sta slab (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:42)

    g01an [utilizator]

    tot nu e clar ce vrea sa faca si vrea sa comunice intr-un cerc restrans. ori este nevoie de comunicare cu publicul larg.

    rupe electoratul sau ofera o alternativa care momentan nu exista?

    electoratul traditionalist, taranist, crestin ce alternativa are momentan? n-are. oamenii care vor la guvernare persoane educate si civilizate si care nu se asociaza cu pozitia ideologica si cu modul de operare reactionar al USR ce alternativa au? n-au. dar acest segment nu este suficient pentru a trece pragul de 5% la alegerile parlamentare, vor avea nevoie de un mesaj care sa rezoneze cu electoratul ce pana acum a fost mobilizat prin populism (pmp/alde, chiar si pnl si o parte a electoratului care sta acasa).

    se cam intelege unde bate, dar comunicarea asta trebuie sa fie explicita, nu implicita. pe mine, nu ma convinge, pe tata care are 66 de ani si pe cei din generatia de dupa el trebuie sa-i convinga. pe internet si la televizor nu ajunge la ei, vor avea o organizatie suficient de mare sa vorbeasca in persoana cu ei si sa-i convinga? se vor duce prin satele din Romania, vor putea discuta cu acei oameni care nu au auzit inca de ei?
    • +4 (16 voturi)    
      experiente (Duminică, 10 decembrie 2017, 12:03)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      Pentru zona rurala si pentru zonele defavorizate Solutia este in mana celor ce promoveaza o doctrina de dreapta.

      Singurii care se apropie de asa ceva sunt cei de la USR. Prin Dan Barna s-au declarant ideologia: centru-dreapta. Congresul lor a aratat si ca inteleg ca un partid politic are nevoie de mult mai multa disciplina decat un ONG.

      Un partid taranist a fost PNT-cd. A disparut tocmai pentru ca idea unui partid "pentru sate" nu prinde nici macar la sate. Societatea romaneasca are mult prea multe conexiuni pentru a separa partide dupa rural-urban.

      ====

      "Comunicarea" P100 mie mi se pare clara: nu stiu inca ce fel de partid politic isi doesc sa fie.

      Dupa parerea mea, vor pasi pe aceeasi cale ca si USR la inceput si ca si altii inaintea lor: partid non-ideologic. Adica non-partid. Adica vor ramane o "platforma" dar care se va redenumi "partid". Adica nu vor intra in Parlament.
      • +13 (15 voturi)    
        nu cred ca intelegi riscul real. (Duminică, 10 decembrie 2017, 12:47)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        imbunatatirea nivelului de trai in mediul rural nu este doar o ideologie din perioada interbelica, este si o necesitate practica la ora actuala. vrei sa schimbi ceva in Romania? trebuie sa rupi dependenta populatiei de baronii locali si asta nu se poate decat daca au independenta financiara.

        prezervarea specificului national, romanesc (care rezoneaza foarte usor cu electorat in buna masura de la sate sau orase) este o ideologie incompatibila cu cea a USR si este o tema care nu ar trebui lasata fara o alternativa credibila pentru ca altfel o exploateaza nationalistii si populistii.

        nu cred ca ar trebui sa explic asta, pentru ca este de la sine evident. acei oameni care cred ca ne-am vandut tara la multinationale nu vor vota cu un partid format din fost corporatisti. 2 la mana, USR a luat cateva pozitii social-reformiste si exista electorat care intelege necesitatea politicii economice de dreapta, dar nu vor avea social-liberalismul nici in ruptul capului si nu vor face compromis doar pentru bunastare, pentru ca instinctul conservator este mai puternic pentru ei decat nevoia pentru ceva ce nu vor putea obtine pe termen scurt: bunastare. chiar vrei sa stea acasa sau sa voteze cum au facut-o pana acum? sper ca acum am explicat mai clar de ce este nevoie de o alternativa. si ti-o zic din perspectiva unei persoane dispuse sa doneze bani, nu doar sa voteze, pentru cauzele in care crede.

        mi-a placut ce ai scris in comentariul direct la articol despre "filozofii" care stramba din nas cand vede ca USR este dispus sa se lupte cu PSD chiar si cu riscul penibilului uneori, te intreb doar, ai prefera sa stea acasa? ei vor politica altfel chiar daca nu se poate inca, nu ar fi normal sa aiba o alternativa

        =====
        cat despre comunicare, cata vreme nu stii ce ideologie politica ar trebui sa aiba acest "partid" am cam demonstrat ce era de demonstrat.
        • +2 (4 voturi)    
          o cale (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:30)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui g01an

          Nu sunt chiar asa multi cei care cred ca "ne-am vandut tara". Si acestia nu vor vota oricum decat partide ultra-nationalliste.

