VIDEO Deputatii USR au protestat parasind sedinta de plen si s-au dus la biroul lui Dragnea / Dan Barna: Considera ca avea dreptul sa raspunda SUA in numele Parlamentului, a avut o atitudine neutro-condescendenta

de I.R.     HotNews.ro
Miercuri, 29 noiembrie 2017, 11:19 Actualitate | Politic


Protest USR in Parlament contra lui Dragnea
Foto: Captura Facebook
Deputatii USR au iesit din sala de plen in semn de protest fata de faptul ca Liviu Dragnea nu a venit la sedinta si au mers, in grup, in biroul de presedinte al lui Dragnea. 

UPDATE 11.28  "Ne-a invitat in birou, discutia a fost in acelasi cadru, considera ca avea tot dreptul (sa raspunda Departamentului SUA), ca putea sa vorbeasca in numele parlamentului si ne-a recomandat sa ne indreptam spre 'institutiile prietene', a spus presedintele USR, Dan Barna, dupa ce a iesit din biroul lui Dragnea. 

"A avut o atitudine neutro-condescendenta", a spus liderul USR.

"Noi consideram ca este un abuz regulamentar explicit", a adaugat Barna.

-----------------



Inainte sa intre la Dragnea, deputatii USR asteptasera in antecamera, avand coli cu mesajul "nu in numele meu". Dupa cateva minute Dragnea a deschis usa de la birou si i-a primit inauntru pe acestia.

"Am aflat ca Romania este Consiliul Judetean Teleorman", a declarat presedintele USR, acuzand reactia puterii la criticile fata de modul cum a raspuns Alianta PSD-ALDE la comunicatul Departamentului de Stat american.

"Am exprimat foarte clar ca declaratia nu a fost in numele Parlamentului Romaniei, iar ce a facut domnul Iordache a a fost sa intrerupa aceasta dezbatere pe motive de procedura, (...), s-a folosit de o smecherie", a spus Brna

"O alta cerere, ca domnul Dragnea, ca presedinte al Camerei sa vina in fata plenului si sa isi sustina punctul de vedere a fost respinsa la vot de majoritate. Practic, majoritatea parlamentara a PSD a votat ca presedintele sa nu vina sa conduca sedinta", a acuzat liderul USR.


Presedintii celor doua camere ale Parlamentului Romaniei, Liviu Dragnea si Calin Popescu Tariceanu, au reactionat martiintr-un comunicat comun de presa postat pe site-ul Camerei Deputatilor si cel al Senatului, fata de comunicatul de luni in care Departamentul de Stat al SUA indemna Parlamentul sa renunte la modificarea legilor justitiei, care "afecteaza lupta anticoruptie si independenta judiciara". 

De remarcat ca, desi comunicatul este semnat doar de presedintii celor doua camere, el este emis in numele Parlamentului, incepand cu formula "Parlamentul Romaniei a luat act cu neplacuta surprindere de comunicatul emis in data de 27 noiembrie 2017 de catre Departamentul de Statal SUA".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















11016 vizualizari

  • +43 (53 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 11:34)

    polonyca [anonim]

    • +35 (39 voturi)    
      Dragnea a facut FALS si UZ de FALS! DNA !!! (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 12:09)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Dragnea ar trebui arestat astazi - daca n-ar avea imunitate parlamentara - de DNA pt FALS si UZURPARE de calitati oficiale.

      C T Popescu: 'Se spune în acel comunicat - "Parlamentul României luând act" - Parlamentul României nu a luat niciun act de nimic. Nu a fost comunicat, nu a fost trecut prin protocol, nu a fost votat nimic. E un fals ordinar.'


      http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/c-t-popescu-comunicatul-parlamentului-un-fals-836888
      • +9 (13 voturi)    
        in Mod Cert Se Aplica Procedura : (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 13:01)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        Intram peste Voi / Nu va Jucati cu Noi !
    • -11 (17 voturi)    
      Greu cu democratia asta... (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 14:15)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Dragnea si Tariceanu sunt presedintii Camerelor din Parlament, deci sunt reprezentantii celor din Parlament, votati majoritar in Parlament, iar in job rolul lor este si sa vorbeasca in numele Parlamentului. Ca unora nu le convine sau ca nu i-au votat, imi pare rau, dar asa este democratia: majoritatea decide.
      Asa nici mie poate nu imi place ce spune Johannis si nu l-am votat, dar majoritatea l-a votat asa ca vorbeste in numele tuturor romanilor.
      • +14 (14 voturi)    
        Dragnea si Tariceanu au incalcat LEGEA (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 16:37)

