Mihai Chirica, vicepresedinte PSD, la RFI: Nu asistam neaparat la o lovitura de stat; PSD nu va organiza contramanifestatii

de RFI     HotNews.ro
Luni, 23 ianuarie 2017, 12:34 Actualitate | Politic


Mihai Chirica
Foto: Facebook
Proiectele privind gratierea si modificarea Codului Penal "ar trebui prezentate cat mai pe larg si pe intelesul tuturor", declara la RFI vicepresedintele PSD Mihai Chirica, primarul municipiului Iasi. El nu crede ca manifestatiile de strada din ultimele zile reprezinta un inceput de lovitura de stat, asa cum s-a exprimat liderul partidului, Liviu Dragnea.

Mihai Chirica nu crede in teoria avansata de Liviu Dragnea: "Nu cred ca asistam neaparat la o lovitura de stat. O lovitura de stat in primul rand se programeaza de cei care vor sa preia puterea. In momentul de fata, nu s-a aratat neaparat o structura care vrea sa preia puterea. Prin urmare, e un val de emotie".

Vicepresedintele PSD considera ca prezenta presedintelui Klaus Iohannis intre manifestanti "nu a fost potrivita, pentru ca nu putea aduce un element de discutie intre sa spunem tabere, daca putem vorbi despre tabere, ci dimpotriva, a incitat o parte dintre manifestanti, astfel incat pe acest fond nu se poate ajunge la o exprimare reala a unei democratii". Continuarea pe www.rfi.ro.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14860 vizualizari

  • +49 (51 voturi)    
    Afara din PSD (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:42)

    cato [utilizator]

    Ce face, este de partea loviturii de stat?! Se indoieste de lidero maximo Dragnea? Huo! Afara din partid! Deviationistul!
    • +24 (24 voturi)    
      se preface doar (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:22)

      tropotaru [utilizator] i-a raspuns lui cato

      Chirica umbla cu dragnea vopsita
    • -10 (14 voturi)    
      stim, lovitura de stat a fost in 2012 (Luni, 23 ianuarie 2017, 16:03)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui cato

      cand voteaza oamenii e lovitura de stat, cand ies in straga sa schimbe guverne nu este :))
      • +6 (6 voturi)    
        Ce va preocupa pe voi grija demonstratiilor? (Luni, 23 ianuarie 2017, 16:24)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        Nu va place democratia? Hai, la Putin cu voi, sa-i lingeti cizmele.
  • +44 (46 voturi)    
    Asta-i ... (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:45)

    Sani [utilizator]

    ...tipul penalului 'stilat'.

    Bai, ce dracq 'nu neaparat'?

    Sunteti toti niste tembeli in partidul ala!
    Aruncati cu vorbe in stanga si-n dreapta!

    Tu stii bai "Interlop cu staif' care-i diferenta dintre DEMONSTRATIE versus LOVITURA DE STAT?

    Pe bune, vorbeste un partid care-l are pe Iliescu Presedinte de Onoare!

    Fratele meu in ce tara de idioti care aleg interlopi sa-i conduca traim!
    • +41 (43 voturi)    
      nu face contra-manifestatii (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:52)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      nu face contra-manifestatii pentru ca nu are cu cine !!!

      mamaiele de la tara de 80 de ani, si mortii din cimitire, nu pot veni in Bucale la manifestatie !
  • +31 (35 voturi)    
    P$D cand va fi Istorie ? (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:49)

    un domn [utilizator]

    3 decenii de Indobitocire a Populatiei, 3 decenii de Minciuni - Populism dar mai ales talharirea banului public de la Dottore Ewl Insusi Nastase la ucenicul Puie Monta si succesorul Mustacios de Teleorman !