          O politica de dreapta este capabila sa aduca bunastare in Romania in 2-3 ani. Dar sunt 2 lucruri de luat in seama:

          a) bunastarea create de dreapta nu va fi niciodata pentru toti, fiindca intotdeuna for exista lenesi. Acestia sunt favorizati de stanga, intr-o guveranre de dreapta vor muri de foame. Si asa si trebuie sa fie.

          b) In prima etapa a guvernarii dreptei suferinta va fi oricum generala, pentru ca mecasnismele ce au distorsionat de 25 de ani economia de piata si au impins foarte multi oameni de valoare in afara tarii, sunt dificil de inlocuit cu relatii captialiste sanatoase.

          ===

          Mediul rural nu mai e demult cuibul specificului romanesc. Exista zone sarace unde se lucreaza in continuare ca acum 100 de ani. Dar nu as confunda saracia cu specificul national. De fapt ma intreb daca mai exista un specific romanesc.

          Dreapta ar oferi sanse acestor saraci, iar USR va intelege destul de repede asta.
  • +25 (41 voturi)    
    stiti ce este trist? (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:53)

    alllx [utilizator]

    primul care posteaza la aceasta stire este un dobitoc sinistru! OK, intelegem asta!
    de neinteles este de ce urmatorii comentatori, oameni inteligenti, se apuca sa ii dea replica dobitocului!

    nu vedeti ca plicati in plasa lor? ei arunca o petarda soioasa si voi va apucati sa ii demonstrati prostului ca e prost!

    prostul e prost pentru ca nu intelege in ruptul capului ca e prost!

    lasati-i in durerea lor si nu-i mai bagati in seama pe dobitocii astia de serviciu!
  • +6 (18 voturi)    
    clarificare? (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:57)

    Dedalus [utilizator]

    USR s-a clarificat: centru-dreapta (mai mult spre dreapta probabil ca multi spera asta) si are toate sansele sa devina un partid liberal real (actualul PNL este un partid de stanga ce a excelat in mutari eronate in ultimii 3 ani).

    Dacian Ciolos este un administrator foarte bun, dar un politician lent si idealist (=perdant).

    USR nu are prea multi ministeriabili, iar P100 este lipsita de caracteristici de partid politic.

    In conditiile acestera, logica imi spune ca o miscare simpla si puternica ar fi ca USR sa preia P100. S-ar completa.

    Mai e o problema in mentienrea P100 pe traiectoria spre un partid politica: logoreea. Intelectualii au aceasta tentatie de a despica firul de par in 4, iar o platform cum e P100 e un mediu de cultura pentru logoreici. Dizolvati in USR, care a inteles in sfarsit (sper) importanta ierarhiei si a ideologiei, membrii P100 ar fi feriti de asemenea tentati.
    • -3 (9 voturi)    
      Corect si Rational Comentat (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:14)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Este un deja vu M10, cu oMagma Ascunsa de oameni care au nevoie de o Reesapare Sociala si Politica, USR ajunge in Neant deoarece vor Migra Voci de Valoare spre Cilolos, dar nici Partidul Ciolos NU va cristaliza ceva deoarece Lupte Intestine vor aparea, acum USR arata bine dar NU are un Lider, Ciolos TREBUIA sa preia USR, vad ca NU, vrea, vrea sa goleasca de Continut USR...pacat
      • +3 (3 voturi)    
        oportunitati si riscuri (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:59)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Nevoia sociala creaza partidul politic potrivit. Doar ca uneori dureaza si nici nu e prea clar la inceput.

        Romania are nevoie de un partid de dreapta. De dreapta conform definitiei acestei ideologii.

        Orice partid are un ideolog si un conducator. Se adauga ministeriabilii si structura din teritoriu.

        Singura lipsa a USR in aceasta ecuatie este cea a ministeriabillor. Sau, chiar daca ii are, acestia sunt necunoscuti sau necredibili. Ciolos pe de alta parte nu are absolut nici o sansa cu un partid "desprins din P100" pentru ca asa ceva va evolua mult prea incet iar oamenii aceia nu au nici cea mai mica idee de politica.