        Boham [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Parlamentul functioneaza dupa un regulament, dupa O LEGE, iar Dragnea si Tariceanu au incalcat LEGEA de functionare a Parlamentului care spune ca orice declaratie a Parlamentului se face dupa consultarea biroului permanent reunit si dupa votul IN PLEN.

        nu a fost niciun vot si nicio consultare, a fost doar o hartie scrisa de doi PENALI, prin incalcarea legii, uzurpand dreptul plenului Parlamentului
      • +9 (9 voturi)    
        Si opozitia ce-ar trebui sa faca ? (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 17:10)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Sa aplaude tot ce face Dragnea. Nu asta e rolul Opozitiei ? Sa arate defectele majoritatii. Oricum, mi-a placut recomandarea lui Dragnea ca cei de la USR sa se indrepte catre "institutele prietene" ( parca e os din Adi Nastase). Uneori ma intreb , care sunt resorturile care l-au determinat pe Drangea sa se expuna in politica la nivel national desi stie ca toata averea aia ascunsa pe numele altora e facuta doar pentru ca a avut pozitia de sef de consiliu judetean si ca oricand scheletii din dulap vor iesi la iveala ? Probabil se considera un om de afaceri extraordinar. Cred ca 90% din oamenii (si probabil sunt multi in Romania) care ar fi facut afaceri in felul asta ar avea totusi retincenta de a se expune asa usor. Raspunsul mi l-a dat chiar maica-mea care a votat PSD dar care nu-l suporta pe Dragnea : Pai probabil el nu considera ca a facut ceva gresit, considera ca e normal sa faca afaceri pe spinarea statului si apoi sa gaseasca metode sa ascunda banii aia, sa-i bage pe altii la inaintare, considera ca asta e o dovada de inteligenta , fler in business. Cu alte cuvinte, omul gandeste ca acum 20 de ani cand sa furi statul era sport national si cred ca e foarte surprins ca acum au astia ceva cu el. Problema noastra e ca Dragnea e in stare sa arunce miliarde de dolari pe apa sambetei (vezi contractul pentru rachete) pentru a i se garanta libertatea. Si cate o mai face.
  • +35 (43 voturi)    
    Bravo USR (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 11:35)

    scaraotchi [utilizator]

    Felicitari. Asa trebuie procedat.

    Si daca-l vedeti pe Daddy Livache spuneti-i sa-si rada mustata in semn de protest. Dac-o face, mai vedem, mai discutam, poate acceptam si un azil la Brazil....azil de nebuni, zic.
  • +46 (52 voturi)    
    Nu inteleg nemultumirile vs USR (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 11:35)

    alegzandru [utilizator]

    Baietii astia fac maximul de opozitie pe care si-l permite un partid cu sub 10% in Parlament.

    Mai au sa apara in zeghe in fata biroului lui Dragnea, sau sa intre in greva foamei in fata comisiei lui Ciordache. Ca putere reala nu au.
    • -29 (33 voturi)    
      "nu intelegi"... (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 12:28)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui alegzandru

      isi baga "dracul coada" de fiecare data, ce nu pricepi? Dracul cu ...epoleti si cu... ochii albastri, evident.
      • +23 (23 voturi)    
        Pai ce faci, te desconspiri pur si simplu ? (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 13:06)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

        Intr-adevar USR reprezentand 10% din nr parlamentarilor face opozitie consistenta. Uneori pur si simplu "remorcheaza" PNL chiar si PMP pt diverse initiative parlamentare.

        Are sesizari la CCR admise, are proiecte de legi introduse in Parlament, face si opozitie extraparlamentara reusita in mass-media. Ciudata opinie ai.