    Chiar Suntem ca Popor Atat de deocheati ?
    • +26 (26 voturi)    
      da (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:06)

      Scotty [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      da, din pacate da.

      totul pleaca de la presa acolita, antene + rtv, deci portavocile penalilor, poporul e prost, e general valabil, aici e dezechilibrul, o spun pt a nu stiu cata oara, dezinformarea masiva si manipularea e distructiva, nimeni nu face nimik, din pacate.
  • +29 (31 voturi)    
    dragnea stie (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:50)

    gica pantalon [utilizator]

    definitia loviturii de stat ca doar nu o fi asa de prost. insa cei pe care-i manipuleaza nu-i suspectez de inteligenta
  • +25 (27 voturi)    
    Urmasul penalului Nichita (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:51)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    si mâna lui dreapta complice la toate golaniile psd Iasi se trezeste vorbind. Ca toata ciuma rosie manânca (...)
    • +2 (20 voturi)    
      ASA CIUMA ROSIE.... (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:59)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      ... ca din 2003 au indatorat mun. Iasi OCCIDENTULUI cu credite demente (azi cica fiecare iesean are de platit cam 5000 euro datorie) - si Iasi este un oras in coma, cu jumate din cetateni pe social......
      • +11 (11 voturi)    
        ma toni, (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:24)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Tu nu te mai saturi sa tot debitezi timpenia asta cu orasul in coma?!? Oricine a vizitat iasi-ul in ultimii 5 ani iti poate spune ca ai luat-o pe aratura.


        Cit despre datorie... chiar nu ti se aprinde nici un beculets in tartacuta cind citesti o cifra ca aia?!?

        http://www.economica.net/datorii-orase-judete-primari-2013_76465.html

        Datoria publica a iasi-ului per locuitor e undeva la 1515 lei, adica 300 si ceva de euro... ce imperialist putred din occdentul decadent crezi ca e atit de bou sa te imprumute cu 5000 e euro/locuitor?!?
  • +27 (29 voturi)    
    ne lasi (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:51)

    Scotty [utilizator]

    bad cop, good cop?

    really?
    chiar ne ei de prosti?

    Chirica: "nu neaparat, dar poate, daca ma gandesc"
    • +20 (20 voturi)    
      mda, si mie mi-a placut aia cu (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:59)

      Elena03 [utilizator] i-a raspuns lui Scotty

      'nu neaparat'
      hahaha
      e singurul meu comentariu
  • +16 (18 voturi)    
    diferenta (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:55)

    ValentinV [utilizator]

    Diferenta de nuanta: oamenii s-au organizat si au manifestat vs "PSD nu va organiza contramanifestatii". Adica tot partidul e baza... ca asa de buna voie sustinatorii PSD nu stiu sa iasa.
    • +17 (17 voturi)    
      Daca suna adunarea... (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:08)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui ValentinV

      si vine ordin de la Ciocoiul de Teleorman, hotimea se aduna mai usor. E vorba de pesedisti, gloata de penali din care nici un om onest nu ar putea face parte. Aici s-a adunat toata scursura societatii, infractori, condamnati, spăgari, impostori, carierisit, securisti... tot ce in Romania e mai jegos.
  • +21 (23 voturi)    
    contramanifestatie ok, dar cu cine? (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:58)

    demaGOGU [utilizator]

    ...minierii (sic) au disparut ca grup sociologic iar pensionarii efectiv nu pot risca o iesire din case la -10C!
  • +25 (25 voturi)    
    Nu va este rusine (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:01)

    morometu [utilizator]

    Instigati bunici impotriva nepotilor pentru ca voi sa ne furati in liniste? Gasca penala trebuie sa ramana acolo unde ii este locul: la puscarie!
  • +19 (21 voturi)    
    E prosti da' întelege... (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:05)

    contributor.bis [utilizator]