        ===

        Un risc ar fi totusi ca apucaturile fascist-comuniste are unora sa gaseasca un mediu de cultura bun intr-un USR altoit cu administrativismul celor din P100. Altfel spus, politica si administratia de stat cer calitati diferite. Daca le unesti itnr-un singur partid te trezesti cu abordarea fascista pe masa.
  • +4 (18 voturi)    
    pfff (Duminică, 10 decembrie 2017, 12:09)

    /./ [utilizator]

    Singura alternativa e impreuna cu USR , oamenii astia nu prea inteleg ca electoratul despre care ei vorbesc e maxim 1 milion in tara si astia depind de chef sa iasa la vot.Ei nu sunt PNL-ul care sa aibe armata de partid in spate iar dc Ciolos vine si el cu un partid , USR-ul merg si ei mai departe parca vad ca nu prind nici unul nici altul 5%.Am inteles , pana acum problema intrarii in USR a lui Ciolos a fost ND , ND care a plecat ce mai asteptati ???

    Ciolos impreuna cu USR-ul ar putea prinde la urmatoarele alegeri un maxim de 15% si asta daca de azi ar incepe sa lucreze impreuna..tot o dau ca PSD-ul a fost votat doar de 20% din populatie dar voi chiar nu intelegeti ca restu electoratului nu o sa vina la vot???Nu o sa vina la vot nici pentru TINE Ciolos nici pt nimic, electoratul ala pur si simplu fie e in afara tarii, fie nu au nici o treaba cu politica.Voi trebuie sa va bateti pe electoratul care merge la vot si pt asta trebuie munca grea mai ales la tara unde sunteti ca si necunoscuti si unde mentalitatea de a vota altceva in afara de partidele traditionale e foarte greu de schimbat.Transmisiile astea pe fb sunt egal cu zero.
    • +1 (3 voturi)    
      ricoseu (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:41)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui /./

      De acord cu prezenta in persoana in special in mediul rural.

      Orice partid trebuie sa castige nehotaratii si sa disloce electoratul adversarului.

      Sunt reguli clare de lupta de partid, pe care nici P100 nici USR nu vor sa le stie.

      PSD dispune de mostenirea PCR in ce priveste lupta de partid si organizarea.

      ===

      De fapt, problema esentiala nu este nici macar PSD-ul , nici chiar coruptia.

      Problema esentiala este lipsa competetiti pentru PSD. Interesant este insa ca din aceasta lipsa de concurrent pierde chiar si PSD. De gandit ca daca ar exista un partid de dreapta puternic, PSD nu ar mai avea in frunte multe din personajele rau-famate. Din motivul simplu ca asta le-ar atrage caderea in alegeri.

      Un partid de dreapta puternic prin urmare ar fi in interesul PSD. Chiar daca PSD ar pierde alegerile.
    • +2 (4 voturi)    
      ai totusi o logica usor dusa (Duminică, 10 decembrie 2017, 19:53)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui /./

      Adica dupa tine e mai usor sa te bati sa furi de la PSD, votantul care voteaza cu galeata decat sa convingi pe ceilalti sa iasa la vot?
      Eu unul cred ca PSD-ul nu pierde din votantii vechi mai mult de 1-2 procente, miza sunt cei care trebuie adusi la vot si care vor sa aiba de unde sa aleaga.
      Asa cum la precedentele alegeri am votat USR la camera si PNL la senat(din motive de candidati) mi-ar place sa am de ales intre USR si P100 la urmatoarele alegeri.
      • +2 (2 voturi)    
        nu ai inteles nimic (Duminică, 10 decembrie 2017, 23:31)

        /./ [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Nu am zis nici unde ca trebuie sa fure electorat doar de la PSD, din punctu meu de vedere PNL-ul e sinonim cu PSD-ul aceasi mizerie.Ma bazez sa fure tot electoratl PNL-ului daca s-ar putea si PNL-ul sa ia partea PNTCD-ului ca acolo ii este locul , la cosul de gunoi a istoriei.Dupa ce au facut pact cu comunistii de la PSD din punctul meu de vedere sunt niste nulitati.

        PSD-ul pierde la greu electorat din simplu motiv ca electoratul lor moare, se stie 70% din cei peste 60 de ani voteaza PSD, in fiecare an sunt mai putini.

        50% din populatie traieste la tara , astia voteaza masiv PSD din simplu motiv ca acolo sunt primari PSD-isti.Dc nu ar mai fi primari PSD-isti oare acei oameni ar mai vota PSD-ul??Poate ca nu o sa mai voteze 80 % ci doar 40%.Intr-un sat din Arad pe nume Petris oamenii au aratat ca se poate.Trebuie doar date exemple si oamenii se pot schimba dar pentru asta trebuie munca munca si iarasi munca.
        Sa nu uitam vro 4 mil de romani sunt afara, astia nu pot vota la parlamentare, cateva sute de mii sunt in alta localitate decat de domiciliu si nu o sa voteze iar restu care au mai ramas trebuie sa fie o tragedie sa iasa la vot.
  • +5 (11 voturi)    
    Fata de ceea ce face in aceasta guvernare PSD (Duminică, 10 decembrie 2017, 12:19)

    Susufler0 [utilizator]

    si fata de ceea ce are de gand sa faca in continuare, discutia privind partidul ce se va naste din Platforma lui Ciolos este : va reusi sa convinga PNL-ul, acest partid de narcisisti, sa formeze impreuna cu ei si cu USR o alianta politica capabila sa se opuna cu succes social democratilor la viitoarele alegeri parlamentare ?