        PS. In ceea ce il priveste pe Dragnea, insul asta va ramane in memoria bodegilor. Pe langa el Iliescu, Bombonel chiar si Gioana par niste eroi de tragedie greaca. (Mai ales Iliescu daca isi da obstescul sfarsit in puscarie condamnat in dosarul Revolutiei si al lui 13-15 iunie 90) Pe cand Dragnea, a guvernat Romania precum conduce un birtas din Teleorman o bodega in care tot ce se serveste este de furat, astfel incat doar betivii si-l vor aminti ca le-a promis posirca proasta si le-a dat una infecta !
        • +12 (12 voturi)    
          USR face bine ce face (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 14:20)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          ma refeream la faptul ca de 1 an si ceva, dracu" si-a bagat coada de a tot fost "macinat" de lupte interne acest partid, care in mod logic ar merita mult mai mult. Probabil ca "locul USR -ului"e undeva la 20%-30% din electorat. Crezi ca baietii care au bagat strambe sunt "Sfintii Ingeri".
        • +6 (6 voturi)    
          Si te rog sa "remarci" ca (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 14:22)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          eu nu ti-am dat "minus". Dar deh...
          • +8 (8 voturi)    
            Inainte de toate, vinde-mi si mie pontul (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 16:58)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

            cu modul cum te-ai prins ca ti-am dat "minus", pt ca eu, spre deosebire de tine, vreau sa-i bubui rau pe aia care "nu ma respecta" !! :))

            Acum, revenind la lucrurile care cu adevarat conteaza, vreau sa-ti spun ca dpmdv cred ca framantarile interne s-au datorat faptului ca intr-un grup de oameni scoliti, care gandesc, care au principii si care desi sunt intr-un partid politic, nu sunt politicieni, este inevitabil si benefic sa se intample asa ceva !

            Cred ca nu e rau ca se "distileaza" USR-ul ! Dispar cei ce nu pot sa lupte sub stres.

            PS. Am incredere in ei iar Barna mi se pare facut sa fie Presedinte intr-un astfel de partid.

            PPS. Le doresc succes si ii voi vota din nou !
            • +4 (4 voturi)    
              Si eu cred ca Barna e (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 22:31)

              scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              baiat bun, dar inca nu stiu daca e rezistent la stres, cum ii sta bine "politicianului".
              Ca e inevitabil admit, ca e benefic nu admit, cu toate ca eu raman la parerea mea - cu toate partidele de dupa '90 s-a procedat la fel, au fost "infectate" , din pacate. Asa s-a petrecut si cu PNT cd , a fost superinfectat, dar si-a facut-o si cu mana lui- le-au "sticlit" ochii la "bunaciunile" natiei. Si infectate sunt si celelalte in diferite proportii.

              Nu-ti inchipui ca, daca stiu acum ca "lovilutia din 89", cum se cheama pe aici, a fost doar in procent de 10% opera Securitatii voi considera ca sunt "ingeri" - Nu, nu sunt ingeri , dupa revolutie "pacea" au castigat-o si si-au vazut de treaba in continuare la alt stapan.
              Mare parte au fost "epuratati" odata cu aderarea la NATO, dar nu toti. Si cei care au ramas, au continuat sa verse "venin" asupra societatii.

              Sunt doar putin suparat (dar trece) pt ca "ai ridicat piatra" fara sa "intuiesti" toate astea

              Buona notte
              • +4 (4 voturi)    
                "cum se cheama pe aici..."? (Joi, 30 noiembrie 2017, 0:45)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

                "Buona notte" ?

                Nu locuiesti in Romania ?

                In fine ! Eu sunt un tip de om care datorita formatiei am un defect mai greu de strunit, din pacate. Acela al pronuntarii pe baza de dovezi de indicii, de argumente macar.

                Din acest motiv ma impac mai greu cu ideea ca SRI ar fi atat de interesat sa-si faca un partid, ori sa penetreze un partid politic, e adevarat, cu potential si, ce-i mai important, independent !

                Asta pana la dovada contrarie !

                Intr-adevar tu ai perfecta dreptate cand amintesti de PNT-CD. Acela era insa un partid istoric nemanevrabil in epoca si deci periculos iar in plus la acel moment SRI, chiar se confunda aproape cu esalonul doi al Securitatii lui Ceasca.

                PS. Cat priveste cu "ridicatul pietrei" critica a fost pur cordiala ! "Nimic personal". Vai ce-mi place cliseul asta !