    Tovarasul confuda RFI cu Antena3.
    PSDul doreste sa acrediteze teza conform careia este vorba "decât" o intelegere gresita din partea manifestantilor, uitând ca, nici manifestantii si nici ascultatorii RFI, nu fac parte din "functionalii" români.
    Jurnalismul poate fi facut de mai multe maniere. Ca în Europa civilizata sau ca la...Antena3, RTV si alte WCuri publice românesti.
    Singurul punct pozitiv este faptul ca Dragnea are "disidenti" în cadrul partidului.
  • +20 (22 voturi)    
    In formol cu el (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:06)

    ipolitic [utilizator]

    un exemplar foarte rar, trebuie conservat.
    • +11 (11 voturi)    
      man (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:49)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      De ce crezi ca l-a pus prim ministru pe Grindeanu asta ? Are suficienti ca el in partid care de-abia asteapta sa il arunce sub sinele trenului.
      Dar daca crezi ca nenea asta e mai breaz te inseli. E la fel ca Dragnea doar e acelasi crteriu de selectie,
  • +13 (13 voturi)    
    Hopa! (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:05)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    Un pol de putere? Naaaa, e chestia obișnuită a comuniștilor. Una "la intern", alta " la extern". Ca și cu bugetul Armatei. 2% la extern, unu virgulă la intern.
  • +11 (11 voturi)    
    Au... jene cu "finantarea' si "finantatorii" (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:20)

    deval [utilizator]

    demonstratiilor ! Ca autocarele costa, sa aduca din provincie atatia sarantoci care se multumesc cu mai putin decat cei de la Bucuresti unde tarifele sigur sunt altele....
    Acum oscileaza intre aceea ca mitingurile anti-ordonante au fost ordonate/finantate de :
    -Iohannis
    -Soros
    -SRI
    -PNL
    -USR....
    Aduceti ca va bagam in faliment, pe subiectul asta !!
  • -12 (12 voturi)    
    Ca sa evitam controversele si divizarea (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:48)

    xrogo [utilizator]

    societatii privind amnistia si gratierea am o propunere constructiva:
    1.PSD renunta la orice acte privind amnistia ori gratierea.
    2.Se va face o petitie nationala cu toti ce care sunt impotriva acestor acte de gratiere si amnistie si se va face o intelegere in care acestia vor cadea de acord perioada in care se interzice initierea acestor acte.
    3.Daca UE persista in a amenda Romania pentru conditiile din inchisori sa se apeleze la lista celor care au semnat petitia pentru a plati amenda impusa de UE.
    Si uite-asa o sa traim in pace si prietenie,fara confruntari si contramanifestatii,fara ordonante sau legi cu care unii sunt de acord si altii nu sunt!
    • +10 (10 voturi)    
      Cata logica (lipsa) ! (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:22)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Amenzile CEDO (nu UE) sunt pentru conditiile din inchisori nu pentru condamnari. In loc sa rezolvam conditiile noi scotem "prietenii" locru ce nu rezolva problema decat pentru 4-5 luni dupa care revenim la situatia initiala. Deci chestiunea cu amenda UE e doar un penibil pretext. Intamplarea (sau nu) face ca cei din justitie sa se pronunte in unanimitate impotriva masurii ce le afecteaza activitatea - deci nu numarul celor ce sustin masura conteaza. Legile organice nu pot fi date prin ordonante ! Propunerea ta este doar ironic constructiva, constructia fiind in fapt un grup de infractori ce isi scapa complicii din inchisoare.
    • +8 (8 voturi)    
      Aproape perfect. (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:27)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Ca sa fie perfecta, propunerea ta ar trebui sa sune asa: "sa fie gratiate doar persoanele condamnate cu suspendare", astfel se elibereaza si puscariile si nici nu mai platim la CEDO nimic. Totodata, va fi un asterix la ordonanta, unde se va preciza cu litere foarte-foarte mici, microscopice, ca, in plus fata de condamnatii cu suspendare, se mai elibereaza fara recuperarea prejudiciilor aduse statului, urmatoarele persoane: Felix (aka Voiculescu), nea Vantu', toti membrii PSD condamnati cu executare etc.. Lista ramane deschisa la tine, sefu'! Fa-ne mandri ca suntem romani!!! Te pupic pe botic!
    • +7 (9 voturi)    
      Daca voi (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:37)

      Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ceilalti sunteti de acord sa platiti hotiile lui Dragnea, Varanul & Co. (adica sa se recupereze de la voi prejudiciile) si sa faceti inchisoare in locul lor, eu sunt de acord.
    • +3 (3 voturi)    
      ete ma... (Luni, 23 ianuarie 2017, 16:37)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Da' ce zici de partea cealalta sa facem o petitie cu cei care sustin gratierea si amnistia, dupa ce se aplica se calculeaza citi bani a peirdut statul doar cu dezincriminarile prin anularea recuperarii pagubelor, si imputate celor care semneaza. Si dupa aia estimat si cit pierde statul roman prin dezincriminarea conflictului de interese si a abuzului in serviciu si im putyarea suplimentara. Ce zici?

      Oare solutii mai putin timpe nu exista? Ce zici despre constructia unor inchisori, eventual prin reamenajarea unor unitati militare dezafectate?

      Iar daca se vrea gratiere, luat la puricat toate cazurile de catre CSM/ICCJ si propus spre gratiere individuala cazurile care merita clementa. Desi asta nu rezolva problema decit temporar, pentru ca intr-un an se umplu iar puscariile.
    • 0 (0 voturi)    
      La CEDO Romania a fost atentionata ca va fi (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:06)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      sanctionata (din 2012) pentru conditiile din inchisori ! La fel ca si Ungaria, Italia etc. Suma vehiculata cu care am putea fi amendati face cam cat spaga dintr-un dosar de mare coruptie (80 .000.000 euro) ! Sa inteleg ca va deranjeaza amenda , nu si coruptia si coruptii ? Daca ii arati lui CEDO ca ai un proiect de constructie noua, ca ai depus alte 5 proiecte pe fonduri europene si inlocuiesti puscaria pentru evaziune (sub o limita) cu amenda penala, e ok ! A spus asta la tv dnul Diaconescu Cristian, fost ministru al justitiei....
  • +10 (10 voturi)    
    Mai pe seara ... (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:06)

    Susufler0 [utilizator]

    Dragnea : Alo, Chirica, ai baut gaz ? Ce-a fost asta ?

    Chirica : Alo, Sefu', sa traiti ! A fost scoase din context, dom' Presedinte, zau, sa traiti...sa moara mama. De fapt l-am facut praf pe Neamt. Va zic eu, astia mi-a scos vorbele din gura. Dom Presedinte, vedeti ca am trimis cu masina un butoias de Cotnarel , o vitea si niste nuci.. .vreo 50 de kile. Sa stiti ca e scoase din context. Sa traiti !

    PS. Cam asa suna autocritica la PSD !
  • +9 (9 voturi)    
    Minune (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:08)

    hamangiu [utilizator]

    Maglavitul s-a mutat la Iasi ....un P.S.D.-ist de frunte spune lucruri normale....
  • +7 (7 voturi)    
    Uzurpatori ai logicii, ai conceptelor, astia sunt (Luni, 23 ianuarie 2017, 16:28)

    Maniu [utilizator]

    PSD -ALDE ajunsi sa conduca Romania cu un numar de voturi putin mai mare decat populatia Bucurestiului.
  • +4 (4 voturi)    
    >>>>>>>>>>>>>> (Luni, 23 ianuarie 2017, 17:14)

    Invincible [utilizator]

    A simtit ca Dragnea sangereaza si se pregateste sa ii ia locul :D
  • +2 (2 voturi)    
    culmea cu astia (Luni, 23 ianuarie 2017, 17:44)

    DT34 [utilizator]

    si asta zice de presedinte a fost sa incite pe demonstranti?!?
    Pai ce sa-i mai incite? Daca e cineva care ne-a incitat, ala a fost Dragnea.
    In al doilea rand a fost o demontratie pasnica, despre ce incitatie e vorba, la ce?
  • +2 (2 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 23 ianuarie 2017, 17:56)

    [anonim]

  • +2 (2 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 23 ianuarie 2017, 18:06)

    [anonim]

  • +1 (1 vot)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 23 ianuarie 2017, 18:06)

    [anonim]



Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by