    PS. Pt ca uite-acusi vin !
    • +2 (8 voturi)    
      la rece (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:54)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      PNL este partidul care a fost in alianta cu PSD. Iar judecand dupa actiunile lor, sunt tot un partid de stanga.

      PNL nu are ce sa caute langa USR sau P100 decat daca USR sau P100 vireaza la stanga. Ceea ce ar fi total impotriva circumstantelor favorabile dreptei din acest moment.

      Acealsi PNL a dovedit cel putin proasta inspiratie in forma continauta in ultimii 3 ani. Nu vad cum asta ar ajuta USR (in faza de cristalizare ideological) si P100 (o platforma cetateneasca combinata cu o scoala de cadre).
      • +3 (3 voturi)    
        Admitand de dragul discutiei ca PNL este (Duminică, 10 decembrie 2017, 16:04)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        un partid de stanga, el se pozitioneaza evident fata de PSD mai la dreapta, deci cu el se poate face o alianta. Uita-te la alianta care a guvernat Germania atata vreme !

        Apoi, daca spui ca PNL trebuie exclus dintr-o alianta a opozitiei inseamna ca iti doresti ca PSD sa ramana la putere mult si bine.

        Ori eu, de-abia ce am invederat faptul ca un PSD la putere 8 ani, inseamna un fel de "exitus" pt Romania.

        Recitind comentariul tau recunosc un lucru : ca "la rece", adica dpdv ideologic ai dreptate !

        PS. Doar ca noi avem in fata un partid pregatit sa parjoleasca totul, ori prin prisma asta privind lucrurile mie mi se pare ca "timpul nu mai are rabdare" !
        • 0 (0 voturi)    
          cumva (Duminică, 10 decembrie 2017, 19:07)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          In Germania sunt partide politice cu pozitionari ideologice clare si afirmate. Bunul simt le arata ca este mai bine sa gasesti puncte comune decat sa insisti in apropieri idelologice dificil de atins pe termen scurt.

          In Romania avem numai partide de stanga.
        • +1 (1 vot)    
          comunistoid (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:40)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Viata politica din Romania a fost capturata de stanga extrema.

          Una din actiunile cu care aceasta manipuleaza este teoria influentelor din exterior.

          Teza de sorginte comunista a "partidului cu grija pentru popor, care salveaza saracii si tara de capitalistii verosi" prinde, dar nici pe departe asa cum propaganda comunitoida lasa sa se creada.
    • 0 (2 voturi)    
      Singurele partide din Ro sint PSD si ALDE (Duminică, 10 decembrie 2017, 17:12)

      Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      PSD-ul lui Dragnea, pe cit de infect e el, e o grupare de interese, iar ALDE ceva similar, dar in miniatura. Poate ca si UDMR-ul intra aici.

      Restul sint drone ale unor entitati obscure (interne sau externe), care, ca toate dronele, sint teleghidate de insi necunoscuti marelui public.

      Majoritatea romanilor realizeaza ca nu sint reprezentati de nici un partid. Asta e si motivul pentru care nu voteaza.

      Un partid trebuie sa fie o grupare de interese, sa reprezinte o parte a contribuabililor, nu sa serveasca cauze subterane/straine folosindu-se de mercenari politici sau ideologi fanatici.

      Ale cui interese le reprezinta restul asa-ziselor partide?

      Ascultati-i ce zic si veti vedea ca ideile lor fixe, stupide si demagogice nu vor atrage niciodata alegatorii la urne. Fiindca ceea ce "vind" ei nu intereseaza pe nimeni.
  • +2 (12 voturi)    
    Go Ciolos! (Duminică, 10 decembrie 2017, 12:42)

    kokos [utilizator]

    Go Ciolos!Go Ciolos!
  • -7 (21 voturi)    
    Il rugam sa NU ne conduca, Este un pasunist. (Duminică, 10 decembrie 2017, 12:54)

    Emil Aluas [utilizator]