                PPS. Guten abend, de pe malurile Dambovitzei ! :)
              • +3 (3 voturi)    
                O dovadă că și USR e în atenția (Joi, 30 noiembrie 2017, 15:25)

                Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

                celor care vor să-l distrugă este și parlamentarul care și-a dat demisia din partid ca să-și facă el un grup de stânga... (Nu-i rețin numele și nici nu vreau, că nu merită... E cel care a mâncat din coșul de gunoi...) Dacă ar fi fost cinstit, și-ar fi dat demisia și din parlament, să lase locul unui alt membru USR mai inteligent și mai bine intenționat... A fost un gest care mi-a provocat o mare indignare... Eu nu am votat stânga niciodată și nici nu vreau să-mi fie folosit votul în favoarea ei...
                • 0 (0 voturi)    
                  Eu am fost de parere intotdeauna (Joi, 30 noiembrie 2017, 17:09)

                  Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

                  ca mai usor distrugi din interiorul fenomenului decat din afara lui, detasandu-te de el.

                  Apoi, chiar crezi ca a provocat damages-uri importante insul ala prin plecarea din partid ?

                  PS. Cat priveste manipularea votului de catre cel care l-a primit intr-o directie contrara, celeia gandite, dorite de votant aici da, este o problema care insa nu poate fi solutionata decat prin modificarea Constitutiei, indiferent de parerea celor care spun ca lucrul nu este posibil ca urmare a caracterului votului.

                  PS. E si mai complicat in ceea ce priveste USR, pt ca despre acest partid toti stiam (sau ar fi trebuit sa stim) ca inglobeaza in el tendinte ideologice diverse, neinstitutionalizate !
        • +8 (8 voturi)    
          Este evident ca (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 14:38)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          "alegzandru" se refera la "nemultumirile" care au precedat alegerile din noiembrie 2016.
          Cine a fost inconjurat de "lehamitori" (o fi corect ?) in 2016 stie la ce ma refer.
          Nu am fost deloc uimit de sintagma" PNL - acceasi mizerie" dar am fost vehement impotriva celor care incepusera sa "loveasca" in tanarul si fragilul USR. Mie explicatia cea mai logica mi se pare aceea de mai sus- adica baietii de la Secu" au inceput sa le dea atentie. Si poate cativa chiar s-au infiltrat. Poate gresesc....poate nu. Timpul le rezolva ....
        • +5 (7 voturi)    
          Stii cate (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 14:47)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          teorii de genul " -cine dle, Nicusor asta, ce stie dle sa fac asta ? -pai e matematician, am zis , pentru mine inseamna mult, - " e moale dle, e moale"- zic ei

          Bine , frate , atunci daca e "moale" (asa au zis si de Klaus), pai atunci las' ca vine Dragnea - ca deh ,voi mai "tare "preferati .... cand stati aplecati - le-am zis.
          • +4 (4 voturi)    
            Nu vreau sa fiu rautacios, dar inteleg (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 17:09)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

            mult mai usor un profesor de fizica de liceu din provincie, ca odata intrat in capitalism isi abandoneaza profesia (care cere cat de cat un minim vocatie cred eu chiar si in socialism) si devine mai intai un birocrat, mai apoi un edil de oras si, in fine, ratand pozitia de prim ministru ajunge presedinte de partid istoric iar mai apoi presedinte de tara, decat pe un tanar matematician de succes, scolit si cu doctorat in occident, deci care se presupune ca e doldora de vocatie si care dintr-o data devine activist, presedinte de partid nou, deloc istoric, apoi consilier municipal (ratand primaria capitalei), dupa care isi da demisia dar nu anunta ca s-a reapucat de cercetare in matematicile superioare !

            PS. Zau asa, il prefer pe fostul profesor de liceu !
            • +3 (3 voturi)    
              Eu ii prefer pe ambii (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 22:37)

              scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              Dar poate ai dreptate, poate nu facea fata la stres, cu toate ca o perioada, la batalia pentru Bucuresti, parea ca face fata cu brio.

              Cine stie, poate si zicala cu "palaria prea mare"...
    • +1 (1 vot)    
      Poate vor fi nevoiți să facă (Joi, 30 noiembrie 2017, 15:14)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui alegzandru

      și asta... Iar societatea civilă TREBUIE să fie alături de ei... Oricum, este pentru prima dată în 28 de ani, când un partid chiar face opoziție adevărată...
  • -38 (54 voturi)    
    S-a schimbat Inalta Poarta... (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 11:41)

    cristian_n [utilizator]

    Nu si lasitatea...v-a invatat bashinica cu marele licurici...
    • +13 (21 voturi)    
      bravo (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 12:33)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