    Va fi exact ca toate celelalte din decembrie '89 pana in prezent. Ascultati-ma si credeti-ma. Imi cunosc NEAMUL, "tara". Anterior, prin unul din multiplele ziare din Romania, am transmis acestui domn, Dacian Ciolos, sa NU incerce sa NE conduca la varful politicii. Nu are cultura si pretentiile noastre, ale Occidentului. Repet: Desi este ardelean, cu o rezerva fata de judetul din care vine, Salaj, traditional judet extrem de sarac, cu indivizi cu un tupeu fara margini. Vezi: Virgil Ardeleanu alias, "Vulpea", Virgil Magureanu, Gh. Zanc, Vasile Puscas, V. Lapusan din Berind, altii cateva sute, toti cu studii terminate la Cluj. Cu o anumita simpatie fata de ei ca absolventi la Cluj, il rugam TOTUSI pe Dacian Ciolos sa ramana in oricare din sectoarele agricole. Si atat. Noi, ardelenii, formati la Cluj, foarte multi si in Occident, dorim o O ELITA, nu indivizi cu origini si educatie PASUNISTA. Nu-i doresc succes, pentru ca Nu-l va avea. Stiu si de ce. Sunt nascut la Cluj cu scoli la Bayreuth, Berlin,Viena, Budapesta. Cu o imensa experienta in SUA. Imi cunosc in profunzime NEAMUL. Prof. Emil Aluas, Activist Politic, Presedinte-Fondator, Fundatia PRO WEST, Cluj-Budapesta. Blog: emilaluas.blogspot.com
    • +5 (7 voturi)    
      Ciolos (Duminică, 10 decembrie 2017, 15:28)

      altius [utilizator] i-a raspuns lui Emil Aluas

      Sunt de acord ca judetul Salaj este dpdv economic Teleormanul Ardealului, dar sa sustii ca toti cei din zona ajunsi la capitala sunt de cea mai joasa factura este o mare diferenta. Nu stiti sau omiteti intentionat doua personalitati remarcabile ale Salajului: Iuliu Maniu si Corneliu Coposu?
      Apropos, Berindu este la 20 km de Cluj-Napoca
    • +6 (6 voturi)    
      Stimate Domnule Profesor (Duminică, 10 decembrie 2017, 16:43)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Emil Aluas

      Argumentele dumneavoastra se rezuma la faptul ca dl Ciolos provine dintr-un judet sarac si ca din acelasi judet au provenit si alti politicieni "lipsiti de scrupule" .
      Cu alte cuvinte dl Ciolos e la fel ca cei enumerati.
      Argumentul cu pasunismul, repetat cu majuscule este degradant pentru dumneavoastra.
      Nu am inteles daca faceti aluzie la originea rurala sau la studiile dlui Ciolos dar e gogomanie.
      Ma intreb cine naiba a oprit pana acum ELITA ardeleana sa intre in politica.
      Pe de alta parte tin sa spun ca noi, dobrogenii, muntenii, moldovenii vrem oameni capabili indiferent de conflictul inter-judetean Salaj-Cluj, de locul nasterii si de specializarea universitara iar dl Ciolos este un om capabil si a dovedit-o.
    • +3 (3 voturi)    
      Poate ne spune muziceanul Aluas, (Duminică, 10 decembrie 2017, 17:43)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Emil Aluas

      care din neamurile sale le cunoste mai bine?. Ca pare ca are mai multe neamuri in persoana sa.
      Poate neamul cel comun cu Serban Nicolae.
  • +3 (11 voturi)    
    Absenteism la vot (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:11)

    Klina [utilizator]

    Daca romanii, iar sunt puturosi si nu ies la vot, nu veti intra in parlament, doar cu comentariile celor de pe internett!
    • +4 (10 voturi)    
      clar (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:36)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Klina

      Nu sunt puturosi. Pur si simplu nu au avut ce vota.

      S-a format un electorat de dreapta, dar nu s-au format inca si partide de dreapta.

      USR a priceput cumva treaba asta, chiar daca deocamdata doar intr-un mot cetzos (:-)).

      Dar USR nu are deloc experienta politicii la nivel national si risca sa nu poata furniza ministri credibili. Ori, acest dezavantaj va fi cu siguranta exploatat de stanga actuala (PSD si PNL) in alegeri,

      De-asta spun ca nu-I sufficient sa te maturizezi politic, cum o face USR. Dupa cum nu-I sufficient nici sa fii un bun ministru (Ciolos P100).

      Impreuna insa (USR + P100), angajati sub o doctrina de dreapta clara, ar putea avea majoritatea la urmatoarele alegeri. Pentru ca daca macar 1/2 din cei care nu s-au prezentat la vot in decembreie 2016se vor prezenta la urmatoarele alegeri, acestia vor fi mai multi decat votantii stangii.

      Dar oamenii au nevoie de politica clara, de inteles si asumata. Nu de intortocheli de neurmarit,
      • -4 (4 voturi)    
        Asa e. (Duminică, 10 decembrie 2017, 17:20)

        Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        Romanii (majoritatea) nu se simt reprezentati de nici un partid.

        USR, Ciolos P100 etc. par in centrul atentiei in Romania daca te uiti doar pe hotnews si inca 2-3 bloguri.

        In realitate, sint la ETC pentru marele public. Fiindca nu il reprezinta.
      • +1 (1 vot)    
        ne apropiem (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:36)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        USR si P100 au devenit vizibile penru marele public.

        Chiar si in mediul rural.

        Povestea cu "taranii care nu inteleg" este .. o poveste.

        De fapt, asistatii sociali si saracii prin buna lenea lor nu vor sa stie decat de partidele care le asigura pomana. Apoi, in cardasie cu ele, seaman confuzia "neintelegerii" de catre "tarani".

        Taranii romani inteleg foarte bine ca dreapta le poate asigura bunastarea.

        Si ii pricep suffcient si pe cei din USR si P100, in ciuda incercarii unora de a lasa sa se creada altceva.

        Problema nu e ca exprimarea USR si P100 ar fi greu digerabila, ci faptul ca nu se trezesc o data sa spuna raspicat ca vor forma dreapta romaneasca si sa enumere principalele directii de actiune ale drepte.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu ca sunt "puturosi" (Luni, 11 decembrie 2017, 9:35)

      complet_retard [utilizator] i-a raspuns lui Klina

      Poate ca romanii SUNT puturosi, dar neprezentarea la vot, anul trecut, a insemnat o optiune foarte clara pentru "valorile" pedesereului: iesirea din UE si NATO, si alipirea la Uniunea Asiatica a lui Putin!
      Era absolut evident ca, daca nu te duci la alegeri, in locul tau voteaza mortii lui dracnea!
  • -4 (12 voturi)    
    Intrebare logica (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:36)

    CezarN [utilizator]

    In afara de viitorul partid P100, oferta politica actuala este exact cea care a fost la ultimile alegeri(2016), castigte de PSD.
    De ce isi face Ciolos inca un partid? Pai, simplu: pentru ca el considera nu se regseste in oferta niciunui partid actual. Atunci, de ce sa aruncam cu noroi in cei care nu au participat la vot in 2016?

    Parerea mea ca, chiar daca nu arata, si Dacian Ciolos este facut, pana la un unct, pe calapodul politicianului roman: orgoliu cat cuprinde, dispret fata de ceilalti politicieni si partide, credinta ca el trebuie sa fie neaparat SEF si orice altceva este câh, nevoia de a fi girat de un tatuc din afara Romaniei (Moscova, Berlin, Bruxelles sau Washington), credint absurda ca va putea aduna in partidul propriu oameni de o calitate mai buna decat au celelalte partide, credinta care o fi realizabila cad ai 800 de membri, cum are USR, insa daca vrei sa fii un partid mare, care sa dai guvernul, nu ai cum sa nu ai neamuri proaste si fripturisti in partid (astia sunt romanii, la urma-urmei), nu ai cum sa nu fii infiltrat de securisti si servicii secrete(cu asta se ocupa ei, doar nu cu statul de drept).
    Si atunci, daca vrei sa fii elitist si vesnic in opozitie, du-te la USR, iar daca vrei sa fii de masa, cu sanse de a ajunge la guvernare, mergi la PNL. Oricum, ambele partide l-au ofertat pe Ciolos. Si, iarasi oricum, partidul sau va sfarsi ca unul din cele doua (cel mai probabil ca USR). Nu mai fragmenta suplimentar electoratul de drepta! Asta daca nu vrei sa faci un serviciu PSD.
    • -3 (7 voturi)    
      Bun comentariu (Duminică, 10 decembrie 2017, 17:30)

      Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Pe de alta parte, Ciolos nu e de capul lui. Dar deloc-deloc. El a fost desantat in Romania ca sa preia guvernul, stim foarte bine asta. A mers cit a mers. Foarte putin fata de asteptarile celor care l-au desantat.