      Mare-i gradina lui D-zeu... Restul completeaza-l mataluta...
      • -14 (20 voturi)    
        Uite completez... (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 13:27)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

        Si multi sunt sclavi in mentalitate,inca!
        • +4 (10 voturi)    
          Chestie de gust si alegere (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 14:17)

          tarantella [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

          Una e sa fii "sclavul" americanilor, o natiune mareata si alta al rusilor. Nu zic eu care optiune e mai buna. Zic doar ca, mai rau decat oricare din astea, e sa fii tinut captiv moral de un basinos din Teleorman si metresele lui.
          • -4 (6 voturi)    
            Un sclav e ... (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 17:26)

            cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui tarantella

            Tot un sclav.
            De ce nu votam ca sa scapam??
            Au iesit cu 705!!!!!
            • +3 (3 voturi)    
              Ivan Ivanovici absolva cu ultima medie (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 20:03)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

              facultatea de Istorie din Moscova si, potrivit mediei, intra ultimul la repartitia pe post. Cand iese (radiind de fericire), colegii lui care conform mediilor prinsesera posturi in Moscova, in Kiev (bancul e din vremea URSS-ului-nm) ai mai din spate, in Siberia, il intreaba extrem de mirati : "Bine mai Ivane, dar cum de poti fi bucuros de postul primit ?"

              La care Ivan Ivanovici le raspunde . : "Multumesc tarului Alexandru ca a vandut Alaska americanilor !!"
        • +4 (6 voturi)    
          Probabil te uiti in oglinda (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 16:21)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

          Un imbecil postac psd-ist vorbeste despre curaj si demnitate. Penibilul belinos!
          • -4 (6 voturi)    
            Numai... (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 17:24)

            cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

            Cretinii folosesc jignirea drept argument.
            Habar nu ai...ai un cd unsuros si zgariat...mi-e mila de tine..
            • +4 (6 voturi)    
              . (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 19:30)

              Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

              Te rog sa ne explici tu, cel care ai argumente, cum suntem noi sclavii USA.
    • +9 (19 voturi)    
      prinzi greu si uiti repede (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 12:43)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

      Ai uitat cine "ne-a bagat"in NATO si l-a invitat pe marele licurici la Bucuresti pt asta? Cum cine, Ilici,cel care a facut sa apara curcubeul in Bucuresti (pe 23 noiembrie 2002) de s-a crucit Bush, aflat in vizita atunci, pt ca s-a lamurit ca vorba ''Iliescu apare, soarele rasare" era pe adevarata..
      • -5 (9 voturi)    
        4 miliarde eur... (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 14:02)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Daca citesti agenda zilei uiti de maruntish...
        bechtel e nimic....
      • +3 (3 voturi)    
        tot ilici (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 14:10)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        tot tovarski ilici este cel care a initiat aderarea Romaniei la structurile eruo-atlantice, prima scrisoare pentru deschiderea discutiilor a fost in '90, scrisoarea oficiala de intentie din partea Romaniei a fost trimisa in 1991 si este pusa la dosarul oficial de aderare. procedurile oficiale au inceput mai tarziu, probabil ca ii era frica de ursul turbat, dar el a initiat discutiile in spatele usilor inchise care au dus la inceperea procedurilor de pre-aderare.
    • +7 (11 voturi)    
      gresesti (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 13:21)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

      ca sa nu mai spun ca esti dominat de spiritul de oaie.
      foloseste-ti creierul. nu doare. vei avea surpriza sa constati ca nu ai dreptate. dragnea nu avea dreptul decat in nume propriu sa-si exprime orisicate nemulturi avea fata de marele licurici, caruia mai in urma cu 1-2 saptamani ii cauta bunavointa unei invitatii in SUA.
      • -5 (7 voturi)    
        Sherb sau... (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 14:03)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Iobag?
  • +31 (39 voturi)    
    cum a zis CTP: fals si uz de fals, (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 11:46)

    peperoni [utilizator]

    acea declaratie de ieri in numele parlamentului
  • -32 (48 voturi)    
    Dincolo de penibilul situației create, (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 11:47)

    Un cititor [utilizator]

    Dl. Barna este un păcălici.
    • +18 (24 voturi)    
      bine ca mi-ai spus! (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 12:32)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      am deosebita incredere in tine!
    • +9 (11 voturi)    
      vezi (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 13:22)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      ca citesti cu pagina pusa cu susul in jos.
      sau in afara de jigniri gratuite n-ai niciun alt argument, ca orice alt pesedist.
  • +21 (33 voturi)    
    Lolek si Bolek (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 11:48)

    nano2k [utilizator]

    Au confiscat Parlamentul?
    • +9 (9 voturi)    
      Ar fi fost bine daca aveau anvergura lui Lolek (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 13:11)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      si a lui Bolek !

      PS. Ma tem insa ca avem de a face cu un doctor Jekyll si un mister Hyde, in care mister Hyde, alias dl. Dragnea este mai fioros chiar si decat alter ego-ul sau !! ;))
  • +32 (40 voturi)    
    I-auzi (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 11:51)

    omezu [utilizator]

    Mergand pe logica lui Liviu dinti de grebla de ce mai e nevoie de majoritate in parlament? Sa conteze doar votul mafiotului de Teleorman si gata!
    Uite, frate, ce am ajuns. Sa stam la cheremul unui infractor smecher si incompetent. Misto ca inca are impresia ca scapa.
    Liviule, FMM, poate vrajitoarea aia de Firea sa faca din intreg Bucurestiul un targ de Craciun...tot iesim in strada!! Zici ca si-a tras tara pe persoana fizica puscariasul!
  • +24 (32 voturi)    
    a (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 11:56)

    adrian67 [utilizator]

    Asta face Daddy la servici? Sta cu tipa aia in birou singurel? Nebunaticu', se crede in Brazilia lui natala, sau pe malul Calmatuiului, la Salcia unde mai are o casa de care nu stiti. In tarlaua 9, langa calea ferata.
    • +11 (13 voturi)    
      Cele de langa calea ferata nu se (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 12:17)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui adrian67

      socotesc. Sunt lasate ca refugiu in caz ca ... se hataraste sa ...
  • +20 (22 voturi)    
    pai normal (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 12:05)

    bogdan1477 [utilizator]

    El considera ca parlamentul e al lui pe persoana fizica. Opozitia e asha, ca sa zicem ca e democratie, aia de la putere sunt toti incolonati in spatele sefului, asha ca omul considera ca parlamentul e al lui personal si ca poate vorbi oricind in numele parlamentului.
  • +12 (16 voturi)    
    In numele cui? (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 12:09)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    In numele unui Parlament de hoti si complici la jaf, desigur ca nu poate raspunde decât un hot si un cercetat penal. ROmania e tara de hoti care voteaza hoti
  • +19 (21 voturi)    
    La multi ani ..cu executare. (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 12:24)

    Sati [utilizator]

    Dovada scrisa de fals si uz de fals pe persoana fizica a inculpatilor Lolek si Bolek.
  • +14 (14 voturi)    
    abuz (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 12:36)

    Ilidia [utilizator]

    Ce spun juristii? Poate fi reclamat ptr. abuz la vre-o instanta? Inca un proces la "colectie"...
  • -19 (25 voturi)    
    Daca acel comunicat era atat de deranjant (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 12:51)

    xrogo [utilizator]

    pentru SUA atunci Secretarul de Stat americam ar fi facut referire la eldar nimic!
    In alta ordine de idei, la intrebarea Sorinei Matei adresata Departamentului de Stat de a indica ce anume in legile justitiei ataca statul de drept si independenta justitiei s-a primit raspun sa se adreseze ambasadei SUA din Romania!
    Raspunsul Ambasadei este naucitor, vedeti comunicatul dat de Departamentul de Stat!
    Concluzia, habar n-au ce se discuta in Parlament vizavi de legile justitiei si au aruncat si ei un comunicat, sugerat mai mult sau mai putin de "prietenii" din tara!
    • +8 (12 voturi)    
      Asa crezi matale ca merge in diplomatie, ca pe (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 13:28)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Dambovita, cu smetii reciproce la nesfarsit ?! Nici eu nu am pregatirea necesara sa inteleg , dar l-am ascultat pe dnul Diaconescu -fost min de externe si al justitiei- si am inteles.
      Ne-au anuntat ca suntem pe lista lor de dubiosi, ca e clar ca nu vor sa mai urineze cineva pe ei asa cum a facut-o Turcia !!!
      Apoi, va asigur ca ei stiu mai bine decat mine sau dvs despre ce vorbesc !!
      Nici macar sa simulati inocenta , nu aveti cum !
      • -3 (5 voturi)    
        Asa zici? (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 16:22)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui deval

        Ca diplomatia nu merge ca pe Dambovita cu smetii reciproce la nesfarsit? Esti sigur? Sigur, sigur? Daca se apucau Tariceanu si Dragnea sa ii zica lui Tillerson ca e cam bosorog si decrepit? Aia nu e tot "diplomatie"? Replicile pe care si le schimba Trump cu Kim Jong Jr?