      I s-a cerut sa incerce din nou. N-o sa mearga nici de data asta.
    • +2 (2 voturi)    
      Obiectie (Duminică, 10 decembrie 2017, 17:58)

      itd [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      PNL la randul lui e un partid clientelar, cu multe "schelete"in dulap. Au prea mult trecut incert, murdar, oameni cu probleme serioase in justitie. Nici macar ideologia nu mai e a unui partid de centru-dreapta. Ca si ceilalti(PSD), fripturisti. E nevoie imperioasa de un partid nou, de centru-dreapta, cu oameni credibili. Nu avem elita politica, avem doar oportunisti. Politicienii nostri sunt ori, de-a dreptul penali, ori "franzelute', pusi acolo doar sa dea la numar si la vot.
  • +2 (6 voturi)    
    Nu-mi place cuvantul "se desprinde" (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:45)

    un_carnat [utilizator]

    Romania 100, USR si mini-partidele de tineri care s-au format dupa #rezist trebuie sa se uneasca intr-o alianta daca vor sa aiba sanse. Stiu ca e greu, dar consider ca asa ar fi cel mai bine, sa se formeze o structura de tipul Conventiei Democrate.
  • -4 (14 voturi)    
    pazea! (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:48)

    victor L [utilizator]

    vine Noua Republica, Forta Civica si M10, toate in persoana tehnocratului Dacian :P , mare om politic.
    • -1 (1 vot)    
      Nici una functioneaza (Duminică, 10 decembrie 2017, 16:38)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Sunt doar Zvonaci si Raspandaci pe facebook
  • -2 (10 voturi)    
    succes (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:53)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ... dupa ce ati ratat masa critica din iarna, nu mi se pare ca veti face mai mult decat M10 sau PMP.
  • -2 (10 voturi)    
    politica (Duminică, 10 decembrie 2017, 14:13)

    Dedalus [utilizator]

    "El a spus ca nu are conceptii politice, ci isi doreste doar o tara in care sa traiasca normal." (Victor Rebengiuc).

    Nu cred ca exista o modalitate blanda de a spune urmatorul lucru: domnul Rebengiuc daca nu ai conceptii politice, rezuma-te la a veni lka bvot. Nu mai zapaci oameniii cu ideea absurda indusa astfel conform careia s-ar putea faca politica fara a avea conceptii politice.

    Un stat este condus de partide politice. Partidele politice sunt partide politice si nu cercuri de gatit pentru ca au... conceptii politice. Ideologii, plasari clare pe axa stanga -dreapta, doctrine.

    Un om fara conceptii politice la reuniunea de formare a unui partid politic este acelasi lucru cu un ateu care vine la biserica.
  • +5 (13 voturi)    
    No fain!!! (Duminică, 10 decembrie 2017, 14:27)

    Livius777 [utilizator]

    Apoi om vota ......!!!!!! ca doara-i ardelean ....no la vot !!!!
  • +1 (3 voturi)    
    f bine..in sf (Duminică, 10 decembrie 2017, 16:39)

    Coco Whistle [utilizator]

    doua-trei lucruri sint importante: 1.criterii de etica si profesionalism dar si de competitie-provomare 2.oameni noi fara legatura cu bolsevico-comunistii care ne domina de 70 ani 3. dragoste de tarisoara noastra Romania ...si votez cu drag.
  • -2 (2 voturi)    
    Nici o graba (Duminică, 10 decembrie 2017, 16:55)

    Anonym [utilizator]

    Pana in 2020 se duce dracu tara asta sau o controleaza PSD de nici cu Obama nu o veti mai salva
    E buna declaratia ast, acum meritati o vacanta de 2 ani.
  • 0 (4 voturi)    
    Atentie la exprimare! Nu aveti voie sa ratati! (Duminică, 10 decembrie 2017, 17:00)

    rebel1 [utilizator]

    Ciolos are dreptate dar ma tem ca inca nu stie sa se faca inteles.

    Acelasi ADN cu noi? Vreti sa spuneti aceeasi mentalitate, ca sa nu se inteleaga altceva.

    Carul inaintea boilor? Vreti sa spuneti caruta inaintea cailor.

    Orban: grobianismul lui Serban Nicolae? Vreti sa spuneti porcariile acestuia.

    Atentie si la nevoile populatiei. DE CE voteaza penali? Ca nu li se ofera o alternativa mai rapida de curatire, de iesire din cercul vicios saracie -> furt -> voturi pentru corupti ca sa ascunda faptele -> continuarea saraciei -> furt -> voturi pentru PSD, ALDE, UDMR etc.

    Va rog ganditi-va ce spuneti la conferinta de presa. Ca minim, exprimarea trebuie sa fie pe intelesul oamenilor si sa vorbeasca despre problemele lor.

    Basescu si Iohannis au reusit sa se dezbare de elitism si obtuzitate si sa inteleaga oamenii cum sunt. USR a inteles cum se discuta eficient, cu portavocea. De ce nu ar putea si Ciolos etc? M-am saturat de alegeri ratate.