        Raspunsul a fost ok. Pe mine unul m-a multumit. Dur si fara echivoc. Pe masura campilor batuti de Dept de Stat.

        Pe de alta parte ma uitam in Washington Post la "comentariul" referitor la ce au zis cei doi. Absolut nici pomeneala despre abuzurile din sistem despre care fac cei doi vorbire. Nimic! Nada! Niente! Deontologia profesionala le-ar fi cerut macar sa se intrebe: "despre ce dracu vorbesc idiotii astia doi aici?" O fi real ce zic sau nu? Asa ca nu mai trag sperante ca opinia publica americana sau guvernul SUA vor afla vreodata despre abuzurile justitie din Romania. Pur si simplu cred ca subiectul nu intereseaza.
        II intereseaza doar 2-3 sloganuri despre cat de minunat e DNA-ul dimpreuna cu Kovesi si cat de eficienta e lupta anticoruptie in Romania.

        https://www.washingtonpost.com/world/europe/romanian-leaders-reject-us-criticism-of-legal-proposals/2017/11/28/39b94656-d449-11e7-9ad9-ca0619edfa05_story.html?utm_term=.5eeeb761d53a
    • +5 (7 voturi)    
      Vai ,ce simplu ... (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 14:32)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ne facem ca nu stim care-i buba si o tinem tot asa.
      Pai crezi ca aia bat toba de n-spe ori pt o baba surda ? asa crezi ca e in relatiile diplomatice ?! se trezeste cate un jurnalist gen Sorina Matei sa ia la rost SUA..s-o crezi d-ta ca nu stiu ei ce se intampla pe-aci !
  • +9 (9 voturi)    
    hai romani: sa furam, sa mintim, sa luam spaga!!! (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 13:25)

    MirceaIo [utilizator]

    Asta am inteles eu ca trebuie sa facem. Domnul Tariceanu, Nastase, Ponta, Dragnea, Iordache sunt ca niste mentori pentru mine. Daca ei au facut voi face si eu, daca ei au putut, voi putea si eu, daca ei au mintit voi minti si eu. Ma alatur majoritati PSD- iste!!!Furati, mintiti, si va fii bine!!!!
  • +12 (16 voturi)    
    Cred ca Base isi trage palme gandindu-se (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 13:29)

    Susufler0 [utilizator]

    la cate ar fi facut el daca avea majoritatea lui Dragnea !

    Acest Dragnea care se ascunde cand nu trebuie si apare tot asa !

    Acest Dragnea, care desi are o majoritate colosala a ajuns sa se comporte si sa actioneze aproape numai reactiv !

    Acest Dragnea, care isi doreste sa fie Prim ministru sau Presedintele Romaniei ca sa vada cum i se inchid toate usile in nas sau cum ii intorc toti (toti care conteaza !) spatele tinandu-se cu miinile de nas !

    Acest Dragnea, care desi (aparent) prin tot ce face (modificare de legi, schimbare de persoane etc) se departeaza de puscarie, in realitate este tot mai aproape de poarta ei (la fel precum cel prins in curentul apei si care da din maini ca sa se apropie de mal dar, eforturile sale il indreapta catre larg) !

    Ar parea ca este un personaj de tragedie antica nu-i asa ? Si cand colo el va ramane doar in memoria bodegarilor si a betivilor asistati, din Judetul Teleorman !

    PS. Dragnea, du-te si lasa-ne ! Daca erai destept, pana acum ieseai si din puscarie si erai pe malul Atlanticului cu averea intacta !

    PPS. Prostule !! ;))
  • +14 (18 voturi)    
    Nu s-au deranjat nici sa simuleze democratia (Miercuri, 29 noiembrie 2017, 13:33)

    deval [utilizator]

    cerand un vot in plen pentru declaratie !
    Numai strada,i americanii , trebuie sa respecte regulile democratice, ei sunt dumnezei !!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version