    Imbucurator e ca USR a reusit acum si prin efect surpriza, deci nu are tradatori la varf. Asta pe langa eficacitatea incredibila impotriva OUG 13. PNL e plin de oameni buni dar are si tradatori, ca cei care au servit Bucurestiul PSD-ului.
  • -1 (1 vot)    
    legamant (Duminică, 10 decembrie 2017, 17:11)

    Ilenuca1 [utilizator]

    Întai sa semneze toti o profesiune de credinta: vor lupta fara rest impotriva oricaror privilegii nomenkltauroide ale clasei politice si le refuză punctual ( penii suplimentare, acordul Parl pentru trimiterea in judecata, cazare la hoteluri de lux, clinici speciale, consilii de administratie, afaceri....) . Să vedeţi cum disipează în vânt o astfel de cerinţă, că doar nu e fraieri...
  • -1 (1 vot)    
    nustiu ce sa zic... (Duminică, 10 decembrie 2017, 17:11)

    liviu_ [utilizator]

    e fff fbine ca Ciolos se baga in politica...teama mea e ca platrofma 100, USR, PMP, PNL... vs psd (alde si udms sunt doar facute sa ia voturi de unde nu poate lua psd)
    prea multe partide anti-psd...
    si asta impreuna cu alegerile dint-run singur tur == infrangere aproape sigura :(
    partidele care lupta impotriva psd TREBUIE sa se hotarasca la un candidat COMUN la locale!!!
    dar ma indoiesc... sa nu uitam ca pnl e un cap troian.... usl traieste...
  • 0 (2 voturi)    
    Era timpul sa apara in RO un partid progresist (Duminică, 10 decembrie 2017, 17:31)

    andipetre [utilizator]

    In sfarsit, cineva pune lucrurile in ordine. Era si vremea sa apara si in Romania un partid progresist, exponent al ideologiilor europene contemporane care sustin toleranta, diversitatea si corectitudinea politica europeana.

    Cat a fost prim-ministru, dl. Ciolos si specialistii sai au incercat sa faca ceva, dar i-au oprit pesedistii astia traditionalisti de fatada. Tin minte ca d-na Pruna avea, de exemplu, planuri de a reduce intoleranta romanilor dacopati, remarcand ca, intr-adevar, pe plaiuri mioritice sunt cam putini arestati pentru discriminare, urmand sa fie luate masuri. Un pas inainte spre valorile progresiste europene de care toti au nevoie, curmat brusc de absenteismul la vot.
    • -2 (2 voturi)    
      terminologie (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:30)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Nu este si nu va fi progresist. Termenul indica un partid de stanga, cu dorinte de constructie sociala.

      Adica, un fel de partid communist/socialist.

      Eu as evita termenul "progresist" pentru ca duce la confuzii majore.

      Intr-o alta acceptiune, termenul "progresist" este lipsit de sens si continut, pentru ca nu se refera la plasarea pe axa stanga-dreapta.

      ===

      Eu as spune ca Romania are nevoie de o dreapta puternica si reala, nu doar scrisa pe o eticheta.

      Este necesar un partid de dreapta puternic.
  • -2 (8 voturi)    
    Vlad Voiculescu, singurul om (Duminică, 10 decembrie 2017, 18:05)

    N.S. [utilizator]

    care a miscat ceva in timpul guvernarii tehnocrate! dl Ciolos a fost bun de statuie langa dl presedinte si langa artefactele lui Brancusi! Mastre Rebengiuc, nu-ti pata reputatia cu mizeria din politica romaneasca!
  • -2 (4 voturi)    
    Succes! (Duminică, 10 decembrie 2017, 18:09)

    Vasluianu [utilizator]

    Sper ca fie un idealism pragmatic, de genul lui Macron si En marché. Sa aduca rezultate si sa vedem oameni de isprava, care sa inteleaga ca Romania are nevoie se ei, implicati.
  • +5 (7 voturi)    
    Pusstacii psd la datorie, dighizati (Duminică, 10 decembrie 2017, 22:46)

    Dalinar [utilizator]

    Cu nick-uri schimbate sau de pe shpe ip-uri. O decada cu Ciolos PM si s-ar schimba multe in tara, in bine.
  • +3 (5 voturi)    
    Se vede o luminita la capatul tunelului (Luni, 11 decembrie 2017, 1:41)

    krokodeel [utilizator]

    Te asteptam Dacian...Bine ai revenit! Ni s-a umplut tara de puroi si mizerie cat n-ai fost pe-aici. A venit timpul sa ne apucam de curatenie! Astept cu nerabdare alegerile anticpate!
  • +1 (1 vot)    
    Dacian Ciolos (Luni, 11 decembrie 2017, 5:26)

    bebica70 [utilizator]

    Bun venit d-le Ciolos . Politica Romaneasca are nevoie de oameni curati ca tine .


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version